Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 935
рекомендують: 230 чол
не рекомендують: 705 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Вадим (Рівне)
25 жовт 2023 15:45
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.71 Мбіт/c
Upload:
16.14 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
51153
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Без коментарів, заміри швидкості говорять самі за себе. Тарифний план - 50 Мбит/с. Особистий кабінет абонента мертвий, техпідтримка в стадії колапсу.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! Нам дуже прикро, що у вас виникли проблеми зі швидкістю інтернету. Згідно вашого звернення на колцентр, до вас був здійснений виїзд спеціаліста. Виявилася проблема з Вашим кінцевим обладнанням (новим роутером). При перевірці швидкості на старому роутері тест показав 95Мбіт/с в обидві сторони. Дякуємо за звернення.
Юрій (Рівне)
02 квіт 2023 18:15
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
13847
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Хотів би підключити у себе в домі Інтернет Уар. Нет за адресою: м. Рівне, вул. Відінська, 39 б кВ. 10. Тому що в мене в офісі і на дачі є Уарнет. Якістю послуг та сервісом вдоволений.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за довіру. Ваше звернення передано у відділ менеджерів м. Рівного. Очікуйте на дзвінок.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Рівне)
06 лют 2023 12:36
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
302508
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Кожне звернення в Колл центр - це серіал, який може йти тижнями. Дівчатка колл центру дозволяють собі від порад самим щось передати тех підтримці до кидання слухавки. Проста процедура заміни роутера (провайдер має прописати мак адресу) це ще той квест. Люди! Налагодьте роботу. Чи поставте нормальне обладнання, щоб до вас не телефонувати, чи оперативно реагуйте! Техпідтримка в телеграмі не відповідає, хоча фахівець ввічливий, перепросив за незручності і все вирішив за 2 хв. Видно, що процеси в компанії не налагоджені абсолютно. Колл центр лише займає час і абсолютне ні за що не відповідає. Контактів для скарг не надає, окрім як емейл. Кароч. Кожне звернення - це стрес, який продовжується годинами.
Стас (Рівне)
02 лист 2022 11:55
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
Залупа
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Максимально херове обслуговування, навязування послуг, оператори та тех підтримка нав'язують неіснуючі послуги, відключають інтернет дома, і говорять треба викликати майстра, я все сам зробив без майстра, поміняв всі кабелі лан і так далі, проблема залишилась почали відключати інтернет і говорити, що проблема в мене, хоча це не так, нікому не рекомендую цього провайдера.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день, Стас! Для аналізу та вирішення проблеми просимо вказати номер угоди.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Анонім (Рівне)
06 серп 2022 13:35
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
51245
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Трохи покривив проти правди. Швидкість у них пристойна і відповідає заявленій. А от решта - не витримує критики. Постійно відвалюється інтернет. Назад не вертається, доки не перезавантажиш роутер. Техпідтримка (якщо пощастило додзвонитися) зі старту пропонує перезавантажити роутер. Інших варіантів поправити ситуацію вони не розглядають. Якщо є сумніви щодо мого роутера, скажу, що пробував підключатися з кількох девейсів. Я задовбавася бігати вимикати і вмикати роутер.
Аноним (Рівне)
09 трав 2022 17:47
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
57.91 Мбіт/c
Upload:
48.64 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Норм провайдер. Швидко підключили. Тарифи взагалі приємно здивували. Маю досвід роботи з іншими провайдерами, УАРНЕТ - найкращій!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо, що стали нашим абонентом та знайшли час на написання відгуку! Сподіваємось на довгу співпрацю.
Анонім (Рівне)
04 лют 2022 17:40
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
137914
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший провайдер. Все жахливо нікому не рекомендую. Постійні ремонтні роботи, особливо у вихідні дні. Оператори ігнорують, майстра усунути поломку чекаю 3 дні. Я розумію коли світло відключали на вишці тиждень, але чогось плату за тиждень ніхто не зменшив.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук. У зв'язку з епідеміологічною ситуацією кількість монтажних бригад зменшилась. Ми перепрошуємо, що виїзд майстра прийшлось перенести на понеділок.Перерахунок абонентної плати здійснюється у випадку ненадання Послуги або зниження її якості до неприпустимих показників з вини Оператора за наявності письмової заяви від Абонента. Заяву можна відправити на електронну адресу: [email protected].
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Вадим (Рівне)
01 лют 2022 09:24
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
11.63 Мбіт/c
Upload:
11.25 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
51153
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
1 лютого через Приват 24 намагався сплатити абонплату інтернет-провайдеру,не зміг цього зробити в зв'язку з якимись технічними проблемами зі сторони надавача послуг.Подзвонив за номером -0362 420405 щоб дізнатися в чому причина,але якась коронована особа жіночим голосом заявила що проблема вирішується і взагалі чому я до цих пір ще не сплатив абонплату.На прохання розмовляти не похамськи і більш адекватно ця мадам заявила що вона буде себе вести так як рахує за потрібне і чіткої відповіді про те коли буде усунена технічна несправність не надала,так само як і відмовилась представитись.Після цього подзвонив у Львів ,у головний офіс компанії Уарнет і попросив номер телефону працівника який відповідає за роботу регіональних відділень.У відповідь якийсь хлопчина,який теж до речі забув представитись,змученим голосом сказав що номер телефону він надати не може а мені порадив що якщо є якісь скарги написати листа на електронну пошту і керівництво його розгляне.Шановне керівництво компанії Уарнет не забувайте що користувачі Ваших послуг платять Вам гроші,будь ласка не набирайте персонал на базарі і проводьте з ними хоть зрідка тренінги по роботі з клієнтами.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди. 01.02.2022 року «ПриватБанк» проводив тимчасові технічні роботи, які тривали декілька годин. Є додаткові методи оплати послуги http://rivneisp.net/payment. Фінансовий стан Ви можете перевірити в особистому кабінеті http://stat.dan.net.ua , він доступний без підключення до інтернету, лише з наших мереж. У особистому кабінеті можна скористатися безкоштовною послугою "Кредит", який доступний у розділі "Фінансова інформація". Просимо вибачення за таку неякісну роботу співробітників, через яку у Вас склалася негативна думка. Зі свого боку запевняємо, що профілактичну роботу зі співробітниками було проведено. Ми готові покращувати, якість обслуговування. Свої пропозиції та побажання ви можете залишити на електронну скриньку [email protected]. Спасибі, що залишаєтесь нашим абонентом.
Ярослав (Рівне)
15 січ 2022 21:52
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет найгірший в місці, нікому не раджу, постійні вильоти падіння швидкості та часто його взагалі немає, гівно одним словом.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук. Якщо вкажете Ваш № угоди ми обов'язково розберемось в проблемі.
Анонім (Рівне)
08 січ 2022 22:36
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.24 Мбіт/c
Upload:
0.9 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
108202
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість інтернету не відповідає договору. Інтернет не стабільний, постійно пропадає!!! По вечорах буває відсутній взагалі. Чому???
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Стосовно швидкості Інтернету, звертаємо увагу, що для отримання максимальної швидкості вашого тарифного плану, слід користуватися Інтернетом на пряму, а не через wi-fi обладнання. На жаль ми не можемо вплинути на якість роботи вашого wi-fi маршрутизатору. Саме через нього швидкість може зменшуватися. Прохання перевірити швидкість , підключивши інтернет-дріт на пряму в обхід роутера. Обов'язково необхідно вимкнути впн-сервіси, антивірус, торенти та все, що може впливати на завантаження каналу трафіком. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово) повідомте свій номер угоди та опишіть проблему, вони вам допоможуть!
Анонім (Рівне)
12 груд 2021 11:30
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
0.72 Мбіт/c
Upload:
3.02 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
108202
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість інтернету не відповідає. Замість 4 Мбит/с є 0.7 Мбит/с або відсутній,
інтернет не стабільний. Прохання вирішить.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Олег (Рівне)
22 лист 2021 08:41
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
3256
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
З даним провайдером постійні проблеми, остання проблема це відсутність інтернету 7 днів, жодних пояснень від працівників уарнет, невідомо скільки чекатимемо майстра. А інтернет послуга проплачена, і як завжди ніхто не компенсує ці дні без інтернету.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день. За вашим зверненням був сформований виїзд. Сьогодні до вас мають заїхати спеціалісти. Після відновлення роботи Інтернету зробимо перерахунок абонентської плати за період відсутності послуги.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Євгеній (Рівне)
02 лист 2021 15:15
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
118902
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Другий тиждень виникають проблеми з підключенням, у дитини дистанційне навчання, техпідтримка не виходить на зв'язок годинами, минулого звернення інтернет був відсутній добу, сьогодні (02.11.2021) знову така ситуація, мабуть прийшов час міняти провайдера.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Ланет Нетворк"
Анонім (Рівне)
31 жовт 2021 21:20
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.52 Мбіт/c
Upload:
2.47 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
108202
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Низька невідповідна швидкість інтернету постійно, особливо ввечері його може не бути взагалі!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук.Інтернет надаємо всім в повному об'ємі згідно з обраним тарифним планом.Судячи з телефонної розмови, низька швидкість спостерігається виключно по бездротовому з'єднанню. На жаль ми не можемо вплинути на якість роботи вашого обладнання, а саме вплинути на роботу Wi-Fi роутера. Ви можете звернутися на гарячу лінію: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово) та замовити виклик майстра. У найкоротші терміни майстер приїде на вашу адресу проведе діагностику, виявіть проблему, усуне її чи запропонує варіанти вирішення. При потребі ви можете замовити у нас послугу по встановленню роутера.
Вадим (Рівне)
15 жовт 2021 15:21
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
15.45 Мбіт/c
Upload:
16.07 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
51153
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Після збільшення швидкості з 20 Мбит/с до 50 Мбит/с ця сама швидкість як температура у хворого на грип-на протязі дня може скакати від 45 до 2 Мбит/с.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за Ваш відгук. Нестабільний доступ до мережі інтернет спостерігається виключно по бездротовому з'єднанню. Щоб отримати максимальну швидкість вашого тарифного плану та мати стабільний доступ до мережі рекомендуємо користуватися інтернетом на пряму, а не через wi-fi обладнання. Якщо у вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово) повідомте свій номер угоди та опишіть проблему, вони вам допоможуть!
Аноним (Рівне)
13 жовт 2021 09:17
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
31.06 Мбіт/c
Upload:
0.48 Мбіт/c
Договір:
45674
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Просте смарт тв. Не можливо дивитись, постійно підвісає, не кажу вже про якісь ігри... При заяленій в договорі швидкості в 50 Мбит/с маю 31 Мбит/с... А інколи того менше.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. За вказаним номером телефону в договорі не можемо з вами зв'язатися. Просимо сконтактувати з нами для детальнішого дослідження у зручний, для вас час . Телефонні номери технічної підтримки: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово), 097-500-50-57 – для СМС.
Анонім (Рівне)
11 серп 2021 09:57
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Підключений по радіо. Пропав інтернет, сказали згоріла база від блискавки. На наступний день замінили обладнання. Дякую за оперативність.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук!
Артем (Рівне)
14 лип 2021 12:47
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет поганий дуже. Я ще змирився з тим що він кожного разу пропадає,но коли я плачу гроші за 50 Мбит/с, а отримую 9 це вже наглість. Не рекомендую Уарнет.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Для того, щоб ми могли розібратися в проблемі зі швидкістю.Повідомте номер угоди.
Андрій (Рівне)
02 лип 2021 23:08
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
2.98 Мбіт/c
Upload:
4.17 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
108202
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Нестабільний інтернет швидкість не відповідає тарифному плану, або пропадає з'єднання повністю!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Андрію. Інженерами тех. підтримки була проведена діагностика вашого підключення - будь які проблеми відсутні, ширина каналу радіозв'язку відповідає заявленій в тарифному плані. Судячи з телефонної розмови, низька швидкість спостерігається виключно по бездротовому з'єднанню. На жаль ми не можемо вплинути на якість роботи вашого обладнання , а саме вплинути на роботу Wi-Fi роутера. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, вразу звертатися на нашу гарячу лінію за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Анонім (Рівне)
13 черв 2021 22:23
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.4 Мбіт/c
Upload:
0.66 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
108202
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет нестабільний. Швидкість не стабільна не відповідає тарифному план, особливо по вечорах та вихідних!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за Ваш відгук.Звернення ваші зафіксовано та передано на опрацювання у технічний відділ, очікуйте на дзвінок. Також прохання не зволікати та відразу звертатися на гарячу лінію цілодобової технічної підтримки, коли описана Вами проблема проявляється. Наші спеціалісти обов'язково допоможуть вирішити всі запитання пов'язані з проблемою доступу до мережі Інтернет.Телефонуйте на наступні номери : (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг