Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 4 із 5
відгуків: 205
рекомендують: 136 чол
не рекомендують: 68 чол
ІСП "Apelsin.net"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Аноним (Бровари)
19 січ 2023 16:10
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Як тільки срана русня почала обстрілювати енергетичну інфраструктуру відразу стало питання роботи інтернету без світла. Звичайно вибір пав на провайдерів які надають підключення за технологією FTTH (fiber to the home). ISP "Apelsin.net" був вибран як один із таких провайдерів що надає послуги у нашому комплексі. Тим паче вани пафосно пишуть у себе на сайті про технологію FTTH «Постійна доступність послуги. Відключення електроенергії не вплине на наявність з'єднання з всесвітньою мережею». Подав заявку записали на підключення через 2 тижні. Пройшов час за день до підключення перетелефонував оператору - підтвердили що так завтра вас будуть підключати. Настав день підключення, звичайно у зазначений час ніхто не прийшов. Через годину перетелефонував опература - запевнили що прийдуть, пройшов ще час - ще раз перетелефонував і ще раз запевнили що ось-ось прийдуть. Через під годити від останнього дзвінка перетелефонував оператор сказав що на жаль не вийде вас сьогодні підключити і можемо перенести підключення ще на 2 тижні вперед. Ось тут і потрібно було припинити спроби підключення до цього провайдера але я погодився ще почекати. Через 2 тижні все ж таки відбулося підключення, майстри зробили свою справу якісно до них жодних претензій немає. А що ж з інтернетом який «не боїться відключень світла». Виявилося що боїться і щей як, максимум 2-3 години і в них починається «аварія» яка дивним чином чиниться з появою світла. Потім все ж таки почала говорити що не витримують батареї резервного живлення і вони займаються вирішенням проблеми. Проте інколи навіть поява світла не вирішує проблему відсутності інтернету і треба ще чекати поки «їх спеціалісти займаються вирішенням проблеми». Не можу сказати що коли є світло то є проблеми - тоді все працює справно і навіть швидкість повністю відповідає заявленій, але це явно не провайдер що забезпечує безперебійну роботу при відключенні світла. Дякувати що я не відключив свого попереднього провайдера ISP "SkyNet" і чекав поки вони встановлять батареі та генератор на обладнання - зараз маю постійно послугу під час планових відключень, а також мав послугу впродовж останнього 40 годинного відключення світла в Броварах. Ось це провайдер що надає «Постійну доступність послуги. Відключення електроенергії не впливає на наявність з'єднання з всесвітньою мережею». Що до ISP "Apelsin.net", після 2-х місяців користування, нажаль як тільки закінчаться гроші на рахунку буду з ними прощатися, якість безперебійної роботи треба покращувати тим паче це не надзвичайно тяжко для технології FTTH, даже в селах вона працює довше чем надає ISP "Apelsin.net" у місті.
Відповідь представника ІСП "Apelsin.net":
Добрий день. Перш за все, вибачте, що принесли стільки незручностей з проблемою відсутності зв'язку на минуломи тижні. Все було дійсно так, як ви описали, на жаль, багато факторів вплинули на процеси з оновлення акумуляторів. Але хочу зазначити, що до кінця листопада ми вже встановили акумулятори на всіх наших розподільчих вузлах, і зробили це одним із перших у Броварах серед постачальників послуг інтернету. Але після одного з відключень світла у нас вузлі в Броварах сталася аварійна ситуація, нові батареї, які ми встановили, почали набрякати і втрачати заряд. Поки ми їх замінили на нові пройшов час. На момент 20 січня ми встановили нові батареї літієво-залізо-фосфатного типу (LiFePo4), які будуть заряджатися за 2 години і тримати заряд більше доби, гарантуємо вам, що ця проблема не буде повторена в майбутньому, а послуги будуть надаватись якісно як і раніше до цого. Ми вжили всіх заходів для усунення цієї проблеми, та готові продовжувати надавати безперебійний Інтернет, як і в інших містах, де у наших абонентів немає таких проблем. Вибачте ще раз, за цю ситуацію.
Андрей (Бровари)
16 січ 2022 02:58
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользовался Апельсином с февраля 2020. По началу вроде все было прекрасно, но уже через полгода начала падать скорость интернета, а сейчас уже дошли до того, что интернет бывает пропадает пару раз на день. Постоянные какие-то поломки и вместо решения проблем пытаются просто продать новые кабеля и роутер. Чаще всего в техподдержку дозвониться нереально, говорит робот что перезвонят через 10 минут, но бывали ситуации, когда они вспоминали через 3 дня и звонили с вопросом; «Что у вас случилось такого вот числа?». Провайдер ужасный, жалею что переехал в Бровары и пришлось перейти со старого провайдера на Апельсин... С Апельсином я познал что такое плохой интернет.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Олег (Бровари)
23 груд 2021 18:49
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вообщем решил подключить интернет, полистал провайдеров и остановился на апельсине, на сайте у них одна акция, в Вайбере уже другие условия, потом пришли подключать ребята инет и озвучили другие условия которые через звонки утвердили и все подключили, через пару дней пропадает интернет и мне говорят заплатите и выдвигают совсем другие тарифы, сказать что детский сад это ничего не сказать, не рекомендую.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Бровари)
23 груд 2021 18:45
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
З усіх провайдерів, це найгірший. Дуже шкода, що у наш ЖК не пускають інших, крім Апельсин.нет. Якість просто жахлива, швидкість заявлена одна, а насправді зовсім інша, якість обслуговування просто дно, через день у них, пошкодження головного кабеля, і користувачі сидять по 6-10 годин без інтернету, при чому у робочий час.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Вика (Бровари)
24 вер 2020 17:33
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів
Download:
58.22 Мбіт/c
Upload:
64.53 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Могу сказать, что меня устраивает апельсинчик, подключала тариф за 150 грн, дороговато конечно, так как в нашем доме есть и дешевле варианты. Но мне достаточно и этой скорости. Нареканий нет, интернет работает стабильно и это самое главное.
Галина (Бровари)
08 лип 2020 19:55
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Отвратительно! Интернет пропадает несколько раз в неделю, в службу поддержки дозвониться невозможно- либо никто не отвечает, либо "все операторы заняты, мы перезвоним", но ни разу не перезвонили. Скорость раненой улитки.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Serge (Бровари)
27 груд 2019 00:34
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів
Download:
99.45 Мбіт/c
Upload:
85.75 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользуюсь Апельсином уже более трех лет, за это время было разное, могу сказать что аварии устраняют довольно быстро, если авария глобальная то дозвониться трудно к ним, возможно из-за наплыва желающий узнать что случилось, заметил что быстро отвечают в фейсбуке и viber. Из минусов это конечно подняли тарифы, мне хотелось бы дешевле. Но скорость хорошая, стабильная, у меня стоит новый роутер TP-Link Арчер на четыре антенны.В час-пик скорость стабильная. В целом все устраивает, хотелось бы дешевле.
Надежда (Бровари)
24 груд 2019 11:16
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я живу в лесном квартале, пользуюсь год. Проблемы со связью начались почти с самого начала, но их можно было ещё как то игнорировать из за их частоты. Сейчас проблемы со связью каждую неделю. Я уже не первый раз оставляю свой отзыв. На предыдущий мне ответили что не было интернета потому что устанавливали новое оборудование и теперь все будет в шоколаде. Но так как я пишу этот отзыв становится очевидным, что то было вранье... Но за то появился автоответчик который говорит что все линии заняты и вам перезвонят в течении 10 мин. Провайдер не готов принимать ответственность за неполадки и небрежно отмахивается от своих клиентов, естестественно никто не перезванивает... Посоветуйте провайдера! Может, кто будет писать следующие отзывы уже прозондировал почву.... Да, получился отзыв-крик о помощи)))
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Бровари)
23 груд 2019 22:05
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользуемся около 4 лет. Лесной Квартал. До середины 2019 устраивало вообще все. С лета и по сей день - просаживание скорости. Ни Ютуб, ни олл тв, не мегого использовать для просмотра видео невозможно. Очень надеемся, что над увеличением пропускной способности уже работают. Пока рекомендуем, но нужно Вам что то предпринимать.
Анонім (Бровари)
23 лист 2019 17:52
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Каналы не работают, дозвониться не реально. И это все на выходных! Каждый месяц проблемы с этим провайдером.
Відповідь представника ІСП "Apelsin.net":
Оксана, действительно каналы 1+1 были убраны из бесплатного просмотра, к сожалению это не у нас в компании так решили, а сами телеканалы медиагруппы 1+1, Интер, и другие, установили что бесплатно больше запрещено их показывать у любого интернет-провайдера, теперь это нарушение прав. Мы бы и рады показывать их бесплатно, но теперь не имеем на это прав. За скромные 59 грн/мес мы готовы Вам предложить 150 каналов для просмотра, там есть и 1+1 и множество других каналов в HD качестве. Извините, что пропустили Ваш звонок на выходных, через 2 минуты Вам сразу перезвонили. Бесплатный месяц теста премиального ТВ Вам предложили включить.
Аноним (Бровари)
16 лист 2019 21:18
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Обрыв связи в выходной день, просмотр фильмов прерван. Служба поддержки не отвечаете и не перезванивает.
Відповідь представника ІСП "Apelsin.net":
К сожалению, бесплатный сервис фильмов HDRezka закрыли правообладатели, доступность их контента не зависит от нас. Надеемся на понимание. Наш сервис доступен, гарантируем это в договоре для каждого клиента.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Бровари)
16 лист 2019 06:18
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Что опять происходит с провайдером апельсин? Сериал все будет хорошо слегка напоминает октябрь. Не рекомендую.
Відповідь представника ІСП "Apelsin.net":
Напишите пожалуйста в техническую поддержку, мы поможем решить вашу частную проблему в течении суток. Наш сервис работает на 100%, мы гарантируем это в договоре для каждого клиента.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Алексей (Бровари)
05 лист 2019 10:30
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
В середине оплаченного месяца - ночью в одностороннем режиме заминусовали сальдо в кабинете пользователя, деактивировали предоплаченную услугу. Признав ошибку, программисты ничего не сделали - до начала декабря 6-ть раз отключали доступ. Обращения, письма, официальный запрос ничего не дали. Обратился в гос. органы защиты прав потребителей и Миськ. раду по малому бизнесу по нахождению юр. лица ТМ Апельсин НЕТ. В итоге вчера написали - что все же это мой долг 35 грн, который ни объяснить ни описать не могут (как он вылез в середине оплаченного месячного пакета). Не рекомендую.
Відповідь представника ІСП "Apelsin.net":
Уважаемый абонент, к сожалению система автоматически отключает за долги по неоплате услуг. Можете внести оплату на 6 месяцев вперед и получить 1 месяц в подарок и забыть про отключения. Мы даем 20 дней пользоваться нашими услугам ТВ не оплачивая их.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Сильвер Телеком"
Аноним (Бровари)
03 лист 2019 10:38
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Как Вы задолбали своими сбоями и отключением связи с горячей линией, чтоб никто не мог дозвониться.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Бровари)
02 лист 2019 00:24
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
То новое оборудование, то новые каналы, то новые настройки. Каждый день новые сказки. В сентябре обрывы были раз в неделю, к концу октября - по 3 раза в день. Поддержка отвечает очень вежливо...но очень не скоро. В любом случае, если нужен интернет - это не сюда. Тут его нет.
Відповідь представника ІСП "Apelsin.net":
Здравсвуйте. Уважаемый абонент, понимаю Ваше негодование. Интернет в наши дни все. Все проблемы уже устранены. Вчера было 1 число, это день оплаты, Вас заблокировало по причине минусового баланса. Компенсация за простой была начислена Вам на счет 28.10
Катерина (Бровари)
01 лист 2019 16:55
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я дзвоню їм сказати про свою проблему з тим, що короткостроково Інтернет обривається і через це сигналізація у квартирі о 5 ранку волає вже третій день поспіль, але так і не вдалося навіть проблему озвучити, бо техпідтримку було важко перебити і вставити хоч одне слово. :) От така підтримка. :) Подзвонила сказати свою проблему і не змогла навіть і пари речень всунути! У відповідь мені емоційна відповідь вже про ЇХ проблеми: «да поймите же, мне все звонят, телефон обрывается от звонков!!!». Чудово, я розумію, що в якомусь домі Лісового кварталу проблема, але ж треба було почути, що я взагалі дзвоню не з приводу відсутності Інтернету, він у нас тоді був! Але короткостроково обривається і відновлюється. Повторюсь, від цього вночі волає сирена у квартирі (тимчасово у сигналки не працював gsm-зв'язок, під в’язана під WiFi лише була пару днів). Та мені так і не вдалось втулити своїх два слова про це і запитати, чи скоро це припиниться. На протязі поточного тижня короткостроковість, доречі, переросла в щоденні вибивання на півгодини мінімум, ще й не одноразово за день. Вже замовила на вівторок зміну провайдера!!! Бо після погіршення проблем додзвонитись чи до писатись техпідтримці взагалі стало неможливим-просто не беруть вже слухавку!! -Здравствуйте, скорая? Тут человек упал и... - Ой, да мало ли кто там упал и чего произошло, я вон тоже вчера на ровном месте споткнулась, ещё и чашку на себя опрокинула, представляете?!
Відповідь представника ІСП "Apelsin.net":
На жаль були проблеми 31.10, і ми працювали в аварійному режимі. Ви ж знаєте, що за весь наш більш 4 річний безперебійний сервіс, це єдина проблема в вашому ЖК Лісовий квартал.До цього, раніше у Вас все добре працювало, і оператори відповідали. Але трапилася аварія, ми оновлювали обладнання на нове, вже всі проблеми вирішили. Зараз швидкість інтернету стала вище, і швидше сторінки відкриваються. Приносимо вибачення, за стільки клопоту, для себе зробимо висновки і покращимо сервіс.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Анна (Бровари)
01 лист 2019 13:48
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Опять нет интернета. Дизлайк и отписка. А если серьезно, то пора переходить на другого провайдера. Так дела не делаются.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Бровари)
01 лист 2019 11:55
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Чудеса продолжаются. Нет интернета на супер новом Оборудовании, ну и конечно фишка этого провайдера дозвонится до техподдержки не реально.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Андрей (Бровари)
31 жовт 2019 11:09
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Техническая поддержка отвратительная, при проблемах нет ни уведомлений ни обратной связи с клиентом. Уровень технических специалистов оставляет желать лучшего, в течении почти недели не могут решить проблемы после "модернизации". Контакт центр не имеет резервной линии и при проблемах в самой компании, клиенты могут звонить только в "рельсу". Уведомления о решении проблем не соответствуют действительности. Качество услуг не соответствует стоимости. Даже закрытие договора вызывает трудности. Категорически не рекомендую провайдера. Пишу с мобильного, так как интернета все ещё нет с 26.11.2019.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Надежда (Бровари)
30 жовт 2019 23:25
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Служба техпідтримки
Download:
113.43 Мбіт/c
Upload:
114.46 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Исправились! Ладно, прощаю. Но в следующий раз предупреждайте, когда будет авария, чтобы мы понимали когда ждать интернет. Не смогла к вам дозвониться во время аварии, но спасибо что перезвонили. Новая скорость, очень радует!
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг