Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 938
рекомендують: 233 чол
не рекомендують: 705 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Олег (Рівне)
18 лют 2020 13:45
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
94.83 Мбіт/c
Upload:
91.81 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Питання до сайту 2ip.ua. На яких алгоритмах у вас йде перевірки пінгу?? Що ви там курите?? Які 3000 мс...ви хоть розумієте скільки це?? Чому на інші сайти заходиш а там пінг інший!!! Може все ж таки настав час виправити?? Ви людей в оману вводите. Користуюсь уаром майже 2 роки, граю в танки, пінг ніколи не піднімався вище 40 мс. Швидкість завжди відповідає умовам договору. Я не знаю як можна тестувати швидкість що при тарифу в 50-100 Мбит/с у Вас абонентів швидкість падає в рази...як так можна... Може все ж таки потрібно перевірити свою швидкість на декількох сервісах і тоді уже робити якісь висновки.

Відповідь адміністрації 2ip.ua стосовно пінгу — вимкніть блокувальники реклами і Ваш пінг відразу стане нормальним. А то обвішуєтесь всякими незрозумілими плагінами, а потім дивуєтесь чому результати такі.
Вадим (Рівне)
16 лют 2020 18:03
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
7.27 Мбіт/c
Upload:
7.61 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Техпідтримка працює дуже слабенько,швидкість трафіка не відповідає заявленій в угоді. Номер угоди 122795.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Вадим! Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ваше питання передано в технічний відділ. Очікуйте на телефонний дзвінок, для спільної діагностики.
Андрій (Рівне)
06 лют 2020 22:47
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
3.19 Мбіт/c
Upload:
3.96 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість не відповідає згідно угоди, особливо ввечері
#108202, рекомендували з техпідтримки замінити роутер. Заміна роутера не допомогла.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Ваше питання передано в технічний відділ. Чекайте на дзвінок, для спільної діагностики з технічною підтримкою. З повагою, Уарнет.
Томкович (Рівне)
04 лют 2020 09:21
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
63.64 Мбіт/c
Upload:
59.14 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Несправедливость она такая, почему абонов обижаете то? Вот почему в меня, почти, всегда 50 из 50, а у других жопа? Может пора отключить ВПНы, и корректно сделать замер? Понаставят фигни, а потом жалуются на скорость)
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо Вам за позитивний відгук! Ми працюємо для того, щоб наші користувачі мали високошвидкісний доступ до мережі Інтернет.
Аноним (Рівне)
02 лют 2020 21:58
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
4.84 Мбіт/c
Upload:
9.44 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Почему то вместо 50 Мбит/с получаю 4 Мбит/с и так чаще всего по вечерам, перезагрузка роутера и прочие манипуляции не помогают.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго ранку! Підкажіть, будь ласка, номер угоди, щоб ми змогли вирішити Вашу проблему.
Тетяна (Рівне)
28 січ 2020 17:11
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Добрий день! Ми підключили інтернет 28 січня! Це кінець місяця...і тим більше швидкість ще не налаштована... Чому ми маємо платити за послуги у січні? Як це розуміти?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Вкажіть , будь ласка, номер угоди, щоб ми могли допомогти вам у вирішенні Вашої проблеми. Або зателефонуйте до нас у відділ менеджерів за контактними номерами : (097)-907-29-45, (050)-170-14-71 З повагою, Уарнет.
Аноним (Рівне)
10 січ 2020 20:51
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
3.43 Мбіт/c
Upload:
7.57 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго часу доби!!! Коли вирішиться проблема з швидкістю інтернета!!! Як вечір, так ЖОПА!!! В техпідтримці сказали, що проблеми з обладнанням, брав другий модем, все те саме.... Потім сказали, що Wi Fi приемник не може видати швидкість.... Купив 15 м кабелю і як ви думаєте??? Все те саме!!! Після чого сказали, що є проблема з наданням послуг і треба розширювати канал.... Немає слів!!! Плачу за 100 мегабіт.... Зайти в особистий кабінет, щоб змінити тариф на мінімальний, не можливо....це відбувається на протязі 2 тижнів!! Сьогодні додзвонився в техпідтримку. Дав номер договору, цілий день чекаю дзвінка... Його не поступило!!! Сказали тестувати швидкість, тільки у них на сайті, тому, що інші проги некоректно працюють...а на сайті уарнет, що не текст то 100 Мбит/с завжди показує, тільки айпі адреса не відомо чия, тільки не моя.... Якщо є другі варіанти, то не рекомендую цього провайдера!!! Якщо, щось номер договору 30367.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Нам дуже шкода, що у Вас виникли проблеми з доступу до мережі Інтернет. Ваше питання передано в технічний відділ. Чекайте на дзвінок, для спільної діагностики з технічною підтримкою. З повагою, Уарнет.
Аноним (Рівне)
26 груд 2019 12:41
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
22.74 Мбіт/c
Upload:
22.96 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Не можу зайти в особистий кабінет. Номер угоди 35180. Що мені робити, як зайти? Сервер не відповідає. Як я можу зайти?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Просимо вибачення за тимчасові незручності, які виникли з доступом до Особистого кабінету. Наразі триває технологічна перерва по модернізації Особистого кабінету. Щоб дізнатися інформацію по залишку особистих коштів на рахунку звертайтесь за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (096)-161-13-20, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово).З повагою, Уарнет.
Наташа (Рівне)
30 вер 2019 11:10
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Просто жах. :) Поповнили 25 числа інтернет, сьогодні вже потрібно знову! З 7 по 25 не користувалися ним. :) Але гроші забрали. І кажуть що неможливий перерахунок.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Підкажіть, будь ласка, номер угоди.Або зателефонуйте до нас у відділ менеджерів за контактними номерами : (097)-907-29-45, (050)-170-14-71. З повагою, Уарнет.
Іван (Рівне)
25 серп 2019 12:40
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
2.76 Мбіт/c
Upload:
2.85 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Угода 101609. Швидкість не в "ДУГУ". Ця швидкість майже завжди. Збільшується швидкість до договірної (20 Мбіт/с) після неодноразових звернень.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Нам дуже шкода, що у Вас виникли проблеми з доступу до мережі Інтернет. Ваше питання передано в технічний відділ. Чекайте на дзвінок, для спільної діагностики з технічною підтримкою. З повагою, Уарнет.
Павло Дячуе (Рівне)
14 серп 2019 16:57
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Мені провайдер надає швидкість 50 Мбит/с але в мене швидкiсть чогось 35-30 Мбит/с. Чого?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Вкажіть, будь ласка, номер вашої угоди, щоб ми могли діагностувати проблему, яку ви описуєте, і вирішити її. Ви можете звернутися на цілодобову технічну підтримку за номерами : Київстар (067) 362-09-11, Водафон (050) 461-59-75, Лайфсел (093) 745-51-15. Також можна звернутися листом на Технічну підтримку за електронною адресою [email protected] , не забудьте вказати номер Вашої угоди та контактний номер телефону. З повагою, Уарнет.
Васильович (Рівне)
16 лип 2019 17:38
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
0.29 Мбіт/c
Upload:
0.55 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже мала швидкість. Не пойму для чого Вам коментар в 100 символів . Повторюю основний недолік ДУЖЕ низька швидкість-меншу 1-го Мбит/с.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Вкажіть, будь ласка, номер вашої угоди, щоб ми могли діагностувати проблему, яку ви описуєте, і вирішити її.
Максим (Рівне)
08 черв 2019 10:41
Переваги:
Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
2.16 Мбіт/c
Upload:
3.06 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже мала швидкість інтернету. Відео подивитися не можливо (довго грузиться) про онлайн ігри навіть нічого не кажу, їх просто грати не можна. Подзвонити по viber чи facetime також не можна. Номер договору: 156418.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Була проведена діагностика. За даними діагностики проблем по підключенню не зафіксовано. Можуть бути проблеми налаштування в середині вашої мережі. Радимо звернутися на технічну підтримку для спільної діагностики, щоб продемонструвати вам надійність надання послуг.На технічну підтримку можете звернутися за номерами: (050)- 4615975, (067)-3620911, (093)-7455115. З повагою "Уарнет"
Максим (Рівне)
03 квіт 2019 00:09
Переваги:
Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
0.23 Мбіт/c
Upload:
0.95 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Часто зникає інтернет. Швидкість препогана. Відео навіть на найменшій якості не можна нормально подивитися (не завжди але іноді).
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Вкажіть, будь ласка, номер вашого договору.
Аноним (Рівне)
24 січ 2019 10:10
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
91.38 Мбіт/c
Upload:
88.52 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Супер! НЕТ! Рібята малаци, допомогли навіть роутер налаштувати!
Хотілось би щоб з платежами все проходило швидше!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук. Ми раді бачити Вас нашим клієнтом !
Аноним (Рівне)
10 січ 2019 18:29
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
8.92 Мбіт/c
Upload:
2.37 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ну как бы плачу и так по моему мнению дорого 130 грн за каких то 30 Мбит/с, но в итоге получаю 8 Мбит/с, постоянно пропадает, еще и обманывают в компании, сделали на новый год подарок в виде бесплатного интернета на Январь месяц, в итоге через три дня отключили, хотя написано было до 31 января.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Просимо Вас надати нам номер угоди, щоб ми змогли розібратися в проблемі!
Аноним (Рівне)
30 лист 2018 17:42
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет большая помойка, в рот мне ноги - проще уже на симке киевстар/лайф сидеть.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Вкажіть номер Вашого договору, щоб ми змогли з'ясувати причину проблеми та зв'язатися із Вами.
Александр (Рівне)
28 лист 2018 23:12
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Это полное говно! Плачу 240 грн. в месяц за 8 Мбит/с. А скорость прыгает как партизаню. :( Сначала было все хорошо, но вот уже 2 месяца это просто жопа! Техслужба кроме извинений, ничего не делает. :(
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Вкажіть номер Вашого договору, щоб ми змогли з'ясувати причину проблеми та зв'язатися із Вами.
Станислав Липский (Рівне)
27 лист 2018 19:01
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
87.53 Мбіт/c
Upload:
94.35 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Найкращий серед всіх існуючих в регіоні. Всім рекомендую. Рівненське відділення працює дуже добре.
Аноним (Рівне)
16 лист 2018 21:08
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
5.73 Мбіт/c
Upload:
18.06 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Изначально скорость соответствовала, но увы последние два месяца проседает ужасно. Из 20 Мбит/с едва ли 7 Мбит/с получаю и то не всегда. :(
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг