Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 140
рекомендують: 33 чол
не рекомендують: 107 чол
ТОВ "Радіонет"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Аноним (Кайдаки)
10 вер 2020 09:20
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Очень плохой интернет, скорости совсем нет, часто совсем пропадает, на заявки не выезжают, предлагают клиенту самому решать вопросы неисправности.
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Здравствуйте. Отправьте пожалуйста ваш № договора и контактные данные чтобы мы имели возможность решить вашу проблему с интернет-доступом. Отправьте на почту (без знаков *) tp****@***radinet.com.ua Спасибо за ваш отзыв.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Ольга (Вінниця)
03 серп 2020 11:42
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет работает с перебоями, скорость часто не соответствует, оператору дозвониться не возможно, при личных встречах отрицают проблему и не решают ее, зайти в личный кабинет не возможно. Стоимость подняли почти в 2 раза, а качество хуже с каждым месяцом.
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Здравствуйте! Спасибо за ваш отзыв! В шапке сайта есть форма связи через мессенджеры. К сожалению бывают случаи, когда все операторы действительно заняты. В таком случае отпишите в клиентскую поддержку через один из мессенджеров. Ответ продублировал вам на почту и соответственно передал в клиентскую поддержку. Прошу в ответ на наше письмо сообщить ваш № договора, и вашу проблему. Доступы в личный кабинет у вас в договоре прописанны. Он функционирует даже если у вас отключен интернет Спасибо за понимание.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Аноним (Миргород)
24 черв 2020 00:37
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Просто ужас, сломалась антенна, и за замену требуют 1500 грн. где такое видано. Чтоб каждые 2-3 года покупать антенну.
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Здравствуйте! У каждого оборудования есть свой гарантийный срок и перечень поломок, которые попадают под гарантию. Если оборудование вышло из строя через 2-а года и/или после грозы, то это никак не попадает под гарантийную замену. Если у вас вышел из строя телефон через 2-а года -вам же его не меняют бесплатно
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Сергій Сесюк (Пилява)
15 черв 2020 10:37
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
Ф00206779
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже розчарований. До травня місяця користувався послугами "Мобіт", все влаштовувало, але останнього тижня прийшло повідомлення, що змінюється постачальник послуг-стає Радіонет- та відповідно реквізити для оплати. Оплатив за ними 200 грн, про що шкодую. Ще в травні останнього тижня почались перебої з інтернетом, то з'являвся ненадовго, та навіть сторінки не відкривалися. Ласка господня, що дистанційне навчання закінчилось, бо хоч криком кричи. У червні інтернет був лише першого числа- ще подумав,що нарешті все налагодилось. Але вже увечері інтернет зник . І по сьогоднішній день- вже 15-е червня. Додзвонитися проблемно- скидають , беруть слухавку лише з питань оплати, кажуть, у Вас така то сумма на рахунку, а все інше не до нас. Та навіть коли додзовонишся, ніякої реакції, одні відмовки - мовляв, чекайте, заявку на ремонт прийнято. Вже два тижні минуло, взагалі відповідати перестали. 11 червня , наприклад, кажуть, що" 6-9 червня були вихідні. А Ви не переживайте, ми Вас заблокували"???!!! Дитина вже перестала питати, коли буде інтернет. Колись користувались інтернетом від "Інтертелекому", відмовились, бо слабкий та нестабільний був, але "Радіонет"в рази гірший, як видно з відгуків тв власної ситуації. Не рекомендую в жодному разі. Пишу з іншої мережі, бо їхня не працює.
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Дякую за ваш відгук. Для прискорення зв'язку з технічною підтримкою на нашому сайті введено можливість комунікації через мессенджер фейсбук, телеграм та вайбер (іконки мессенджерів в меню сайта) >>> http://joxi.ru/Drlg5aPf0an1QA Завтра до вас виїде бригада. Прохання бути на зв'язку. І подивлятись на вхідні в вайбері. Бо буде як на минулому тижні. До вас приїхали на ремонт, але не змогли з вами зв'язатись ні в вайбері, ні по телефону.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ІІSP "Qnet "
Аноним (Вінниця)
28 трав 2020 18:23
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вы долго ещё будете людей обманывать? Когда уже будет скорость тарифному плану соответствовать? А людям другого выбора не даете.
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
День добрый! Сообщите пожалуйста ваш номер договора на почту [email protected] Не зная кто вы трудно решить вашу проблему. Заранее спасибо за ответ.
Юля Мельник (Цибулівка)
25 трав 2020 15:12
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Добрый день! Прошу звернути увагу на проблему!!! Яка склалася в селі Цибулівка, вул. М. Мельника 77, уже 2 раз відсутній інтернет техпідтримка не реагує на дзвінки, 10 днів немає інтернету!!! Будь ласка зверніть велику увагу, змушені переходити до іншого провайдера, і таких як ми багато!!!
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Доброго дня! Дякую вам за інформацію! Ми звяжемось з вами
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Іллінці)
22 трав 2020 21:39
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже часто зникає інтернет! Неможливо здати екзамени та подивитись фінал холостяка!!! Надіємось на зміни!
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Доброго дня! Дякую за інформацію! Повідомте будь-ласка вашу адресу або № договору. Продублював на пошту
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Miguel (Вінниця)
16 трав 2020 18:35
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Худшие в мире, никакой техподдержки вы от них не дождётесь, будет пинговать и терять пакеты, и трубку никто не возьмёт, будут скидывать, как только появится альтернатива сразу на неё перейду, до них в этом селе были ребята укртелеком, те тоже считали что они будут безальтернативны всегда, как показывает практика - не будут, и эти тоже - не будут, качество ниже всякой критики.
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
День добрый! Пришлите ваши контактные данные на tp***@***radionet.com.ua (без звёздочек) для решения вашей проблемы, мы свяжемся с вами. И сообщите когда вы не могли дозвонится
Аноним (Вінниця)
12 трав 2020 20:56
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Крайне недоволен так как уже на протяжении пол года постоянно большой пинг и интернет пропадает, а потом появляется примерно через каждые пол часа.
Вадим (Вінниця)
12 трав 2020 11:03
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
ADSL/SHDSL/VDSL
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не знаю кто пишет положительные комментарии этому провайдеру. Ситуация следующая - у родителей был радионет (сегодня слава богу отказались). Объясняю ситуацию - кабель проложен по крыше многоквартирного дома. 2 месяца назад начались перебои с интернетом, приехал представитель, обнаружили обрыв, перемотал изолентой уехал. Через неделю интернет пропал совсем. Сделал заявку - тишина. сделал повторную - тишина. Прошло 10!!! дней с момента последней заявки (интернета у родителей нет уже месяц). Сегодня с утра отец пришел к ним в офис, и эти молодцы заявляют что ремонт будет за его счет. Вот мне непонятно с какого перепугу. Как правило ВСЕ поставщики услуг ремонтируют свое оборудование за свой счет. Да кто не в курсе Вы отвечаете только за то, что находится непосредственно в Вашей квартире. Я честно говоря немного прифигел. т.е. кинуть кабель по крыше без соблюдения норм и правил (при чем замечу кабель для внутренних работ), а потом, когда кабель приходит в негодность требовать за его замену деньги. Мо моему это перебор.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ЧАО "Датагруп"
Аноним (Київ)
29 бер 2020 11:04
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость интернета желает лучшего,мастера по тех поддержке дождаться невозможно.Очень разочарована. Когда только проводила этот интернет, обещали качество, обслуживание, хорошее продлилось недолго. При отключении света интернет не восстанавливается, нужно перезагружать, короче качество провайдера очень плохое.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Володимир (Брацлав)
25 бер 2020 12:57
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не знаю как и кто с вами ухитряется общаться. Создается впечатление фирмы-отморозка. Телефоны на автоответчиках с бесконечными гудками. Проконсультироваться или получить нужную информацию практически невозможно. Скорость не соответствует заявленной. В личный кабинет зайти невозможно по той причине,что моего логина нет в базе,и я так понимаю что и не будет. Нужны вам наши проблемы..Если так будет дальше - суд рассудит. Мы соберем подписи всех абонентов и думаю добьемся результата, который не очень вам понравится. Ого! Ну точно фирма не дружит с порядочностью. Даже в оценке провайдера так хитро замутено, что по-любому 3 звезды у них всегда будет.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Фринет"
Аноним (Київ)
25 бер 2020 12:31
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Шановний "провайдер", ви не хочете розказати як там у вас справи в Бортниках? Чи може розкажіть чому в усіх інтернету майже завжди немає третій місяць?
Аноним (Вінниця)
25 бер 2020 11:29
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользуемся провайдером уже более 5 лет, за все 5 лет скорость не соответствовала тарифу, хорошо что хоть каждый месяц напоминаете произвести оплату по тарифу, обдираловка и только, тариф 5 мбит, раньше когда никогда было 2-3 Мбит/с скорость, а уже последние 2 недели скорость даже до 0.30 Мбит/с не доходит, при звонке на горячую линию у них ответ всегда един "Перезагрузіть роутер скорість нормалізується". Та оно не нормализуется, делайте с этим что-то и перестаньте людей обманывать!
Олег (Київ)
18 бер 2020 21:07
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Це найгірший провайдер у світі. Обіцяних 5 Мбит/с я ніколи не бачив, втрати пакетів бєшенні, а по вечорах інтернету взагалі немає! Валіть з Бортників , дайте зайти нормальному провайдеру в село!
Аноним (Вінниця)
12 бер 2020 16:15
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самый плохой провайдер в мире, если у вас есть выбор между этим или другим, берите любой но другой, минимальная скорость потока; я думал что это из-за роутера, но нет, подключившись к эзернету скорость не поменялась. Постоянные перебои и это главное, бывает нету по несколько дней
Олена (Вінниця)
27 січ 2020 18:49
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Мені за приїзд бригади ви не казали, я вам погадаю, що телефонна розмова в мене з вами записана і мені було сказано, якщо сусіди відмовляються, то ви нічим не можете допомогти. А сусіди сказали, що вони не налаштовували роутери і лізти до них не будуть, бо навіть не знають що в них робити. Теж саме і я так сказала б якби до мене прийшли. Тому що я сама обладнання не купувала, я сама його не ставила і не налаштовувала, це все робили ви, так як і Хомнет.От і розбирайтесь з Хомнетом на якій підставі вони влаштовують своє обладнання на вашу частоту. Це ваша проблема, а не моя, не я купувала частоту, вона не мені належить і я не маю права вказувати кому що налаштовувати.В договорі вказано, що всі технічні питання лежать на провайдеру і ви зобов'язані надавати послуги якісно згідно з мого тарифного плану. Ви договір не виконуєте, бо заявленої вами швидкості у мене не було ніколи.Ще й постійні проблеми зі з'єднанням. Мої обов'язки по договору це своєчасна оплата і допуск ваших працівників до обладнання, що я завжди виконувала.
Олена (Вінниця)
24 січ 2020 12:20
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Люди, ви бачите переписку з даним провайдером, я спеціально писала на сайт, щоб ви бачили перед тим як підключитись з ким ви потім будете мати діло. Базовій станції не заважає, а те що їх абонент не може нормально користуватись тим обладнанням, яке вони самі поставили і налаштували, бо інший провайдер краде їх частоту, то даному провайдеру все рівно, аби ви гроші тільки свої їм несли. Якщо у вас в селі є тільки цей провайдер, краще почекайте поки не зайде інший, бо викинете гроші, а послугу отримувати ви не будете. Ви потім все рівно будете підключатись до іншого, так як в нас в селі багато зробили. Проблеми в мене з інтернетом були , ще до того як сусіди підключились до іншого провайдера. Мені казали, що дерева заважають, хоча це брехня, потім їхній же консультант це сказав, то моє обладнання погане треба замінити, приїхав технік щось там робив з антеною. А тепер вже спирають на роутери сусідів. Хоча підключались вони ще влітку. Проблеми постійні, тобто щодня, почались більше місяця назад. І такі проблеми не тільки у мене, у всіх хто підключений до радіонет.
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Якби нам було серівно вам бы ніхто би не відповідав в цьому чаті. Вам порадили те, що ви можете зробити самі до приїзду ремонтної бригади. Ми не спираємо на сусідів, ми констатували факт. Перевірте свою пошту. Вам відправили листа з скріном завад.
Юрій (Вінниця)
24 січ 2020 01:05
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
До техпідтримки додзвонитися неможливо. Ввечері пропав інтернет, з ким консультуватись - незрозуміло, запас коштів був ще місяць. Швидкість періодично падає.
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Доброго дня. Надішліть будь-ласка ваш номер договору на адресу tp @ radionet.com.ua (без пробілів) для вирішення вашого питання.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Олена (Кам'янське)
22 січ 2020 13:07
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Коли ми з вами розмовляли по телефону, ви сказали,що цю частоту ви купили і вона вам належить. Провайдер Хомнет, сам налаштовує обладнання коли підключає абонентів. Не люди самі налаштовують, а провайдер. Отже в межах чинного законодавства, ви повинні надіслати лист до Хомнет з вимогою налаштувати їхні роутери на іншу частоту, так як та належить вам по праву. Якщо даний провайдер буде ігнорувати ви маєте повне право подати до суду за незаконне використання даної частоти. І суд зобов'яже Хомнет переналаштувати своє обладнання. І це цілком правильний вихід із ситуації. Я не повинна займатися вашими проблемами. Найміть юриста, якщо ви самі не розумієте. Але це якщо ви дійсно купили цю частоту, судячи з того, що ви пишете, ви нічого не купляли і тупо людей обманюєте. Якби я назавжди залишилась жити у селі, я би вже давно переключилась на Хомнет і не мала би ніяких проблем. Висновок один, користуватись поки що лайфом, який я роздаю зі смартфона, інтернет дешевий 40 грн, а скорість така як у вас і не пропадає і немає ніяких проблем.
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Роутер вашого сусіда заважає лише вашому - абонентському обладнанню, а не базовій станції, тому у нас не має підстав на звернення в кнтролюючі органи. А з приводу частоти: купляли чи ні - зайдіть до реєстру та пересвідчитись власно, кому вона належить.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг