Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 140
рекомендують: 33 чол
не рекомендують: 107 чол
ТОВ "Радіонет"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Артур (Миколаївка)
30 трав 2019 20:54
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Служба техпідтримки
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет в нашій місцевості супер, але пінг в онлайн іграх, він просто скаче, думав це тільки на ПК, така сама проблема є на телефоні. Відео грузить в Full HD, а пінг в іграх це жах, купив новий роутер не допомогло, також на сайті не можу найти техпідтримку. В мене був раніше інтертелеком, то там пінг на ПК був 140, а на телефоні 90, замовив Радіонет все жахливо. В чому проблема?
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Доброго дня! Дякую за ваш відгук. Номер техпідтримки на сайті в шапці +380674323267, повідомлення також є можливість залишити через форму зворотнього звязку. Відповідь продублював на пошту.
Аноним (Рудниця)
30 трав 2019 07:24
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Провайдер взагалы не слідкує останнім часом за якістю своїх послуг. Вже місяць інтернета більше немає ніж він є. Особливо в нічні години коли не працює техпідтримка. Говорять що проводиться заміна обладнання 1-2 дні норм, а потім знову то є то немає. Будемо з сусідами змінити провайдера. Може тоді заворушаться.
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Доброго дня! Опишіть будь-ласка Вашу проблему на tp @ radionet.com.ua Дякую за відгук.
Аноним (Гайсин)
18 трав 2019 09:20
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Название провайдера соответствует, интернета НЕТ. Техподдержка пять дней на телефонные звонки не отвечает, зато деньги снимает регулярно. Просто ФУФЛО!!!!
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Доброго дня! На нашому сайті є форма зворотнього зв'язку. Якщо ві не змогли додзвонитися - залишіть заявку на сайті, або напишіть листа на наш EMail [email protected]. Відповідь також продублював вам на пошту.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Укртелеком"
Аноним (Вінниця)
15 трав 2019 14:56
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Компания гавно, скорость така сама як і компанія интернету нормального немає 5 місаців. НЕ РЕКОМЕНДУЮ.
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Доброго дня шановний користувач. За 5 місяців могли-б звернутися в техпідтримку. Проблеми з наданням доступу до мережі інтернет в м. Вінниця відсутні, швидкість відповідає вашому тарифному плану. Зателефонуйте за тел. +380674323267. Також можете написат листа на пошту [email protected] для вирішення вашої проблеми
Аноним (Бохоніки)
06 трав 2019 17:07
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Подключила интернет в с.Бохоники в январе 2019 года. Качеством и скоростью интернета довольна. Рекомендую.
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Дякуємо Вам за відгук! Ми працюємо над якістю наших послуг, адже наша мета - це якісний інтернет для наших клієнтів.
Аноним (Дашів)
25 квіт 2019 10:41
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Шарашкина контора ITщит, ни хрена не делают, а работают одни ИСТЕРИЧКИ, толком ничего не объясняют потому что ничего сами не знают, орут на потребителей. А СЕРВИС ЕЩЁ ХУЖЕ ЧЕМ СОТРУДНИКИ.
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
День доббрый уважаемый Аноним. Скажите пожалуйста какое отношения наша компания, ПП РАДИОНЕТ имеет к компании ИТщит?
Відгук залишений з IP адреси провайдера Компания "Омега Телеком"
Аліан (Вінниця)
02 квіт 2019 10:21
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Додзвонитись можня, якщо цілий день дзвонити. :( Заявку розглядають місяцями, спочатку самі пропонують, а потім "чекайте і чекайте"!!! Як можна так ставитись до клієнтів?!
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Дякуємо за ваш відгук. Прошу вас вказати вашу адресу підключення та проблему яка виникла у вас. Також повідомте в який день ви не зиогли додзонитися до нашої ТП, та на який номер телефонували. Прошу вибачення за незручності, які ми вам спричинили. Продубльовано на вашу пошту.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Интертелеком"
Аноним (Вінниця)
13 бер 2019 15:04
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Все достал ваш инет, обратился в службу по защите прав потребителя, они пришлют спеца и на его заключении подаю на вашу контору в суд, потом научу всех в с.красное и в тывровском районе как вернуть вам оборудование и забрать все свои деньги.
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Доброго дня. Це ваше право згідно закону України. Ви все таки б дали відповідь з приводу вашої проблеми, а не ховались за Анонімом. Наша пошта у вас є, телефони також. Нагадую вам, що згідно закону Україні "Про телекомунікаціїї" заявки на усунення ушкоджень, скарги на послугу вважаються прийнятими до розгляду з моменту офіційного звернення та фіксаціїї в журналі "заявок на ремонт". Без вашого офіційного звернення заявка вважаєтьсе відсутньою, та оператор не несе відповідальності за те що у вас відсутній доступ до мережі інтернет. Сайт 2ІР не являється нашим сайтом, тому він не надає вам права вважати, що ваша заявка прийнята до розгляду. P.S. І чому ви видалили свій попередній відгук від 08.03.2019 та не відповіли на нашого листа від 11.03.2019?
Аноним (Шаргород)
22 лют 2019 21:59
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Підключили інтернет платимо за швидкість 10 Мбіт/с інтернет за півроку. Ніколи не було такої швидкості. За підключення заплатили шалені кошти, а саме головне що постійно пінгує. Я завжди телефоную в техпідтримку, але в них одна відповідь - проводяться ремонтні роботи. ЯКІ ремонтні роботи можуть проводитися щодня? Вибачте шановні розробітнтки радіонета, але ваш інтернет ГАМНО. Ви навіть елементарно не можити дати відповідь на питання які вам ставлять, я елементарно не можу навіть ввечері подивитися фільм. НЕРЕКОМЕНДУЮ НІВЯКОМУ РАЗІ. ДОСИТЬ! ІНТЕРНЕТ ПОВНА ЛАЖА ТО ЩЕЙ ОПЕРАТОРИ ЯКІ В ТЕХПІДТРИМЦІ ТУПІ ЯКІ ЕЛЕМЕНТАРНО НЕ МОЖУТЬ ДАТИ ВІДПОВІДЬ.
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Шановний абонент! Дякуємо за ваш відгук. Будь ласка надішліть свої контактні данні на адресу tp****@*****radionet.com.ua (без символів * ) задля вирішення вашої проблеми з доступом до мережі інтернет.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "ИНТЕРНЕТ-КОСМОС"
Аноним (Бохоніки)
06 лют 2019 19:45
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Зашел сюда в ярости, чтобы написать здесь про ваши 15ти минутные дропы, я надеюсь что вам эти дропы аукнутся, очень надеюсь.
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
День добрый! Уважаемый пользователь. Спасибо за ваш отзыв. Пользуя случаем хочу вам напомнить график работы нашей техподдержки (ТП): пн-вт: с 8:00 до 20:00, сб: с 9:00 до 19:00 Телефон 067*432*32*67. По с. Бохоники проблемы с оборудованием отсутствуют, заявок от наших абонентов не поступало. По этом у прошу вас обратится в нашу ТП для выяснения причины вашей проблемы. Так-как пока ваши дропы аукаются только вам.
василь (Бершадь)
18 січ 2019 21:57
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самий хировий інтернет в Украіні. Швидкість 0, оператори брехуни, гроші беруть і все ви козли і брехуни.
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Дякуємо за Ваш відгук. На данний момент для Поташні запланована модернізація мережі. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Ірина (Бохоніки)
10 січ 2019 00:51
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Коментар до мого попереднього відгуку (розміщений нижче). Провайдер надав відповідь на моє звернення тут, на сайті, і протягом двох днів проблема була вирішена. Приїхала група і все швидко зремонтувала. Попередньо подзвонили, повідомили що планують до нас їхати, чи є хтось вдома, чи зручно і тд, все на рівні. В мене прохання - встановіть якійсь строки виконання заявок на ремонт, розмістіть їх у відкритому доступі та повідомте вашій службі підтримки?, щоб вони могли надавати цю інформацію при оформленні заявки - це збереже нерви і вам, постачальникам, і нам, споживачам. Дуже заважає невизначеність, особливо коли ти працюєш вдома по віддаленому доступі. Питання стоїть не у тому ( і я думаю більшість зараз зі мною погодиться), що мені наприклад от зараз треба срочно щоб їхали і ремонтували, ні. Просто якщо мені скажуть «на протязі, наприклад, 2-х неділь», я може й позітхаю, але буду сидіти і чекати ці дві неділі, а не назвонювати щодня в вашу технічну підтримку, щоб почути чергове «очікуйте», « може завтра». Дякую за відповідь на сайті і за оперативне реагування на мою проблему!
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Дякуэмо за Ваш відгук! В більшості випадків ми усуваємо несправності згідно чинного законодавства, на протязі 3-х діб. Але на жаль в зимовий час, при складних погодніх умовах спланувати виїзди ремонтних бригад не завжди можливо . Найближчим часом ми по Вашому проханню ми розмістимо інформацію на нашому сайті https://radionet.com.ua
Ірина (Бохоніки)
04 січ 2019 17:30
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Мій відгук буде неоднозначним. Почну з того, що від моменту подачі заявки на підключення до власне самого підключення пройшло більше року. Потім - інтернет такий собі, нарікань в принципі немає, трохи швидкість менша, але то проблема майже всіх провайдерів. Можна миритись, але тільки до тих пір, доки в вас не виникне якоїсь проблеми! В цій компанії вирішувати їх не вміють, не люблять і не хочуть! Остання проблема - обрив на лінії. Протягом вже двох тижнів я чую, що заявка прийнята, коли група буде вільна до вас приїдуть. При тому на запитання коли це буде нічого зрозумілого не кажуть - очікуйте, ми не надаємо такої інформації, заявка прийнята - і все! Шановні провайдери - в вас же є якісь сроки виконання заявок, правила на порядок надання послуг - повідомте їх будь-ласка своїм менеджерам, щоб вони могли надати точну і достовірну інформацію вашим клієнтам! А то сьогодні мені повідомили, ( після чергового мого дзвінка про сроки виконання моєї заявки. Якщо в вас виникне така проблема, звикайте спілкуватись з ними щодня, при тому чогось конкретного вам не скажуть) що по-перше, там взагалі не відомо що в мене за проблема, може й не обрив, а по-друге, зараз холодно, а щоб паяти оптоволокно треба тепло. Тепло, Карл!! То це я чекаю до весни, чи як?
Є у вас будь-хто на фірмі, який може мені це сказати?
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Доброго дня пані Ірино! Терміни виконання заявок на ремонт встановлені і регулюються на законодавчому рівні. Але на жаль не завжди їх вдається дотримуватись, і в деяких випадках не лише з технічних питань. Так і в Вашому випадку. З за морозів дійсно працювати з оптикою не має можливості (при мінусовій температурі вона, нажаль стає крихкою). Наші спеціалісти протягом цього тижня обовязково усунуть пошкодження, та відновлять постачання інтернету. По закінченню робіт по відновленню на ваш рахунок буде нараховано компенсацію. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Владислав Миронишин (Ямпіль)
28 груд 2018 00:16
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
У місті Ямпіль Вінницької області підключився до даної мережі постачальника від місцевої компанії Світоч. Швидкість інтернету дуже нестабільна, проплачу "тридцятку", не дотягує до 30 Мбит/с. Але це ще нічого, існує проблема: при підключенні одного з пристроїв по WiFi вдома - інші пристрої вже не можуть користуватися інтернетом. Простий приклад: вмикається на смартфоні або ноутбуку відео з Youtube, підключеному до інтернету від даного постачальника по wifi, і вже інші пристрої не можуть завантажити навіть простий пошук в Google, або якщо загрузить, то за хвилин 5 напевно. :) Прошу відгукнутися, вже звертався до "місцевих представників" не один раз, вони щось намагалися зробити, але нічого в них не виходить.
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Доброго дня Владислав! Дякую за відгук, але у ГК Радіонет ВІДСУТНЄ ПОКРИТТЯ в місті Ямпіль і ми НЕ ПІДКЛЮЧАЄМО ПРИВАТНИХ ОСІБ і вашому місті. Ми лише надаємо канал компаніїї Світоч, згідно з її потребами. Тому на жаль вплинути на вашу ситуацію ми не можемо. Проблеми на каналі до м. Ямпіль відсутні, та він завантажений лише на 60%. З питаннями якості обслуговування звертайтесь до компанії Світоч. С найкращими побажаннями та наступаючим Новим Роком ГК Радіонет
Аноним (Вінниця)
17 груд 2018 21:49
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Тех поддержка не доступна, интернет полное говно, здоровья всем близким и родным работников этого ЧП.
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
День добрый! Спасибо за Ваш отзыв. Наша ТП работает 8:00 - 20:00 Подключены многоканальные линии, на все звонки ТП отвечает. Если у Вас не получилось дозвонится сообщите пожалуйста дату и время. Разберемся с сменой, которая работала в тот день.
Вячеслав (Вінниця)
01 груд 2018 22:17
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Полностью пассивный оператор. На вопрос, почему не работает интернет ответ один: проверьте соединение. Задача одна - продать услугу, которую никто не будет обслуживать. Подключил не вникая, по совету соседей. Очень не рекомендую.
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Здравствуйте! Ответ отправлен Вам на почту. Повторю его здесь: Спасибо за ваш отзыв, который вы оставили 1 декабря на сайте 2ip.ua Прошу вас подробно описать проблему, с кем из операторов вы общались, и были ли приняты меры по устранению неисправности. Если вопрос не был решен прошу вас связаться со ммной по тел. 067ХХХХХХХ или по почте.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Татьяна (Ободівка)
18 серп 2018 21:16
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Що написати, навіть не знаю з чого почати.... Нам була заявлена швидкість 4 Мбит/с, за 200 гр, терпіли скільки могли, ще до нового 2018 вона пропала повністю, стрибала від 0.1 до 5 Мбит/с, а тепер взагалі навіть до одного не дотягує. Сервісний центр відповідає коли вважає запотрібне. Гроші платимо, ні за що, гавно-гавном. Не те що не раджу, а закликаю, обходьте цього провайдера стороною, ми теж будемо змінювати. Просто знають же, що проблеми, сказали б поки проблеми платіть меньше, але ні, платіть лохи. У мене нервів не вистачає, всім все до лампочки....
Аноним (Вінниця)
06 серп 2018 23:03
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Виконання заявки на підключення
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Перешол к этому провайдеру (у нас он Скайстрим) от укртелекома и полностью доволен за 100 грн скорость 30 Мбит/с.
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Спасибо за Ваш отзыв. Он очень важен для нас. Отзывы помогают нам быть в курсе того, какой уровень предоставляемых услуг для наших пользователей.
Маргаріта (Гунча)
26 лип 2018 13:44
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Оператор просто не відповідає на телефонні дзвінки, проблема з підключенням. Допомоги не надають. Ау, де допомога! Візьміть трубку!!!
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Доброго дня Маргарита! Є деякі проблеми з звязком, у випадку, коли всі лінії зайняті абоненту при дозвоні видає що лінія вільна. Ми звернулись до нашого телефонного оператора для вирішення проблеми. У такому випадку прошу вас повторно зателефонувати, або надішліть заявку на нашу техпідтримку поштою. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Станислав (Золухи)
15 черв 2018 17:15
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я хотел бы поинтересоваться, когда вы поставите у нас в селе Попелюхи скорость до 5 Мбит/с потому что у вас на сайте 4 Мбит/с нету, везде 5 Мбит/с. Жду ответ.
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
День добрий, Станіслав! З 17.06.2018 р Попелюхи переключено на тест - швидкість 5 Мб/с. Під час тестування вартість тарифів не змінюється.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг