Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 1.5 із 5
відгуків: 7104
рекомендують: 751 чол
не рекомендують: 6353 чол
ТОВ "ВОЛЯ-Кабель"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Татьяна (Черкаси)
01 квіт 2021 07:01
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
4991243
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Никто мне не дозвонился, делать вид, что звонили и дозвониться это разные вещи! Категорически НЕ РЕКОМЕНДУЮ ООО Воля-Кабель никому! Начальница абоненского отдела 31.03.21 ( Черкассы, бул. Шевченка 411) отказалась даже представиться, сказала называйте меня просто Юля. Ни отчества, ни фамилии я так и не допрасилась. А всё просто, когда я закрывала договор 28.12.20 никто его не закрыл. Сотрудница отнеслась халатно к своей работе, видимо готовилась встречать Новый год, а платить за отключенный интернет видимо буду я. Имею второй договор с этой компанией, где я почти 10 лет исправно платила за услуги. Пойду сегодня и отлючу его. Наплевать в душу человека для этой компании ничего не стоит, бабки на первом месте.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня Тетяно. Ми постійно вдосконалюємо послуги та сервіс для своїх абонентів. Ваше звернення в процесі розгляду. Просимо відповідати на телефонні дзвінки. Ми зробимо все необхідне для вирішення питання. Дуже вам вдячні за зворотній зв`язок та надану інформацію.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Taтьяна (Черкаси)
31 бер 2021 16:36
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
4991243
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Аферисты. Отключила Волю и оформила письменный договор. Они подключили ее заново в тот же день и узнала я об этом когда мне пришел счет 135 грн. за отключенный интернет. Все мои жалобы остаются без ответа!!! Работницей компании совершены мошеннические действия, ни одного ответа на три мои жалобы. Только постоянно смс дай денег. НЕ рекомендую эту компанию в Черкассах.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір, Taтьяна. Дякуємо, що знайшли час повідомити нам про цю ситуацію. Ми вам телефонували декілька разів, щоб надати зворотній зв'язок, після опрацювання першої скарги, на жаль, не змогли додзвонитися. Скаргу продубльовано та прийнято в роботу. Протягом 4-х робочих днів вам буде надано зворотній зв'язок. Будь ласка, очікуйте на дзвінок та знімайте слухавку. В разі виникнення додаткових запитань, просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Володимир (Черкаси)
02 бер 2021 07:38
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
81.63 Мбіт/c
Upload:
91.81 Мбіт/c
Договір:
1260983
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Нікудишній оператор! Інтернет з перебоями хоч коли працює - то працює і швидкість нормальна. Кабельне інколи зника та з"являється. Техпідтримка - це щось особливе! Де в них все добре і все працює - типу чого ви телефонуєте! І що ви від мене хочете!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Нам дуже прикро, що у вас склалась така думка. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані по системі та передам інформацію відповідальним спеціалістам. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок. Також, ви можете звернутися у наш чат. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Черкаси)
29 груд 2020 10:45
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
78.66 Мбіт/c
Upload:
90.94 Мбіт/c
Договір:
1260983
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Нет возможности зайти в свой кабинет с 24 декабря! Звонок на волю 0685022250 29.12.2020 полностю разочаровал - длительный монолог работа и ожидание + ответ техподдержки - что все работает - когда я вижу только- Error: Request Entity Too Large: head оценка здесь на сайте содержит кучу ненужных вопросов.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Ми перевірили інформацію, особистий кабінет працює коректно. Ви вказали номер вашого договору, ми перевіримо дані по системі та передамо відповідальним спеціалістам. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок. Також ви можете звернутися до Воля Клубу. Раді будемо допомогти! https://club.volia.com/t5/Gotovi-rishennya/bg-p/solution?utm_source=2ip&utm_medium=forum
Анонім (Черкаси)
23 груд 2020 16:29
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
199.97 Мбіт/c
Upload:
607.47 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
3498276
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Якщо у вас є час, бажання та натхнення доводити даному оператору " якість " надання послуги - то це ваш оператор. Попередньо сперечався з даним провайдером та його співробітниками по швидкості чотири місяці - тоді замінили коммутатор, до якого було підключено моє обладнання. З 9-го грудня 2020 року після оновлення маршрутів та маршрутизаторів от така швидкість на абонентському порту. У пік навантаження швидкість рідко перевищує 150 Мбіт/с . Про даний феномен я поставив до відома головного інженера регіону - поки тільки відмовки: "все налаштовано правильно і проблем не бачимо, звільняться фахівці - будемо дивитись". Поки вони дивились замінив у себе кілька роутерів з гигабитными портами, результат на інших провайдерах 950-995 Мбіт/с. Всі налаштування були перевірені сертифікованим фахівцем виробника обладнання - всі функції які можуть вплинути на швидкість були відключені. Технічний фахівець виробника обладнання краще знає як налаштувати своє обладнання, ніж працівник контакт-центру провайдера. Так що ваші форуми та гарячі лінії - залишіть собі!!! Проблема скоріш за все у трьох причинах: - недостатній канал до комутатору; - недостатня пропускна здатність комутатору та обладнанню до виходу до мережі інтернет; - некоректно прописані маршрути на обладнанні оператора, що призводить до втрати швидкості та якості (обладнання дозволяє перевіряти всі порти віддалено без виїзду майстрів, які не мають доступу до налаштувань обладнання агрегації). Також проблеми із швидкістю можуть виникати з причини поглинання даного провайдера іншим шляхом придбання його майна. Скоро буде ребрендінг і воля стане датагруп. Коли намагаються оптимізувати обладнання та мережі - виходять колізії, які видно тільки тим хто знає як і де їх шукати. Монтажники, працівники контакт-центру та центру обслуговування абонентів - не вміють цього робити. Для даних дій фахівці повинні мати доступ до налаштувань обладнання, знання технологій та протоколів та отримати не спаплюжену від абонента без участі посередників (монтажників, операторів контакт-центру, працівників центру обслуговування абонентів). Дивна ситуація з даним провайдером, коли ти не фізична особа, а юридична - вирішення питань по якості - не більше доби. Швидкість у тарифі заявлена 500 Мбіт/с, результат видно на тесті.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані по системі та передам інформацію відповідальним спеціалістам. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Владимир (Черкаси)
14 лист 2020 07:48
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
49.57 Мбіт/c
Upload:
47.64 Мбіт/c
Договір:
1260983
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость непостоянная и не соответствует заявленной в 100 Мбит/с! Просто достало! После нескольких дней после проверки было 90-96 Мбит/с как и в день проверки сейчас нет и 50 Мбит/с!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрый вечер, Владимир. Спасибо за отзыв. Вы указали номер вашего договора, мы проверим данные в системе и передадим ответственным специалистам ваши контакты. Мы хотим помочь в решении вашего вопроса. Пожалуйста, ожидайте звонок.
Аноним (Черкаси)
04 лист 2020 10:34
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
65.44 Мбіт/c
Upload:
84.5 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Качество услуг с каждым годом все хуже и хуже. Я был в шоке когда ты звонишь пожаловаться о скости и работе интернета. И тебе как в любой нормальной компании предлагают выезд мастера... Только вот у всех других операторов этот выезд бесплатный. У воли самые дорогие тарифы в городе.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрый день. Спасибо за отзыв. Жаль, что у вас сложилось такое мнение. Вызов мастера оплачивается согласно действующего Прейскуранта, при этом если неисправность за пределами квартиры, то стоимость вызова составит 1 грн. Если есть вопросы по качеству услуг или сервиса, пожалуйста, напишите в Воля Клуб и укажите номер договора, мы поможем решить ваш вопрос. Спасибо! https://club.volia.com/t5/Gotovi-rishennya/bg-p/solution?utm_source=2ip&utm_medium=forum
Владимир (Черкаси)
31 жовт 2020 14:36
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
19.08 Мбіт/c
Upload:
15.52 Мбіт/c
Договір:
1260983
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость 100 Мбит/с непостоянная! Постоянной скорости нет! Приходил техник в карантин без маски! - измерил ! И И И - чудоо 96 Мбит/с!!! Стоимость прихода и измерения скорости 90 грн - МОШЕННИКИ. Реально в день прихода техника накрутили и дали положенную скорость!!! Сейчас сами видите! Буду уходить к более нормальным провайдерам с нормальными условиями и ценами!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрый день Владимир. Спасибо за ваш отзыв. Относительно мастера, информация передана на выяснение. Скорость Интернета - показатель не постоянный и зависит от многих факторов, например, возможных ограничений конечных ресурсов, маршрутизации данных и, в некоторых случаях, возможностей оборудования абонентов. Вызов мастера оплачивается согласно действующего Прейскуранта: https://cherkassy.ex.volia.com/user/files/2020/04/all/services-01-04-2020.pdf . Как видим, заявка была выполнена. Мастером было выполнено тестирование скорости, и этот показатель был в пределах нормы. Если у вас есть вопросы по качеству услуг или сервиса, пожалуйста, напишите в Воля Клуб, мы поможем решить ваш вопрос. Спасибо! https://club.volia.com/t5/Gotovi-rishennya/bg-p/solution?utm_source=2ip&utm_medium=forum
Владимир (Черкаси)
23 жовт 2020 09:07
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
25.67 Мбіт/c
Upload:
24.63 Мбіт/c
Договір:
1260983
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость не соответствует 100 Мбит/с. Кабельное часто пропадает или с перерывами! Заявку оформить невозможно! Робот долго парит мозги и затем техподдержка! Проверка платная.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрый день Владимир Спасибо за отзыв. Вы указали номер вашего договора, информация передана ответственным специалистам. Мы хотим помочь решить ваш вопрос. Пожалуйста, ожидайте звонка. Вызов мастера и работа оплачиваются по Прейскуранту, если неисправность в пределах вашей квартиры. Если неисправность за пределами квартиры, то стоимость вызова составляет 1 грн.
Гость (Черкаси)
21 серп 2020 23:01
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
16.61 Мбіт/c
Upload:
13.16 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Это была моя большая ошибка связаться с данным провайдером. Опыт меня ни чему не научил. Дождусь окончания действия договора и однозначно поменяю провайдера.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрый день. Жаль, что у вас сложилось такое мнение. Если есть вопросы по качеству услуг или сервиса, пожалуйста, напишите в Воля Клуб и укажите номер договора, ми поможем решить ваш вопрос. Спасибо! https://club.volia.com/t5/Gotovi-rishennya/bg-p/solution?utm_source=2ip&utm_medium=forum
Анонім (Черкаси)
15 серп 2020 09:19
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
285.72 Мбіт/c
Upload:
115.15 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
3498276
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Якщо вам сумно жити, то цей провайдер забезпечить вам розваги на весь час співпраці з ним. Жодного разу перевірка якості на даному сайті та особистому кабінеті - не показав заявлених провайдером показників(500 Мбіт/с), не дивлячись що у особистому кабінеті вони виміряють швидкість локальної мережі ТОВ"воля", а не доступ до інших ресурсів( вузлів інших провайдерів) . За останні пів року домігся надання якісних послуг по швидкості, але для цього потрібно писати відгуки, створювати тисячі звернень, десятки листів. Після того як заявлена швидкість досягнута почались нові пригоди не менше разу на тиждень після дій на обладнанні агрегації на рівні регіону зникає доступ до мережі інтернет від 20 хвилин до 20 годин, за необхідності можу надати дати та номери звернень. Останній раз було сьогодні з 00:34 по 01:50 , при чому на усіх номерах технічної підтримки була відсутня можливість з'єднатись з оператором. Проблема була у тому, що абонентське обладнання не мало доступу до DHCP-сервера, а так як "фахівці" що будували дану мережу забули зробити альтернативний шлях для абонентів. Технічна підтримка, це унікальні люди, так як для них є тільки інструкція , а не здоровий глузд та законодавство: обов'язково відправляють бригаду монтажників навіть якщо до обладнання є віддалений доступ, обов'язково будуть парить вам додаткові послуги, обладнання, також будуть вас запевняти - це у вас криві руки, а не у наших фахівців і ви за таку роботу ще будете доплачувати . Будь-який адекватний власник бізнесу іде по шляху зменшення витрат на утримання мережі, а не перекладає некомпетентність своїх фахівців на абонентів. Працював з даним оператором як фізична особа та як юридична особа, зовсім різні відношення : фізична особа - тебе пошлють, юридична особа - зроблять все, щоб ти не передав до власників та керівництва "рівень якості" послуг( знижка на послуги на період від року, заміна обладнання на рівень вище, надання інших платних послуг за рахунок відділу утримання абонентів). Підрозділ по якості обслуговування - зомбі, що телефонують і намагаються замість вибачитись за своїх працівників звинуватити вас, бо у них є регламент, а на закон " про телекомунікації" вони не хочуть дивитись. У регламенті відсутні десять пунктів по обов'язкам оператора та права абонентів. Краще гроші виділені на даний підрозділ витратить на придбання якісного обладнання, навчання технічного персоналу. Якісне надання послуг зменшує навантаження на контакт-центр та центри обслуговування абонентів. Для дуже "розумних" представників провайдера - форуми та особисті кабінети не працюють коли відсутня послуга!!! А ваше намагання забрати негатив шляхом звинувачення абонентів - це те саме, що ви намагаєтесь загасити пожежу вогнегасником заправленим нітрогліцерином. За звичай, коли провайдер так косячить, то він надає дуже велику знижку на свої послуги або надає їх безкоштовно, щоб покращити лояльність абонентів. І як заключення до даного відгуку :люди, що не хочуть робити роботу після підписання договору на роботу - крадії, вони крадуть час, робочі місця та заробітну плату.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день! Раніше стосовно вашого питання було оформлено скаргу, за фактом її розгляду ви будете повідомлені обраним вами способом. Рекомендуємо очікувати відповіді на звернення.
Анонім (Черкаси)
10 серп 2020 21:10
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
180.19 Мбіт/c
Upload:
269.98 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Один из лучших провайдеров которым я пользовался. Единственный провайдер который в моем городе предоставляет скорость инета свыше 100 Мбит/с.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Спасибо за ваш отзыв! Приятно получить позитивную оценку нашей работы. Мы продолжаем совершенствовать наши услуги и подбирать интересный контент для вас.
Аноним (Черкаси)
03 серп 2020 19:18
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
66.36 Мбіт/c
Upload:
81.72 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
У них всё хорошо, пока всё работает. Как только случается неисправность, - сразу включается автоответчик и до оператора просто не добраться. А уж если добрался - держи кошелёк наготове. Цитата из разговора: "-Вторые сутки интернет не работает! - А это попробуйте... -Пробовал! -А вот это попробуйте... -Пробовал,не помогает. -Мастера вызывать будете? - ДА, срочно, работа стоит. -Срочный вызов стоит 120 гривен плюс стоимость работы (сколько - не говорит). - Вы с ума сошли, у вас поломка, а я платить должен? - Тогда всё! До свидания.". Нормально так поговорили со специалистом по техподдержке. Потом позвонил ещё раз, устроил небольшой скандал, пригрозил расторжением договора и требованием возврата предоплаты. Через полчаса интернет начал работать.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрый день! Если у вас есть вопросы по качеству услуг или сервиса, напишите, пожалуйста, в Воля Клуб и укажите номер договора, мы поможем решить ваш вопрос. Спасибо! https://club.volia.com/t5/Gotovi-rishennya/bg-p/solution?utm_source=2ip&utm_medium=forum
Анонім (Черкаси)
02 черв 2020 22:26
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
4.67 Мбіт/c
Upload:
6.99 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
3498276
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сьогодні провайдер взагалі поклав швидкість. Це такий новий тариф - плати за 500 Мбіт/с, а отримуй шо лишилось. Особистий кабінет, форум - воляклюб та гаряча лінія вважає нормально морозитись і перекладати свою відповідальність за рахунок абонентів. При виникненні проблем - ми працюємо тільки з 9:00 до 20:00 , а якщо у вас виникають проблеми у неробочій час - то в нас немає проблем, всі проблеми тільки у вас. Навіть якщо ви заплатите за прихід майстрів, то вони не прийдуть до вас коли є проблема, а тільки коли у них все добре працюють.
Де моя швидкість за тарифом 500 Мбіт/с? Провайдер вкрай знахабнів - ще й бере повну вартість там де є немає і 10% від швидкості каналу. Пів години очікування на телефоні і прийшов довгоочікуваний папуга, що не може зв'язати кількох слів державною мовою. Із великим боєм вмовив гарячу лінію зареєструвати звернення на технічну та абонентські служби - але швидкість за півтори години так ні покращилась. Адміни забили на все і пішли додому, а ті що лишились на підхваті - не мають доступу до обладнання і всі їхні дії - не мають логічного завершення, бо треба перевантажити порти для того щоб обладнання прийняло налаштування.
Обладнання міняв та налаштовував разом із виробником, тестував на іншому провайдері швидкість між портами WAN-LAN 950 Мбіт/с. Тестували на стенді під постійним навантаженням понад три доби.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня. Співробітники технічної служби цілодобово перевіряють роботу послуг. 02.06.2020 було виявлено падіння транспортного каналу, що призвело до падіння швидкості. Близько 23:00 питання було вирішено.
Анонім (Черкаси)
28 трав 2020 15:51
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
247.18 Мбіт/c
Upload:
394.41 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Для того щоб з вашою думкою рахувався даний провайдер з вашою думкою ви повинні бути представником юридичної особи, що є корпоративним клієнтом - тоді всі питання по заявкам і проблемам вирішуються за 5-10 хвилин, якщо ви просто користувач - треба знати свої права та обов'язки оператора. Як приклад для всіх ображених даним провайдером абонентів надаю цитату та посилання на останню діючу редакцію закону " про телекомунікації": Стаття 40. Відповідальність операторів, провайдерів телекомунікацій. 1. Оператор, провайдер телекомунікацій несе перед споживачами за ненадання або неналежне надання телекомунікаційних послуг таку майнову відповідальність: 1) за ненадання оплачених телекомунікаційних послуг або надання їх в обсязі, меншому за оплачений, - у розмірі оплаченої вартості ненаданих послуг та штрафу в розмірі 25 відсотків вартості послуг. Технічна підтримка, особистий кабінет, форуми та техніки провокують на протиправні дії, основній аргумент -- у нас проблем не виявлено, оплачуйте прихід техніків - вам 1000% допоможуть, а якщо підключите наше телебачення то всі 1000% у вас буде ваша швидкість заявлена у тарифі. У пік навантаження швидкість просідає з 500 Мбіт/с до 10-20 Мбіт/с , пік навантаження це час коли люди приходять до дому та починають користуватись активно послугами приблизно з 17:00 по 02:00 саме більше навантаження, також є дні у які дане навантаження зростає у рази це вечір перед вихідними та останній вихідний, потім пік проходить і все відновлюється. Усі намагання домовитись спільно провести заміри показників швидкості наштовхуються на небажання представників провайдера робити якісь дії, та основа " у нас проблем немає, платіть за виїзд техніків, вони приїдуть коли їм зручно" Коли вони були і що робили ніхто не бачить - то комерційна таємниця, але заявку при будь-якому результаті закривають. За звичай техніки та технічна підтримка провокує на ненормативну лексику та забуває про обов'язки провисанні у законі на підставі якого вони виконують свою діяльність. 90% персоналу не можуть спілкуватись із абонентами на державній мові з аргументом - " а мне так проще". Не рекомендую людям із поганим здоров'ям користуватись будь-якою послугою даного провайдера - доведуть до могили своїми регламентами, що суперечать умовам видачі ліцензії на надання телекомунікаційних послуг. Якщо у вас є бажання виховувати даних персонажів - то підключайтесь. Ціна не завжди має значення. Намагання представника оператора впарити посилання на особистий кабінет або не форум компанії - це спроба загасити пожежу бензином, тому що дані ресурси не працюють так як і законодавство, що регулює відносини між провайдером та абонентом!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Жаль, що у вас склалася така думка. Якщо є питання по якості послуг або сервісу будь ласка, зверніться до Воля Клубу та вкажіть номер договору, ми допоможемо вирішити ваше питання. Дякую! https://club.volia.com/t5/Gotovi-rishennya/bg-p/solution
Анонім (Черкаси)
23 трав 2020 17:49
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже нестабільна робота провайдера, іноді мобільний інтернет швидше та стабільніше ніж провідний від " волі ". Унікальність даної компанії у тому , що працівники уперто ігнорують законодавство та ставлять свій регламент вище закону на підставі якого отримали ліцензію. Працюють і перевіряють якість тільки коли їм зручно, а не коли є реальні проблеми. Всі проблеми у них тільки на стороні абонента - платіть за виїзд майстрів, бо в абонентську плату входить тільки - абонент платить, а оператор проводить тарифікацію - все інше доплачувати. Загибається комутатор або контролер мережі - проблема у абонента, а не у провайдера. Хоча якщо виконати всі пункти обов'язків оператора - то оператор не повинен брати оплату до відновлення роботи мережі з відхиленням до 10% від передбаченої тарифом швидкості, тобто на 100 Мбіт/с не більше 10% або 10 Мбіт/с , а в моєму випадку при тарифі 500 Мбіт/с я не повинен отримувати канал зі швидкістю менше 450 Мбіт/с. Стаття 40. Відповідальність операторів, провайдерів телекомунікацій. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1280-15/page3. Представники провайдера всіляко намагаються продати додаткові послуги такі як - телебачення , прихід техніків, підключити мобільний номер партнера. Форуми, гаряча лінія підтримки та особистий кабінет - забрати з публічних місць негативні відгуки, бо проблема у керівництві, яке не хоче відповідати за якість роботи своїх підлеглих. Зробили б мотивацію для працівників , за кожен негативний відгук регіональним представництвом - зрізати всі бонуси , а підрядникам платити тільки за якісно виконану роботу. А на даному етапі роботи просто хай абоненти оплачують не повну абонентську плату, а відсоток абонентської плати - що відповідає відсотку швидкості від тарифу. Тобто, коли абонент заміряв швидкість на сторонній ресурс і отримав 20% швидкості від заявленої провайдером у тарифі, то він і платить відповідно 20% абонентської плати.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Жаль, що у вас склалася така думка. Якщо є питання по якості послуг або сервісу будь ласка, зверніться до Воля Клубу та вкажіть номер договору, ми допоможемо вирішити ваше питання. Дякую! https://club.volia.com/t5/Gotovi-rishennya/bg-p/solution?utm_source=2ip&utm_medium=forum
Анонім (Черкаси)
17 трав 2020 22:05
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
303.41 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Про швидкість та стабільність каналу краще промовчу, щоб не бути забаненим за матюки. У мене повинен бути симетричний канал 500 Мбіт/с - результат видно з тесту. Технічна підтримка пропонує оплачувати прихід майстрів, але проблема не на налаштуваннях комутаторів провайдера. Перед тим як ставити свій роутер перевіряв його на інших провайдерах де він видавав 950 Мбіт/с між портами WAN та LAN. Служба якості роботи технічної підтримки - пропонує купити телебачення, бо в них план на підключення додаткових послуг. Налаштувати комутатор адміни мережі не хочуть або не можуть - то в мене 100 Мбіт/с на скачування і 800 Мбіт/сек, то 300 на скачування і 100 на віддачу. Не міняючи налаштувань на моєму обладнанні після 02:00 швидкість стає згідно тарифу. Форуми та блоги провайдера - до одного місця, бо основе завдання таких ресурсів - просто убрати з публічних ресурсів негатив. Зробіть швидкість згідно тарифу - зникнуть негативні відгуки. Цікавий факт - служба технічної підтримки працює в основному у час коли немає проблем, а заміри швидкості роблять невідомо на які ресурси у час коли мінімальне навантаження на мережу. Перевіряють тільки біля комутатору, а не на адресі де проблема із швидкістю. Технічна служба - показує свою непрофесійність, при такій кількості негативних відгуків із різних регіонів. Маючи комутатори третього рівня - невміти їх налаштувати, це те саме, що на майбаху таксувати на самому дешевому сервісі таксі. Обладнання дороге, але не використовується за призначенням. Можливо треба змінити виробника обладнання, якщо обладнання не відповідає пропускній здатності необхідній для мережі.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться до Воля Клубу та напишіть номер договору. Раді будемо допомогти! https://club.volia.com/t5/Gotovi-rishennya/bg-p/solution?utm_source=2ip&utm_medium=forum
Анонім (Черкаси)
04 трав 2020 00:39
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
180.05 Мбіт/c
Upload:
206.57 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
До тих пір поки по заявкам які закриті, але не виконані технічний директор не буде платити компенсацію із власної кишені - якість не буде. Основне завдання підключити абонента на більшу кількість послуг - і розповідати йому, що він не вміє та не знає нічого. За тарифом у мене повинно бути 500 Мбіт/с, результат видно при тестуванні. Контакт центр - легше пішки до них прийти, ніж подати заявку з проблемою (тебе обматюкають, скажуть - підключити телебачення і запрацює інтернет, і обладнання у вас не так налаштоване, і оплатіть нам роботи по налагоджуванню нашого обладнання, бо безкоштовно ми не працюємо, не для цього ви нам абонентську плату платите щоб ми вам наше обладнання налаштовували). Працівники по якості звернень окремий вид зомбованих - для них регламент і біблія, і вище закону, про здоровий глузд я взагалі мовчу. Замість вирішити проблеми по роботі обладнання оператора телекомунікацій - перекладають усю відповідальність на абонента. А коли перераховуєш усі проблеми які створили працівники оператора, при чому використовуючи тільки ділову мову, вони завершують дзвінок із формулюванням - образа працівників компанії, вживання нецензурної лексики. Таке враження, що люди які працюють у даного провайдера збереглись перед тим як почати працювати у даного провайдера. Виконання регламента і незнання законодавства не звільняє від відповідальності за його порушення. Як кажуть рішення ВСУ - всі документи які суперечать законодавству є нікчемними та не підлягають виконанню. 95% персоналу не вміє спілкуватись державною мовою, що є порушенням закону на підставі якого оператор отримав ліцензію оператор. Посилання на форуми та блоги провайдера зі сторони провайдера - спроба показати зацікавленість на публіку. Основне завдання показати видимість, а питання так і не вирішать. Риба гниє з голови, поки керівництво не перестане думати як розвести абонента - толку не буде. Треба якістю абонентів приваблювати - тоді реклама не треба буде. Абонент не повинен оплачувати криворукість людей, які не хочуть робити свою роботу . Людина яка не робить свою роботу за заробітну плату - крадій, бо вона краде робоче місце, заробітну плату та час. Даний провайдер був створений ще колишніми працівниками "укртелекому" і для них ще досі не прийшло усвідомлення того - що монополії немає і треба утримувати абонентів якісними послугами.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Жаль, що у вас склалася така думка. Якщо є питання по якості послуг або сервісу будь ласка, зверніться до Воля Клубу та вкажіть номер договору, ми допоможемо вирішити ваше питання. Дякую! https://club.volia.com/t5/forums/postpage/choose-node/true/
Анонім (Черкаси)
03 трав 2020 18:48
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
304.02 Мбіт/c
Upload:
272.06 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
На думку даного провайдера - регламент компанії вище за закон на підставі якого вони виконують діяльність. на думку працівників даного провайдера навіть якщо проблема буде по їхній вині - всі роботи за рахунок абонента. Швидкість надання послуги може просідати в десятки раз з 500 до 10 Мбіт/с, а працівники вважають вас винним у всіх проблемах компанії і пропонують вам оплатити роботи по усуненню проблем на їхньому обладнанні. Оператори контакт центру навчені вас принижувати і коли ви розповідаєте, як треба налаштувати їхнє обладнання щоб вирішити проблему - ви їх ображаєте, бо вони самі розумні, а ви ніхто і ваш досвід нічого не вартий бо вам проводять консультацію філологи, математики , психологи, словом усі окрім фахових спеціалістів з телекомунікацій. Коли у них ставлять план на продаж послуги - то вам обірвали всі телефони та засруть своїм спамом всі месенджери, пошту та пам'ять телефонів. За дивним збігом обставин - технічна служба не працює у час, коли у них проблеми з роботою обладнання - немає фіксації , то немає проблем із наданням послуг. Навіщо надавати послугу якісно, говловне надавати усім. Швидкість за яку я плачу я можу отримати у будні дні тільки з 2-ї ночі до 5-ї ранку, у інший час - ви не вмієте користуватись обладнанням і платіть за прихід техніків. Я плачу за 500 Мбіт/с, а отримю за звичай 150-300 Мбіт/с. Регламент - суперечить законодавству, там виключена відповідальність оператора та обов'язкова компенсація за неякісне надання послуг. Працівники навіть не хочуть чути, що вони незнання закону, не звільняє від відповідальності працівників даного провайдера, тобто коли буде зроблена нормальна перевірка регламенту - всі працівники, які працювали під час дії такого регламенту - будуть нести кримінальну відповідальність. Коли я звертаюсь від юридичної особи, то ті ж питання вирішуються за годину у будній день, а у вихідний за дві. Треба не ображатись на конструктивну критику, а покращувати якість послуг, тоді зменшиться навантаження на всі служби і як наслідок зменшаться витрати на них. Адекватний власник будує свою мережу так, щоб меньше скаржились на послуги, а виходячи з спілкування із працівниками провайдера - дуже сильно економлять на фахівцях, тому і такі якісні послуги. Три тижні просив провести налаштування на комутаторі компанії, що б послуги надавались якісно і згідно тарифу, а не так як виходить. Фахівці коштують не дешево, але вони дозволяють зменшити витрати на обслуговування мережі в 5-10 раз. Дуже багата компанія - якщо дозволяє собі утримувати контакт центри понад 100 операторів на зміні. Рекомендую усім користувачам у спілкуванні з даним провайдером посилатись на законодавство, посилання залишу на закон: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1280-15/page3.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Шкода, що у вас склалася така думка. Якщо є питання по якості послуг або сервісу будь ласка, зверніться до Воля Клубу та вкажіть номер договору, ми допоможемо вирішити ваше питання. Дякую! https://club.volia.com/t5/forums/postpage/choose-node/true/
Аноним (Черкаси)
30 квіт 2020 15:28
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Спасибо за ваши услуги текущие! И очень благодарна, что очень быстро устранили неполадки в телевидении! Ваши работники умнички!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Спасибо за ваш отзыв! Приятно получить позитивную оценку нашей работы. Мы продолжаем совершенствовать наши услуги и подбирать интересный контент для вас.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг