Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 4 із 5
відгуків: 205
рекомендують: 136 чол
не рекомендують: 68 чол
ІСП "Apelsin.net"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Світлана (Київ)
20 лист 2023 00:48
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Купилася на обіцянку безперебійного інтернету. Все в принципі влаштовувало, поки не сталамя проблема. Подзвонила в техпідтримку і понеслося - виявляється, я сама маю діагностувати проблему, підключали 2 спеціалтно підготовлених хлопця (і не з першого разу), мені запропонували " перепідключити всі з'єднання". Коли стало зрозуміло, що проблема в їх обладнанні яке до слова на гарантії, мене повідомили, що виклик майстра платний і чекати його треба аж наступного дня ( а саме 20 годин після звернення). Тобто зараз, за відсутності відключень, от такий він і є, безперебійний інтернет від Апельсина. Дуже розчарована, якщо ваша робота і навчання дітей залежить від інтернету, цей провайдер не варіант.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Ирина (Київ)
18 січ 2023 19:55
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Підключила цього інтернет провайдер в грудні 2022, із плюсів після вимкнення світла їх обладнання працює. Мінуси - інтернет просто жахливий, сигнал минимум двічі за день зникає!!!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Полина (Київ)
08 січ 2023 22:04
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ужасная скорость интернета, постоянные отключения без оснований, нет нормального контакта с тех поддержкой, которая и так не помогает. Дозвониться нереально в позднее время, так хоть бот сделайте для поддержки 24/7. Ужасный сервис и сам интернет!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Дмитрий (Київ)
09 вер 2020 11:59
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Качество - полное уг, технари не понимают сути заданного вопроса, решить проблему не в состоянии. Приложу для наглядности несколько скринов по работе сети,для справки пинг на домен ukr.net НЕ может превышать 32 мс. Но, судя по тому что отвечали технари и саппорты - для них это астрофизика. 1.https://ibb.co/VBQqjZQ; 2.https://ibb.co/j8G3yZH. С учетом того что сам являюсь кодером и понимаю принципы построения сети, имею опыт работы в Data Group - могу сделать вывод что "понабирали по объявлению на заборе", и буду вынужден искать альтернативный вариант.
Відповідь представника ІСП "Apelsin.net":
Уважаемый Дмитрий, приведенные скриншоты действительно показывают пинг 32мс, так как их сервера ukr.net находятся во Франкфурте. И это нормальный для них пинг. Обратите внимание что вы пингуете через Wi-Fi соединение, которое вносить дополнительные задержки. Если пинговать сервер ukr.net по кабелю, то пинг 30мс вот результат http://joxi.ru/bmo5E8pfy7w1eA Пинг на ukr.net такой же и с других провайдеров, пример: HOST: gw0.g50.kv Loss% Snt Last Avg Best Wrst StDev 1. kiev-b1-link.telia.net 0.0% 10 1.5 1.6 0.5 4.5 1.4 2. kiev-b2-link.telia.net 0.0% 10 1.1 1.6 0.8 4.0 1.0 3. win-bb4-link.telia.net 0.0% 10 29.3 30.5 28.7 34.8 2.5 4. ffm-bb2-link.telia.net 0.0% 10 28.9 29.5 28.8 31.3 0.9 5. ffm-b1-link.telia.net 0.0% 10 28.9 29.8 28.6 34.5 1.9 6. netlink-ic-326829-ffm-b1.c.t 0.0% 10 32.7 45.1 32.7 70.2 11.1 7. srv253.fwdcdn.com 0.0% 10 29.6 29.6 29.4 30.3 0.3 К примеру пинг от нас в сторону i.ua всего 1 мс http://joxi.ru/MAjgExKSk1wwDr Если у вас будут еще вопросы к нашей технической поддержки, рады будем помочь объяснить ситуацию через контакты технической поддержки +38 (096) 823-64-02 (Поддержка) +38 (096) 823-64-02 (Viber Чат)
Анонім (Київ)
03 лют 2020 14:59
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
За неділю 3 рази не було інтернету, хоча і сигнал був хорошим. Буває навіть таке , що сигнал є а інтернет ну дуже сильно поганий він одну фотографію 30 хв завантажує. Я не рекомендую Апельсин. Я буду він нього в скоріше за все відключатися , він не відповідає тим вимогам за які я плачу кошти.
Игорь (Київ)
04 груд 2019 20:26
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Договориться после 16-00 не реально. В назначенное время не приехали. Инет виснет. Техподдержка 0!!! Руководители, поднимите линейному персоналу зарплату, пусть купят мыло и помоются!
Відповідь представника ІСП "Apelsin.net":
Игорь, нам очень жаль что вы столкнулись с такой ситуацией и это вызвало негатив. Мы провели расследование по вашему обращению: Мастер к вам приезжал в понедельник точно во время, вы сами перенесли заявку на вторник на 14:00, и затем не приехали на договоренное время, мастер прождал 30 минут и уехал. Наши доброжелательные сотрудники предложили вам перенести заявку на среду в удобное для вас время. Можем и в 16:00 нет таких ограничений.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Фринет"
Степан (Київ)
03 лист 2019 18:56
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
м.Київ вул. Ломоносова 71 е. За 2 неділі роботи декілька днів майже повністю відсутній інет зв'язок. На данний момент (3 листопада), на протязі дня інет пропадав 3 рази (це те, що було помічено). Сигнал не стабільний. Можливості додзвонитися до технічної служби підтримки не має. Лише відповідь автовідповідача: "Вибачте, зараз немає вільних операторів, ми Вам перетелефонуємо". Ніхто згодом не телефонує. Підтримки по Вайбер, крім поради перезавантажити роутер - не отримав. Прохання: ЯКЩО НЕ МАЄ ЗМОГИ ЗАБЕСПЕЧИТИ ЯКІСНИМ ІНТЕРНЕТ СИГНАЛОМ - ПОВІДОМТЕ, Я БУДУ ШУКАТИ ІНШОГО ПРОВАЙДЕРА. Поки що висновок наступний: 1. Сигнал постійно пропадає (нестабільна робота). 2. Телефон служби підтримки не працює (не можливо додзвонитись). 3. Допомога яка надається - це поради ні про що, ніяких реальних дій. Чи міг би я порадити провайдера "Апельсин" своїм сусідам, та мешканцям житлового комплексу "ТММ"? Відповідь зможу дати в 4-5 листопада (надіюсь, що після вихідних технічна служба набереться сил, та нарешті допоможе).
Аноним (Київ)
27 жовт 2019 21:12
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Просто УЖАСНО. Интернет работает то как 2003, то вообще его нет. И только в особые дни работает исправно. Захотите позвонить в техподдержку? Фиг вам! Либо сбросят трубку, либо будет занято такими же как и вы звонящими.
Відповідь представника ІСП "Apelsin.net":
Дорогой абонент, в связи с установкой нового оборудования в процессе возникли временные трудности с работой интернета. Хочу внести ясность, что к сожалению, мы сами остались без интернета и телефонии из-за установки нового оборудования и возникших с этим сложностей, на данный момент, контакт-центр работает в стандартном режиме. Да нужно признать нашу ошибку, что был простой 27.10 числа, от сбоев никто не застрахован, но мы учтем свои ошибки в будущем и приложим массу усилий чтобы сохранить сервис на должном уровне. Что радует, то что сейчас сервис починили навсегда, скорость будет выше и сервис стабильнее. Предлагаем вас воспользоваться Премиальным ТВ на 2 месяца бесплатно. Для  щедрой компенсации за простой, просьба указать ваш ППК.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Аноним (Київ)
27 жовт 2019 17:34
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ужасное качество интернета и полное игнорирование со стороны службы техподдержки, на выходные интернет не работает и трубку не берут. Естественно отзыв отправлен с мобильного оператора, я же второй день без интернета!!!
Відповідь представника ІСП "Apelsin.net":
Дорогой абонент, в связи с большим количеством вопросов о том, почему сложно дозвонится в наш контакт-центр в эти дни, хотим внести ясность, что к сожалению, мы сами остались без интернета и телефонии, (да бывает раз в год и такое!, к сожалению) из-за установки нового оборудования и возникших с этим сложностей, на данный момент, контакт-центр работает в стандартном режиме. Наша команда прилагала все возможное в круглосуточном режиме для решения всех вопросов. Благодарю за понимание. Что радует, то что сейчас сервис починили навсегда, скорость будет выше и сервис стабильнее. Для щедрой компенсации за простой, просьба указать ваш ППК.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Аноним (Київ)
05 січ 2017 17:01
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не рекомендую. Кучка проходимцев для которых деньги важнее всего и клиент на последнем месте. При малейшей возможности - буду валить. Руководитель обещал перезвонить в течении часа - больше месяца прошло...
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Укрком"
Аноним (Київ)
05 квіт 2016 12:33
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Провайдер жахливий. Єдиний плюс — реалізація заявки на підключення в зручний для користувача час. Проблеми з інтернетом кожен місяць. Майстра дочекатись не можливо + його виклик коштує 50 грн. Та і спеціалістом його тяжко назвати. По-другому колу підключає вже підключений інтернет, який просто не працював. Результат два коди плати за користування інтернетом ну і +50 грн за виклик майстра. :) До речі, як що хтось буде підключати цього провайдера, запитуйте часи техобслуговування користувачів, для того щоб Вам не довелося підлаштовуватися з 9 до 18 під майстра (хоча на сайті Апельсин.нет робочі години зазначено з 9 до 21 без вихідних)!!! І це все за Ваші ж гроші!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО НПФ "Волз"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг