Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 1.5 із 5
відгуків: 7104
рекомендують: 751 чол
не рекомендують: 6353 чол
ТОВ "ВОЛЯ-Кабель"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Костик (Черкаси)
24 квіт 2015 19:54
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
После того как несколько раз в течении выходных интернет был недоступен, обратился в поддержку воли. Оператор, поднявший трубку, совершенно не умеет работать с возражениями, тупо бросает трубку. Проблему не решили. Принял решение прекратить пользоваться услугами воли. Через личный кабинет отказался от услуги, перезвонили. Заявку приняли (17/04/15). Сегодня (24/04/15) совершенно случайно зашел в кабинет, а тут минус 51 грн!!! Как это понимать? Через личный кабинет я отказался от ваших услуг, откуда 51 грн? Что за разводы? Жалею что с вами связался, сам никогда не буду пользоваться и всем окружающим это донесу.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Маклаут-Инвест"
Аноним (Черкаси)
08 лист 2013 09:44
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Полный ноль. Самый худший провайдер в мире. Наверное, даже модемное соединение через телефон и то лучше.
Анонім (Черкаси)
23 вер 2016 16:31
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самый худший провайдер. Мало того, что качество плохое так и тарификация лживо отображается. Платить приходится почти в два раза больше, чем указано. Техобслуживание тоже никудышные. Много подводных камней о которых вам не раскажут, чтоб только завлечь в свои сети. НЕ ВЕДИТЕСЬ на услуги ВОЛИ!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Здравствуйте! Сожалеем, что у Вас сложилось такое негативное мнение. Для возможного решения возникающих у Вас вопросов в отношении услуг, просим указать в личном сообщении на ресурсе компании https://club.volia.com/ номер Вашего договора или полностью адрес предоставления услуг. Мы проверим сложившуюся ситуацию и постараемся Вам оперативно помочь.
Анонім (Черкаси)
11 лист 2019 10:28
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
11.31 Мбіт/c
Upload:
13.25 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жлоб провайдер, який живе за правилами - якщо ми не бачимо проблеми, то її не існує. Проблема із швидкістю починаючи з п'ятниці вечора до початку наступного робочого дня. Виїзд техніків за рахунок абонента, незалежно від характеру проблеми та сторони.
Підключення до послуги по акції - відразу із боргом. Єдиний провайдер у місті на даний час дає швидкість до 500 Мбит/с.
Сергей (Черкаси)
03 лип 2018 15:38
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет ламается сегодня, а их техники могут прийти только через пару дней.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Павел (Черкаси)
21 черв 2018 22:44
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
О чём может быть речь по скорости, тут же в договоре явное кидалово сразу указано скорость до 100 Мбит/с и т.д., основное слово здесь ДО. Нет не минимальной скорости как на спутниковом инете, и скорость как бы в цифрах 100 или 500, но не фиксирована, а плавающие фуфло с приставкой ДО. Даже у ребят из Киевстара которые вышли на рынок позже интернет в разы стабильней, хотя у них были проблемы и дропы по началу, сейчас это всё устранено, а вот Лох-Кабель за 10 лет стаёт только хуже и что характерно дороже.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Маклаут-Инвест"
Анатолій (Черкаси)
07 вер 2018 17:34
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Цифра зависає, зявляється "Сервис не доступен". При зверненні до "Воля" - ніякого результату немає.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Маклаут-Инвест"
Анонім (Черкаси)
28 лют 2017 14:26
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
46.81 Мбіт/c
Upload:
50.32 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
плачу за 100 Мбит/с - получаю приблизительно 45 Мбит/с, максимально доходил до 50 Мбит/с. Буду побывать маклаут.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Здравствуйте! Информацию по скорости просмотрите, пожалуйста, в сообществе Воля Клуб http://club.volia.com/t5/Internet/Silno-upala-skorost-interneta/m-p/77498/highlight/true#M29111 . Для проверки Вашего соединения напишите нам личным сообщением номер договора или адрес предоставления услуг. Мы постараемся помочь в решении вопросов.
Аноним (Черкаси)
21 вер 2017 11:07
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Простите ну уж такой скорости, я ещё не видел, улучшайте ваш Провайдер, а пока всего 3 звезды вам...
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Здравствуйте! Обратитесь, пожалуйста, к нам в сообществе Воля Клуб. Проверим, что с скоростью и поможем решить вопрос. Ознакомиться с частыми вопросами можно по ссылке http://club.volia.com/t5/Internet/Virishennya-tehnichnih-pitan-Internetu/td-p/9505
Анонім (Черкаси)
04 трав 2020 00:39
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
180.05 Мбіт/c
Upload:
206.57 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
До тих пір поки по заявкам які закриті, але не виконані технічний директор не буде платити компенсацію із власної кишені - якість не буде. Основне завдання підключити абонента на більшу кількість послуг - і розповідати йому, що він не вміє та не знає нічого. За тарифом у мене повинно бути 500 Мбіт/с, результат видно при тестуванні. Контакт центр - легше пішки до них прийти, ніж подати заявку з проблемою (тебе обматюкають, скажуть - підключити телебачення і запрацює інтернет, і обладнання у вас не так налаштоване, і оплатіть нам роботи по налагоджуванню нашого обладнання, бо безкоштовно ми не працюємо, не для цього ви нам абонентську плату платите щоб ми вам наше обладнання налаштовували). Працівники по якості звернень окремий вид зомбованих - для них регламент і біблія, і вище закону, про здоровий глузд я взагалі мовчу. Замість вирішити проблеми по роботі обладнання оператора телекомунікацій - перекладають усю відповідальність на абонента. А коли перераховуєш усі проблеми які створили працівники оператора, при чому використовуючи тільки ділову мову, вони завершують дзвінок із формулюванням - образа працівників компанії, вживання нецензурної лексики. Таке враження, що люди які працюють у даного провайдера збереглись перед тим як почати працювати у даного провайдера. Виконання регламента і незнання законодавства не звільняє від відповідальності за його порушення. Як кажуть рішення ВСУ - всі документи які суперечать законодавству є нікчемними та не підлягають виконанню. 95% персоналу не вміє спілкуватись державною мовою, що є порушенням закону на підставі якого оператор отримав ліцензію оператор. Посилання на форуми та блоги провайдера зі сторони провайдера - спроба показати зацікавленість на публіку. Основне завдання показати видимість, а питання так і не вирішать. Риба гниє з голови, поки керівництво не перестане думати як розвести абонента - толку не буде. Треба якістю абонентів приваблювати - тоді реклама не треба буде. Абонент не повинен оплачувати криворукість людей, які не хочуть робити свою роботу . Людина яка не робить свою роботу за заробітну плату - крадій, бо вона краде робоче місце, заробітну плату та час. Даний провайдер був створений ще колишніми працівниками "укртелекому" і для них ще досі не прийшло усвідомлення того - що монополії немає і треба утримувати абонентів якісними послугами.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Жаль, що у вас склалася така думка. Якщо є питання по якості послуг або сервісу будь ласка, зверніться до Воля Клубу та вкажіть номер договору, ми допоможемо вирішити ваше питання. Дякую! https://club.volia.com/t5/forums/postpage/choose-node/true/
Анонім (Черкаси)
03 трав 2020 18:48
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
304.02 Мбіт/c
Upload:
272.06 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
На думку даного провайдера - регламент компанії вище за закон на підставі якого вони виконують діяльність. на думку працівників даного провайдера навіть якщо проблема буде по їхній вині - всі роботи за рахунок абонента. Швидкість надання послуги може просідати в десятки раз з 500 до 10 Мбіт/с, а працівники вважають вас винним у всіх проблемах компанії і пропонують вам оплатити роботи по усуненню проблем на їхньому обладнанні. Оператори контакт центру навчені вас принижувати і коли ви розповідаєте, як треба налаштувати їхнє обладнання щоб вирішити проблему - ви їх ображаєте, бо вони самі розумні, а ви ніхто і ваш досвід нічого не вартий бо вам проводять консультацію філологи, математики , психологи, словом усі окрім фахових спеціалістів з телекомунікацій. Коли у них ставлять план на продаж послуги - то вам обірвали всі телефони та засруть своїм спамом всі месенджери, пошту та пам'ять телефонів. За дивним збігом обставин - технічна служба не працює у час, коли у них проблеми з роботою обладнання - немає фіксації , то немає проблем із наданням послуг. Навіщо надавати послугу якісно, говловне надавати усім. Швидкість за яку я плачу я можу отримати у будні дні тільки з 2-ї ночі до 5-ї ранку, у інший час - ви не вмієте користуватись обладнанням і платіть за прихід техніків. Я плачу за 500 Мбіт/с, а отримю за звичай 150-300 Мбіт/с. Регламент - суперечить законодавству, там виключена відповідальність оператора та обов'язкова компенсація за неякісне надання послуг. Працівники навіть не хочуть чути, що вони незнання закону, не звільняє від відповідальності працівників даного провайдера, тобто коли буде зроблена нормальна перевірка регламенту - всі працівники, які працювали під час дії такого регламенту - будуть нести кримінальну відповідальність. Коли я звертаюсь від юридичної особи, то ті ж питання вирішуються за годину у будній день, а у вихідний за дві. Треба не ображатись на конструктивну критику, а покращувати якість послуг, тоді зменшиться навантаження на всі служби і як наслідок зменшаться витрати на них. Адекватний власник будує свою мережу так, щоб меньше скаржились на послуги, а виходячи з спілкування із працівниками провайдера - дуже сильно економлять на фахівцях, тому і такі якісні послуги. Три тижні просив провести налаштування на комутаторі компанії, що б послуги надавались якісно і згідно тарифу, а не так як виходить. Фахівці коштують не дешево, але вони дозволяють зменшити витрати на обслуговування мережі в 5-10 раз. Дуже багата компанія - якщо дозволяє собі утримувати контакт центри понад 100 операторів на зміні. Рекомендую усім користувачам у спілкуванні з даним провайдером посилатись на законодавство, посилання залишу на закон: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1280-15/page3.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Шкода, що у вас склалася така думка. Якщо є питання по якості послуг або сервісу будь ласка, зверніться до Воля Клубу та вкажіть номер договору, ми допоможемо вирішити ваше питання. Дякую! https://club.volia.com/t5/forums/postpage/choose-node/true/
Владимир (Черкаси)
14 лист 2020 07:48
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
49.57 Мбіт/c
Upload:
47.64 Мбіт/c
Договір:
1260983
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость непостоянная и не соответствует заявленной в 100 Мбит/с! Просто достало! После нескольких дней после проверки было 90-96 Мбит/с как и в день проверки сейчас нет и 50 Мбит/с!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрый вечер, Владимир. Спасибо за отзыв. Вы указали номер вашего договора, мы проверим данные в системе и передадим ответственным специалистам ваши контакты. Мы хотим помочь в решении вашего вопроса. Пожалуйста, ожидайте звонок.
Анонім (Черкаси)
23 груд 2020 16:29
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
199.97 Мбіт/c
Upload:
607.47 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
3498276
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Якщо у вас є час, бажання та натхнення доводити даному оператору " якість " надання послуги - то це ваш оператор. Попередньо сперечався з даним провайдером та його співробітниками по швидкості чотири місяці - тоді замінили коммутатор, до якого було підключено моє обладнання. З 9-го грудня 2020 року після оновлення маршрутів та маршрутизаторів от така швидкість на абонентському порту. У пік навантаження швидкість рідко перевищує 150 Мбіт/с . Про даний феномен я поставив до відома головного інженера регіону - поки тільки відмовки: "все налаштовано правильно і проблем не бачимо, звільняться фахівці - будемо дивитись". Поки вони дивились замінив у себе кілька роутерів з гигабитными портами, результат на інших провайдерах 950-995 Мбіт/с. Всі налаштування були перевірені сертифікованим фахівцем виробника обладнання - всі функції які можуть вплинути на швидкість були відключені. Технічний фахівець виробника обладнання краще знає як налаштувати своє обладнання, ніж працівник контакт-центру провайдера. Так що ваші форуми та гарячі лінії - залишіть собі!!! Проблема скоріш за все у трьох причинах: - недостатній канал до комутатору; - недостатня пропускна здатність комутатору та обладнанню до виходу до мережі інтернет; - некоректно прописані маршрути на обладнанні оператора, що призводить до втрати швидкості та якості (обладнання дозволяє перевіряти всі порти віддалено без виїзду майстрів, які не мають доступу до налаштувань обладнання агрегації). Також проблеми із швидкістю можуть виникати з причини поглинання даного провайдера іншим шляхом придбання його майна. Скоро буде ребрендінг і воля стане датагруп. Коли намагаються оптимізувати обладнання та мережі - виходять колізії, які видно тільки тим хто знає як і де їх шукати. Монтажники, працівники контакт-центру та центру обслуговування абонентів - не вміють цього робити. Для даних дій фахівці повинні мати доступ до налаштувань обладнання, знання технологій та протоколів та отримати не спаплюжену від абонента без участі посередників (монтажників, операторів контакт-центру, працівників центру обслуговування абонентів). Дивна ситуація з даним провайдером, коли ти не фізична особа, а юридична - вирішення питань по якості - не більше доби. Швидкість у тарифі заявлена 500 Мбіт/с, результат видно на тесті.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані по системі та передам інформацію відповідальним спеціалістам. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Аноним (Черкаси)
22 бер 2020 18:36
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Почему интернет каждую секунду выключается. Такое чувство что его вообще нету худшего интернета я не видел кто уже невыносимо я уже так задолбался кто просто не передать словами я уже от жизни офигеваю. Худшее интернета нету нигде!!!
Аноним (Черкаси)
04 груд 2019 03:46
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Худший провайдер в Черкассах, увы, будем отключаться. P.S. служба поддержки самая отстойная и косячная из возможных.
аноним (Черкаси)
02 лип 2020 12:40
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Компания полный отстой присоска и дурилка для народа. Где еще могут брать деньги за еще не выполненную работу.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Жаль, что у вас сложилось такое мнение. Если есть вопросы по качеству услуг или сервиса, пожалуйста, напишите в Воля Клуб и укажите номер договора, ми поможем решить ваш вопрос. Спасибо! https://club.volia.com/t5/Gotovi-rishennya/bg-p/solution
Відгук залишений з IP адреси провайдера СП "Інфоком"
Аноним (Черкаси)
14 груд 2023 17:36
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.07 Мбіт/c
Upload:
0.34 Мбіт/c
Договір:
1260983
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет через день хоч якийсь є а через день взагалі відсутній! Це так звана швидкість 100 Мбит/с! Звертатись до техпідтримки щоб вислуховувати їхні "поради" нема бажання бо замість того щоб надавати якісні послуги будуть морочити голову і пропонувати платну послугу виклику майстра для вимірювання швидкості.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір. Дякуємо за відгук. Шкода що у вас склалася така думка. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету та якість сигналу залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ви вказали номер вашого договору, ми перевіримо дані в системі та передамо відповідальному спеціалісту ваші контакти. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Лариса (Черкаси)
24 груд 2022 21:53
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
21.99 Мбіт/c
Upload:
12.01 Мбіт/c
Договір:
6190455
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Лопнуло терпение, интернет постоянно пропадает. Они просто издеваются, дозвониться невозможно. Если нет света, интернета тоже нет, а это почти 2/3 месяца. Значит платить надо 1/3. Но когда появляется свет, интернета тоже практически нет. Дорогая Воля, за что мне вам платить. Да ещё подымают стоимость с 1 января. А с конца прошлого года вроде взялись за ум. Ни в коем случае никому не рекомендую. Сейчас пытаюсь дозвониться и пишу отзыв. 45 мин дозвон.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Лариса. Дякуємо за відгук. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Аноним (Черкаси)
17 жовт 2020 14:51
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Практически нереально дозвониться в службу поддержки. Очень длительная процедура разрыва контракта.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Маклаут-Инвест"
Anonim (Черкаси)
21 жовт 2015 19:57
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
10.55 Мбіт/c
Upload:
9.86 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Что качество, что цены — один обман. Отстой, полный отстой. Дают 6-10 Мбит/с из 100 Мбит/с обещанных.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг