Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 811
рекомендують: 205 чол
не рекомендують: 606 чол
ДП НТЦ "Уарнет"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
За замовчуванням відображаються відгуки, залишені користувачами з IP адрес провайдера, а також користувачами, які пройшли авторизацію на сайті та вказавшими свій номер договора з провайдером

1. Загальна інформація:

2. Адреса підключення:

3. Контактна інформація:

4. Бажана швидкість підключення до мережі Інтернет:

5. Вкажіть технологію підключення (не обов'язково):

6. Введіть код підтвердження:

Оновлено 20 July 2021
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: tech@uar.net Заявки на підключення просимо надсилати на: office@uar.net Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - support@rivne.uar.net - технічна підтримка; - office@rivne.uar.net - офісний відділ.
З повагою, ДП НТЦ "Уарнет"
Анонім (Львів)
26 May 2022, 00:27
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
245318
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Кожного дня пропадає Інтернет, іноді по декілька разів на день. Швидкість до 20Мб/с з оплачених 100Мб/с
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Roman (Костополь)
15 May 2022, 12:30
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
17.9 Мбіт/c
Upload:
40.47 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Писал комментарий где-то пол года назад. Хочу дополнить его) И так: с момента ,как перестала работать SOWa в Сарнах, и клиенты перешли к УарНет (Rivne ISP) , прошел практически 1 год. Что можно сказать в целом: в целом это посредственный провайдер, который, как 90% других кладет огромный болт на все, на что может этот болт положить. В том числе и на клиентов :) Какого то "ВАУ" от пользования нету, НО!, в последнее время и "ФУ" стало меньше. Давайте начнем с позитивных моментов. 1. Обрывов стало меньше, 1-2 раза в месяц ( пол года назад их было 15-20 в день!) 2. Скорость стала выше, но далека от того, что указано в тарифном плане ( должно быть 100мб, по факту до 50 Мбит/с даже если учесть все предусмотренные законодательством возможные отклонение/погрешности ,скорости провайдер не предоставляет заявленной.), это если верить этому сервису тестирования. Другие сервисы показывают разные скорости, какой то выше, какой то ниже. В целом, сойдет, НО! платим деньги - давайте то, за что платим. 3. В отличии от скорости, пинг полное ГОВНО. Минимум что я видел, 18-20 мс. Все таки хотелось бы при доступе к местным сайтам/сервисам иметь 3-5 мс максимум. 4. 2021 год на дворе. Пора уже прокладывать людям оптику и в маленьких городах, а не класть то, что вы обычно кладете. В лично кабинете я могу сменить тариф на 200мб (1гб так и нету, не понятно почему), но оборудование провайдер и кабеля, которые идут к пользователям, эту скорость не поддерживают. 5. Появилась возможность подключить OLL.TV по хорошей цене/хороший тариф. За это плюс. Работает все отлично, правда после 24.02.2022 очень много каналов/сервисов было выпилено с платформы по понятным причинам ( даже если каналы не вещали о политике, а платформы предоставляли просмотр фильмов), контента стало меньше в разы, его разнообразие желает лучшего, в замен ОЛЛ.ТВ ничего не предлагает/не добавляет, цена остается прежней. Это не проблема, но не мог об этом не упомянуть. Такие вот мои наблюдения. В целом, как писал выше, интернетом теперь хотя бы можно банально пользоваться.
Відповідь представника ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Якщо у Вас є проблеми з пінгом та інші технічні запитання зверніться у нашу технічну підтримку за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово) повідомте свій номер угоди та опишіть проблему, вони вам допоможуть.
Анонім (Радехов)
11 May 2022, 18:39
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Договір:
t1137
Рекомендую цього інтернет-провайдера
В мене швидкість 10 Мбит/с, чи можна поміняти на швидкість 100-200 Мбит/с, інтернет кабельний, і скільки це буде коштувати в місяц?
Антон (Новый Роздол)
11 May 2022, 01:36
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Додаткові послуги, Усунення пошкоджень
Download:
91.41 Мбіт/c
Upload:
94.23 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Користувався провайдером Укртелеком тривалий час. Варто було перейти на щось інше ще пару років назад. 175 грн при 20 Мбит/с по тарифу + 700 грн боргу ще й нарахували за ці 3 місяці) Поки що Уарнет працює добре і мене влаштовує. Получаю кайф від скачування файлів 10-11 Мбит/с) Надіюсь він так і далі буде норм працювати, так як по відгуках не у всіх все добре, і можливо моя радість не на довго)
Відповідь представника ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Дякуємо, що стали нашим абонентом та знайшли час на написання відгуку. Завжди працюємо на якість.
Аноним (Ровно)
09 May 2022, 17:47
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
57.91 Мбіт/c
Upload:
48.64 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Норм провайдер. Швидко підключили. Тарифи взагалі приємно здивували. Маю досвід роботи з іншими провайдерами, УАРНЕТ - найкращій!
Відповідь представника ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Дякуємо, що стали нашим абонентом та знайшли час на написання відгуку! Сподіваємось на довгу співпрацю.
Serhii (Дубровиця)
01 May 2022, 22:17
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
21336
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Просто шарлатани, буду міняти провайдера! За контрактом маю швидкість 20 Мбит/с, а по факту десь біля 10 Мбит/с. Навіть фільм в 720р нормально не грузить. Писав в підтримку, без толку, в них завжди все добре, і нічого не докажеш.
Відповідь представника ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. На жаль за вказаним номером телефону у договорі не можемо з Вами зв'язатися. Сергію, на цю мить проблеми не виявлено, просимо зв'язатися з нами для детальнішого дослідження у зручний для вас час за номерами технічної підтримки: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15. Email:support@rivne.uar.net
Коля Васюхник (Староселье)
28 April 2022, 21:04
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
40.56 Мбіт/c
Upload:
33.38 Мбіт/c
Технологія:
Wi-Fi/Radio
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Все чудово але є велике "але" швидкість інтернету не відповідає наданому тарифу хочу дізнатись чи можливо виправити це.
Відповідь представника ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Попри все, ми хотіли би вияснити причину вказаної Вами проблеми і вирішити її. Будемо вдячні за наданий номер угоди.
Анонім (Львов)
09 April 2022, 16:58
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Wi-Fi/Radio
Договір:
243139
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Слабкий інтернет, особливо як дощ. В центрі Львова. Підтримка не виявляє бажання вирішувати проблему - говорять так, щоб збутися. Кажуть підключати напряму до ноута, і не хочуть чути, що якщо зранку була швидкість 30/30 Мбит/с, а в обід працює через раз і швидкість нижче 1 Мбит/с, то проблема зовсім не в роутері. І то вже не вперше. Сказали б чесно, що в них проблема і в межах такого то часу вирішать, тоді можна було б розрахувати час, всяке буває і я б з розумінням віднісся. Але робити з когось дурака, то якось не правильно, як на мене. Не рекомендую!!! Якщо є можливість, виберіть іншого провайдера. Сам буду шукати кращі варіанти.
Відповідь представника ДП НТЦ "Уарнет":
Добрий день! За Вашою угодою бачимо 1 звернення до служби технічної підтримки протягом цього року. Запевняємо Вас, що на даний час мережі працюють у звичному режимі і проблем зі швидкістю не фіксуємо. Ми не можемо гарантувати швидкість через Ваше мережеве обладнання, саме тому для коректної перевірки роботи інтернету просимо Вас підключити інтернет-кабель напряму до комп'ютера (без роутера), налаштувати з'єднання РРРоЕ та провести повторну перевірку. Якщо проблема залишиться актуальною, просимо зателефонувати до відділу технічної підтримки, щоб провести діагностику в реальному часі: +38 (032) 290-70-90 +38 (067) 673-80-90 (цілодобово).
Аноним (Брунетовка)
07 April 2022, 01:11
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
3.19 Мбіт/c
Upload:
0.73 Мбіт/c
Технологія:
Wi-Fi/Radio
Договір:
102962
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет взагалі гівно, якщо хтось хоче підключити краще модем мобільний візьміть він краще працює, бо стаціонар Інтернет гівно зовсім шкода((
Анонім (Старая Выжевка)
06 April 2022, 09:08
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.01 Мбіт/c
Upload:
0.1 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Зашибісь швидкісний інтернет. І такі просадки трапляються по 100 раз за день. А коли запитуєш, то в них все добре з мережею.
Відповідь представника ДП НТЦ "Уарнет":
Добрий день! Просимо вас повідомити номер угоди, щоб ми проаналізували проблему.
Анонім (Львов)
05 April 2022, 22:11
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.7 Мбіт/c
Upload:
2.83 Мбіт/c
Технологія:
Wi-Fi/Radio
Договір:
Номер 102962
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже поганий інтернет, всі знайомі і я в тому числі плануємо перейти на мобільний інтернет цей гавно.
Відповідь представника ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Попри все, ми хотіли би вияснити причину вказаної Вами проблеми. Зателефонуйте в службу підтримки. Телефон: +38 (032) 290-70-90 / +38 (067) 67-3-80-90 Технічна підтримка Email: support@bit.uar.net. Повідомте свій номер договору та опишіть проблему, вони вам допоможуть.
Богдан (Задільське)
01 April 2022, 23:44
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Технологія:
Wi-Fi/Radio
Договір:
207022
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сплачую за швидкість інтернету 100 Мбит/с, сподівався хоча б на 50-60 Мбит/с... В результаті дійсна швидкість не перевищує 20-25 Мбит/с. Дуже повільний інтернет, переглянути майже нічого неможливо, а щоб щось завантажити, то потрібно дуже довго часу. Єдиний плюс цілодобова служба підтримки, завжди можна дізнатись причину поломки на лінії і час відновлення роботи інтернету.
Віктор (Плоске)
30 March 2022, 18:06
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
40.33 Мбіт/c
Upload:
30.37 Мбіт/c
Договір:
32730
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Регулярне просідання швидкості інтернету, особливо у вечірній час з 20:00/00:00. Явище систематичне і непоодиноке в нашому населеному пункті всі 22 абоненти бідкаються. Прийміть будь ласка міри.
Відповідь представника ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.
Михайло Гулій (Тростянец)
05 March 2022, 19:22
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
0.55 Мбіт/c
Upload:
0.4 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже поганий інтернет, швидкість не відповідає заявленій, не реально щось переглянути. Доречі інтернет провайдер Уарнет, поганий не тільки тут. В Березині також бажає кращого!!!!
Відповідь представника ДП НТЦ "Уарнет":
ОНОВЛЕНО: ідентифікували Вас за вказаною в запиті контактною інформацією. Перевірили зв'язок до договору 160880 - проблем не зафіксували. Просимо вас перевірити коректність налаштування кінцевого обладнання та сконтактувати з технічною підтримкою, якщо проблема не втратить актуальності: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово). Вітаємо! Просимо повідомити ваш номер угоди для об'єктивної діагностики проблеми.
Анонім (Львов)
17 February 2022, 21:20
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
234.5 Мбіт/c
Upload:
243.02 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
176253
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Хороший інтернет провайдер, стабільна робота інтернета, недавно поміняв тарифний план на 250мб/с, виникли деякі проблемі зі швидкістю але це було через мою провину, в техпідтримці мені все розказали і допомогли вирішити проблему. Пінг хороший, шкидкість інтернету відповідає тарифу, рідкі відключення. Наразі дуже радий що підключився до цього інтернет провайдера.
Відповідь представника ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за Вашу довіру та відгук.
Олег (Мощаница)
16 February 2022, 21:00
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
5.52 Мбіт/c
Upload:
0.6 Мбіт/c
Договір:
31960
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет жахливий, більше немає чим є, постійно пропадає. У провайдера немає конкурентів у нашій місцевості, тому немаємо вибору. За таку якість повинні повертати кошти.
Відповідь представника ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Дякуємо, що вказали номер угоди. Ваш запит передано у технічний відділ. Найближчим часом з Вами зв'яжеться наш оператор, для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Андрей (Сарны)
07 February 2022, 19:00
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
За последние 14 дней вылетел интернет столько раз что по пальцам ног и рук не пересчитаешь. Ладно если бы я находился где то на окраине города или в глуши. Ваш представитель находится за 100-150 метров от моего дома. На жалобы отвечают заготовленным текстом - проверить кабель на наличие повреждений, перезагрузить роутер, и подключить кабель на прямую к пк. Бывало что нет интернета сутки но при этом цена услуги не уменьшилась. Пользуюсь этим провайдером исключительно потому что нет других кроме укртелекома. Радует только задержка в играх не выше 50, больше плюсов не нашел.
Відповідь представника ДП НТЦ "Уарнет":
Просимо Вас повідомити номер угоди, для вияснення причин виникнення проблеми.
Анонім (Ровно)
04 February 2022, 17:40
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Wi-Fi/Radio
Договір:
137914
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший провайдер. Все жахливо нікому не рекомендую. Постійні ремонтні роботи, особливо у вихідні дні. Оператори ігнорують, майстра усунути поломку чекаю 3 дні. Я розумію коли світло відключали на вишці тиждень, але чогось плату за тиждень ніхто не зменшив.
Відповідь представника ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за відгук. У зв'язку з епідеміологічною ситуацією кількість монтажних бригад зменшилась. Ми перепрошуємо, що виїзд майстра прийшлось перенести на понеділок.Перерахунок абонентної плати здійснюється у випадку ненадання Послуги або зниження її якості до неприпустимих показників з вини Оператора за наявності письмової заяви від Абонента. Заяву можна відправити на електронну адресу: office@rivne.uar.net.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПрАО "МТС Украина"
Вадим (Ровно)
01 February 2022, 09:24
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
11.63 Мбіт/c
Upload:
11.25 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
51153
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
1 лютого через Приват 24 намагався сплатити абонплату інтернет-провайдеру,не зміг цього зробити в зв'язку з якимись технічними проблемами зі сторони надавача послуг.Подзвонив за номером -0362 420405 щоб дізнатися в чому причина,але якась коронована особа жіночим голосом заявила що проблема вирішується і взагалі чому я до цих пір ще не сплатив абонплату.На прохання розмовляти не похамськи і більш адекватно ця мадам заявила що вона буде себе вести так як рахує за потрібне і чіткої відповіді про те коли буде усунена технічна несправність не надала,так само як і відмовилась представитись.Після цього подзвонив у Львів ,у головний офіс компанії Уарнет і попросив номер телефону працівника який відповідає за роботу регіональних відділень.У відповідь якийсь хлопчина,який теж до речі забув представитись,змученим голосом сказав що номер телефону він надати не може а мені порадив що якщо є якісь скарги написати листа на електронну пошту і керівництво його розгляне.Шановне керівництво компанії Уарнет не забувайте що користувачі Ваших послуг платять Вам гроші,будь ласка не набирайте персонал на базарі і проводьте з ними хоть зрідка тренінги по роботі з клієнтами.
Відповідь представника ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди. 01.02.2022 року «ПриватБанк» проводив тимчасові технічні роботи, які тривали декілька годин. Є додаткові методи оплати послуги http://rivneisp.net/payment. Фінансовий стан Ви можете перевірити в особистому кабінеті http://stat.dan.net.ua , він доступний без підключення до інтернету, лише з наших мереж. У особистому кабінеті можна скористатися безкоштовною послугою "Кредит", який доступний у розділі "Фінансова інформація". Просимо вибачення за таку неякісну роботу співробітників, через яку у Вас склалася негативна думка. Зі свого боку запевняємо, що профілактичну роботу зі співробітниками було проведено. Ми готові покращувати, якість обслуговування. Свої пропозиції та побажання ви можете залишити на електронну скриньку managers@rivne.uar.net. Спасибі, що залишаєтесь нашим абонентом.
Анонім (Корець)
29 January 2022, 21:54
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Гувно з гувна часті простої особливо зранку коли навчання онлайн, приїхали підключати то так себе розхвалювали що ми тут самі кращі, а всі хужі.
Відповідь представника ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Просимо Вас повідомити номер угоди для вияснення причин виникнення проблеми.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг