Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 3 із 5
відгуків: 77
рекомендують: 35 чол
не рекомендують: 42 чол
ТОВ "Дельта-Нет"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Александр (Київ)
26 груд 2019 20:24
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Последний месяц это кошмар, скорость 15 Мбит/с, платим за 100 Мбит/с, виноваты соседи, роутер, госучреждения и папа Римский.
Відповідь представника ТОВ "Дельта-Нет":
Добрий день! В разі виникнення проблем зі швидкістю рекомендуємо звернутись в службу технічної підтримки, яка працює цілодобово. Для вирішення проблеми вам також можуть порадити викликати майстра, в разі проблеми зі сторони провайдера - виклик буде безкоштовний. Якщо ви користуєтесь інтернетом по Wi — Fi, то в першу чергу перевірте швидкість інтернету напряму: вимкніть кабель інтернету з роутера і включіть кабель безпосередньо в комп'ютер або ноутбук. Через деякий час перевірте як відкриваються сайти без роутера. Якщо різниця в роботі очевидна, то причина може бути пов'язана з роутером, перешкодах по Wi - Fi від сусідських роутерів або у безпровідній картці Wi - Fi на ноутбуці або USB адаптері Wi — Fi.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Гнідин)
03 груд 2019 13:13
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
74.52 Мбіт/c
Upload:
69.35 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость интернета практически постоянно не совпадает условиям тарифного плана. Мой план 100 Мбит/с, а по факту редко поднимается выше 75 Мбит/с. Последнее измерение - 74.52 Мбит/с Upload: 69.35 Мбит/с. В техподдержке утверждают, что у них все хорошо.
Відповідь представника ТОВ "Дельта-Нет":
Здравствуйте! Благодарим за ваш отзыв! Мы рассмотрели ваши обращения в службу технической поддержки по поводу снижения скорости интернет. В первую очередь проверьте скорость интернета напрямую, для этого выключите приходящий кабель интернета из роутера и включите кабель напрямую в компьютер или ноутбук. Через некоторое время проверьте как открываются сайты без роутера. Если разница в работе очевидна, значит дело в роутере, помехах по Wi-Fi от соседских роутеров или в беспроводной карточке Wi-Fi на ноутбуке или USB адаптере Wi-Fi. Рекомендуем вам сделать вызов мастера, чтобы на месте разобраться в причинах снижения скорости. Напоминаем, что в случае проблем со стороны провайдера, вызов мастера бесплатный.
Вплерій (Київ)
31 жовт 2019 13:02
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Провайдер не виконує своїх зобов’язань та шукає проблеми у абонента. Після скарги до НКРЗІ почали вимикати Інтернет на декілька секунд по 100 разів на день. Найгірше що роблять це технічні роботи БЕЗ НІЯКОГО ПОПЕРЕДЖЕННЯ Абонетів. Вони не розуміють що люди використовують Інтернет для роботи, Інтернет конференцій і таке інше, таке враження що ти в рабстві у Провайдера, а не сплачують йому гроші. Технічна підтримка то взагалі щось.... Рівень хамства зашкалює за 500 level. Невиховані і безвідповідальні.
Відповідь представника ТОВ "Дельта-Нет":
Добрий день! Звертаємо вашу увагу, що про проведення технічних робіт ми завжди інформуємо абонентів на сайті компанії. Щодо ж виниклих проблем із службою технічної підтримки, ви можете написати на пошту [email protected] з ким безпосередньо ви спілкувалися і з якою проблемою вам не допомогли - ми постараємося вирішити виниклий конфлікт в найкоротші терміни.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Iryna (Київ)
27 лют 2019 23:59
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
10.52 Мбіт/c
Upload:
14.32 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость предоставляемых услуг, не соответствует заявленным в тарифном плане. Скорость до 20 Мбит/с, хотя оплата за 100 Мбит/с вызывает лишь одно желание, как можно быстрее искать другого провайдера, так-как с такой скоростью работать с интернетом становиться не возможным. Службе поддержки не дозвониться вообще! И опережаю ответ касательно роутера - он исправен! Проблема у самого провайдера!
Відповідь представника ТОВ "Дельта-Нет":
Здравствуйте, Ирина! Благодарим за ваш отзыв! Мы рассмотрели вашу жалобу и вам был оформлен вызов мастера для выяснения причин снижения скорости интернет. В результате тестирования было установлено, что снижение скорости связано с работой вашего оборудования. Рекомендовано замена оборудования.
Роман (Київ)
17 лют 2019 18:38
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
61.9 Мбіт/c
Upload:
85.84 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Що і потрібно було довести. Див. нещодавній коментар про проблеми з IPTV. Винен, як завжди, абонент і його обладнання. Для ясності: ні обладнання, ні його програмне забезпечення не змінювались з часів підключення до оператора, до того ж використовується андроїд-приставка, яку оператор сам пропонує новим клієнтам. Проблеми з IPTV з'явились, як вказано було в минулому коментарі, десь три тижні тому та раптово зникли після дзвінків у техпідтримку (безрезультатно) та залишеного тут відгуку (буквально наступного дня). Робіть висновки самі. Ще раз наголошую для бронелобих - ні обладнання, ні його програмне забезпечення не змінювались! Зараз все знову працює.
Аноним (Київ)
16 лют 2019 14:13
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
7.11 Мбіт/c
Upload:
18.2 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже погана швидкість, протягом останніх 10 днів майже неможливо нічого подивитися, раніше хоч зі 100 Мбит/с було 30 Мбит/с, а тепер 7 Мбит/с, за що я гроші плачу не знаю... РОЗЧАРОВАНА.
Відповідь представника ТОВ "Дельта-Нет":
Доброго дня! В разі виникнення проблеми зі швидкістю рекомендуємо звернутись в службу технічної підтримки, яка працює цілодобово. Для вирішення проблеми вам також можуть порадити викликати майстра, в разі проблеми зі сторони провайдера - виклик буде безкоштовний.
Роман (Київ)
11 лют 2019 21:53
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
61.9 Мбіт/c
Upload:
85.84 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пару тижнів, як почалися проблеми з IPTV. То список каналів не підгружається, то провайдерів не знаходить. Хоча з моменту підключення (2 місяці тому) все працювало чудово. Техпідтримка - просто жах. Додзвонитися важко, телефони тільки міські, хоча більшості доводиться телефонувати з мобільних, значний час просто слухаєш автовідповідач. Коли пояснюєш їм, що вже перезавантажив обладнання (стандартна процедура, яку пропонують, тому що винен завжди клієнт) - що робити далі - сказати не можуть. Так і живемо. По вихідних взагалі чергує якийсь пацан, що тільки і обіцяє передати інфу у відділ, де хтось хоч щось знає, але з понеділка. :(
Відповідь представника ТОВ "Дельта-Нет":
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук! Звертаємо вашу увагу, що послуга телебачення надається вам в повному обсязі, проблеми, на які ви вказуєте, пов'язані з програмним забезпеченням вашого медіапристрою. Рекомендуємо звернутися до виробника вашого медіапристрою або в сервісний центр.
Аноним (Київ)
10 лют 2019 16:48
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
27.34 Мбіт/c
Upload:
26 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дорого и скорость не соответствует заявленной. Стоимость услуги подняли в одностороннем порядке. Короче зажрались! Раньше было все ок.
Відповідь представника ТОВ "Дельта-Нет":
Здравствуйте! Провайдер имеет право изменять стоимость тарифных планов, уведомив абонентов за месяц, что и было сделано нами. В отличие от других провайдеров такие изменения у нас происходят 1 раз в год в связи с увеличением себестоимости услуг. Вы можете выбрать для себя более оптимальный тарифный план или воспользоваться акциями для действующих абонентов. Относительно ваших замечаний по скорости интернета: если вы пользуетесь роутером, то прежде всего рекомендуем проверить скорость, напрямую подключая кабель провайдера в ваш компьютер.
Аноним (Київ)
06 лют 2019 15:49
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не рекомендую этого провайдера. Постоянно падает скорость, особенно в ночное время. Тех поддержка всегда занято, нужно ждать очень долго, чтобы ответили. Звоню в техподдержку, всегда причиной неисправности является, по их словам, исключительно мое оборудование, с их стороны всегда все отлично, не бывает сбоев. Каким то магическим образом после звонка сразу же все прекрасно, "исправляется" мое оборудование. Так каждый раз. Помимо частого снижения скорости интернет просто может пропадать минут на 15. Никаких извинений, бонусов, приятного разрешения ситуаций... виной всегда мой компьютер, мой модем, погода на улице и т.д.
Відповідь представника ТОВ "Дельта-Нет":
Здравствуйте! Благодарим за ваш отзыв! Мы рассмотрели ваши обращения в службу технической поддержки по поводу снижения скорости интернет. В первую очередь проверьте скорость интернета напрямую, для этого выключите приходящий кабель интернета из роутера и включите кабель напрямую в компьютер или ноутбук. Через некоторое время проверьте как открываются сайты без роутера. Если разница в работе очевидна, значит дело в роутере, помехах по Wi-Fi от соседских роутеров или в беспроводной карточке Wi-Fi на ноутбуке или USB адаптере Wi-Fi. Как вы сами отметили, после перезагрузки роутера интернет восстанавливается, все правильно, после перезагрузки происходит повторное подключение к интернет, обновляются сетевые протоколы, маршрутизатор выбирает наиболее свободный (не загруженный другими пользователями) частотный канал, что существенно улучшает скорость передачи данных по wi-fi. Рекомендуем вам сделать вызов мастера, чтобы на месте разобраться в причинах снижения скорости.
Михаил (Київ)
16 груд 2018 00:25
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользуюсь данным провайдером более 15 мес. Извините, но такие услуги это просто не любить своих клиентов. Техническая поддержка вечно занятая, дозвонится нереально. Качество интернета на нуле. У меня тариф АНлим-Макси за 130 грн/мес. 100 Мбит/с - мир. 100 Мбит/с - украина. Так вот, по тесту Speedtest.net скорость загрузки была 3 Мбит/с. Карл, 3 Мбит/с!!! Это причем в субботу в полночь.... Жаль что нельзя тут прикрепить скриншот. Жаль что пополнил интернет намного вперёд. Намерен поменять провайдера на адекватного и который предоставляет заявленное качество. Вывод - даже не смотрите в сторону этого провайдера!
Відповідь представника ТОВ "Дельта-Нет":
Здравствуйте, Михаил! Прежде, чем вы перейти к другому провайдеру, рекомендуем обратиться в службу технической поддержки, возможно вам понадобится вызвать мастера для устранения причин снижения скорости. Напоминаем, в случае возникновения проблем со стороны провайдера, такой вызов мастера для абонента бесплатный. Сейчас мы видим, что по данной проблеме вы не обращались в техподдержку и не оставляли заявку на ее устранение.
Валерій (Київ)
03 груд 2018 09:53
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Якість інтернету досить гарна, відключень і збоїв за 5 місяців користування не було жодного разу. Робота абонентського відділу- це імітація сервісу від сервісної компанії. Відключили інтернет на свій розсуд, вирішили що пільговий період закінчився і поставили який у голову прийшов тариф. А 1 і 2 грудня прийшлося на вихідні, служба підтримки нахамила стосовно зони відповідальності, 2 дні без інтернету вони вважають що так їм можна.
Відповідь представника ТОВ "Дельта-Нет":
Доброго дня! Приємно, що задоволені якістю послуги інтернету від нашої компанії. Акційний місяць вам було відновлено в звязку зі збоєм в системі, також ви отримали компенсацію за 2 дні. Вважаємо, що дане питання можна вважати вичерпаним.
Аноним Геннадий (Київ)
15 лист 2018 18:28
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
8.83 Мбіт/c
Upload:
6.79 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Плохая скорость долго загружается. При оплате 110 грн download 8.83 Мбит/с, upload 6.79 Мбит/с это нормально? Я подожду пару дней и приду в офис обсуждать наши дальнейшие отношения. В этом году я разочарован. Может плохие специалисты техники или лохов ищут. Надеюсь на хорошие взаимопонимание.
Відповідь представника ТОВ "Дельта-Нет":
Здравствуйте, Геннадий! С вами уже связались наши менеджеры по решению вопроса снижения скорости. Рекомендуем в таких случаях сразу же обращаться в службу технической поддержки.
Аноним (Київ)
21 вер 2018 22:15
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
13.36 Мбіт/c
Upload:
7.34 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
В целом компания 30 на 70. Приятные девочки в абонотделе, НО техподдержка это капец!!! Скорость интернета тоже при оплате за 100 Мбит/с по вай-фай получаешь максимум 20 Мбит/с, а напрямик к их кабелю то максимум 30 Мбит/с. Техподдержка объяснений не дает!!! А когда звонишь то мурыжат 30-40 минут на линии типо у них база не открывается, висит итд. Купили у них "а ля" настроенный MAG 254, а он не конектится с их сервером как потом оказалось был неправильно введен адрес. Пришлось самим все перенастраивать.
Відповідь представника ТОВ "Дельта-Нет":
Благодарим за ваш отзыв и оценку, нам действительно важно мнение наших абонентов, включая и конструктивную критику. Снижение скорости может происходить по разным причинам, рекомендуем вам сделать вызов мастера, чтобы на месте разобраться в причинах снижения скорости. В случае проблем со стороны провайдера такой вызов мастера для абонента бесплатный.
Александр (Київ)
01 вер 2018 12:50
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дозвониться в абонентский отдел очень сложно. Телефоны городские и с автоответчиком. С первой секунды включается тарификация. 01.09.18 потратил 23 грн. на Водафоне и не дозвонился в абонотдел. Компания не считает нужным купить мобильные номера для удобства клиентов. 23 грн сумма, соизмеримая с абонплатою. Деньги потрачены, а результата нет.
Відповідь представника ТОВ "Дельта-Нет":
Здравствуйте! Обращаем ваше внимание, что вы всегда можете звонить на наш мобильный номер телефона (094) 910-05-59. Также рекомендуем заблаговременно вносить абонентскую плату, чтобы 1 числа вам не была приостановлена услуга доступа в интернет.
Аноним (Київ)
16 серп 2018 14:48
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Абонент этого провайдера украл у меня деньги с моего счета. Взломал мою почту и перевел деньги за границу. Я пытаюсь выяснить кто этот абонент но компания всячески тормозит расследование. Я принес им запрос с полиции но и этого мало, они придумывают кучу причин чтобы не говорить кто злоумышленник. Ужасное начальство, с начало говорят одно, потом другое. Ужасное отношение к людям! Не советую вам этого провайдера!
Відповідь представника ТОВ "Дельта-Нет":
Доброго дня! Вам була надана письмова відповідь, в якій зазначено, що в зв'язку з тим, що інформація, яка вами запитується, містить персональні дані особи (абонента) та інформацію, що була надана при укладенні договору, провайдер Дельта-Нет не має законних підстав для надання такої інформації без відповідної ухвали слідчого судді (ст.ст. 159-165 КПК України).
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Паутина.Net"
Олексій (Київ)
01 квіт 2018 20:00
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Уже сутки нет интернета, техподдержка бол дня была постоянно занята, вторые полдня просто срывается звонок. Нет ни одного уведомления о причине отсутствия интернета.
Відповідь представника ТОВ "Дельта-Нет":
Здравствуйте, Алексей! Возможная причина отсутствия у вас интернета — это приостановление услуги в связи с недостатком средств на вашем счету 1 числа. Вам нужно пополнить счет и услуга будет восстановлена.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Київ)
16 лют 2018 12:13
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ужаснейший интернет, постоянно пропадает!!! Дозвониться в техподдержку невозможно. А когда все-же смогли, нас отправили общаться с абонентским отделом. Там вообще глухо. Дельта-нет совершенно не клиентоориентированы, советуем к ним НЕ подключатся. Ищем других провайдеров.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Изабелла Гордеева (Київ)
30 січ 2018 00:57
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ужаснейший провайдер который был у меня когда либо, наверно даже Воля лучше в сравнении. Ужасно все!
Ірина (Київ)
07 груд 2016 19:35
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не рекомендую тепер цього провайдера. Зіпсувались. 4 роки тому я підключилась, але договір оформив на себе чоловік. Я сумлінно платила абонплату, швидкість не зовсім відповідала заявленій, але для мене це не критично. Останнім часом я потерпаю від систематичних проблем в обліку зарахування оплат, який прив'язаний чомусь не до номеру договору і адреси точки доступу (квартира), а до ... прізвища особи, що уклала договір! Відповідно, вони то "бачать", то не "бачать" мої оплати через приват 24, і вирубають інтернет, хоча де-факто абонплату я сплачую вчасно і наперед. Це маячня. Я оплачую рахунки, наприклад в своїй квартирі і там, де прописана, можу оплатити рахунки батькам чи родичам через приват, і СКРІЗЬ береться до уваги в реквізитах номер договору з надавачем послуг і номер договору, а не прізвище платника, який здійснює платіж. Судячи з усього, менеджмент компанії непрофесійний - там бухгалтерія диктує, як ЇЙ зручніше облікувати надходження. А що робити, якщо людина, яка формально укладала договір, померла, захворіла, виїхала? Дивна позиція - плати нам, ще й доводь, що заплатила, але ми тобі все одно відключемо, коли заманеться. Буду шукати іншого провайдера. Надіслала претензію - бачу, що дубоголові, і справи не буде. Можливо, доведеться судитись, щоб повернути надмірно сплачені кошти, які вони не повертають і не визнають сплаченими. Не факт, що якщо я витрачу час і зусилля на "переоформлення" і всю паперову бюрократію, вони не налажають, тому що знову щось у них не там і не так покажеться в цифрах - а я сидітиму без інтернету, який оплатила наперед. НЕ рекомендую цього постачальника. Заощадьте свій час та гроші.
Карина (Київ)
01 груд 2016 16:42
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Так и не стала клиентом, потому что менеджеры явно не заинтересованы в том что бы подключить клиента, абсолютно халатное и наплевательское отношение. В день когда должны были подключить, мастер не пришел, дозвонится невозможно, на повторную заявку оставленную на сайте не реагируют. При этом, за подключение требуют, копию паспорта, инд. код и предоплату за год. Зачем вам столько информации обо мне при предоплате за услугу? Шарашкина контора.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Фринет"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг