Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 938
рекомендують: 233 чол
не рекомендують: 705 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Микола (Рівне)
22 трав 2017 22:56
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Найкращий провайдер серед всіх існуючих на сьогодні в Рівному. З Уарнетом вже 6 років!!! Тверда 5!!!
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Рівне)
10 лют 2018 11:54
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість вища ніж та за яку я плачу. У разі виникнення проблем, служба підтримки досить оперативно їх вирішує.
Бойко Андрій (Рівне)
11 лист 2014 18:08
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет просто клас. Згідно тарифного плану, у мене швидкість має складати 2 Мбіт/с, а під час скачування коливається від 1 до 5 Мбіт/с. Рекомендую.
Аноним (Рівне)
02 черв 2020 09:23
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
155507
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Невдовлна. Проплачуємо вчасно, 26-27 числа попереднього місяця. Постійно 1-2 числа інтернету немає, бо пояснюють коштів не бачать. Я працюю з людьми, чому маю страждати коли ваші ваші працівнивники безвідповідально ставляться до своіх обов'язків. Ні кому не рекомендую!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Зверніть увагу, що при оплаті через відділення банку готівковими чи безготівковими коштами на банківські реквізити платіж зараховується від трьох банківських днів. Наші оператори, дійсно коштів не бачать так, як вони знаходяться в дорозі. У Вас авансова угода, тому на 1-ше число місяця послуги перебувають у статусі очікування оплати. Як тільки кошти надходять на рахунок, система автоматично вмикає Інтернет.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Максим (Рівне)
03 квіт 2019 00:09
Переваги:
Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
0.23 Мбіт/c
Upload:
0.95 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Часто зникає інтернет. Швидкість препогана. Відео навіть на найменшій якості не можна нормально подивитися (не завжди але іноді).
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Вкажіть, будь ласка, номер вашого договору.
Аноним (Рівне)
19 трав 2017 22:13
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Служба техпідтримки
Download:
30.22 Мбіт/c
Upload:
27.16 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Досить непогано, але дозвониться, після того як службу підтримки залишили тільки у Львові - нереально. Ціна послуг - 72 грн/міс.
Анонім (Рівне)
28 груд 2013 00:59
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сервіс близький до нуля + неполадки тривають від години до декількох діб. Я практично кожного місяця звертаюся до їхньої техпідтримки. Якщо є можливість, то не підключайтесь!
Вадим (Рівне)
25 жовт 2023 15:45
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.71 Мбіт/c
Upload:
16.14 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
51153
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Без коментарів, заміри швидкості говорять самі за себе. Тарифний план - 50 Мбит/с. Особистий кабінет абонента мертвий, техпідтримка в стадії колапсу.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! Нам дуже прикро, що у вас виникли проблеми зі швидкістю інтернету. Згідно вашого звернення на колцентр, до вас був здійснений виїзд спеціаліста. Виявилася проблема з Вашим кінцевим обладнанням (новим роутером). При перевірці швидкості на старому роутері тест показав 95Мбіт/с в обидві сторони. Дякуємо за звернення.
Аноним (Рівне)
09 трав 2022 17:47
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
57.91 Мбіт/c
Upload:
48.64 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Норм провайдер. Швидко підключили. Тарифи взагалі приємно здивували. Маю досвід роботи з іншими провайдерами, УАРНЕТ - найкращій!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо, що стали нашим абонентом та знайшли час на написання відгуку! Сподіваємось на довгу співпрацю.
Олег (Рівне)
22 лист 2021 08:41
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
3256
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
З даним провайдером постійні проблеми, остання проблема це відсутність інтернету 7 днів, жодних пояснень від працівників уарнет, невідомо скільки чекатимемо майстра. А інтернет послуга проплачена, і як завжди ніхто не компенсує ці дні без інтернету.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день. За вашим зверненням був сформований виїзд. Сьогодні до вас мають заїхати спеціалісти. Після відновлення роботи Інтернету зробимо перерахунок абонентської плати за період відсутності послуги.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Анонім (Рівне)
31 жовт 2021 21:20
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.52 Мбіт/c
Upload:
2.47 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
108202
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Низька невідповідна швидкість інтернету постійно, особливо ввечері його може не бути взагалі!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук.Інтернет надаємо всім в повному об'ємі згідно з обраним тарифним планом.Судячи з телефонної розмови, низька швидкість спостерігається виключно по бездротовому з'єднанню. На жаль ми не можемо вплинути на якість роботи вашого обладнання, а саме вплинути на роботу Wi-Fi роутера. Ви можете звернутися на гарячу лінію: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово) та замовити виклик майстра. У найкоротші терміни майстер приїде на вашу адресу проведе діагностику, виявіть проблему, усуне її чи запропонує варіанти вирішення. При потребі ви можете замовити у нас послугу по встановленню роутера.
Аноним (Рівне)
13 жовт 2021 09:17
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
31.06 Мбіт/c
Upload:
0.48 Мбіт/c
Договір:
45674
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Просте смарт тв. Не можливо дивитись, постійно підвісає, не кажу вже про якісь ігри... При заяленій в договорі швидкості в 50 Мбит/с маю 31 Мбит/с... А інколи того менше.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. За вказаним номером телефону в договорі не можемо з вами зв'язатися. Просимо сконтактувати з нами для детальнішого дослідження у зручний, для вас час . Телефонні номери технічної підтримки: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово), 097-500-50-57 – для СМС.
Анонім (Рівне)
18 серп 2020 10:13
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
38365
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Часто зникає інтернет. В техпідтримку або не додзвонитися, або відповідь завжди одна - аварія на лінії, коли вирішимо - не знаємо. І так можна залишитися без інтернету на кілька годин, а то й днів.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Дякуємо за вказаний номер угоди.Проблема з доступом до мережі Інтернет була вирішена ще 18.08.2020, о 15:14.На цю мить до Вас, проблем зі зв'язком не фіксуємо.Повідомте, будь ласка, чи Ви задоволені якістю надання послуг на електронну скриньку: [email protected].
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Андрій (Рівне)
20 трав 2020 22:11
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
13824
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Уарнет скотився на саме дно, таке враження, що наплювати на все і всіх, слово якість - для них невідоме, просто відстій, шукаю іншого провайдера.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Андрію.Зі скаргою на швидкість доступу до мережі Інтернет Ви зверталися останній раз 10.12.2019 року , і це було пов'язано з проблемою роботи Wi- Fi роутера. Наш оператор попросив під'єднати кабель на пряму до комп'ютера, або ноутбука, для можливості проведення діагностики швидкості, на жаль у Вас не було можливості це зробити.На що Вам було запропоновано виклик майстра на місце, від якого Ви відмовились.На жаль, ми не можемо вплинути на якість роботи Вашого обладнання, а саме Wi-Fі маршрутизатору.Ви завжди можете замовити виклик майстра, для діагностики роботи Інтернету. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Наташа (Рівне)
30 вер 2019 11:10
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Просто жах. :) Поповнили 25 числа інтернет, сьогодні вже потрібно знову! З 7 по 25 не користувалися ним. :) Але гроші забрали. І кажуть що неможливий перерахунок.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Підкажіть, будь ласка, номер угоди.Або зателефонуйте до нас у відділ менеджерів за контактними номерами : (097)-907-29-45, (050)-170-14-71. З повагою, Уарнет.
дмитрий (Рівне)
06 лист 2018 09:14
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
12.35 Мбіт/c
Upload:
8.12 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самый плохой оператор в области хуже только воля. Скорость соединения всегда желает лучшего. Сервис нереально долго ходит. Постоянные проблемы с оборудованием.
Анонім (Рівне)
12 груд 2021 11:30
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
0.72 Мбіт/c
Upload:
3.02 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
108202
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість інтернету не відповідає. Замість 4 Мбит/с є 0.7 Мбит/с або відсутній,
інтернет не стабільний. Прохання вирішить.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Анонім (Рівне)
26 лют 2017 16:06
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Якість послуги
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Майже 10 років я на Уарнеті, завжди все було добре! Останні місяці почав пропадати і-нет, вийму кабель, всуну назад, робить, через деякий час знов те саме! Пінг завжди був 1мс, зараз 5-9 мс, швидкість майже завжди більша ніж заявлена в тарифному плані, 96грн за 50 Мбіт\с, але інколи буває падає до 30 Мбіт\с.
Микола (Рівне)
25 черв 2020 10:19
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
144515
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Рівненське відділення 4 дні водить мене за ніс, 4 дні бреше і не дає працювати. Ситуація наступна: 22 липня зранку зник інтернет, передзвонивши взяли трубку орієнтовно за 10 разом, сказали, що в них все ок, чекайте дзвінка з техпідтримки, через кілька годин я не витримав, передзвонив, сказали, що техпідтримка дзвонила, але в мене був вимкнений телефон (хоча він був ввімкненим), чекайте знову порекомендували мені, орієнтовно через годин я знову подзвонив, чекайте, зараз передзвонять, все в порядку черги, ще кілька дзвінків, без результату, але вечором десь близько 17ї, говорять що аварія, і завтра все полагодять, знатимуть о 8 ранку коли полагодять, бо ніхто не знає в якій черзі працюватиме бригада. Вівторок, 9 ранку, ніхто нічого не знає, передзвоніть в обід. Обід - Бригада має до вас їхати, але ми не знаємо де вона, передзвоніть за годину. За годину, бригада за інформацією підтримки, вже працює (жодних працівників я не бачив) скоро буде інтернет. Ближче до вечора, інтернету нема , передзвонюю, бригада попрацювала, але недопрацювала, завтра вже точно точно буде інтернет. Нема! До обіда мене кілька разів відправляли по адресу "передзвоніть пізніше" але по обіді, сказали, що вже все має працювати, мене не було на місці, на ранок четвертого дня що? Правильно! Інтернету немає. На запитання, по телефону, що за .... але в цензурному варіанті цього вислову, мені відповіли, УВАГА! Вам передзвонять з техпідтримки. Історія закінчилась, пишу тепер негативні відгуки всюди де можна. Куліса закрилась, інтернету не маю...
Відгук залишений з IP адреси провайдера ЧАО "Датагруп"
yan_kos (Рівне)
08 черв 2015 22:24
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Тільки інтернет, тільки стабільність. Загалом, наскільки я зрозумів, провайдер орієнтований на корпоративний сектор, тому в додаткових сервісах для кінцевих споживачів він програє, але стабільність роботи понад усе. Користуюсь послугами саме цього провайдера більше 10 років.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг