Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 4 із 5
відгуків: 1176
рекомендують: 832 чол
не рекомендують: 344 чол
ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Игорь (Хмельницький)
05 лют 2020 01:31
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
94.44 Мбіт/c
Upload:
17.51 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Т.к. нет возможности ответить представителю провайдера под первым отзывом - публикую его таким образом...
Теперь по-пунктам ответа: - Я не вёл речь о неком статистическом опросе ибо я не могу знать проводился ли он и тем более о его результатах, да и это впрочем не важно. Есть факт введения в заблуждение абонентов на ваших рекламных бордах. Остальное - лирика. - По поводу пинга - я не утверждал и не утверждаю, что параметры его критично завышены, я веду речь в сравнении с той же волей от которой я давно мечтал откреститься, но не было стабильной альтернативы, кроме почившего эйрбаса, на который я в своё время "сбежал"... Но это тоже лирика и как я уже указал выше - не критично. - А вот некая попытка переложить на меня вину несоответствия скоростей ибо я сам протянул витуху в комнату и обнял её это по меньшей мере смешно! Результаты по скоростям и пингам у меня идентичны с соседом, подключенным к вашей сети... Могу даже на спор провести вместе с компанией эксперимент суть которого будет заключаться в проведении выборки того же спидтеста на десяток разно удалённых серверов, отключении существующего корда, сразу же подключением нового корда, который отожмут ваши монтажники той же длины кабеля, проведением аналогичной выборки спидтеста по тем же серверам... потом корд, который я обжал самостоятельно, подключим в локальную гигабитного сеть, проведением тест на стабильность и те же манипуляции с обжатым вами кабелем, на закуску протестим корды на предмет потери напряжения, сопротивления каждого контакта и если результаты будут идентичны в пределах статистической ошибки - провайдер публично приносит мне извинения за введение в заблуждение и голословное "обвинение", предоставляет на постоянной основе реальный безлимит без ограничения аплоада 30-ю мегабайтами, а предоставят 110 Мбит/с в обе стороны для получения "честной сотки")))) З.Ы. Пока спасибо, что появилась возможность на подключение, как поговаривают, стабильного интернета и особенно альтернативного кабельного ТВ (хотя к предыдущему провайдеру в этом плане не было нареканий, кроме постоянного урезания наполнения из-за которого приходилось переходить на более дорогие ТП) правда не без ложки дёгтя, но всё же 100 грн.\мес. это почти даром... За чуть более, чем сутки использования разрывов и т.д. не замечено. Как будет в дальнейшем будет видно. Пока не могу ни рекомендовать ни не рекомендовать т.к. прошло слишком мало времени, но в качестве паритета к первому отзыву поставлю рекомендовать...
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день, Ігоре Андрійовичу! Дякуємо за Ваше звернення. Компанія ЕВЕРЕСТ™ забезпечує високу якість послуги доступу до Інтернету і стабільну швидкість до 100 Мбіт/с кожному абоненту, незалежно від обраного пакета. Тим часом безлімітні пакети інших провайдерів мають обмеження, які частіше за все не озвучуються абонентам (так, після використання певного об'єму трафіку у більшості провайдерів швидкість суттєво знижується). Ми ж цілодобово надаємо стабільну послугу з незначним контролем трафіку (2 Тбайта) для контролю комерційного використання доступу до Інтернету, з метою запобігання перевантаження абонентської мережі та захисту від вірусів. Якщо абонент використав вказаний об'єм трафіку і факт комерційного використання не підтверджується, він може і надалі користуватися послугою без обмежень. Ще раз звертаємо Вашу увагу на те, що в офіційних документах, на офіційному сайті та всіх без винятку рекламних носіях зазначені умови акційних пропозицій та користування послугами, зокрема і вказано трафік 2 Тбайта. Бачимо, що проблеми зі швидкістю у Вас дійсно відсутні, адже 94,44 Мбіт/с (ще й при використанні роутера) є відмінним показником швидкості доступу до Інтернету. Наразі потреби у виклику нашої ремонтної бригади немає. При виникненні запитань звертайтеся до цілодобової служби підтримки: 700-701, (067) 9-700-709; (093) 1-700-701.
Сергій (Хмельницький)
29 квіт 2023 19:19
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго часу доби. Ось вже який день підряд не можу зайти в "танки" (на євросервера). І не відкривається сайт worldoftanks.eu (сповіщує, що немає зв'язку із сйтом, просить перевірити чи немає помилки в описки в імені хосту worldoftanks.eu та вказує помилку DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAINE. Перезавантаження роутера, DNS-клієнта не допомагає. На інші сайти доступ є, питань немає ніяких. Зателефонував на підтримку, сповістив диспетчера про проблему (телефонував в суботу), але у відповідь почув "Чекайте до понеділка, звернення про наявність проблеми прийняте, зараз вихідні дні, ремонтні бригади на вихідні не працюють". На зауваження, що мала б бути чергова ремонтна бригада, яка працюватиме на вихідних, отримав відповідь: "Так, чергова ремонтна бригада є, її сповістять про наявність звернення та наявні проблему. Чекайте дзвінка". Але зрозуміло, що мені ніхто не зателефонував.
Але що саме цікаве, зранку є доступ і до вказаного вище сайту, і пускає в гру. А після 14 год. зайти ні на сайт, ні в гру неможливо. В результаті на вихідних я залишився без "ЗП", оскільки заробляю на контенті по танках. Тому люди, які полюбляють на вихідних пограти в танки - знайте, що в другій половині дня і до самого пізнього вечора вам не вдасться отримати "задоволення" від гри. І ще вразила реакція диспетчера: "Чекайте до понеділка...", оскільки Еверест позиціонує себе в Хмельницькому як провайдер з найкращою технічною підтримкою 24/7. Тому раджу подумати "танкістам", чи варто обирати Еверест як провайдера домашнього інтернету. P.S. Не рекомендую Еверест через те, що втратив за останні дні свою "ЗП", а техпідтримка не поспішає вирішувати проблеми своїх клієнтів.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день, Сергію. Для нас важливо, щоб абоненти були задоволені як послугами, так і сервісним обслуговуванням. Компанія "Еверест" не блокує доступ до ресурсу worldoftanks.eu та його ігрових серверів. Для вияснення проблеми, чому саме така ситуація по роботі сайту виникла саме в вихідний день ми звернулись до адміністрації сайту. Але для пришвидчення вирішення питання рекомендуємо Вам особисто звернутись до служби підтримки цього сервісу. Мирного дня.
Володимир (Хмельницький)
14 лист 2023 22:29
Переваги:
Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Договір:
1009890
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я випадково оплатив кабельне за своїм номером договору, так от щоб перевести гроші з кабельного на оплату інтернету вони вимагають: 1. Скан-копія чеків/квитанцій, виписок банку/ів, що підтверджують оплату. 2. Скан-копія паспорта (1, 2, 3 сторінки). 3. Скан-копія довідки з реквізитами банку особи, яка звертається із заявою про повернення коштів. 4. Скан-копія ідентифікаційного податкового номера. Файли форматів: jpg, jpeg, png, розмір файлів до 8 Мб. Політика компанії максимально не лояльна до абонентів. Для чого або для кого, вони збирають особисті данні абонентів, це вже питання до силових структур. У нормальних Провайдерів достатньо, телефонного дзвінка, максимум копія чека, мова йде про 150 грн. В 2023 році давати швидкість 100 завантаження і 20 на віддачу, коли є дистанційне навчання і відео звʼязок, це умови палеоліту, провайдер на рівні ВОЛІ а може й гірше. Якщо ви динозавр, та полюбляєте бюрократію, тоді це для вас, у всіх інших випадках надзвичайно поганий вибір. Що до кабельного 90 відсотків каналів російською, плюс не можливість поставити на паузу років 20 тому було круто. На тепер інтернет телебачення давно по переду.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий ранок, Володимире! Бачимо, що Ви зверталися на цілодобову лінію підтримки щодо даного питання. Так, Ви оплатили кошти за послугу кабельне телебачення, а не за інтернет. Хочемо нагадати, що це дві різні послуги, і два різні рахунки. Тому перекинути кошти по дзвінку неможливо. Є певна форма повернення коштів на офіційному сайті компанії Еверест. Щодо персональних даних, то при підключенні абонент надає таку згоду. Стосовно телеканалів, ТОВ ТРК"Еверест" діє виключно у правовому полі та ретранслює канали в пакетах телебачення лише зі списку дозволених Національною Радою з питань телебачення та радіомовлення України. Увесь список каналів є у вільному доступі на офіційному сайті Нацради: https://www.nrada.gov.ua/. Співвідношення кількості україномовних та російськомовних програм в ефірі також відповідає нормам законодавства, що діє в сфері телекомунікацій. Інформуємо, що в тарифному пакеті, яким Ви користуєтесь трафік є безлімітним, і швидкість доступу є симетричною 100 Мбіт/с. Мирного дня.
Игорь Андреевич Ясинский (Хмельницький)
03 лют 2020 15:44
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сегодня подключился к данному провайдеру. Пока по качеству особо сказать нечего, за исключением того, что в первые же минуты после подключения оказалось несколько малоприятных моментов: 1. Заявлен безлимитный интернет, но на самом деле трафик лимитирован 2мя терабайтами в месяц, также не понятно это лишь на даунлоад или вместе с аплоадом? 2. Заявленная скорость также не совсем соответствует реальности: пинги довольно таки высокие; скорость скачивания на 10-15% ниже заявленной; скорость загрузки на 80-85% ниже заявленной. 3. В цифровом тв разочаровал факт отсутствие тв-гида практически на всех каналах (на Воле тв-гид присутствовал на большинстве каналах). Также из минусов хочу отметить отсутствие возможности подключения 200\500\1000 Мбит/с тарифных планов и статического ip адреса. :(
В общем первые впечатления пока не позволяют мне рекомендовать данного оператора т.к. наши "отношения" начались со лжи...
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Доброго дня, Ігоре Андрійовичу. Ми завжди готові до конструктивного діалогу з абонентами. Давайте розберемо більш детально Ваші зауваження. 1. За статистичними даними м. Вінниці та м. Хмельницького середнє використання трафіку серед наших абонентів становить 200 Гбайт (загальний об’єм переданої та прийнятої інформації з мережі Інтернет). Тобто об’єм 2 Тбайта (а це в 10 раз більший трафік за середньостатистичний) дійсно можна вважати безлімітом, адже при користуванні даним тарифом жоден з наших абонентів у м. Хмельницькому не відчув обмежень в користуванні доступом до мережі Інтернет. Хочемо звернути Вашу увагу на те, що в офіційних документах, на офіційному сайті та всіх рекламних носіях зазначений трафік 2 Тбайта. 2. Компанія надає тарифи на швидкості download до 100 Мбіт/с, upload до 30 Мбіт/с (спеціально обмежується компанією для технічного захисту мережі). Ми вживаємо усіх заходів, щоб у зоні нашої відповідальності забезпечити максимальну швидкість та низький ping. Стосовно конкретно Вашої ситуації: нашій бригаді Ви не надали доступу до Вашого обладнання (ПК), не дали можливості зробити монтаж та обжим витої пари, як наслідок – показати Вам реальну швидкість доступу послуги Інтернет. В даному випадку ми відправимо до Вас ремонтну бригаду, яка зробить необхідну діагностику та заміри швидкості доступу. З цією ціллю Вам зателефонує наш представник. 3. Функція Телегід працює не на всіх 120 телеканалах, так як цифрове телебачення ретранслюється в промо перегляді (без додаткової оплати та використання тюнерів, CAM-модулів, карточок авторизації). 4. Наявність нової потужної мережі та використання лише сучасного обладнання надають нам технічну змогу надавати швидкість і до 1 Гбіт/с. Тому при виникненні можливості абонентів прийняти таку швидкість на своєму ПК, можливості Інтернет ресурсів підтримати таку швидкість та наявності попиту на таку швидкість, ми звичайно будемо надавати абонентам тарифи зі швидкістю більше 100Мбіт\с в майбутньому. 5. Ми надаємо абонентам реальну динамічну ір-адресу, яка змінюється вкрай рідко. Статичну ір-адресу та синхронну швидкість абонент може отримати при замовленні послуги виділеного каналу, але і вартість такої послуги буде відповідна (тарифи на користування та вартість підключення обговорюються індивідуально). Ігоре Андрійовичу, Ви, як абонент нашої компанії «Еверест», при підключенні на акцію «Все про100» (100 грн/міс за 2 послуги терміном на 10 міс) отримали цікаві рейтингові телеканали груп TV1000, Sony, Discovery, Viasat etc без додаткового обладнання (тюнерів, CAM-модулів, карточок авторизації), без додаткової оплати за додаткові телевізори (у Вас 3 ТВ); стабільний високошвидкісний Інтернет; цілодобову технічну та сервісну підтримки. Хочемо звернути Вашу увагу на те, що цілодобова лінія підтримки працює за телефонами: 700 -701, (067) 9 700 709, (093) 1 700 701, та оперативно реагує на всі звернення наших абонентів. Очікуйте, будь ласка, на дзвінок від нашого представника.
Алена (Хмельницький)
02 жовт 2020 17:19
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Так как ответить на предыдущий отзыв Вам не могу, то пишу заново. На Ваш ответ мне, отвечу следующим образом. Вы походу не слушали разговор и не читали мой отзыв. Потому что поняли бы что я просила перезвонить мне перед тем как мастера будут ехать чтобы я смогла подъехать на квартиру. На что мне категорически отвечали, мы Вам звонить не будем, а они приедут с 9.30 до 13.00. На мои нормальные просьбы в телефоном режиме Вы не реагировали, сказали что есть в приоритеты другие вызовы, чем мой. После скандала, Вы уже предложили, а может после 9 вечера они подъедут. Сегодня же Вы звонили, и извинялись за то что мне попался некомпетентный оператор. А Ваш ответ на мой отзыв здесь, это не решение проблемы, а оправдание с Вашей стороны, которое не имеет отношения к возникшей ситуации. P.S. Интернет так и далее постоянно выбивает, 5 минут работает, 5 минут не работает.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Олено, ми завжди готові до конструктивного діалогу та зацікавлені у вирішенні всіх питань. У відповідь на Вашу першу скаргу від 01.10.2020 наш представник Вам зателефонував, щоб домовитись про виклик нашої ремонтної бригади для діагностики проблеми. Ви категорично відмовились від спілкування та виклику ремонтної бригади. У відповідь на Вашу поточну скаргу ми знову намагались вирішити дане питання. Врахувавши Ваше побажання щодо години, коли Вам зручно спілкуватись, ми телефонували о 16:19, 16:35, 17:06. Ви не брали слухавки. Для нас важливо, щоб наші абоненти отримували якісні послуги та сервіс. Загалом проблем в мережі немає. Для діагностики локальних факторів, що можуть впливати на швидкість доступу, радимо викликати нашу ремонтну бригаду. Виклик - безкоштовно. Очікуємо на зворотній зв'язок від Вас: 700-701; (067) 9-700-709; (093) 1-700-701.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Давид (Хмельницький)
15 трав 2021 10:26
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
1006138
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Здравствуйте многоуважаемый эверест, уже 2 недели у меня нет стабильного интернета, хотя раньше перед этим всё было хорошо, только иногда были проблемы со скоростью. При звонке к вашим неквалифицированным операторам, максимум могу услышать, перезагрузите, 15 мин подождите. А в последний раз оператор Виктория сказала, что не знает чем помочь, начала говорить за бригаду тупейших мастеров, которые приезжают и смотрят в потолок, говорят, мы не знаем в чем проблема. Скорость изначально пропадала ближе к вечеру, а я такой человек который не смотрит видосики, а любит поиграть, с пингом 999 это нереально. Теперь с самого утра твориться ужас с вашим недоИнтернетом. 5 мин нормально 2 часа ни о чем. К большому сожалению в нашем городе кроме как недоИнтернета нет больше провайдеров, где я был бы готов платить больше и не париться, приходиться пользоваться этим говном.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день, Давиде. Хочемо зауважити, що загалом проблем в мережі немає. Під час попередніх викликів нашої ремонтної бригади була зафіксована швидкість доступу в межах 94 Мбіт/с, що є хорошим показником. Загальні рекомендації (перезавантаження обладнання абонента, вибрати вільний канал роутера, по можливості підключати пристрої кабелем від роутера) надані Вам вірно. На жаль, технічно забезпечити високу швидкість передачі даних та стабільність сигналу по незахищеному середовищі (Wi-Fi) не може жодний провайдер. Тому радимо Вам по можливості абонентські пристрої підключати кабелем від роутера, обрати вільний радіоканал, а також розглянути варіант використання 2-діапазонного роутера (якщо маєте пристрої, що підтримують 5ГГц-діапазон). Для повторного виклику ремонтної бригади, будь ласка, телефонуйте: 700-701; (067) 9-700-709; (093) 1-700-701.
Аноним (Хмельницький)
04 лист 2020 18:59
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго вечора. Звернувся до Ваших представників в місті Хмельницькому, ціну пропонують гарну питань немає. Підсовують мені лист про право надання і користування моїми персональними даними, ООО Еверест з яким заключається договір, долі ФоПу левому і ще одній ТОВ чи гарант чи форвард. На запитання що я з Вами а не з всіма кому не день заключаю договір, отримав відповідь що не подобається ідіть лісом (в чемній формі), на адеквату заяву що мені потрібен лише послуги інтернету яку має надавати ТОВ Еверест, а не клуб ФОП, і телебачення інший тов, мені відповіли що лише так. Тепер головне, в тому листі відповідальність за розповсюдження даних третім особам є лише від евереста, так ви або зробіть правильний лист зі всіма сторонами, або не обманюйте людей. Або ж розясніть своїм працівникам що буває щось інше а ніж тільки так і не інакше.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо, що виявили бажання дізнатися більше про послуги від торговельної марки ЕВЕРЕСТ, звернулися до нас та щиро висловили свою думку. ТМ ЕВЕРЕСТ, надаючи послуги Аналогового телебачення та послуги доступу до мережі Інтернет, працює через декількох суб'єктів господарювання (в тому числі і ФОПів), з яких: - одні - організовують для абонентів різні розіграші, бонусні програми та акції, інформують про послуги та надають роз'яснення щодо них; - інші - забезпечують розвиток та прокладення телекомунікаційної мережі, послуги з підключення, ремонту та обслуговування комунікаційного устаткування. Все це зроблено для зручності та комфорту споживачів наших послуг. Всі ці господарюючі суб'єкти працюють для просування на ринку торговельної марки "ЕВЕРЕСТ" як бренду, що надає якісні телекомунікаційні послуги. І об'єднує їх усіх одна мета - турбота про своїх клієнтів та надання можливості отримувати краще у світі телекомунікацій. Сподіваємося, що скориставшись одного разу послугами від ТМ ЕВЕРЕСТ, Ви відкриєте для себе світ нових можливостей. Ми завжди відкриті для спілкування.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Алена (Хмельницький)
01 жовт 2020 15:38
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет плохой, очень часто пропадает. Больше половины времени не работает. Звонила на тех поддержку, мне доказывают что интернет работает у меня, что я не права. Предложили чтобы приехали мастера и проверили, я согласилась. Но договорится на какое время не получилось, потому что мастера работают с 9 утра до 13.00, а на мою просьбу чтобы договорится на какое точное время, или же чтобы они мне перезвонили перед тем как будут ехать ко мне, то был такой ответ: «майстры такого не делают, они не будут Вам звонить». Мне такое не подходит, потому что в это время я на работе, а договорится на определенное время чтобы я подъехала, тоже для них не вариант, потому что они не перезванивают. В итоге проблема не решена совсем. А ихнее решение, делайте что хотите, потому что мы не договариваемся на время и не перезванивание.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Ми прослухали Вашу розмову з нашим оператором. Для оптимізації робочого процесу наші ремонтники дійсно працюють в різних районах в різні проміжки часу. Вам було запропоновано прийняти наших майстрів або з 09:30 до 13:00, або з 18:00 до 21:00. Попередити абонента за деякий час до візиту майстрів ми можемо. Вибачте, будь ласка, за непорозуміння. Наш менеджер зателефонує Вам після 16:00, як попередньо домовились, для оформлення виклику ремонтної бригади. Дякуємо.
Аноним (Хмельницький)
24 лют 2024 03:32
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
1007969
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Користуюся даним провайдером приблизно 3.5 роки.Справедливості ради потрібно сказати, що не зважаючи на те що 100 Мбит/с заявлених немає все одно швидкість хороша (на вихідні падає, але достатня). За весь період користування інтернет пропадав декілька разів, вважаю це чудовим результатом. Особисто, на мій погляд, портить все техпідтримка, раніше довше 1 хв не чекав оператора! Тепер все по іншому, приблизно пів року назад дзвонив на техпідтримку то бот сказав що звільниться оператор і мені передзвонить, оперетор звільнився приблизно через добу. Останній раз після дзвінка пройшло вже майже 2 доби, оператор так і не звільняється). На жаль прийшлось звернутися до іншого провайдера для підключення. Тому в загальному, не можу рекомендувати Еверест, feedback це дуже важливо (будь-який провайдер головне, щоб не Воля).
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Для нас важливо, щоб абоненти компанії Еверест отримували такі послуги і найкраще сервісне обслуговування. Якщо є зауваження стосовно якості, ми завжди відкриті до діалогу і намагаємося якнайшвидше вирішувати подібні ситуації. Ми працюємо 24/7 для того, щоб наші абоненти могли з комфортом користуватись послугами. Якщо Ви залишали голосе повідомлення, то вони обробляються на протязі доби. Також дзвінки не приймаються на час повітрянної тривоги. На даний момент бачимо, що користуєтесь послугою інтернет від компанії Еверест, з якого залишали відгук. Якщо у Вас є зауваження до якості послуги, пишіть, будь ласка, для оформлення виклику ремонтної бригади в особисті повідомлення нам в соціальних мережах Facebook, Instagram. Дякуємо.
Владимир (Хмельницький)
02 груд 2020 19:57
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
1007949
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
При подключении уточнялось, могу ли я, если мне не нужен месяц-два интернет, не пополнять, а потом при пополнении дальше пользоваться услугами, было сказано да. Неделю не пользуюсь- ежедневно звонят пополните, у вас на акции роутер-в договоре прописано что вы обязаны пополнять. Читаю: про персональные данные, гарантийный талон на роутер, акт, и про сохранения роутера- где в п.1.6 указано: если абонент не может пользоваться... не менее 11 расчетных периодов обязан заплатить штраф. ничего более. Сижу 3й час, жду "мастеров"- дать 500 гривен за роутер и попрощаться. Так как скинуть счёт для оплаты штрафа они не могут. Качество интернета ниже среднего, цена немного дороже аналогов. Не советую, а да и роутер брал у них потому что им только определённые подходят, мои 2 им не подошли.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день, Володимире! Прикро, що Ви прийняли саме таке рішення. Ми прослухали розмови з нашим працівником. В розмові чітко було проговорено всі умови підключення акції "Роутер у подарунок": щомісячно протягом року вчасно сплачувати 120 грн за Інтернет. Через рік роутер переходить у Вашу власність. В інакшому випадку потрібно повернути вартість роутера 500 грн. Після закінчення терміну дії акції Ви дійсно можете на час від"їзду не вносити оплату. Компанія не нараховує борги: при відсутності оплати за послугу Інтернет доступ блокується та надається після оплати тарифу терміном на календарний місяць.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Олег (Хмельницький)
24 квіт 2020 11:05
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Зайшов відмітити високу якість послуг компанії, ознайомився з відгуками - гарний показник, що конкуренти нервуються, активізувались і пишуть відгуки з різних провайдерів)) Від себе, як РЕАЛЬНОГО користувача послуг, хочу відмітити дійсно стабільно високу швидкість (менше 90 Мбіт/с навіть у вечірній час-пік в мене швидкість не падала), мені комфортно і в ігри грати, і діти мультики в ютюбі на телевізорі цілими днями ганяють. За телебачення - окремий респект - канали дійсно цікаві. Єдине, що мені не вистачає, футболів 1 та 2, але вже змирився - граю фіфу. Приємно, що не дивлячись на карантин, компанія працює на повну силу. Тому бажаю вам процвітання та побільше задоволених абонентів. Маю свій бізнес, і коли конкуренти нечесно поводять себе, то кажу: "Собаки лают - караван идет".
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш відгук. Хочемо зауважити, що ретрансляція телеканалів Футболів 1 та 2 буде розглянута з закінченням карантину та початком спортивних змагань. Приємного користування послугами.
Сергей (Хмельницький)
12 трав 2020 00:22
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вначале после Воли, был очень доволен, своевременно всегда платил за все, а один раз посмел уехать на отдых (представляете не уведомил этого говно-оператора), а из-за ихней тупейшей системы оплаты, не смог оплатить в горах услуги кабельного ТВ. Приехавши домой, увидел на дверях табличку, сообщавшей всем соседям, что здесь живет злостный неплательщик. Позвонив в контакт-центр, пообщался с тупым оператором, который не смог мне адекватно что-то сказать. А потом я узнаю, что они в виду заботы о клиенте, не просто отключают ему услуги, а просто обрезают кабель и после этого должен прийти индеец, который его прикрутит. Вы блядь в каком веке живете дыбилы? Вы к тому же уроды удаляющие отзывы в фейсбуке и поп полной накручивающие отзывы. Вы хоть бы долбоебы разными их писали.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Сергію, 05.03.20 послуга кабельного телебачення була відключена в зв'язку з відсутністю оплати. Всі наші абоненти отримують смс-нагадування про оплату. Без комісії послуги можна оплатити через наш офіційний сайт. Наполегливо просимо Вас дотримуватись етикету в спілкуванні. Отримати відповідь на додаткові питання Ви можете, зателефонувавши на цілодобову лінію підтримки: 700-701; (067) 9-700-709; (093) 1-700-701.
Ольга Петрівна (Хмельницький)
11 серп 2020 09:39
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Хочеться відмітити дійсно відповідальне відношення до своєї справи: ввічливі хлопці, які підключають сусідів, з люб"язністю надали телефон компанії. Оператор (не пам"ятаю ім"я) повністю пояснила мені всі нюанси, була терплячою до всіх моїх питань. Підключили мене на наступний же день!!! Були інші хлопці (видно, що персоналу багато), які теж були чемними та усміхненими. В порівнянні з попередньою компанією (Інфодом) - свого часу додзвонитись не могла, підключення було десь через тиждень п"яним (!!!) мужчиною. Тому всім своїм друзям, знайомим. родичам раджу обирати саме Еверест - за приємний сервіс (доречі, на наступний день мені подзвонили з компанії і уточнили, чи всім я задоволена) та дійсно якісні послуги.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш відгук.
Аноним (Хмельницький)
02 лист 2021 21:30
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
К сожалению очень низкий уровень сервиса. Технически все работает таким образом, что решить вопрос по сервису, по оплате и другие вопросы практически равно нулю. Зайти в личный кабинет если закончились средства на счете, нет, даже при помощи другого интернета (провайдера) зайти в кабинет невозможно! Это абсурдно. Закинуть средства ошибочно на другой пакет или номер система позволяют, а вот вернуть их или перекинуть на нужный счёт, это уже нет, процесс очень усложнен для клиента. Слишком все работает не в удобство клиента. Много опыта от разных провайдеров услуг использования, но эверест самый проблемный. Очень трудно решить какую либо ситуацию в пользу клиента. Ответственности нет, ответ- я лишь. Оператор колл центра.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день! Для нас важливо, щоб абоненти були задоволені як послугами, так і сервісним обслуговуванням. На жаль, Ви не вказали абонентський номер, щоб ми могли розібратись в ситуації, яка виникла з оплатою. Компанія Еверест завжди намагається будувати ввічливі та партнерські стосунки з абонентами. Нам дуже прикро, що у Вас склалося негативне враження про роботу наших консультантів. Можливість входу в особистий кабінет лише з мережі "Еверест" створено виключно з ціллю безпеки даних наших абонентів. Наші спеціалісти на даний момент розробляють новий особистий кабінет з розширеним функціоналом, який буде зручним у користуванні. Отримати консультацію Ви можете не лише зателефонувавши на цілодобову лінію підтримки, а й написавши нам в соціальних мережах Facebook, Instagram.
Аноним (Хмельницький)
04 груд 2020 09:25
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Хочеться відмітити декілька особливостей: дійсно можна швидко додзвонитися, отже, багато є операторів, дійсно швидко підключають (мене на наступний же день після дзвінка), отже, багато є бригад для підключення. Хлопців двоє, а не один, що в рази зменшує час підключення (порядка 40 хв в мене були), хлопці приємні у спілкуванні, охайні. Ну і телебачення нереально класне - багато каналів, не повторюються (нд, не нд), є все, що хотілось, і навіть більше. Інтернет також непогано працює - і на телефонах, і на 2 смарт-тв. Єдине що прийшлось змінити мій роутер Тенда. Але акція мені цілком перекриває роутер за 780 грн (вибрали 2-діапазонний вже, якщо міняти, то на порядок кращий).
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за змістовний позитивний відгук.
Андрей (Хмельницький)
27 лип 2020 19:45
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ничего лучшего чем например в Киевстаре нет, тарифами играют как и все кто заходит на рынок. Конкретно моя ситуация: еду в командировку на 2 месяца, звоню, прошу, остановите на 2 месяца - у нас нет такой услуги, как нет что за хрень, где клиентоориентированность? Начинают рассказывать мне про договор и что я его не читал и т.д. Объясняю зачем мне ваш типичный договор, приостановите предоставление услуги, снова нет такой функции читайте договор, окей не буду платить 2 месяца, не будете платить - у вас акционный интернет он аннулируется и мы вас отключим. Мнение, качество услуг гавно, клиентоорентированость гавно. У Киевстара и то такая услуга была.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Андрію, під час акційного користування послугою Інтернет (у Вашому випадку термін дії акції 10 міс, вартість тарифу - 70 грн/міс) для збереження акційних умов варто вчасно розраховуватись за послугу. Призупинити послугу неможливо. У випадку відсутності оплати терміном більше 10 днів починає діяти неакційна вартість тарифу - 120 грн/міс. Загалом після закінчення терміну дії акції на час від'їзду рекомендуємо обирати мінімальний тариф "Ознайомчий" вартістю 35 грн/міс. Зміна тарифу на будь-який інший безкоштовно. Стосовно якості послуг: якщо у Вас є зауваження, будь ласка, зателефонуйте на цілодобову лінію підтримки: 700-701; (067) 9-700-709; (093) 1-700-701. Ми завжди оперативно реагуємо на всі звернення наших абонентів. Дякуємо.
Аноним (Хмельницький)
25 бер 2021 11:34
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Знайомство з компанією було приємним. Швиденько дозвонився до оператора. Наталя (якщо не помиляюсь) терпеливо відповідала на всі питання, запропонувала зручний для мене день прийому їх працівників. Хлопці приїхали вчасно, акуратні, ввічливі, охайно зробили свою роботу, трішки багато часу, як на мене, займає оформлення документів. Але послуги дійсно хороші, Воля нервово курить в сторонці. А на наступний день мені зателефонував представник та поцікавився, чи все мені сподобалось, чи нема зауважень, побажань. Загалом - рекомендую.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш відгук.
Олег (Хмельницький)
07 лист 2021 11:08
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
1008848
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Користувався Еверест більше року. Практично наш весь будинок перейшов до них. Нещодавно нам підняли тарифи в три рази. Ми масово переходимо до іншого провайдера. Але найгірше те що на рахунку є ще гроші і це десятки гривень а Еверест відключив інтерет вже вкравши ті гроші. Оператор повідомив або я оплачую нову дорогезну ціну або гуляю і гроші що є на рахунку списуються. Не раджу ні в якому випадку. Ціни не ринкові і дуже високі зробили. Пишу з мобільного київ Стар бо Еверест відключив інтерет хоч на рахунку ще 25грн. Жах.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день, Олег! Так, Ви користувалися акційною пропозицією на послуги кабельне телебачення та інтернет по 30 грн в місяць за кожну послугу на 1 рік. З 07.11.2021р. акційна пропозиція по інтернету закінчилася. Після акції абонент має можливість обрати будь-який тарифний пакет по інтернету, який оптимально підходить по використанню від 70 грн до 120 грн. По кабельному телебаченню акційна пропозиція закінчується 30.11.2021р. Без акції кабельне телебачення коштує 80 грн в місяць. Вже 3 роки поспіль ціни на послуги не змінюються. Стосовно коштів на рахунку, у Вас справді є по інтернету 25 грн, ці кошти не списуються програмою, і компанія їх собі не бере. Ви можете їх використати, обравши зручний тарифний пакет по інтернету. Нам шкода, що Ви вирішили не користуватися послугами від компанії Еверест, так як не бачимо, щоб Ви зверталися стосовно якості послуг, тобто по якості Вас все влаштовувало, питання лише в ціні. Хотіли проінформувати, що для абонентів компанії Еверест вже розроблена та стартує найближчим часом цікава програма лояльності, яка включає в себе Бонусну програма та картку Еверкард на знижки від партнерів. Таким чином абоненти зможуть компенсувати витрати, користуючись даною програмою. Будемо раді, якщо Ви переглянете Ваше рішення стосовно користування. Ми завжди відкриті до діалогу. Будь ласка, звертайтесь. Гарного дня!
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Хмельницький)
16 квіт 2021 12:50
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Хочеться подякувати за дійсно оперативне реагуваня на звернення. Пропав Інтернет, нібито все перевірили, і з технічною підтримкою теж перевіряли, ще й образилась, бо питали, чи включений роутер. Соромно, але дійсно малеча виключила роутер, зазвичай не лізла туди ніколи, а тут таке... Вийшло так, що хлопці приїхали включити мені роутер в розетку (вибачалась багато разів перед ними...). Але загалом якщо міркувати, що проблема могла бути серйознішою , то те, що приїхали у день звернення - радує. Дякую за хороший сервіс.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш відгук.
Катюшка (Хмельницький)
18 жовт 2019 11:17
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Рада що нарешті є покриття по нашій адресі. Довго чекали, бо було багато шуму та реклами. Думаю і собі, а чом би й ні. Реакція-бомба! Мені навіть не потрібно було їм телефонувати, мені дівчата подзвонили на наступний день прийшли та підключили. Інтернет-літає, просто супер. А гаряча лінія, дзвонила я їм в час ночі, в мене закінчився тариф і хотіла спитати чи прийшла оплата. Та уявляєте, взяла трубку дівчина і відповіла на всі питання, я у шоці. Для Хмельницького це плюс. Раджу друзям, але поки там Евересту немає.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Доброго дня! Дякуємо за Ваш позитивний відгук.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг