Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 3 із 5
відгуків: 614
рекомендують: 278 чол
не рекомендують: 336 чол
НПО "Інформаційні технології"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 01 вересня 2020
Ви абонент провайдера "Інформаційні технології" та у Вас є запитання щодо підключення, тарифів чи сервісу? Ми працюємо для Вас 24/7 за телефонами: Підтримка кабельного ТБ і оплати 24/7 (044) 586-4411, (093) 177-0270 Тех.підтримка Інтернет 24/7 (044) 364-4955, (093) 177-0250 Якщо Ви хочете підключити послуги Інтернет та кабельного ТБ, чекаємо на Ваш дзвінок (також можете замовити на нашому сайті www.it-tv.org ) : Підключення і тарифи 24/7 (044) 364-8888, (093) 177-0593 На цьому сайті ми не можемо гарантувати миттєвої комунікації та вирішення усіх питань стосовно обслуговування. Саме тому, просимо вказати Ваш номер особистого рахунку в провайдері ІТ (котрий вводите в терміналі оплати, в квитанції) для того, щоб наші фахівці змогли продіагностувати з'єднання, перевірити необхідні дані, якщо виникла якась проблемна ситуація чи інших моментів в роботі. Найбільш вдалим варіантом буде якщо Ви зателефонуєте (або залишите на сайті www.it-tv.org замовлення дзвінка) в наш 24/7 відділ технічної підтримки. Якщо у Вас скарга чи пропозиція вдосконалення наших послуг, запитання з якості обслуговування, будь які інші запитання, будь ласка, пишіть на пошту: [email protected] ми оперативно відреагуємо. Всім швидкого Інтернету та яскравого телебачення, завжди Вам раді!
З повагою, НПО "Інформаційні технології"
Аноним (Київ)
25 серп 2020 18:17
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вчера в 8 вечера полностью пропал интернет и ТВ. В службе техподдержки были отключены телефоны. На предыдущий отзыв пришел ответ, что якобы телефоны просто были загружены звонками - это ложь, потому что ответ был "Ваш абонент знаходиться поза зоною досяжності"! Также в ответе на отзыв написано, что якобы злоумышленники повредили кабель. По почте мне провайдер написал, что был пожар на Харьковском шоссе. Я проживаю совершенно в другом районе Киева, при чем здесь вообще Харьковское шоссе, не понятно. В общем провайдер нагло врет. Скорость интернета сегодня 1 Мб/с, невозможно даже ролик в youtube посмотреть, не говоря уже о более серьезных целей, для которых предназначен интернет. Позор, а не провайдер! Раньше качество услуг Информ. технологий было в разы лучше. Буду менять провайдера!
Відповідь представника НПО "Інформаційні технології":
24 серпня 2020 р. з-за злочинних дій невідомих (підпал і пожежа у телекомінікаційному вузлі ....) були припинені послуги всіх провайдерів телебачення і телекомінікацій у цьому районі. Станом на 02.30 ночі у мережах ІТ аварію усунуто, ми зробили все можливе для ремонту своїх мереж і були першими з провайдерів, які поновили свої послуги. На жаль, проти таких злочинних дій по умисному пошкодженню магістральних ліній зв’язку жоден провайдер не застрахований. Ми оперативно відслідковуємо можливі пошкодження, працюємо над усуненням наслідків аварій, вживаємо всіх необхідних заходів щодо забезпечення працездатності наших послуг у майбутньому. Просимо вибачення за тимчасові незручності, щиро вдячні за розуміння ситуації.
Аноним (Київ)
25 серп 2020 00:34
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самый ужасный провайдер в киеве, неделю как подключился, мастер приходил чинить интернет 4 раза и все равно интернета нет, техподдержка не работает. Не рекомендую.
Відповідь представника НПО "Інформаційні технології":
Доброго дня! Нам дуже прикро, що Ви незадоволені послугами компанії та готові якнайшвидше розібратися з ситуацією, якщо Ви дійсно абонент нашого провайдера. Ваш відгук залишений з ір адреси провайдера "Лайфселл» та відгуки ніяк не можуть видалятися з даної платформи без модераторів цієї платформи. Якщо Ви дійсно наш абонент, напишіть будь ласка Ваші дані на нашу пошту та ми обов'язково вирішимо питання [email protected]
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Аноним (Київ)
25 серп 2020 00:18
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользуюсь услугами несколько лет. С каждым годом качество все хуже и хуже. В течение последнего года качество отвратительное: низкая скорость, интернет и тв периодически пропадает. А сегодня, 24 августа, интернет и ТВ пропало в 8 вечера и больше не включился. Проблема во всем доме, а может и в соседних домах. У всех, у кого другой провайдер, интернет и ТВ работают, то есть проблема именно в ИТ, Все телефоны тех. поддержки отключены, хотя за тех. поддержку есть отдельный пункт в квитанции, за который клиент платит немалые деньги- то есть КЛИЕНТ ПЛАТИТ за услугу, КОТОРОЙ НЕТ!!! Видимо, таким мерзким отношением к клиентам провайдер решил всех поздравить с Днём независимости.
Відповідь представника НПО "Інформаційні технології":
Шановний абонент! Зловмисники пошкодили магістральні лінії зв‘язку нашої компанії та не тільки, послуги інтернету та ТБ були тимчасово недоступні. Ми робили все можливе для якнайшвидшого усунення наслідків аварії. Телефонні лінії були перевантежені дзвінками,тому неможливо було додзвонитися та ми розмістили інформацію у нашій соц.мережі. Просимо вибачення за незручності.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Київ)
24 серп 2020 23:44
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Конторку мало интересует что половину дня интернета нет. Ни одного объявления на сайте, ни сообщения, поддержка не отвечает. То у них "модернизация сети", то "порвался кабель". Не рекомендую, по возможности избегайте этого провайдера. Интересно что у некоторых людей работа связана с интернетом. Вам сейчас хорошо там спится?
Відповідь представника НПО "Інформаційні технології":
Доброго дня! Нам прикро отримувати такий відгук та хочемо дійсно розібратися з Вашою ситуацією. Технічна підтримка працює дійсно цілодобово та ще додали сервіс он лайн підтримки через сайт www.it-tv.org у viber, telegram та messenger. Нам важливий кожен абонент, тому просимо напишіть нам будь ласка свої контактні дані на адресу [email protected] та обов'язково вирішимо Ваше питання. Чекаємо на відповідь.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Александр (Київ)
24 серп 2020 23:01
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Что за хрень? Качество услуг испортилось до предела! Техническая поддержка никакая. Пол дня нет ни телевидения, ни интернета. Дозвонится не реально. Завтра отключаюсь!
Відповідь представника НПО "Інформаційні технології":
Шановний, Олександр! Зловмисники пошкодили магістральні лінії зв‘язку нашої компанії та не тільки, послуги інтернету та ТБ були тимчасово недоступні. Ми робили все можливе для якнайшвидшого усунення наслідків аварії. Телефонні лінії були перевантежені дзвінками,тому неможливо було додзвонитися та ми розмістили інформацію у нашій соц.мережі. Просимо вибачення за незручності.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Олег (Київ)
24 серп 2020 21:49
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет исчезал и раньше. Но при телефонном звонке автоответчик отвечал, что идут аварийные работы. Сейчас дозвониться нереально. Просто идет сброс. Это полное неуважение к клиентам.
Відповідь представника НПО "Інформаційні технології":
Доброго дня! Зловмисники пошкодили магістральні лінії зв‘язку нашої компанії та не тільки, послуги інтернету та ТБ були тимчасово недоступні. Ми робили все можливе для якнайшвидшого усунення наслідків аварії. Телефонні лінії були перевантежені дзвінками,тому неможливо було додзвонитися та ми розмістили інформацію у нашій соц.мережі. Просимо вибачення за незручності.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Екатерина (Київ)
24 серп 2020 21:18
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вам не стыдно врать своим клиентам? Техподдержка 24/7, серьёзно? Отвратительное поведение колл-центра. Девушка с томным и недовольным голосом сначала отвечала «не знаю я» на мои вопросы (что, в принципе, неприемлемо для колл-центров) и, после, пообещала подключить на тех поддержку и просто сбросила звонок, после чего дозвониться не удалось. Вы там совсем охренели?
Відповідь представника НПО "Інформаційні технології":
Шановний абонент! Зловмисники пошкодили магістральні лінії зв‘язку нашої компанії та не тільки, послуги інтернету та ТБ були тимчасово недоступні. Ми робили все можливе для якнайшвидшого усунення наслідків аварії. Телефонні лінії були перевантежені дзвінками,тому неможливо було додзвонитися та ми розмістили інформацію у нашій соц.мережі. Просимо вибачення за незручності.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Аноним (Київ)
03 серп 2020 19:07
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
ВНИМАНИЕ! Провайдер продает своим абонентам предварительно настроенное оборудование с возможностью им же удаленного управления этим роутером, что позволяет ему управлять оборудованием без ведома и разрешения абонента, а так же получать доступ к локальной сети абонента, тем самым нарушая ваши права на частную жизнь и получает возможность собирать компромат на абонентов, например с ваших домашних камер видеонаблюдения, с расшаренных каталогов и перехватывая трафик. На требование предоставить данные для авторизации на роутере получаете отказ. Если не хотите увидеть вашу обнаженку в интернете выполните сброс настроек роутера и настройте его сами!
Відповідь представника НПО "Інформаційні технології":
Добрый день!При удаленной диагностике работы роутера, с помощью программы Ping отправляются специальные запросы к узлу сети, то есть к роутеру, который надо проверить. Далее фиксируются поступающие от роутера пакеты в ответ, на отправленные запросы. Время между отправкой запроса и получением ответа позволяет определять двусторонние задержки по маршруту и частоту потери пакетов. Фактически, Ping используют для определения доступности узла и загруженности на каналах передачи данных. Если, по результатам диагностики, будут получены данные, которые указывают на отклонения от нормы в работе роутера, он может быть удаленно перезагружен. Таким образом, диагностируя работу роутера, мы не получаем доступ к информации, которая через него передается, и тем более, не получаем доступ к устройствам зарегистрированным в локальной сети роутера. Спешим Вас заверить, что все опасения, касательно вмешательства в вашу личную жизнь со стороны провайдера абсолютно беспочвенны. Наша первостепенная задача – обеспечение комфорта пользователям наших услуг и для этого нам абсолютно не нужна чья-либо личная информация. Со своей стороны, отметим, что доступ к устройствам, которые коммутирует (связывает между собой) роутер невозможно так просто осуществить, для этого необходимо знать авторотационные данные (логин, пароль) этих устройств, информацию о таких данных может знать либо собственник самого устройства, либо другое лицо, которому он сообщил такую информацию. Наши сотрудники такую информацию никогда не спрашивают! С уважением, компания "Информационные технологии"!
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Татьяна (Київ)
02 серп 2020 22:04
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Качество ТВ - отвратительное!!! Особенно в выходные дни! Украина, СТБ, Новый, 1+1 - с 21.00 уже более часа не работают! А абон. плата не маленькая.... Дозвониться до операторов невозможно!
Відповідь представника НПО "Інформаційні технології":
Добрый день! Мы хотим, чтобы Вы были довольны качеством наших услуг, мы ценим каждого нашего клиента. Мы готовы в кратчайшие сроки разобраться и установить причину ухудшения тв сигнала. Мы приедем и быстро разберемся в причинах, возможно сразу же на месте и решим. Если проблема была с нашей стороны - мы скрывать этого не будем, мы все исправляем и Вы получите супер-бонус по нашим услугам. Прошу Вас написать свой контакт на адрес [email protected]. С нетерпением жду ответа)
Аноним (Київ)
16 лип 2020 17:58
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Гавно а не провайдер... Інтернет вічно глючить висне... Задовбало... Проте про оплату нагадують постійно... За що нерви.
Відповідь представника НПО "Інформаційні технології":
Дуже прикро отримувати такий відгук.Ми хочемо, щоб Ви були задоволені якістю наших послуг, ми цінуємо кожного нашого клієнта. Ми готові в найкоротші терміни розібратися і встановити причину проблеми, а їх може бути багато (пошкоджений кабель, "слабкий" роутер та інше. Ми приїдемо і швидко розберемося в причинах, можливо відразу ж на місці і вирішимо. Якщо проблема була з нашого боку - ми приховувати цього не будемо, ми все виправляємо і Ви отримаєте супер-бонус за наших послуг. Якщо з боку Ваших пристроїв - ми допоможемо в їх налагодженні або заміні на дуже вигідних для Вас умовах. Прошу Вас написати свій контакт на адресу [email protected] з нетерпінням чекаємо відповіді)
Аноним (Київ)
10 лип 2020 06:08
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
30742870
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет просто пропал, их оф сайт лежит, техподдержка не отвечает на звонки, хотя написали 24/7. Не рекомендую, очень не стабильный провайдер, часто скачет пинг и скорость соединения.
Відповідь представника НПО "Інформаційні технології":
Добрый день! Мы хотим, чтобы Вы были довольны качеством наших услуг, мы ценим каждого нашего клиента. Мы готовы в кратчайшие сроки разобраться и установить причину отсутствия сигнала. Мы приедем и быстро разберемся в причинах, возможно сразу же на месте и решим. Если проблема была с нашей стороны - мы скрывать этого не будем, мы все исправляем и Вы получите супер-бонус по нашим услугам. Если со стороны Ваших устройств - мы поможем в их наладке или замене на сверхвыгодных для Вас условиях. Прошу Вас написать свой контакт на адрес [email protected]. С нетерпением жду ответа)
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Аноним (Київ)
05 лип 2020 16:18
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Изображение тv отвратительно, интернет медленный, дозвониться не реально. Не рекомендую этого провайдера.
Відповідь представника НПО "Інформаційні технології":
Ми хочемо, щоб Ви були задоволені якістю наших послуг, ми цінуємо кожного нашого клієнта. Ми готові в найкоротші терміни розібратися і встановити причину проблеми, а їх може бути багато (пошкоджений кабель, "слабкий" роутер та інше. Ми приїдемо і швидко розберемося в причинах, можливо відразу ж на місці і вирішимо. Якщо проблема була з нашого боку - ми приховувати цього не будемо, ми все виправляємо і Ви отримаєте супер-бонус за наших послуг. Якщо з боку Ваших пристроїв - ми допоможемо в їх налагодженні або заміні на дуже вигідних для Вас умовах. Прошу Вас написати свій контакт на адресу [email protected] з нетерпінням чекаємо відповіді)
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Татьяна (Київ)
04 лип 2020 07:53
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість низька. Інтернет пропадає кожні 10 хв., а буває таке, що і кожні 3 хвилини. Коли телефонуєш на ТБ, відповідь на усі проблемні питання - "слабкий ррутер". Просто жах! Зараз інтернету взагалі немає. Користуючись мобільним і-том, пишу цей коментар. До речі, почитала відгуки і виходить, що у всіх "слабкі роутери", ну точнісінько як у мене))) Це ж треба, яке співпадіння!)))
Відповідь представника НПО "Інформаційні технології":
Добридень! Так, проблема може бути не тільки в роутері. Ми хочемо, щоб Ви були задоволені якістю наших послуг, ми цінуємо кожного нашого клієнта. Ми готові в найкоротші терміни розібратися і встановити причину проблеми, а їх може бути багато (пошкоджений кабель, "слабкий" роутер та інше. Ми приїдемо і швидко розберемося в причинах, можливо відразу ж на місці і вирішимо. Якщо проблема була з нашого боку - ми приховувати цього не будемо, ми все виправляємо і Ви отримаєте супер-бонус за наших послуг. Якщо з боку Ваших пристроїв - ми допоможемо в їх налагодженні або заміні на надвигідних для Вас умовах. Прошу Вас написати свій контакт на адресу [email protected] з нетерпінням чекаю відповіді)
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Київ)
01 лип 2020 13:35
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Нікому не рекомендую данного оператора. Це просто жах. Телефони їх то фікція додзвонитися неможливо. Що там швидкість часто дуже часто в них якісь проблеми з інтернетом. Викличте майстра...сидиш ждеш ...приходить....подивився все норма каже таке буває....виставляє рахунок....а в цю секунду вам уже виставляють борг....і тільки він за поріг....інтернет відключають (якщо він з'явився) як заплатити???? Ціни піднімають може долар піднявся??? Постійно якісь перебої постійно проблеми. Хочете інтернет ТІЛЬКИ НЕ ІТ....ДО БУДЬ КОГО АЛЕ НЕ ДО НИХ... Можливо невеликі провайдери(а це так і є) УВАЖНО ВІДНОСЯТЬСЯ ДО СВОЇХ КЛІЄНТІВ..Та й взагалі подивитися на рейтинг компанії....може хтось не бачить...НЕ ПРОВАЙДЕР А компанія РОГА І КОПИТА.
Відповідь представника НПО "Інформаційні технології":
Доброго дня! Нам прикро отримувати такий відгук, тому що стараємось, постійно удосконалюємось та підвищуємо свій рівень сервісу. Опишіть будь ласка детальніше, що саме сталося,адресу підключення, чи відновили послугу та ми обов'язково розберемо індивідуально Вашу ситуацію [email protected] .Чекаємо на відповідь.
Артем (Київ)
15 черв 2020 14:43
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Квартиранты подключились к интернету без ведома хозяев квартиры. Подключение было осуществлено без нашего ведома и без предоставления документов собственников квартиры. В следствии чего был предоставлен счет о проплате того чем мы не пользовались.
Відповідь представника НПО "Інформаційні технології":
Доброго дня! Для підключення інтернет послуги немає необхідності бути власником квартири чи прописаним за адресою підключення, тому що інтернет послуга надається по передплаті і рахунок виставляється тому хто підписує заяву про приєднання до компанії. Якщо не надходить проплата за 1 місяць, система автоматично відключає послугу і нагадує про сплату тому хто підписував заяву. В чому саме Ваше незадоволення?? Напишіть будь ласка детальніше на адресу [email protected]
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "ИМК"
Андрій (Київ)
06 черв 2020 13:50
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Це самий гірший і каверзний провайдер. Гірший. Так як мені треба. 1. Постійна нормальна робота 2 саморобних серверів на обробку відео матеріалі. 2. Я повинен проводити онлайн курси. 3. Я повинен через зум і дискорд обговорювати про нові розробки. 4. Хотів зайнятися стрімом. Результат: 1. Сервера падають бо не стабільно працюють у випадку "коли йде процес обробки а інтернет на той момент важливий". 2. Студенти зляться і деякі відмовляються від моїх послуг " ну я розумію що у вас поганий інет але я плачу гроші за навчання а не за постійне no signal". 3. Начальство планує звільняти бо це не нормально що треба бути на конференції а я не можу приєднатися бо інтернет паршивий. 4. Знайомі про мою ідею "спробувати стрім" відповідають з посмішкою "у тебе телеграм через раз грузиться який нафіг стрім". Каверзний. Мій дім обслуговують тільки вони тому вони являються монополістами ситуації. Плюси компанії. Раніше був кращий інтернет але починаючи з 2018 літом інтернет пішов в дупу а під час карантину це **** коротко кажучи інтернет скотився що не реально працювати на дому. Стосовно телебачення притензій не маю. Висновок. До поки не підправлять ситуацію з інетом Я КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЯЮ ЇХНЮ ПОСЛУГУ ІНТЕРНЕТУ. ПС
На гарячу лінію я звонив міняв частоти і типове "перезагрузіть роутер" але інет серівно із жопи.
Відповідь представника НПО "Інформаційні технології":
Добрий день! Нам прикро за такий відгук, проте Ви написали цей текст з ІР-адреси зовсім іншого провайдера. Просимо Вас протягом доби, якнайшвидше написати свою скаргу до нас на електронну адресу [email protected], вкажіть адресу або особистий рахунок і ми ТЕРМІНОВО вирішимо проблему. Якщо ми протягом доби не отримаєм даних, це означає про недобросовісну конкуренцію і ми звернемось до адміністрації сайту з проханням видалити відгук.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Київ)
02 черв 2020 17:51
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Это худший провайдер с которым я когда либо имел дело. Крайне не рекомендую. Скорость скачивания обычно не доходит до 1 Мбит/с, пинг при наилучших раскладах 170, обычно 1500-3000 мс, разговаривать по скайпу невозможно, не говоря о играх либо стримах. Техподдержка никак не помогает, ссылается только на "слабый роутер, поврежденный кабель", при том что с остальными провайдерами таких проблем не было. По окончанию пакета перехожу на другого провайдера, а вам не рекомендую даже связываться.
Відповідь представника НПО "Інформаційні технології":
Добрый день! Да, проблема может быть не только в роутере. Мы хотим, чтобы Вы были довольны качеством наших услуг, мы ценим каждого нашего клиента. Мы готовы в кратчайшие сроки разобраться и установить причину проблемы, а их может быть много (поврежденный кабель, "слабый" роутер и прочее. Мы приедем и быстро разберемся в причинах, возможно сразу же на месте и решим. Если проблема была с нашей стороны - мы скрывать этого не будем, мы все исправляем и Вы получите супер-бонус по нашим услугам. Если со стороны Ваших устройств - мы поможем в их наладке или замене на сверхвыгодных для Вас условиях. Прошу Вас написать свой контакт на адрес [email protected]. С нетерпением жду ответа)
Аноним (Київ)
31 трав 2020 17:48
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Очень редко скорость интернета достигает заявленной. Пинг, это вообще отдельная тема. Обычно 80-15000 мс, но не ниже 80, каждые 10-15 секунд скачет, иногда просто на пару секунд обрывается соединение.
Відповідь представника НПО "Інформаційні технології":
Добрый день!Мы хотим, чтобы Вы были довольны качеством наших услуг, мы ценим каждого нашего клиента. Мы готовы в кратчайшие сроки разобраться и установить причину проблемы, а их может быть много (поврежденный кабель, "слабый" роутер и прочее. Мы приедем и быстро разберемся в причинах, возможно сразу же на месте и решим. Если проблема была с нашей стороны - мы скрывать этого не будем, мы все исправляем и Вы получите супер-бонус по нашим услугам. Если со стороны Ваших устройств - мы поможем в их наладке или замене на сверхвыгодных для Вас условиях. Прошу Вас написать свой контакт на адрес [email protected]. С нетерпением ждем ответа)
Аноним (Київ)
30 трав 2020 04:54
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Цены выше среднего, качество не соответствует. В лучшие времена скорость 40-60, обычно 20-30, каждый день периодически 0,1-5, либо пропадает полностью. Сейчас не работает очередной раз. Мобильный интернет банально стабильнее. Служба поддержки поддержать может разве что морально, так как у них проблем никогда нет, все проблемы всегда у вас. По рекомендации этой самой службы сменил роутер на куда более серьезный, ибо на протяжении месяцев вся проблема была в нем по их словам. Старый отдал, подключили его к другому провайдеру, чувствует себя отлично, никто не жалуется. Новый роутер тоже не осилил ИТ судя по всему, так как ситуация не изменилась. Протестировали сам роутер-все отлично. Протестировал другого провайдера с этим же роутером-все отлично. Удивительно. Специалисты приходили несколько раз, пожимали плечами, говорили, что все хорошо, просили денег и уходили. Самые ответственные даже доставали кабель из роутера и вставляли обратно. Про попытку заработать на подключении нового роутера даже писать нет желания. Полагаю, что около 5 лет этого цирка более чем достаточно, чтобы лопнуло терпение кого угодно. Лучше бы проблемы так решали по таймеру, как интернет отключают за нехватку любой копейки на счету. Категорически не рекомендую.
Відповідь представника НПО "Інформаційні технології":
Добрый день! Да, проблема может быть не только в роутере. Мы хотим, чтобы Вы были довольны качеством наших услуг, мы ценим каждого нашего клиента. Мы готовы в кратчайшие сроки разобраться и установить причину проблемы, а их может быть много (поврежденный кабель, "слабый" роутер и прочее. Мы приедем и быстро разберемся в причинах, возможно сразу же на месте и решим. Если проблема была с нашей стороны - мы скрывать этого не будем, мы все исправляем и Вы получите супер-бонус по нашим услугам. Если со стороны Ваших устройств - мы поможем в их наладке или замене на сверхвыгодных для Вас условиях. Прошу Вас написать свой контакт на адрес [email protected]. С нетерпением жду ответа)
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Аноним (Київ)
23 трав 2020 14:07
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
51023481
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
У меня тариф 100 Мбит/с + ТВ. До карантина скорость на мир была еще сносная с началом карантина скорость упала в разы при том что цену они немного подняли. Часто скорость на мир около 0.5 мбит/с при том что на украину скорость около 75 (нормальная) - при звонке в службу поддержки стандартная песня у нас проблем нету проблемы у вас, это при том что в момент звонка скорость по Украине норм а на мир 0.1 и пинг около 350 и я об этом сказал тому "спецу" об этом - ответ просто поразил: это так потому что сигналу нужно выйти с Украины и вернуться обратно. Сначала думал взять больше план но после общения с службой поддержки и ответов про сигналы решил поменять провайдера. С цифровым ТВ свой прикол - они раздают его на какой-то особой частоте и если к примеру у вас телевизор сони (в котором зашита одна частота по мировому стандарту) то цифровых каналов Вам не видать.
Відповідь представника НПО "Інформаційні технології":
Добрый день! Да, проблема может быть не только в роутере. Мы хотим, чтобы Вы были довольны качеством наших услуг, мы ценим каждого нашего клиента. Мы готовы в кратчайшие сроки разобраться и установить причину проблемы, а их может быть много (поврежденный кабель, "слабый" роутер и прочее. Мы приедем и быстро разберемся в причинах, возможно сразу же на месте и решим. Если проблема была с нашей стороны - мы скрывать этого не будем, мы все исправляем и Вы получите супер-бонус по нашим услугам. Если со стороны Ваших устройств - мы поможем в их наладке или замене на сверхвыгодных для Вас условиях. Прошу Вас написать свой контакт на адрес [email protected]. С нетерпением жду ответа)
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг