Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 3 із 5
відгуків: 409
рекомендують: 209 чол
не рекомендують: 200 чол
ІСП "L4.ua"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 16 лютого 2022
Шановні абоненти мережі! Зверніть увагу, що ресурс 2ip.ua призначений для обміну досвідом користування послугами провайдера, та не спрямований на взаємодію провайдера з абонентом. Якщо у вас виникла ситуація, яка потребує участі провайдера — зверніться в технічну підтримку за телефонами 044-384-46-00, 098-786-69-66, 050-983-12-58, 063-820-00-63 або через сайт l4.ua Бажаємо приємного користування.
З повагою, ІСП "L4.ua"
Сергій Визнюк (Городіще)
31 лип 2021 23:43
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
20783
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не влаштовує якість послуг. Буде можливість замінимо інтернет - провайдера. Зверніть будь ласка на це увагу. Низька швидкість.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня, Сергіє! Звісно звернемо увагу, впевнений має місце бути непорозуміння. В Городищі в нас жодним чином не спостерігаються проблем з каналом зв’язку, і є ще величезний запас потужності як по основним так і по резервним каналам зв’язку. Дякуємо що вказали Ваш номер договору, передаю інформацію в технічну підтримку. Ми з Вами незабаром зв’яжимось та домовимость про візит на діагностику і подальші роботи. Впевнений по завершенню робіт Ви отримаєте бажаний результат. Дякуємо за коментар.
Аноним (Городіще)
25 трав 2021 21:52
Переваги:
Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
14.1 Мбіт/c
Upload:
12.7 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
А обіцянок було багато. Тепер багато секретів, мало інформованості для абонентів. Жадність до грошей. З"ЯВИВСЯ НОВИ ПРОВАЙДЕР! По відгуках знайомих ціна-якість краще, ніж у лан4евер. Будем думать...
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня! Не зрозуміло щодо обіцянок, тим паче щодо секретів. З приводу інформації ще більш не зрозуміло, враховуючи постійне інформування абонентів на Фейсбук сторінці, Вайбер Lan4ever спільноті, Телеграм Lan4ever спільноті, наявності інформативного сайту з вказанням актуальних тарифів та акцій, не згадуючи про точкове та індивідуальне інформування абонента в особистому кабінеті та мобільному додатку. Щодо нового провайдеру, розвитку їм та успіху в починаннях. Стосовно порівняння, досить суб’єктивне судження на яке Ваші знайомі цілком мають право, як і Ви маєте право робити висновки з почутого від знайомих. Єдине питання, хто саме є новим провайдером, якщо до нашої появи в Городищі були два провайдери які і понині там знаходяться. Ми завжди за здорову конкуренцію що є стимулом до покращення сервісу та рівня надання послуг.
Аноним (Городіще)
18 січ 2021 10:08
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
13.17 Мбіт/c
Upload:
3.73 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не вартий потрачених грошей і нервів. Швидкість нікудишня, початок завантаження сторінок гальмує. При замовлених 100 Мбит/с швидкості відео 4К гальмує, одні розчарування.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня! Швидкість в тарифі може варіюватися, звісно в межах допустимих норм, які прописані законодавством України в сфері телекоммунікацій. Тим не менш, навіть в межах цих просідань швидкості Ви не маєте відчути цих коливать, навіть при просмотрі ТВ в 4К. А от с приводу загалом 4К можу сказати наступне. Якісна передача відео сигналу буде за умови стабільного з’єднання телевізора з роутером на швидкості не менш ніж 25 Мбіт/с. За цих умов підключення телевізора по мережі WiFi має бути виключеним за будь яких умов, лише тільки і тільки дротове з’єднання через роутер. Що б отримати потокове відео в 4К потрібен не тільки телевізор з цією функцією, потрібен роутер що може забезпечити передачу доступу в мережі на високій швидкості, з стабільною якістю та швидкий і стабільний доступ до мережі Інтернет, і безумовно налаштування всього цього в комплексі. За умови виконання всього вище перерахованого, у Вас не буде жодніх проблем з переглядом потокового відео в 4К. Так само як і немає жодних проблем з подібними питаннями у тих наших абонентів, які прислухались до порад з корректним підходом до налаштування та підключення.
Олександр (Городіще)
23 черв 2020 16:46
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скажіть будь-ласка чому заявка на несправність виконується більше 4х днів??? Інтернету немає з суботи мені можна не платить за таку послугу??? де обіцяний в сервісі майстер скільки його чекати, ще тиждень??
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня, Олександре! Проблема виявлена і вже в процесі вирішення. Ви вірно підмітили, так ми підтвержуємо, компенсацію ми Вам зробимо в рамках обов’язків оператора згідно умов договору, по факту вирішення питання та закриття заявки на ремонт. Перепрошуємо за тимчасові незручності.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Юлія (Городіще)
26 трав 2020 19:34
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жахливе обслуговування!!!! В багатоквартирному будинку пропав інтернет, зробили так, що наша квартира тепер без інтернету. В колцентрі конкретики ніякої. Добре, що дзвінки мої рахують, якби так поломки уміли усувати. (3 рази за день телефонувала, бо інтернет по роботі потрібний).
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня! Нажаль нічого не було зрозуміло з написаного. В чому саме є жахливе обслуговування? В будинку пропав інтернет, заявку прийняли на виконання, залишили Ви її неодноразово з 15.00. По окремим моментам які змогли з Вами зв’язати, таки вдалося зрозуміти про що саме Ви мали на увазі (адреса, номер договору і т.п.). Близько 15.00 на горищі де розміщено телекомунікаційне обладнання у Вашомуу будинку зловмисником було вирізано сукупно близько 40 метрів кабелю. Станом на 12.30 сьогодні послугу в багатоквартирному будинку відновлено всім, в тому числі і Вам. Згідно договору та закону України про телекомунікації, Інтернет провайдер має усунути проблеми з наданням послуг за одну добу після подання заявки, з чим ми впорались більш ніж швидко (за умови відновлення в більші строки, Інтернет провайдер робить компенсацію абоненту за час непрацюючого інтернету, якщо проблеми були на стороні провайдера). На момент Вашого дзвінка ніякої конкретики немає з причини відсутності інформації, тому що про вищезгадане можливо дізнатись лише при виїзді бригади на місце. Впродовж години спеціалісти вже працювали над відновленням послуги, поки правоохоронці приймали міри по затриманню зловмисника. Всі роботи по ліквідації пошкоджень та відновлення доступу до мережі Інтернет було вирішено в стислі терміни, не порушуючи умов договору зі сторони провайдера. Наголошуємо, що стабільність доступу до мережі Інтернет залежить напряму від цілісності кабельної структури провайдера, і від провайдера не залежить воля та бажання третіх осіб нашкодити елементам мережі. Маємо надію, що ми змінили Вашу оцінку щодо швидкості відновлення послуги, враховуючи строки відновлення при вищевказаних масштабах пошкоджень, та бажаємо приємного користування в майбутньому. Щодо використання Інтернету для роботи, хотілося б прокоментувати окремо. Для чого Ви використовуєте Інтернет, це звичайно Ваше особисте, але ми маємо наголосити на досить важливому моменті. Ваші сусіди використовують Інтернет для інших потреб, переглядають новини, дивляться онлайн ролики та мультиплікаційні фільми для дітей, або так само як Ви можуть працювати використовуючи нашу послугу. Загалом не залежно віт того як Ви використовуєте цю послугу, договір у Вас як і у Ваших сусідів абсолютно ідентичний, і Ваше бажання відновити можливість працювати для нас настільки ж важливо, на скільки важливо відновлення показ Фіксиків для нашого п’ятирічного абонента. Якщо Вам для роботи потрібно першочергове обслуговування, надшвидка реакція, відслідковування мережі, окремий виділений канал, ми можемо запропонувати Вам лінійку тарифних планів для бізнесу. У іншому випадку, Ви будете для нас так само важливим та першочерговим клієнтом, заявки від якого обробляються в порядку черги в якій Ваші сусіди.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Ольга (Городіще)
09 квіт 2020 03:04
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Получила прекрасный ответ. Прокоментируйте пожалуйста приезд пьяного работника, 24.03.2020г. Который подключал мне тв. Взял 100 грн за настройку приставки, которую полностью не настроил и был не в состоянии выписать мне чек и договор. Продолжение следует!!!
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день! Настройка доп устройств тоже платная, и стоит 100 грн. Цифровое ТВ мы можем настроить на телевизорах которые поддерживают эту функцию, и на цифровых IPTV приставках при поддержке этой же функции. На практике у нас были случаи, когда при наличии смарт ТВ либо цифровой IPTV приставки не удавалось настроить услугу, по причине не поддержки устройством сервиса который мы предоставляем, при том что в квалификации наших инженеров не было поводов сомневаться. Договор при подключении цифрового ТВ не подписывается. Что касается не трезвого инженера и отсутствия квитанции, обязательно разберемся, но для более детального ответа и разбирательства в сложившийся ситуации, нам нужно больше информации чем "Ольга (Городище)" и "заявка от 24.03.2020". Крайне забавным выглядит тот факт, что человек который в Вашем районе занимается настройкой ТВ, роутеров и т.п. не пьет и не курит вовсе, он ведет здоровый образ жизни продиктованный его вероисповеданием. Но для выяснения обстоятельств этого случая, настоятельно рекомендуем обратиться в техническую поддержку, нам так же важно разобраться в этом вопросе. Так же не лишним считаем проинформировать, что данный ресурс не является официальной страницей нашей компании, как и не является месенджером для общения с клиентами. Для этих целей наша компания предоставляет Телеграмм чат, Viber чат, есть так же страница в Facebook которая так же является гласной, если целью Ваших постов так же является придание гласности Вашего случая, тем более с куда большей аудиторией. Данный ресурс модерируется администраторами 2IP, и посты одинакового характера от одной и той же персоны удаляются без предупреждения модераторами ресурса по правилам 2IP. Ждем Вашего обращения на наших официальных ресурсах.
Ольга (Городіще)
08 квіт 2020 00:32
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Подключение услуги за один день. Устранение отсутствия сигнала, ждите три дня. При том, что очень дорогой оператор. Приезд мастера 100 грн. Рассказывают, что проблема в оборудование. Афера оператора, так они себе нашли дополнительный заработок.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день, Ольга! "Устранение отсутствия сигнала" проводятся в порядке очереди как и подключение. Приезд мастера стоит 100 грн. в случае если проблемы с доступом к сети Интернет на Вашей стороне. Если Интернет отсутствует по вине оператора, либо по причинам связанным с поломкой на линии, выезд специалистов бесплатный. При необходимости приезда специалистов для того, что бы перезагрузить роутер, либо в связи с сбившимися настройками на Вашем роутере его настроить, абсолютно естественно что этот выезд будет платным, так как по условиям договора мы не несем ответственности за Ваши устройства, с помощью которых Вы пользуетесь Интернетом. Могу Вас уверить, что те 100 грн. которые Вы нам за это заплатили, даже приблизительно не окупают рабочий день бригады специалистов, которые к Вам приехали, не говоря уже о заработке. Это незначительная компенсация потраченного времени на исправление неполадок связанного с Вашим оборудованием.
Сергій (Городіще)
20 лют 2020 15:34
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Юридична особа, лікарня. Підключились на початку 2019 року з пропускною спроможністю 20 Мбит/с. В лютому 2020 року замовили збільшення швидкості до 60 Мбит/с. Провайдер договір з рахунками прислали своєчасно і оперативно, але швидкість вже майже місяць піднімати, на мою думку, не бажають від слова абсолютно. Техпідтримки телефони "Обірвали", результату нуль цілих нуль десятих. А різниця в оплаті нічогенька, з 375 грн на міс до 1300 грн/місяць. Не порядочнно. Зайде Маклауд в місто, Ланфоревер втратить більшу частину своїх клієнтів. Неприємний осадок...
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня, Сергіє! Тарифний план було змінено в день Вашого звернення. Якщо швидкість не змінилась в момент підтвердження зміни тарифного плану, має місце бути проблема. По історії звернень відверто скажемо, відчуття що Вас завжди все влаштовувало, так як їх майже немає. Останнє дійсно зареєстровано, і в процесі вирішення питання. Якщо проблема на нашій стороні, звісно зробимо перерахунок. Щодо Маклауду, ми за здорову конкуренцію. За останні років 10 в Городищі з відносно адекватних провайдерів був лише Укртелеком. Коли зайшли ми, всі побачили що швидкісний Інтернет таки існує. Але до приємних відчуттів звикаєш швидко, і коли трапляються проблеми з послугою, до рівня який тим не менш був набагато вищим ніж ті послуги, які були в Городищі до цього, користувачі поспішають залишити коментар на цьому ресурсі одразу після звернення в технічну підтримку чи навіть не звернувшись туди, і нажаль здебільшого до вирішення питання. І хоч по вирішенню питання дякують при закритті заявки (де в багатьох випадках проблема була на стороні самого ж клієнта), нажаль не змінюють відгук на цьому ресурсі, так як ресурсом це не передбачено. Тому закликаємо, перш ніж на емоціях залишати відгуки, радимо розібратись в ситуації детально, і поставивши в ній крапку залишати свій остаточний та сформований відгук.
Іванович (Городіще)
10 січ 2020 13:12
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жду підключення 2 місяці. Була два дзвінка з їхньої сторони пізно вечері потім відмовка ми вам дзвонили тепер чекайте в порядку черги. І такі обіцянки тривають два місяці. Консультант (николай) проводить (підключає) людей без черги. Не тратьте часу. Не рекомендую.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня! Консультант Микола може телефонувати лише в період з 09.00 до 18.00. В цей проміжок часу наврядче можливо включити поняття "пізно ввечері". Кожне підключення здійснюється лише і тільки лише за попередньою домовленістю та в погоджений з майбутнім користувачем день. Якщо домовитись з Вами немає можливості про конкретну дату тому що з Васи не можливо вийти на зв’язок, ми телефонуємо наступній людині яка подавала заявку. Якщо при спробі додзвонитись людина не бере слухавку, і після цього не телефонує в день коли був пропущений дзвінок або хоча б на день наступний коли з’ясує що має пропущений дзвінок, то в тому що ця людина не може підключити інтернет на протязі 2-х місяців винен не Микола.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Укртелеком"
Виктор Берко (Городіще)
24 груд 2019 21:29
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
8.01 Мбіт/c
Upload:
4.45 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сутки уже прошли с момента подачи заявки на устранение проблем со скоростью. Значит ли это что я могу не платить за некачественную услугу?
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день, Виктор! Это не официальная страница компании Lan4ever, и не площадка для общения с клиентами как и не площадка для ведения диалога. Увы 2IP просто не для этого создан. Для подобного есть возможность общаться на официальной странице в facebook, вести диалог так же можно используя электронную почту ([email protected]), ну и наиболее простой способ, это личный контакт со службой технической поддержки по телефону. Для ответа на Ваш вопрос просто недостаточно информации и слишком много вопросов на которые увы нет ответов. Но тем не менее в случае если оператор не успел в течении суток решить вопрос с сервисом и этот вопрос произошел по вине оператора, Вам должны сделать компенсацию компенсацию. Компенсация осуществляется за период с даты подачи заявки по день ее закрытия, но только в случае если проблема с сервисом была на стороне оператора.
Анонім (Городіще)
22 груд 2019 21:07
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
7.12 Мбіт/c
Upload:
6.86 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість не відповідає замість заявлених 100 Мбит/с максимум 30 Мбит/с, а то й 5-7 Мбит/с ввечері, смарт тв 4к не витягує.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня! Ваш коментар не відповідає дійсності. Радимо звернутись в технічну підтримку. Перебоїі в роботі сервісів в Городищі останнім часом не було. Заміряти швидкість потрібно не через бездротову технологію WiFi, а напряму з пристрою який підключено до мережевого дроту з конвертуючого обладнання. Після Вашого спілкування з технічною підтримкою очікуємо на наступний коментар на цьому ресурсі, якщо у Вас з’явиться таке бажання. Гарного дня.
Олександр (Городіще)
05 жовт 2019 08:44
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ось пройшло два тижні з моменту мого коментаря, про те як працює інтернет, і що я можу сказати знову обрив більше 3-х годин (це те ,що я побачив так як знаходжусь вдома, бо вихідний.) З минулої розмови з техпідтримкою мені сказали, що на моїй лінії була аварія, яку виправили і більше таких обривів не буде, а як виявляється це все брехня.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня, Олександре! Обіцяти що обривів на лінії більше не буде технічна підтримка не може, тому що наявність або відсутність пошкоджень лінії як мінімум від них не залежить, так як і від будь-яких працівників нашої компанії. Від нас не залежить погодні умови, які можуть бути причиною обриву, також як і люди які навмисно можуть ці лінії пошкодити. А що ми можемо гарантувати, то це максимально швидкий ремонт. І якщо відсутність послуги було по протяжності всього 3 години, то це скоріше позитивний відгук ніж негативний. 3 години це досить оперативний ремонт, враховуючи той факт, що по нормам які прописані в законі про надання телекомунікаційних послуг, відновлення сервісу у разі аварії без необхідності компенсувати кошти оператором перед замовником, має бути в термін до 1-ї доби з дати подачі заявки на ремонт.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Олександр (Городіще)
17 вер 2019 08:54
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Провайдер послугу надає жахливо, обриви через день і по 4 години і більше, техпідтримка ніколи не передзвонює, хоча кажуть ми вам перетелефонуємо, швидкість просідає з 60 заявлених на 20 постійно.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня! Ваш вислів щодо обривів через день не відповідають дійсності. Щодо проблем з Інтернетом саме вчора, то вони були і аварію було ліквідомано, сервіс відновлено. Якщо Вам обіцяють зателефонувати, то Вам мають зателефонувати. І якщо разом з відгуком Ви залишили б якісь Ваші данні для ідентифікації Вас як абонента, змогли б прокоментувати більш конкретно. Щодо швидкості, все залежить від методу заміру швидкості. Методика коректного заміру швидкості вказано в нас на сайті. Якщо проблемему не вирішено, радимо повторно звернутись в технічну підтримку.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Александр Хвоя (Городіще)
15 вер 2019 23:09
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Lan4ever как всегда!!! Интернет пропал. Ни один телефон не отвечает. Техподдержка в жопе. В общем Lan4ever как всегда!!!
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день Александр! Интернет действительно пропал, причиной была авария. Интернет отсутствовал несколько часов, и как всегда его оперативно восстановили. Если у Вас было желание услышать оператора, после того как автоответчик сообщил Вам что с сервисом проблема и на линии проводятся технические работы, то можем предположить что при большом наплыве звонков это сделать сложно, когда все операторы заняты общением с абонентами которые хотят узнать более детально, что же случилось и когда сервис восстановим. За это приносим извинения.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Андрей (Городіще)
30 трав 2019 22:49
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пока что, впечатления от этого провайдера мягко говоря, отрицательные... Начну с того, что скорость выполнения заявки на подключения - 5 лет. Еще в далеком 2014 была подана первая заявка на подключение. Перезвонили через две! недели, сказали, что "пока отсутствует техническая возможность". Хотя оптоволокно уже было проложено по нашей улице, более того, организация, расположенная под тем же номером, что и наш многоквартирный дом, уже была подключена. Далее, подача заявки повторялась на протяжении пяти лет с периодичностью 6-7 месяцев. Примерно в 50% случаев это не приводило вообще ни к чему, в остальных - перезванивали через пару дней/недель и отказывали с разными формулировками. Вплоть до - "нам нужно уточнить, где находится ваш дом и потом мы сможем сказать, есть ли возможность подключения..." Ясное дело, после этого ничего не следовало. Вообщем, так продолжалось до 2019 года, когда в наш город, наконец-то, пришел другой провайдер, с в разы большей клиентской базой. Работы по подключению резко активизировались. Примерно в январе был провешен кабель за 70 м от нашего дома и только в начале мая наш 8-квартирный дом таки подключили. Ровно две недели у жителей дома (4 квартиры из 8) интернет работал нормально, если не считать 2 часа, когда он пропал во всем городе. И вот, три дня назад он внезапно отключился. Сразу же была подана заявка на ремонт, как минимум, от двух квартир. Оператор не видел проблемы, так как "сигнал к вам доходит" и " у вас всё должно работать, перезагрузите модем и т.д." Но заявку на ремонт принял. Далее началось самое интересное и в то же время удручающее... На другой день после обеда прибыли два сотрудника этого провайдера, просидели на чердаке час. За это время интернет дважды появлялся, но окончательно пропал менее, чем через полчаса, стояло им уехать. Сразу же позвонили в службу поддержки, там были абсолютно не в курсе предыдущей заявки и пришлось рассказывать все по новой... Вообщем, эти же ребята приехали снова. В этот раз им хватило менее 10 минут на "ремонт". Судя по всему, просто перезагрузили оборудование. Интернет снова проработал менее 30 минут. На второй день они приезжали еще дважды по тому же сценарию... Хотя оператор, во время очередного звонка обещал соседке прислать "ребят с другого города", по видимому, с Корсуня. Я не могу говорить за весь персонал данного провайдера, но те "ремонтники", что представляют его в городе Городище, очевидно, не обладают нужными навыками и не разбираются должным образом в технической части вопроса. Многие знакомые, которые уже не первый год пользуются услугами этого провайдера, стыкались с этими ребятами, а также операторами службы поддержки, и там истории были еще более печальные и несопоставимо длинные. Буду рад поменять свое мнение и отзыв, если всё наладится и проработает стабильно хотя бы пару месяцев. Если только, через эти пару месяцев я снова не вернусь к Укртелекому, где скорость ниже 2 мегабит, но по крайней мере последние два года не было ни одной поломки...
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день, Андрей! По поводу длительности выполнения поданной заявки на подключение. Вы могли бы ее оставить в 2009 году и тогда сроки выполнения ее были бы 10 лет. Тот факт что осуществить подключение мы смогли только с начала этого года, говорит только о том, что такая возможность появилась только с 2019 года. А возможность отсутствовала не из-за отсутствия желания подключать, не из-за отсутствия финансовых средств и даже не из-за недостатка в трудовых ресурсах. Кроме Укртелекома в Городище не было ни одного провайдера все это время только потому, что два единственных способа покрытия города оптоволоконной сетью были недоступны. Кабельная канализация принадлежала Укртелекому, которому конкуренты не нужны были, а РЕС на протяжении по меньшей мере 6-ти лет под любыми предлогами не согласовывал проход кабеля по их столбам до конца 2018 года. По факту появления законных оснований для расширения сети, мы не стали медлить. Наша активность в строительстве телекоммуникационной инфраструктуры зависела исключительно от описанного выше. О каком еще одном провайдере "с в разы большей клиентской базой" Вы говорите, увы не знаю. Тем не менее мы признательны что Вы выбрали именно нас, и как альтернативу нам рассматриваете Укртелеком. Если учесть описанную Вами интенсивность звонков на протяжении всего этого времени, о описанных выше причинах отсутствия возможности подключить Вас, Вы с большей вероятностью должны были знать, но мы скорее предположим о том, что Вам не донесли эту информацию мои коллеги. Вряд ли Вы бы умолчали об этом оставляя этот комментарий. Для постройки кабельной инфраструктуры такого города как Городище, нужен не один месяц. И тот факт что от момента подвеса увиденного Вами кабеля в январе Вас смогли подключить только в мае говорит только о том, что остальные 80 километров кабеля укладывались в других частях города на протяжении всего этого времени. А по окончанию этих работ вы оказались одним из 700-та владельцев домохозяйств, которые оставляли свои заявки на подключение, которые подключились в порядке очереди и специфики запуска линий. О сложившейся ситуации с сервисом мы в курсе и с момента подачи Вашей заявки мы занимаемся этим вопросом. Приносим извинения за временные неудобства. За период некачественной работы услуги мы естественно сделаем компенсацию денежных средств Вам на счет, за период с дня подачи заявки до дня ее закрытия. Относительно компетентности ремонтной бригады, то частота приездов на объект не является оценочным фактором квалификации сотрудника. Судить о их квалификации можно исключительно по сложности решаемой проблемы и сроках выполнения работ по ее ликвидации. С нашей стороны могу уверить, ситуация сложна но в то же время решаема, и она решается в данный момент. Еще раз приносим извинения за временные неудобства.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Городіще)
07 січ 2019 13:00
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
45.01 Мбіт/c
Upload:
35.31 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Добрый день уважаемые поставщики интернета, вы изменили мой тарифный план с новой скоростью 60 Мбит/с, при тестировании скорости скорость не соответствует тарифному плану, а именно 45 Мбит/с, а вчера была еще ниже, если скорость так и дальше будет не соответствовать то я буду прекращать пользоваться вашими услугами.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день! У нас на сайте есть методика корректного измерения скорости. Замер скорости на сайте 2IP не является достоверным. Так же не лишним считаем указать на тот факт, что любой провайдер не гарантирует статичной скорости предусмотренной тарифным планом, если об этом не говориться в описании тарифного плана. В случае если же Вам нудна гарантированная скорость, готовы предложить Вам тарифные планы для Бизнеса, где мы скорость гарантируем. Тарифный план со скоростью 60 Мбит/с будет стоить 1000 грн. с НДС. в месяц.
Олег (Городіще)
02 груд 2017 15:11
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
На даний момент користуюсь інтернетом від Укртелеком, хотів перейти до "ланчевера" але по відгукам зробив висновок, що даний провайдер поводить себе до громадян не чесно, тобто людина платить стабільну суму, а провайдер надає занижену швидкість. На мою думку при заключенні договору потрібно вписати, що при наданні провайдера неякісної послуги абонемент вправі сплатити половину ціни. Тоді провайдер буде буде напрягатись, а так на рослабоні як і всі провайдери. Висновок: перейду на ланчевер коли він стане добросовісно надавати послуги кожному громадянину України.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день, Олег! Послушайте как звучит: "Я слышал, мне говорили, что Адриано Челинтано поет просто ужас как противно. В ноты не попадает, откровенно фальшивит, картавит и заикается. Сам я его конечно не слышал, но мне кум напел одну из его песен, у меня чуть кровь из ушей не пошла. Короче я крайне не рекомендую слушать этого певца, а тем паче платить деньги за его песни и ходить на его концерты". Чем Вы руководствовались оставляя этот комментарий, я откровенно говоря не знаю, особенно поставив в недостатки Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей будучи абонентом ПАО "Укртелеком".
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Укртелеком"
Аноним (Городіще)
11 лют 2017 21:16
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.43 Мбіт/c
Upload:
0.87 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Понавешевали абонентов и скорость упала, а на каждые выходные скорость до предела моего терпения, мало того, что билингом урезают инет так еще и скорости не хватает на такое количество абонентов, а подключают еще. Ужас!
Роман (Городіще)
10 груд 2016 18:08
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
9.05 Мбіт/c
Upload:
9.78 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Живу в маленьком городе (Черкасская обл. г. Городище) интернет провайдеров у нас два укртелеком и чудо lan4ewer с которым постоянные проблемы, подвисание, пропадание интернета, на протяжении пару месяцев интернет работает с перебоями сейчас перестали работать сервисы гугла (проблема с DNS) ТЕЛЕФОНЫ СЛУЖБЫ ПОДДЕРЖКИ ПОСТОЯННО ЗАНЯТЫ ДОЗВОНИТСЯ НЕЛЬЗЯ. Заявки на устранение проблем не записывают на обращение не реагируют. Связаться с выше стоящими кроме техподдержки нельзя тупо морозятся.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день, Роман! Подобная ситуация действительно была у наших абонентов, и связана она была не с нашей сетью. Данная проблема наблюдалась у многих операторов, и мы к сожалению не стали исключением. Больше всего досталось компании Воля Кабель, в веду большой абонентской базы. Они утверждают что причиной была внешняя атака направленная на дестабилизацию работы их сети. По мере выявления причин данной проблемы мы известим наших абонентов в социальных сетях. Приносим извинения за временные неудобства.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг