Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 938
рекомендують: 233 чол
не рекомендують: 705 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Володимир Воронцов (Рівне)
09 черв 2021 18:34
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
108114
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Просто жахливий інтернет провайдер, якість обслуговування в колцентрі м. РІВНЕ дорівнює нулю. Дуже часто пропадає інтарнет, ніхто не може дати зрозумілої відаовіді коли буде віднлвлено надання послуги.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.На базовій станції вийшло з ладу обладнання.Ми просимо вибачення за дані незручності, які у Вас виникли з доступом до мережі Інтернет.Ми зробили все можливе для оперативного усунення неполадок та відновили послугу не пізніше терміну визначеного у договорі п. 6.2.1.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Лілія (Рівне)
26 квіт 2021 19:02
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
12093
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Обслуговування препаскудне. Дуже часто пропадає інтернет, неполадки вирішуються тижнями. Останній раз інтернет пропав у п'ятницю 23.04 в обід до понеділка 26.04 19.00 год. проблему не вирішено, оператор з п'ятниці повторює одну і ту ж відмовку. Не рекомендую ні в якому разі підключатися до цього провайдера.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Лілія. Дякуємо за відгук. Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про обслуговування.Інтернет був відсутній по причині проблеми з електроживленням у вашому будинку. Енергокомпанія проводила роботи по відновленню упродовж декількох днів. В цілях безпеки нам було заборонено встановлення резервного живлення. Роботи по відновленню електроенергії наразі завершено та доступ до мережі Інтернет відновлено. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);Телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Рівне)
02 квіт 2021 13:05
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
130841
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не рокемендуємо даного провайдера. Якість послуги - низька. Робота служби підтримки - незадовільна. При відсутност доступу до інтернету понад 3 дні працівники відповідають зверхньо, хамлять. На предметні зауваження по питанню відсутності доступу до мережі - відповідають наступне: "якщо не подобається - змінюйте провайдера. Вибір великий на ринку". Звернення було 02.04.2021 року, час звернення: 12 год:52 хв. Усім дякую за увагу і гарних виконавців замовлених послуг.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Дякуємо за відгук. Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про обслуговування. Будь ласка, напишіть лист нам на електронну скриньку [email protected] з ім'ям оператора, який хамив та номер телефону, на який телефонували, обов'язково вкажіть актуальний номер телефону, за яким можемо зв'язатися з Вами. Дана інформація необхідна, для покращення обслуговування наших абонентів та уникнення подібних ситуацій у майбутньому. Стосовно причини відсутності Інтернету. Після проведення аварійних робіт в РОЕ у нас вийшов з ладу магістральний комутатор, ми зробили все можливе, для оперативної заміни обладнання та відновлення роботи мережі.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Рівне)
05 бер 2021 19:03
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
36915
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Задолбался с етим ихним интернетом одни проблемы даже после перехода с радио на оптику сначала все вроде норм но после года пользования началось... Скорость падает к нескольким килобитам. Видос норм нельзя посмотреть. Да и с апреля хотят плату за тариф повысить!!! За такое качество услуг несогласен платить. Уже отключил интернет с апреля в дальнейшем буду искать более нормальный вариант лучше уже на мобильный безлимит переходить он стабильнее работает хотя и чуть дороже будет!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук. На жаль по вказаному номеру договору не було зафіксовано жодного звернення на технічну підтримку стосовно проблеми зі швидкістю Інтернету.Інтернет надаємо всім нашим абонентам в повному об'ємі згідно з обраним тарифним планом.Найчастіші проблеми з відсутністю Інтернету можуть виникати у випадку некоректної роботи додаткового обладнання (роутер). Найчастіше дана проблема може вирішитися шляхом перезавантаження цього пристрою. Якщо проблема не вирішується, необхідно зв'язатися зі службою технічної підтримки за тел. (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461- 59-75, (093) 745-51-15 або надіслати свій номер угоди за допомогою SMS на номер (097) 500- 50-57. Наш інженер технічного відділу виявить причину проблеми зі швидкістю доступу до мережі Інтернет та надасть допомогу.Причини збільшення тарифних планів опубліковано на офіційному веб-сайті http://dan.net.ua.
Сергій (Рівне)
25 груд 2020 16:49
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Додаткові послуги, Усунення пошкоджень
Договір:
115126
Рекомендую цього інтернет-провайдера
З середини грудня почалися систематичні провали ping та швидкості (перевірено на пристроях Windows, Android, MacOS, з різними роутерами та без них). Рекомендую частіше перевіряти своє обладнання, бо не всі абоненти криворукі. З Вами вже другий десяток років, рекомендував всім знайомим, маю надію, що Ви повернетесь до своїх стандартів.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Сергію. Дякуємо за відгук.Проблему з доступом до мережі Інтернет було усунено 28.12.2020 року. На цю мить до Вас, проблем зі зв'язком не фіксуємо.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "ВОЛЯ-Кабель"
Анонім (Рівне)
12 груд 2020 13:54
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
110609
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет повний відстій за підключення, роутер заплатили 4 тисячі, швидкість інтернету 500 Кбит/с звонили в підтримку відповіли через півгодини, сказали що у вас низька швидкість через якийсь торрент, хоча така швидкість була одразу з того дня коли ми тільки підключили інтернет, провайдер відстій ніколи нікому не пораджу краще вже укртелеком за 1 грн ніж це за 4. Так і ще останні 4 дні інтернет дуже глючить швидкість скачування 30 Кбит/с пінг скаче від 100 до 500 мс, доводиться сидіти від мобільного
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за вказаний номер угоди, найближчим часом з вами зв'яжеться оператор технічного відділу.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Рівне)
04 груд 2020 07:20
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
19153
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Немає інтернету, dns сервер не відповідає, світиться червоним на роутері. Техпідтримка не передзвонює, на вихідних постійно пропадає інтернет.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за вказаний номер угоди, найближчим часом з вами зв'яжеться наш оператор технічного відділу.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Володимир (Рівне)
01 жовт 2020 15:39
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
17.32 Мбіт/c
Upload:
36.65 Мбіт/c
Договір:
11419, 11420
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернета більше немає ніж він є. Телефон підтримки 0673620911 не відповідає декілька днів . Проблема не тільки в мене а більшості користувачів. НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Володимире.Дякуємо за наданий номер угоди.З Вами зв'язався наш оператор технічної підтримки.По угоді № 11419, проблем з доступом до мережі Інтернет не виявлено. Перевірку надання послуги за угодою № 11420 не вдалося здійснити у зв'язку з вимкненим обладнанням.Просимо сконтактувати з нами для детальнішого дослідження по угоді № 11420 у зручний для вас час за номерами технічної підтримки: (0362) 42-04-05,(067) 362-09-11,(050) 461-59-75, (093) 745-51-15.Або ж напишіть лист з номером угоди та актуальним номером телефону на технічний відділ : [email protected].
Юра (Рівне)
20 серп 2020 10:57
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Другий раз за тиждень пропадає інтернет в офісному центрі, ми втрачаємо гроші і через це я нікому не рекомендую цей інтернет!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Юрій.Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.Ми будемо дуже вдячні за наданий номер угоди.
Едуард (Рівне)
07 лип 2020 21:50
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
15918
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Відношення 0. Рівень роботи з клієнтом 0. Інтернет 0. Техпідтримка 0. Не раджу нікому за таке відношення!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за Ваш відгук. Нам шкода, що у вас склалось таке враження.Останній раз коли було зафіксовано звернення, по вашій угоді 12.12.2018 року.Будь ласка, опишіть детальніше причину проблеми, щоб ми могли застосувати міри та стати кращими.Залишити звернення можна на електронні скриньки : [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.Нам дуже важливий зворотній зв'язок!
Микола (Рівне)
25 черв 2020 10:19
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
144515
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Рівненське відділення 4 дні водить мене за ніс, 4 дні бреше і не дає працювати. Ситуація наступна: 22 липня зранку зник інтернет, передзвонивши взяли трубку орієнтовно за 10 разом, сказали, що в них все ок, чекайте дзвінка з техпідтримки, через кілька годин я не витримав, передзвонив, сказали, що техпідтримка дзвонила, але в мене був вимкнений телефон (хоча він був ввімкненим), чекайте знову порекомендували мені, орієнтовно через годин я знову подзвонив, чекайте, зараз передзвонять, все в порядку черги, ще кілька дзвінків, без результату, але вечором десь близько 17ї, говорять що аварія, і завтра все полагодять, знатимуть о 8 ранку коли полагодять, бо ніхто не знає в якій черзі працюватиме бригада. Вівторок, 9 ранку, ніхто нічого не знає, передзвоніть в обід. Обід - Бригада має до вас їхати, але ми не знаємо де вона, передзвоніть за годину. За годину, бригада за інформацією підтримки, вже працює (жодних працівників я не бачив) скоро буде інтернет. Ближче до вечора, інтернету нема , передзвонюю, бригада попрацювала, але недопрацювала, завтра вже точно точно буде інтернет. Нема! До обіда мене кілька разів відправляли по адресу "передзвоніть пізніше" але по обіді, сказали, що вже все має працювати, мене не було на місці, на ранок четвертого дня що? Правильно! Інтернету немає. На запитання, по телефону, що за .... але в цензурному варіанті цього вислову, мені відповіли, УВАГА! Вам передзвонять з техпідтримки. Історія закінчилась, пишу тепер негативні відгуки всюди де можна. Куліса закрилась, інтернету не маю...
Відгук залишений з IP адреси провайдера ЧАО "Датагруп"
Андрій (Рівне)
02 черв 2020 22:53
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.01 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Договір:
13824
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жахивий інтернет, зворотній зв'язок жесть, таке враження, що це не люди 21-го століття, а ніби тьотя з "Совкового" овочевого магазину..., заготовлена фраза про підключення кабелю до ноута і все, про залучення спеціаліста до вирішення проблеми - брехня!, легше сказати що споживач відмовився..., вже майже рік лише погіршення послуги, здається що тумблер на швидкість вимикають і у вас аля 2G..., резюмую: керівник компанії або розуміє стан речей та навмисно таке лайно роздає, або йому покласти на це все, легше щоб "спеціалісти" повторювали мантру про підключення кабеля до ноута, а в іншому разі - плювати ОДНОЗНАЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Андрію. Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Аноним (Рівне)
02 черв 2020 09:23
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
155507
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Невдовлна. Проплачуємо вчасно, 26-27 числа попереднього місяця. Постійно 1-2 числа інтернету немає, бо пояснюють коштів не бачать. Я працюю з людьми, чому маю страждати коли ваші ваші працівнивники безвідповідально ставляться до своіх обов'язків. Ні кому не рекомендую!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Зверніть увагу, що при оплаті через відділення банку готівковими чи безготівковими коштами на банківські реквізити платіж зараховується від трьох банківських днів. Наші оператори, дійсно коштів не бачать так, як вони знаходяться в дорозі. У Вас авансова угода, тому на 1-ше число місяця послуги перебувають у статусі очікування оплати. Як тільки кошти надходять на рахунок, система автоматично вмикає Інтернет.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Он самый (Рівне)
22 трав 2020 16:00
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не вмієте виправляти свої помилки - не беріться! Перші 3 місяці нормально все працює, потім одні проблеми.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Просимо Вас повідомити номер угоди для вияснення причин виникнення проблеми.
Андрій (Рівне)
20 трав 2020 22:11
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
13824
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Уарнет скотився на саме дно, таке враження, що наплювати на все і всіх, слово якість - для них невідоме, просто відстій, шукаю іншого провайдера.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Андрію.Зі скаргою на швидкість доступу до мережі Інтернет Ви зверталися останній раз 10.12.2019 року , і це було пов'язано з проблемою роботи Wi- Fi роутера. Наш оператор попросив під'єднати кабель на пряму до комп'ютера, або ноутбука, для можливості проведення діагностики швидкості, на жаль у Вас не було можливості це зробити.На що Вам було запропоновано виклик майстра на місце, від якого Ви відмовились.На жаль, ми не можемо вплинути на якість роботи Вашого обладнання, а саме Wi-Fі маршрутизатору.Ви завжди можете замовити виклик майстра, для діагностики роботи Інтернету. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Рома (Рівне)
04 квіт 2020 21:36
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
10.09 Мбіт/c
Upload:
9.73 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не стабільна скорость і пінг (в онлайн іграх 100 мс кожень день). Телефонував в тех. підтримку, але вони не допомогли з цією проблемою. Номер угоди 104001.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Ваш відгук зафіксовано та передано у відділ технічної підтримки. На момент дзвінка за вказаною угодою скарги на не стабільну швидкість та пінг не було. Просимо Вас зв'язатися з нашою технічною підтримкою, якщо проблема повториться, для швидкої діагностики та її вирішення. Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка;
Анонім (Рівне)
01 квіт 2020 22:23
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.05 Мбіт/c
Upload:
0.16 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Це напевне якийсь жарт. Не має стабільного сигналу! Плачу за 50 Мбит/с, а по факту отримую менше 1-го мегабіта. Заявлена швидкість в 50 з'являється лише після 01:00 ночі. Номер угоди 36812.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Запевняємо Вас, що провайдер "Уарнет" надає швидкість заявлену в угоді у повному обсязі. Якщо на Вашому пристрої швидкість яка вказана в тесті, то проблему та її вирішення необхідно шукати у Вашому обладнанні. Ваше звернення передано у відділ технічної підтримки. Очікуйте на наш дзвінок. Якщо ви спостерігаєте проблеми з наданням послуги, будь ласка, не зволікайте та відразу звертайтесь на нашу цілодобову технічну підтримку (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15, щоб наші фахівці змогли вам допомогти.
Анонім (Рівне)
31 бер 2020 23:14
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Часті перебої в мережі. Я плачу через приват24
20 березня писало в приваті що треба заплатити 120 грн. Я заплатила сьогодні пропав інтернет і появився тоді коли я знов заплатила вже 150 грн номер договору 22751.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Вам було надано консультацію щодо оплати послуги та стану рахунку 01.04.2020 року. Повідомте, будь ласка, чи Ви задоволені якістю послуг?
Аноним (Рівне)
24 бер 2020 14:07
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
46.25 Мбіт/c
Upload:
41.66 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ганьба!!!! Пінг був кращий.... Не рекоменує цей провайдер уарнет!!! 2600 грн підключення + 200 грн/м дорого краще купити пакет лайфселл і насолоджуватися дзвінком і інтернетом де би ти не був... Буду подавати в прокуратуру уарнет львівська область.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Ми перш за все хочемо допомогти та розібратися в ситуації. Будь ласка, повідомте нам Ваш № договору, щоб ми могли з Вами зв'язатися, або зателефонуйте до нас самостійно. Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
Анонім (Рівне)
20 лют 2020 19:48
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
6.14 Мбіт/c
Upload:
3.2 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
В наступному місяці відключаюсь від цього провайдера, інтернет кончений, постійно пропадає, швидкість максимум 8 Мбит/с при тому, що сплачую за 50 Мбит/с.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.Вкажіть номер Вашої угоди, щоб могли ідентифікувати вас та передати задачу відповідальним особам, які зможуть допомогти вам, або зверніться на нашу гарячу лінію :067) 362-09-11, (096)-161-13-20, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово). Або ж напишіть лист з номером угоди та актуальним номером телефону на технічний відділ : [email protected].
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг