Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Аноним (Бердичів)
06 вер 2022 20:22
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Це просто жахіття, а не провайдер нікому не рекомендую. Через день немає інтернету я на офіс до них хожу вже як на роботу, телефоную оператори брешуть кажучи, що в них на лінії хвилин 15 як немає інтернету, а по факту 6 годин, якщо Вам важливі ваші нерви не зв’язуйтесь з цим провайдером. Буду змінювати провайдера!!!
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Аноним (Бердичів)
19 трав 2022 17:20
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
4.12 Мбіт/c
Upload:
9.22 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Утром ещё более-менее нормально, вечером вообще скорость не соответствует тарифу, вчера около 21.00 были постоянные обрывы каждых 2-3 минуты.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Аноним (Бердичів)
29 квіт 2022 16:37
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Днём нестабильная скорость, часто скорость падает до 1 Мбит/с, виснет ютуб и долго открываются страницы...
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Игорь (Бердичів)
25 бер 2022 15:11
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
413100304
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
22.03; 23.03; 25.03 відсутній інтернет, а діти на дистанційному навчанні. Телефон 0931700590 (цілодобовий) ніхто не відповідає, коли б не дзвонив. Коли це вже закінчиться?
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Бердичів)
29 груд 2021 10:01
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Для более-менее нормальной работы провайдер нуждается в периодическом высказывании негодований напрямую. Помогает только про***дон, а не обычные жалобы. Жаль, но и этого хватает ненадолго. Не рекомендую. Пускай эту шарагу выкупит кто-то более компетентный и заинтересованный в довольстве клиентов.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація.
Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації:
1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/
2) Лист на електронну пошту [email protected]
3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support.
Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Иван (Бердичів)
24 лист 2021 01:30
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
По началу не мог нарадоваться что нашёлся нормальный провайдер. Но по истечению уже достаточного количества лет (больше 5 являюсь пользователем) все становится только хуже. Сейчас начались ежевечерние перебои с подключением на что поддержка говорит что они проверили и никаких сбоев не было (типо я сам все придумал). Как пруф у знакомых по городу те же самые проблемы даже одновременно со мной. Даже сейчас пишу отзыв с мобильного, видимо 170 грн в мес абонплату мало для них чтобы дать мне возможность написать этот отзыв с их интернета... Накипело, думаю вскоре будем прощаться.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Олег Коріненко (Бердичів)
01 жовт 2021 19:00
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
48.62 Мбіт/c
Upload:
29.35 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
По договору до 100 Мбит/с, на деле - 48-49 Мбит/с, прийом и 26 Мбит/с отдача!!!???
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація.
Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації:
1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/
2) Лист на електронну пошту [email protected]
3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support.
Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Аноним (Бердичів)
20 черв 2020 11:15
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Все добре поки працює. Коли пропадає інернет додзвониться не можна. Постійно грає музика і чекайте з'єднання з оператором. У них працює Володимир який любить покурити шишу і був під слідством про наркотики. Я в шоці від такого провайдера.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки і вирішення вашого питання нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Степан (Бердичів)
16 черв 2020 14:53
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
41343104551
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользуюсь данным провайдером почти 3 года, плачу 120 грн в месяц за 100 Мбит/с, что довольно дорого, так как на выходе получаю 50 Мбит/с. Зачастую пропадает интернет, а поддержка говорит, что у них неисправности и Вам нужно ожидать. Чуда видимо. Из тарифов тут только 30, 60 и 100 Мбит/с. P.S. Пишу с мобильного киевстара, так как фринет опять не доступен, проверил всё, подключал напрямую через кабель, перезагружал роутер, звонил в поддержку. В итоге - "У нас неисправность, ожидайте". Я понимаю, что ситуации бывают разные, но. Почему каждый год пару раз у меня пропадает интернет из-за неисправности? Темболее, за что я плачу 120 грн, если получаю довольно низкую скорость.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Здравствуйте! Спасибо, что указали свой номер договора. На данный момент проблема устранена частично и завтра будут проводиться технические работы для полного устранения возникшей ситуации и восстановления корректной работы услуги. С Вами обязательно свяжется наш специалист для детальной проверки скорости и ответа на интересующие вопросы. С уважением сотрудник компании «ФРИНЕТ», Игнат.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Бердичів)
04 груд 2019 19:39
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
64.41 Мбіт/c
Upload:
64.96 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Постоянно повышаются тарифы. А качество услуг все меньше и меньше. Подыскиваем нового провайдера. Особенно ужасно работает телевидение олтв.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Здравствуйте! Для детальной проверки и решения Вашего вопроса нам необходима контактная информация. Для обеспечения конфиденциальности, просим Вас связаться с нами по одному из каналов коммуникации: 1) Форма обратной связи, тип — жалоба: https://o3.ua/contacts/ 2) Письмо на электронную почту [email protected] 3) Бот каналы в мессенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцию отзыва: https://o3.ua/support. Обязательно, добавьте пожалуйста текст своего отзыва и номер Вашего договора или адрес подключения. С уважением сотрудник компании «ФРИНЕТ», Игнат.
Oleksander (Бердичів)
14 лют 2019 20:51
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
18.34 Мбіт/c
Upload:
14.58 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Фіговенько, дуже фіговенько. Когда є, так буває 20 Мбит/с, а буває цього інтернету взагалі немає.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки і вирішення вашого питання нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв'язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв'язку, тип - скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов'язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії "ФРІНЕТ", Ігнат.
Дима (Бердичів)
02 січ 2019 13:24
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Шарашкіна контора брехуни, обманюють людей, обіцяють велику швидкість якої немає. Нікому не раджу провайдер Фрінет.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Для детальної перевірки і вирішення вашого питання нам необхідна Ваша контактна інформація.
Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв'язатися з нами по одному з каналів комунікації:
1) Форма зворотнього зв'язку, тип - скарга: https://o3.ua/contacts/
2) Лист на електронну пошту [email protected]
3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support.Обов'язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення.
З повагою співробітник компанії "ФРІНЕТ", Ігнат.
Анонім (Бердичів)
08 груд 2018 23:36
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
День добрий. Скільки можна? За що я сплачую 140 грн? За те що інтернета немає до 16.00. Я в курсі що у вас там проблеми з вашим обладнанням, але причому тут я, чому я маю платити зате що у вас проблеми? Дуже прошу зробіть щось тому інтернету, щоб він виправдовував свою ціну, а не випробовував мої нерви. Невже вам приємно читати погані відгуки, справді ж приємно читати хороші відгуки і посміхатися. Але ж ні, немає за що писати хороший відгук, інета більше немає чим він є. Зробіть що небудь БУДЬ-ЛАСКА. Номер договору 41343102266.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Здравствуйте. Приносим извинения за возникшие неудобства.
Аноним (Бердичів)
22 лист 2018 16:02
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Стоило только мне провести интернет для работы, т.к к моему району кроме укртелекома с его жалкими 10 Мбит/с ничего не идёт, как тут сразу интернет пропал через день. Серьезно, пол дня не работает до пяти часов вечера, видите ли уже неделю где-то коммутаторы чинят. Я в жизни ещё так давно не обсырался, заплатив 2к за установку интернета, и на следующий же день получил вместо стабильной работы залупу под щеку.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Здравствуйте. Приносим извинения за временные неудобства. Оставьте свой номер договора для дополнительной проверки.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Бердичів)
08 лист 2018 20:02
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
2.59 Мбіт/c
Upload:
2.62 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Нечего сказать. Люди в этой шарашкиной конторе такие же как и сама кантора. Загнивает последнее. Устал звонить. Объяснять одно и тоже. Ждите в гости с оф. жалобой дорогие бездельники и пофигисты.
Сергей (Бердичів)
09 жовт 2018 23:15
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.06 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Цифры говорят сами за себя... Говорят что исправят, но это продолжается неделю. Кормят завтраками. Не понимаю за что плачу деньги. Серьезно подумываю о смене провайдера.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Здравствуйте. Приносим извинения за временные неудобства.
Сергей (Бердичів)
09 жовт 2018 18:40
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Помойка которую еще поискать надо. За неделю три раза звонил так как падала скорость. Пинг не поверите 3000 мс (три тысячи)!!! Скорость 0.04 Мбит/с. Цифры не путал. У этого провайдера большие проблемы с местными специалистами. С оборудованием и с отношением к клиентам.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Здравствуйте. Приносим извинения за временные неудобства.
Ярик (Бердичів)
12 серп 2018 09:01
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Простите но рекомендовать данный провайдер не стану интернет постоянно пропадает по как мне кажется надуманным причинам то нет света на линии то что-то еще цены поднимают а качество падает. До операторов не дозвонится ребята вы же большая компания а если я звоню узнать почему пропал в 22.00 интернет и я немогу посмотреть фильм после роботы (единственное время когда я по сути пользуюсь данной услугой) то зачем мне такой провайдер? Это как вода по часово, а именно когда она нахер не нужна ее дают а когда нужно тогда отключают. Делайте выводы подключен пк на прямую вы же спросите как и в других операторов но у Вас это пипец какой главный вопрос так я Вам скажу есть специальные программы которые показывают где именно потеря пакетов и т.д. и она точно не на моем кабеле и вашем свиче.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Здравствуйте. Оставьте свой номер договора для дополнительной проверки.
Татьяна #413100654 (Бердичів)
17 черв 2018 20:13
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ціни піднімають, а якість падає! Інтернету більше немає, ніж він є. Сервісний центр крім інженера запропонувати більш нічого не може (якщо поломка на території дому виклик платний, а якщо ні - безкоштовний). Швидкість жахлива, завжди як не поломка на лінії, то обладнання обезживлене! Одним словом гімно, а не провайдер!!!! Нікому не рекомендую!!!! Щоб залишити відгук заходжу з мобільного інтернету, на біса тоді потрібен О3?! Щоб платити і їм, і за мобільний?!
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Здравствуйте, по Вашему договору создана заявка на выход инженера. Ожидайте звонка от специалиста.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Бердичів)
12 черв 2018 13:39
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сайт лежит, за последние 2 недели второй раз пропадает интернет "глобальная проблема у провайдера" наверное пора менять провайдера.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Добро дня. Внаслідок апаратно-програмного збою, виникла аварія на мережі компанії, в зв’язку з чим спостерігалося погіршення якості доступу до мережі Інтернет, а також короткочасна його відсутність. На теперішній час усі аварійно-відновлювальні роботи завершені, послуги надаються у повному обсязі. Наша Компанія докладає максимум зусиль для забезпечення сервісу на належному рівні та недопущення в подальшому подібних ситуацій.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг