Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 938
рекомендують: 233 чол
не рекомендують: 705 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Андрій (Клесів)
31 лип 2022 08:20
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет параша в вечері особо ніхрена негрузить робіть щось за що гроші берете? Де ваша висока скорость.
Олександр (Клесів)
02 січ 2020 23:15
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Добрий вечір! Коли ви зможете надавати якісний, заявлений інтернет? І чому коли ви надаете заявлені 8 Мбит/с скорості. Чому ваш компютер незменьшуе оплату за послугу! А також коли ви за рік можете не надавати до місяця інтернету то чому я мушу платити за ці дні? Чому ваш комп'ютер коли не надає послуги нетермінові число оплати за послугу! Бо згідно законодавству України! Коли ви берете кошти за послугу і при цьому її не надаете, то це шахрайство і коли ваші клієнти об'єднаються і підуть до суду то можливо тоді ви ці всі выше переказані несправності вирішите!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Олександре вкажіть, будь ласка, номер вашої угоди, щоб ми могли перевірити надання послуги. Або зателефонуйте до нас у відділ менеджерів за контактними номерами : (097)-907-29-45, (050)-170-14-71. Служба технічної підтримки: цілодобово щоденно (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 .З повагою, Уарнет.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг