Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 938
рекомендують: 233 чол
не рекомендують: 705 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Анонім (Клесів)
17 вер 2021 17:37
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет відповідає якості 96 Мбит/с download 93 Мбит/с upload швидкість (через роутер). Підключили швидко та якісно. Рекомендую.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дуже Вам вдячні за такий приємний відгук!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ИСП "SOWa"
Денис (Клесів)
01 лют 2022 15:04
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не інтернет а блювота. Знущання і здирництво. Щодня одні і ті проблеми. Плачу за 20 Мбит/с. Отримую (мінус 100) Мбит/с. Ніколи не беруть трубку. Завжди все ремонтують. То погода їм заважає. То ще щось забороняє. І ще. Толку вказувати вам номер договору. Ви один хрєн нічого не змінюєте. Проблема стандартна, не в одного мене. Доречі пишу з Водафон. Бо з вайФай це зробити не можливо.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Якщо вкажете свій номер договору, ми обов'язково з вами зв'яжемось. Стосовно швидкості інтернету, для того, щоб бути впевненим у проблемах зі швидкістю з боку провайдера, необхідно лише підключити ваш ПК або ноутбук на пряму, без Wi-Fi маршрутизатора, звернутися на гарячу лінію (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15, [email protected]  та провести тестування швидкості. І ми впевнені, що за такого тестування швидкість відповідатиме заявленій у вашому тарифному плані. Будь ласка, зв'яжіться з нашою службою технічної підтримки, для якнайшвидшої діагностики та вирішення проблеми!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг