Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 938
рекомендують: 233 чол
не рекомендують: 705 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Денис (Клесів)
01 лют 2022 15:04
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не інтернет а блювота. Знущання і здирництво. Щодня одні і ті проблеми. Плачу за 20 Мбит/с. Отримую (мінус 100) Мбит/с. Ніколи не беруть трубку. Завжди все ремонтують. То погода їм заважає. То ще щось забороняє. І ще. Толку вказувати вам номер договору. Ви один хрєн нічого не змінюєте. Проблема стандартна, не в одного мене. Доречі пишу з Водафон. Бо з вайФай це зробити не можливо.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Якщо вкажете свій номер договору, ми обов'язково з вами зв'яжемось. Стосовно швидкості інтернету, для того, щоб бути впевненим у проблемах зі швидкістю з боку провайдера, необхідно лише підключити ваш ПК або ноутбук на пряму, без Wi-Fi маршрутизатора, звернутися на гарячу лінію (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15, [email protected]  та провести тестування швидкості. І ми впевнені, що за такого тестування швидкість відповідатиме заявленій у вашому тарифному плані. Будь ласка, зв'яжіться з нашою службою технічної підтримки, для якнайшвидшої діагностики та вирішення проблеми!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Клесів)
29 лист 2021 17:01
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
4363
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
3 тижні не має інтернету. Залишив 6 заявок, техпідтримка ні разу не перезвонила. Сервіс просто жахливий.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Клесів)
17 вер 2021 17:37
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет відповідає якості 96 Мбит/с download 93 Мбит/с upload швидкість (через роутер). Підключили швидко та якісно. Рекомендую.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дуже Вам вдячні за такий приємний відгук!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ИСП "SOWa"
Анонім (Клесів)
16 вер 2021 15:59
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Заявку залишав 31 серпня 2021 року до ціх пір не підключили інтернет. Дуже довго проходить підключення.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Будь ласка, повідомте номер заявки на підключення Інтернету або зверніться у відділ менеджерів 0983718771.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "ИТДАТА КО"
Анатолій (Клесів)
04 черв 2021 16:28
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Аферисти за чотири дні інтернету який забули відключити забрали повну місячну абонплату. Бажаю Вам як найшвидше позбавитись ліцензії. 27023.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Анатолій.Призупинити послугу можна самостійно в "Особистому кабінеті" користувача, для цього необхідно зайти в особистий кабінет за посиланням http://stat.dan.net.ua та в розділі "Призупинення угоди" слідувати підказкам. Умови призупинення угоди: Призупиненням угоди через веб-сторінку можуть скористатись тільки приватні особи. Юридичним особам необхідно звернутись у представництво у Вашому регіоні і оформити письмову заяву. Призупинення угоди здійснюється до 1-го числа місяця, в якому вже не будуть надаватись послуги. Мінімальний термін призупинення угоди складає один календарний місяць (з 1-го числа по останній день місяця). На декілька днів угоду призупинити неможливо. Максимальний термін призупинення угоди не може перевищувати три календарні місяці, по закінченню вказаного максимального терміну угода поновлюється автоматично. Призупиненням угоди можна скористатися не частіше, ніж один раз на календарний місяць. Призупинивши угоду, при нагальній потребі Ви також можете її відновити у термін до 1-ого числа місяця, в якому планувалось призупинення угоди. Під час призупинення дії угоди всі послуги передбачені в угоді не будуть надаватись. Абонентна плата за період призупинення не нараховується. Послуга призупинення угоди надається безкоштовно. Якщо виникли додаткові запитання зверніться на нашу гарячу лінію за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Олександр (Клесів)
02 січ 2020 23:15
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Добрий вечір! Коли ви зможете надавати якісний, заявлений інтернет? І чому коли ви надаете заявлені 8 Мбит/с скорості. Чому ваш компютер незменьшуе оплату за послугу! А також коли ви за рік можете не надавати до місяця інтернету то чому я мушу платити за ці дні? Чому ваш комп'ютер коли не надає послуги нетермінові число оплати за послугу! Бо згідно законодавству України! Коли ви берете кошти за послугу і при цьому її не надаете, то це шахрайство і коли ваші клієнти об'єднаються і підуть до суду то можливо тоді ви ці всі выше переказані несправності вирішите!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Олександре вкажіть, будь ласка, номер вашої угоди, щоб ми могли перевірити надання послуги. Або зателефонуйте до нас у відділ менеджерів за контактними номерами : (097)-907-29-45, (050)-170-14-71. Служба технічної підтримки: цілодобово щоденно (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 .З повагою, Уарнет.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг