Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 1.5 із 5
відгуків: 7104
рекомендують: 751 чол
не рекомендують: 6353 чол
ТОВ "ВОЛЯ-Кабель"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Анонім (Черкаси)
05 лист 2021 11:05
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
129.44 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
3498276
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Умови тарифу - це не для абонентів, а для провайдера. Тариф "Комфортний 500". https://volia.com/ukr/product/197/. При навантаженні на порт від 40% ( 200 Мбіт/с) у вас раптово може обривається з'єднання і вам пропонують платну послугу "виклик майстра", "продаж нового обладнання ". Це діє тільки на користувачів, які не знають про обов'язки оператора та свої права. Обладнання переношу на іншого провайдера - проблеми немає. Висновок - проблема у налаштуванні обладнання провайдера "Воля". Спільними зусиллями із працівниками відділу керування мережею було встановлено - при навантаженні на мережу від 200 Мбіт/с спрацьовує захист і просто тушить порт, який можна підняти тільки підрозділом керування мережею у м.Київ.
Є обмеження по трафіку, не можливо використовувати канал на постійній основі із заявленою швидкістю протягом усього періоду, після того як ви потрапили у таке блокування швидкість на скачування у вас вже не буде більше 50% від заявленої. http://www.speedtest.net/result/ 12270628725. Відповідь провайдер офіційно не дає, документи на які вони посилаються - внутрішні і суперечать законодавству. Юристи у них мабуть забули, що права є не тільки у провайдера, а й у абонента. Я свої зобов'язання виконав, законодавство не порушував - при розмові з працівниками даного провайдера вони так і не змогли назвати нормативно-правовий акт на який вони ссилаються при обмеженні мені послуги. Обмеження сплаченої послуги аргументувавши це захистом прав інших абонентів - зізнатися у тому, що обладнання, персонал не можуть надати продану послугу, так як технічної можливості немає. Навантажуйте канали даного провайдера в межах чинного законодавства ( потокове відео, онлайн ігри, сервіси по навчанню, відео спостереження ) може тоді даний провайдер почне модернізувати свою мережу та змінювати політики безпеки таким чином, щоб вони не впливали на якість послуги що надаються. Використання каналу зв'язку у межах тарифу - це не порушення законодавства, а використання послуги згідно законодавства. Чати, форуми, гаряча лінія, офіційні листи - не допомагають, тому представнику компанії треба не посилання писати - а піти до керівництва з представником технічного директора і кошторисом на нове обладнання і планом модернізації мережі, якщо нинішнє обладнання не може забезпечити якісне надання послуги. Продаж даного провайдера компанії "дата груп " не пішов на користь, а тільки додав хаосу у керуванні обладнанням. Звернення №86153179 від 12 вересня 2021 - представники даного провайдера ігнорують, присилають бланки письмових звернень, щоб не надавати відповідь передбачену законодавством і загубити саму суть проблеми роботи провайдера. Перекладання відповідальності за роботу свого обладнання на абонентів - політика керівництва компанії. Я купую канал 500 Мбіт/с не для того щоб з кимось мірятись, а тому що не достатньо 100-200 Мбіт/с. За адресою [email protected] - одні неадеквати, тому що не потрібно рукописне звернення для того щоб отримати офіційну відповідь. Легше пішки сходити на місяць, ніж отримати допомогу від даного провайдера. Знайте свої права та обов'язки провайдера - тоді йому жити буде легше. Офіційна відповідь на звернення від провайдера: З найкращими побажаннями достатку і добра?
І посилання на регламент, який суперечить чинному законодавству і обов'язковий для виконання тільки працівникам даного оператора. Всім державним органам достатньо інформації яку надав даному оператору, а вони кажуть - друкуй бланк заяви, пиши власноруч і обов'язково підпис ( про відмову від отримання письмової відповіді на звернення), що суперечить закону " про звернення громадян". Представникам провайдера, щоб його не спіймали на брехні треба вивести з ладу всі сайти державних органів, так як на них є повний текст нормативно-правових актів без цензури представників провайдера. Але дані дії підпадають під дію кримінального кодексу. Чим більше людей будуть вимагати від даного оператора виконання його зобов'язань, тим швидше розженуть "кваліфікований" юридичний відділ, а у маркетологів заберуть 90% рекламного бюджету і віддадуть на забезпечення умов тарифів описаних на сайті провайдера.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. З приводу даного питання, вам була надана відповідь. Рекомендуємо звернутися до керівництва компанії письмово, вам направлено бланк для офіційного звернення. Також, по даному факту вже є запит, який знаходиться в процесі розгляду. Відповідь вам буде надана по e-mail.
Анатолій (Черкаси)
28 лист 2021 13:08
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
107.03 Мбіт/c
Upload:
324.05 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
3498276
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Так як і писав у попередніх відгуках - треба мати гарне психічне здоров'я, витримку, технічну та юридичну освіти. Тариф "Комфортний 500". https://volia.com/ukr/cherkasy/product/197/?partner=organic_search&utm_source=google&utm_medium=organic. Результат замірів ви бачите, це один із кращих результатів. Після звернення за допомогою електронної пошти від працівників даного провайдера я дізнався: у мене руки ростуть з неправильного місця, поганий зір - не бачу на сайті верховної ради те що бачать всі підрозділи, регламент компанії вище законодавства, треба купити цю послугу не за 210 грн/міс а за 900 грн/міс. З моменту звернення мені кожні три дні пропонують платні послуги - виклик майстра, телебачення, продаж застарілого обладнання з націнкою даного провайдера. Саме цікаве, що представники даного провайдера вимагають живий підпис незалежно від форми звернення, що не передбачено жодним діючим законом, а є забаганкою "недоюристів" які написали регламент компанії та провели інструктаж для всіх працівників - ми не є юристами і не можемо надавати відповідповіді по законодавству на підставі якого виконуємо свою діяльність. Це я вважаю зразком організації стада на забій бо після оприлюднення записів розмов разом з регулятором буде відкликана не тільки ліцензія на надання телекомунікаційних послуг ,а й відкликати дипломи юристів, а працівникам що виконували вказівки даних юристів спишуть стаж та податки та позбавлять права працювати у сфері телекомунікацій по життєво. Форум провайдера це спроба прибрати негатив з публічного обговорення. Треба не форум вести. а забрати 100% бюджету на 10 років вперед з маркетингу для забезпечення обсягу та якості вже проданих послуг. Так як кількість та якість послуг не відповідають заявленим у тарифах.Наприклад у тарифах є обмеження по трафіку для фізичних осіб, якщо навантажити на 20-30% відсотків канал, то він у вас потухне по налаштуванням політики безпеки на обладнанні провайдера. Так вони прикривають недостатню пропускну здатність свого обладнання, цитата із відповіді провайдера - " обмеживши вам доступ до мережі, ми захищаємо інших абонентів". Навантажуйте порти даного провайдера усім можливими способами, потокове відео, ігри онлайн, сайти з навчання, підписки на стрмінгові сервіси. Це все не заборонено, але провайдер не розраховує що ви будете брати на постійній основі більше ніж 10% від проданого вам трафіку. До тих пір поки компанія за рахунок маркетингу та реклами не забезпечить продані канали якістю - можна вважати даного провайдера лузером ринку та першим претиндентом на те що НКРЗІ почне перевіряти його та компанію яка його викупила на порушення умов ліцензії. Офіційні відповіді провайдер не може надати вже третій місяць, то підпису немає, то адреси немає, то у нас ще місяць. З вересня 2021 року після офіційного листа зобов'язання даний провайдер виконує тільки у праві брати плату, а послуги надає як хоче. При спробі представника дати посилання на особистий кабінет( у якому нічого немає) та форум компанія признається у своїй нездатності працювати у межах чинного законодавства та повній безграмотності відділу по роботі з претензіями. Порушення п.1 ст.6 закону " про телекомунікації " на всіх рівнях роботи компанії, контакт центр, центр обслуговування абонентів, технічний підрозділ, юридичний та відділ про роботі з юридичними абонентами - можу надати записи всіх розмов, що зібрані у законний спосіб та не суперечать чинному законодавству. З такою якістю інтернету не те що грати , а і ютуб на низких налаштуваннях веде себе як на діалапі.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Анатолій, добрий день. Дякуємо за відгук! Нам дуже прикро, що у Вас склалась така думка. Ми постійно вдосконалюємо послуги та сервіс для своїх абонентів. Компанія працює тільки в межах закону України. Якщо Ви бажаєте отримати відповідь від керівництва компанії - заповніть та надішліть нам заяву за електронною адресою [email protected]. Бланк заяви розміщений на нашому сайті за посиланням: https://my.volia.com/uploaded/documents/2021_33/Бланк%20заяви%20для%20отримання%20письмової%20відповіді.pdf Відповідь буде надано у період згідно чинного законодавства України. Дякуємо.
Анонім (Черкаси)
04 лист 2021 17:54
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
134.94 Мбіт/c
Upload:
256.44 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Умови тарифу - це не для абонентів, а для провайдера. Тариф "Комфортний 500". https://volia.com/ukr/product/197/. При навантаженні на порт від 40% ( 200 Мбіт/с) у вас раптово може обривається з'єднання і вам пропонують платну послугу " виклик майстра ", "продаж нового обладнання ". Це діє тільки на користувачів, які не знають про обов'язки оператора та свої права. Обладнання переношу на іншого провайдера - проблеми немає. Висновок - проблема у налаштуванні обладнання провайдера "Воля". Спільними зусиллями із працівниками відділу керування мережею було встановлено - при навантаженні на мережу від 200 Мбіт/с спрацьовує захист і просто тушить порт, який можна підняти тільки підрозділом керування мережею у м.Київ.
Є обмеження по трафіку, не можливо використовувати канал на постійній основі із заявленою швидкістю протягом усього періоду, після того як ви потрапили у таке блокування швидкість на скачування у вас вже не буде більше 50% від заявленої. http://www.speedtest.net/result/ 12270628725.

Відповідь провайдер офіційно не дає, документи на які вони посилаються - внутрішні і суперечать законодавству. Юристи у них мабуть забули, що права є не тільки у провайдера, а й у абонента. Я свої зобов'язання виконав, законодавство не порушував - при розмові з працівниками даного провайдера вони так і не змогли назвати нормативно-правовий акт на який вони ссилаються при обмеженні мені послуги.

Обмеження сплаченої послуги аргументувавши це захистом прав інших абонентів - зізнатися у тому, що обладнання, персонал не можуть надати продану послугу , так як технічної можливості немає.

Навантажуйте канали даного провайдера в межах чинного законодавства ( потокове відео, онлайн ігри, сервіси по навчанню, відео спостереження ) може тоді даний провайдер почне модернізувати свою мережу та змінювати політики безпеки таким чином, щоб вони не впливали на якість послуги що надаються. Використання каналу зв'язку у межах тарифу - це не порушення законодавства, а використання послуги згідно законодавства.

Чати , форуми , гаряча лінія, офіційні листи - не допомагають, тому представнику компанії треба не посилання писати - а піти до керівництва з представником технічного директора і кошторисом на нове обладнання і планом модернізації мережі, якщо нинішнє обладнання не може забезпечити якісне надання послуги.

Продаж даного провайдера компанії "дата груп " не пішов на користь, а тільки додав хаосу у керуванні обладнанням.

Звернення №86153179 від 12 вересня 2021 - представники даного провайдера ігнорують, присилають бланки письмових звернень, щоб не надавати відповідь передбачену законодавством і загубити саму суть проблеми роботи провайдера.
Перекладання відповідальності за роботу свого обладнання на абонентів - політика керівництва компанії.

Я купую канал 500 Мбіт/с не для того щоб з кимось мірятись, а тому що не достатньо 100-200 Мбіт/с.

за адресою [email protected] - одні неадеквати, тому що не потрібно рукописне звернення для того щоб отримати офіційну відповідь .

Легше пішки сходити на місяць, ніж отримати допомогу від даного провайдера. Знайте свої права та обов'язки провайдера - тоді йому жити буде легше.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. З приводу даного питання, вам була надана відповідь. Також, по даному факту вже є запит, який знаходиться в процесі розгляду. Відповідь вам буде надана по e-mail.
Анонім (Черкаси)
15 серп 2020 09:19
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
285.72 Мбіт/c
Upload:
115.15 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
3498276
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Якщо вам сумно жити, то цей провайдер забезпечить вам розваги на весь час співпраці з ним. Жодного разу перевірка якості на даному сайті та особистому кабінеті - не показав заявлених провайдером показників(500 Мбіт/с), не дивлячись що у особистому кабінеті вони виміряють швидкість локальної мережі ТОВ"воля", а не доступ до інших ресурсів( вузлів інших провайдерів) . За останні пів року домігся надання якісних послуг по швидкості, але для цього потрібно писати відгуки, створювати тисячі звернень, десятки листів. Після того як заявлена швидкість досягнута почались нові пригоди не менше разу на тиждень після дій на обладнанні агрегації на рівні регіону зникає доступ до мережі інтернет від 20 хвилин до 20 годин, за необхідності можу надати дати та номери звернень. Останній раз було сьогодні з 00:34 по 01:50 , при чому на усіх номерах технічної підтримки була відсутня можливість з'єднатись з оператором. Проблема була у тому, що абонентське обладнання не мало доступу до DHCP-сервера, а так як "фахівці" що будували дану мережу забули зробити альтернативний шлях для абонентів. Технічна підтримка, це унікальні люди, так як для них є тільки інструкція , а не здоровий глузд та законодавство: обов'язково відправляють бригаду монтажників навіть якщо до обладнання є віддалений доступ, обов'язково будуть парить вам додаткові послуги, обладнання, також будуть вас запевняти - це у вас криві руки, а не у наших фахівців і ви за таку роботу ще будете доплачувати . Будь-який адекватний власник бізнесу іде по шляху зменшення витрат на утримання мережі, а не перекладає некомпетентність своїх фахівців на абонентів. Працював з даним оператором як фізична особа та як юридична особа, зовсім різні відношення : фізична особа - тебе пошлють, юридична особа - зроблять все, щоб ти не передав до власників та керівництва "рівень якості" послуг( знижка на послуги на період від року, заміна обладнання на рівень вище, надання інших платних послуг за рахунок відділу утримання абонентів). Підрозділ по якості обслуговування - зомбі, що телефонують і намагаються замість вибачитись за своїх працівників звинуватити вас, бо у них є регламент, а на закон " про телекомунікації" вони не хочуть дивитись. У регламенті відсутні десять пунктів по обов'язкам оператора та права абонентів. Краще гроші виділені на даний підрозділ витратить на придбання якісного обладнання, навчання технічного персоналу. Якісне надання послуг зменшує навантаження на контакт-центр та центри обслуговування абонентів. Для дуже "розумних" представників провайдера - форуми та особисті кабінети не працюють коли відсутня послуга!!! А ваше намагання забрати негатив шляхом звинувачення абонентів - це те саме, що ви намагаєтесь загасити пожежу вогнегасником заправленим нітрогліцерином. За звичай, коли провайдер так косячить, то він надає дуже велику знижку на свої послуги або надає їх безкоштовно, щоб покращити лояльність абонентів. І як заключення до даного відгуку :люди, що не хочуть робити роботу після підписання договору на роботу - крадії, вони крадуть час, робочі місця та заробітну плату.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Раніше стосовно вашого питання було оформлено скаргу, за фактом її розгляду ви будете повідомлені обраним вами способом. Рекомендуємо очікувати відповіді на звернення.
Анонім (Черкаси)
02 лист 2021 10:29
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
141.34 Мбіт/c
Upload:
300.75 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
3498276
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Умови тарифу - це не для абонентів, а для провайдера. Тариф "Комфортний 500" - https://volia.com/ukr/product/197/. При навантаженні на порт від 40% ( 200 Мбіт/с) у вас раптово може обривається з'єднання і вам пропонують платну послугу " виклик майстра ", "продаж нового обладнання ". Це діє тільки на користувачів, які не знають про обов'язки оператора та свої права. Обладнання переношу на іншого провайдера - проблеми немає. Висновок - проблема у налаштуванні обладнання провайдера "Воля". Спільними зусиллями із працівниками відділу керування мережею було встановлено - при навантаженні на мережу від 200 Мбит/с спрацьовує захист і просто тушить порт, який можна підняти тільки підрозділом керування мережею у м.Київ. Є обмеження по трафіку, не можливо використовувати канал на постійній основі із заявленою швидкістю протягом усього періоду, після того як ви потрапили у таке блокування швидкість на скачування у вас вже не буде більше 50% від заявленої. http://www.speedtest.net/result/12270628725. Відповідь провайдер офіційно не дає, документи на які вони посилаються - внутрішні і суперечать законодавству. Юристи у них мабуть забули, що права є не тільки у провайдера, а й у абонента. Я свої зобов'язання виконав, законодавство не порушував - при розмові з працівниками даного провайдера вони так і не змогли назвати нормативно-правовий акт на який вони ссилаються при обмеженні мені послуги. Обмеження сплаченої послуги аргументувавши це захистом прав інших абонентів - зізнатися у тому, що обладнання, персонал не можуть надати продану послугу , так як технічної можливості немає. Навантажуйте канали даного провайдера в межах чинного законодавства ( потокове відео, онлайн ігри, сервіси по навчанню, відео спостереження ) може тоді даний провайдер почне модернізувати свою мережу та змінювати політики безпеки таким чином, щоб вони не впливали на якість послуги що надаються. Використання каналу зв'язку у межах тарифу - це не порушення законодавства, а використання послуги згідно законодавства. Чати, форуми, гаряча лінія, офіційні листи - не допомагають, тому представнику компанії треба не посилання писати - а піти до керівництва з представником технічного директора і кошторисом на нове обладнання і планом модернізації мережі, якщо нинішнє обладнання не може забезпечити якісне надання послуги. Продаж даного провайдера компанії "дата груп " не пішов на користь, а тільки додав хаосу у керуванні обладнанням. Звернення №86153179 від 12 вересня 2021 - представники даного провайдера ігнорують, присилають бланки письмових звернень, щоб не надавати відповідь передбачену законодавством і загубити саму суть проблеми роботи провайдера. Перекладання відповідальності за роботу свого обладнання на абонентів - політика керівництва компанії. Я купую канал 500 Мбіт/с не для того щоб з кимось мірятись, а тому що не достатньо 100-200 Мбіт/с.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня. Дякуємо, що знайшли час повідомити нас про цю ситуацію. Раніше стосовно вашого питання вам рекомендували звернутися до керівництва компанії письмово. Для цього, будь ласка, заповніть, підпишіть і надішліть заяву у вигляді скан копії або фото на [email protected] Ми працюємо над помилками, міняємо процеси, впроваджуємо зміни, які дозволять зробити обслуговування краще. Ваші зауваження не залишаться без уваги, інформація зафіксована і передана для опрацювання відповідним співробітникам.
Анатолій (Черкаси)
09 груд 2021 00:35
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
164.87 Мбіт/c
Upload:
642.5 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
3498276
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Для " дуже розумних" представників провайдера - не пишіть посилання на ваш форум та особистий кабінет, бо вимоги законодавства з мого боку виконані в повному обсязі без відповідних відповідей з вашої сторони. П'ять листів де повинні були викладені відповіді на мої звернення я так і не отримав, а також мене не повідомили причини по яких термін розгляду даних звернень подовжений. Порушення умов надання послуг : канал рідко відповідає заявленим у тарифі, компанія обмежує трафік, якщо ви спробуєте навантажити канал то вас обматюкають, вимагатимуть купити додаткові послуги( виклик майстра, телебачення, продаж застарілого обладнання по завищеним цінам) без яких у вас не буде якісного інтернету, про те що трафік у вас обмежений ви дізнаєтесь тільки після того як вам відключають послугу. Вимоги законодавства для даної компанії ніщо, а саме закон " про телекомунікації ", " про захист прав споживачів" та " про звернення громадян", з 12 вересня 2021 року після написання листів - відповіді немає. Регламент компанії - для працівників компанії вище конституції та чинних законів. Зомбований контакт центр бачить у законі речення яких немає, тому у мене виникає запитання - якими наркотичними речовинами годують працівників, що у них масові галюцинації у яких вони бачать неіснуючі речі або чому людина яка вимагає виконати їх свої зобов'язання - неадекват. Треба мати гарні знання з телекомунікацій, юриспруденції та гарні неври щоб видавити у даного провайдера якісну послугу. Обладнання перевіряв на різних провайдерах - там видає швидкість 1 Гбіт/с , а у даного провайдера рідко буває більше 100 Мбіт/с. Завантаження процесора 4% при навантаженні 500 Мбіт/с( це постійне навантаження на обладнання на протязі тижня без перезавантаження обладнання). Навантажуйте свої канали на всі 100%, це не заборонено, але спонукатиме даного провайдера оновити свою мережу за рахунок юридичного департаменту( регламент який суперечить нормам закону - не вартий паперу на якому він надрукований) та департаменту маркетингу. Пропозиція від провайдера поступала така - ми вас переводимо на гарантований канал зв'язку 500Мбіт/с за 900 грн/міс і ви отримаєте швидкість передбачену вашим тарифом. При цьому обладнання на будинку мінятись не буде - ми припишемо правило по швидкості на порту. Звати представника відділу по роботі з юридичними особами Євгенія, яка забула п.1 ст.6 закону " про телекомунікації" (запис розмови на російській передам регулятору). Також у мене збереглись записи розмов з працівниками компанії, які підтверджують - регламент наше все і він для нас вище закону. Замість того щоб компанія надавала постійно швидкість у тарифі вона у день підключення надає дану швидкість, а потім шукає спосіб напарити нові платні послуги, що заборонено.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Анатолій, добрий день. Компанія працює в правовому полі. Надання послуг компанії проводиться в рамках чинного Законодавства нашої країни. Ми прагнемо надавати найкращий сервіс та робимо все можливе, щоб абоненти були задоволені. Як бачимо, по даній ситуації вам було надано відповіді на ваші звернення електронною поштою. Після опрацювання вашої скарги, з працівниками колцентру було проведено роботи з питання коректності та уважності при виконанні службових обов'язків. Якщо у вас залишились питання, зверніться, будь ласка, у наш чат для консультації. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Години роботи чату з 09:00 до 21:00. Зробимо все необхідне для вирішення вашого питання!
Анонім (Черкаси)
03 трав 2020 18:48
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
304.02 Мбіт/c
Upload:
272.06 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
На думку даного провайдера - регламент компанії вище за закон на підставі якого вони виконують діяльність. на думку працівників даного провайдера навіть якщо проблема буде по їхній вині - всі роботи за рахунок абонента. Швидкість надання послуги може просідати в десятки раз з 500 до 10 Мбіт/с, а працівники вважають вас винним у всіх проблемах компанії і пропонують вам оплатити роботи по усуненню проблем на їхньому обладнанні. Оператори контакт центру навчені вас принижувати і коли ви розповідаєте, як треба налаштувати їхнє обладнання щоб вирішити проблему - ви їх ображаєте, бо вони самі розумні, а ви ніхто і ваш досвід нічого не вартий бо вам проводять консультацію філологи, математики , психологи, словом усі окрім фахових спеціалістів з телекомунікацій. Коли у них ставлять план на продаж послуги - то вам обірвали всі телефони та засруть своїм спамом всі месенджери, пошту та пам'ять телефонів. За дивним збігом обставин - технічна служба не працює у час, коли у них проблеми з роботою обладнання - немає фіксації , то немає проблем із наданням послуг. Навіщо надавати послугу якісно, говловне надавати усім. Швидкість за яку я плачу я можу отримати у будні дні тільки з 2-ї ночі до 5-ї ранку, у інший час - ви не вмієте користуватись обладнанням і платіть за прихід техніків. Я плачу за 500 Мбіт/с, а отримю за звичай 150-300 Мбіт/с. Регламент - суперечить законодавству, там виключена відповідальність оператора та обов'язкова компенсація за неякісне надання послуг. Працівники навіть не хочуть чути, що вони незнання закону, не звільняє від відповідальності працівників даного провайдера, тобто коли буде зроблена нормальна перевірка регламенту - всі працівники, які працювали під час дії такого регламенту - будуть нести кримінальну відповідальність. Коли я звертаюсь від юридичної особи, то ті ж питання вирішуються за годину у будній день, а у вихідний за дві. Треба не ображатись на конструктивну критику, а покращувати якість послуг, тоді зменшиться навантаження на всі служби і як наслідок зменшаться витрати на них. Адекватний власник будує свою мережу так, щоб меньше скаржились на послуги, а виходячи з спілкування із працівниками провайдера - дуже сильно економлять на фахівцях, тому і такі якісні послуги. Три тижні просив провести налаштування на комутаторі компанії, що б послуги надавались якісно і згідно тарифу, а не так як виходить. Фахівці коштують не дешево, але вони дозволяють зменшити витрати на обслуговування мережі в 5-10 раз. Дуже багата компанія - якщо дозволяє собі утримувати контакт центри понад 100 операторів на зміні. Рекомендую усім користувачам у спілкуванні з даним провайдером посилатись на законодавство, посилання залишу на закон: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1280-15/page3.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Шкода, що у вас склалася така думка. Якщо є питання по якості послуг або сервісу будь ласка, зверніться до Воля Клубу та вкажіть номер договору, ми допоможемо вирішити ваше питання. Дякую! https://club.volia.com/t5/forums/postpage/choose-node/true/
Анонім (Черкаси)
28 трав 2020 15:51
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
247.18 Мбіт/c
Upload:
394.41 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Для того щоб з вашою думкою рахувався даний провайдер з вашою думкою ви повинні бути представником юридичної особи, що є корпоративним клієнтом - тоді всі питання по заявкам і проблемам вирішуються за 5-10 хвилин, якщо ви просто користувач - треба знати свої права та обов'язки оператора. Як приклад для всіх ображених даним провайдером абонентів надаю цитату та посилання на останню діючу редакцію закону " про телекомунікації": Стаття 40. Відповідальність операторів, провайдерів телекомунікацій. 1. Оператор, провайдер телекомунікацій несе перед споживачами за ненадання або неналежне надання телекомунікаційних послуг таку майнову відповідальність: 1) за ненадання оплачених телекомунікаційних послуг або надання їх в обсязі, меншому за оплачений, - у розмірі оплаченої вартості ненаданих послуг та штрафу в розмірі 25 відсотків вартості послуг. Технічна підтримка, особистий кабінет, форуми та техніки провокують на протиправні дії, основній аргумент -- у нас проблем не виявлено, оплачуйте прихід техніків - вам 1000% допоможуть, а якщо підключите наше телебачення то всі 1000% у вас буде ваша швидкість заявлена у тарифі. У пік навантаження швидкість просідає з 500 Мбіт/с до 10-20 Мбіт/с , пік навантаження це час коли люди приходять до дому та починають користуватись активно послугами приблизно з 17:00 по 02:00 саме більше навантаження, також є дні у які дане навантаження зростає у рази це вечір перед вихідними та останній вихідний, потім пік проходить і все відновлюється. Усі намагання домовитись спільно провести заміри показників швидкості наштовхуються на небажання представників провайдера робити якісь дії, та основа " у нас проблем немає, платіть за виїзд техніків, вони приїдуть коли їм зручно" Коли вони були і що робили ніхто не бачить - то комерційна таємниця, але заявку при будь-якому результаті закривають. За звичай техніки та технічна підтримка провокує на ненормативну лексику та забуває про обов'язки провисанні у законі на підставі якого вони виконують свою діяльність. 90% персоналу не можуть спілкуватись із абонентами на державній мові з аргументом - " а мне так проще". Не рекомендую людям із поганим здоров'ям користуватись будь-якою послугою даного провайдера - доведуть до могили своїми регламентами, що суперечать умовам видачі ліцензії на надання телекомунікаційних послуг. Якщо у вас є бажання виховувати даних персонажів - то підключайтесь. Ціна не завжди має значення. Намагання представника оператора впарити посилання на особистий кабінет або не форум компанії - це спроба загасити пожежу бензином, тому що дані ресурси не працюють так як і законодавство, що регулює відносини між провайдером та абонентом!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Жаль, що у вас склалася така думка. Якщо є питання по якості послуг або сервісу будь ласка, зверніться до Воля Клубу та вкажіть номер договору, ми допоможемо вирішити ваше питання. Дякую! https://club.volia.com/t5/Gotovi-rishennya/bg-p/solution
Анонім (Черкаси)
04 трав 2020 00:39
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
180.05 Мбіт/c
Upload:
206.57 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
До тих пір поки по заявкам які закриті, але не виконані технічний директор не буде платити компенсацію із власної кишені - якість не буде. Основне завдання підключити абонента на більшу кількість послуг - і розповідати йому, що він не вміє та не знає нічого. За тарифом у мене повинно бути 500 Мбіт/с, результат видно при тестуванні. Контакт центр - легше пішки до них прийти, ніж подати заявку з проблемою (тебе обматюкають, скажуть - підключити телебачення і запрацює інтернет, і обладнання у вас не так налаштоване, і оплатіть нам роботи по налагоджуванню нашого обладнання, бо безкоштовно ми не працюємо, не для цього ви нам абонентську плату платите щоб ми вам наше обладнання налаштовували). Працівники по якості звернень окремий вид зомбованих - для них регламент і біблія, і вище закону, про здоровий глузд я взагалі мовчу. Замість вирішити проблеми по роботі обладнання оператора телекомунікацій - перекладають усю відповідальність на абонента. А коли перераховуєш усі проблеми які створили працівники оператора, при чому використовуючи тільки ділову мову, вони завершують дзвінок із формулюванням - образа працівників компанії, вживання нецензурної лексики. Таке враження, що люди які працюють у даного провайдера збереглись перед тим як почати працювати у даного провайдера. Виконання регламента і незнання законодавства не звільняє від відповідальності за його порушення. Як кажуть рішення ВСУ - всі документи які суперечать законодавству є нікчемними та не підлягають виконанню. 95% персоналу не вміє спілкуватись державною мовою, що є порушенням закону на підставі якого оператор отримав ліцензію оператор. Посилання на форуми та блоги провайдера зі сторони провайдера - спроба показати зацікавленість на публіку. Основне завдання показати видимість, а питання так і не вирішать. Риба гниє з голови, поки керівництво не перестане думати як розвести абонента - толку не буде. Треба якістю абонентів приваблювати - тоді реклама не треба буде. Абонент не повинен оплачувати криворукість людей, які не хочуть робити свою роботу . Людина яка не робить свою роботу за заробітну плату - крадій, бо вона краде робоче місце, заробітну плату та час. Даний провайдер був створений ще колишніми працівниками "укртелекому" і для них ще досі не прийшло усвідомлення того - що монополії немає і треба утримувати абонентів якісними послугами.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Жаль, що у вас склалася така думка. Якщо є питання по якості послуг або сервісу будь ласка, зверніться до Воля Клубу та вкажіть номер договору, ми допоможемо вирішити ваше питання. Дякую! https://club.volia.com/t5/forums/postpage/choose-node/true/
Анонім (Черкаси)
23 груд 2020 16:29
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
199.97 Мбіт/c
Upload:
607.47 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
3498276
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Якщо у вас є час, бажання та натхнення доводити даному оператору " якість " надання послуги - то це ваш оператор. Попередньо сперечався з даним провайдером та його співробітниками по швидкості чотири місяці - тоді замінили коммутатор, до якого було підключено моє обладнання. З 9-го грудня 2020 року після оновлення маршрутів та маршрутизаторів от така швидкість на абонентському порту. У пік навантаження швидкість рідко перевищує 150 Мбіт/с . Про даний феномен я поставив до відома головного інженера регіону - поки тільки відмовки: "все налаштовано правильно і проблем не бачимо, звільняться фахівці - будемо дивитись". Поки вони дивились замінив у себе кілька роутерів з гигабитными портами, результат на інших провайдерах 950-995 Мбіт/с. Всі налаштування були перевірені сертифікованим фахівцем виробника обладнання - всі функції які можуть вплинути на швидкість були відключені. Технічний фахівець виробника обладнання краще знає як налаштувати своє обладнання, ніж працівник контакт-центру провайдера. Так що ваші форуми та гарячі лінії - залишіть собі!!! Проблема скоріш за все у трьох причинах: - недостатній канал до комутатору; - недостатня пропускна здатність комутатору та обладнанню до виходу до мережі інтернет; - некоректно прописані маршрути на обладнанні оператора, що призводить до втрати швидкості та якості (обладнання дозволяє перевіряти всі порти віддалено без виїзду майстрів, які не мають доступу до налаштувань обладнання агрегації). Також проблеми із швидкістю можуть виникати з причини поглинання даного провайдера іншим шляхом придбання його майна. Скоро буде ребрендінг і воля стане датагруп. Коли намагаються оптимізувати обладнання та мережі - виходять колізії, які видно тільки тим хто знає як і де їх шукати. Монтажники, працівники контакт-центру та центру обслуговування абонентів - не вміють цього робити. Для даних дій фахівці повинні мати доступ до налаштувань обладнання, знання технологій та протоколів та отримати не спаплюжену від абонента без участі посередників (монтажників, операторів контакт-центру, працівників центру обслуговування абонентів). Дивна ситуація з даним провайдером, коли ти не фізична особа, а юридична - вирішення питань по якості - не більше доби. Швидкість у тарифі заявлена 500 Мбіт/с, результат видно на тесті.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані по системі та передам інформацію відповідальним спеціалістам. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Анонім (Черкаси)
22 квіт 2023 20:48
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.01 Мбіт/c
Upload:
25.51 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
3498276
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Даний провайдер звик продавати мильну бульбашку, а не послугу інтернет. Сьогодні була аварія зі слів "фахівців" даного провайдера, де варіанти відповідей були : віялові відключення - не пройшло, бо живлення в будинку не відключали, потім - відключення від обленерго - але банально треба було виконати перепідключення обладнання через лічильник, а не так як було до цього - за живлення обладнання провайдера платило ОСББ збираючи за це гроші з усіх мешканців будинку, незалежно від користування послугами. Дуже хамовита підтримка, яка вважає правила компанії вищі за законодавство і треба їх виконувати навіть коли вказуєш на порушення законодавства. Для них правила закону вищі за конституцію, не знаю як їх зомбують, але ведуть працівники даного провайдера себе як обдовбані орки під Бахмутом - ідуть на забій в поний зріст на працюючий кулемет. Швидкість каналу повинна бути 500 Мбіт/с, результат тестування бачите самі. Про проблему із послугою інтернет можна дізнатись тільки через особистий кабінет і більше ніяк. Дуже "клієнтоорієнтований" сервіс , треба бути телепатом з технічною освітою щоб здогадатись причину відсутності послуги, час на відновлення. Технічна підтримка обмежує дозвон, коли ви вимагаєте згідно закону надати відповідь на запит. Старший оператор Костянтин(1001411) взагалі проконсультував - центри обслуговування абонентів у всіх містах працюють цілодобово, коли я перепитав - він тричі підтвердив озвучену ним інформацію, потім я спитався про центр обслуговування абонентів у своєму місті - і сталось диво - завтра , тобто у неділю центр обслуговування абонентів - вихідний. Якщо так навчають старших операторів, тоді не дивно, що неуки працюють на першій лінії підтримки. Кожна така відповідь - це рік оплати послуги за рахунок контакт центру із заробітної плати зміни яка дала таку "якісну" консультацію. Треба мати витримку, альтернативний канал зв'язку щоб дістатись до провайдера, технічну освіту за напрямком, досвід роботи з обладнанням.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. Як бачимо, за вашим договором вже зареєстроване відповідне звернення. Відповідальні фахівці перевірять інформацію та нададуть вам інформацію по факту розгляду. Очікуйте, будь ласка.
Анонім (Черкаси)
23 трав 2020 17:49
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже нестабільна робота провайдера, іноді мобільний інтернет швидше та стабільніше ніж провідний від " волі ". Унікальність даної компанії у тому , що працівники уперто ігнорують законодавство та ставлять свій регламент вище закону на підставі якого отримали ліцензію. Працюють і перевіряють якість тільки коли їм зручно, а не коли є реальні проблеми. Всі проблеми у них тільки на стороні абонента - платіть за виїзд майстрів, бо в абонентську плату входить тільки - абонент платить, а оператор проводить тарифікацію - все інше доплачувати. Загибається комутатор або контролер мережі - проблема у абонента, а не у провайдера. Хоча якщо виконати всі пункти обов'язків оператора - то оператор не повинен брати оплату до відновлення роботи мережі з відхиленням до 10% від передбаченої тарифом швидкості, тобто на 100 Мбіт/с не більше 10% або 10 Мбіт/с , а в моєму випадку при тарифі 500 Мбіт/с я не повинен отримувати канал зі швидкістю менше 450 Мбіт/с. Стаття 40. Відповідальність операторів, провайдерів телекомунікацій. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1280-15/page3. Представники провайдера всіляко намагаються продати додаткові послуги такі як - телебачення , прихід техніків, підключити мобільний номер партнера. Форуми, гаряча лінія підтримки та особистий кабінет - забрати з публічних місць негативні відгуки, бо проблема у керівництві, яке не хоче відповідати за якість роботи своїх підлеглих. Зробили б мотивацію для працівників , за кожен негативний відгук регіональним представництвом - зрізати всі бонуси , а підрядникам платити тільки за якісно виконану роботу. А на даному етапі роботи просто хай абоненти оплачують не повну абонентську плату, а відсоток абонентської плати - що відповідає відсотку швидкості від тарифу. Тобто, коли абонент заміряв швидкість на сторонній ресурс і отримав 20% швидкості від заявленої провайдером у тарифі, то він і платить відповідно 20% абонентської плати.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Жаль, що у вас склалася така думка. Якщо є питання по якості послуг або сервісу будь ласка, зверніться до Воля Клубу та вкажіть номер договору, ми допоможемо вирішити ваше питання. Дякую! https://club.volia.com/t5/Gotovi-rishennya/bg-p/solution?utm_source=2ip&utm_medium=forum
Анонім (Черкаси)
17 трав 2020 22:05
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
303.41 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Про швидкість та стабільність каналу краще промовчу, щоб не бути забаненим за матюки. У мене повинен бути симетричний канал 500 Мбіт/с - результат видно з тесту. Технічна підтримка пропонує оплачувати прихід майстрів, але проблема не на налаштуваннях комутаторів провайдера. Перед тим як ставити свій роутер перевіряв його на інших провайдерах де він видавав 950 Мбіт/с між портами WAN та LAN. Служба якості роботи технічної підтримки - пропонує купити телебачення, бо в них план на підключення додаткових послуг. Налаштувати комутатор адміни мережі не хочуть або не можуть - то в мене 100 Мбіт/с на скачування і 800 Мбіт/сек, то 300 на скачування і 100 на віддачу. Не міняючи налаштувань на моєму обладнанні після 02:00 швидкість стає згідно тарифу. Форуми та блоги провайдера - до одного місця, бо основе завдання таких ресурсів - просто убрати з публічних ресурсів негатив. Зробіть швидкість згідно тарифу - зникнуть негативні відгуки. Цікавий факт - служба технічної підтримки працює в основному у час коли немає проблем, а заміри швидкості роблять невідомо на які ресурси у час коли мінімальне навантаження на мережу. Перевіряють тільки біля комутатору, а не на адресі де проблема із швидкістю. Технічна служба - показує свою непрофесійність, при такій кількості негативних відгуків із різних регіонів. Маючи комутатори третього рівня - невміти їх налаштувати, це те саме, що на майбаху таксувати на самому дешевому сервісі таксі. Обладнання дороге, але не використовується за призначенням. Можливо треба змінити виробника обладнання, якщо обладнання не відповідає пропускній здатності необхідній для мережі.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться до Воля Клубу та напишіть номер договору. Раді будемо допомогти! https://club.volia.com/t5/Gotovi-rishennya/bg-p/solution?utm_source=2ip&utm_medium=forum
Анонім (Черкаси)
02 черв 2020 22:26
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
4.67 Мбіт/c
Upload:
6.99 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
3498276
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сьогодні провайдер взагалі поклав швидкість. Це такий новий тариф - плати за 500 Мбіт/с, а отримуй шо лишилось. Особистий кабінет, форум - воляклюб та гаряча лінія вважає нормально морозитись і перекладати свою відповідальність за рахунок абонентів. При виникненні проблем - ми працюємо тільки з 9:00 до 20:00 , а якщо у вас виникають проблеми у неробочій час - то в нас немає проблем, всі проблеми тільки у вас. Навіть якщо ви заплатите за прихід майстрів, то вони не прийдуть до вас коли є проблема, а тільки коли у них все добре працюють.
Де моя швидкість за тарифом 500 Мбіт/с? Провайдер вкрай знахабнів - ще й бере повну вартість там де є немає і 10% від швидкості каналу. Пів години очікування на телефоні і прийшов довгоочікуваний папуга, що не може зв'язати кількох слів державною мовою. Із великим боєм вмовив гарячу лінію зареєструвати звернення на технічну та абонентські служби - але швидкість за півтори години так ні покращилась. Адміни забили на все і пішли додому, а ті що лишились на підхваті - не мають доступу до обладнання і всі їхні дії - не мають логічного завершення, бо треба перевантажити порти для того щоб обладнання прийняло налаштування.
Обладнання міняв та налаштовував разом із виробником, тестував на іншому провайдері швидкість між портами WAN-LAN 950 Мбіт/с. Тестували на стенді під постійним навантаженням понад три доби.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня. Співробітники технічної служби цілодобово перевіряють роботу послуг. 02.06.2020 було виявлено падіння транспортного каналу, що призвело до падіння швидкості. Близько 23:00 питання було вирішено.
Аноним (Черкаси)
22 лист 2019 22:05
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Договор заключал еще в 2008 году с TGS и исправно оплачивал счета и тогда, когда они стали Волей. Летом 2018 отключили ТВ, сказали что нужно заключить договор уже с Волей ... но при этом тариф уже не 40 грн, а 100 грн но это с переходом с аналогового на цифру. С каждым месяцем тариф подорожал, а в декабре 2018 сказали что если хочу весь год пользоваться ТВ ВСЕГО (!!!) за 140 грн., то нужно оплатить весь 2019 год, поэтому в январе 2019 купил ТВ-приставку Android а у представителей Воли попросил прекратить предоставлять мне услуги. Фактически услуги прекратили предоставлять в феврале, но, при этом, до мая, пока я не поехал к ним в офис, продолжали насчитывать пеню (за неоплату услуг, которые мне не предоставляются). Неоднократные звонки балбесам из колл-центра ни к чему не привели, поэтому в мае я привез им их приставку, уплатил пеню и расторг договор. За 200 грн начисленной пени не было времени и желания по судам бегать. Одним словом, найдите НОРМАЛЬНОГО интернет-провайдера со стабильными правилами игры и купите ТВ бокс (у кого смарт ТВ, то это вам незачем), а эту кантору обходите стороной.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Маклаут-Инвест"
Аноним (Черкаси)
13 трав 2021 13:52
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Уважаемые работники "ВОЛЯ" по городу Черкассы, вы уже задрали своими постоянными звонками ко мне по поводу интернета!!! Я уже связывался с главным офисом вашим в Киеве, о том, чтобы удалили мой номер мобильного из ваших баз!!! Вы похожи уже стали на коллекторов нулевых годов!!! Согласно "Закона Украины" о "Защите персональных данных", цитирую его частично - " Стаття 1. Сфера дії Закону
Цей Закон регулює правові відносини, пов’язані із захистом і обробкою персональних даних, і спрямований на захист основоположних прав і свобод людини і громадянина, зокрема права на невтручання в особисте життя, у зв’язку з обробкою персональних даних." !!!! НЕВТРУЧАННЯ В ОСОБИСТЕ ЖИТТЯ!!! С кем мне связаться еще раз (только не коллцентр), чтобы оставили меня в покое, напишите здесь???? Если до вас и это не дойдет, буду обращаться в правоохранительные органы, согласно этого закона!!! У меня есть записи разговоров, жду ответа от вас!!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Будемо раді допомогти у вирішенні питань, що виникли в ході користування послугами. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер вашого мобільного телефону та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Андрій (Черкаси)
05 лип 2019 16:44
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Я користуюсь послугами даної організації вже майже рік. В мене послуга з трьох послуг (телебачення (160 каналів, інтернет 500+ Мбит/с і мобільний Лайф). За весь цей час проблем жодних не було, навіть при аварії (при будівлі будинку все оптоволокно було перебито), все виправили в найкоротший термін і з чудовим ставленням до мене. Після того як аварія була "знешкоджена" зі мною зв'язалися і про це сповістили. По самій послузі я задоволений. Швидкість жодного разу не просіла 600 Мбит/с стабільно і при тому що в мене інет через роутер і не самий сучасний ноутбук. Телебачення завжди працює і в найкращій якості. Найзручніше це те що я не думаю за мобільний зв'язок, він завжди в мене є з одним із найшвидшим моб. інтернетом. Ні водафон, ні Київстар таку швидкість жодного разу не надавали. До "Волі" я користувався регіональним провайдером "Маклаут" це кошмар, що сама швидкість 50 Мбит/с що самий рівень обслуговування абонентів.
Анонім (Черкаси)
28 квіт 2020 13:19
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
192.86 Мбіт/c
Upload:
339.01 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Реальну швидкість ви отримаєте тільки коли ви юридична особа, для фізичних осіб отримати замовлену швидкість нереально. Треба довго доводити, що ти не баран і обладнання налаштовано правильно. Всі абоненти для данного провайдера тупі та неграмотні. Перевіряти швидкість на тарифному плані із швидкістю 500 Мбит/с приходять техніки із портами в 100 Мбіс/с. А потім вам пропонують заплатити за виклик майстрів та ще пропонують доплатити за нову послугу телебачення від 70 грн/міс. Можна підключитись, але отримати швидкість за яку платиш - дуже важко. І не видіться на маркетинговий хід - "що ми вам надаємо швидкість до 500 Мбіт/с" максимальне відхилення від швидкості яке дозволяється по закону не більше 10 %. Відправляйте працівників провайдера читати умови видачі ліцензії.
Аноним (Черкаси)
03 серп 2020 19:18
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
66.36 Мбіт/c
Upload:
81.72 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
У них всё хорошо, пока всё работает. Как только случается неисправность, - сразу включается автоответчик и до оператора просто не добраться. А уж если добрался - держи кошелёк наготове. Цитата из разговора: "-Вторые сутки интернет не работает! - А это попробуйте... -Пробовал! -А вот это попробуйте... -Пробовал,не помогает. -Мастера вызывать будете? - ДА, срочно, работа стоит. -Срочный вызов стоит 120 гривен плюс стоимость работы (сколько - не говорит). - Вы с ума сошли, у вас поломка, а я платить должен? - Тогда всё! До свидания.". Нормально так поговорили со специалистом по техподдержке. Потом позвонил ещё раз, устроил небольшой скандал, пригрозил расторжением договора и требованием возврата предоплаты. Через полчаса интернет начал работать.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрый день! Если у вас есть вопросы по качеству услуг или сервиса, напишите, пожалуйста, в Воля Клуб и укажите номер договора, мы поможем решить ваш вопрос. Спасибо! https://club.volia.com/t5/Gotovi-rishennya/bg-p/solution?utm_source=2ip&utm_medium=forum
dukat (Черкаси)
18 трав 2021 16:29
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Как же вы меня ДОСТАЛИ своими требованиями подключиться к вам!!! Коллекторы, звоните еженедельно!!! Все мои обращения в ваш главный офис (Киев) результатов не дали, пришлось ехать в черкасский по бульвару Шевченко 411, пообещали тоже принять меры. Я НЕ ВАШ АБОНЕНТ, ОСТАВЬТЕ МЕНЯ В ПОКОЕ!!! Ваши еженедельные звонки на мой номер С ТРЕБОВАНИЯМИ подключиться к "воля" НЕЗАКОННЫ!!! Ещё один звонок и согласно "ЗАКОН УКРАЇНИ
Про захист персональних даних" , а именно "зокрема права на невтручання в особисте життя, у зв’язку з обробкою персональних даних.", иду а прокуратуру!!!! ОСТАВТЕ МЕНЯ В ПОКОЕ, это я пишу Вам в последний раз, ЭТО МОЁ ЗАКОННОЕ ТРЕБОВАНИЕ!!! ПРОВАЙДЕРА НЕ РЕКОМЕНДУЮ НИ КОМУ, ОБХОДИТЕ ЕГО ДЕСЯТОЙ ДОРОГОЙ!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Для детальної перевірки вашого звернення, просимо звернутися у наш чат. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Одразу вкажіть ваш номер телефону та опишіть ситуацію. Ми зробимо усе можливе, щоб на ваш номер телефону більше не телефонували з пропозиціями. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг