Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 3 із 5
відгуків: 409
рекомендують: 209 чол
не рекомендують: 200 чол
ІСП "L4.ua"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 16 лютого 2022
Шановні абоненти мережі! Зверніть увагу, що ресурс 2ip.ua призначений для обміну досвідом користування послугами провайдера, та не спрямований на взаємодію провайдера з абонентом. Якщо у вас виникла ситуація, яка потребує участі провайдера — зверніться в технічну підтримку за телефонами 044-384-46-00, 098-786-69-66, 050-983-12-58, 063-820-00-63 або через сайт l4.ua Бажаємо приємного користування.
З повагою, ІСП "L4.ua"
Олександр (Корсунь-Шевченківський)
17 трав 2019 08:04
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найбільші мінуси: 1) швидкість далеко не за тарифним планом. Тестування швидкості, по Вашим інструкція показує що: - за замовчуванням обирається Ваший же сервер у Василькові (це вже специфіка пошуку серверу саме сервісу), але все одно швидкість вдвічі менша, при тому що тестується Ваший же сервер. - Василькыв (lan4rever) - D: 50 Мбит/с / U: 88 Мбит/с, - Лондон - D:5 Мбит/с / U: 17 Мбит/с, - Мельбурн - D: 1 Мбит/с / U: 2 Мбит/с, - Берлін - D: 4 Мбит/с / U 40: Мбит/с. Також скачування із серверів Microsoft показує швидкість 200-500 Kb/s, що відповідає 1.6-4 Мбит/с. 2) дуже часто інтернету немає (дуже нестабільний, може бути що 10-120 хвилин на день, або частіше немає доступу до інтернету). Плюси: 1) Акції; 2) Тарифні плани; 3) Статичний IP адрес та доступ до інтернету по ІР, а не по МАС.
Вадим (Глеваха)
13 січ 2018 19:50
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я звонил в Ваш офис утром и прочитал девушке всё, что пришло мне в сообщении от 11.01. Там не было указанно, что я могу получить дополнительные 72 часа. По поводу того, что Вы исправите упущение, то не нужно меня пугать, не мальчик, слава Б-гу. Да, я знаю, что Вы можете мне сделать много мелких пакостей. Как пример - на следующий день ночью, 12.01, в 4-55 я не смог подключиться к интернету. Когда я утром дозвонился до тех поддержки, то девушка-оператор сказала мне, что это я сам, из своего личного кабинета, подал заявку на отключение услуг! :( Мне кажется, что я ещё в своём уме и, если я 11.01 вношу 219 гр. на свой счёт, то не для того, что бы отключить и-нет. Кто мог войти в мой кабинет кроме меня? Кто мог, кроме меня, подать заявку на отключение? Только админ. И это - бесспорно!
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Никто не утверждает что в СМС сообщении мы пишем о 72 часах, так же как и не утверждали что мы это должны писать. СМС информирование используется для напоминания абонентам о необходимости своевременной оплаты услуг, о том что могли появиться новые акции либо о существенных изменениях в условиях предоставления услуг. Наличие информации о 72 часах предоставления услуги в кредит есть в описании Вашего тарифного плана, как и в любом другом. По поводу мелких пакостей, даже предположить не могу зачем нам это нужно делать. Любому предприятию намного выгодней предоставлять услуги довольному клиенту, а не клиенту который зол от мелких пакостей и пишет негативные отзывы на порталах и форумах. Ваша скорость не соответствовала Вашему тарифу, и мы привели ее в соответствие с описанием тарифа. А что касается временной блокировки, то мы зафиксировали ее 12.01.2018 в 00:01:19 из Вашего личного кабинета. Сделали Вы это намеренно или случайно судить мы не можем, только можем констатировать факт блокировки. К слову тарифный план у Вас 199 грн., не обязательно вносить сумму больше той которая должна сняться согласно тарифа, у Вас сейчас на счету существенный депозит. Учтите это при оплате следующего месяца.
Кирилл (Васильків)
10 груд 2016 19:04
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользуюсь услугами данного провайдера чуть ли не с самого его основания. На словах хорошие тарифные планы по приемлемой цене. Но на сегодняшний день всё иначе, будто вернулся в тот самый 2010 год, когда провайдер выключал и включал интернет, когда ему хотелось. Последняя неделя - сущий ад. Интернет постоянно пропадает, то на 10 минут, то на 3 часа. Скорость в моем тарифе заявлена до 100 Мбит/с. Да, я понимаю, что ДО 100 Мбит/с, но не 15 Мбит/с же... Сегодняшний день превзошел все мои ожидания. Интернет пропал в 12 часов дня. Время 19:00 на момент написания отзыва. Интернета нет, 15 звонков в техподдержку: 4 раза мне никто не ответил, а на протяжении последних 4 часов там попросту занято. Если всё так и продолжится - буду отключаться от этого "замечательного" провайдера.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день, Кирилл! Приносим извинения за временные неудобства. К сожалению не могу Вас идентифицировать, так как Вы оставляли комментарий с помощью мобильного телефона, не с нашей сети. В день когда Вы оставляли комментарий действительно были сложности с предоставлением услуги, и связано это было с форс-мажорными обстоятельствами. Данная проблема устранена. Если у Вас на данный момент все еще наблюдается несоответствие тарифного плана той скорости которая ему соответствует, подайте пожалуйста заявку в нашу службу поддержки, мы обязательно устраним проблему, если она на нашей стороне.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Арсен (Глеваха)
12 груд 2016 11:25
Переваги:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Lan4ever запустил акцию "Приведи друга", так вот, вы бы лучше поставили дополнительное оборудование и увеличили пропускную способность линии. Ресурс сетевого оборудования Lan4ever истощенный. Не поможет даже смена тарифного плана на более дорогой. Скорость особенно после 18-00 настолько низкая, что даже speedtest.net не грузится. Летом перешли с Кристала на Ланчевер, с месяц была скорость 48-58 Мбит/с напрямую через кабель, а через роутер 28-38 Мбит/с. На данный момент напрямую через кабель 24-38 Мбит/с, а через роутер 14-17 Мбит/с, это вообще наглость при тарифе 100 Мбит/с. ISP "Lan4ever" нагло обманывают абонентов своими призрачными акциями и таким же интернетом. ISP "Lan4ever" ВАШ ИНТЕРНЕТ ПРИЗРАК, он показывается на 5 мин и тут же исчезает.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день, уважаемый абонент! К сожалению Вашего IP адреса нет в нашей базе, по всей видимости Вы зашли на этот сайт не с домашнего компьютера. Не можем Вас идентифицировать для попытки решить Вашу проблему. Наша сеть не загружена даже на 50%. из 10 Гбит/с. канала на Киев в пике загружен на 4 Гбит/с. Возможно проблема на Вашей стороне. Было бы адекватней если бы Вы промеряли скорость с помощью данного ресурса, на котором Вы собственно оставили комментарий, и показатели были бы указаны данным сервисом. Так же хочу возразить по поводу акций, они не призрачные, и действуют. С сервисом допускаем, сложности могут быть, никто от этого не застрахован, именно поэтому в любой компании есть служба поддержки. Но акция не работать не может, если только она не прекратилась по истечению ее действия, о чем мы указываем в ее условиях на сайте (до какой даты она действует). Если есть сложности с подачей заявки в телефонном режиме, можете отправить заявку на электронный ящик [email protected] , мы обязательно ответим.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Интер-Телеком"
Юрій (Крушинка)
01 серп 2018 22:47
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вже більше місяця чекаю поки перевірять технічну можливість підключення (хоча сусідній будинок підключений). Кожен раз обіцяють передзвонити тоді, коли не передзвонюють. Після перевірки технічної можливості буде ще епопея з самим підключенням. Підключення не з найдешевших (враховуючи те, що сусідній будинок вже підключено 2500 грн не дуже й мало), але хай так коли б було швидше. Розумію, що було б швидше й дешевше домовитись з сусідом й поставити WiFi репітер й не знати горя з тим підключенням. Але ж хотілося по-людськи. Якщо компанія пропонує послугу, то я готовий за неї платити. Але ж не за порожні обіцянки... Оцінка не дуже об'єктивна, оскільки про якість послуги нічого не можу сказати. Із задоволенням залишу дуже позитивну оцінку після особистої перевірки.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день, Юрий! Приносим извинения за длительность проверки технической возможности, в летний период загруженность достаточно велика. Много поступает заявок на подключение, а так как закрывать заявки стараемся так сказать "под ключ" с готовым Интернетом, процесс подключения занимает много времени. Ваша заявка в работе, подключение состоится в согласованный с Вами день. Еще раз приносим извинения за задержку!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Ланет Нетворк"
Ольга (Васильків)
18 черв 2019 18:47
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
6.04 Мбіт/c
Upload:
15.13 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Хотела вчера добавить отзыв со скоростями 0,28/0,01 Мбит/с, но, к сожалению, данный сервис не позволил этого сделать - слишком частые отзывы с одного IP. Оператор службы поддержки обещала, что сегодня со мной свяжутся для решения моей проблемы, но.... никто не связался. Вчера вопрос "решился" перезагрузкой оборудования со стороны провайдера. Скорость поднялась АЖ до 56 Мбит/с, при оплаченном мной пакете в 100 Мбит/с, с предоплатой на год вперед. Клятвенно обещаю провайдеру, что буду по каждому случаю отсутствия интернета и плохого качества сигнала, оставлять на данном ресурсе отзывы так, часто, как позволит данный сервис. Потребители должны знать своих героев и видеть насколько охотно провайдер решает проблемы абонентов.
Василий (Васильків)
18 жовт 2014 20:14
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
В целом все более менее нормально работает, когда работает. Но если вдруг возникает неисправность, то можно не рассчитывать на то, что ее устранят в ближайший месяц. Служба поддержки всегда отвечает одно из: 1) "Перезагрузите роутер / проблемы на вашей стороне", — не зависимо от того как обстоят дела реально; 2) "Все начнет работать в ", — это если звоните во второй половине дня. И естественно, в большинстве случаев (~80%), ничего не начинает работать. Итого, если вы готовы к тому, что: 1) Примерно 1 месяц в году у вас не будет интернета (ну и, естественно, этот никто не компенсирует). 2) Вам придется буквально упрашивать ланчевер чтобы его починили. Ну а все остальное время все работает нормально.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Украинские новейшие телекоммуникации"
вадим (Шарки)
06 трав 2017 21:30
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.1 Мбіт/c
Upload:
0.87 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Как мне уже надоело что интернет не работает. Техподдержка завтраками кормит. Подавал заявку 15.04.2017 сделали 29.04.2017. В тот день он и проработал до вечера и снова все время его нет. Сегодня 06.05.2017 с нового года все время меняют оборудование у нас на вышке, а интернета нет. Когда вы его настроите, за что мы платим деньги и все время он пропадает каждые 10 минут. А техподдержка отвечает это бред или вы интернет по радио получаете, но до нового года работал нормально. Посмотрим, пообещали что приедут 10.05.2017 и все настроят,
а еще задал вопрос на техподдержку когда я подавал заявку и когда ее обработали, то в ответ услышал что 16.04 подал и 18.04 мне все настроили. Одним словом врут и не краснеют. Тариф 10 Мбит/с.
Анонім (Корсунь-Шевченківський)
10 січ 2021 14:22
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Нікому не раджу даного провайдера!!! Якість наданих послуг незадовільна! Швидкість незадовільна, постійно йдуть якісь технічні роботи, про які можуть взагалі не сповістити або сповістити після їх закінчення, ці роботи не призводять до якихось покращень. Вимикають інтернет вже 10 числа в 12:00, бухгалтерія не перераховує вчасно кошти на рахунок, потрібно чекати і залишатись без інтернету. Оператори працюють незадовільно: постійно перебивають, грублять і не виконують звернень. Складається враження, що вони там сидять, щоб "відгавкуватись" від людей, по іншому це не назвеш!!! Жахливе відношення до людей! Дуже смішно читати ті відповіді, які вони пишуть після відгуків, тільки виправдовуються!
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня! Якщо є якісь проблеми з сервісом, Ви завжди можете звернутись до технічної підтримки. Технічні роботи проводяться на мережі постійно, попереджаємо про тимчасові складнощі, якщо є ризик що з сервісом будуть проблеми. Роботи проводяться за багатьох причин, і покращення сервісу є одною з цілей цих робіт, але ці роботи можуть не бути пов’язані жодним чином з якістю надання послуг Вам особисто. Якщо у Вас має місце бути проблеми з сервісом, ці проблеми вирішуються індивідуально по факту подачі заявки в технічну підтримку. Бухгалтерія вчасно перераховує кошти кожного місяця і кожного дня, якщо ці кошти призводять до нас. Є велика різниця між тим що Ви кошти відправили і фактом їх отримання, тому що банк може переказувати кошти до 3-х банківських днів. З приводу спілкування з технічною підтримкою прокоментувати можемо у разі, якщо Ви залишите відгук не як анонім. У іншому випадку знайти розмову з Вами не можливо.
Валера (Гребінки)
29 квіт 2016 11:02
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Download:
12.16 Мбіт/c
Upload:
16.07 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Долго, дорого, офигенно. Долго добирались до меня, что не очень радовало. Подключили, скорость выше заявленной на несколько мегабит, что очень радует. Техподдержка при возникновении проблем долго маринует по телефону, в итоге принимает решение на выезд специалистов на дом. Если заявку оставить вечером — приедут на следующий день. Сотрудники (инженеры) компании вежливые, чётко понимающие проблемы клиента, справились с поломкой за 10 минут. Вызов специалиста на дом платный только в случае если проблема у абонента в пределах квартиры (мой случай). В общем, если бы не долгие разговоры с технической поддержкой — поставил бы твердую 5, а пока у Lan4ever есть над чем работать.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день, Валерий! Спасибо за Ваш комментарий и за справедливую критику. Мы учтем Ваши пожелания по поводу оперативной диагностики и решения вопросов через техническую поддержку нашей компании. Благодарим за доверие. Приложим все усилия к сохранению предоставляемого сервиса на этом же уровне и его улучшения в будущем.
Сергей (Київ)
29 жовт 2020 12:57
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Спасибо за профессионализм честность и искренность в ответе! В г. Луке Черкасская область подключили интернет( провели кабеля в этом месяце октябрь) у моей мамы! И через неделю отключился интернет! Обратился в службу поддержки в Вайбере! Почти сразу ответили написали причину и сказали что решат в ближайшее время! Так и получилось отреагировали на мой запрос быстро и решили проблему быстро! Спасибо за Профессионализм и честность и искренность! Клиент только этого и ждёт от Вас! И будет с Вами всегда если компания будет честна и искренна с клиентом! Тогда репутации компании так же как и хорошие отзывы и так же прибыль будут рости! Спасибо Наташе в Вайбере за оперативность!
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день, Сергей! Благодарим за положительный отзыв! Постараемся в дальнейшем держать этот уровень предоставления услуг.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
вадим (Шарки)
16 груд 2017 19:48
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.67 Мбіт/c
Upload:
0.05 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Достал меня этот провайдер, все время лгут. Звоню им мол не работает интернет, заявку принимают и два раза ждал по 3 месяца пока соизволят прехать настроить. Скорости нет, обещал что будет 10 мегабит, но так было первый год, а уже полтора года одни глюки. Приедут посмотрят говорят что все норм, но на тесте пинга идут потери пакетов говорят что ждите провода и тогда будет все работать. Хорошо, но я сомневаюсь так как узнал что до рокитного с василькова воны прокидают интернет воздухом по wifi, а по рокитном и в округу по селах ведут проводом. Кто знает так это или нет, напишите здесь. Поспрашивал знакомых в рокитном как интернет, то все говорять что га..но.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
До Киева с Ракитного у нас оптоволокно, и дополнительно резерв по радио, если с кабелем возникнут какие либо проблемы (о нем скорее всего и слышали). В скором времени дотянемся и до Шарков, сможем переключить на оптоволокно, стабильность и скорость получите. До тех пор по радио могут возникать проблемы. Как только возникают проблемы с Интенетом, оставляйте заявку для возможности в последствии сделать компенсацию, если восстановить доступ не удастся в течении суток.
Ольга (Васильків)
17 черв 2019 00:45
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.13 Мбіт/c
Upload:
2.08 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
На протяжении последних 2 месяцев качество интернета не соответствует никаким стандартам качества. Постоянно пропадает сигнал, скорость видно на отчете. Устала открывать заявки для устранения неполадок. Провайдер не в состоянии обеспечить качественную услугу уже имеющимся абонентам. То база упадет, то пропадает сигнал, а в call-центре не работает ни один номер телефона (что бывает довольно часто), ну а то что техподдержка только до 21 часа - очень удобно, для оператора, даже сообщить о проблеме невозможно. Нет заявки - нет проблемы. Была с этим провайдером 5 лет, но сейчас КАТЕГОРИЧЕСКИ никому не рекомендую подключаться.
Аноним (Рокитне)
12 жовт 2020 13:44
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет провайдер lan4ever гавно і нікому не вірте. Інтернету по пів дня може не бути. Телефонуєш - причина невідома. А чому б і не так, копійочка абонента капає а інтернету немає, економнинько-економненько. Заявку про несправність подаєш, а нікому ти неділлями не потрібен. Та не те що не потрібен, а заявку можуть не прийняти, потрібно телехвонувати по 3-4 дні поспіль, тоді може і розворушиш цей гадюшник. Так що не вірте у рожеві росповіді про lan4ever. Єдине що хороше швидкість, а все остальне наголошую іще раз ГОВНО. Особливо служба технічної підтримки. (писане усе це 12.10.2020р. від народження христового).
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня! Якби Ви залишили відгук не як анонім, прокоментували б більш предметно. Заявки на ремонти виконуються на наступний день після її подачі, за можливим винятком прийняття заявки у вихідний, де її виконання можливе у найближчий робочий день. У разі якщо ремонт було виконано з затримкою в часі, тобто більш ніж за одну добу, здійснюється компенсація за ті дні, які абонент був без послуги. Саме з цієї політики в компанії найвищий пріоритет - це закриття заявок на ремонт в найстисліші терміни. Про які тижні можна говорити, відверто кажучи не зрозуміло як прокоментувати, таке неможливо в принципі, і розцінити цей пост можемо лише як наклеп. Станом на зараз відкриті заявки на ремонт тільки датовані 11 та 12.10.2020. Стосовно неможливості додзвонитись, інколи таке трапляється, особливо після 11-го числа кожного місяця, коли знімається абонентська плата по всій мережі, і ті що вчасно не поповнили рахунок масово звертаються до технічної підтримки. Якщо у Вас незакрите питання, можете викласти Ваше звернення/скаргу електронною поштою, розглянемо предметно, за умови Вашої ідентифікації.
Лакосник В.В. (Васильків)
30 жовт 2017 11:56
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
46.37 Мбіт/c
Upload:
70.02 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
С Lan4ever в г. Василькове мой Договор №1982 - "...на подключение 100 Мб/с...", а дают мне уже на протяжении 6-ти месяцев в 2.5 раза меньше, а ДЕНЬГИ у меня берут за 100 Мбит/с. Я обращаюсь в СУД по данному зафиксированному факту. Это уже - 186 раз меня дурят только в этом 2017 году. Кто мне вернет деньги за мошенничество "Lan4ever" или "бесплатно продлите" недостачу "Мбит/сс" на 6 месяцев!!! - я требую!!! С большим неуважением я ставлюсь к мошенникам Lan4ever - я обещаю что вами займется генпрокуратура и полиция Украины, так как все факты в отношении меня я собрал!!!
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Рекомендуем создать заявку на проверку показателей скорости с выездом специалиста на дом. В том случае если Вы окажитесь правы, у Вас будет повод обратится в суд, так как Ваш тезис будет иметь официальное подтверждение. Но в случае если Вы некорректно замеряете скорость и проблема в скорости не по нашей вине, выезд специалиста будет платным.
Аноним (Васильків)
01 квіт 2014 20:19
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Швидкість Інтернет з'єднання
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Ну что тут сказать про этого провайдера.... Скорость не соответствует заявленной: . И такую картину я получаю при заявленной скорости в 5 Мбит/c.
Аноним (Лисянка)
07 лип 2021 20:16
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Кращій провайдер у Лисянці. За весь час користування, а це вже майже рік не було жодного дня щоб я пожалкував. Коли у мене по вулиці деревом обірвало кабель, я зателефонував до технічної підтримки і мені пообіцяли відремонтувати наступного ж дня, приїхали майстри і без проблем перетягнули кабель на новий. І це був єдиний мій дзвінок до технічної підтримки. Я звісно розумію що такого не може бути, ідеальних провайдерів не існує, але якщо трапляється якась глобальна поломка, то про неї я дізнаюся зі спільноти у телеграмі чи у вайбері і знаю що не залишуся без інтернету надовго. Дякую вам за Вашу роботу.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Укртелеком"
Аноним (Львів)
19 серп 2020 20:36
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Для представникiв LAN4 якщо вони в танку, це до вiдгуку нижче - тiльки повний кретин тягне кабель туди де людей немаэ, й недотягуэ де вони э. Я не кажу що не хочу платити за пiдключення, з чого взяли таку дурню? Оплата подключки без проблем, але через те що не дотягнули кабель метрiв 600, то скiльки той кабель коштуватиме? Ще тисяц 6-8? де людинi взяти такі гроші? Iнет вийде золотим просто за таку сумму, а буде также постiйно глючити як й по корсуню й давати мегабiт 5 од сили. Будьте нормальними по-людськи робiть все, бо як будете вести себе як бидло так як робите це зараз то успіху вам не бачити.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Тарифних планів зі швидкістю 5 Мбіт/с в нас немає як в Корсунь-Шевченківському, так і поряд з ним, як і танків з критинами. По суті щодо швидкості, якщо робити замір швидкості по WiFi поряд з будинком, де роутер знаходиться в будинку і Ви отримаєте таку швидкість, то це некоректний спосіб заміру швидкості. Є чітка методика заміру цієї швидкості, завдяки якій Ви зможете переконатись що на лінію до Вас приходить саме стільки, скільки передбачено тарифом. Замір швидкості здійснюється на пряму з порту, який виходить з ONU. Інший метод заміру швидкості можливо порівняти лише з скаргами на низьку якість електроживлення, при скаргах на холодильник який без дверей чомусь працює не корректно. Стосовно протягнення оптоволокна, відповідь незмінна, проектування лінії лежить на плечах інженерів. І якщо за вашими словами по вулиці безліч бажаючих підключитись, і на протязі 600 метрів які потрібно пройти до Вас є також люди які будуть користуватись мережею, то очевидно ця вулиця буде покрита природним шляхом, коли кожен з Ваших сусідів що знаходиться від муфти до будинку буде підключено, і з кожним підключеним ми наблизимося до Вас. Якщо Ваші сусіди випадково не будуть підключені, їм інтернет не потрібен, то виходить ви праві, навіщо нам протягувати зайві 600 метрів на вулиці де нікому не потрібен інтернет. Якщо за Вашим переконанням ми протягли кабель там де не потрібно, то зауважуємо та акцентуємо Вашу увагу на наступному, кабель висить не там де потрібно за Вашим переконанням. Гадаю Вам було б дивно чути коментарі наших інженерів на тему де саме Вам на Вашому городі садити картоплю коли Ви агроном, а інженери кабелі на опорах крутять. В цілому ми будемо Вам вдячні, якщо Ви будете коментувати та оцінювати якість послуг, якість технічної підтримки, швидкість з’єднання, та швидкість усунення несправностей будучи нашим абонентом в цьому селі, а не Анонімом зі Львова що залишає коментар з мережі Укртелекому. Якщо у Вас залишилися якість питання с приводу неякісного надання послуг в Корсунь-Шевченківському, де Ви теоретично могли користуватись нашими послугами, радимо звернутись в технічну підтримку, більш ніж впевнений що має місце бути якомусь непорозумінню. Не зайвим вважаемо варто нагадати, цей ресурс не є офіційною сторінкою компанії, як і не є майданчеком для спілкування. Модерується він адміністрацією цого сайту, так що ми не беремо відповідальність за дії модераторів, які можуть видаляти однотипні пости та пости що більше нагадують спілкування у чаті або форумі, що заборонено правилами цього ресурсу.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Укртелеком"
Аноним (Корсунь-Шевченківський)
28 лист 2015 18:36
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость не соответствует, сервиса ноль. За пол года, до сих пор не смог посмотреть нормально телевидение, не знаю, как днем оно, но вечером это кошмар. :( Ужас. Изначально, когда подключал все, приехало два умника, завели кабель в квартиру и все! На просьбу настроить роутер, они его повертели и "посоветовали" купить новый, у них же. :) Так как с моего будут слетать настройки через каждые 2-3 дня! Ничего не сделав уехали, оставив в квартире лан кабель. Настроенный мной д-линк работает более полу года без единого сбоя. Пользуюсь ланчевер, только из-за того, что у конкурентов нет ТВ.
Олег (Городіще)
02 груд 2017 15:11
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
На даний момент користуюсь інтернетом від Укртелеком, хотів перейти до "ланчевера" але по відгукам зробив висновок, що даний провайдер поводить себе до громадян не чесно, тобто людина платить стабільну суму, а провайдер надає занижену швидкість. На мою думку при заключенні договору потрібно вписати, що при наданні провайдера неякісної послуги абонемент вправі сплатити половину ціни. Тоді провайдер буде буде напрягатись, а так на рослабоні як і всі провайдери. Висновок: перейду на ланчевер коли він стане добросовісно надавати послуги кожному громадянину України.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день, Олег! Послушайте как звучит: "Я слышал, мне говорили, что Адриано Челинтано поет просто ужас как противно. В ноты не попадает, откровенно фальшивит, картавит и заикается. Сам я его конечно не слышал, но мне кум напел одну из его песен, у меня чуть кровь из ушей не пошла. Короче я крайне не рекомендую слушать этого певца, а тем паче платить деньги за его песни и ходить на его концерты". Чем Вы руководствовались оставляя этот комментарий, я откровенно говоря не знаю, особенно поставив в недостатки Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей будучи абонентом ПАО "Укртелеком".
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Укртелеком"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг