Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 4 із 5
відгуків: 1176
рекомендують: 832 чол
не рекомендують: 344 чол
ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Аноним (Хмельницький)
24 лют 2024 03:32
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
1007969
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Користуюся даним провайдером приблизно 3.5 роки.Справедливості ради потрібно сказати, що не зважаючи на те що 100 Мбит/с заявлених немає все одно швидкість хороша (на вихідні падає, але достатня). За весь період користування інтернет пропадав декілька разів, вважаю це чудовим результатом. Особисто, на мій погляд, портить все техпідтримка, раніше довше 1 хв не чекав оператора! Тепер все по іншому, приблизно пів року назад дзвонив на техпідтримку то бот сказав що звільниться оператор і мені передзвонить, оперетор звільнився приблизно через добу. Останній раз після дзвінка пройшло вже майже 2 доби, оператор так і не звільняється). На жаль прийшлось звернутися до іншого провайдера для підключення. Тому в загальному, не можу рекомендувати Еверест, feedback це дуже важливо (будь-який провайдер головне, щоб не Воля).
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Для нас важливо, щоб абоненти компанії Еверест отримували такі послуги і найкраще сервісне обслуговування. Якщо є зауваження стосовно якості, ми завжди відкриті до діалогу і намагаємося якнайшвидше вирішувати подібні ситуації. Ми працюємо 24/7 для того, щоб наші абоненти могли з комфортом користуватись послугами. Якщо Ви залишали голосе повідомлення, то вони обробляються на протязі доби. Також дзвінки не приймаються на час повітрянної тривоги. На даний момент бачимо, що користуєтесь послугою інтернет від компанії Еверест, з якого залишали відгук. Якщо у Вас є зауваження до якості послуги, пишіть, будь ласка, для оформлення виклику ремонтної бригади в особисті повідомлення нам в соціальних мережах Facebook, Instagram. Дякуємо.
Аноним (Хмельницький)
27 груд 2023 21:41
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Служба техпідтримки
Договір:
1025735
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Після оплати інтернет не з'явився, і після перезавантаження теж, у особистий кабінет ввійти неможливо.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий ранок. Якщо немає повної оплати за тарифний пакет по інтернету, то послуга не включиться автоматично програмою. Зайти в особистий кабінет можна лише з мережі "Еверест" при активній послузі інтернет. Бачимо, що Ви зверталися на цілодобову лінію підтримки і з"ясували причину. Дякуємо, що користуєтесь. Мирного дня.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Анна (Хмельницький)
30 лист 2023 20:22
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жахливий провайдер. Швидкість не відповідає тій, яку обіцяли і взагалі часто немає зʼєднання. Не рекомендую. Як тільки матиму можливість то відразу перейду назад на x-city.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий ранок, Анно. На жаль, Ви не вказали Ваш абонентський номер для перевірки ситуації. Для нас важливо, щоб абоненти були задоволені як послугами, так і сервісним обслуговуванням. Що стосується якості послуги інтернет, то на сьогодні проблем в мережі немає, але дійсно можуть бути локальні фактори, які впливають на швидкість доступу. Звертайтесь, будь ласка, написавши нам в соціальні мережі Facebook, Instagram, або телефонуйте на цілодобову лінію підтримки: 700-701; (067) 9-700-709; (093) 1-700-701. Будемо вдячні за зворотній зв"язок. Мирного дня.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Володимир (Хмельницький)
14 лист 2023 22:29
Переваги:
Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Договір:
1009890
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я випадково оплатив кабельне за своїм номером договору, так от щоб перевести гроші з кабельного на оплату інтернету вони вимагають: 1. Скан-копія чеків/квитанцій, виписок банку/ів, що підтверджують оплату. 2. Скан-копія паспорта (1, 2, 3 сторінки). 3. Скан-копія довідки з реквізитами банку особи, яка звертається із заявою про повернення коштів. 4. Скан-копія ідентифікаційного податкового номера. Файли форматів: jpg, jpeg, png, розмір файлів до 8 Мб. Політика компанії максимально не лояльна до абонентів. Для чого або для кого, вони збирають особисті данні абонентів, це вже питання до силових структур. У нормальних Провайдерів достатньо, телефонного дзвінка, максимум копія чека, мова йде про 150 грн. В 2023 році давати швидкість 100 завантаження і 20 на віддачу, коли є дистанційне навчання і відео звʼязок, це умови палеоліту, провайдер на рівні ВОЛІ а може й гірше. Якщо ви динозавр, та полюбляєте бюрократію, тоді це для вас, у всіх інших випадках надзвичайно поганий вибір. Що до кабельного 90 відсотків каналів російською, плюс не можливість поставити на паузу років 20 тому було круто. На тепер інтернет телебачення давно по переду.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий ранок, Володимире! Бачимо, що Ви зверталися на цілодобову лінію підтримки щодо даного питання. Так, Ви оплатили кошти за послугу кабельне телебачення, а не за інтернет. Хочемо нагадати, що це дві різні послуги, і два різні рахунки. Тому перекинути кошти по дзвінку неможливо. Є певна форма повернення коштів на офіційному сайті компанії Еверест. Щодо персональних даних, то при підключенні абонент надає таку згоду. Стосовно телеканалів, ТОВ ТРК"Еверест" діє виключно у правовому полі та ретранслює канали в пакетах телебачення лише зі списку дозволених Національною Радою з питань телебачення та радіомовлення України. Увесь список каналів є у вільному доступі на офіційному сайті Нацради: https://www.nrada.gov.ua/. Співвідношення кількості україномовних та російськомовних програм в ефірі також відповідає нормам законодавства, що діє в сфері телекомунікацій. Інформуємо, що в тарифному пакеті, яким Ви користуєтесь трафік є безлімітним, і швидкість доступу є симетричною 100 Мбіт/с. Мирного дня.
Аноним (Хмельницький)
09 черв 2023 13:06
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
9.06 о 12:00 до 13:30 постійно було то відключення, то підключення до Інтернету. Як раз в мене була гра, і мене постійно викидувало з матчу. Я розумію, що інтернет дешевий, але я краще доплачу 50 грн, ніж буду псувати собі нерви.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. У зв'язку з плановою модернізацією мережі та перезавантаженням програмного забезпечення можливі тимчасові перебої в роботі послуги інтернету протягом дня. Дякуємо за розуміння. Мирного вечора.
Сергій (Хмельницький)
29 квіт 2023 19:19
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго часу доби. Ось вже який день підряд не можу зайти в "танки" (на євросервера). І не відкривається сайт worldoftanks.eu (сповіщує, що немає зв'язку із сйтом, просить перевірити чи немає помилки в описки в імені хосту worldoftanks.eu та вказує помилку DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAINE. Перезавантаження роутера, DNS-клієнта не допомагає. На інші сайти доступ є, питань немає ніяких. Зателефонував на підтримку, сповістив диспетчера про проблему (телефонував в суботу), але у відповідь почув "Чекайте до понеділка, звернення про наявність проблеми прийняте, зараз вихідні дні, ремонтні бригади на вихідні не працюють". На зауваження, що мала б бути чергова ремонтна бригада, яка працюватиме на вихідних, отримав відповідь: "Так, чергова ремонтна бригада є, її сповістять про наявність звернення та наявні проблему. Чекайте дзвінка". Але зрозуміло, що мені ніхто не зателефонував.
Але що саме цікаве, зранку є доступ і до вказаного вище сайту, і пускає в гру. А після 14 год. зайти ні на сайт, ні в гру неможливо. В результаті на вихідних я залишився без "ЗП", оскільки заробляю на контенті по танках. Тому люди, які полюбляють на вихідних пограти в танки - знайте, що в другій половині дня і до самого пізнього вечора вам не вдасться отримати "задоволення" від гри. І ще вразила реакція диспетчера: "Чекайте до понеділка...", оскільки Еверест позиціонує себе в Хмельницькому як провайдер з найкращою технічною підтримкою 24/7. Тому раджу подумати "танкістам", чи варто обирати Еверест як провайдера домашнього інтернету. P.S. Не рекомендую Еверест через те, що втратив за останні дні свою "ЗП", а техпідтримка не поспішає вирішувати проблеми своїх клієнтів.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день, Сергію. Для нас важливо, щоб абоненти були задоволені як послугами, так і сервісним обслуговуванням. Компанія "Еверест" не блокує доступ до ресурсу worldoftanks.eu та його ігрових серверів. Для вияснення проблеми, чому саме така ситуація по роботі сайту виникла саме в вихідний день ми звернулись до адміністрації сайту. Але для пришвидчення вирішення питання рекомендуємо Вам особисто звернутись до служби підтримки цього сервісу. Мирного дня.
Анонім (Хмельницький)
02 квіт 2023 21:06
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
22.55 Мбіт/c
Upload:
8.26 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість не відповідає договору, проте тариф підняти не забули. Треба передивитись інших операторів.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день, Вікторія. Компанія Еверест має найсучаснішу оптичну мережу. Вона побудована нашими спеціалістами згідно усіх норм та з метою запезпечення стабільної роботи послуг для кожного абонента мережі незалежно від району міста та періоду доби. Акційна пропопозиція надається разово абонентам за адресою для ознайомлення з послугами і сервісом від компанії Еверест, якою у зв`язку з ситуацією в країні Ви користувались 25 місяців замість 12 по умовах акції. Тому це ні підняття тарифа, а регулярна абонплата. Для наших абонентів діє Бонусна програма де можна отримати знижки від партнерів та на наші послуги, якою Ви до речі скористались. Для нас важливо, щоб абоненти були задоволені як послугами, так і сервісним обслуговуванням. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу і швидко реагуємо на звернення наших абонентів. Що стосується якості послуги інтернет, то дійсно можуть бути локальні фактори, які впливають на швидкість доступу. Тому пропонуємо викликати наших спеціалістів, щоб вони перевірили і вирішили дане питання з якістю. Зверніться, будь ласка, на цілодобову лінію підтримки для оформлення виклику ремонтної бригади для діагностичних цілей: 700-701; (067) 9-700-709; (093) 1-700-701 або написавши нам в соц.мережі Facebook, Instagram. Будемо вдячні за зворотній зв"язок.
Анна (Хмельницький)
03 бер 2023 22:42
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Фільм можна 3 дні дивитись з такою швидкістю. Думала що в xcity поганий інтернет, але ні в Еверест гірший.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий ранок, Анно. Для нас важливо, щоб абоненти отримували якісні послуги. Можуть бути локальні фактори, які впливають на швидкість доступу. Бачимо Вам телефонував наш менеджер 20.02.2023р. і пропонував виклик нашої ремонтної заявки, але Ви відмовилися. Якщо є зауваження до якості послуги, пропонуємо ще раз прийняти нашу ремонтну бригаду для вияснення ситуації. Будь ласка, звертайтесь на цілодобову лінію підтримки: 700-701, 067-970-07-09, 093-170-07-01. Мирного дня.
Ольга (Хмельницький)
17 лют 2023 20:55
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Договір:
1019471
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скажiть будь ласка, чому у вас при закiнченi акцii по пiдключенню, знижується якість надання послуг, iнтернет не працюе навiть з ютубу, зараз дивлюсь телевiзор по Пiдключенню з мобiльного мобiльному iнтернету, якість передачі даних на багато краще!!!
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день, Ольго. Компанія Еверест має найсучаснішу оптичну мережу. Вона побудована нашими спеціалістами згідно усіх норм та з метою запезпечення стабільної роботи послуг для кожного абонента мережі незалежно від району міста та періоду доби. Акційна пропопозиція надається разово абонентам за адресою для ознайомлення з послугами і сервісом від компанії Еверест. Закінчення акціїї ніяк не пов`язано з якістю послуги. Для нас важливо, щоб абоненти були задоволені як послугами, так і сервісним обслуговуванням. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу і швидко реагуємо на звернення наших абонентів/клієнтів. Що стосується якості послуги інтернет, то дійсно можуть бути локальні фактори, які впливають на швидкість доступу. Ви не зверталися стосовно швидкості послуги інтернет та не залишали виклик нашої ремонтної бригади. Тому пропонуємо викликати наших спеціалістів, щоб вони перевірили і вирішили дане питання з якістю. Зверніться, будь ласка, на цілодобову лінію підтримки для оформлення виклику ремонтної бригади для діагностичних цілей: 700-701; (067) 9-700-709; (093) 1-700-701 або написавши нам в соц.мережі Facebook, Instagram. Будемо вдячні за зворотній зв"язок.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Володимир (Хмельницький)
01 лют 2023 20:04
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не рекомендую, швидкість інтернету нульова, навіть картинку не грузить, постійні збої, роз'єднання і т.д. Ні в якому випадку не підключайтесь до Еверест, це скоріше яма чи могила, а не еверест. Техпідтримка відповідає стандартними відповідями типу все добре це не ми...
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день, Володимире! На жаль, Ви не вказали абонентський номер для перевірки ситуації. Для нас важливо, щоб абоненти були задоволені як послугами, так і сервісним обслуговуванням. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу і швидко реагуємо на звернення наших абонентів/клієнтів. Що стосується якості послуги інтернет, то дійсно можуть бути локальні фактори, які впливають на швидкість доступу. Якщо Ви не залишали виклик нашої ремонтної бригади пропонуємо викликати наших спеціалістів, щоб вони перевірили і вирішили дане питання з якістю. Зверніться, будь ласка, на цілодобову лінію підтримки для оформлення виклику ремонтної бригади для діагностичних цілей: 700-701; (067) 9-700-709; (093) 1-700-701 або написавши нам в соціальні мережі facebook, Instagram. Будемо вдячні за зворотній зв"язок.
Огниста Дарія (Хмельницький)
26 січ 2023 20:00
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Телебачення жахливе, тому що більшість каналів російськомовні, йшов 11 місяць війни.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий ранок. ТОВ ТРК"Еверест" діє виключно у правовому полі та рентранслює канали в пакетах телебачення лише зі списку дозволенних Національною Радою з питань телебачення та радіомовлення України. Увесь список каналів є у вільному доступі на офіційному сайті Нацради: https://www.nrada.gov.ua/ Співвідношення кількості україномовних та російськомовних програм в ефірі також відповідає нормам законодавства, що діє в сфері телекомунікацій. Мирного дня.
Вікторія (Хмельницький)
21 січ 2023 14:19
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Обурює відключення таких телеканалів як Новий Канал, ТЕТ, СТБ, М1 та інші наші вітчизняні канали. Ніяк не повідомили що відбудуться зміни. Натомість транслюють безліч незрозумілих каналів в російському перекладі. З інтернетом проблем немає, в ось з телебаченням є сумніви, чи мені таке потрібно.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Вікторія! Про будь які зміни компанія інформує на офіційному сайті: https://km.everest24.com.ua/news_actions/news/ Провайдер кабельного телебачення ЕВЕРЕСТ™ пропонує вам найкращий набір рейтингових телеканалів за оптимальну абонплату. Постійно слідкуючи за тенденціями телевізійного контенту, вивчаючи актуальні потреби абонентів, ми завжди обираємо топові легальні телеканали, щоб кожен з вас зміг знайти для себе щось цікаве та пізнавальне. При цьому ми намагаємося зберегти абонплату без змін якомога тривало. На жаль, ми поки що не знайшли компромісного рішення з медіагрупою Starlightmedia, яка змінює вартість ретрансляції телеканалів «СТБ», «Новий», М1, М2, «ОЦЕ». Щоб не підвищувати абонплату за кабельне телебачення, але при цьому пропонувати вам виключно якісний та насичений контент, ми підібрали альтернативні рейтингові телеканали. З 17 січня у пакетах кабельного телебачення транслюватимуться телеканали: «Суспільне новини» замість «СТБ», 4Ever Drama замість «Новий», UA:Music замість М1, 4Ever Theater замість «ОЦЕ»,.black замість М2. Мирного дня.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Алла (Хмельницький)
22 груд 2022 21:37
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Добрий вечір! Виникло запитання (у зв’язку із ситуацією, яка склалася зі світлом в країні), чому коли з’являється світло, інтернет зовсім не працює. От уже 2 години як світло є в квартирі, а WiFi не працює. В чому проблема відсутності інтернету? І як вирішити цю проблему? Дякую!
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день, Алла! На жаль, Ви не вказали абонентський номер для перевірки ситуації. Компанія Еверест має найсучаснішу оптичну мережу. Вона побудована нашими спеціалістами згідно усіх норм та з метою запезпечення стабільної роботи послуг для кожного абонента мережі незалежно від району міста та періоду доби. Ситуація, яка склалась останнім часом, є виключно наслідком ракетних ударів ворога по критичній інфраструктурі. Що стосується джерел безпребійного живлення, то вони завжди у нас були розміщенні у кожному під`їзді. В умовах планових та аварійних відключень світла в мирний час, вони забезпечували подачу послуги інтернет абонентам від 1,5 до 2 годин. У зв`язку з частими і довгостроковими відключеннями електроенергії останніми тижнями дані УПС(и) не встигають заряджатись. Тим не менш, спеціалісти компанії працюють увесь цей час в екстремальних умовах та роблять все можливе, щоб мінімізувати періоди, коли послуги інтернету та телебачення не надаються не по нашій вині. Та вже знайшли рішення, як забезпечити надання послуг під час довготриволої відсутності елекроенергії, але на його реалізацію потрібно більше часу. Для нас важливо, щоб абоненти були задоволені як послугами, так і сервісним обслуговуванням. Дякуємо за розуміння. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу і швидко реагуємо на звернення наших абонентів/клієнтів. Звертайтесь, будь ласка, на цілодобову лінію підтримки для оформлення виклику ремонтної бригади для діагностичних цілей: 552-552, 067-829-59-49, 093-170-07-07 або написавши нам в соц.мережі Facebook, Instagram. Будемо вдячні за зворотній зв"язок.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Хмельницький)
16 серп 2022 23:16
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
До недавнього часу була майже повністю задоволена послугами, які надає компанія. Але нещодавно було відключено декілька каналів ТБ, які наша сім‘я часто дивилась. Замість них з‘явилось «незрозуміло що»! Гроші платимо ті ж, що й раніше, а хороших каналів поменшало! Консультант гарячої лінії сказала, що найближчим часом нічого не зміниться. Тож чекаю кінця місяця, бо вже оплатила послуги ТВ, а далі шукаю нового постачальника даних послуг.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день, Юліє! Компанія Еверест завжди дбає про якість послуг, сервісу, в тому числі пропонує своїм абонентам найкращий перелік телеканалів. Хочемо зауважимо, що у зв"язку з анулюванням ліцензій національних телеканалів медіагрупи «України» та "А-media" в нашій сітці мовлення була здійснена заміна телеканалів "Україна", "Україна 24", "Футбол 1", "Футбол 2", "Індиго", "A- FirstInternational", "A-Premier", "A-Classic". Також наша ініціативна група відділу маркетингу постійно аналізує контент телеканалів. На жаль, з початком повномасштабного вторгнення певна частина каналів української медіагрупи "1+1" перестала оновлювати контент, постійно транслюючи відзняті раніше телепередачі. При цьому ж значно піднімають плату. В зв"язку з цим зроблена заміна на дійсно рейтингові, цікаві телеканали. Однак якщо контент даних телеканалів покращиться, ми будемо спілкуватись з представниками медіагрупи про повернення каналів в нашу сітку мовлення. Будемо вдячні за розуміння. Мирного неба та гарного дня.
Ярослава Біленька (Хмельницький)
28 лип 2022 13:43
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Завжди раджу вашу компанію всім своїм знайомим. Для мене ви найкращі в Хмельницькому! Вигравала за бонуси вже декілька раз ріщні призи, чекаю відновлення розіграшів)
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш відгук.
Марьяна (Хмельницький)
21 черв 2022 10:02
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не рекомендую!!! На гарячій ліній працюють хами! Замість того щоб допомогти хамлять. Заявку на поновлення послуг подала вчора але досі не виконанна бо вони дуже заклопотанні. Дуже не приємно , та прикро що потрібно напевно в подальшому шукати і ншого провайдера.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день, Мар"яно. Хотіли нагадати, що ми надсилаємо 3 рази (Вам було доставлені повідомлення про оплату 23.05, 31.05, 03.06) повідомлення про нагадування оплати. Прослухали розмову від 21.06.2022р., оператор спілкувався чемно. На сьогодні у Вас залишена заявка на повторне підключення ( безкоштовно) послуги кабельного телебачення. Майстри в під"їзді підключать послугу до 21.00. Вчора Ви залишили заявку на повторне підключення о 19.05 год, а бригади формуються на цей день до 18.00. Дякуємо за розуміння. Мирного неба нам усім.
Борис (Хмельницький)
29 трав 2022 21:49
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість не відповідає заявленій. Постійні перебої. Пінг в онлайн інграх піднімається до 1000+ періодично.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Для нас важливо, щоб абоненти були задоволені як послугами, так і сервісним обслуговуванням. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу і швидко реагуємо на звернення наших абонентів/клієнтів. Що стосується якості послуги інтернет, то дійсно можуть бути локальні фактори, які впливають на швидкість доступу. Загалом проблем в мережі немає. Для отримання достовірних показників радимо робити заміри, підключивши кабель безпосередньо до ПК ( а не по Wi-Fi). Зверніться, будь ласка, на цілодобову лінію підтримки для оформлення виклику ремонтної бригади для діагностичних цілей:700-701; (067) 9-700-709; (093) 1-700-701 або написавши нам в соц.мережі. Дякуємо.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Хмельницький)
03 груд 2021 11:38
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
4.69 Мбіт/c
Upload:
2.38 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет поганий, служба підтримки тільки радить перезавантажити роутер. Працюю в ІТ(DevOps) і добре знайомий з усім, а ваша підтримка навіть основ не знає, це звісно сумно, але хоч стараються щось розумне сказати, це вже смішно) Норма швидкості при тарифі 100Мбіт/с = 85МБіт/с на завантаження і навпаки. Вирішуйте проблеми, бо Воля і Х-сіті мають кращу ситуацію по всіх аспектах, не думаю що ви прагнете втратити клієнтів. Розвивайтеся шановні! І наперед швидкість комп’ютера з роутером гігабіт.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день, Наталю! Для нас важливо, щоб абоненти були задоволені як послугами, так і сервісним обслуговуванням. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу і швидко реагуємо на звернення нгаших абонентів/клієнтів. Що стосується якості послуги інтернет, то дійсно можуть бути локальні фактори, які впливають на швидкість доступу. Для отримання достовірних показників радимо робити заміри, підключивши кабель безпосередньо до ПК ( а не по Wi-Fi). Бачимо, що Ви зверталися на цілодобову лінію підтримки 01.12.2021р., але, на жаль, Ви не оформили виклик ремонтної бригади для діагностичних цілей. Будь ласка, зателефонуйте нам у зручний для Вас час: 700-701; (067) 9 700 709; (093) 1 700 701. Дякуємо.
Олег (Хмельницький)
07 лист 2021 11:08
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
1008848
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Користувався Еверест більше року. Практично наш весь будинок перейшов до них. Нещодавно нам підняли тарифи в три рази. Ми масово переходимо до іншого провайдера. Але найгірше те що на рахунку є ще гроші і це десятки гривень а Еверест відключив інтерет вже вкравши ті гроші. Оператор повідомив або я оплачую нову дорогезну ціну або гуляю і гроші що є на рахунку списуються. Не раджу ні в якому випадку. Ціни не ринкові і дуже високі зробили. Пишу з мобільного київ Стар бо Еверест відключив інтерет хоч на рахунку ще 25грн. Жах.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день, Олег! Так, Ви користувалися акційною пропозицією на послуги кабельне телебачення та інтернет по 30 грн в місяць за кожну послугу на 1 рік. З 07.11.2021р. акційна пропозиція по інтернету закінчилася. Після акції абонент має можливість обрати будь-який тарифний пакет по інтернету, який оптимально підходить по використанню від 70 грн до 120 грн. По кабельному телебаченню акційна пропозиція закінчується 30.11.2021р. Без акції кабельне телебачення коштує 80 грн в місяць. Вже 3 роки поспіль ціни на послуги не змінюються. Стосовно коштів на рахунку, у Вас справді є по інтернету 25 грн, ці кошти не списуються програмою, і компанія їх собі не бере. Ви можете їх використати, обравши зручний тарифний пакет по інтернету. Нам шкода, що Ви вирішили не користуватися послугами від компанії Еверест, так як не бачимо, щоб Ви зверталися стосовно якості послуг, тобто по якості Вас все влаштовувало, питання лише в ціні. Хотіли проінформувати, що для абонентів компанії Еверест вже розроблена та стартує найближчим часом цікава програма лояльності, яка включає в себе Бонусну програма та картку Еверкард на знижки від партнерів. Таким чином абоненти зможуть компенсувати витрати, користуючись даною програмою. Будемо раді, якщо Ви переглянете Ваше рішення стосовно користування. Ми завжди відкриті до діалогу. Будь ласка, звертайтесь. Гарного дня!
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Хмельницький)
02 лист 2021 21:30
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
К сожалению очень низкий уровень сервиса. Технически все работает таким образом, что решить вопрос по сервису, по оплате и другие вопросы практически равно нулю. Зайти в личный кабинет если закончились средства на счете, нет, даже при помощи другого интернета (провайдера) зайти в кабинет невозможно! Это абсурдно. Закинуть средства ошибочно на другой пакет или номер система позволяют, а вот вернуть их или перекинуть на нужный счёт, это уже нет, процесс очень усложнен для клиента. Слишком все работает не в удобство клиента. Много опыта от разных провайдеров услуг использования, но эверест самый проблемный. Очень трудно решить какую либо ситуацию в пользу клиента. Ответственности нет, ответ- я лишь. Оператор колл центра.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день! Для нас важливо, щоб абоненти були задоволені як послугами, так і сервісним обслуговуванням. На жаль, Ви не вказали абонентський номер, щоб ми могли розібратись в ситуації, яка виникла з оплатою. Компанія Еверест завжди намагається будувати ввічливі та партнерські стосунки з абонентами. Нам дуже прикро, що у Вас склалося негативне враження про роботу наших консультантів. Можливість входу в особистий кабінет лише з мережі "Еверест" створено виключно з ціллю безпеки даних наших абонентів. Наші спеціалісти на даний момент розробляють новий особистий кабінет з розширеним функціоналом, який буде зручним у користуванні. Отримати консультацію Ви можете не лише зателефонувавши на цілодобову лінію підтримки, а й написавши нам в соціальних мережах Facebook, Instagram.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг