Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 938
рекомендують: 233 чол
не рекомендують: 705 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Микола (Рівне)
25 черв 2020 10:19
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
144515
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Рівненське відділення 4 дні водить мене за ніс, 4 дні бреше і не дає працювати. Ситуація наступна: 22 липня зранку зник інтернет, передзвонивши взяли трубку орієнтовно за 10 разом, сказали, що в них все ок, чекайте дзвінка з техпідтримки, через кілька годин я не витримав, передзвонив, сказали, що техпідтримка дзвонила, але в мене був вимкнений телефон (хоча він був ввімкненим), чекайте знову порекомендували мені, орієнтовно через годин я знову подзвонив, чекайте, зараз передзвонять, все в порядку черги, ще кілька дзвінків, без результату, але вечором десь близько 17ї, говорять що аварія, і завтра все полагодять, знатимуть о 8 ранку коли полагодять, бо ніхто не знає в якій черзі працюватиме бригада. Вівторок, 9 ранку, ніхто нічого не знає, передзвоніть в обід. Обід - Бригада має до вас їхати, але ми не знаємо де вона, передзвоніть за годину. За годину, бригада за інформацією підтримки, вже працює (жодних працівників я не бачив) скоро буде інтернет. Ближче до вечора, інтернету нема , передзвонюю, бригада попрацювала, але недопрацювала, завтра вже точно точно буде інтернет. Нема! До обіда мене кілька разів відправляли по адресу "передзвоніть пізніше" але по обіді, сказали, що вже все має працювати, мене не було на місці, на ранок четвертого дня що? Правильно! Інтернету немає. На запитання, по телефону, що за .... але в цензурному варіанті цього вислову, мені відповіли, УВАГА! Вам передзвонять з техпідтримки. Історія закінчилась, пишу тепер негативні відгуки всюди де можна. Куліса закрилась, інтернету не маю...
Відгук залишений з IP адреси провайдера ЧАО "Датагруп"
Вадим (Рівне)
01 лют 2022 09:24
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
11.63 Мбіт/c
Upload:
11.25 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
51153
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
1 лютого через Приват 24 намагався сплатити абонплату інтернет-провайдеру,не зміг цього зробити в зв'язку з якимись технічними проблемами зі сторони надавача послуг.Подзвонив за номером -0362 420405 щоб дізнатися в чому причина,але якась коронована особа жіночим голосом заявила що проблема вирішується і взагалі чому я до цих пір ще не сплатив абонплату.На прохання розмовляти не похамськи і більш адекватно ця мадам заявила що вона буде себе вести так як рахує за потрібне і чіткої відповіді про те коли буде усунена технічна несправність не надала,так само як і відмовилась представитись.Після цього подзвонив у Львів ,у головний офіс компанії Уарнет і попросив номер телефону працівника який відповідає за роботу регіональних відділень.У відповідь якийсь хлопчина,який теж до речі забув представитись,змученим голосом сказав що номер телефону він надати не може а мені порадив що якщо є якісь скарги написати листа на електронну пошту і керівництво його розгляне.Шановне керівництво компанії Уарнет не забувайте що користувачі Ваших послуг платять Вам гроші,будь ласка не набирайте персонал на базарі і проводьте з ними хоть зрідка тренінги по роботі з клієнтами.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди. 01.02.2022 року «ПриватБанк» проводив тимчасові технічні роботи, які тривали декілька годин. Є додаткові методи оплати послуги http://rivneisp.net/payment. Фінансовий стан Ви можете перевірити в особистому кабінеті http://stat.dan.net.ua , він доступний без підключення до інтернету, лише з наших мереж. У особистому кабінеті можна скористатися безкоштовною послугою "Кредит", який доступний у розділі "Фінансова інформація". Просимо вибачення за таку неякісну роботу співробітників, через яку у Вас склалася негативна думка. Зі свого боку запевняємо, що профілактичну роботу зі співробітниками було проведено. Ми готові покращувати, якість обслуговування. Свої пропозиції та побажання ви можете залишити на електронну скриньку [email protected]. Спасибі, що залишаєтесь нашим абонентом.
Аноним (Рівне)
10 січ 2020 20:51
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
3.43 Мбіт/c
Upload:
7.57 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго часу доби!!! Коли вирішиться проблема з швидкістю інтернета!!! Як вечір, так ЖОПА!!! В техпідтримці сказали, що проблеми з обладнанням, брав другий модем, все те саме.... Потім сказали, що Wi Fi приемник не може видати швидкість.... Купив 15 м кабелю і як ви думаєте??? Все те саме!!! Після чого сказали, що є проблема з наданням послуг і треба розширювати канал.... Немає слів!!! Плачу за 100 мегабіт.... Зайти в особистий кабінет, щоб змінити тариф на мінімальний, не можливо....це відбувається на протязі 2 тижнів!! Сьогодні додзвонився в техпідтримку. Дав номер договору, цілий день чекаю дзвінка... Його не поступило!!! Сказали тестувати швидкість, тільки у них на сайті, тому, що інші проги некоректно працюють...а на сайті уарнет, що не текст то 100 Мбит/с завжди показує, тільки айпі адреса не відомо чия, тільки не моя.... Якщо є другі варіанти, то не рекомендую цього провайдера!!! Якщо, щось номер договору 30367.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Нам дуже шкода, що у Вас виникли проблеми з доступу до мережі Інтернет. Ваше питання передано в технічний відділ. Чекайте на дзвінок, для спільної діагностики з технічною підтримкою. З повагою, Уарнет.
Олег (Рівне)
18 лют 2020 13:45
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
94.83 Мбіт/c
Upload:
91.81 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Питання до сайту 2ip.ua. На яких алгоритмах у вас йде перевірки пінгу?? Що ви там курите?? Які 3000 мс...ви хоть розумієте скільки це?? Чому на інші сайти заходиш а там пінг інший!!! Може все ж таки настав час виправити?? Ви людей в оману вводите. Користуюсь уаром майже 2 роки, граю в танки, пінг ніколи не піднімався вище 40 мс. Швидкість завжди відповідає умовам договору. Я не знаю як можна тестувати швидкість що при тарифу в 50-100 Мбит/с у Вас абонентів швидкість падає в рази...як так можна... Може все ж таки потрібно перевірити свою швидкість на декількох сервісах і тоді уже робити якісь висновки.

Відповідь адміністрації 2ip.ua стосовно пінгу — вимкніть блокувальники реклами і Ваш пінг відразу стане нормальним. А то обвішуєтесь всякими незрозумілими плагінами, а потім дивуєтесь чому результати такі.
Аноним (Рівне)
20 січ 2014 21:09
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
За відсутністю альтернативи був змушений підключитись до "Уарнет". Техпідтримку можна назвати "службою моральної підтримки", так як ніяких питань майже не вирішують. А якщо і вирішують, то зі "швидкістю слимака". З 30 діб інтернет відсутній, або не надається в повному обсязі (який зазначений в договорі) 5-8 днів. При неодноразових звертаннях — "реакції 0"..."пишіть заяву про відшкодування", яку треба безпосередньо писати в офісі, бо без неї "відшкодування" не відмінусовується.....да і для чого мені "відшкодування" якщо я хочу мати нормальну послугу і швидкість, яку мені обіцяли (зазначена) в договорі. При появі іншої альтернативи, перейду до інших не задумуючись...
Анонім (Рівне)
06 лют 2023 12:36
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
302508
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Кожне звернення в Колл центр - це серіал, який може йти тижнями. Дівчатка колл центру дозволяють собі від порад самим щось передати тех підтримці до кидання слухавки. Проста процедура заміни роутера (провайдер має прописати мак адресу) це ще той квест. Люди! Налагодьте роботу. Чи поставте нормальне обладнання, щоб до вас не телефонувати, чи оперативно реагуйте! Техпідтримка в телеграмі не відповідає, хоча фахівець ввічливий, перепросив за незручності і все вирішив за 2 хв. Видно, що процеси в компанії не налагоджені абсолютно. Колл центр лише займає час і абсолютне ні за що не відповідає. Контактів для скарг не надає, окрім як емейл. Кароч. Кожне звернення - це стрес, який продовжується годинами.
Андрій (Рівне)
02 черв 2020 22:53
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.01 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Договір:
13824
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жахивий інтернет, зворотній зв'язок жесть, таке враження, що це не люди 21-го століття, а ніби тьотя з "Совкового" овочевого магазину..., заготовлена фраза про підключення кабелю до ноута і все, про залучення спеціаліста до вирішення проблеми - брехня!, легше сказати що споживач відмовився..., вже майже рік лише погіршення послуги, здається що тумблер на швидкість вимикають і у вас аля 2G..., резюмую: керівник компанії або розуміє стан речей та навмисно таке лайно роздає, або йому покласти на це все, легше щоб "спеціалісти" повторювали мантру про підключення кабеля до ноута, а в іншому разі - плювати ОДНОЗНАЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Андрію. Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Віктор (Рівне)
27 лип 2020 15:14
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший провайдер з можливих у світі. Підключили Інтернет. Тариф для юр осіб 423 грн. на місяць. Цілий місяць сидимо на 3g модемах. Дозвонитись не реально. Оператори просто відгавкуються. Вже втомився з ними сваритись. Інтернет пропадає в день по 10 разів а то і більше. Компанія ніяк не реагує. Техпідтримка може тільки допомогти сказавши перезапустіть роутер. Викликати нереально на діагностику чи усунення несправностей. Ходив сваритися до них в офіс. Не відкрили двері))) Сидять обісрані тільки через вікно гавкають. Замінити немає ким поряд жодного провайдера іншого. Не рекомендую нікому ніколи нізащо.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Вкажіть номер Вашої угоди, щоб могли ідентифікувати вас та передати задачу відповідальним особам, які зможуть допомогти вам.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Рівне)
24 квіт 2015 18:58
Переваги:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Недостатнє оптоволоконне покриття. Допрацюють і будуть кращі за конкурентів — Київстар і Волю в Рівному. Швидкість відповідає заявленій і до речі на відміну від інших провайдерів пінг хороший. Тільки потрібно здешевити послуги і у кабінет абонентського відділу "посадити" компетентних людей, бажано розумних симпатичних дівчат (це як рекламний хід пропоную, бо приємно буде завітати туди, де доступно запропонують послугу). А тим жінкам, що зараз сидять там, дати всю іншу роботу з документацією і бухгалтерією, вони там аси. :)
Юрій (Рівне)
09 жовт 2020 10:39
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
17089
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Рівень обслуговування просто жахливий. Два тижні майже не було інтернету, останні 5 днів немає взагалі. В технічну підтримку не додзвонився ні разу!!! Навіщо вона тоді взагалі. Коли нарешті за кілька десятим разом додзвонився в офіс, сказали, що заборгованість, що влітку я взагалі не платив. Переслав в бухгалтерію копії квитанцій за літо, сплатив частину боргу, щоб включили інтернет, реакції нуль. Телефоную, щоб знати результат, не беруть слухавку, навіть більше, скидають мій номер. Я в шоці від такого сервісу.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Юрій. Нам дуже прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Наразі відновлено роботу Особистого кабінету http://stat.dan.net.ua/.Параметри доступу в особистий кабінет Вам було надіслано на номер телефону вказаний в угоді.У Особистому кабінеті в розділі "фінансова інформація" Ви можете контролювати надходження коштів самостійно.Якщо вам відразу не відповіли, швидше за все всі оператори розмовляють у момент вашого вхідного дзвінка, тому додатковим способом зв'язку є написання повідомлення з номером угоди та контактним номером телефону на електронну скриньку [email protected].Або ж повідомте нас особистим СМС повідомленням з номером договору на номер (097) 500-50-57 , і ми обов'язково з Вами зв'яжемося.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Рівне)
12 груд 2020 13:54
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
110609
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет повний відстій за підключення, роутер заплатили 4 тисячі, швидкість інтернету 500 Кбит/с звонили в підтримку відповіли через півгодини, сказали що у вас низька швидкість через якийсь торрент, хоча така швидкість була одразу з того дня коли ми тільки підключили інтернет, провайдер відстій ніколи нікому не пораджу краще вже укртелеком за 1 грн ніж це за 4. Так і ще останні 4 дні інтернет дуже глючить швидкість скачування 30 Кбит/с пінг скаче від 100 до 500 мс, доводиться сидіти від мобільного
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за вказаний номер угоди, найближчим часом з вами зв'яжеться оператор технічного відділу.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Рівне)
05 бер 2021 19:03
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
36915
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Задолбался с етим ихним интернетом одни проблемы даже после перехода с радио на оптику сначала все вроде норм но после года пользования началось... Скорость падает к нескольким килобитам. Видос норм нельзя посмотреть. Да и с апреля хотят плату за тариф повысить!!! За такое качество услуг несогласен платить. Уже отключил интернет с апреля в дальнейшем буду искать более нормальный вариант лучше уже на мобильный безлимит переходить он стабильнее работает хотя и чуть дороже будет!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук. На жаль по вказаному номеру договору не було зафіксовано жодного звернення на технічну підтримку стосовно проблеми зі швидкістю Інтернету.Інтернет надаємо всім нашим абонентам в повному об'ємі згідно з обраним тарифним планом.Найчастіші проблеми з відсутністю Інтернету можуть виникати у випадку некоректної роботи додаткового обладнання (роутер). Найчастіше дана проблема може вирішитися шляхом перезавантаження цього пристрою. Якщо проблема не вирішується, необхідно зв'язатися зі службою технічної підтримки за тел. (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461- 59-75, (093) 745-51-15 або надіслати свій номер угоди за допомогою SMS на номер (097) 500- 50-57. Наш інженер технічного відділу виявить причину проблеми зі швидкістю доступу до мережі Інтернет та надасть допомогу.Причини збільшення тарифних планів опубліковано на офіційному веб-сайті http://dan.net.ua.
Аноним (Рівне)
02 квіт 2021 13:05
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
130841
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не рокемендуємо даного провайдера. Якість послуги - низька. Робота служби підтримки - незадовільна. При відсутност доступу до інтернету понад 3 дні працівники відповідають зверхньо, хамлять. На предметні зауваження по питанню відсутності доступу до мережі - відповідають наступне: "якщо не подобається - змінюйте провайдера. Вибір великий на ринку". Звернення було 02.04.2021 року, час звернення: 12 год:52 хв. Усім дякую за увагу і гарних виконавців замовлених послуг.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Дякуємо за відгук. Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про обслуговування. Будь ласка, напишіть лист нам на електронну скриньку [email protected] з ім'ям оператора, який хамив та номер телефону, на який телефонували, обов'язково вкажіть актуальний номер телефону, за яким можемо зв'язатися з Вами. Дана інформація необхідна, для покращення обслуговування наших абонентів та уникнення подібних ситуацій у майбутньому. Стосовно причини відсутності Інтернету. Після проведення аварійних робіт в РОЕ у нас вийшов з ладу магістральний комутатор, ми зробили все можливе, для оперативної заміни обладнання та відновлення роботи мережі.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Рівне)
06 серп 2022 13:35
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
51245
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Трохи покривив проти правди. Швидкість у них пристойна і відповідає заявленій. А от решта - не витримує критики. Постійно відвалюється інтернет. Назад не вертається, доки не перезавантажиш роутер. Техпідтримка (якщо пощастило додзвонитися) зі старту пропонує перезавантажити роутер. Інших варіантів поправити ситуацію вони не розглядають. Якщо є сумніви щодо мого роутера, скажу, що пробував підключатися з кількох девейсів. Я задовбавася бігати вимикати і вмикати роутер.
Анонім (Рівне)
14 квіт 2022 19:50
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Добрий вечір. У мене інший провайдер і все гаразд а в батьків смт.Демидівка не можливо дивитися IPTV ридбана на рік підписка до 900 каналів але проблема що уарнет не підтримує різні сервера потоку якщо польський чи німечина чи франція 21 сервер а робить тільки на одному київ український але перевантаження із затиками при зміні на інший сервер непрацює взагалі - це просто якийсь допотопний провайдер. Чому в інших провайдерів немає різниці з якого серверу дивитися???
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Ми не маємо ніякого відношення до того, який сервер потокового мовлення використовує абонент, та ніде не обмежуємо його доступ, за винятком ресурсів, заборонених на території України. Радимо вам звернутися в тех. підтримку ІРтв сервісу, яким ви користуєтесь.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Рівне)
15 січ 2016 01:29
Переваги:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Download:
29.62 Мбіт/c
Upload:
25.62 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Дивлячись на купу негативних відгуків про Уарнет, складається враження що це або конкуренти або мені просто повезло. Від себе можу добавити — провайдер непоганий, швидкість відповідає тарифному плану (тариф 20 Мбіт/с). Підключений по оптиці (GEPON). За пів року лише 4 рази пропадав інтернет в середньому на хвилин 20. Раніше був абонентом Укртелеком, думаю багато хто знає якої якості вони пропонують свої послуги.
Стас (Рівне)
02 лист 2022 11:55
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
Залупа
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Максимально херове обслуговування, навязування послуг, оператори та тех підтримка нав'язують неіснуючі послуги, відключають інтернет дома, і говорять треба викликати майстра, я все сам зробив без майстра, поміняв всі кабелі лан і так далі, проблема залишилась почали відключати інтернет і говорити, що проблема в мене, хоча це не так, нікому не рекомендую цього провайдера.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день, Стас! Для аналізу та вирішення проблеми просимо вказати номер угоди.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Андрій (Рівне)
08 трав 2017 21:10
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Провайдер просто жахливий, про клієнтів абсолютно не дбають, постійні проблеми із поданням інтернету, можливе відключення бeз попередження та не вирішення проблем тривалий час, особисто в мене вже тиждень, на службі підтримки 4 телефонні номери і ні по одному на протязі трьох днів не можна дзвонитись. Загалом кардинально не рекомендую.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Сергій (Рівне)
25 груд 2020 16:49
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Додаткові послуги, Усунення пошкоджень
Договір:
115126
Рекомендую цього інтернет-провайдера
З середини грудня почалися систематичні провали ping та швидкості (перевірено на пристроях Windows, Android, MacOS, з різними роутерами та без них). Рекомендую частіше перевіряти своє обладнання, бо не всі абоненти криворукі. З Вами вже другий десяток років, рекомендував всім знайомим, маю надію, що Ви повернетесь до своїх стандартів.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Сергію. Дякуємо за відгук.Проблему з доступом до мережі Інтернет було усунено 28.12.2020 року. На цю мить до Вас, проблем зі зв'язком не фіксуємо.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "ВОЛЯ-Кабель"
Анонім (Рівне)
26 лют 2017 16:06
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Якість послуги
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Майже 10 років я на Уарнеті, завжди все було добре! Останні місяці почав пропадати і-нет, вийму кабель, всуну назад, робить, через деякий час знов те саме! Пінг завжди був 1мс, зараз 5-9 мс, швидкість майже завжди більша ніж заявлена в тарифному плані, 96грн за 50 Мбіт\с, але інколи буває падає до 30 Мбіт\с.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг