Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 876
рекомендують: 215 чол
не рекомендують: 661 чол
ДП НТЦ "Уарнет"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 July 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: tech@uar.net Заявки на підключення просимо надсилати на: office@uar.net Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - support@rivne.uar.net - технічна підтримка; - office@rivne.uar.net - офісний відділ.
З повагою, ДП НТЦ "Уарнет"
Анонім (Львов)
10 March 2023, 17:04
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
181922
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Постійні "гойдалки" зі швидкістю! Навіть маючи найшвидший тариф, 70% дня ви будете мати швидкість як з мобільного у підвалі. Максимальна швидкість досі і близько не досягла заявленої.
Відповідь представника ДП НТЦ "Уарнет":
Добрий день! На даний момент проблем за вашим включенням не спостерігаємо. Згідно вашої угоди бачимо, що ви обрали тариф до 250 Мбіт/. Для тарифів більше 100 Мбіт/с необхідно переконатися, що ваш маршрутизатор може прийняти відповідну швидкість і має два діапазони wi-fi мереж. Також для об'єктивної оцінки швидкості інтернету рекомендуємо заміряти її напряму, приєднавши інтернет-кабель у ваш комп'ютер або ноутбук (без використання роутера). Якщо проблема не втратить актуальності, зателефонуйте у наш у відділ тех. підтримки - з радістю проконсультуємо вас по всіх запитаннях. Контактні телефони (цілодобово): +38 (067) 373-78-47, +38 (032) 295-69-34 та +38 (032) 290-23-03
Аноним (Николаев)
25 February 2023, 11:23
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
28.17 Мбіт/c
Upload:
29.67 Мбіт/c
Договір:
u189446
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
10-15 підвисань від 5 сек до 1 хв за годину, вирубує з колів мітів, розєднує сесії, переходжу на мобільний інтернет де швидкістью 5-7 Мбит/с і все ок.
Відповідь представника ДП НТЦ "Уарнет":
Добрий день! Просимо вас зателефонувати у відділ технічної підтримки за вказаними номерами: +38 (067) 373-78-47, +38 (032) 295-69-34 та +38 (032) 290-23-03 і детальніше описати проблему 'зависання від 5 сек до 1 хв за годину'. Наші спеціалісти допоможуть діагностувати та вирішити проблему, на даний час за вашим включенням їх не фіксуємо.
Ігор (Львов)
17 February 2023, 19:18
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
123471
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Стабільно в районі обіду пропадає інтернет, живу біля головного офісу. Прийшов майстер заміряв сигнал сказав що все збс і пішов, вже тиждень вирішують проблему!!! Спочатку всім рекомендував уарнет за приємні ціни, і за те що під час відключень був інтернет, але бачу що це була помилка!!!
Відповідь представника ДП НТЦ "Уарнет":
Ігоре, добрий день! За вашою угодою не спостерігаємо проблем з включенням, бачимо що зв'язок не розривався біля 9 діб. Просимо вас зателефонувати у наш у відділ тех. підтримки в момент виникнення проблеми - продіагностуємо її та проконсультуємо вас по всіх запитаннях. Контактні телефони (цілодобово): +38 (067) 373-78-47, +38 (032) 295-69-34 та +38 (032) 290-23-03.
Анонім (Львов)
11 February 2023, 21:49
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
4.11 Мбіт/c
Upload:
11.22 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
117987
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Обслуговування може бути гірше тільки в Укртелекомі, швидкість із заявлених 100 Мбит/с не дотягує і до 5 Мбит/с. Плата за тарифи росте, а обслуговування ніяке.
Анонім (Ровно)
06 February 2023, 12:36
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
302508
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Кожне звернення в Колл центр - це серіал, який може йти тижнями. Дівчатка колл центру дозволяють собі від порад самим щось передати тех підтримці до кидання слухавки. Проста процедура заміни роутера (провайдер має прописати мак адресу) це ще той квест. Люди! Налагодьте роботу. Чи поставте нормальне обладнання, щоб до вас не телефонувати, чи оперативно реагуйте! Техпідтримка в телеграмі не відповідає, хоча фахівець ввічливий, перепросив за незручності і все вирішив за 2 хв. Видно, що процеси в компанії не налагоджені абсолютно. Колл центр лише займає час і абсолютне ні за що не відповідає. Контактів для скарг не надає, окрім як емейл. Кароч. Кожне звернення - це стрес, який продовжується годинами.
Той самий (Радивилов)
05 February 2023, 21:16
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
205545
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Писав довго в технічну підтримку і все марно! З 16 числа січня місяця інтернета після 4 годин немає! Нормально працює до 4 дня! Техпідтримка не реагує! Ви будете щось робити чи ні? Реально люди платять за повітря вам! Робіть щось бо ніхто не буде з вами хотіти мати діла.
Аноним (Сарны)
05 February 2023, 13:25
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
304810
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Щомісяця плачу за повітря!!! З заявлених 50-ти Мбит/с маю максимум, 10-12 Мбит/с. При цьому інтернету більше немає, чим є. Абсолютно безвідповідальне і безсовісне надання (хоча швидше НЕНАДАННЯ) послуг з двостороннього договору.
Обурена!
Відповідь представника ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПрАО "МТС Украина"
Олексій (Львов)
04 February 2023, 14:16
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
60.08 Мбіт/c
Upload:
87.9 Мбіт/c
Договір:
158252
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет дуже поганий, якщо він і є то не відповідає швидкості згідно договору (дуже низький). До оператора додзвонитись не можливо, просто не відповідають.
Анонім (Львов)
01 February 2023, 15:19
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
14.84 Мбіт/c
Upload:
15.87 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
900
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже погана якість надання послуг, важко додзвонитися до оператора. Неякісний зв'язок, дуже помалу реагують на звернення.
Відповідь представника ДП НТЦ "Уарнет":
Добрий день! Вкажіть, будь ласка, коректно номер договору, щоб ми мали можливість проаналізувати проблему і надати зворотній зв'язок.
Аноним (Сарны)
26 January 2023, 18:31
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
20352
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Отключают iнтернет по графiку в 10.00 та 14.00 й не важно, оключили в цей момент свiтло чи нi. На скарги не реагують. Просив роутер помогти настроить так порадили звернутись до продавця, внаслiдок мушу його продати, бо хрен знае якi настройки можуть бути у мого конченого провайдера. Iншi провайдери давно замінили безкоштовно обладнання. Звертався зi скаргою у Львiвське представництво, так там такi ж самi упирi, даже не вiдповiли. Зато смс просплату вчасно отправляють. Звертаюсь до iнших. ШАНОВНI ПРОВАЙДЕРИ, КОНКУРЕНТИ УАРНЕТА- ПРОВЕДIТЬ У НАС IНТЕРНЕТ. УАРНЕТ ТАК ВСIХ ДICТАВ, ЩО ЛЮДИ РАДI БУДУТЬ ЛЮБОМУ ДРУГОМУ.
андрій (Львов)
10 January 2023, 16:16
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
192987
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Переводять мене на скловолокно вже 2 місяці. Жодні дзвінки та скарги не допомагають, пробував дзвонити на тех підтримку - жодного результату.
Аноним (Старая Выжевка)
05 January 2023, 22:10
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги
Download:
46.93 Мбіт/c
Upload:
39.27 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Провайдер не идеальный, но как по мне лучший в Старой Выжевке, скорость плохая бывает если идет трафик (включенный телевизор, скачивается видео, и.тд), скоро подключим 300 Мбит/с, добавлю отзыв.
Анонім (Львов)
27 December 2022, 21:40
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
7.14 Мбіт/c
Upload:
8.87 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ціну підняли. А послуги погіршилися. А будуть все списувати на війну. Чим далі все гірше і гірше.
Відповідь представника ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! Будь ласка, підкажіть Ваш номер угоди, щоб ми могли зв'язатися з Вами та допомогти. Дякуємо за звернення і чекатимемо на Ваше повідомлення.
Аноним (Погyлянка)
27 December 2022, 21:39
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
6.18 Мбіт/c
Upload:
6.27 Мбіт/c
Договір:
18477*
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жалюгідний інтернет провайдер. Лінійка тарифних планів - це кошмар. Якість інтеренетy така, що не можy поговорити при важливій розмові по телеграмy. Слyжба підтримки - та легше певно до Байдена додзвонитись. Очікyвання - 7 хвилин і нічого. Погоджyюсь з висновком, що вони монополісти і їм начхати на якість. Якщо y мене бyде вибір - інтернет від УАРНЕТ або договір з дияволом, я виберy пyнкт 2-й. В пеклі певно краща якість інтернетy. При першій же можливості необхідно замінити провайдера.
Відповідь представника ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Тарифні плани у нас залишаються на середньо-мінімальному рівні в порівнянні з тарифами інших операторів та провайдерів, які працюють у Рівненській області. Інтернет надаємо в повному об'ємі згідно з обраним тарифним планом. Ваше звернення передано у тех. відділ. Також ви можете самостійно звернутися на технічну підтримку : (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово). Додатковим способом зв'язку є листування. Відправте смс - повідомлення з номером угоди та контактним номером телефону на електронну скриньку support@rivne.uar.net. Або ж повідомте нас особистим СМС - повідомленням з номером договору на номер (097) 500-50-57. Якщо контактний номер телефону вказано правильно Наш оператор обов'язково вам перетелефонує.
Аноним (Львов)
26 December 2022, 23:56
Переваги:
Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
10.53 Мбіт/c
Upload:
6.17 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет плохой в городе стоит оплата дешевле чем в смт, Оплата на 100 Мбит/с скорость интернете проверяю 10 Мбит/с.
Відповідь представника ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Вкажіть номер Вашої угоди, щоб могли ідентифікувати вас та передати задачу відповідальним особам, які зможуть допомогти вам.
Аноним (Сарны)
25 December 2022, 21:25
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
5.47 Мбіт/c
Upload:
5.81 Мбіт/c
Договір:
330367
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Постiйнi просадки по швидкостi iнтернету!!! Заявлено 100 Мбит/с, а по факту маю 5 Мбит/с!!! Пiдключений по кабелю, не через WIFI.
Відповідь представника ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Олеся (Сарны)
27 November 2022, 16:25
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
10.13 Мбіт/c
Upload:
2.92 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
От скажіть мені, як так можливо виставляти абонплату за !!!! повітря? Не мала змоги оплатити в минулому місяці інет, чому маю платити за те що не отримувала, щоб надалі користуватись інтернетом?! 250 грн за що? Інтернет при цьому предоставляли? Можливо досить людей за ідіотів тримати! Нараховуйте за те що надаєте! Оту дебільну опцію в допотопному кабінеті прибиріть і не позортесь! Ще раз, виставляйте плату за фактично надану послугу (оплатив - користуєшся, немає коштів ставте 0, поповнив - користуєшся, а не покривати -250, -500 (без доступу до мережі) і т.д)
Відповідь представника ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Будь ласка, повідомте свій номер угоди, щоб ми могли з Вами зв'язатися та надати відповіді на запитання.
Анонім (Сарны)
26 November 2022, 22:50
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Подняли абонплату, разом з нею кількість послуг упала через відключення світла. Світла нема по 6-10 годин, набагато більше нема й інтернету так як свою станцію розмістили в зовсім іншому районі. Абонплату подняли якоби необхідністю підняти зарплату працівникам. Цк при тому, що багатьом зменшили на 20-30%.На емейл відповіді не дадуть, даже не надійся, по телефону як додзвонитися заморозять яку-небудь відмазку. Треба в адміністрацію Президента й кабмін подавати спільну заяву, нехай розберуться як то можна було в такий складний час підняти абонплату, при цьому таким чином надавати послуги.
Відповідь представника ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Будь ласка, вкажіть номер Вашої угоди, для того щоб ми могли з вами зв'язатися та вивчити більш детальніше проблему з наданням послуги. Для нас дуже важлива думка і пропозиції кожного, оскільки це допомагає нам зробити послуги ще кращими й більш комфортними.
Анонім (Доброгостов)
13 November 2022, 22:57
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
0.05 Мбіт/c
Upload:
1.77 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
121160
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
При тарифі до 100 Мбіт/с максимальна швидкість (і то лише вночі) до 50 Мбит/с. Вдень в середньому не більше 3 Мбит/с. А зараз взагалі тільки 0,05 Мбит/с.
Відповідь представника ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Будь ласка, підкажіть Ваші актуальний номер телефону, номер договору та повну адресу, за якою ви отримуєте послугу через e-mail: support@bit.uar.net . Дякуємо за звернення і чекатимемо на Ваше повідомлення!
Анонім (Львов)
06 November 2022, 11:51
Переваги:
Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
34.91 Мбіт/c
Upload:
15.56 Мбіт/c
Договір:
158553
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже низька швидкість, в три рази нища заявленій в договорі і оплачена. В чому причина в такій низькій швидкості інтернету?
Відповідь представника ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Будь ласка, підкажіть Ваші актуальний номер телефону, номер договору та повну адресу, за якою ви отримуєте послугу через e-mail: support@bit.uar.net . Дякуємо за звернення і чекатимемо на Ваше повідомлення!
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг