Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Світлана (Київ)
20 лист 2023 00:48
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Купилася на обіцянку безперебійного інтернету. Все в принципі влаштовувало, поки не сталамя проблема. Подзвонила в техпідтримку і понеслося - виявляється, я сама маю діагностувати проблему, підключали 2 спеціалтно підготовлених хлопця (і не з першого разу), мені запропонували " перепідключити всі з'єднання". Коли стало зрозуміло, що проблема в їх обладнанні яке до слова на гарантії, мене повідомили, що виклик майстра платний і чекати його треба аж наступного дня ( а саме 20 годин після звернення). Тобто зараз, за відсутності відключень, от такий він і є, безперебійний інтернет від Апельсина. Дуже розчарована, якщо ваша робота і навчання дітей залежить від інтернету, цей провайдер не варіант.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Ирина (Київ)
18 січ 2023 19:55
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Підключила цього інтернет провайдер в грудні 2022, із плюсів після вимкнення світла їх обладнання працює. Мінуси - інтернет просто жахливий, сигнал минимум двічі за день зникає!!!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Полина (Київ)
08 січ 2023 22:04
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ужасная скорость интернета, постоянные отключения без оснований, нет нормального контакта с тех поддержкой, которая и так не помогает. Дозвониться нереально в позднее время, так хоть бот сделайте для поддержки 24/7. Ужасный сервис и сам интернет!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Дмитрий (Київ)
09 вер 2020 11:59
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Качество - полное уг, технари не понимают сути заданного вопроса, решить проблему не в состоянии. Приложу для наглядности несколько скринов по работе сети,для справки пинг на домен ukr.net НЕ может превышать 32 мс. Но, судя по тому что отвечали технари и саппорты - для них это астрофизика. 1.https://ibb.co/VBQqjZQ; 2.https://ibb.co/j8G3yZH. С учетом того что сам являюсь кодером и понимаю принципы построения сети, имею опыт работы в Data Group - могу сделать вывод что "понабирали по объявлению на заборе", и буду вынужден искать альтернативный вариант.
Відповідь представника ІСП "Apelsin.net":
Уважаемый Дмитрий, приведенные скриншоты действительно показывают пинг 32мс, так как их сервера ukr.net находятся во Франкфурте. И это нормальный для них пинг.
Обратите внимание что вы пингуете через Wi-Fi соединение, которое вносить дополнительные задержки. Если пинговать сервер ukr.net по кабелю, то пинг 30мс вот результат http://joxi.ru/bmo5E8pfy7w1eA
Пинг на ukr.net такой же и с других провайдеров, пример:
HOST: gw0.g50.kv Loss% Snt Last Avg Best Wrst StDev
1. kiev-b1-link.telia.net 0.0% 10 1.5 1.6 0.5 4.5 1.4
2. kiev-b2-link.telia.net 0.0% 10 1.1 1.6 0.8 4.0 1.0
3. win-bb4-link.telia.net 0.0% 10 29.3 30.5 28.7 34.8 2.5
4. ffm-bb2-link.telia.net 0.0% 10 28.9 29.5 28.8 31.3 0.9
5. ffm-b1-link.telia.net 0.0% 10 28.9 29.8 28.6 34.5 1.9
6. netlink-ic-326829-ffm-b1.c.t 0.0% 10 32.7 45.1 32.7 70.2 11.1
7. srv253.fwdcdn.com 0.0% 10 29.6 29.6 29.4 30.3 0.3
К примеру пинг от нас в сторону i.ua всего 1 мс http://joxi.ru/MAjgExKSk1wwDr
Если у вас будут еще вопросы к нашей технической поддержки, рады будем помочь объяснить ситуацию через контакты технической поддержки
+38 (096) 823-64-02 (Поддержка)
+38 (096) 823-64-02 (Viber Чат)
Анонім (Київ)
03 лют 2020 14:59
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
За неділю 3 рази не було інтернету, хоча і сигнал був хорошим. Буває навіть таке , що сигнал є а інтернет ну дуже сильно поганий він одну фотографію 30 хв завантажує. Я не рекомендую Апельсин. Я буду він нього в скоріше за все відключатися , він не відповідає тим вимогам за які я плачу кошти.
Игорь (Київ)
04 груд 2019 20:26
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Договориться после 16-00 не реально. В назначенное время не приехали. Инет виснет. Техподдержка 0!!! Руководители, поднимите линейному персоналу зарплату, пусть купят мыло и помоются!
Відповідь представника ІСП "Apelsin.net":
Игорь, нам очень жаль что вы столкнулись с такой ситуацией и это вызвало негатив. Мы провели расследование по вашему обращению:
Мастер к вам приезжал в понедельник точно во время, вы сами перенесли заявку на вторник на 14:00, и затем не приехали на договоренное время, мастер прождал 30 минут и уехал.
Наши доброжелательные сотрудники предложили вам перенести заявку на среду в удобное для вас время. Можем и в 16:00 нет таких ограничений.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Фринет"
Степан (Київ)
03 лист 2019 18:56
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
м.Київ вул. Ломоносова 71 е. За 2 неділі роботи декілька днів майже повністю відсутній інет зв'язок. На данний момент (3 листопада), на протязі дня інет пропадав 3 рази (це те, що було помічено). Сигнал не стабільний. Можливості додзвонитися до технічної служби підтримки не має. Лише відповідь автовідповідача: "Вибачте, зараз немає вільних операторів, ми Вам перетелефонуємо". Ніхто згодом не телефонує. Підтримки по Вайбер, крім поради перезавантажити роутер - не отримав. Прохання: ЯКЩО НЕ МАЄ ЗМОГИ ЗАБЕСПЕЧИТИ ЯКІСНИМ ІНТЕРНЕТ СИГНАЛОМ - ПОВІДОМТЕ, Я БУДУ ШУКАТИ ІНШОГО ПРОВАЙДЕРА. Поки що висновок наступний: 1. Сигнал постійно пропадає (нестабільна робота). 2. Телефон служби підтримки не працює (не можливо додзвонитись). 3. Допомога яка надається - це поради ні про що, ніяких реальних дій. Чи міг би я порадити провайдера "Апельсин" своїм сусідам, та мешканцям житлового комплексу "ТММ"? Відповідь зможу дати в 4-5 листопада (надіюсь, що після вихідних технічна служба набереться сил, та нарешті допоможе).
Аноним (Київ)
27 жовт 2019 21:12
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Просто УЖАСНО. Интернет работает то как 2003, то вообще его нет. И только в особые дни работает исправно. Захотите позвонить в техподдержку? Фиг вам! Либо сбросят трубку, либо будет занято такими же как и вы звонящими.
Відповідь представника ІСП "Apelsin.net":
Дорогой абонент, в связи с установкой нового оборудования в процессе возникли временные трудности с работой интернета. Хочу внести ясность, что к сожалению, мы сами остались без интернета и телефонии из-за установки нового оборудования и возникших с этим сложностей, на данный момент, контакт-центр работает в стандартном режиме.
Да нужно признать нашу ошибку, что был простой 27.10 числа, от сбоев никто не застрахован, но мы учтем свои ошибки в будущем и приложим массу усилий чтобы сохранить сервис на должном уровне.
Что радует, то что сейчас сервис починили навсегда, скорость будет выше и сервис стабильнее. Предлагаем вас воспользоваться Премиальным ТВ на 2 месяца бесплатно.
Для щедрой компенсации за простой, просьба указать ваш ППК.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Аноним (Київ)
27 жовт 2019 17:34
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ужасное качество интернета и полное игнорирование со стороны службы техподдержки, на выходные интернет не работает и трубку не берут. Естественно отзыв отправлен с мобильного оператора, я же второй день без интернета!!!
Відповідь представника ІСП "Apelsin.net":
Дорогой абонент, в связи с большим количеством вопросов о том, почему сложно дозвонится в наш контакт-центр в эти дни, хотим внести ясность, что к сожалению, мы сами остались без интернета и телефонии, (да бывает раз в год и такое!, к сожалению) из-за установки нового оборудования и возникших с этим сложностей, на данный момент, контакт-центр работает в стандартном режиме. Наша команда прилагала все возможное в круглосуточном режиме для решения всех вопросов. Благодарю за понимание. Что радует, то что сейчас сервис починили навсегда, скорость будет выше и сервис стабильнее. Для щедрой компенсации за простой, просьба указать ваш ППК.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Аноним (Київ)
05 січ 2017 17:01
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не рекомендую. Кучка проходимцев для которых деньги важнее всего и клиент на последнем месте. При малейшей возможности - буду валить. Руководитель обещал перезвонить в течении часа - больше месяца прошло...
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Укрком"
Аноним (Київ)
05 квіт 2016 12:33
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Провайдер жахливий. Єдиний плюс — реалізація заявки на підключення в зручний для користувача час. Проблеми з інтернетом кожен місяць. Майстра дочекатись не можливо + його виклик коштує 50 грн. Та і спеціалістом його тяжко назвати. По-другому колу підключає вже підключений інтернет, який просто не працював. Результат два коди плати за користування інтернетом ну і +50 грн за виклик майстра. :) До речі, як що хтось буде підключати цього провайдера, запитуйте часи техобслуговування користувачів, для того щоб Вам не довелося підлаштовуватися з 9 до 18 під майстра (хоча на сайті Апельсин.нет робочі години зазначено з 9 до 21 без вихідних)!!! І це все за Ваші ж гроші!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО НПФ "Волз"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг