Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 1.5 із 5
відгуків: 7104
рекомендують: 751 чол
не рекомендують: 6353 чол
ТОВ "ВОЛЯ-Кабель"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Аноним (Черкаси)
30 квіт 2020 15:28
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Спасибо за ваши услуги текущие! И очень благодарна, что очень быстро устранили неполадки в телевидении! Ваши работники умнички!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Спасибо за ваш отзыв! Приятно получить позитивную оценку нашей работы. Мы продолжаем совершенствовать наши услуги и подбирать интересный контент для вас.
Анонім (Черкаси)
10 серп 2020 21:10
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
180.19 Мбіт/c
Upload:
269.98 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Один из лучших провайдеров которым я пользовался. Единственный провайдер который в моем городе предоставляет скорость инета свыше 100 Мбит/с.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Спасибо за ваш отзыв! Приятно получить позитивную оценку нашей работы. Мы продолжаем совершенствовать наши услуги и подбирать интересный контент для вас.
Аноним (Черкаси)
15 лют 2023 19:23
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Хороший провайдер, посмотрим на дальнейшие действия в плане повышения тарифов. Пока что рекомендую, этот провайдер на порядок лучше McLaut по качеству обслуживания, по политике общения с абонентами (имел опыт).
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дкуємо за ваш відгук! Приємно отримувати позитивний відгук!
Аноним (Черкаси)
25 лют 2016 20:21
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Додаткові послуги, Усунення пошкоджень
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Неплохой провайдер, качество интернета + техподдержка + услуги = в целом неплохо. Перемена технических неполадок по времени небольшая.
Андрій (Черкаси)
05 лип 2019 16:44
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Я користуюсь послугами даної організації вже майже рік. В мене послуга з трьох послуг (телебачення (160 каналів, інтернет 500+ Мбит/с і мобільний Лайф). За весь цей час проблем жодних не було, навіть при аварії (при будівлі будинку все оптоволокно було перебито), все виправили в найкоротший термін і з чудовим ставленням до мене. Після того як аварія була "знешкоджена" зі мною зв'язалися і про це сповістили. По самій послузі я задоволений. Швидкість жодного разу не просіла 600 Мбит/с стабільно і при тому що в мене інет через роутер і не самий сучасний ноутбук. Телебачення завжди працює і в найкращій якості. Найзручніше це те що я не думаю за мобільний зв'язок, він завжди в мене є з одним із найшвидшим моб. інтернетом. Ні водафон, ні Київстар таку швидкість жодного разу не надавали. До "Волі" я користувався регіональним провайдером "Маклаут" це кошмар, що сама швидкість 50 Мбит/с що самий рівень обслуговування абонентів.
Игорь (Черкаси)
24 лип 2020 16:43
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
После долгих мучений с маклаутом решил затестить волю, думаю попытка не пытка. Хотя долгое время не доверял этому провайдеру. Как раз подвернулось что акция проходит 400 грн за 2 года, лауту заплати и то 3 мес выйдет, а тут 2 года)) Итог - неделя прошла, полёт отличный. Пока что не жалею. Посмотрим что дальше будет. Пока целиком и полностью доволен. Приятно удивлён.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрый день, Игорь. Спасибо за ваш отзыв! Приятно получить позитивную оценку нашей работы. Мы продолжаем совершенствовать наши услуги и подбирать интересный контент для вас.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Аноним (Черкаси)
05 жовт 2015 09:54
Переваги:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки
Рекомендую цього інтернет-провайдера
В цілому якістю послуг задоволений... Але людський фактор не найвищому рівні. Техпідтримка не намагається допомогти, а лише відкараскатися від незручних питань, майстри намагаються за будь-який порух здерти гроші...
Сергей (Черкаси)
02 лип 2022 13:27
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
28.71 Мбіт/c
Upload:
20.07 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Здравствуйте, в основном доволен, но последнее время заметил очень низкую скорость интернета. Проверил на разных тестах и браузерах, где обычно была скорость от 80 до 90 Мбит/с, то сейчас от 30 до 50 Мбит/с при заявленной 100 Мбит/с. Также пинг был стабильно 4-7 мс, а сейчас бывает выше 100 мс. Ноут чистый (вирусы и т.д), проверял без антивируса и всяких тяжёлых программ (торрентов и т.д). Подключение через кабель напрямую. Волей пользуюсь давно, но есть и McLaut (Черкассы) и со скоростью всё отлично. Как можно ещё проверить? Спасибо.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Сергей. Дякуємо за відгук. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
тетяна (Черкаси)
15 бер 2016 19:17
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
31.6 Мбіт/c
Upload:
36.85 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Особлива подяка консультанту Ігорю Федоренку. Професіонал. Знає свою справу і вболіває за неї. Порядний. Витриманий. Щиро дякую!
Анонім (Черкаси)
15 бер 2020 11:25
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Воля говно. Кожну хвилину сам відключається інтернет! Задовбали вже! Так тупо не реально! Працівники вообще не вміють працювати, із-за цього ж и працює так погано!
Анонім (Черкаси)
17 трав 2020 22:05
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
303.41 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Про швидкість та стабільність каналу краще промовчу, щоб не бути забаненим за матюки. У мене повинен бути симетричний канал 500 Мбіт/с - результат видно з тесту. Технічна підтримка пропонує оплачувати прихід майстрів, але проблема не на налаштуваннях комутаторів провайдера. Перед тим як ставити свій роутер перевіряв його на інших провайдерах де він видавав 950 Мбіт/с між портами WAN та LAN. Служба якості роботи технічної підтримки - пропонує купити телебачення, бо в них план на підключення додаткових послуг. Налаштувати комутатор адміни мережі не хочуть або не можуть - то в мене 100 Мбіт/с на скачування і 800 Мбіт/сек, то 300 на скачування і 100 на віддачу. Не міняючи налаштувань на моєму обладнанні після 02:00 швидкість стає згідно тарифу. Форуми та блоги провайдера - до одного місця, бо основе завдання таких ресурсів - просто убрати з публічних ресурсів негатив. Зробіть швидкість згідно тарифу - зникнуть негативні відгуки. Цікавий факт - служба технічної підтримки працює в основному у час коли немає проблем, а заміри швидкості роблять невідомо на які ресурси у час коли мінімальне навантаження на мережу. Перевіряють тільки біля комутатору, а не на адресі де проблема із швидкістю. Технічна служба - показує свою непрофесійність, при такій кількості негативних відгуків із різних регіонів. Маючи комутатори третього рівня - невміти їх налаштувати, це те саме, що на майбаху таксувати на самому дешевому сервісі таксі. Обладнання дороге, але не використовується за призначенням. Можливо треба змінити виробника обладнання, якщо обладнання не відповідає пропускній здатності необхідній для мережі.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться до Воля Клубу та напишіть номер договору. Раді будемо допомогти! https://club.volia.com/t5/Gotovi-rishennya/bg-p/solution?utm_source=2ip&utm_medium=forum
Анатолій (Черкаси)
28 лист 2021 13:08
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
107.03 Мбіт/c
Upload:
324.05 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
3498276
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Так як і писав у попередніх відгуках - треба мати гарне психічне здоров'я, витримку, технічну та юридичну освіти. Тариф "Комфортний 500". https://volia.com/ukr/cherkasy/product/197/?partner=organic_search&utm_source=google&utm_medium=organic. Результат замірів ви бачите, це один із кращих результатів. Після звернення за допомогою електронної пошти від працівників даного провайдера я дізнався: у мене руки ростуть з неправильного місця, поганий зір - не бачу на сайті верховної ради те що бачать всі підрозділи, регламент компанії вище законодавства, треба купити цю послугу не за 210 грн/міс а за 900 грн/міс. З моменту звернення мені кожні три дні пропонують платні послуги - виклик майстра, телебачення, продаж застарілого обладнання з націнкою даного провайдера. Саме цікаве, що представники даного провайдера вимагають живий підпис незалежно від форми звернення, що не передбачено жодним діючим законом, а є забаганкою "недоюристів" які написали регламент компанії та провели інструктаж для всіх працівників - ми не є юристами і не можемо надавати відповідповіді по законодавству на підставі якого виконуємо свою діяльність. Це я вважаю зразком організації стада на забій бо після оприлюднення записів розмов разом з регулятором буде відкликана не тільки ліцензія на надання телекомунікаційних послуг ,а й відкликати дипломи юристів, а працівникам що виконували вказівки даних юристів спишуть стаж та податки та позбавлять права працювати у сфері телекомунікацій по життєво. Форум провайдера це спроба прибрати негатив з публічного обговорення. Треба не форум вести. а забрати 100% бюджету на 10 років вперед з маркетингу для забезпечення обсягу та якості вже проданих послуг. Так як кількість та якість послуг не відповідають заявленим у тарифах.Наприклад у тарифах є обмеження по трафіку для фізичних осіб, якщо навантажити на 20-30% відсотків канал, то він у вас потухне по налаштуванням політики безпеки на обладнанні провайдера. Так вони прикривають недостатню пропускну здатність свого обладнання, цитата із відповіді провайдера - " обмеживши вам доступ до мережі, ми захищаємо інших абонентів". Навантажуйте порти даного провайдера усім можливими способами, потокове відео, ігри онлайн, сайти з навчання, підписки на стрмінгові сервіси. Це все не заборонено, але провайдер не розраховує що ви будете брати на постійній основі більше ніж 10% від проданого вам трафіку. До тих пір поки компанія за рахунок маркетингу та реклами не забезпечить продані канали якістю - можна вважати даного провайдера лузером ринку та першим претиндентом на те що НКРЗІ почне перевіряти його та компанію яка його викупила на порушення умов ліцензії. Офіційні відповіді провайдер не може надати вже третій місяць, то підпису немає, то адреси немає, то у нас ще місяць. З вересня 2021 року після офіційного листа зобов'язання даний провайдер виконує тільки у праві брати плату, а послуги надає як хоче. При спробі представника дати посилання на особистий кабінет( у якому нічого немає) та форум компанія признається у своїй нездатності працювати у межах чинного законодавства та повній безграмотності відділу по роботі з претензіями. Порушення п.1 ст.6 закону " про телекомунікації " на всіх рівнях роботи компанії, контакт центр, центр обслуговування абонентів, технічний підрозділ, юридичний та відділ про роботі з юридичними абонентами - можу надати записи всіх розмов, що зібрані у законний спосіб та не суперечать чинному законодавству. З такою якістю інтернету не те що грати , а і ютуб на низких налаштуваннях веде себе як на діалапі.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Анатолій, добрий день. Дякуємо за відгук! Нам дуже прикро, що у Вас склалась така думка. Ми постійно вдосконалюємо послуги та сервіс для своїх абонентів. Компанія працює тільки в межах закону України. Якщо Ви бажаєте отримати відповідь від керівництва компанії - заповніть та надішліть нам заяву за електронною адресою [email protected]. Бланк заяви розміщений на нашому сайті за посиланням: https://my.volia.com/uploaded/documents/2021_33/Бланк%20заяви%20для%20отримання%20письмової%20відповіді.pdf Відповідь буде надано у період згідно чинного законодавства України. Дякуємо.
Анатолій (Черкаси)
09 груд 2021 00:35
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
164.87 Мбіт/c
Upload:
642.5 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
3498276
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Для " дуже розумних" представників провайдера - не пишіть посилання на ваш форум та особистий кабінет, бо вимоги законодавства з мого боку виконані в повному обсязі без відповідних відповідей з вашої сторони. П'ять листів де повинні були викладені відповіді на мої звернення я так і не отримав, а також мене не повідомили причини по яких термін розгляду даних звернень подовжений. Порушення умов надання послуг : канал рідко відповідає заявленим у тарифі, компанія обмежує трафік, якщо ви спробуєте навантажити канал то вас обматюкають, вимагатимуть купити додаткові послуги( виклик майстра, телебачення, продаж застарілого обладнання по завищеним цінам) без яких у вас не буде якісного інтернету, про те що трафік у вас обмежений ви дізнаєтесь тільки після того як вам відключають послугу. Вимоги законодавства для даної компанії ніщо, а саме закон " про телекомунікації ", " про захист прав споживачів" та " про звернення громадян", з 12 вересня 2021 року після написання листів - відповіді немає. Регламент компанії - для працівників компанії вище конституції та чинних законів. Зомбований контакт центр бачить у законі речення яких немає, тому у мене виникає запитання - якими наркотичними речовинами годують працівників, що у них масові галюцинації у яких вони бачать неіснуючі речі або чому людина яка вимагає виконати їх свої зобов'язання - неадекват. Треба мати гарні знання з телекомунікацій, юриспруденції та гарні неври щоб видавити у даного провайдера якісну послугу. Обладнання перевіряв на різних провайдерах - там видає швидкість 1 Гбіт/с , а у даного провайдера рідко буває більше 100 Мбіт/с. Завантаження процесора 4% при навантаженні 500 Мбіт/с( це постійне навантаження на обладнання на протязі тижня без перезавантаження обладнання). Навантажуйте свої канали на всі 100%, це не заборонено, але спонукатиме даного провайдера оновити свою мережу за рахунок юридичного департаменту( регламент який суперечить нормам закону - не вартий паперу на якому він надрукований) та департаменту маркетингу. Пропозиція від провайдера поступала така - ми вас переводимо на гарантований канал зв'язку 500Мбіт/с за 900 грн/міс і ви отримаєте швидкість передбачену вашим тарифом. При цьому обладнання на будинку мінятись не буде - ми припишемо правило по швидкості на порту. Звати представника відділу по роботі з юридичними особами Євгенія, яка забула п.1 ст.6 закону " про телекомунікації" (запис розмови на російській передам регулятору). Також у мене збереглись записи розмов з працівниками компанії, які підтверджують - регламент наше все і він для нас вище закону. Замість того щоб компанія надавала постійно швидкість у тарифі вона у день підключення надає дану швидкість, а потім шукає спосіб напарити нові платні послуги, що заборонено.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Анатолій, добрий день. Компанія працює в правовому полі. Надання послуг компанії проводиться в рамках чинного Законодавства нашої країни. Ми прагнемо надавати найкращий сервіс та робимо все можливе, щоб абоненти були задоволені. Як бачимо, по даній ситуації вам було надано відповіді на ваші звернення електронною поштою. Після опрацювання вашої скарги, з працівниками колцентру було проведено роботи з питання коректності та уважності при виконанні службових обов'язків. Якщо у вас залишились питання, зверніться, будь ласка, у наш чат для консультації. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Години роботи чату з 09:00 до 21:00. Зробимо все необхідне для вирішення вашого питання!
Кудринський Сергій Валерійович (Черкаси)
27 вер 2016 23:16
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги
Недоліки:
Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.4 Мбіт/c
Upload:
3.28 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Представник компанії ВОЛЯ запропонував приєднатись до акції по збільшенню швидкості інтернету, і запевнив що швидкість збільшиться до 100 Мбіт/с. А на справді цього не відбулось!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня! Для того, щоб ми могли допомогти Ваш у вирішенні питань пов'язаних з послугами за договором, прохання звернутися до нас в спільноту Воля Клуб http://club.volia.com
Анонім (Черкаси)
02 лист 2021 10:29
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
141.34 Мбіт/c
Upload:
300.75 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
3498276
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Умови тарифу - це не для абонентів, а для провайдера. Тариф "Комфортний 500" - https://volia.com/ukr/product/197/. При навантаженні на порт від 40% ( 200 Мбіт/с) у вас раптово може обривається з'єднання і вам пропонують платну послугу " виклик майстра ", "продаж нового обладнання ". Це діє тільки на користувачів, які не знають про обов'язки оператора та свої права. Обладнання переношу на іншого провайдера - проблеми немає. Висновок - проблема у налаштуванні обладнання провайдера "Воля". Спільними зусиллями із працівниками відділу керування мережею було встановлено - при навантаженні на мережу від 200 Мбит/с спрацьовує захист і просто тушить порт, який можна підняти тільки підрозділом керування мережею у м.Київ. Є обмеження по трафіку, не можливо використовувати канал на постійній основі із заявленою швидкістю протягом усього періоду, після того як ви потрапили у таке блокування швидкість на скачування у вас вже не буде більше 50% від заявленої. http://www.speedtest.net/result/12270628725. Відповідь провайдер офіційно не дає, документи на які вони посилаються - внутрішні і суперечать законодавству. Юристи у них мабуть забули, що права є не тільки у провайдера, а й у абонента. Я свої зобов'язання виконав, законодавство не порушував - при розмові з працівниками даного провайдера вони так і не змогли назвати нормативно-правовий акт на який вони ссилаються при обмеженні мені послуги. Обмеження сплаченої послуги аргументувавши це захистом прав інших абонентів - зізнатися у тому, що обладнання, персонал не можуть надати продану послугу , так як технічної можливості немає. Навантажуйте канали даного провайдера в межах чинного законодавства ( потокове відео, онлайн ігри, сервіси по навчанню, відео спостереження ) може тоді даний провайдер почне модернізувати свою мережу та змінювати політики безпеки таким чином, щоб вони не впливали на якість послуги що надаються. Використання каналу зв'язку у межах тарифу - це не порушення законодавства, а використання послуги згідно законодавства. Чати, форуми, гаряча лінія, офіційні листи - не допомагають, тому представнику компанії треба не посилання писати - а піти до керівництва з представником технічного директора і кошторисом на нове обладнання і планом модернізації мережі, якщо нинішнє обладнання не може забезпечити якісне надання послуги. Продаж даного провайдера компанії "дата груп " не пішов на користь, а тільки додав хаосу у керуванні обладнанням. Звернення №86153179 від 12 вересня 2021 - представники даного провайдера ігнорують, присилають бланки письмових звернень, щоб не надавати відповідь передбачену законодавством і загубити саму суть проблеми роботи провайдера. Перекладання відповідальності за роботу свого обладнання на абонентів - політика керівництва компанії. Я купую канал 500 Мбіт/с не для того щоб з кимось мірятись, а тому що не достатньо 100-200 Мбіт/с.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня. Дякуємо, що знайшли час повідомити нас про цю ситуацію. Раніше стосовно вашого питання вам рекомендували звернутися до керівництва компанії письмово. Для цього, будь ласка, заповніть, підпишіть і надішліть заяву у вигляді скан копії або фото на [email protected] Ми працюємо над помилками, міняємо процеси, впроваджуємо зміни, які дозволять зробити обслуговування краще. Ваші зауваження не залишаться без уваги, інформація зафіксована і передана для опрацювання відповідним співробітникам.
Андрей (Черкаси)
18 бер 2020 21:56
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
16.22 Мбіт/c
Upload:
15.13 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Мерзкая контора, полдня дозваниваешься в техподдержку чтобы вызвать мастера, приходят настраивают и спустя пару дней одно и то же, скорость инета не соответствует. Даже при прямом подключении через кабель. Особенно по вечерам, про вай Фай и говорить страшно, у кого есть возможность меняйте провайдера. Сам не меняю так как на съемной квартире и скоро переезжаю.
Анонім (Черкаси)
09 квіт 2024 17:08
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
10.25 Мбіт/c
Upload:
12.32 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жахливий інтернет! Постійно вибиває, дуже довго вантажаться сторінки, заявлена швидкість не відповідає дійсності. А всі проблеми списуються на роботу ноутбука.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг та цінуємо кожного нашого абонента. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює шум. Також, для більш точних показників рекомендуємо перевірити швидкість напряму до комп'ютера (без використання роутера). Можливо потрібен виклик технічного спеціаліста для виявлення та усунення несправності. Оскільки на даному сервісі немає можливості комунікації, а ваше питання потребує більш детального розгляду, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00
Константин (Черкаси)
03 груд 2018 18:40
Переваги:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самый конченый провайдер в мире с космическими тарифами и с ужаснейшей техподдержкой и репутацией, категорически не рекомендую работать с этой компанией.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Анонім (Черкаси)
16 квіт 2018 17:29
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Гіршого провайдера важко знайти. Телебачення не працювало три дні, а вони пропонують інтернет. Перерахунок коштів не роблять. Виклик майстра платний.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Маклаут-Инвест"
Володимир (Черкаси)
10 серп 2021 06:29
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
7.41 Мбіт/c
Upload:
17.44 Мбіт/c
Договір:
1260983
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Отвратительно!!! Скорость непостоянная!!! То нормальная! То нет - комп посто не грузится - висит! НЕ МОГУТ НАСТРОИТЬ НОРМАЛЬНУЮ СКОРОСТЬ.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Володимир, добрий день. Дякуємо за відгук. Ви вказали номер вашого договору, ми перевіримо дані по системі та передамо інформацію відповідальним спеціалістам. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг