Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 140
рекомендують: 33 чол
не рекомендують: 107 чол
ТОВ "Радіонет"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Сергій Сесюк (Пилява)
15 черв 2020 10:37
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
Ф00206779
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже розчарований. До травня місяця користувався послугами "Мобіт", все влаштовувало, але останнього тижня прийшло повідомлення, що змінюється постачальник послуг-стає Радіонет- та відповідно реквізити для оплати. Оплатив за ними 200 грн, про що шкодую. Ще в травні останнього тижня почались перебої з інтернетом, то з'являвся ненадовго, та навіть сторінки не відкривалися. Ласка господня, що дистанційне навчання закінчилось, бо хоч криком кричи. У червні інтернет був лише першого числа- ще подумав,що нарешті все налагодилось. Але вже увечері інтернет зник . І по сьогоднішній день- вже 15-е червня. Додзвонитися проблемно- скидають , беруть слухавку лише з питань оплати, кажуть, у Вас така то сумма на рахунку, а все інше не до нас. Та навіть коли додзовонишся, ніякої реакції, одні відмовки - мовляв, чекайте, заявку на ремонт прийнято. Вже два тижні минуло, взагалі відповідати перестали. 11 червня , наприклад, кажуть, що" 6-9 червня були вихідні. А Ви не переживайте, ми Вас заблокували"???!!! Дитина вже перестала питати, коли буде інтернет. Колись користувались інтернетом від "Інтертелекому", відмовились, бо слабкий та нестабільний був, але "Радіонет"в рази гірший, як видно з відгуків тв власної ситуації. Не рекомендую в жодному разі. Пишу з іншої мережі, бо їхня не працює.
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Дякую за ваш відгук. Для прискорення зв'язку з технічною підтримкою на нашому сайті введено можливість комунікації через мессенджер фейсбук, телеграм та вайбер (іконки мессенджерів в меню сайта) >>> http://joxi.ru/Drlg5aPf0an1QA Завтра до вас виїде бригада. Прохання бути на зв'язку. І подивлятись на вхідні в вайбері. Бо буде як на минулому тижні. До вас приїхали на ремонт, але не змогли з вами зв'язатись ні в вайбері, ні по телефону.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ІІSP "Qnet "
Ірина (Бохоніки)
04 січ 2019 17:30
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Мій відгук буде неоднозначним. Почну з того, що від моменту подачі заявки на підключення до власне самого підключення пройшло більше року. Потім - інтернет такий собі, нарікань в принципі немає, трохи швидкість менша, але то проблема майже всіх провайдерів. Можна миритись, але тільки до тих пір, доки в вас не виникне якоїсь проблеми! В цій компанії вирішувати їх не вміють, не люблять і не хочуть! Остання проблема - обрив на лінії. Протягом вже двох тижнів я чую, що заявка прийнята, коли група буде вільна до вас приїдуть. При тому на запитання коли це буде нічого зрозумілого не кажуть - очікуйте, ми не надаємо такої інформації, заявка прийнята - і все! Шановні провайдери - в вас же є якісь сроки виконання заявок, правила на порядок надання послуг - повідомте їх будь-ласка своїм менеджерам, щоб вони могли надати точну і достовірну інформацію вашим клієнтам! А то сьогодні мені повідомили, ( після чергового мого дзвінка про сроки виконання моєї заявки. Якщо в вас виникне така проблема, звикайте спілкуватись з ними щодня, при тому чогось конкретного вам не скажуть) що по-перше, там взагалі не відомо що в мене за проблема, може й не обрив, а по-друге, зараз холодно, а щоб паяти оптоволокно треба тепло. Тепло, Карл!! То це я чекаю до весни, чи як?
Є у вас будь-хто на фірмі, який може мені це сказати?
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Доброго дня пані Ірино! Терміни виконання заявок на ремонт встановлені і регулюються на законодавчому рівні. Але на жаль не завжди їх вдається дотримуватись, і в деяких випадках не лише з технічних питань. Так і в Вашому випадку. З за морозів дійсно працювати з оптикою не має можливості (при мінусовій температурі вона, нажаль стає крихкою). Наші спеціалісти протягом цього тижня обовязково усунуть пошкодження, та відновлять постачання інтернету. По закінченню робіт по відновленню на ваш рахунок буде нараховано компенсацію. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Влад (Горбівці)
06 січ 2022 10:59
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
Р0717-4069
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Змушений залишити і свій відгук. Швидкість сяк-так, коли як. Техпідтримка вкрай жахлива, додзвонитися - ще той квест. Про цілодобову підтримку взагалі не йдеться! Відчуття, що команду Радінет цікавдять лише твої гроші, а не якість надання послуги. В 2021 в суботу перед Паскою (близько 19:00) залишився без вайфаю до самих Провід. Заручник ситуації так-би мовити (святки, трубку звісно ніхто не підіймає). Коли ж нарешті вдалось "достукатись", через тиждень, то виявилось, що і відшкодовувати потрачені кошти за послугу, яка не надавалась (цей самий тиждень), ніхто не збирається. Адже додзвонитись ні до кого, команда Радіонету праздникує. Навіщо чергового залишати? У когось зник вайфай? Зачекають! Власним коштом! Зараз знову щось незрозуміле на сайті Радіонету. Хотів зайти в свій кабінет перевірити кошти, треба проводити чергову абонку, тож хотів глянути залишок коштів. А там напис: ВАШ ГОДИННИК СПІШИТЬ. Це за умови, що в мене включена синхронізація, виставлено часовий пояс і т.д. Я схожі написи бачив на сайтах, власники яких розрахвують отримати незаконний доступ до вашого гаджета, наприклад: ВАШ БРАУЗЕР ЗАСТАРІВ, ОНОВІТЬ ЙОГО В НАС. Сподіваюсь, команда Радіонету розбереться з виплившим написом з годинником на власному сайті, та врахує скарги та побажання своїх абонентів.
Ірина (Бохоніки)
10 січ 2019 00:51
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Коментар до мого попереднього відгуку (розміщений нижче). Провайдер надав відповідь на моє звернення тут, на сайті, і протягом двох днів проблема була вирішена. Приїхала група і все швидко зремонтувала. Попередньо подзвонили, повідомили що планують до нас їхати, чи є хтось вдома, чи зручно і тд, все на рівні. В мене прохання - встановіть якійсь строки виконання заявок на ремонт, розмістіть їх у відкритому доступі та повідомте вашій службі підтримки?, щоб вони могли надавати цю інформацію при оформленні заявки - це збереже нерви і вам, постачальникам, і нам, споживачам. Дуже заважає невизначеність, особливо коли ти працюєш вдома по віддаленому доступі. Питання стоїть не у тому ( і я думаю більшість зараз зі мною погодиться), що мені наприклад от зараз треба срочно щоб їхали і ремонтували, ні. Просто якщо мені скажуть «на протязі, наприклад, 2-х неділь», я може й позітхаю, але буду сидіти і чекати ці дві неділі, а не назвонювати щодня в вашу технічну підтримку, щоб почути чергове «очікуйте», « може завтра». Дякую за відповідь на сайті і за оперативне реагування на мою проблему!
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Дякуэмо за Ваш відгук! В більшості випадків ми усуваємо несправності згідно чинного законодавства, на протязі 3-х діб. Але на жаль в зимовий час, при складних погодніх умовах спланувати виїзди ремонтних бригад не завжди можливо . Найближчим часом ми по Вашому проханню ми розмістимо інформацію на нашому сайті https://radionet.com.ua
Олена (Вінниця)
24 січ 2020 12:20
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Люди, ви бачите переписку з даним провайдером, я спеціально писала на сайт, щоб ви бачили перед тим як підключитись з ким ви потім будете мати діло. Базовій станції не заважає, а те що їх абонент не може нормально користуватись тим обладнанням, яке вони самі поставили і налаштували, бо інший провайдер краде їх частоту, то даному провайдеру все рівно, аби ви гроші тільки свої їм несли. Якщо у вас в селі є тільки цей провайдер, краще почекайте поки не зайде інший, бо викинете гроші, а послугу отримувати ви не будете. Ви потім все рівно будете підключатись до іншого, так як в нас в селі багато зробили. Проблеми в мене з інтернетом були , ще до того як сусіди підключились до іншого провайдера. Мені казали, що дерева заважають, хоча це брехня, потім їхній же консультант це сказав, то моє обладнання погане треба замінити, приїхав технік щось там робив з антеною. А тепер вже спирають на роутери сусідів. Хоча підключались вони ще влітку. Проблеми постійні, тобто щодня, почались більше місяця назад. І такі проблеми не тільки у мене, у всіх хто підключений до радіонет.
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Якби нам було серівно вам бы ніхто би не відповідав в цьому чаті. Вам порадили те, що ви можете зробити самі до приїзду ремонтної бригади. Ми не спираємо на сусідів, ми констатували факт. Перевірте свою пошту. Вам відправили листа з скріном завад.
Олена (Кам'янське)
22 січ 2020 13:07
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Коли ми з вами розмовляли по телефону, ви сказали,що цю частоту ви купили і вона вам належить. Провайдер Хомнет, сам налаштовує обладнання коли підключає абонентів. Не люди самі налаштовують, а провайдер. Отже в межах чинного законодавства, ви повинні надіслати лист до Хомнет з вимогою налаштувати їхні роутери на іншу частоту, так як та належить вам по праву. Якщо даний провайдер буде ігнорувати ви маєте повне право подати до суду за незаконне використання даної частоти. І суд зобов'яже Хомнет переналаштувати своє обладнання. І це цілком правильний вихід із ситуації. Я не повинна займатися вашими проблемами. Найміть юриста, якщо ви самі не розумієте. Але це якщо ви дійсно купили цю частоту, судячи з того, що ви пишете, ви нічого не купляли і тупо людей обманюєте. Якби я назавжди залишилась жити у селі, я би вже давно переключилась на Хомнет і не мала би ніяких проблем. Висновок один, користуватись поки що лайфом, який я роздаю зі смартфона, інтернет дешевий 40 грн, а скорість така як у вас і не пропадає і немає ніяких проблем.
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Роутер вашого сусіда заважає лише вашому - абонентському обладнанню, а не базовій станції, тому у нас не має підстав на звернення в кнтролюючі органи. А з приводу частоти: купляли чи ні - зайдіть до реєстру та пересвідчитись власно, кому вона належить.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Олена (Вінниця)
27 січ 2020 18:49
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Мені за приїзд бригади ви не казали, я вам погадаю, що телефонна розмова в мене з вами записана і мені було сказано, якщо сусіди відмовляються, то ви нічим не можете допомогти. А сусіди сказали, що вони не налаштовували роутери і лізти до них не будуть, бо навіть не знають що в них робити. Теж саме і я так сказала б якби до мене прийшли. Тому що я сама обладнання не купувала, я сама його не ставила і не налаштовувала, це все робили ви, так як і Хомнет.От і розбирайтесь з Хомнетом на якій підставі вони влаштовують своє обладнання на вашу частоту. Це ваша проблема, а не моя, не я купувала частоту, вона не мені належить і я не маю права вказувати кому що налаштовувати.В договорі вказано, що всі технічні питання лежать на провайдеру і ви зобов'язані надавати послуги якісно згідно з мого тарифного плану. Ви договір не виконуєте, бо заявленої вами швидкості у мене не було ніколи.Ще й постійні проблеми зі з'єднанням. Мої обов'язки по договору це своєчасна оплата і допуск ваших працівників до обладнання, що я завжди виконувала.
Вадим (Вінниця)
12 трав 2020 11:03
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
ADSL/SHDSL/VDSL
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не знаю кто пишет положительные комментарии этому провайдеру. Ситуация следующая - у родителей был радионет (сегодня слава богу отказались). Объясняю ситуацию - кабель проложен по крыше многоквартирного дома. 2 месяца назад начались перебои с интернетом, приехал представитель, обнаружили обрыв, перемотал изолентой уехал. Через неделю интернет пропал совсем. Сделал заявку - тишина. сделал повторную - тишина. Прошло 10!!! дней с момента последней заявки (интернета у родителей нет уже месяц). Сегодня с утра отец пришел к ним в офис, и эти молодцы заявляют что ремонт будет за его счет. Вот мне непонятно с какого перепугу. Как правило ВСЕ поставщики услуг ремонтируют свое оборудование за свой счет. Да кто не в курсе Вы отвечаете только за то, что находится непосредственно в Вашей квартире. Я честно говоря немного прифигел. т.е. кинуть кабель по крыше без соблюдения норм и правил (при чем замечу кабель для внутренних работ), а потом, когда кабель приходит в негодность требовать за его замену деньги. Мо моему это перебор.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ЧАО "Датагруп"
Аноним (Брацлав)
07 жовт 2019 14:25
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Читаю массу негативных отзывов, и думаю - че за нах? Пользуюсь сервисом с февраля. Для нашего городка провайдер супер. За подключение берут дорого, да. Заявленная скорость - 60 Мбит/с - с лихвой соответствует \. Бывают, конечно, и непродолжительные отключения, и скорость иногда "плавает", но не критично. Смарт ТВ, телефоны, планшеты, ноуты в доме - скорости на всех хватает за глаза. Тарифные планы полностью прозрачны - без скрытых платежей и постоянной "заборгованости" как в конченом укртелекоме (мат). Или в кошмарном недопровайдере интертелеком, услугами которого был вынужден пользоваться долгое время (много мата). Нельзя не отметить удобную оплату - через терминал или приват 24. При этом всю сумму (я плачу 150 грн) вносить сразу необязательно - можно и частями, если вдруг на момент оплаты денег не хватает. В общем, в Брацлаве, насколько я знаю, на данный момент Радионетом довольны все абоненты. Единственный существенный минус - дорогое подключение, это да.
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Спасибо за Ваш отзыв. К сожалению бывают небольшие проблемы и не всегда по обстоятельствах в зоне нашей ответственности. Спасибо за понимание.
Анонім (Вінниця)
29 жовт 2019 09:22
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
К сожалению, это отвратительный и не порядочный провайдер в г. Винница, приходится пользоваться по принуждению, так как на Сабарове нет других провайдеров. На месяц как минимум 5-10 раз интернета просто нет (то обрывы, то еще какие то проблемы), дозвонится на Техслужбу или Службу поддержки просто не: какой то монотонный голос какого то дебила предлагает сделать выбор проблемы путем нажатия цифры, и после этого или звонок срывается или никто не берет трубку. Бригада ремонтников у них одна и та на всю область (это кстати провайдер по области), если повезет могут починить в течении суток, если нет то через сутки. Сколько еще Вы будете мучить пользователей? Не умеете работать - уйдите с рынка, не собирайте негатив от пользователей.
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Здравствуйте! Дякую за ваш відгук. Якщо у вас залишились питання чи є проблеми з доступом до мережі інтернет повідомте будь-ласка на електронну адресу tp @ radionet.com.ua В листі будь-ласка зазначте ваші контактні дані та номер договору.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Владислав Миронишин (Ямпіль)
28 груд 2018 00:16
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
У місті Ямпіль Вінницької області підключився до даної мережі постачальника від місцевої компанії Світоч. Швидкість інтернету дуже нестабільна, проплачу "тридцятку", не дотягує до 30 Мбит/с. Але це ще нічого, існує проблема: при підключенні одного з пристроїв по WiFi вдома - інші пристрої вже не можуть користуватися інтернетом. Простий приклад: вмикається на смартфоні або ноутбуку відео з Youtube, підключеному до інтернету від даного постачальника по wifi, і вже інші пристрої не можуть завантажити навіть простий пошук в Google, або якщо загрузить, то за хвилин 5 напевно. :) Прошу відгукнутися, вже звертався до "місцевих представників" не один раз, вони щось намагалися зробити, але нічого в них не виходить.
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Доброго дня Владислав! Дякую за відгук, але у ГК Радіонет ВІДСУТНЄ ПОКРИТТЯ в місті Ямпіль і ми НЕ ПІДКЛЮЧАЄМО ПРИВАТНИХ ОСІБ і вашому місті. Ми лише надаємо канал компаніїї Світоч, згідно з її потребами. Тому на жаль вплинути на вашу ситуацію ми не можемо. Проблеми на каналі до м. Ямпіль відсутні, та він завантажений лише на 60%. З питаннями якості обслуговування звертайтесь до компанії Світоч. С найкращими побажаннями та наступаючим Новим Роком ГК Радіонет
Аноним (Вінниця)
23 жовт 2019 22:56
Переваги:
Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Шановні користувачі, перш ніж обрати собі провайдера, уважно прочитайте відгуки про нього. Що до компанії "Скайстрім", а від недавна "Радіонет", то це ШАХРАЇ. По рейтингу з хамського ставлення до абонентів, непорядності та ухилення від сплати налогів - це номінант на перше місце у Вінниці. За підключення беруть, чи не найвищу суму в міст 1650 ГРН з одного абонентаі, при цьому не видають жодного документа. Вартість послуги за подачу інтернету швидкістю 60 мг становить 150 грн, та вже через тиждень після підключення, якість подачі послуги відчутео погіршується. Замість договору видають шматок паперу з уже не діючою назвою компанії. ШАХРАЇ! НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Доброго дня! Компанія Скайстрім - існує та діє офіційно, згідно чинного законодавства. Довожу до вашого відома, що на сайті розміщенно Договір публічної оферти, який відповідає всім вимогам чинного законодавства. Відповідно до нього вам видали додаткову угоду з вашими реквізитами та ЗВЕРНІТЬ УВАГУ - банківськими реквізитами СКАЙСТРІМ. Це підтверджує те, що компанія ДІЮЧА. Також вам нагадую, що провести оплату за користування послугою доступу до мережі інтернет ви можете в будь-якому відділенні ПриватБанку, або терміналах самообслуговування, або в будь-якомі іншому банку. Якщо у васзалишились питання чи є проблеми з доступом до мережі інтернет повідомте будь-ласка на електронну адресу tp @ radionet.com.ua В листі будь-ласка зазначте ваші контактні дані та номер договору. З повагою компанія "СкайСтрім"
Володимир (Брацлав)
25 бер 2020 12:57
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не знаю как и кто с вами ухитряется общаться. Создается впечатление фирмы-отморозка. Телефоны на автоответчиках с бесконечными гудками. Проконсультироваться или получить нужную информацию практически невозможно. Скорость не соответствует заявленной. В личный кабинет зайти невозможно по той причине,что моего логина нет в базе,и я так понимаю что и не будет. Нужны вам наши проблемы..Если так будет дальше - суд рассудит. Мы соберем подписи всех абонентов и думаю добьемся результата, который не очень вам понравится. Ого! Ну точно фирма не дружит с порядочностью. Даже в оценке провайдера так хитро замутено, что по-любому 3 звезды у них всегда будет.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Фринет"
Аноним (Шаргород)
22 лют 2019 21:59
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Підключили інтернет платимо за швидкість 10 Мбіт/с інтернет за півроку. Ніколи не було такої швидкості. За підключення заплатили шалені кошти, а саме головне що постійно пінгує. Я завжди телефоную в техпідтримку, але в них одна відповідь - проводяться ремонтні роботи. ЯКІ ремонтні роботи можуть проводитися щодня? Вибачте шановні розробітнтки радіонета, але ваш інтернет ГАМНО. Ви навіть елементарно не можити дати відповідь на питання які вам ставлять, я елементарно не можу навіть ввечері подивитися фільм. НЕРЕКОМЕНДУЮ НІВЯКОМУ РАЗІ. ДОСИТЬ! ІНТЕРНЕТ ПОВНА ЛАЖА ТО ЩЕЙ ОПЕРАТОРИ ЯКІ В ТЕХПІДТРИМЦІ ТУПІ ЯКІ ЕЛЕМЕНТАРНО НЕ МОЖУТЬ ДАТИ ВІДПОВІДЬ.
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Шановний абонент! Дякуємо за ваш відгук. Будь ласка надішліть свої контактні данні на адресу tp****@*****radionet.com.ua (без символів * ) задля вирішення вашої проблеми з доступом до мережі інтернет.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "ИНТЕРНЕТ-КОСМОС"
Аноним (Гурівці)
09 квіт 2017 01:30
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
3.16 Мбіт/c
Upload:
5.42 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Після подачі, заявки минуло три дні, приїхали підключили, інтернетом користується все село, близько 60 людей, поломки не часті. Тільки була якось гроза і тоді згоріло обладнання їхнє, за добу все починили, оперативні люди, адекватні ціни на радіо інтернет, не дорого для радіо. Зараз уже ведуть оптику по селі. Техпідтримка адекватна не хамлять, тільки сусідка до них моя, з предявами, що мала скорость. Прийшовши побачив шо її система оновлення скачувала. Якось так я ними довольний. Інтернет в них теж добрий. Було в них таке шо канала не хватало на нас, то сказали, що через місяць устранять, так і сталося вже все добре. :)
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Спасибо за отзыв!
Ольга (Літинка)
23 квіт 2023 15:34
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
Р0820-7409
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не рекомендую цього провайдера. Не працює інтернет від 21.04.23 до сьогоднішнього дня 23.04.23 і незрозуміло коли відремонтують поломку в с.Літинка (Вінницького р-ну). Я звонила в службу підтримки і 21.04.23, і 22.04.23 декілька разів і просила відремонтувати, так як інтернет взагалі не працює, на що оператор мені відповів: "Якщо наш спеціаліст буде проіздом в вашому селі, то відремонтує, а якщо ні, то будете сидіти ще без інтернету невідомо скільки!" Буду переходити на іншого провайдера з таким відношенням, так як працюю онлайн і для мене є важливим і обов'язковим наявність інтернету.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Олена (Вінниця)
19 січ 2020 10:12
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ви зовсім там подуріли, інтернет сусіди ще літом підключили і роутер їм налаштовували техніки з хомнет.І в мене є запис нашої телефонної розмови з вами. То вам дерева мішають і ви кажете що я повинна в сільську раду йти і домовлятись щоб зрізали ті тополі, хоча як підключали то бачили все, тепер я повинна ще й розбиратись чому хомнет налаштував роутери на вашу частоту? І після того як я з вами сварилась по телефону і сказала, що подам до суду, бо ви не виконуєте договір, то відразу інтернет перестав пропадати, тобто вже роутери сусідів не заважають? Ви нахаби і не професіонали.
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Доброго дня Олена. Роутер при кожному включені, при автоматичному налаштуванні вибору каналу, кожного разу встановлює новий канал WiFi. Те що відбувалось у вас (проблеми з інтернетом), також відбувалось і у ваших сусідів. Отже вони просто перелаштували частоту свого роутера на іншу.
Леся (Студена)
01 серп 2019 17:43
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Залишила заявку на підключення. Приїхали два монтажника, вилізли на будинок, злізли сказали що у нас заважають дерева і нічого не получится. Але ще можливо антену з більшою потужністю, але вона коштує 1000. Я сказала ок, приїжайте пробуйте. Уже 4 дні, на дзвінки не відповідають і не приїжджають. Техпідтримка, звонила 2 рази, дівчина чесно записала мої дані і обіцяла передзвонити, так і немає відповіді. Що ви за провайдер такий, підключення коштує не мало, а монтаж як будь то би за безкоштовно і в вихідний!!!! Скажіть куди мені звернутись аби все таки отримати підключення!?
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Доброго дня! Дякуємо за інформацію. Надішліть будь-ласка ваші контактні данні на адресу tp @ radionet.com.ua Відповідь продублював вам на пошту.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Щурівці)
10 лип 2019 19:26
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Шановні працівники ПП"Радіонет", скажіть будь ласка, ви колись берете трубку, коли до вас телефонують абоненти? Третій день підряд не можу додзвонитися. Що у вас твориться з цим конченим інтернетом? Ви знущаєтеся над людьми? Кожнісінький день пів дня інтернету немає, на вихідні взагалі його немає! Швидкість не відповідає заявленому тарифному плану. Викликали ремонтну бригаду,вона доїхати не може, потім кажуть,що ми не залишали заявку. Скільки може це продовжуватися? Не рекомендую нікому цей провайдер і надіюсь вам не довго залишилося бути в нашому селі.
Татьяна (Ободівка)
18 серп 2018 21:16
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Що написати, навіть не знаю з чого почати.... Нам була заявлена швидкість 4 Мбит/с, за 200 гр, терпіли скільки могли, ще до нового 2018 вона пропала повністю, стрибала від 0.1 до 5 Мбит/с, а тепер взагалі навіть до одного не дотягує. Сервісний центр відповідає коли вважає запотрібне. Гроші платимо, ні за що, гавно-гавном. Не те що не раджу, а закликаю, обходьте цього провайдера стороною, ми теж будемо змінювати. Просто знають же, що проблеми, сказали б поки проблеми платіть меньше, але ні, платіть лохи. У мене нервів не вистачає, всім все до лампочки....
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг