Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2.5 із 5
відгуків: 2284
рекомендують: 880 чол
не рекомендують: 1404 чол
ТОВ "Фрінет"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Аноним (Київ)
19 квіт 2024 03:08
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
3.54 Мбіт/c
Upload:
4.62 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Какие же ... нет слов, не первый раз скорость 6 Мбит/с про оплате тарифа 100 Мбит/с без нагрузки, и что самое интересное эти мошенники не комментируют это.По скрипту одинаковые ответы, еще и названивают, с этими козлами даже разговаривать не хочется, их интернет помойку. И перестаньте звонить, все пускай видят какая вы помойка которая должна сидеть в тюрьме за то что кидают людей не предоставляя оплачиваемую работу слугу. Все что вы можете это вернуть все деньги за этот мучительный год прислав на смс номер карты куда возвращать и тогда приезжайте этот мусор выносите. И врать не надо, что проблема не у вас, а в роутере, на прямую с кабеля 6 Мбит/с вместо 100 Мбит/с! Им цена не более 15 грн в месяц тарифа за 5 Мбит/с! Большинство комментариев якобы положительных явно накручены. Распространяйте правду про этого недо провайдера пускай его все выкинут и забудут как страшный сон.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня. Для коректного вимірювання швидкість, рекомендуємо використовувати пряме дротове підключення до Вашого обладнання. На швидкість бездротового з’єднання Wi-Fi можуть впливають зовнішні чинники, які не залежать від провайдера, і такий тест не дасть достовірної інформації. Просимо Вас ознайомитися з інструкцією перевірки швидкості https://o3.ua/support/settings/#1-2 в розділі Підтримка, Тест швидкості. Якщо наші поради не допомогли, зверніться, будь ласка, до операторів нашого контакт-центру, за допомогою чат-боту в каналах Telegram, Viber, Facebook, електронною поштою [email protected], або за контактними номерами, які вказані на сайті https://o3.ua/contacts/
Аноним (Київ)
12 квіт 2024 16:11
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
7.26 Мбіт/c
Upload:
2.41 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
ПОМОЙКА плачу тариф 100 Мбит/с, напрямую без нагрузки ничего другого 7 Мбит/с!! Кто может их засадить в тюрьму за такое? За что мы платим? Кроме как сказать что проблема у нас, их техподдержка нихрена не умеет больше.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Глеб (Дніпро)
18 бер 2024 07:12
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
561801095
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
После расторжения договора с компанией фринет в связи с невыполнением договорных условий, я обратился письменно с заявлением о возврате денежных средств, ответ я так и не получил. Позвонив оператору и задав вопрос о том когда мне возвратят деньги, получил несколько вариантов ответа (звонил я в течении10ти дней) и так - 1. Получите деньги в течении 3-х дней / не получил. 2. Получите деньги в течении 5и дней / не получил. 3. Получите деньги в течение 14 дней / не получил. 4. Получите деньги в течение 30 дней так как у компании финансовые трудности.... Подъехав в офис, что б выяснить ситуацию...дверь мне открыли мастера в нетрезвом виде и сказали, что офис не работает. Как я раннее писал, что копания фринет, это общество ЛГБТ.... Категорически не рекомендую.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за відгук. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Cергій.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Старі Петрівці)
13 бер 2024 22:10
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет работает отвратительно, постоянно аварии на станциях (не понятно где и каким образом они случились), техподдержка не может ничего внятного посоветовать кроме как перезагрузить роутер или посмотреть его настройки.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Глеб (Дніпро)
08 бер 2024 18:43
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
561801095
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
05.03.2024 я залишив заявку про відсутність інтернет-з'єднання, оператор повідомив, що протягом 2 робочих днів за договором буде відновлено інтернет-з’єднання. 06.03.2024 я зателефонував в компанію “Фрінет” і попросив з'єднати з оператором м.Дніпро , оператор Олена (номер оператора 4346) повідомила , що 6 березня о 17:00 будуть майстри по ремонту лінії інтернету, я залишив роботу і чекав майстрів 40 хвилин. О 17:40 нікого не було, я зателефонував в компанію "Фрінет" Олена відповіла, що сьогодні нікого не буде і зі мною зв'яжуться 07.03.2024 безпосередньо майстри. 07.03.2024 о 15:30 зателефонували майстри та уточнили: чи буде хтось удома о 17:00, я відповів – так. О 17:43 приїхали майстри, залізли на стовп, де знаходиться розподільна коробка, щось зробили і сказали - інтернет-з’єднання відновлено , я перевірив, але інтернету немає. Майстри зайшли в будинок, перевірили обладнання і відповіли: що не знають, чому немає інтернет-з’єднання, З ЦИМИ СЛОВАМИ ВОНИ ПІШЛИ. Не советую.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Марина Чернобай (Житомир)
07 бер 2024 13:43
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
В котрий раз збиралась розірвати договір, но все відкладала но це вже зовсім треш - четверту годину нема інтернет. Я втрачаю кошти від заробітку в інтернеті, втрачає покупців через те, що не в змозі їм відповісти. Навіщо мені такі херові послуги??? Дуже неприємна ситуація, ми більш 10 років були вашими клієнтами! Мабуть, треба закінчити цю епопею, бо ваші послуги стали найнижчі!!!!
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Аноним (Київ)
03 бер 2024 18:56
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
14.35 Мбіт/c
Upload:
22.58 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Платим за 50 Мбит/с - 300 грн месяц. Получаем на выходе не больше 15 Мбит/с. Отзывы накрученные, где оценки выше 3 балов. Крайне не советую провайдера.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Антон (Київ)
24 лют 2024 11:41
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
441202545
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Рекомендую не користуватися! Техпідтримка на рахунок швидкості каже мені перевірити пряме підключення і прям наполягає, та яка різниця, тобі ж на вай фаї мені сидіти як колись з Єшкою, 2024 рік все-таки? "Погрожували" викликати майстра для перевірки, так його і не було. Якби ціна була 100 гривень, я б зрозумів, а так за що 180, 25 Мбит/с це фігня, закачування в 1 Мбит/с за 180 гривень це що таке. А я ще думав, що білінк поганий, а ні, коштує на 50 менше, а швидкість адекватна, ще знімається не помісячно, а по денно (не реклама, а факт).
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня. Для коректного вимірювання швидкість, рекомендуємо використовувати пряме дротове підключення до Вашого обладнання. На швидкість бездротового з’єднання Wi-Fi можуть впливають зовнішні чинники, які не залежать від провайдера, і такий тест не дасть достовірної інформації. Просимо Вас ознайомитися з інструкцією перевірки швидкості https://o3.ua/support/settings/#1-2 в розділі Підтримка, Тест швидкості. Якщо наші поради не допомогли, зверніться, будь ласка, до операторів нашого контакт-центру, за допомогою чат-боту в каналах Telegram, Viber, Facebook, електронною поштою [email protected], або за контактними номерами, які вказані на сайті https://o3.ua/contacts/
Наталя Трофімова (Кривий Ріг)
12 лют 2024 19:56
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет постоянно рвет, не возможно смотреть видео. Я молчу про остальное. Реакция ремонтників вообще улыбнуло, типа аппаратура показывает, что у вас есть интернет. Вы нормальные, оценка работы ЗЕРО.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Київ)
09 лют 2024 10:58
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.09 Мбіт/c
Upload:
9.97 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Останнім часом, постійно низька швидкість, іноді проривається до 50 Мбіт/с, але останнім часом дуже рідко.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Просимо Вас ознайомитися з інструкцією перевірки швидкості https://o3.ua/support/settings/#1-2 в розділі Підтримка, Тест швидкості. Якщо наші поради не допомогли, зверніться, будь ласка, до операторів нашого контакт-центру, за допомогою чат-боту в каналах Telegram, Viber, Facebook, електронною поштою [email protected], або за контактними номерами, які вказані на сайті https://o3.ua/contacts/
Аноним (Острог)
06 лют 2024 14:08
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Просто ужасный интернет, буквально каждые 5 минут зависает до 10 секунд, даже видео в 1080п хорошо не грузит.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Станіслав (Кривий Ріг)
28 січ 2024 22:27
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
5641103253
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Мабуть, найгірший провайдер в нашому місті. Сказати що в них є техпідтримка, це не сказати нічого. З 07.01.24 по теперішній час 28.01 відсутній інтернет. На питання коли будуть майстри для ремонту відповіді конкретно не дають, відповідають по шаблону. :( .Терміни невизначені, багато обривів, і т.п. Написав заяву на розірвання договору, і то вони не можуть одразу розглянути (срок розгляду заяви до 7 днів). Якщо Вам дорогий ваш час, та нерви отбходьте цю контору десятою дорогою.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Альбина (Кривий Ріг)
25 січ 2024 11:47
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
5641103389
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
С 6.01 нет интернета (сегодня 25.01). Операторы ничего не знают, зато сразу предупредили, что вызов платный 200 гривен)) У соседей Айти-инвест работает, а эти совсем не шевелятся с ремонтом.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Ангеліна (Кривий Ріг)
23 січ 2024 16:51
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
5641103291
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
З 7.02.2024 (зараз 23.02.2024) Відсутній інтернет. Телефоную кожного дня чую одне і те саме "термінів немає ", "Багато поломок ". Вже набридло чути одне і те саме ніяких дій нема їм байдуже на своїх клієнтів. Проте попередили що за виклик я маю заплатити і з того моменту вже тиждень їдуть, щоб перевірити дріт? Я дуже розчарована і вже шукаю нового провайдера, бо цей не виконує своєї роботи!!! Складається враження що 1 людина працює на ремонті!
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Житомир)
23 груд 2023 13:02
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
8.16 Мбіт/c
Upload:
8 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ви обнагліли чи як? Де подача інтернету згідно тарифу? Тим більше підняття тарифу під час війни...
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Аноним (Київ)
22 груд 2023 18:47
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Законченные с абонплатой в 280 грн по факту 1-3 Мбит/с тариф. За такие деньги дают 1 Гб минимум, а не 1-3 Мбит/с по факту. Отзывы накрученные, переходите на нормальный интернет не спонсируйте эту помойку.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Просимо Вас ознайомитися з інструкцією перевірки швидкості https://o3.ua/support/settings/#1-2 в розділі Підтримка, Тест швидкості. Якщо наші поради не допомогли, зверніться, будь ласка, до операторів нашого контакт-центру, за допомогою чат-боту в каналах Telegram, Viber, Facebook, електронною поштою [email protected], або за контактними номерами, які вказані на сайті https://o3.ua/contacts/
Анонім (Житомир)
21 груд 2023 20:43
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
6.18 Мбіт/c
Upload:
0.39 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не рекомендую, представник провайдера зовсім увійшов в "штопор" - що це таке, в нас такого не має... Одним словом, збивають гроші з людей за послуги, які не надають в повному обсязі.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Аноним (Житомир)
19 груд 2023 19:25
Переваги:
Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скільки можна піднімати тарифи? 50 Мбит/с за які ви підняли тариф не відповідає дійсності. Максимуму 20-25 Мбит/с. Провайдер не розвивається, обладнання застаріле, таке враження що провайдер застряг в розвитку на 20 років назад, проклали віту пару (де задіяно 2 пари до 100 Мбит/с) і все.... Щодо запитання про 1 Гбит/с - "в нас не має можливості", а про оптоволокно в квартиру за технологією PON, яка зараз дуже популярна в умовах сьогодення, представник провайдера зовсім увійшов в "штопор" - що це таке, в нас такого не має... Одним словом, збивають гроші з людей за послуги, які не надають в повному обсязі.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Iгор (Київ)
12 груд 2023 21:37
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
00011569
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість інтернету жахлива. При заявлених 100 Мбит/с в кращому випадку 20 Мбит/с. Відео в ютюби не можливо дивитись. При зверненні в чат бот, відповідь стандартна що у вас все добре а в мене кабель треба з роутера в компʼютер переключити. Єдина проблема це не допомагає. Ви або взагалі відключіть і я перейду до іншого провайдера, або зробіть так щоб все працювало.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Аноним (Дніпро)
12 груд 2023 15:59
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго дня! Хочу вам сказати про повне розчарування в вашому інтернеті та компанії загалом. Хамське відношення контакт центру, відсутній інтернет більше неділі , відповідь на все .. регламенту немає, інженерів немає і все... Таке враження, що телефоную в шарашкіну контору! Якщо б не вимушеність користування, вже давно змінили б на іншу. Так і зробимо. Не рекомендую нікому, краще без інтернету взагалі!
Відгуки напишу не тільки я, а ще пів вулиці ображених користувачів! P.S. інтернет більше не працює ніж працює, кожного місяця по декілька днів відсутній!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг