Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Олександр (Клесів)
02 січ 2020 23:15
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Добрий вечір! Коли ви зможете надавати якісний, заявлений інтернет? І чому коли ви надаете заявлені 8 Мбит/с скорості. Чому ваш компютер незменьшуе оплату за послугу! А також коли ви за рік можете не надавати до місяця інтернету то чому я мушу платити за ці дні? Чому ваш комп'ютер коли не надає послуги нетермінові число оплати за послугу! Бо згідно законодавству України! Коли ви берете кошти за послугу і при цьому її не надаете, то це шахрайство і коли ваші клієнти об'єднаються і підуть до суду то можливо тоді ви ці всі выше переказані несправності вирішите!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Олександре вкажіть, будь ласка, номер вашої угоди, щоб ми могли перевірити надання послуги.
Або зателефонуйте до нас у відділ менеджерів за контактними номерами : (097)-907-29-45, (050)-170-14-71.
Служба технічної підтримки: цілодобово щоденно (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 .З повагою, Уарнет.
Денис (Клесів)
01 лют 2022 15:04
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не інтернет а блювота. Знущання і здирництво. Щодня одні і ті проблеми. Плачу за 20 Мбит/с. Отримую (мінус 100) Мбит/с. Ніколи не беруть трубку. Завжди все ремонтують. То погода їм заважає. То ще щось забороняє. І ще. Толку вказувати вам номер договору. Ви один хрєн нічого не змінюєте. Проблема стандартна, не в одного мене. Доречі пишу з Водафон. Бо з вайФай це зробити не можливо.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Якщо вкажете свій номер договору, ми обов'язково з вами зв'яжемось. Стосовно швидкості інтернету, для того, щоб бути впевненим у проблемах зі швидкістю з боку провайдера, необхідно лише підключити ваш ПК або ноутбук на пряму, без Wi-Fi маршрутизатора, звернутися на гарячу лінію (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15, [email protected] та провести тестування швидкості. І ми впевнені, що за такого тестування швидкість відповідатиме заявленій у вашому тарифному плані. Будь ласка, зв'яжіться з нашою службою технічної підтримки, для якнайшвидшої діагностики та вирішення проблеми!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг