Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 3 із 5
відгуків: 409
рекомендують: 209 чол
не рекомендують: 200 чол
ІСП "L4.ua"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 16 лютого 2022
Шановні абоненти мережі! Зверніть увагу, що ресурс 2ip.ua призначений для обміну досвідом користування послугами провайдера, та не спрямований на взаємодію провайдера з абонентом. Якщо у вас виникла ситуація, яка потребує участі провайдера — зверніться в технічну підтримку за телефонами 044-384-46-00, 098-786-69-66, 050-983-12-58, 063-820-00-63 або через сайт l4.ua Бажаємо приємного користування.
З повагою, ІСП "L4.ua"
Александр (Велика Вільшанка)
02 трав 2018 02:57
Переваги:
Подача заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
30.25 Мбіт/c
Upload:
22.42 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
При оплаченной заявленной провайдером скорости 100 Мбит/с реальная в три раза меньше! Это просто грабеж!
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день! Если существует проблема со скоростью, рекомендуем обратиться в техническую поддержку. А для реальной фиксации скорости, требуется следовать ряду условий, при соблюдении которых Вы увидите реальную скорость. Озвучу лишь некоторые и основные: 1) Замер скорости нужно проводить подключив кабель напрямую к компьютеру в сетевой порт с минимальной допустимой скоростью порта в 100 Мбит/с.; 2) Замер скорости следует проводить на ресурсах с достаточно широким каналом, что бы провести корректный замер скорости (в рамках взаимодействия с 2ip мы не можем рекламировать другие сайты, для детальной информации о перечне сайтов для проверки скорости можете обратиться в техническую поддержку); 3) При выборе ресурса для проверки скорости следует выбирать сервер доступа с достаточно большой пропускной способностью, для корректного отображения результатов (в рамках взаимодействия с 2ip мы не можем рекламировать другие сайты, для детальной информации о перечне сайтов для проверки скорости можете обратиться в техническую поддержку). Увы замер скорости на данном ресурсе мы не можем расценивать как достоверный на все 100%. При тесте скорости до Вашего оборудования, мы проблем не обнаружили.
Анонім (Корсунь-Шевченківський)
04 трав 2018 10:56
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Мене б все влаштовувало, якби не постійні проблем. Мене влаштовують: швидкість, ціна, наявність кабінету, для контролю, IPTV. Але дуже не влаштовує стабільність. На тиждень, можу просидіти 2-3 ночі без інтернету, постійні збої. Якщо ви дуже залежите від інтернету, не радив би цього провайдера. Постійні обриви. Техпідтримка - просто жахлива. Майстра чекав тиждень, щоб поміняв конвертор.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день! Приносим извинения за временные неудобства. В данном населенном пункте имеются сложности с предоставлением услуги в некоторых локациях. С длительной заменой конвертирующего оборудования разберемся, благодарим что указали на недостаток. В целом благодарны за всесторонний и емкий комментарий с указанием как положительных, так и отрицательных черт. Мы обязательно учтем Ваши пожелания и прислушаемся к замечаниям.
Віталій (Корсунь-Шевченківський)
07 трав 2018 01:38
Переваги:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
48.1 Мбіт/c
Upload:
43.93 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не рекомендую цей провайдер! Не компитентні працівники як у коллцентрі так і технічні спеціалісти.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день, Виталий! Увы мало оставили информации о причине недовольства, крайне сложно прокомментировать. Но по крайней мере показатели скорости даже на 2 IP в пределах нормы выбранного Вами тарифного плана. Имеем надежду что ошибочно поставили в минус "Скорость Интернет соединения!" и "Устранение неисправностей", так как заявку на ремонт закрыли достаточно оперативно.
Аноним (Корсунь-Шевченківський)
10 черв 2018 20:43
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Мене все влаштовує, швидкість, обслуговування, технічна підтримка, реагування на технічні неполадки, рекомендую.
Толян (Городіще)
01 лип 2018 17:21
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
14.34 Мбіт/c
Upload:
14.49 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Дякую провайдеру за якісний інтернет і обслуговування, інтернет працює без обривів і збоїв, рекомендую вас своїм знайомим.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Дякуємо за гарний відгук. Нам дуже приємно.
Аноним (Васильків)
12 лип 2018 16:28
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Никому не советую такой интернет через день работает, какая та авария на сервере постоянно!!!! Абонентов не предупреждают в смс что не будет интернета!!!!
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Сложности в работе сети вчера присутствовали, но в течении 1,5 часов. Авария была незначительна и отсутствие сервиса было кратковременным. Причин для информирования с помощью СМС оповещения не было в виду перечисленных выше факторов. Техническая поддержка работала в штатном режиме и факт указания Вами причины отсутствия сервиса говорит о том, что сервис технической поддержки справился эффективно. Утверждение о том что сервис работает через день крайне далеко от истины, так как статистика работы сервиса говорит об обратном. Не зависимо от уровня и статуса провайдера, уровня надежности оборудования которое он использует всегда есть шанс его отказа, увы от этого никто не застрахован. Профессионализм же провайдера проявляется в скорости восстановления сервиса в случае той или иной аварии. Вчерашний день лишний раз подтвердил квалификацию технических специалистов и администраторов компании быстрым реагированием и восстановлением сервиса. Тем не менее приносим извинения за временные неудобства связанные с отсутствием услуги, мы приложим все усилия для уменьшения вероятности возникновения подобных аварий.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Юрій (Крушинка)
01 серп 2018 22:47
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вже більше місяця чекаю поки перевірять технічну можливість підключення (хоча сусідній будинок підключений). Кожен раз обіцяють передзвонити тоді, коли не передзвонюють. Після перевірки технічної можливості буде ще епопея з самим підключенням. Підключення не з найдешевших (враховуючи те, що сусідній будинок вже підключено 2500 грн не дуже й мало), але хай так коли б було швидше. Розумію, що було б швидше й дешевше домовитись з сусідом й поставити WiFi репітер й не знати горя з тим підключенням. Але ж хотілося по-людськи. Якщо компанія пропонує послугу, то я готовий за неї платити. Але ж не за порожні обіцянки... Оцінка не дуже об'єктивна, оскільки про якість послуги нічого не можу сказати. Із задоволенням залишу дуже позитивну оцінку після особистої перевірки.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день, Юрий! Приносим извинения за длительность проверки технической возможности, в летний период загруженность достаточно велика. Много поступает заявок на подключение, а так как закрывать заявки стараемся так сказать "под ключ" с готовым Интернетом, процесс подключения занимает много времени. Ваша заявка в работе, подключение состоится в согласованный с Вами день. Еще раз приносим извинения за задержку!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Ланет Нетворк"
Анонім (Стеблів)
15 січ 2019 22:08
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів
Download:
60.31 Мбіт/c
Upload:
82.56 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Добрий вечір! Хочу подякувати майстрам з смт. Стеблів. Зробили все швидко безкоштовно налаштували роутер та смарт тв. Дякую!
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Дякуємо за позитивний відгук.
Віктор (Городіще)
02 лют 2019 13:41
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
91.52 Мбіт/c
Upload:
94.89 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Працює стабільно. Невеликі недоліки мають місце, але підтримка швидко реагує. Можу рекомендувати до користування.
Аноним (Городіще)
31 трав 2019 09:29
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Наконец-то в нашем городе появился адекватный провайдер!!! Скорость отличная, критичных перебоев в работе на моей памяти не было. Очень рекомендую!
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Благодарим за положительный отзыв!
Аноним (Городіще)
10 лип 2019 13:03
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Тиждень вже користуюсь Інтернетом в с. Вільшана, Черкаської області. У порівнянні з минулим провайдером небо і земля. Швидкість в десятки разів більша, збоїв не фіксувала. Телебачення вже в пакеті, користуюсь на приставці, якість супер. Рекомендую.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Дякуємо за позитивний відгук!
Татьяна (Васильків)
14 вер 2019 14:57
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
67.25 Мбіт/c
Upload:
71.86 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Подключили быстро, за 3 дня, все объяснили, много удобных способов оплаты, работа стабильная, скоростью довольна, есть иптв, качество картинки среднее но за то бесплатно примерно 130 каналов.
Роман (Городіще)
08 лют 2023 20:32
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
З усіх 3 провайдерів мого міста цей оператор найкращий. Працює без світла, цілодобовий сервіс. Рекомендую.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Дякуємо за позитивний відгук! Нам дуже приємно!
Максим (Васильків)
08 лют 2023 09:09
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
91.34 Мбіт/c
Upload:
120.15 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Під'єднали швидко, працює безперебійно, дякую за оптоволокно. Проблем за останні 2 місяці не було. Цілком задоволений даним провайдером і рекомендую його своїм друзям.
Анонім (Рокитне)
20 жовт 2023 11:34
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
410358
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
В 2018 році підключили інтернет від lan4ever, заявку опрацювали достатньо швидко, все встановили, була ще акція на рік без абонплат. Швидкість часом просідала, але тоді то нас не дуже бентежило. З часом стали помічати що покращень немає, одні погіршення. Двічі на місяць обов'язково щось трапляється: як не швидкість просіла до того що смартфон самостійно обирає мобільний інтернет, то взагалі пропадає з'єднання, то аварії на лінії. Ми терпіли, час від часу телефонували чи писали на тех. підтримку. В минулому році, коли відключали світло взимку, ми запаслися кабелями щоб користуватися інтернетом від павербанку. Перших 1,5-2 години мали інтернет, а тоді пропадав. Причина? Сіли акумулятори. І це при тому, що піднялась абонплата! За 100 мбіт/с спочатку ми платили 199 грн, потім підняли вартість послуги на 249 грн за ту ж швидкість. Програма лояльності теж цікава. Випадково, зайшовши на сайт, помітила що є можливість отримати кешбек за лояльний стаж! Жодних пропозицій ні в смс, ні в особистому кабінеті про таку можливість вказано не було. Довго наважувались на зміну інтернет провайдера. І таки наважились, коли знову залишились без інтернету через поломку в мережі, а через тиждень знову просіла швидкість і лише після розмови з тех підтримкою швидкість піднялася. Можливо я чогось не розумію, але я була впевнена що клієнт, оплативши послуги, не повинен думати і шукати причини поганої якості надання послуг: це повинно входити в обов'язки компанії - слідкувати щоб клієнти отримували належну швидкість і надійне інтернет з'єднання. Єдине що покращилось хоч трохи - оперативність роботи техпідтримки. Раніше просто було майже неможливо зв'язатися з підтримкою, тепер хоча б можна додзвонитися. Раніше в чат боті на повідомлення відповідали 6-12 годин, тепер протягом 1 хв - 1 година.
Іванович (Городіще)
10 січ 2020 13:12
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жду підключення 2 місяці. Була два дзвінка з їхньої сторони пізно вечері потім відмовка ми вам дзвонили тепер чекайте в порядку черги. І такі обіцянки тривають два місяці. Консультант (николай) проводить (підключає) людей без черги. Не тратьте часу. Не рекомендую.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня! Консультант Микола може телефонувати лише в період з 09.00 до 18.00. В цей проміжок часу наврядче можливо включити поняття "пізно ввечері". Кожне підключення здійснюється лише і тільки лише за попередньою домовленістю та в погоджений з майбутнім користувачем день. Якщо домовитись з Вами немає можливості про конкретну дату тому що з Васи не можливо вийти на зв’язок, ми телефонуємо наступній людині яка подавала заявку. Якщо при спробі додзвонитись людина не бере слухавку, і після цього не телефонує в день коли був пропущений дзвінок або хоча б на день наступний коли з’ясує що має пропущений дзвінок, то в тому що ця людина не може підключити інтернет на протязі 2-х місяців винен не Микола.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Укртелеком"
Анна Ананова (Корсунь-Шевченківський)
13 лют 2020 21:05
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
2.13 Мбіт/c
Upload:
0.69 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Для такого колхоза как Корсунь-Шевченковский вполне приличный интернет. Раньше мы тут интернет на вилы колхозные ловили, а теперь все отлично.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Благодарим за положительный отзыв! Тем не менее рекомендуем обратиться в техническую поддержку, показания скорости над Вашим комментарием оставляет желать лучшего. Возможно имеет место быть какая то проблема с сервисом. С радостью поможем, только перезвоните когда будете непосредственно возле оборудования.
Сергй (Городіще)
21 лют 2020 10:28
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Юридична особа, лікарня. Підключились на початку 2019 року з пропускною спроможністю 20 Мбит/с. В лютому 2020 року замовили збільшення швидкості до 60 Мбит/с. Провайдер договір з рахунками прислали своєчасно і оперативно, але швидкість вже майже місяць піднімати, на мою думку, не бажають від слова абсолютно. Техпідтримки телефони "Обірвали", результату нуль цілих нуль десятих. А різниця в оплаті нічогенька, з 375 грн на міс до 1300 грн/місяць. Не порядочнно. Зайде Маклауд в місто, Ланфоревер втратить більшу частину своїх клієнтів. Неприємний осадок...
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Сергію, перепрошую за помилку у зверненні до Вас, це було ненавмисне. Щодо остаточної крапки у вирішенні питання, малося на увазі або вирішення питання зі швидкістю де в кінцевому вигляді Вас задовольняє сервіс, або кардинально зворотнє, коли ми як оператор розписуємося у власному безсиллі чи всіляко ігноруємо Ваші звернення. Ми прагнемо максимально наблизитись до першого варіанту. Дякуючи Вам та нашим інженерам ситуацію ми прояснили, і станом на зараз підтверджуємо проблему з нашої сторони, яку ми в максимально стислі терміни будемо вирішувати. На термін з дати зміни тарифного плану до моменту вирішення питання, Вам буде зроблено перерахунок Вашої абонентської плати згідно умов попереднього тарифного плану. Тобто оплату за тарифний план Бізнес 60, ми будемо чекати від Вас не раніше, ніж ми отримаємо від Вас підтвердження відповідності швидкості Вашому тарифному плану. Перепрошуємо за тимчасові незручності. Маю надію, що модератори цього ресурсу не будуть видаляти це звернення, розцінюючи його як спам з одного й того ж акаунта чи IP, таке іноді траплялося.
Елена (Васильків)
17 бер 2020 20:04
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Проблема - не работает удаленный доступ более 3 недель!! Ответы диспетчеров сбивчивы, не профессиональны, каждый раз новые, без сроков, без конкретики, клиентоориентированы. Вариации на тему, со слов диспетчеров: 1) Отключен порт 22, но он вам не нужен, вы же не айтишник, только удаленно работать не будет, но причина не в этом. 2) Переносим оборудование, сроков решения вопроса назвать не можем. 3) Оборудование устарело, требует модернизации, когда заменят не можем вам ответить. 4) Ближайшие 2 недели проблема не будет устранена точно!! Заявку оставили - ждите! 5) Смените провайдера, заявление можно оставить по электронному адресу, вернут ли вам предоплату за полгода мы не знаем, но вы пишите. Кроме этого - комплексные тарифы, интернет+телевидение, выбрать пакет без телевидения, если вам это не нужно, нет возможности.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день, Елена! Модернизация состоянием на данную минуту завершена. 22 порт открыт, можете тестировать удаленный доступ. Комплектность тарифов статичная и не подлежит изменениям, тем не менее отключение пакета ТВ в сформированных тарифах не отразилось бы на цене, так как в минимальном тарифе пакет ТВ бесплатный, а в тарифе 100 Мбит/с. ТВ мы датируем за счет предприятия. Разница в стоимости тарифов касается только разницы в скорости доступа к сети Интернет. Приносим извинения за временные неудобства.
Анонім (Лисянка)
23 серп 2020 15:53
Переваги:
Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
3.38 Мбіт/c
Upload:
3.99 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Боярка Лисянського району. Нас без нашої згоди і не дуже повідомляючи від провайдера Ulan передали до l4.net. З попереднім персоналом технічні питання можна було легко вирішити. З новим провайдером відповідь найчастіше - чекайте з вами зв’яжуться. Звернув увагу що на сайті https://l4.net.ua/ немає сторінки відгуків і можливості написати звернення безпосередньо до адміністрації.23.08.2020 два працівники l4.net (чи не працівники - бо відмовились себе назвати) нахамили мені у відповідь на запитання хто ж вони такі - чому просте запитання викликало таку реакцію? Але для правди - кілька днів до того мав зустріч з іншим працівником (бородатий і трохи сивий) - надзвичайно приємне враження - ввічливий, технічно грамотний і роботу виконував без жодного нецензурного слова. Досвід: швидкість не відповідає заявленій попереднім провайдером (вимірювання проведено відповідно до рекомендацій https://l4.net.ua/speedtest/); Ping - не відповідає заявленому; умови угоди дуже незручні для користувача - якщо не використовуєш інтернет всеодно нараховується борг, якщо провайдер не надає інтернет з якоїсь причини всеодно користувач має платити за цей час, а щоб від’єднатись потрібно написати спеціально заяву. Умови попереднього провайдера були набагато зручніші і зрозуміліші. В населеному пункті щонайменше раз на тиждень відсутній інтернет від l4.net. Модернізація мережі ведеться вже 6 місяців і результатів ще не бачимо і коли буде завершено невідомо. Судячи з відгуків жителів Лисянщини хамовитість та грубість це норма для працівників l4.net. Доцільніше перейти на котрогось із мобільних провайдерів, що невдовзі ми і зробимо, а також пораджу всім не користуватись послугами цієї компанії.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Дякуємо за відгук. Після реорганізації підприємства, весь персонал залишився від улану. Хіба що ми розширили штат, з яким буде проведено бесіду на предмет ввічливого спілкування, дякуємо за здорову критику. В Боярці дійсно ведуться роботи по модернізації, і дійсно приблизно впродовж пів року, розпочато їх було у березні. Враховуючи фронт робіт, а він не малий, період модернізації затягнувся на цей час. Тим не менш, невдовці ми маємо завершити всі роботи, і безкоштовно переєднати всіх існуючих абонентів на нову мережу, яка буде набагато стабільніша і швидка. Стосовно відгуків під тарифами, як правило подібні функції відсутні, бо сайт являє собою інформаційну сторінку. Задля спілкування, відгуків, скарг і пропозицій є офіційна сторінка у Facebook, чати у Тelegram та Viber, та електронна пошта [email protected]. Стосовно зняття коштів за послугу, так як працював Ulan майже ніхто вже не працює. Розумію що це сумнівний довід, але навіть серед мобільних операторів Ви зараз не знайдете жодного тарифу, який йде по принципу припейду. Серед інтернет провайдерів ця тенденція розпочалась ще раніше, і навіть важко сказати, який інтернет провайдер зараз використовує подібний формат тарифікації, не кажучи про досвід провайдерів сусідніх країн. Тим не менш, перепрошуємо за тимчасові незручності. Обов’язково прислухаємося до Ваших порад та пропозицій.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг