Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 3 із 5
відгуків: 409
рекомендують: 209 чол
не рекомендують: 200 чол
ІСП "L4.ua"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 16 лютого 2022
Шановні абоненти мережі! Зверніть увагу, що ресурс 2ip.ua призначений для обміну досвідом користування послугами провайдера, та не спрямований на взаємодію провайдера з абонентом. Якщо у вас виникла ситуація, яка потребує участі провайдера — зверніться в технічну підтримку за телефонами 044-384-46-00, 098-786-69-66, 050-983-12-58, 063-820-00-63 або через сайт l4.ua Бажаємо приємного користування.
З повагою, ІСП "L4.ua"
Юлія (Городіще)
26 трав 2020 19:34
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жахливе обслуговування!!!! В багатоквартирному будинку пропав інтернет, зробили так, що наша квартира тепер без інтернету. В колцентрі конкретики ніякої. Добре, що дзвінки мої рахують, якби так поломки уміли усувати. (3 рази за день телефонувала, бо інтернет по роботі потрібний).
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня! Нажаль нічого не було зрозуміло з написаного. В чому саме є жахливе обслуговування? В будинку пропав інтернет, заявку прийняли на виконання, залишили Ви її неодноразово з 15.00. По окремим моментам які змогли з Вами зв’язати, таки вдалося зрозуміти про що саме Ви мали на увазі (адреса, номер договору і т.п.). Близько 15.00 на горищі де розміщено телекомунікаційне обладнання у Вашомуу будинку зловмисником було вирізано сукупно близько 40 метрів кабелю. Станом на 12.30 сьогодні послугу в багатоквартирному будинку відновлено всім, в тому числі і Вам. Згідно договору та закону України про телекомунікації, Інтернет провайдер має усунути проблеми з наданням послуг за одну добу після подання заявки, з чим ми впорались більш ніж швидко (за умови відновлення в більші строки, Інтернет провайдер робить компенсацію абоненту за час непрацюючого інтернету, якщо проблеми були на стороні провайдера). На момент Вашого дзвінка ніякої конкретики немає з причини відсутності інформації, тому що про вищезгадане можливо дізнатись лише при виїзді бригади на місце. Впродовж години спеціалісти вже працювали над відновленням послуги, поки правоохоронці приймали міри по затриманню зловмисника. Всі роботи по ліквідації пошкоджень та відновлення доступу до мережі Інтернет було вирішено в стислі терміни, не порушуючи умов договору зі сторони провайдера. Наголошуємо, що стабільність доступу до мережі Інтернет залежить напряму від цілісності кабельної структури провайдера, і від провайдера не залежить воля та бажання третіх осіб нашкодити елементам мережі. Маємо надію, що ми змінили Вашу оцінку щодо швидкості відновлення послуги, враховуючи строки відновлення при вищевказаних масштабах пошкоджень, та бажаємо приємного користування в майбутньому. Щодо використання Інтернету для роботи, хотілося б прокоментувати окремо. Для чого Ви використовуєте Інтернет, це звичайно Ваше особисте, але ми маємо наголосити на досить важливому моменті. Ваші сусіди використовують Інтернет для інших потреб, переглядають новини, дивляться онлайн ролики та мультиплікаційні фільми для дітей, або так само як Ви можуть працювати використовуючи нашу послугу. Загалом не залежно віт того як Ви використовуєте цю послугу, договір у Вас як і у Ваших сусідів абсолютно ідентичний, і Ваше бажання відновити можливість працювати для нас настільки ж важливо, на скільки важливо відновлення показ Фіксиків для нашого п’ятирічного абонента. Якщо Вам для роботи потрібно першочергове обслуговування, надшвидка реакція, відслідковування мережі, окремий виділений канал, ми можемо запропонувати Вам лінійку тарифних планів для бізнесу. У іншому випадку, Ви будете для нас так само важливим та першочерговим клієнтом, заявки від якого обробляються в порядку черги в якій Ваші сусіди.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Олександр (Городіще)
23 черв 2020 16:46
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скажіть будь-ласка чому заявка на несправність виконується більше 4х днів??? Інтернету немає з суботи мені можна не платить за таку послугу??? де обіцяний в сервісі майстер скільки його чекати, ще тиждень??
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня, Олександре! Проблема виявлена і вже в процесі вирішення. Ви вірно підмітили, так ми підтвержуємо, компенсацію ми Вам зробимо в рамках обов’язків оператора згідно умов договору, по факту вирішення питання та закриття заявки на ремонт. Перепрошуємо за тимчасові незручності.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Глеваха)
04 лист 2020 17:46
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Как только "специалисты" данной компании проявляются со своими ремонтными работами, сразу пропадает интернет в квартире, и приходится ждать ещё сутки, пока они вернуться и исправят свои недоработки. Оператор оправдывает своих сотрудников, спизиаювая на роутера в квартире, что проблема именно в нем. Трудно что-то доказать. В общем НЕ Рекомендую данного поставщика услуг.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день! Уверен, предполагать связь визита инженеров с пропавшим сервисом можно, равно как возможно предположить что это совпадение и эти два фактора абсолютно не связаны друг с другом. Тем не менее крайне рекомендуем дождаться результатов по открытой заявке на ремонт, что бы понять в чем конкретно проблема, уверен что в отведенные сутки с даты подачи заявки мы вложимся. Так же акцентируем внимание на следующем. Если оператор утверждает что проблема с большой вероятностью может быть с роутером, уверяем что у оператора есть все основания так полагать, так как мы видим работоспособность нашей сети на всех узлах, вплоть до конечного оборудования потребителя. Исходя из этого спешить оставлять комментарий до выяснения причины отсутствия услуги не рекомендуем.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Хотів)
02 квіт 2021 15:16
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
90.49 Мбіт/c
Upload:
96.02 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
7584
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Единственный адекватный оператор. Лучше точно нет. Скорость всегда ровно по пакету, дороговато подключение - но зато не из говна и палок.
Анонім (Загибляк)
28 черв 2021 23:49
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
94.62 Мбіт/c
Upload:
94.09 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Після зміни хазяїна - претензій ніяких. План 100 Мбит/с, при тому, що в мережі ще ноутбук і телефон. Техпідтримка діє миттєво.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Дякуємо за позитивний відгук. Будемо і вподальшому притримуватись високогорівня наданняпослуг.
Аноним (Васильків)
29 черв 2021 16:37
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
В сравнении с другими отличный интернет. Поддержка раньше слабая была, но на днях написала им в вайбере, все помогли-ответили.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Благодарим за положительный отзыв. Совершенствуем техническую поддержку, расширили спектр возможностей написать нам: Вайбер, Телеграм, Инстаграм, Фейсбук и так далее. Очень приятно что наши усилия имеют результат.
Аноним (Хотів)
08 серп 2021 11:35
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
86.13 Мбіт/c
Upload:
94.07 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользуемся 66 месяцев, проблемы были, но устраняются всегда вовремя! Действует программа скидок, всё отлично рекомендую! В планах перейти на 300 Мбит/с.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день! Благодарим за положительный отзыв. Будем рады Вашему комментарию с оценкой услуги после смены тарифа с большей скоростью. =)
Аноним (Велика Вільшанка)
17 квіт 2022 10:52
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
927927
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вже місяць швидкість upload близька до нуля, інколи інтернет відсутній зовсім. Підтримка скаргу фіксує і рекомендує зачекати. За те абонплату списують справно при тому що оплата здійснена за рік вперед.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня! Скаргу передано до технічної підтримки. Докладемо максимум зусиль для скорішого вирішення питання. Дякуємо за звернення!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Любов (Васильків)
22 серп 2022 13:04
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
90.91 Мбіт/c
Upload:
94.04 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Під'єднали швидко, все пояснили, зручно сплачувати, користуюсь 7 місяців, якістю послуг задоволена, зникало лише 1 раз, в підтримці дівчата допомогли. Рекомендую також своїм знайомим.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня, Любов! Дуже вдячні за теплі слова!
Назар (Новосілки)
28 груд 2019 00:44
Переваги:
Додаткові послуги, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Почему вечно слетает инет на лан4евер??? Долго мирился, но накипело. берут за «чесные» 100 Мбит/с - 150 грн. Почему вечные аварии?? Я геймер. Пинг вечно высокий. Это как у дальнобойщика закончилось топливо, это все равно что у мента нет жезла. Почему у других провайдеров нет аварий? Почему нужно в тех поддержку звонить обязательно чтобы выражать недовольство? Взялись предоставлять - предоставьте! Не можете - подвиньтесь!
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день, Назар! Большинство вопросов риторические, но тем не менее: Мы не берем деньги за "чесные" 100 Мбит/с. Ваш тарифный план до 100 Мбит/с. Гарантированная скорость не ниже 100 Мбит/с есть только в коммерческих тарифных планах. В Вашем тарифе скорость может колебаться. По поводу вечных проблем, тоже весьма предвзято, так как это не соответствует действительности, как и то что у других провайдеров нет аварий. Интернет Вам предоставляется по таким же кабелям, какие используют и наши конкуренты. И в случае обрыва кабеля нет разницы какое название имеет провайдер, Интернет будет отсутствовать в любом случае. Недовольство можете выражать как минимум по телефону тех поддержки, а как максимум в на нашей страничке Facebook, в Viber чате, Вы можете с нами связываться используя электронную почту. Вам ответят в рабочее время с 9.00 до 21.00 ежедневно. Если имеет место быть проблемы с сервисом, рекомендуем Вам обсудить этот вопрос со службой технической поддержки.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Жора (Млієв)
29 груд 2019 11:42
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
63.26 Мбіт/c
Upload:
59.73 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Хочу висловить подяку за якісний інтернет, пройшов 2019 рік, в загальному за цей рік 3-4 рази пропадав інтернет, швидкість я рідко заміряв, тільки в випадку якоїсь аварії. Хочу побажати Вам в наступному 2020 році більше клієнтів, щоб не гаразди обходили вас стороною. Бажаю Вам благополуччя, взаеморозуміння, гарного настрою.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Дякуємо Вам за теплі слова. Вас також з новим роком та різдвяними святами.
Александр (Корсунь-Шевченківський)
26 бер 2020 21:37
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
37.59 Мбіт/c
Upload:
33.32 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Плохая скорость интернета ближе к 20.00. На 60 процентов от положенных 100 Мбит/с. При этом компьютер подключен кабелем. Когда связался с техподдержкой, мне дали понять, что проблема в роутере который устаёт ближе к 20.00. а в дневное время он бодрствует! И не забыли напомнить что вызов мастера платный если подтвердятся предположения.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день, Александр! "Положенные" 100 Мбит/с у нас есть только в коммерческих тарифных планах. Согласно Вашего тарифного плана, у Вас скорость доступа к сети Интернет до 100 Мбит/с. В не коммерческих тарифных планах скорость доступа к сети Интернет может колебаться, и ни кто не спорит, естественно в пределах разумного. В рамках допустимых норм до 30% от заявленной скорости тарифного плана. Тем не менее, замер скорости осуществляется напрямую шнуром, с исключением роутера из этой цепи. В этом случае Ваш замер скорости будет наиболее объективным. Если заявку Вы создали, мы в этом вопросе разберемся. По поводу платного выезда, мы обязаны Вас об этом предупредить, так как показывает практика в случае подтверждения информации об "уставшем роутере", зачастую инженеры сталкиваются с "меня не предупредили" и "а за что я должен платить?".
Толя (Городіще)
14 квіт 2020 16:09
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
57.19 Мбіт/c
Upload:
59.14 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Дякую за якісний інтернет , більше трьох років користуюсь вашим інтернетом, також на роботі не давно підключились до вас.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня! Дякуємо за позитивний відгук!
Аноним (Корсунь-Шевченківський)
26 трав 2020 21:46
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
81.27 Мбіт/c
Upload:
91 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Підключили інтернет, раді дуже, швидкість коливається від 80 Мбит/с до 94 Мбит/с тариф до 100 Мбит/с, але 1 мінус, ми не замовляли "Внешний статический IР", і не хотіли щоб він був(
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Дякуємо за позитивний відгук. До пропозиції прислухаємося. Приємного користування!
Аноним (Черкаси)
03 черв 2020 20:19
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Очень крутой провайдер, рекомендую всем! Скорость соответствует тарифном плане. Работает без проблем!
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Благодарим за положительный отзыв. Постараемся держать этот уровень в дальнейшим. Приятного пользования услугой.
Аноним (Львів)
19 серп 2020 20:36
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Для представникiв LAN4 якщо вони в танку, це до вiдгуку нижче - тiльки повний кретин тягне кабель туди де людей немаэ, й недотягуэ де вони э. Я не кажу що не хочу платити за пiдключення, з чого взяли таку дурню? Оплата подключки без проблем, але через те що не дотягнули кабель метрiв 600, то скiльки той кабель коштуватиме? Ще тисяц 6-8? де людинi взяти такі гроші? Iнет вийде золотим просто за таку сумму, а буде также постiйно глючити як й по корсуню й давати мегабiт 5 од сили. Будьте нормальними по-людськи робiть все, бо як будете вести себе як бидло так як робите це зараз то успіху вам не бачити.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Тарифних планів зі швидкістю 5 Мбіт/с в нас немає як в Корсунь-Шевченківському, так і поряд з ним, як і танків з критинами. По суті щодо швидкості, якщо робити замір швидкості по WiFi поряд з будинком, де роутер знаходиться в будинку і Ви отримаєте таку швидкість, то це некоректний спосіб заміру швидкості. Є чітка методика заміру цієї швидкості, завдяки якій Ви зможете переконатись що на лінію до Вас приходить саме стільки, скільки передбачено тарифом. Замір швидкості здійснюється на пряму з порту, який виходить з ONU. Інший метод заміру швидкості можливо порівняти лише з скаргами на низьку якість електроживлення, при скаргах на холодильник який без дверей чомусь працює не корректно. Стосовно протягнення оптоволокна, відповідь незмінна, проектування лінії лежить на плечах інженерів. І якщо за вашими словами по вулиці безліч бажаючих підключитись, і на протязі 600 метрів які потрібно пройти до Вас є також люди які будуть користуватись мережею, то очевидно ця вулиця буде покрита природним шляхом, коли кожен з Ваших сусідів що знаходиться від муфти до будинку буде підключено, і з кожним підключеним ми наблизимося до Вас. Якщо Ваші сусіди випадково не будуть підключені, їм інтернет не потрібен, то виходить ви праві, навіщо нам протягувати зайві 600 метрів на вулиці де нікому не потрібен інтернет. Якщо за Вашим переконанням ми протягли кабель там де не потрібно, то зауважуємо та акцентуємо Вашу увагу на наступному, кабель висить не там де потрібно за Вашим переконанням. Гадаю Вам було б дивно чути коментарі наших інженерів на тему де саме Вам на Вашому городі садити картоплю коли Ви агроном, а інженери кабелі на опорах крутять. В цілому ми будемо Вам вдячні, якщо Ви будете коментувати та оцінювати якість послуг, якість технічної підтримки, швидкість з’єднання, та швидкість усунення несправностей будучи нашим абонентом в цьому селі, а не Анонімом зі Львова що залишає коментар з мережі Укртелекому. Якщо у Вас залишилися якість питання с приводу неякісного надання послуг в Корсунь-Шевченківському, де Ви теоретично могли користуватись нашими послугами, радимо звернутись в технічну підтримку, більш ніж впевнений що має місце бути якомусь непорозумінню. Не зайвим вважаемо варто нагадати, цей ресурс не є офіційною сторінкою компанії, як і не є майданчеком для спілкування. Модерується він адміністрацією цого сайту, так що ми не беремо відповідальність за дії модераторів, які можуть видаляти однотипні пости та пости що більше нагадують спілкування у чаті або форумі, що заборонено правилами цього ресурсу.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Укртелеком"
Дарія (Васильків)
12 вер 2020 13:46
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
901195
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
ЖАХЛИВИЙ ІНТЕРНЕТ ПРОВАЙДЕР! С. Велика Бугаївка, Васильківський район. Нам підключили інтернет від провайдера LAN4EVER минулого місяця. Проблеми почалися ще до підключення. Спершу ми двічі подавали заявку на підключення і лише після другої заявки до нас приїхав майстер. Після підключення інтернет працював нормально лише кілька днів, а згодом просто зник. Ми вкрай незадоволені послугами цього провайдера. Інтернет постійно зникає, оператор не відповідає, викликати майстра неможливо.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня! До Вас було здійснено 4 виїзди. Кожен з виїздів не виявив яку небуть проблему з сервісом з нашої сторони. З великою вірогідністю проблема є з Вашим ноутбуком. І це підтвержували інженери, коли телефоном вдавалося користуватись інтернетом, який був підключений до роутера, а в той же час Інтернету на ноутбуці не було. Більш того, з "вузла зв’язку" з якого працюєте Ви, працює ще декілька абонентів, які до нас з подібними проблемами не звиртались. Радимо звернутись до людини, яка володіє навичками роботи по налаштуванню програмного забезпечення на ПК. З приводу підключення, заявку можна подати і тричі, але підключення буде здійснено не раніше, ніж до Вас дійде черга на підключення. При подачі заявки Вас попереджали, що це не буде швидко у зв’язку з великою кількістю заявок.
Аноним (Яблунівка)
16 лист 2020 14:56
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Усунення пошкоджень
Download:
29.64 Мбіт/c
Upload:
20.43 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет нормальний, тільки хотілося щоб зменшити пінг) А швидкість відповідає тарифу, тариф 50 Мбит/с.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Дякуємо за позитивний відгук!
Валентина (Чаплинка)
11 груд 2020 14:45
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет, нормальний а от оператори невиховані. Не знаючи своїх обов’язків, не можуть нормально проконсультувати!
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня! Дякуємо за оцінку якості надання послуг з доступу до мережі Інтернет. З приводу вихованості операторів, коментувати важко, тим більше не знаючи ситуації в межах якої у Вас була розмова з технічною підтримкою, як і самого змісту розмови. Не зайвим вважаю наголосити на тому, що у разі якщо Ви залишаєте свій відгук з номером договору, з детальною інформацією про сам випадок, це дає змогу розібратись в ситуації та надати більш вичерпну відповідь на питання, або прокоментувати відгук. Також досить важливо вказувати номер договору при відгуку, якщо Ви залишаєте його користуючись послугами з доступу до мережі Інтернет від конкуруючого провайдера, який не працює навіть в Черкаській області, не те що б в селі Чаплинка, що може бути розцінено як спроби ведення не досить чистої конкурентної війни. Остання теза є оціночним судженням при аналізі змісту відгуку та факту звідки він прийшов. Для пошуку справедливості при негативному досвіді спілкування з технічною підтримкою, Вам можуть суттєво допомогти записи розмов технічної підтримки, які Ви можете використати як аргумент в спілкуванні з керівництвом компанії, що боже бути доказом Вашої правоти. Записи за проханням можемо надати, так як абсолютно всі контакти в телефонному режимі ми записуємо та зберігаємо тривалий час.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Максимум-Нет"
Дмитрий Остапчук (Рославичі)
16 груд 2020 13:07
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Как вы могли закрыть заявку, если никто даже не приезжал?? Буквально в начале года была похожая ситуация, когда мою заявку принимали трижды, и никто не приезжал в течении двух недель, а вы тут пишите о том, что закрываете заявки за 24 часа. Как это понимать, почему не сделать услугу, чтобы заказать ремонтников день в день и она была бы платной. Мне было бы интересно поговорить о ваших услугах и хотел бы ждать обратной связи. 0730474107.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день, Дмитрий! Индивидуальные заявки по неработающему Интернету у нас не закрываются неделями, это абсолютно невозможно. Если проблема имеет массовый характер (обрыв магистрали, авария на каком-либо опорном пункте, то что имеет трудоемкий и длительный процесс восстановления), и ее невозможно решить за сутки, мы работаем над ней пока проблема не будет ликвидирована. Подобного рода аварии лишают услуги не одного абонента, а десятки и иногда сотни. В таких условиях и речи не может быть о неделе восстановления. В решении индивидуальных заявок, кабель находится не только у Вас в доме. Тот кабель что у Вас в доме, это 1% всей линии до точки включения. По факту ремонта мы видим восстановление сигнала и наличие либо отсутствии потерь, так как смотрим непосредственно в Ваше конечное оборудование. Исходя из этого заявка может быть закрыта даже без вашего присутствия, если мы видим адрес подключения и видим очевидную проблему в виде обрыва мы его устраняем, и услуга восстанавливается без пересечения порога Вашего дома, что особенно важно в виду текущей эпидемиологической обстановки. Факт того, что Вы подали заявку об отсутствии Интернета, и спустя сутки он появляется без визита к Вам на порог инженеров, не говорит о том, что их не было на объекте и он восстановился сам по себе. Если связаться с человеком нет возможности, мы чиним линию и едем на следующую локацию. По сути, 15.12 это и произошло, в общей сложности сервис был восстановлен 5-ти абонентам среди которых были и Вы. Спустя час после Вашего повторного звонка связь была восстановлена. Обледенение проводов явление редкое, но имеет массовый характер, последствия которых оставляют абонентов не только без интернета, а иногда и без света, порой целыми селами. Подобное буйство стихий с легкостью приравнивается к форс-мажорным обстоятельствам. И при массовости таких проблем Ваш вопрос был решен за сутки с момента Вашего обращения к нам, что есть отличным показателем. Так же хочу заакцентировать внимание на том, что данный ресурс не есть площадкой для дискуссий. Это независимый ресурс, где модерация проводится работниками этого же ресурса. Однотипные оценки и оценки в виде дискуссий удаляются. Если у Вас есть желание предать огласки Ваш случай, для этого есть удобная дискуссионная площадка в FaceBook на нашей страничке. По оставленному Вами номеру телефона руководство свяжется с Вами в ближайшее время. Если проблемы все еще наблюдаются, с Вами свяжутся инженеры которые работают в этом районе.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "ИМК"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг