Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 1.5 із 5
відгуків: 7106
рекомендують: 751 чол
не рекомендують: 6355 чол
ТОВ "ВОЛЯ-Кабель"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Анонім (Вінниця)
16 вер 2022 06:07
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
68.76 Мбіт/c
Upload:
49.77 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Договір:
3482271
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дорога Воля, чи Датагруп, ну Ви зрозуміли... Хотілось би побачити більшу варіативність тарифних планів, тарифні плани без непотрібного особисто мені, та мабуть багатьом кому ще, пакетів з телебаченням. Та за рахунок їх відсутності цього меншу вартість. Також з 1-го вересня у Вас якась помилка в прейскурантах по Вінниці, варіанти тарифів з 100 Мбит/с мають 100 Мбит/с на швидкість передачі даних, такого раніше не було, набрав уточнити і оператор сказав шо так там на справді 10 Мбит/с. Але що дивно я зараз пройшов тест, результати якого видно, і я не вірю своїм очам, 50 Мбит/с на передачу, як це, що це я не розумію... може поясните мені хоть тут. До прейскурантів ще, тут нещодавно змінився тарифний план той що в мене був на якийсь інший, підняли ціну але зменшили швидкість передачі із 20 Мбит/с до 15 Мбит/с, це не приємно, поверніть 20 Мбит/с!! (знову ж, звідки зараз 50 я не знаю) І так тих 15 ледь вистачає іноді, про пінг вже мовчу навіть. Якби Датагруп проводили по Ethernet в моєму районі, перейшов би на них, якось було на одній квартирі дуже задоволений був, але є ні, чомусь тут ніби монополія якась тут у Волі та Евересту і нікого більше по будинках немає щоб провести. У Евересту там взагалі лімітовані тарифи, таке собі сидіти та думати скільки там залишилось ще трафіку в 2022-му році, тому хоч тут Волі +. Не потрібно мене тільки кошмарити телефонними дзвінками, ок? Тільки якщо дасте змогу відключити тв пакет з тарифного плану та зменшити ціну, в мене навіть телевізора в кв немає, а переходити на 10 Мбит/с за 200 грн таке собі. А тут я б хотів роз'яснень з тими швидкостями у прейскурантах, та чому у мене зараз 50 Мбит/с швидкість передачі якщо все ж таки має бути 15 Мбит/с ніби то.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. За вашим договором надається інтернет на швидкості 204800/15360 Кбіт/с. Ви можете обрати зручний для вас пакет. Ознайомитись з діючими регулярними тарифами ви можете на нашому сайті в розділі "Прейскуранти", обравши ваше місто в правому верхньому кутку сторінки: https://vinnitsa.ex.volia.com/ukr/subscribe/tariffs/. Оскільки на даному ресурсі немає можливості комунікації та обмежена кількість символів на відповідь, а ваше звернення потребує детальнішого розгляду, вам зателефонує менеджер на підтверджений номер телефону за договором. Будь ласка, відповідайте на телефоні дзвінки. Або ви можете самостійно звернутись в наш чат на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки, вказавши номер договору. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Микола Венгер (Вінниця)
16 серп 2022 17:59
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
380636057820
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Коли я телефоную на гарячу лінію то так званий оператор знає що в мене на адресі поломка, і обмежує мені можливість говорити з оператором -козли кончені, є мої телефони якщо сталась поломка, напишіть у вайбер чи як? Чому потрібно мене злити??? Поломка у вас, хоча я проплатив у повному обсязі, тоді я чекаю продовження терміну дії проплачених послуг через вашу аварію, ви ж мене не питаєте де я гроші беру задля поповнення рахунку. Відношення паскудне, тарифи дорогі, якщо ви своїми клієнтами не дорожите, тоді у вас їх суттєво поменшає.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Микола Венгер, добрий день. За вашою адресою відкрито аварійне відключення послуг. Ми робимо все можливе, щоб відновити послуги якнайшвидше. Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Після завершення відновлювальних робіт ви будете проінформовані за допомогою Viber/SMS . Будь ласка, після отримання смс повідомлення, перезавантажте ваше обладнання. Також, інформацію про аварійне відключення ви можете отримати на порталі "Мій кабінет" my.volia.com або в нашому Телеграм каналі: https://t.me/myvolia. Якщо у вас є додаткові питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Олег (Вінниця)
20 трав 2022 00:44
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
1234219
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дорогі послуги, які не відповідають своїй ціні. Мала швидкість та не стабільна робота. Від гарячої лінії лише обіцянки.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Олег. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня, удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. По вашому договору вже оформлено заявку на сервісне обслуговування. Будь ласка, очікуйте майстра. Керувати заявками за договором ви можете на Порталі "Мій кабінет" my.volia.com., в розділі "Мої заявки".
Валентина (Вінниця)
03 лют 2022 14:59
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
1172813
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
28 января целый день звонила на гарячую линию, чтобы уточнить как рассторгнуть договор. Вечером специалист перезвонила и предложила, что по заявлению можно отключить каб.телевидение. Написала заявление, отправила по е мейл. Сегодня оказывается, что такой услуги нет. Причем никто даже не соизволил позвонить и сказать. Хамское отношение к клиентам!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Валентина, добрий день. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня, удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Як бачимо, вам було надано повторну консультацію з відключення послуг. Приносимо вибачення за незручності. Якщо у вас залишились питання, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Анонім (Вінниця)
21 січ 2022 15:57
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.24 Мбіт/c
Upload:
0.15 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший провайдер серед провайдерів. Мало того що постійно пропадає інтернет, потрібно їх модем docsis перегружати так щей пінг як на місцяь тай щей ціни як за оптоволокно. Нікому не раджу.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо, що знайшли час повідомити нас про цю ситуацію. Ми працюємо над помилками, міняємо процеси, впроваджуємо зміни, які дозволять зробити обслуговування краще. Питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Олег (Вінниця)
16 січ 2022 02:48
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я работаю в интернете, и в день выбивает интернет каждые 3 часа, это ужасно, и не возможно работать. Не рекомендую совершенно пользоваться данным интернетом, я завтра же отключаюсь и перехожу на другой интернет-провайдер, и всем рекомендую!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Олег. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня, удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду, напишіть будь ласка, у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Вінниця)
07 січ 2022 13:24
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ціна все більша і більша, а швидкість інтернету все менша і менша. Зараз активно шукаю іншого провайдера.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Микола (Вінниця)
27 груд 2021 15:43
Переваги:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жахливе відношення до клієнтів, інтернет не працює а на лініїї в них все ок, тарифи космос, в техпідтримку хрен додзвонився, те що з заявлених 200 Мбит/с є тільки 5-10 Мбит/с, а інколи й того нема походу то норма от і думайте, я особисто не раджу. На питання чи можуть перевірити на місці в чому річ - плати+ матеріали, а за що тоді абонплату берете...
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Микола, добрий день. Дякуємо за відгук! Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Реальний виклик і виїзд техніка оплачується згідно діючого прейскуранту сервісних послуг залежно від потрібного виду робіт та виявлених техніком на адресі причин несправності. Питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Години роботи чату: Пн-Нд з 09:00 по 21:00.
Анонім (Вінниця)
07 груд 2021 22:46
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.41 Мбіт/c
Upload:
0.44 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Это именно та скорость которую вы должны ожидать по вечерам в любой день недели. Скорость в лучшем случае станет нормальной только после 2х часов ночи и то если это не очередная поломка на 2+ дня. После обещаний все исправить только хуже стало!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо, що знайшли час повідомити нас про дану ситуацію. Для більш точних показників рекомендуємо перевірити роботу інтернету напряму до комп'ютера (без використання роутера). Оскільки на даному ресурсі немає можливості комунікації, а ваше питання потребує більш детального розгляду, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть ситуацію. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Марина (Вінниця)
06 груд 2021 17:12
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
4903537
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Качество услуг с каждым годом все хуже и хуже, цены все выше и выше. С волей уже около 10 лет и никакой тебе благодарности. Как только появится возможность перейти на Эверест, даже думать не буду. Начали зависать каналы, позвонила в техподдержку мало того что не помог ниче сделать, так еще и вообще работать перестали каналы. И теперь мне надо ждать 2 дня их техника и платить за вызов 90грн. Раньше вызовы были бесплатными. Зато цены они успевают быстро поднимать, с октября потом с ноября. И это я еще молчу про качество интернета, которое просто ужас. Но воля для устранения этого недостатка просто предлагает купить у них роутер. Я согласна платить деньги но за такое качество услуг, еще они должны мне доплачивать. Никому не рекомендую этого провайдера.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Марина, добрий день. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього: на жаль повністю уникнути несправностей неможливо. Будь ласка, очікуйте приходу майстра за вказаним проміжком. Щодо послуги Інтернет, на швидкість може впливати багато факторів: тип мережевого кабеля; спосіб підключення (мережевим кабелем чи по wi-fi); налаштування на найменш зайнятий канал по вай-фаю; відстань та наявність перешкод у приміщенні між роутером та обладнанням, яке приймає сигнал; технічні характеристики обладнання, що підключається. Якщо Вам знадобиться допомога у вирішенні цього питання - будь ласка, зверніться у наш чат. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00. Із радістю надамо Вам консультацію!
Аноним (Вінниця)
05 груд 2021 20:40
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Всі ми оплачуємо послугу інтернету, вказана швидкість, яка б мала бути, але фактично ми маємо постійні перебої, кожні що 5 хвилин перезавантаження роутера, яке все одно не змінює ситуацію. Тоді вже або вказуйте, що це оплата за інтернет з постійними перебоями в роботі або змінюйте ціну. Вкрай дискомфортно не отримувати очікуваного, а кожне спілкування не вирішує проблеми, тому що в кінцевому результаті ми самі і винні або в тому, що нам не повідомили про зміну тарифу.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук! Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг, ми цінуємо кожного нашого абонента. Питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анонім (Вінниця)
27 лист 2021 21:31
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
32.09 Мбіт/c
Upload:
9.97 Мбіт/c
Договір:
7670509
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
В час пик (пт-вс с 19:00 до 01:00) полная невозможность смотреть даже фильмы. Очень плохая скорость отдачи и пинг в играх. Постоянное (каждый год) повышение цен за "качественные услуги". Крупные поломки, которые не дают зайти в сети интернета в течении несколько дней и так каждый месяц. Увы, но придется менять провайдера. С моей технической стороной все в порядке, только попробуйте посоветовать проверить кабель и так далее.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук! Ми перевірили інформацію та виявили, що у Вас та Ваших сусідів - нестабільний сигнал. Тому ми залишили запит на технічне обслуговування. Коли роботи пройдуть - на підтверджений номер прийде смс-повідомлення. Після закінчення робіт рекомендуємо перезавантажити обладнання. Також нагадуємо, в особистому кабінеті на my.volia.com є можливість самойстійно відстежувати наявність технічних робіт за адресою. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Юрій (Вінниця)
06 лист 2021 01:47
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
70.24 Мбіт/c
Upload:
4.98 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Договір:
3482271
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
В останній час почались сильні проблеми зі швидкістю передачі даних, телефонуєш, робиш заявку на прихід техніка, він приходить нічого не змінюється, і так по колу вже два тижні. Ходили на відділення, там також ніякої допомоги, прийшов технік перемкнув на інший порт, з його слів, стало трохи краще. Були серйозні, довготривалі просадки 0.1 Мбит/с, а тепер теж саме але до 1-3 Мбит/с в середньому, ну таке собі знаєте... По тарифу має бути стабільних 10 Мбит/с, як було раніше, так як сума за тариф не мала ще й постійно росте, але не якість інтернету. Користуватись інтернетом у якого 3 мегабіти на передачу і платити 300 гривень це смішно та соромно навіть комусь сказати. Тарифи у Волі теж дивні, навішають тобі якихось підписок, однотипних каналій із футболом і візьмуть з тебе за це гроші, а воно тобі на*** не треба, підключаєш лиже через швидкість віддачі той тариф, тому що просто такого тарифу з інтернетом з мінімальним телебаченням там немає. Використовувати інтернет в іграх чи стримінгу взагалі не є реальним, постійно високий пінг та втрати пакетів. Про передачу великих файлів взагалі мовчу, це буде тривати вічність. І це не той випадок коли проблема якась з моєї сторони!).
На жаль за моєю адресою, де зараз знімаю житло, та й на багатьох інших де знімав, доступно підключають лише Воля та Еверест, але у других в списку там свої дивні дива відбуваються)) людям там у 2021-му році пропонують лімітовані тарифні пакети або безлім на 2 5Мбит/с за 400 гривень. Тому обирати доводится між двома стільцями як то кажуть. Якось повезло і за однією адресою проводили Датагруп, то це просто небо і земля)) шкода що не проводять де я зараз мешкаю, хоча це пара зупинок від їх офісу.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Юрій. Дякуємо за відгук. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Ми готові в найкоротші терміни розібратися і встановити причину проблеми, а їх може бути багато (пошкоджений кабель, "слабкий" роутер та інше.). Ви вказали номер вашого договору, ми перевіримо дані по системі та передамо інформацію відповідальному спеціалісту. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Евгений (Вінниця)
29 жовт 2021 12:25
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.81 Мбіт/c
Upload:
7.06 Мбіт/c
Договір:
380937979188
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
3 день не могут сделать интернет во всём доме. Звонить в техподдержку, писать в чат на сайте бесполезно одни и те же отговорки что проводятся восстановительные работы ожидайте смс. За 3 дня можно было уже всю проводку в доме поменять при необходимости. Качество услуг 0, качество тех обслуживание 0, устранение неисправностей 0, вообще не рекомендую данного провайдера у которого цены одни из самых самые высоких по городу. Легче сразу переходить на другого провайдера чем ждать пока они что то сделают.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня, Евгений. Дякуємо за відгук. На жаль повністю уникнути аварійних ситуацій та пошкоджень абонентського кабелю неможливо, але ми намагаємось відновлювати надання послуг як можливо швидше. Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Плановий термін усунення несправності 29.10.2021р. Після завершення відновлювальних робіт ви будете проінформовані за допомогою Viber/SMS. Також, після отримання смс повідомлення, перезавантажте, будь ласка, ваше обладнання. Інформацію про аварійне відключення та технічне обслуговування будинку ви можете отримати на порталі "Мій кабінет" my.volia.com. Ви вказали номер вашого договору, ми передамо інформацію відповідальним спеціалістам. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Аноним (Вінниця)
28 жовт 2021 20:46
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.86 Мбіт/c
Upload:
6.95 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
2 дня скорость интернета 2 Мбит/с на звонки в техподдержку один и тот же ответ какие то ремонтные работы по дому ожидайте смс. Вот уже 2 дня ожидаю чёт никак не приходит. Постоянно скачет скорость интернета, 100 Мбит/с заявленных почти никогда нет всегда виноват гигабитный вай фай роутер, хотя через шнур скорость тоже далека от 100 Мбит/с. Легче на другого провайдера перейти чем ждать пока они устранят проблему.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго вечора. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня, удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Для детальної перевірки вашого звернення просимо звернутись у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні технічної несправності та допоможуть змінити тарифний план. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Іван (Вінниця)
23 жовт 2021 18:29
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже погана якість надання послуг. Пропав сігнал в кабелі, виклик ремонтніка 90 грн. Я плоттю гроші щоб вони виправили свій баг. Оператор пропонує відмовитись від послуг, я тільки переплатив на місяць.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Іван. Ваша думка важлива для нас. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг, ми цінуємо кожного нашого клієнта. Оскільки на даному ресурсі немає можливості комунікації, просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Елена (Вінниця)
28 трав 2021 13:32
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
106.74 Мбіт/c
Upload:
9.22 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
ОГО!!! 2 мая скорость была 44.52 Мбит/c, а сегодня вот такая вот... Это при ДО 200 Мбит/с!!! Всё как и раньше подключено, соседские микроволновки стоят на месте, может пока никто из соседей роутер не включил? А? Всё равно, где же до 200 Мбит/с? Я так понимаю, что ответы в комментарии пишет робот. Ответы однотипные. Вам пишут: ЗАЧЕМ ЖЕ ВЫ ПРЕДЛАГАЕТЕ СКОРОСТЬ 200 Мбит/с, А ПОТОМ ЗАЯВЛЯЕТЕ (Цитата) "Добрий день. Ваша думка важлива для нас. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг, ми цінуємо кожного нашого клієнта та готові в найкоротші терміни розібратися і встановити причину низької швидкості, а їх може бути багато: пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету (рівномірний розподіл швидкості між ними); розташування роутера; обладнання, що створює шум (інші роутери - наприклад сусідські, мікрохвильовки і т.д.). Питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Для більш точних показників швидкості, рекомендуємо проводити тест прямим з'єднанням (кабель до комп'ютера), в безпечному режимі із завантаженням мережевого драйверу". Этот ответ у вас ко всем претензиям. Говорят же вам, что ваш ЧАТ для решения проблем не подходит. В вашем чате можно только получить заявки на подключение и иногда даже недостоверную информацию. О компетентности некоторых сотрудников, явно можно поспорить, хотя очень редко попадаешь на знающего своё дело. Если вы ещё раз прокомментируете таким образом, то ручаюсь, пойду дальше. Можно сказать, всучили такой тариф, а теперь одни отговорки, а за снижения тарифа доплачивай. Вы посмотрите сколько у вас положительных отзывов! Крохи. Вы бы видели некоторых своих работников, стоит километровая очередь, а она демонстративно встаёт и идёт курить, причём с таким выражением лица, что хоть стой, хоть падай. Жаль, что фамилию не посмотрела. Один раз стояла в очереди и все люди, которые стояли, стояли на отказ от ваших услуг. Честно, аж страшно стало. Бывают в жизни разные моменты, но все тогда были недовольны вашими услугами. Я тоже отключала интернет. И по совету вашего сотрудника сделала неправильный выбор, потом плевалась, но интернета уже не было, а офис убрали. Очень неправильная политика у вас по отношению к потребителю. Оценка должна быть не "1,5", а "0".
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Елена, добрий день. Дякуємо, що знайшли час залишити відгук. Швидкість інтернету, дійсно, може залежати від багатьох факторів. Можливо, для усунення несправності потрібен виклик технічного спеціаліста або заміна орендованого обладнання. Ми хочемо допомогти вирішити ситуацію. Оскільки на даному ресурсі немає можливості комунікації, просимо вас звернутися у компанію будь-яким зручним способом, щоб ми мали змогу встановити причину низької швидкості та перевірити більше інформації. Наприклад: зателефонувати до підтримки (050) 502-22-50, (093) 502-22-50, (068) 502-22-50, написати в онлайн чат або у соціальні мережі чи e-mail: [email protected]. Обов'язково зробимо все можливе, щоб ваше будь-яке питання було вирішено якнайшвидше.
Елена (Вінниця)
25 трав 2021 23:34
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
44.52 Мбіт/c
Upload:
8.98 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Заявленная скорость до 200 Мбит/с!!! Это как? За что платятся деньги? Ответы вашего представителя: "готові розібратися і встановити причину низької швидкості, а їх може бути багато: пошкоджений кабель,технічні характеристики роутера і вашого обладнання; кількість підключених пристроїв до Інтернету; обладнання, що створює шум (інші роутери - наприклад сусідські, мікрохвильовки і т.д.). Просимо вас звернутися у наш чат.". Вы же сами предоставляете оборудование, а значит знаете их характеристики. Если вы предоставляете платные услуги, то сами должны понимать подходят они технически или нет. Это тоже самое, когда делают маникюр и говорят: носите ногти свои в чехлах, а ещё наш лак может не подойти вашим ногтям, потому что к ногтям прикреплены ещё и пальцы, а по совместительству и весь организм, поэтому лак может отторгаться, он у нас не многопользовательский, но вы платите всё равно, так как у нас много разных расцветок!!! И ещё. если у вас возникнут проблемы, то обратитесь в чат, вам помогут их решить дистанционно, поправив чехлы... Ваш чат бесполезен. Ты пишешь, а такое ощущение, что тебя не читают. Помочь совершенно не могут. Что значит более точные показатели в безопасном режиме? Мы работаем в обычном режиме, а не в безопасном!!! И даже в б.р-ме результата нет. Зачем предлагать скорость, которую вы не можете предоставить? Такие вопросы решают до подписания договора. Если человек хочет перейти на другой тариф, то предлагаете поменять его с доплатой. Как это? В чём виноват покупатель ваших платных услуг? Отписываетесь в ответах стандартными фразами. Вот такие услуги предлагаете вы. Не думайте, что всё сойдёт вам с рук. Сарафанное радио лучшая реклама.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Швидкість інтернету може залежати від технічного стану обладнання, в тому числі від вашого особистого обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Олександр (Вінниця)
05 квіт 2021 22:06
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Якість послуги, Усунення пошкоджень
Договір:
1232654
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго дня. Підключений на Воля з 2007 року. До 2021 року майже всі послуги мали задовільну якість. Крім зміни тарифу без попереджень особливих зауважень не було. З лютого 2021 року почались постійні проблеми з блокуванням каналів і швидкістю інтернету. Після чергового консультування викликали майстра. Майстер знайшов несправність на розподільнику в під'їзді. При усуненні несправності згорів тюнер і телевізор. Після звернення до волі отримав відповідь, що ми нічого нікому не компенсуємо, хоча є висновки з сервісних центрів. Максимум втретє за місяць замінили тюнер. Альтернативи крім мобільного на даний час немає. Завтра знову прийде майстер, якщо не буде результату буду переходити на мобільний інтернет і олл.тв. ОБО'ЯЗКОВО при виклику майстра фіксуйте все на відео до і після ремонту. Якщо є вибір провайдера Воля не підключайте.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Олександр, доброго дня. Дякуємо вам за відгук! Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг, ми цінуємо кожного нашого абонента. Нам прикро, що у вас склалась така ситуація. Із радістю допоможемо вирішити питання щодо якості - будь ласка, очікуйте на техніка. А якщо в подальшому у вас виникнуть питання по якості послуг або сервісу - можете звертатись у наш чат. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Вінниця)
30 бер 2021 01:07
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Никогда не подключайте этот интернет! Просто хуже не куда. Мало того что не дает скорость которая по договору, так выключается когда хочет, на сколько хочет и зависает практически постоянно. Не интернет а сплошное разочарование! За что мы платим деньги? Не могу работать потому что беспрерывные проблемы с соединением. Я уже молчу о блогерах, стримерах, геймерах и т.д. Не рекомендую!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня, удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг