Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 1.5 із 5
відгуків: 6543
рекомендують: 711 чол
не рекомендують: 5832 чол
ООО "ВОЛЯ-Кабель"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Анатолій (Київ)
04 December 2022, 07:01
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Усунення пошкоджень
Договір:
804949
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернета буває нема по 8 годин, поки не позвониш в кол центр, після кожного включення світла потрібно перегружати по кілька раз щоб запустився інтернет і то не факт, звониш в службу запускають, а коли працювать, якщо цілий день звониш по службам.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Игорь (Киев)
27 November 2022, 19:53
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самый отвратительный сервис, заоблачные тарифы, допотопное оборудование, постоянные непрекращающиеся ремонтные работы
Відповідь представника ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір, Игорь. Дуже шкода що у вас склалася така думка. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Валерій (Киев)
27 November 2022, 17:25
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
523826
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Немає слів, щоб описати обурення щодо роботи тех.підтримки, майстрів і якості обслуговування ВОЛІ)))
3 дня назад, начав плавитись роутер, що роздає інет- я звернувся до тех.підтримки, з проханням заміни- майстер мав прийти з 10-12:00 26.11. (Хотілось би додати, що до оператора я так і не зміг достукатись, адже ВОЛЯ відключили можливість набрати оператора- після натискання відповідної цифри, в трубку казали "ДЯКУЄМО, ЩО ОБРАЛИ ВОЛЯ" і скидували, дійсно дякувати не передякувати. Прийшлось подавати заявку через email abonents@volia.com)
Отже 26.11 майстер не завітав, навіть не зателефонував- АЛЕ В КІНЦІ ДНЯ ЗАТЕЛЕФОНУВАВ РОБОТ І ЗАПИТАВ: "Як ви оціните роботу майстра??". Тут вже склалось враження, що компанія глузує з своїх клієнтів. Я намагався з'вязатись через електронну пошту ще раз, але мене вже тупо ігнорували.
Ввечері, ВОЛЯ вирішили дати змогу трохи поспілкуватись з операторами- дозвонившись описав ситуацію, і мені сказали, що майстер прийде вже сьогодні з 12-15:00. ОК.
Хто б сумнівався, що ніхто так і не прийшов, і не зателефонував- СМІХ ДА ГРІХ ТАКІЙ КОМПАНІЇ))))
В чому проблема зробити по людяному- зателефонувати клієнтам, і пояснити, що майстер не встигає, всяке може статись. Це ж ТАК ВАЖКО- зателефонувати і попередити. Краще на мишу відміняти заявки щодо виклику майстра, і плювати на те, що люди, які оплачують послуги вчасно вже 3 день сидять без інета.
Зараз, звичайно, дозвонитись до ВОЛІ неможливо- подати заявку теж. Після всього цього не хочеться ніякої заміни роутерів а просто відмовитись від послуг, які надає компанія. Свинське відношення до клієнтів та й годі.
Відповідь представника ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Валерій. Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже прикро, що у вас виникли складнощі з дозвоном. Ми прагнемо, щоб абоненти були задоволені послугами компанії та сервісом. Безумовно, описана вами ситуація не є стандартом обслуговування в нашій компанії. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми зробимо все, щоб допомогти у вирішенні даного питання та змінити ваше враження про нашу роботу. Як бачимо, за вашою адресою було оформлено заявку на технічне обслуговування обладнання. Майстрами компанії буде виконано комплекс робіт по усуненню несправності. Приносимо вибачення за незручності.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПрАО "МТС Украина"
Аноним (Вишнёвое)
26 November 2022, 10:13
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.54 Мбіт/c
Upload:
0.44 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Господи, это самый бесполезный провайдер. Ни интернета, ни скорости. Мастера за каждый приход дерут деньги, но проблема решается максимум на неделю. Потом новый мастер и снова плати! Никому не советую...
Відповідь представника ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Кривой Рог)
25 November 2022, 11:36
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.87 Мбіт/c
Upload:
0.68 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не связуйтесь хрень полная врут на каждом шагу подержка фигня. Всегда у них через жопу что до войны сейчас тем более
Відповідь представника ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Полтава)
22 November 2022, 11:01
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Отвратительное качество, никому не рекомендую. На телефонные звонки никто не отвечает, будем менять провайдера!
Відповідь представника ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Хмельницкий)
22 November 2022, 10:56
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
ВІДВЕРТЕ І АБСОЛЮТНЕ ХАМСТВО!!! Окрім постійних зависань звязку, та не можливості взагалі нормально працювати, все доповнюється ВЗАГАЛІ БЕЗПІДСТАВНИМ ВЖЕ 3-ох РАЗОВИМ відмкненням послуг без жодних вагомих причин. В чергове підтверджується АБСОЛЮТНА НЕ КОМПЕТЕНТНІСТЬ співробітників воля, які окрім відмазок нічого не зробили і не пробували навіть! Зате їм НА СЛОВАХ прикро отримувати правдиві відгуки про їхню роботу, а на далі плювати на все і всіх!!! ЦЕ НАХАБНЕ БЛЮЗНІРСТВО ТА БРЕХНЯ!!!!
КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЦИХ НАХАБНИХ ХАМІВ!!!!
Відповідь представника ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми вдячні вам за відгук. Прикро, що у вас склалось таке враження. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Андрей (Киев)
21 November 2022, 11:19
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не удовлетворен качеством работы Контакт-центра интернет-провайдера!
Не оперативно устраняются неисправности в работе услуги после обращения в службу техподдержки!
Очень долго подключение дополнительных услуг.
Відповідь представника ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Андрій. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Хмельницкий)
13 November 2022, 11:35
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
За останні дні якість інтернету ЛИШЕ ПОГІРШИЛАСЯ!!! Обриви зв'язку, жахливі пінги, нахабне перекритя звязку, а ЦІ продовжують писати ХАМСЬКІ відмазки і при тому лище погіршувати якість зв'язку!!! ВСІМ ХТО ХОЧЕ ЗБЕРЕГТИ НЕРВИ, КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ ПОВЯЗУВАТИСЯ З ЦИМИ!!!
Відповідь представника ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Андрей К (Полтава)
09 November 2022, 17:35
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
6.79 Мбіт/c
Upload:
2.45 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Испоганились полностью, только гребут деньги, а предоставление услуг желает намного лучшего за те деньги, которые гребут - интернет постоянно прыгает, телевидение по тюнерам не работает и они его не могут исправить. Пересчитать уже оплаченные деньги - проблема, т.к. говорят что не у них проблема, а у меня в квартире, хотя к проводам никто не прикасается. Одно слово - ЗАЖРАЛИСЬ!!!Тарифы выше на 30%, чем у прямого конкурента Триалан, хотя у триолана качество интернета выше.
Прийдётся уходить второй раз от данного провайдера после очередных поднятий тарифов и некачественным предоставлением услуг.
Не рекомендую данного провайдера.
Відповідь представника ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Андрей К. Дуже прикро отримувати такий відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Хмельницкий)
09 November 2022, 15:01
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
НЕ КОМПЕТЕНТНІ ХАМИ, які крім відмазок у чистому вигляді та подачі НАЙГІРШИХ В УКРАЇНІ послугу інтернету, як вас змусити працювати по людськи! Тільки хочеш щось переглянути, оскільки вільного місця для скачування фільмів на 1-2 рази нема, особливо ввечері ВСЕ БЕЗПОЩАДНО ВИСИТЬ! Пінги зашкалюють, жодної можливості нормально зателефонувати і ту ж техпідтримку, і щось адекватне почути крім відмазок перезавантажте додаткове обладнання, ЯКОГО НЕМА - НЕ РЕАЛЬНО ДОБИТИСЯ!!! Квадратний жах і ЗНУЩАННЯ за наші же гроші!!!((( Теперь очень хочу ответить диванному эксперту из Киева, который скорее всего сотрудник ХАМОВ, и пытается хотя бы один малюсенький положительный отзыв оставить: Вы если не специалист в области интернета, и не знаете что такое нормальная!!! скорость даже 100 Мбит/с - ного канала, то не пытайтесь оправдать ЭТИХ ХАМОВ И БЕСЦЕРЕМОННО ЛГАТЬ!!!!
Відповідь представника ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дуже прикро отримувати такий відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Oleksandr (Киев)
09 November 2022, 01:39
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Служба техпідтримки
Download:
142.42 Мбіт/c
Upload:
2.19 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Рекомендую цього інтернет-провайдера
За 15 лет пользования особых проблем не было. Отключался редко, в основном по причинам связанным с авариями или работами ДТЭК или ЖЕК-овских электриков. Ранее были проблемы со скоростью, фильмы и видео с постоянными тормозами, на online-играх высокий ping и jitter. Но как оказалось, проблема была не у провайдера, а у меня, из-за моего Wi-Fi роутера. В моём в доме около 15-20 Wi-Fi, и все каналы на частоте 2.4 ГГц забиты под завязку, соответственно скорость была никакая. Иногда помогала смена канала, но ненадолго. После замены TP-LINK TL-WR1043ND - 2.4 ГГц на Mikrotik hAP AC 2 - 5 ГГц все мои проблемы улетучились. При тарифном плане 150 Мбит, перед написанием этого отзыва тестировал на этом сайте, было 142 Мбит. ТВ не смотрю, поэтому ничего сказать не могу, а Интернет на все 100% устраивает, если бы ещё не война, с отключениями электричества, то всё было бы идеально. Всем, кто жалуется на скорость, при этом пользуется Интернетом через Wi-Fi советую: 1. Подключить компьютер напрямую к модему, Ethernet кабелем, который должен идти в комплекте с модемом, и проверить скорость. 2. Если скорость при прямом подключении к модему близка к тарифному плану, значит меняйте Wi-Fi роутер, желательно на 5 ГГц, так как на частоте 2,4 ГГц частотный диапазон может быть забит соседскими Wi-Fi. 3. Желательно просканировать "эфир" (например бесплатной версией программы Acrylic Wi-Fi Home, которую можно скачать в Интернете и установить на свой ПК) и посмотреть какие каналы более-менее свободны, после чего выбрать подходящий, менее загруженный. Как правило "подключатели" этим не заморачиваются и поэтому у большинства, как правило выставлен 1-й канал (иногда может быть и другой канал, в зависимости от производителя роутера), который установлен в роутере по умолчанию, соответственно скорость падает и появляются потери.
Відповідь представника ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Oleksandr, добрий день. Дякуємо! Ваша оцінка надихає нас працювати ще завзятіше!
Анонім (Черновцы)
08 November 2022, 18:15
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
5.09 Мбіт/c
Upload:
4.88 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Де державні служби? За 100 Мбит/с плачу щомісяця 300 з лишнім грн. Одержую 5/4 Мбит/с. Скільки це ще буде?
Відповідь представника ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анонім (Харьков)
07 November 2022, 17:15
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жахлива якість інтернету, постійні втрати пакетів, великий пінг, мала швидкість, що не відповідає тій, що була прописана в тарифі. Я звичайно розумію що зараз війна, але інші провайдери хоча б намагаються хоч якось утримувати більш-менш хорошу якість з'єднання, в той час, як ВОЛЯ розсилає листи на ел. пошту, де пропонують поповнити рахунок наперед, під приводом того, що вони нібито "намагаються ремонтувати обладнання тощо". Підключався давно, до 24.02 все начебто працювало, були звичайно перебої, але те, що діється зараз уже ні в які рамки не лізе. Вони абсолютно нічого не роблять, причому у них тарифи одні з найдорожчих. Я плачу 230 грн за інтернет, при цьому щовечора переходжу на мобільний, оскільки увечері пінг б'є всі мислимі й не мислимі значення, та й не тільки пінг, іноді взагалі лягає і спить. Дзвонити в колл-центр та скаржитись — марно. У підсумку, хочу сказати – оминайте цей провайдер 10 дорогою, тому що жахливіше цього провайдера може бути тільки Укртелеком.
Відповідь представника ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює шум. Також, для більш точних показників рекомендуємо перевірити швидкість напряму до комп'ютера (без використання роутера). Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Киев)
07 November 2022, 11:45
Переваги:
Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший провайдер на сьогодні, але на жаль нема вибору( регулярна проблема в тому, що швидкість падає нижче заявленої ( згідно тарифу 200 Мбит/с, а по замірам на різних сайтах не перевищує 100 Мбит/с) коли перезавантажую роутер швидкість підвищується інколи навіть до 190 Мбит/с, наступного дня знову падає.
Відповідь представника ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Хмельницкий)
07 November 2022, 10:34
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скільки повторювати питання: коли ви припините писати гнилі відмазки замість рішення питання???!!! Який зміст щось і кудись писати якщо ви вже тут НІЧОГО крім відмазок і АБСОЛЮТНО ПОВНОГО НЕБАЖАННЯ ВИРІШУВАТИ ПРОБЛЕМУ НЕ ДЕМОНСТРУЄТЕ????!!!! Чергове підтвердження повного дилетантизму і НАХАБНОГО ХАМСТВА?! По іншому я це не назву!( Чітко було написано: зняти всі зайві обмеження і підвищити пропускну ширину ліній, а не відмазки писати і Хамити!
Відповідь представника ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Шкода, що у вас виникло подібне враження. Ми прагнемо, щоб абоненти отримували якісні послуги та робимо все можливе для цього. Пропускна спроможність залежить від підключеної технології, обладнання в будинку та обладнання абонента. На жаль, ви не вказали номер договору, тому ми не можемо перевірити інформацію та оскільки на даному ресурсі немає можливості комунікації, ми просимо звернутись до нашого чату на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Киев)
06 November 2022, 20:43
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
5.51 Мбіт/c
Upload:
2.42 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Тарифный план 100 Мбит/с... Да у меня мобильный лучше тянет. Техподдержка жует сопли. Потраченные нервы за свои же деньги.
Відповідь представника ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Наталия (Киев)
06 November 2022, 14:43
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
1145153
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Компания берет деньги за не оказанные услуги. Днем интернета нет совсем, хотя свет есть и проблем в городе нет. Подключают в 21.00 и выключают часов в 9.00 утра. До консультанта не дозвониться. И это не один день. По телефону один ответ: неисправности в доме, идет ремонт. Ежедневно днем? Очень сомневаюсь. Цена услуг не соответствует качеству. Услуги оплачиваю регулярно, перерасчета за не оказанные услуги не было ни разу. Планирую отказаться от провайдера, не рекомендую. Терпение закончилось!
Відповідь представника ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Наталія. Дякуємо за відгук. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Константин (Киев)
05 November 2022, 15:33
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Свинское отношение к клиентам, дозвониться на горячую линию или написать в чат техпомощи не возможно от слова совсем. Во время посещения "сервисного центра" получил крайне нелецприятные высказывание от какого то молодого человека который даже не был в форме компании но якобы директор филиала. Если есть любой другой провайдер лучше подключайтесь к кому угодно но не к Воля.
Відповідь представника ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір, Костянтин. Дуже шкода що у вас склалася така думка. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Михаил (Запорожье)
05 November 2022, 12:31
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Технологія:
DOCSIS
Договір:
806109984
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Звонил на горячую линию, чтобы разорвать договор, т.к. уехали из города в связи с войной. Бесполезно.
Відповідь представника ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір, Михаило. Ви вказали номер договору, ми перевіримо дані по системі та передамо відповідальному спеціалісту. Будь ласка, очікуйте на дзвінок. Якщо у вас будуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть я у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг