Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 1.5 із 5
відгуків: 7307
рекомендують: 770 чол
не рекомендують: 6537 чол
ТОВ "ВОЛЯ-Кабель"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Аноним (Херсон)
10 серп 2025 17:59
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Плохая контора, техники приходящие на обслуживание это 0, как И сама контора. В общем как и ее президент.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. Будемо раді допомогти у вирішенні питань, що виникли в ході користування послугами. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться за посиланням bit.ly/43nip18 і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також, можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Аноним (Харків)
05 серп 2025 06:16
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Невозможно бонусы потратить на оплату услуг интернета, только на ЗСУ! Почему? Это полный бред и обдиралово!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Вітаємо! Бонуси можна обміняти на знижку, при умові, якщо тариф знаходиться на регулярних умовах, без наявної знижки на даний момент. З інформацією, що таке програма лояльності, як і за що можна отримати бонуси і на що їх витратити, ви можете ознайомитися за посиланням: https://my.volia.com/kiev/uk/faq/category/other?c=programa-loyalnosti-moyi-bonusi.
Олег (Київ)
02 серп 2025 13:53
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Колись дуже давно я мав справу з цим провайдером, і це був жах, але час минув і мене запевнили що від старого залишилась лишень назва. Брехня повна. Бо обладнання старе яке постійно виходить з ладу, інтернет чи постійно злітає, чи його взагалі немає. Оператори постійно пропонують пере загрузити та покрутити, навіщо якщо вони добре знають що проблема не у мене, а у них, а ще постійно пропонують викликати майстра та що я за це ще й заплатив. Обурює ще й те що жодного разу не було запропоновано чи то якогось бонусу, чи знижки, чи перерахунку за відсутність послуги. Тож нікому не раджу зв'язуватись з цією конторою. Будете тільки мати клопіт.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Олеже! Нам прикро, що ви не задоволені інтернет послугою. Будемо раді допомогти у вирішенні питань, що виникли в ході користування послугами. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться за посиланням bit.ly/43nip18 і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також ви можете самостійно перевіряти технічний стан ваших послуг на порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com, за допомогою функції "Технічна діагностика". Детальніше про функціонал "Технічна діагностика" ви можете прочитати за посиланням: https: //bit.ly/2wAc1CD.. Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Анонім (Черкаси)
01 серп 2025 17:15
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.01 Мбіт/c
Upload:
10.42 Мбіт/c
Договір:
1260983
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Це не провайдер, а шахраї які тальки надсилають повідомлення про оплату незважаючи на якість наданих послуг! На сьогодні в мене кабельне ТБ - неможливо дивитись - все мерехтить і приїжджало 2 різних бригади. 1 вчора - це ще по божеськи, 2 - сьогодні 1. 08:25 - це реально чуваки перестарались - нагадили як могли і результат - нуль + зв'язок з волею то це 5 дзвінків де не було зв'язку з підтримкою де провів 40 хв з телефоном в руках очікуючі зв'язку з оператором та і інтернет це якесь чудо, бо він то є то його нема і все висне.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за інформацію, ваше звернення зафіксовано. Так, дійсно наші майстри були у вас і сьогодні, на жаль, не було можливості вирішити ваше питання в повному обсязі, так як не було доступу до необхідного обладнання. Наші майстри зв'яжуться з головою вашого будинку і завершать виконання робіт. Перевіряти та керувати заявками за договором ви можете на Порталі абонента "Мій кабінет" (http://bit.ly/my_volia), в розділі "Мої заявки" чи в додатку My Volia. Щодо вирішення фінансових питань, рекомендуємо звертатись після відновлення надання послуг в наш чат, що знаходиться за посиланням bit.ly/43nip18 і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Розберемось і допоможемо вирішити питання!
Анонім (Черкаси)
30 лип 2025 12:40
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
23.86 Мбіт/c
Upload:
19.75 Мбіт/c
Договір:
1260983
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Останнім часом незадоволений цим провайдером (воля) - послуги нікчемні і ще кабельне ТБ перестало працювати - то за що мені приходять рахунки? За швидкість інтернету в 100 Мбіт/с чи за хрінь яка називається кабельне телебачення?
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Вітаємо! Нам прикро, що ви не задоволені послугами. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та зробимо все можливе для цього. Ваше звернення прийнято в роботу і представник Компанії вам зателефонує найближчим часом за номером телефону, що вказано в контактах договору. Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Ростислав (Київ)
28 лип 2025 21:50
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Гігабітний інтернет майже завжди працює зі швидкістю до 100 Мбіт/с вечір то взагалі інша історія. Стабільно 20 Мбіт/с. Роутер також гігабітний, перевірений на інших провайдерах і працює супер. Стабільності взагалі ніякої. На вирішення проблем колл центр нічого не можуть зробити, тільки повчити як вирішити питання самому типу (вимкніть і увімкніть роутер, перезавантажте і т.д.)
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Ростиславе! Дякуємо за відгук. У разі незадовільної роботи послуги ви можете самостійно пройти технічну діагностику на Порталі абонента: https://goo.su/1AX6ygR. Для швидкого усунення проблеми та більш точних показників швидкості наполегливо радимо проводити тест прямим з’єднанням (кабель до компьютера), а не через wi-fi мережу. Також, обов'язково вимкніть VPN, Viber, Facebook. Якщо ситуація не вирішилася, просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться за посиланням bit.ly/43nip18 і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Аноним (Київ)
16 лип 2025 04:26
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
3 года не могу поменять тариф игнорят. Служба техподдержки говно бабки на ветер сайт бот говно откажусь от услуг.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. Будемо раді допомогти у вирішенні питань, що виникли в ході користування послугами. Просимо вас звернутися у наш чат за посиланням bit.ly/43nip18, працює для вас щодня з 09:00 до 21:00. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питань. Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання! Також, подивитися доступні пакети, обрати потрібний і змінити пакет ви можете на Порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com., в розділі "Мої послуги" або в чат-боті «Volia|онлайн підтримка» в месенджері Telegram: https://t.me/volia_support_chat_bot.
Максим (Київ)
16 лип 2025 01:00
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
97.69 Мбіт/c
Upload:
9.33 Мбіт/c
Договір:
689285
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Upload скорость никогда не была выше 10 Мбіт/с. Мастер сказал, что технические ограничения со стороны провайдера. Потом невозможно удаленно отключить услугу ТВ, поэтому просто за самый простой пакет интернета с 10 Мбіт/с аплоад скорости приходится платить 600 грн!!! Как только подходит срок оплаты, но деньги на счету еще есть, начинаются прерывания, падения скорости.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Максиме! Дякуємо за відгук. Нам прикро, що ви не задоволені послугою. Так, дійсно в технології DOCSIS швидкість є не симетричною: Download до 100 Мбіт/с, Upload до 10 Мбіт/с. Наша компанія працює над тим, щоб оновити мережу у всіх будинках. Для оновлення мережі потрібний час та ресурси. Щодо несправностей зазначених вами ( переривання, падіння швидкості) та відключення послуги ТБ, інформація передана у відповідальний відділ. З вами зв'яжеться наш спеціаліст, детально проконсультує щодо відключення послуги і допоможе вирішити технічні питання. Також, ви можете самостійно перевіряти технічний стан ваших послуг на порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com, за допомогою функції "Технічна діагностика". Детальніше про функціонал "Технічна діагностика" ви можете прочитати за посиланням: https: //bit.ly/2wAc1CD. В разі виникнення додаткових питань, прохання звернутись в наш чат за посиланням bit.ly/43nip18, працює для вас щодня з 09:00 до 21:00. Наполегливо працюємо та розвиваємося для вас!
Аноним (Київ)
15 лип 2025 13:56
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
0.45 Мбіт/c
Upload:
7.55 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Если вам нужен нормальный Интернет - это не сюда. Завтра еду к ним разрывать договор. Достали. Посмотрите на скорость. Плюсом постоянные обрывы связи. Изредка пробивается 50-100Мбит, но очень ненадолго. Как ТАКОЕ можно продавать за деньги непонятно.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Ми готові в найкоротші терміни розібратися і встановити причини даної ситуації, а їх може бути багато: пошкоджений кабель, "слабкий" роутер та інше. Дане питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться за посиланням bit.ly/43nip18 і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також, можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Аноним (Київ)
27 черв 2025 15:00
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
191.6 Мбіт/c
Upload:
12.58 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Договір:
328945
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Специально снял скорость из контакт-центра... Получил уже порцию хорошего отношения к себе. А теперь переходим к нашим баранам... С 5 июля снова понимается цена!!! Естественно я на такое повышение не согласен и никогда не соглашусь!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. В даному випадку ваше питання потребує більш детального розгляду. Для забезпечення конфіденційності інформації по вашому договору, просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться за посиланням bit.ly/43nip18 і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Працюємо для вас!
Аноним (Суми)
25 черв 2025 23:27
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
2.63 Мбіт/c
Upload:
6.98 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Як тільки вечір, швидкість падає майже до нуля. Або взагалі "відсутність підключення до Інтернету". Деруть гроші немалі, а послуги за ці гроші не надають в якісному аспекті.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Ми готові в найкоротші терміни розібратися і встановити причини даної ситуації, а їх може бути багато: пошкоджений кабель, "слабкий" роутер та інше. Дане питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться за посиланням bit.ly/43nip18 і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також, ви можете самостійно вирішувати технічні питання на "Порталі Абонента" my.volia.com, натиснувши кнопку "Технічна діагностика" або в чат-боті «Volia|онлайн підтримка» в месенджері Telegram: https://t.me/volia_support_chat_bot.
Аноним (Харків)
12 черв 2025 22:08
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
17.52 Мбіт/c
Upload:
2.34 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость 5 метров это при том что мобильный выдаёт 50 Мбіт/с и вызвать мастера нереально!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. У разі незадовільної роботи послуги ви можете самостійно пройти технічну діагностику на Порталі абонента: https://goo.su/XH0Y1gH. Для швидкого усунення проблеми та більш точних показників швидкості наполегливо радимо проводити тест прямим з’єднанням (кабель до компьютера), а не через wi-fi мережу. Також обов'язково вимкніть VPN, Viber, Facebook. Якщо ситуація не вирішилася, просимо вас звернутися у наш чат за посиланням bit.ly/43nip18, він працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Аноним (Київ)
03 черв 2025 11:24
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
6.32 Мбіт/c
Upload:
3.05 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Договір:
328945
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сегодня как раз во время общения с "шикарной техподдержкой" - все советы - это вызвать мастера и поменять один брак Made in Volia на другой такой же и вызвать мастера!!! Видимо адекватных там уже не осталось! Раньше по секретному номеру можно было пообщаться с вменяемыми - теперь там те же мартышки!!! Увы...
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Name! Дякуємо за відгук. Нам прикро, що ви не задоволені інтернет послугою. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Нам важливий кожен абонент. В даному випадку ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання
Анонім (Запоріжжя)
29 трав 2025 21:22
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
806348440
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Заявлена швидкість має складати 200 Мбіт/с, фактична - 15 Мбіт/с, пінг зашкалює неймовірно. КАТЕГОРИЧНО не рекомендую користуватись послугами цього провайдера!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Ми цінуємо кожного нашого клієнта. Ми готові в найкоротші терміни розібратися і встановити причини даної ситуації. Ваше звернення зафіксовано. Після перевірки вам зателефонує наш співробітник для проведення подальших тестувань та вирішення питання. Також, ви можете самостійно вирішувати технічні питання на "Порталі Абонента" my.volia.com, натиснувши кнопку "Технічна діагностика" або в чат-боті «Volia|онлайн підтримка» в месенджері Telegram: https://t.me/volia_support_chat_bot.
Аноним (Київ)
24 трав 2025 15:22
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
17.27 Мбіт/c
Upload:
9.3 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Договір:
328945
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сделал все как мне предлагали - все выключил, отрубил и закрыл... Получил 20% от договорной скорости интернета... Что делаем дальше неуважаемые непонятно какие представители? Тут мне недавно пытались звонить по шахрайському номеру 0733319367... угадайте что - это бот воли-неволи!!! Вот так вот оказывается!!! Контора снова сливается и ничего не признает... а вот отношение людей уже не изменишь - шахраї!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. Для більш детальної перевірки нам необхідна ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Аноним (Київ)
14 трав 2025 14:55
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
15.1 Мбіт/c
Upload:
7.92 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Договір:
328945
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
От так виглядає "нормальний" інет від високоповажної DGVL!!! Сюди ще додали полу дохлий лафуселл їм мойши фрідмана - і все це впарили Нойєлю... Не допомогло... Зв'язався з чатом й пані Світланою... дуже обхідлива панянка - як тільки став нарікати що вона мені пропонує роутер без вай-фаю... Пішли звинувачення що я її образив - назвав хитромудрою... Там до речі новий договір з'явився - навіть не читаю - там може написано що вони ні за що не відповідають, а старим абонентам націнка не +300, а відразу +500 грн... А чого б ні?
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. У разі незадовільної роботи послуги ви можете самостійно пройти технічну діагностику на Порталі абонента: https://my.volia.com/kiev/ru/faq/article/tehnicheskaya-diagnostika-na-portale-abonenta-moi-kabinet?partner=organic_search&utm_source=google&utm_medium=organic. Для швидкого усунення проблеми та більш точних показників швидкості наполегливо радимо проводити тест прямим з’єднанням (кабель до компьютера), а не через wi-fi мережу. Також обов'язково вимкніть VPN, Viber, Facebook. Якщо ситуація не вирішилася, просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Анонім (Київ)
12 трав 2025 20:17
Переваги:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
73.17 Мбіт/c
Upload:
12.91 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет фігня повна!!!! Швидкість 65 Мбіт/с, а заявлено 200 Мбіт/с!!! Пінг такий що можна зійти з глузду, не рекомендую.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо за відгук. Нам прикро, що ви не задоволені інтернет послугою. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Нам важливий кожен абонент. В даному випадку ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Анонім (Рівне)
02 трав 2025 13:27
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
92.42 Мбіт/c
Upload:
96.61 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Чудовий провайдер в Рівному. Десятий рік користуюся і не шкодую. Езернет. Якщо є трабли - швидко вирішуються.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Дякуємо, що ви з нами! Наполегливо працюємо та розвиваємося для вас!
Вадим (Київ)
30 квіт 2025 14:37
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Крізь роки, впевнено тримають титул найгірших з найгірших, дякую вам. Трохи тексту, щоб відгук пройшов модерацію - найшвидшого банкрутства, хз навіщо ви ще взагалі існуєте).
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Вадиме! Дякуємо за відгук. Ми хочемо, щоб ви були задоволені користуванням нашими послугами. Будемо раді допомогти у вирішенні питань, що виникли. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Артем (Київ)
27 квіт 2025 02:55
Переваги:
Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
За 10 днів користування послугами провайдера: 7 разів перебої, 1 раз відключення через нестачу коштів, при тому, що все було оплачено за перший місяць. Вперше чую про таку послугу оплати як "максимально доступна швидкість", де до вартості тарифу з максимальною швидкістю інтернету необхідно платити окрему суму для доступа до цього тарифу. Технічна підтримка - працюють повільно і лише за скриптом, який у них прописаний, вам обов'язково треба вислухати всю інформацію незалежно від того, ви все зрозуміли з самого початку, чи ні, і декілька разів повторять про додаткові послуги. Раджу обирати будь - який інший провайдер, окрім цього, якщо є можливість.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Артеме! Дякуємо за відгук. Будемо раді допомогти у вирішенні питань, що виникли в ході користування послугами. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг