Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 3 із 5
відгуків: 409
рекомендують: 209 чол
не рекомендують: 200 чол
ІСП "L4.ua"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 16 лютого 2022
Шановні абоненти мережі! Зверніть увагу, що ресурс 2ip.ua призначений для обміну досвідом користування послугами провайдера, та не спрямований на взаємодію провайдера з абонентом. Якщо у вас виникла ситуація, яка потребує участі провайдера — зверніться в технічну підтримку за телефонами 044-384-46-00, 098-786-69-66, 050-983-12-58, 063-820-00-63 або через сайт l4.ua Бажаємо приємного користування.
З повагою, ІСП "L4.ua"
Аноним (Городіще)
25 трав 2021 21:52
Переваги:
Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
14.1 Мбіт/c
Upload:
12.7 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
А обіцянок було багато. Тепер багато секретів, мало інформованості для абонентів. Жадність до грошей. З"ЯВИВСЯ НОВИ ПРОВАЙДЕР! По відгуках знайомих ціна-якість краще, ніж у лан4евер. Будем думать...
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня! Не зрозуміло щодо обіцянок, тим паче щодо секретів. З приводу інформації ще більш не зрозуміло, враховуючи постійне інформування абонентів на Фейсбук сторінці, Вайбер Lan4ever спільноті, Телеграм Lan4ever спільноті, наявності інформативного сайту з вказанням актуальних тарифів та акцій, не згадуючи про точкове та індивідуальне інформування абонента в особистому кабінеті та мобільному додатку. Щодо нового провайдеру, розвитку їм та успіху в починаннях. Стосовно порівняння, досить суб’єктивне судження на яке Ваші знайомі цілком мають право, як і Ви маєте право робити висновки з почутого від знайомих. Єдине питання, хто саме є новим провайдером, якщо до нашої появи в Городищі були два провайдери які і понині там знаходяться. Ми завжди за здорову конкуренцію що є стимулом до покращення сервісу та рівня надання послуг.
Аноним (Городіще)
11 лют 2017 21:16
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.43 Мбіт/c
Upload:
0.87 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Понавешевали абонентов и скорость упала, а на каждые выходные скорость до предела моего терпения, мало того, что билингом урезают инет так еще и скорости не хватает на такое количество абонентов, а подключают еще. Ужас!
Сергій Визнюк (Городіще)
31 лип 2021 23:43
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
20783
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не влаштовує якість послуг. Буде можливість замінимо інтернет - провайдера. Зверніть будь ласка на це увагу. Низька швидкість.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня, Сергіє! Звісно звернемо увагу, впевнений має місце бути непорозуміння. В Городищі в нас жодним чином не спостерігаються проблем з каналом зв’язку, і є ще величезний запас потужності як по основним так і по резервним каналам зв’язку. Дякуємо що вказали Ваш номер договору, передаю інформацію в технічну підтримку. Ми з Вами незабаром зв’яжимось та домовимость про візит на діагностику і подальші роботи. Впевнений по завершенню робіт Ви отримаєте бажаний результат. Дякуємо за коментар.
Аноним (Городіще)
10 бер 2021 11:27
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Download:
48.31 Мбіт/c
Upload:
29.19 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Очень доволен этим интернетом это мегапровайдер, единственный в моем регионе и в доступности каждому без всяких понтов который предоставляет свои услуги. Это один найлучший провайдер с хорошей скоростью в сельськой местности, всегда сообщает о авариях на линиях . Этот интернет подойдет многим дачникам для охраны двора , для высокого серфинга , быстрое обслуживание абонентов с качественными специалистами , качественный монтаж магистралей а также круглосуточная скорость заявлена тп . Подключения и линейка тарифов доступна даже школьнику . Люди вспомните пожалуйста провайдеров для села начало 2000 годов! Кому этот провайдер не по душе, то рекомендую подключиться до беспроводного интернета Интер....ома. А так всем рекомендую ланфоревера и школьнику и студенту и пенсионеру и обычному гражданину Украины.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день! Благодарим за положительный отзыв. Постараемся держать высокую планку и дальше.
Юлія (Городіще)
26 трав 2020 19:34
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жахливе обслуговування!!!! В багатоквартирному будинку пропав інтернет, зробили так, що наша квартира тепер без інтернету. В колцентрі конкретики ніякої. Добре, що дзвінки мої рахують, якби так поломки уміли усувати. (3 рази за день телефонувала, бо інтернет по роботі потрібний).
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня! Нажаль нічого не було зрозуміло з написаного. В чому саме є жахливе обслуговування? В будинку пропав інтернет, заявку прийняли на виконання, залишили Ви її неодноразово з 15.00. По окремим моментам які змогли з Вами зв’язати, таки вдалося зрозуміти про що саме Ви мали на увазі (адреса, номер договору і т.п.). Близько 15.00 на горищі де розміщено телекомунікаційне обладнання у Вашомуу будинку зловмисником було вирізано сукупно близько 40 метрів кабелю. Станом на 12.30 сьогодні послугу в багатоквартирному будинку відновлено всім, в тому числі і Вам. Згідно договору та закону України про телекомунікації, Інтернет провайдер має усунути проблеми з наданням послуг за одну добу після подання заявки, з чим ми впорались більш ніж швидко (за умови відновлення в більші строки, Інтернет провайдер робить компенсацію абоненту за час непрацюючого інтернету, якщо проблеми були на стороні провайдера). На момент Вашого дзвінка ніякої конкретики немає з причини відсутності інформації, тому що про вищезгадане можливо дізнатись лише при виїзді бригади на місце. Впродовж години спеціалісти вже працювали над відновленням послуги, поки правоохоронці приймали міри по затриманню зловмисника. Всі роботи по ліквідації пошкоджень та відновлення доступу до мережі Інтернет було вирішено в стислі терміни, не порушуючи умов договору зі сторони провайдера. Наголошуємо, що стабільність доступу до мережі Інтернет залежить напряму від цілісності кабельної структури провайдера, і від провайдера не залежить воля та бажання третіх осіб нашкодити елементам мережі. Маємо надію, що ми змінили Вашу оцінку щодо швидкості відновлення послуги, враховуючи строки відновлення при вищевказаних масштабах пошкоджень, та бажаємо приємного користування в майбутньому. Щодо використання Інтернету для роботи, хотілося б прокоментувати окремо. Для чого Ви використовуєте Інтернет, це звичайно Ваше особисте, але ми маємо наголосити на досить важливому моменті. Ваші сусіди використовують Інтернет для інших потреб, переглядають новини, дивляться онлайн ролики та мультиплікаційні фільми для дітей, або так само як Ви можуть працювати використовуючи нашу послугу. Загалом не залежно віт того як Ви використовуєте цю послугу, договір у Вас як і у Ваших сусідів абсолютно ідентичний, і Ваше бажання відновити можливість працювати для нас настільки ж важливо, на скільки важливо відновлення показ Фіксиків для нашого п’ятирічного абонента. Якщо Вам для роботи потрібно першочергове обслуговування, надшвидка реакція, відслідковування мережі, окремий виділений канал, ми можемо запропонувати Вам лінійку тарифних планів для бізнесу. У іншому випадку, Ви будете для нас так само важливим та першочерговим клієнтом, заявки від якого обробляються в порядку черги в якій Ваші сусіди.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Олександр (Городіще)
23 черв 2020 16:46
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скажіть будь-ласка чому заявка на несправність виконується більше 4х днів??? Інтернету немає з суботи мені можна не платить за таку послугу??? де обіцяний в сервісі майстер скільки його чекати, ще тиждень??
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня, Олександре! Проблема виявлена і вже в процесі вирішення. Ви вірно підмітили, так ми підтвержуємо, компенсацію ми Вам зробимо в рамках обов’язків оператора згідно умов договору, по факту вирішення питання та закриття заявки на ремонт. Перепрошуємо за тимчасові незручності.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Городіще)
18 січ 2021 10:08
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
13.17 Мбіт/c
Upload:
3.73 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не вартий потрачених грошей і нервів. Швидкість нікудишня, початок завантаження сторінок гальмує. При замовлених 100 Мбит/с швидкості відео 4К гальмує, одні розчарування.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня! Швидкість в тарифі може варіюватися, звісно в межах допустимих норм, які прописані законодавством України в сфері телекоммунікацій. Тим не менш, навіть в межах цих просідань швидкості Ви не маєте відчути цих коливать, навіть при просмотрі ТВ в 4К. А от с приводу загалом 4К можу сказати наступне. Якісна передача відео сигналу буде за умови стабільного з’єднання телевізора з роутером на швидкості не менш ніж 25 Мбіт/с. За цих умов підключення телевізора по мережі WiFi має бути виключеним за будь яких умов, лише тільки і тільки дротове з’єднання через роутер. Що б отримати потокове відео в 4К потрібен не тільки телевізор з цією функцією, потрібен роутер що може забезпечити передачу доступу в мережі на високій швидкості, з стабільною якістю та швидкий і стабільний доступ до мережі Інтернет, і безумовно налаштування всього цього в комплексі. За умови виконання всього вище перерахованого, у Вас не буде жодніх проблем з переглядом потокового відео в 4К. Так само як і немає жодних проблем з подібними питаннями у тих наших абонентів, які прислухались до порад з корректним підходом до налаштування та підключення.
Анонім (Городіще)
20 бер 2015 16:47
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Довго розглядається заявка на підключення. При наявності конкурентів було б мало шансів отримати клієнтів. Швидкість не відповідає заявленій, замість 20 Мбіт/с дають 50-90 Мбіт/с. :)
Толя (Городіще)
14 квіт 2020 16:09
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
57.19 Мбіт/c
Upload:
59.14 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Дякую за якісний інтернет , більше трьох років користуюсь вашим інтернетом, також на роботі не давно підключились до вас.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня! Дякуємо за позитивний відгук!
Олег (Городіще)
30 січ 2019 18:28
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Хлопцi роблять на совiсть!!! Швидкiстю задоволений (на вiдмiну вiд укртела) цiна не висока!! Раджу усiм.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Дякуємо за позитивний відгук!
Аноним (Городіще)
07 січ 2019 13:00
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
45.01 Мбіт/c
Upload:
35.31 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Добрый день уважаемые поставщики интернета, вы изменили мой тарифный план с новой скоростью 60 Мбит/с, при тестировании скорости скорость не соответствует тарифному плану, а именно 45 Мбит/с, а вчера была еще ниже, если скорость так и дальше будет не соответствовать то я буду прекращать пользоваться вашими услугами.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день! У нас на сайте есть методика корректного измерения скорости. Замер скорости на сайте 2IP не является достоверным. Так же не лишним считаем указать на тот факт, что любой провайдер не гарантирует статичной скорости предусмотренной тарифным планом, если об этом не говориться в описании тарифного плана. В случае если же Вам нудна гарантированная скорость, готовы предложить Вам тарифные планы для Бизнеса, где мы скорость гарантируем. Тарифный план со скоростью 60 Мбит/с будет стоить 1000 грн. с НДС. в месяц.
Аноним (Городіще)
19 бер 2018 20:11
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
14.06 Мбіт/c
Upload:
13.55 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Користуюсь вже один рік мінімальним тарифом, про недоліки нема що сказати, нормальне обслуговування.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Спасибо за положительный отзыв. Приложим все усилия для обеспечения услуги на том же уровне.
Яна (Городіще)
21 лип 2021 12:42
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Провайдером довольны, лояльные цены и отличное обслуживание. Есть бонусная система скидок, акции, кредит если не оплачивать вовремя.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день, Яна! Благодарим за положительный отзыв и осведомленность о сервисах, что предоставляем мы.
Андрей (Городіще)
30 трав 2019 22:49
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пока что, впечатления от этого провайдера мягко говоря, отрицательные... Начну с того, что скорость выполнения заявки на подключения - 5 лет. Еще в далеком 2014 была подана первая заявка на подключение. Перезвонили через две! недели, сказали, что "пока отсутствует техническая возможность". Хотя оптоволокно уже было проложено по нашей улице, более того, организация, расположенная под тем же номером, что и наш многоквартирный дом, уже была подключена. Далее, подача заявки повторялась на протяжении пяти лет с периодичностью 6-7 месяцев. Примерно в 50% случаев это не приводило вообще ни к чему, в остальных - перезванивали через пару дней/недель и отказывали с разными формулировками. Вплоть до - "нам нужно уточнить, где находится ваш дом и потом мы сможем сказать, есть ли возможность подключения..." Ясное дело, после этого ничего не следовало. Вообщем, так продолжалось до 2019 года, когда в наш город, наконец-то, пришел другой провайдер, с в разы большей клиентской базой. Работы по подключению резко активизировались. Примерно в январе был провешен кабель за 70 м от нашего дома и только в начале мая наш 8-квартирный дом таки подключили. Ровно две недели у жителей дома (4 квартиры из 8) интернет работал нормально, если не считать 2 часа, когда он пропал во всем городе. И вот, три дня назад он внезапно отключился. Сразу же была подана заявка на ремонт, как минимум, от двух квартир. Оператор не видел проблемы, так как "сигнал к вам доходит" и " у вас всё должно работать, перезагрузите модем и т.д." Но заявку на ремонт принял. Далее началось самое интересное и в то же время удручающее... На другой день после обеда прибыли два сотрудника этого провайдера, просидели на чердаке час. За это время интернет дважды появлялся, но окончательно пропал менее, чем через полчаса, стояло им уехать. Сразу же позвонили в службу поддержки, там были абсолютно не в курсе предыдущей заявки и пришлось рассказывать все по новой... Вообщем, эти же ребята приехали снова. В этот раз им хватило менее 10 минут на "ремонт". Судя по всему, просто перезагрузили оборудование. Интернет снова проработал менее 30 минут. На второй день они приезжали еще дважды по тому же сценарию... Хотя оператор, во время очередного звонка обещал соседке прислать "ребят с другого города", по видимому, с Корсуня. Я не могу говорить за весь персонал данного провайдера, но те "ремонтники", что представляют его в городе Городище, очевидно, не обладают нужными навыками и не разбираются должным образом в технической части вопроса. Многие знакомые, которые уже не первый год пользуются услугами этого провайдера, стыкались с этими ребятами, а также операторами службы поддержки, и там истории были еще более печальные и несопоставимо длинные. Буду рад поменять свое мнение и отзыв, если всё наладится и проработает стабильно хотя бы пару месяцев. Если только, через эти пару месяцев я снова не вернусь к Укртелекому, где скорость ниже 2 мегабит, но по крайней мере последние два года не было ни одной поломки...
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день, Андрей! По поводу длительности выполнения поданной заявки на подключение. Вы могли бы ее оставить в 2009 году и тогда сроки выполнения ее были бы 10 лет. Тот факт что осуществить подключение мы смогли только с начала этого года, говорит только о том, что такая возможность появилась только с 2019 года. А возможность отсутствовала не из-за отсутствия желания подключать, не из-за отсутствия финансовых средств и даже не из-за недостатка в трудовых ресурсах. Кроме Укртелекома в Городище не было ни одного провайдера все это время только потому, что два единственных способа покрытия города оптоволоконной сетью были недоступны. Кабельная канализация принадлежала Укртелекому, которому конкуренты не нужны были, а РЕС на протяжении по меньшей мере 6-ти лет под любыми предлогами не согласовывал проход кабеля по их столбам до конца 2018 года. По факту появления законных оснований для расширения сети, мы не стали медлить. Наша активность в строительстве телекоммуникационной инфраструктуры зависела исключительно от описанного выше. О каком еще одном провайдере "с в разы большей клиентской базой" Вы говорите, увы не знаю. Тем не менее мы признательны что Вы выбрали именно нас, и как альтернативу нам рассматриваете Укртелеком. Если учесть описанную Вами интенсивность звонков на протяжении всего этого времени, о описанных выше причинах отсутствия возможности подключить Вас, Вы с большей вероятностью должны были знать, но мы скорее предположим о том, что Вам не донесли эту информацию мои коллеги. Вряд ли Вы бы умолчали об этом оставляя этот комментарий. Для постройки кабельной инфраструктуры такого города как Городище, нужен не один месяц. И тот факт что от момента подвеса увиденного Вами кабеля в январе Вас смогли подключить только в мае говорит только о том, что остальные 80 километров кабеля укладывались в других частях города на протяжении всего этого времени. А по окончанию этих работ вы оказались одним из 700-та владельцев домохозяйств, которые оставляли свои заявки на подключение, которые подключились в порядке очереди и специфики запуска линий. О сложившейся ситуации с сервисом мы в курсе и с момента подачи Вашей заявки мы занимаемся этим вопросом. Приносим извинения за временные неудобства. За период некачественной работы услуги мы естественно сделаем компенсацию денежных средств Вам на счет, за период с дня подачи заявки до дня ее закрытия. Относительно компетентности ремонтной бригады, то частота приездов на объект не является оценочным фактором квалификации сотрудника. Судить о их квалификации можно исключительно по сложности решаемой проблемы и сроках выполнения работ по ее ликвидации. С нашей стороны могу уверить, ситуация сложна но в то же время решаема, и она решается в данный момент. Еще раз приносим извинения за временные неудобства.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Городіще)
30 трав 2020 20:35
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів
Download:
29.92 Мбіт/c
Upload:
83.07 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Тест швидкість на сайті не відповідає реальності (наприклад в тесті від ookla все по тарифу. А тут на вигрузку 80 Мбит/с))) Коли в мене тариф 50 Мбит/с) А провайдер норм.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Дякуємо за позитивний відгук. Ми тестували показники швидкості на цьому ресурсі, і також зіштовхувались з показниками які суттєво відрідняються від фактичних, які ми підтвержували при використанні власного обладнання та перевіреними ресурсами для тестування швидкості. Тому не впевнені в тому, що довіряти показникам які відображаються на цьому ресурсі можна на всі 100%.
Андрей (Городіще)
31 трав 2019 22:11
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Виконання заявки на підключення
Download:
61.01 Мбіт/c
Upload:
60.39 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Ввиду решения проблемы, а получения адекватного ответа, решил оставить хороший отзыв авансом. Несколько замечаний на Ваш ответ к моему предыдущему отзыву: - если бы за эти пять лет хотя бы раз был дан такой же развёрнутый ответ, не было бы никаких вопросов. Расстраивает, что для того, чтобы услышать действительно вразумительный ответ от владеющего вопросом сотрудника, нужно писать на сторонний сайт... За эти годы подобной конкретики от операторов, или тех людей, кто занимался заявками на подключение, услышать так и не удалось. - Жаль, конечно, что из-за РЭСа все так затянулось. Но если были такие задержки с получением разрешений, рассматривались ли варианты прокладки ВОЛС в грунте, обычным способом? Понимаю, что это на много порядков дороже и при нынешних ценах на интернет в Украине возможно невыгодно, но все же. - Компенсация десятка гривен за неработающий интернет - это хорошо. Вот только, допустим, в одной из наших 4-х квартир работает фрилансер-программист и отсутствие интернета даже на протяжении часа может иметь последствие в неполученных/несвоевременно выполненных заказах на сумму гораздо большую :) Никогда не понимал, почему те же електрики и газовщики, получая минимальные зарплаты, проводят ремонт в тот же день. Интернет-операторы же, по-видимому, считая свои услуги не такими жизненно важными, или вторичными, могут неделями игнорировать любые заявки. В первую очередь, это касается Укртелекома, которым управляет то же самое государство... - По поводу другого провайдера в нашем городе, я уверен, Вы знаете гораздо больше и лучше меня. Это черкасский McLaut. Возможно, я несколько некорректно выразился о том, что он уже "пришёл", так как, до непосредственно подключения абонентов дело, вроде, еще не дошло. Но свою магистраль оптоволокна они уже завели в город. Если резкая активизация вашей деятельности в Городище с этим никак не связана, что ж, значит я ошибся в своём предположении. В любом случае, если качество Ваших услуг будет на уровне, базу абонентов вы не только удержите, но и расширите. Чего Вам и желаю!
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день, Андрей! Благодарим за положительный отзыв. Крайне приятно получить ответ, тем паче что на этом ресурсе это впервые =) Постараюсь вкратце ответить на Ваши вопросы: - Спасибо за понимание и еще раз просим прощения за недосказанность в информировании. На момент звонка не всегда принимающий звонок владеет информацией, и это наше упущение. Вопрос о своевременном информировании по вопросам покрытия, будем стараться доносить до компетентных сотрудников оперативно. - Укопка кабеля увы не вариант, если вопрос стоит о покрытии к примеру улицы а не прокладки магистрального кабеля, где на одном конце оператор, а на другом конце конечный потребитель. В случае с подключением по улице десятка желающих, необходимо иметь доступ 10-ти кабелей от абонента к основному кабелю. А это условно 10 закладных под каждого желающего. Но более страшная картина, если нужно подключить 11-го. Разрыть, подключить, зарыть. Ну и в конце концов подвод от магистрали до дома по земле так же в большинстве случаев не сделаешь. В этом случае либо выход на опору, на что разрешения до недавних пор не было, либо разрытые тротуары. Ну и в конце концов разрешение местных властей на земляные работы, техника, лицензии, согласование с такими инстанциями как газовая служба (чьи трубы возможно могут лежать в грунте), Укртелеком (имеющий подземные коммуникации, которые нежелательно задеть), РЭС (имеющий так же силовые кабеля уложенные в грунт), и самое сложное это силовые и военные структуры, которые могут иметь секретные линии связи. Ну и если эти 7 кругов рая пройти, необходимо так же задуматься о восстановлении дорожного покрытия и тротуаров после грунтовых работ. В таких условиях покрытие сети затянется не на месяцы а на года. Ну и Интернет для конечного потребителя окажется золотым. - Согласен на все 100%. Но разобрав ситуацию более детально, можно прийти к определенному выводу. Чем для предоставляющего услугу оператора Ваш сосед фрилансер, зарабатывающий деньги используя услугу оператора, отличается от студента на каникулах, играющего в онлайн игру на другом конце города? Они оба для него важны и на вес золота. Но в случае возникновения проблем с услугой у обоих, чинить нужно как одного так и другого. В этом случае решение вопроса осуществляется в порядке очереди. Чем лучше студент фнилансера, если они оба имеют на руках одинаковые договора, перед обоими мы имеем одни и те же обязательства, платят они по одному и тому же тарифу. Тем не менее мы имеем отдельные коммерческие тарифные планы, которые раскрывают больше привилегий для подписавшего договор абонента. Выделенная линия, внеочередное обслуживание, выделенный статический IP адрес, гарантированная скорость и как факт за большие блага более высокая абонентская плата. Но как показывает практика, в большинстве случаев конечный потребитель выбирает более дешевый тариф из массового сегмента в целях экономии, не задумываясь о надежности и первоочередности решения его проблем в случае возникновения перебоев со связью. Зачастую этими привилегиями пользуются юридические лица, где неработающая касса, веб сервер, ПО Бухгалтера либо платежная система в течении часа, принесет в 10-тки раз больше убытка, чем сэкономленные деньги на абонентской плате. - Зеленый свет от РЭСа на аренду мест на опорах открыл дорогу для организаций, которым эти места нужны для расширения клиентской базы. Если мы в течении стольких лет пытались это сделать, предполагаю что и у других организаций той же направленности были планы на этот населенный пункт. В любом случае конкуренция это двигатель прогресса. Мы желаем удачи нашим уважаемым коллегам в развитии их бизнеса, и ожидаем от них здоровой конкуренции. А Вам еще раз спасибо за отзыв. Всех благ!
Аноним (Городіще)
17 жовт 2019 14:53
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Додаткові послуги, Усунення пошкоджень
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет нормальний, присадили а потом підняли ціну, в селі дорожчий тариф чим в городі, появиться конкурент тоді ціни будуть понижати.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Дякуємо за позитивний відгук. В Городищенському районі незалежно від населеного пункту тарифні плани однакові. І за останній рік вартість тарифів в нас навпаки зменшувалась а не збільшувалась. Ймовірно у Вас не повна інформація, і Ви помиляєтесь щодо тарифів.
Наталія (Городіще)
26 лист 2023 11:06
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
В разі виникнення проблеми співробітники кол-центру відповідають швидко і по мірі можливості також швидко виправляють помилки. Швидко підключили до мережі після подання заявки. Дуже радує, що є додаток для поповнення рахунку та можливість обрати тариф який подобається. Єдине, що трохи не подобається, це те що оплата за тариф з кожним місяцем зменшується на день. Раніше було 30 числа, тепер 29, а наступна оплата пише, що буде знята 28.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня! Дякуємо за приємні слова та критику. Щодо зняття абонентської плати, дійсно зміщення присутнє, і це пов’ядано з тарифікацією. Згідно з умовами тарифів послуга надається на 30 календарних днів, і якщо в місяці 31 день, то зняття абонентської плати буде дійсно по календарю дна день раніше. Так само на 2 дні пізніше буде зніматись абонентська плата по календарю в березні, бо в лютому 28 днів. Дійсно такий феномен має місце бути, але він обумовлений особливістю білінгової системи. Ще раз дякуємо за коментар!
Іванович (Городіще)
10 січ 2020 13:12
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жду підключення 2 місяці. Була два дзвінка з їхньої сторони пізно вечері потім відмовка ми вам дзвонили тепер чекайте в порядку черги. І такі обіцянки тривають два місяці. Консультант (николай) проводить (підключає) людей без черги. Не тратьте часу. Не рекомендую.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня! Консультант Микола може телефонувати лише в період з 09.00 до 18.00. В цей проміжок часу наврядче можливо включити поняття "пізно ввечері". Кожне підключення здійснюється лише і тільки лише за попередньою домовленістю та в погоджений з майбутнім користувачем день. Якщо домовитись з Вами немає можливості про конкретну дату тому що з Васи не можливо вийти на зв’язок, ми телефонуємо наступній людині яка подавала заявку. Якщо при спробі додзвонитись людина не бере слухавку, і після цього не телефонує в день коли був пропущений дзвінок або хоча б на день наступний коли з’ясує що має пропущений дзвінок, то в тому що ця людина не може підключити інтернет на протязі 2-х місяців винен не Микола.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Укртелеком"
Олег (Городіще)
17 серп 2021 09:29
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Хороше швидке та якісне обслуговування, рекомендую. Робота контакт центру теж на висоті, все якісно.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Дякуэмо за позитивний відгук та позитивну оцінку!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Укртелеком"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг