Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 3 із 5
відгуків: 408
рекомендують: 208 чол
не рекомендують: 200 чол
ІСП "L4.ua"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 16 лютого 2022
Шановні абоненти мережі! Зверніть увагу, що ресурс 2ip.ua призначений для обміну досвідом користування послугами провайдера, та не спрямований на взаємодію провайдера з абонентом. Якщо у вас виникла ситуація, яка потребує участі провайдера — зверніться в технічну підтримку за телефонами 044-384-46-00, 098-786-69-66, 050-983-12-58, 063-820-00-63 або через сайт l4.ua Бажаємо приємного користування.
З повагою, ІСП "L4.ua"
Павел (Васильків)
24 жовт 2020 22:34
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
25.9 Мбіт/c
Upload:
28.3 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Удовлетворительно. Бывает нормально в большей степени...., но бывает ужас. Скорости нет заявленной, в нужный момент инета нет... Говорят, что uik лучше...но сижу на лан4евер уже 7 лет. Иногда сильно психую.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Благодарим за Вашу оценку. По поводу скорости, корректности его замера рекомендуем обратиться в техническую поддержку. Открытых вопросов к провайдеру не рекомендуем оставлять, что бы в последствии не копили негатив при наличии проблемы, если есть таковая. В рамках наших с Вами договорных отношениях, у Вас есть абсолютно все права заявить о некачественном предоставлении услуг, а с нашей стороны обязательства перед Вами условия договора выполнять. Обращу Ваше внимание на то, что интернет провайдер может быть не в курсе, что у Вас наблюдается какая либо проблема, подчеркивая важность обращения к оператору. Если проблема существует, мы за то, что бы ее устранить. Так же есть определенные нормы по предоставлению сервиса и нормам его качества, прописанные в законе Украины о телекоммуникациях, естественно стремимся его соблюдать. Глядя на показатели скорости над Вашим комментарием, скорость не соответствует тарифному плану, но есть большое "НО". Вопрос в типе подключения устройства, на котором Вы эту скорость замеряли оставляя комментарий. Подключение кабелем на прямую с компьютера или замер скорости с мобильного телефона по WiFi, на что обращаю внимание, так как показатели могут кардинально отличаться. Важно понимать какая скорость на порту устройства, что подключено к кабелю провайдера. Резюмируя вышесказанное, рекомендуем все же обратиться в техническую поддержку, для решения вопроса со скоростью, приносим извинения за временные неудобства в части Вашего комментария "в нужный момент инета нет", и постараемся не допускать возникновения причин для Вашего волнения. Еще раз благодарим за отзыв.
Леонид (Крушинка)
22 жовт 2020 12:25
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
93.35 Мбіт/c
Upload:
91.93 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Стабильно и недорого! Правда могло бы быть подешевле подключение - но зато качественно "не на соплях" делают.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день! Постараемся и в дальнейшем работать так же.
Филя (Васильків)
20 жовт 2020 13:32
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
83.83 Мбіт/c
Upload:
88.28 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Працює стабільно, нарікань немає. Дуже задоволений швидкістю. Можу рекомендувати для підключення. Сподіваюсь, що так буде і надалі.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня! Вдячні за позитивний відгук.
Антон (Васильків)
18 жовт 2020 18:22
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
55.95 Мбіт/c
Upload:
23.62 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Дозвонился не с первого раза, не работал интернет, но подчинили сегодня же. Особое уважение Сергею инженеру, настаиваю на премии для него. Рабочий день закончился минут 30 как, но работу не оставил на половине, пока Интернет не появился, не успокоился. Спасибо огромное!
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Спасибо за положительный комментарий. Сергею объявим благодарность, с занесением в заработную плату в качестве переработки. У нас так тоже принято. =)
Сергій (Кононча)
17 жовт 2020 12:35
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
57.51 Мбіт/c
Upload:
29.64 Мбіт/c
Договір:
48563
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість круть! Нарешті в Конончі швидкий інтернет, все літає! місяць потягали провода по стовпам, подав заявку, за час включили, ще й на шару, віддав аваторську антену. Різниця небо і земля!!!!
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Дякуємо за позитивний відгук!
Аноним (Рокитне)
16 жовт 2020 14:46
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго всим дня! Ви замітили, що в основному усі хороші відгуки про lan4ever, пишуть або з Василькову або з Васильківського району. Усі остальні ж пишуть, що у КИЇВСТАРА інтернет кращий. Складається таке враження, що сам же провайдер себе і вихваляє. У нас в Рокитному дійсно не той lan4ever який обіцяли. Інтернету тижнями по пів дня може не бути, телефонуєш до оператора причина невідома, на лініях ремонти не проводять а інтернету немає. Складаєця таке враження що вимикають навмисне. Я із проблемами з вашим провайдером зіштовхувався не один раз уже. Ось вам останній. Я телефоную 5-6-7 кажу про те що у мене по пів дня немає інтернету, 8 не телехвоную жду вашої реакції-тиша, 9 зателефоную знову і кажу що у мене з 5 числа по пів дня немає інтернету, 10 не зателефоную - знову тиша реакції із вашого боку нуль, 11-12 зателефоную знову і кажу що у мене із 5 числа немає по пів дня інтернету на що 12 числа мені відповіли що 9 числа у мене прийняли заявку хоча телефонував із 5 числа. Інтернету небуло іще 13-14 по пів дня але на мої дзвінки так ніхто і не відреагував. Так що шановний провайдер lan4ever ви скажіть правду про те що ви площу покрити-покрили а ради дати не можете ото і жалоб дуже багато і відгуки погані. І порозгоньте трохи службу технічної підтримки, щоб ті що прийдуть на їхнє місце робили бо боялися щоб і їх не вигнали, бо ці вже позажиралися і не хочуть нічого робити особливо у нас в Рокитному. Будемо сподіватися що все таки у вас настане щось краще, а поки що я ваший провайдер не рекомендую нікому.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Від Вас це вже другий відгук, і знову як від аноніму та без якої небудь конкретики. Хто Ви, яка адреса, який номер договору. Для відповіді на питання в чому саме у Вас проблема потрібно розуміти як саме Вам допомогти. Єдине що дивує, це розбіжність між тим що ви вдруге вказуєте в коментарі, та тим що є насправді. За Вашими словами Ваша заявка від 05.10, але в нас немає відкритих заявок які датовані раніше ніж 16.10. Більш того, всі заявки на ремонт які були датовані 09.10, з особистим візитом до абонентів були закриті на наступний день. Заявки що були створені 05.10 були закриті з відновленням сервісу 06.10. Є великі розбіжності між тим що Ви стверджуєте та тим що ми фіксуємо. Якщо Ви наш абонент, у Вас є проблеми та бажання їх вирішити, писати 2 пости від аноніму без вказання хоча б номеру договору, не самий зручний спосіб вирішення проблеми. Скоріше нагадує бажання залишити негативний відгук, що є не більш ніж припущенням на прикладі того яке навели Ви, припустивши що позитивні відгуки може залишати сам провайдер, тому що вони всі з Василькова. Не зайвим вважаємо акцентувати увагу на тому, що це не майданчик для діалогу з оператором. Це незалежний ресурс для відгуку про провайдера. Якщо у Вас є бажання надати гласності Ваші думки, вивести її в площину суспільної дискусії та діалогу з провайдером, рекомендуємо це робити в соціальних мережах. Оператор не несе відповідальність за те, що у разі появи третього посту від аноніма з аналогічною конотацією модератори ресурсу змушені будуть видалити цей коментар, за порушення правила даного ресурсу.
Георгий (Васильків)
16 жовт 2020 11:47
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Тариф 100 Мбит/с, честный, без всяких проседаний вечером как у других. Не подорожает тариф 2 раза в году как у некоторых. Однозначно рекомендую!
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Спасибо за положительный отзыв! =)
Віктор (Городіще)
15 жовт 2020 09:54
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
88.69 Мбіт/c
Upload:
92.66 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет просто літає!! Кращого годі й бажати. Найкращий провайдер с тих що я бачив. Дякую що ви є!!
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Дякуэмо за позитивний відгук!
Николай (Васильків)
14 жовт 2020 20:56
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Сегодня пропал интернет, а мне он нужен был просто жуть как. Выходной, думал никто не приедет, труба. Позвонил, ответили (оказалось работают), приехали (оказалось что и ремонтники работают), подчинили (мой косяк оказался, роутер обнулился). Ни копейки не взяли за ремонт, поздравили с праздником и уехали. Бомба, сервис на высоте. Рекомендую!
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день! Постараемся в дальнейшем работать в этих же темпах. Благодарим за положительный отзыв!
Аноним (Васильків)
13 жовт 2020 09:04
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
56.1 Мбіт/c
Upload:
84.08 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользуюсь данным провайдером более 8 лет, лучшее что может быть в нашем городе. Да и по стоимости более чем адекватно. Короче рекомендую.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Благодарим за положительный отзыв. Постараемся и далее держать этот уровень.
Аноним (Рокитне)
12 жовт 2020 13:44
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет провайдер lan4ever гавно і нікому не вірте. Інтернету по пів дня може не бути. Телефонуєш - причина невідома. А чому б і не так, копійочка абонента капає а інтернету немає, економнинько-економненько. Заявку про несправність подаєш, а нікому ти неділлями не потрібен. Та не те що не потрібен, а заявку можуть не прийняти, потрібно телехвонувати по 3-4 дні поспіль, тоді може і розворушиш цей гадюшник. Так що не вірте у рожеві росповіді про lan4ever. Єдине що хороше швидкість, а все остальне наголошую іще раз ГОВНО. Особливо служба технічної підтримки. (писане усе це 12.10.2020р. від народження христового).
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня! Якби Ви залишили відгук не як анонім, прокоментували б більш предметно. Заявки на ремонти виконуються на наступний день після її подачі, за можливим винятком прийняття заявки у вихідний, де її виконання можливе у найближчий робочий день. У разі якщо ремонт було виконано з затримкою в часі, тобто більш ніж за одну добу, здійснюється компенсація за ті дні, які абонент був без послуги. Саме з цієї політики в компанії найвищий пріоритет - це закриття заявок на ремонт в найстисліші терміни. Про які тижні можна говорити, відверто кажучи не зрозуміло як прокоментувати, таке неможливо в принципі, і розцінити цей пост можемо лише як наклеп. Станом на зараз відкриті заявки на ремонт тільки датовані 11 та 12.10.2020. Стосовно неможливості додзвонитись, інколи таке трапляється, особливо після 11-го числа кожного місяця, коли знімається абонентська плата по всій мережі, і ті що вчасно не поповнили рахунок масово звертаються до технічної підтримки. Якщо у Вас незакрите питання, можете викласти Ваше звернення/скаргу електронною поштою, розглянемо предметно, за умови Вашої ідентифікації.
Дарія (Васильків)
12 вер 2020 13:46
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
901195
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
ЖАХЛИВИЙ ІНТЕРНЕТ ПРОВАЙДЕР! С. Велика Бугаївка, Васильківський район. Нам підключили інтернет від провайдера LAN4EVER минулого місяця. Проблеми почалися ще до підключення. Спершу ми двічі подавали заявку на підключення і лише після другої заявки до нас приїхав майстер. Після підключення інтернет працював нормально лише кілька днів, а згодом просто зник. Ми вкрай незадоволені послугами цього провайдера. Інтернет постійно зникає, оператор не відповідає, викликати майстра неможливо.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня! До Вас було здійснено 4 виїзди. Кожен з виїздів не виявив яку небуть проблему з сервісом з нашої сторони. З великою вірогідністю проблема є з Вашим ноутбуком. І це підтвержували інженери, коли телефоном вдавалося користуватись інтернетом, який був підключений до роутера, а в той же час Інтернету на ноутбуці не було. Більш того, з "вузла зв’язку" з якого працюєте Ви, працює ще декілька абонентів, які до нас з подібними проблемами не звиртались. Радимо звернутись до людини, яка володіє навичками роботи по налаштуванню програмного забезпечення на ПК. З приводу підключення, заявку можна подати і тричі, але підключення буде здійснено не раніше, ніж до Вас дійде черга на підключення. При подачі заявки Вас попереджали, що це не буде швидко у зв’язку з великою кількістю заявок.
Аноним (Хотів)
24 серп 2020 20:42
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Полностью удовлетворен услугами данного интернет провайдера. Оперативно отвечают в колл-центре, толково объясняют. Только единожды не взяли трубку с первого раза (за 3 года пользования услугами). Проблемы на линии решаются достаточно оперативно (от часа до трёх). За 3 года интернет пропадал (скорость проседала до +/- 3 Мбит/с) более чем на 24 часа раза 3. Возможно это актуально только для близлежащих к Киеву (до 30-50 км)сёл/посёлков, этого я знать не могу.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Благодарим за положительный отзыв. Сеть работает везде одинаково, по сути вся зона покрытия объята оптоволоконной сетью. А для оптоволокна в целом без разницы 30-50 километров либо 300-500. Это касательно скорости и стабильности соединения. Касательно скорости реагирования, стремимся к оперативности так же по всей сети, не зависимо от населенного пункта. Всех благ и приятного использования услуг.
Анонім (Лисянка)
23 серп 2020 15:53
Переваги:
Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
3.38 Мбіт/c
Upload:
3.99 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Боярка Лисянського району. Нас без нашої згоди і не дуже повідомляючи від провайдера Ulan передали до l4.net. З попереднім персоналом технічні питання можна було легко вирішити. З новим провайдером відповідь найчастіше - чекайте з вами зв’яжуться. Звернув увагу що на сайті https://l4.net.ua/ немає сторінки відгуків і можливості написати звернення безпосередньо до адміністрації.23.08.2020 два працівники l4.net (чи не працівники - бо відмовились себе назвати) нахамили мені у відповідь на запитання хто ж вони такі - чому просте запитання викликало таку реакцію? Але для правди - кілька днів до того мав зустріч з іншим працівником (бородатий і трохи сивий) - надзвичайно приємне враження - ввічливий, технічно грамотний і роботу виконував без жодного нецензурного слова. Досвід: швидкість не відповідає заявленій попереднім провайдером (вимірювання проведено відповідно до рекомендацій https://l4.net.ua/speedtest/); Ping - не відповідає заявленому; умови угоди дуже незручні для користувача - якщо не використовуєш інтернет всеодно нараховується борг, якщо провайдер не надає інтернет з якоїсь причини всеодно користувач має платити за цей час, а щоб від’єднатись потрібно написати спеціально заяву. Умови попереднього провайдера були набагато зручніші і зрозуміліші. В населеному пункті щонайменше раз на тиждень відсутній інтернет від l4.net. Модернізація мережі ведеться вже 6 місяців і результатів ще не бачимо і коли буде завершено невідомо. Судячи з відгуків жителів Лисянщини хамовитість та грубість це норма для працівників l4.net. Доцільніше перейти на котрогось із мобільних провайдерів, що невдовзі ми і зробимо, а також пораджу всім не користуватись послугами цієї компанії.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Дякуємо за відгук. Після реорганізації підприємства, весь персонал залишився від улану. Хіба що ми розширили штат, з яким буде проведено бесіду на предмет ввічливого спілкування, дякуємо за здорову критику. В Боярці дійсно ведуться роботи по модернізації, і дійсно приблизно впродовж пів року, розпочато їх було у березні. Враховуючи фронт робіт, а він не малий, період модернізації затягнувся на цей час. Тим не менш, невдовці ми маємо завершити всі роботи, і безкоштовно переєднати всіх існуючих абонентів на нову мережу, яка буде набагато стабільніша і швидка. Стосовно відгуків під тарифами, як правило подібні функції відсутні, бо сайт являє собою інформаційну сторінку. Задля спілкування, відгуків, скарг і пропозицій є офіційна сторінка у Facebook, чати у Тelegram та Viber, та електронна пошта [email protected]. Стосовно зняття коштів за послугу, так як працював Ulan майже ніхто вже не працює. Розумію що це сумнівний довід, але навіть серед мобільних операторів Ви зараз не знайдете жодного тарифу, який йде по принципу припейду. Серед інтернет провайдерів ця тенденція розпочалась ще раніше, і навіть важко сказати, який інтернет провайдер зараз використовує подібний формат тарифікації, не кажучи про досвід провайдерів сусідніх країн. Тим не менш, перепрошуємо за тимчасові незручності. Обов’язково прислухаємося до Ваших порад та пропозицій.
Аноним (Корсунь-Шевченківський)
12 серп 2020 16:28
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Оператор повне дно, підключають інтернет в с. Завадівка Черкаська обл., попротягували волокно на вулиці де люди років 15 не живуть й хатів вже нема одні зарослі, а там де живуть не подотягували кабеля до кінця вулиць, й кажуть платіть за кабель підключим. Написавши в підтримку получив хамську відповідь шо інженери в них розумні й знають куди шнури тягнути, а ми дураки нічого не розуміємо. Виходить десь шнур просто висіти буде гнити в хащах бо людей там нема й не буде, а інші будуть змушені купляти кабель щоб дотягнути до хати. Не рекомендую цю безвідповідальну кантору.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня! Відповідь Вам було надано більш ніж обгрунтовану, без "хамства", яке нажаль у Вашій відповіді більш ніж достатньо. Абсолютно не дивно, що за протягнення кабелю до Вас, Вам потрібно платити гроші, чому саме це Вас дивує не зрозуміло. В будь якому випадку матеріали та робота коштують грошей, є стандартні умови підключення де Вам як абоненту потрібно буде оплатити вартість підключення не залежно від того, чи є поряд з Вами наш кабель, чи його там немає. Стосовно розміщення кабелів, де їх розміщувати, куди тягнути кабель, навіщо це робити, яким чином, та інші питання сприводу цього, зі всією повагою Вас не мають обходити, поки Ви не є інженером нашої компанії або інженером РЕСу. Виходячи з цього не зовсім зрозуміло, чому саме Вас має обурювати внутрішні плани компанії та їх реалізація, якщо ваша думка сприводу цих планів не збігається з нашою, за умови того, що Ви в цій картині пересічний мешканець села Завадівка, який жодним чином до нашої компанії не відноситься. Якщо питання в тому, "на який ляд мені зараз платити гроші за те, що вони не протягнули до мене кабель планово, а потягли туди де ніхто не підключиться", то можу запевнити, що сплатити вартість підключення Вам довилося би навіть у тому випадку, якщо кабель прояд з Вами з’явився би планово, тому що підключення у будь-якому випадку платне.
Іван (Новосілки)
05 серп 2020 23:13
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
8440
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Писати на техпідтримки немає сенсу відповіді не дочекаєшся сигнал пропадає швидкість мала оцінка незадовільно.
Василий (Корсунь-Шевченківський)
23 лип 2020 23:42
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
50.77 Мбіт/c
Upload:
29.42 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользуюсь услугами провайдера с января 2018 года, пока никаких проблем не возникало. Даже когда было обледенение на проводах и по всему городу были порваны провода, восстановили очень быстро.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Благодарим за положительный отзыв.
Анонім (Городіще)
10 лип 2020 13:25
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Служба техпідтримки
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго дня! Весною підключили інтернет вашої компанії, в цілому роботою, швидкістю інтернету задоволені. Команда, яка працювала цієї весни в Сахнівці, досить відповідально та совісно поставилася до роботи. Проте на днях родичі з Виграєва також хотіли підключити інтернет, але виник певний конфлікт з вашими працівниками, які чомусь не хотіли прислуховуватися до побажань клієнтів, грубіянили та погрожували штрафом, на секундочку хочу уточнити, яким таким штрафом, коли договір навіть не був підписаний ще? Поясню ситуацію: люди були проти того,аби свердлили вікно(адже вони планували міняти вікна і потім не хотіли мати додаткового клопону з кабелем інету, думати як його провести до будинку після заміни вікон), попросили зробити отвір у стіні і ним провести кабель від інтернету, проте ваші працівники навідріз відмовилися, вели себе не професійно, по хамськи, прошу відмітити, що люди, які працювали в Сахнівці без зайвих питань зробили отвір там, де попросив клієнт, ці ж не хотіли додатково заморочуватися напрягатися, та хіба це не іх робота? Хочу відмітити , що люди платять гроші, за те, щоб зробили так, як вони хочуть, сума доволі таки пристойна, порівнюючи з вартістю підключення інтернету в місті, і якщо це було можливо в Сахнівці, то чому ж тоді це було тяжко зробити вчора? Коли клієнти заборонили свердлити вікно і відмовилися від підключення того дня, ваші працівники почали погрожувати штрафом,повторюсю, договір ще не був підписаний, який штраф? А потім зухвало сказали, що тепер вони будуть "бігати" за вашими працівниками і просити, щоб вони підключили. Погодьтеся, не дуже приємна ситуація. Дуже прошу провести "виховну" бесіду з вашими працівниками на тему "етики, поводження з клієнтами" бажано було б розібратися й з працівниками, які собі таке дозволяють, чи ви думаєте, що якщо люди живуть у селі, то вони зовсім дурні і їм можна впарювати, філонити, не виконувати нормально роботу та ще й погрожувати? Те що ви, я так розумію, виграли якийсь тендер на проведення інтернету по всьому районі і крім вас по суті інших варіантів немає, не дає права поводитися з клієнтами тка,як вам захочеться, тому що це як мінімум непрофесійно. Прошу врахувати мої зауваження та побажання і все ж навести лад серед ваших робітників!!! Ви, як люди, що працюють у сфері послуг маєте знати і памятати це просте правило "Клієнт завжди привий", якщо хочете, щоб ваш бізнес протримався на плаву.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня! Дуже вдячні за позитивний відгук. Щодо ситуації в Виграєві, вона досить дивна. Дивна з досить простої причини. Жодного інженера в Виграєві з нашої команди ще не було. Ми не те що нікого ще не підключили, ми навіть не почали будувати це село. Напевне Ваші родичі прийняли якихось інженерів за наших. Ми дійсно швидко будуємо села, підключаємо мінімум одне село на місяць, і селами шириться інформація про нас. Але працюємо в Городищенському та Корсунь-Шевченківському не лише ми. Тим не менш в планах цей населений пункт в нас є, ближче до кінця літа - початку осені. Щодо буріння отвору в стіні, жодних питань не буде, як і до формату монтажу кабелю. Нехай родичі чекають, залюбки підключимо у звичному вже для Вас форматі, як і в Сахнівці. Щодо того, хто міг тягнути в Виграєві оптоволокно і вже підключати, нажаль прокоментувати важко. У Виграєві головний інженер був присутній останній раз декілька місяців тому, задля збору інформації по плануванню майбутньої оптоволоконної мережі. В той візит ми не спостерігали активність інших провайдерів. Ще раз дякуємо за позитивний відгук!
Аноним (Черкаси)
03 черв 2020 20:19
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Очень крутой провайдер, рекомендую всем! Скорость соответствует тарифном плане. Работает без проблем!
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Благодарим за положительный отзыв. Постараемся держать этот уровень в дальнейшим. Приятного пользования услугой.
Анонім (Городіще)
30 трав 2020 20:35
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів
Download:
29.92 Мбіт/c
Upload:
83.07 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Тест швидкість на сайті не відповідає реальності (наприклад в тесті від ookla все по тарифу. А тут на вигрузку 80 Мбит/с))) Коли в мене тариф 50 Мбит/с) А провайдер норм.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Дякуємо за позитивний відгук. Ми тестували показники швидкості на цьому ресурсі, і також зіштовхувались з показниками які суттєво відрідняються від фактичних, які ми підтвержували при використанні власного обладнання та перевіреними ресурсами для тестування швидкості. Тому не впевнені в тому, що довіряти показникам які відображаються на цьому ресурсі можна на всі 100%.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг