Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 3 із 5
відгуків: 409
рекомендують: 209 чол
не рекомендують: 200 чол
ІСП "L4.ua"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 16 лютого 2022
Шановні абоненти мережі! Зверніть увагу, що ресурс 2ip.ua призначений для обміну досвідом користування послугами провайдера, та не спрямований на взаємодію провайдера з абонентом. Якщо у вас виникла ситуація, яка потребує участі провайдера — зверніться в технічну підтримку за телефонами 044-384-46-00, 098-786-69-66, 050-983-12-58, 063-820-00-63 або через сайт l4.ua Бажаємо приємного користування.
З повагою, ІСП "L4.ua"
Аноним (Рокитне)
16 жовт 2020 14:46
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго всим дня! Ви замітили, що в основному усі хороші відгуки про lan4ever, пишуть або з Василькову або з Васильківського району. Усі остальні ж пишуть, що у КИЇВСТАРА інтернет кращий. Складається таке враження, що сам же провайдер себе і вихваляє. У нас в Рокитному дійсно не той lan4ever який обіцяли. Інтернету тижнями по пів дня може не бути, телефонуєш до оператора причина невідома, на лініях ремонти не проводять а інтернету немає. Складаєця таке враження що вимикають навмисне. Я із проблемами з вашим провайдером зіштовхувався не один раз уже. Ось вам останній. Я телефоную 5-6-7 кажу про те що у мене по пів дня немає інтернету, 8 не телехвоную жду вашої реакції-тиша, 9 зателефоную знову і кажу що у мене з 5 числа по пів дня немає інтернету, 10 не зателефоную - знову тиша реакції із вашого боку нуль, 11-12 зателефоную знову і кажу що у мене із 5 числа немає по пів дня інтернету на що 12 числа мені відповіли що 9 числа у мене прийняли заявку хоча телефонував із 5 числа. Інтернету небуло іще 13-14 по пів дня але на мої дзвінки так ніхто і не відреагував. Так що шановний провайдер lan4ever ви скажіть правду про те що ви площу покрити-покрили а ради дати не можете ото і жалоб дуже багато і відгуки погані. І порозгоньте трохи службу технічної підтримки, щоб ті що прийдуть на їхнє місце робили бо боялися щоб і їх не вигнали, бо ці вже позажиралися і не хочуть нічого робити особливо у нас в Рокитному. Будемо сподіватися що все таки у вас настане щось краще, а поки що я ваший провайдер не рекомендую нікому.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Від Вас це вже другий відгук, і знову як від аноніму та без якої небудь конкретики. Хто Ви, яка адреса, який номер договору. Для відповіді на питання в чому саме у Вас проблема потрібно розуміти як саме Вам допомогти. Єдине що дивує, це розбіжність між тим що ви вдруге вказуєте в коментарі, та тим що є насправді. За Вашими словами Ваша заявка від 05.10, але в нас немає відкритих заявок які датовані раніше ніж 16.10. Більш того, всі заявки на ремонт які були датовані 09.10, з особистим візитом до абонентів були закриті на наступний день. Заявки що були створені 05.10 були закриті з відновленням сервісу 06.10. Є великі розбіжності між тим що Ви стверджуєте та тим що ми фіксуємо. Якщо Ви наш абонент, у Вас є проблеми та бажання їх вирішити, писати 2 пости від аноніму без вказання хоча б номеру договору, не самий зручний спосіб вирішення проблеми. Скоріше нагадує бажання залишити негативний відгук, що є не більш ніж припущенням на прикладі того яке навели Ви, припустивши що позитивні відгуки може залишати сам провайдер, тому що вони всі з Василькова. Не зайвим вважаємо акцентувати увагу на тому, що це не майданчик для діалогу з оператором. Це незалежний ресурс для відгуку про провайдера. Якщо у Вас є бажання надати гласності Ваші думки, вивести її в площину суспільної дискусії та діалогу з провайдером, рекомендуємо це робити в соціальних мережах. Оператор не несе відповідальність за те, що у разі появи третього посту від аноніма з аналогічною конотацією модератори ресурсу змушені будуть видалити цей коментар, за порушення правила даного ресурсу.
Аноним (Рокитне)
12 жовт 2020 13:44
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет провайдер lan4ever гавно і нікому не вірте. Інтернету по пів дня може не бути. Телефонуєш - причина невідома. А чому б і не так, копійочка абонента капає а інтернету немає, економнинько-економненько. Заявку про несправність подаєш, а нікому ти неділлями не потрібен. Та не те що не потрібен, а заявку можуть не прийняти, потрібно телехвонувати по 3-4 дні поспіль, тоді може і розворушиш цей гадюшник. Так що не вірте у рожеві росповіді про lan4ever. Єдине що хороше швидкість, а все остальне наголошую іще раз ГОВНО. Особливо служба технічної підтримки. (писане усе це 12.10.2020р. від народження христового).
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня! Якби Ви залишили відгук не як анонім, прокоментували б більш предметно. Заявки на ремонти виконуються на наступний день після її подачі, за можливим винятком прийняття заявки у вихідний, де її виконання можливе у найближчий робочий день. У разі якщо ремонт було виконано з затримкою в часі, тобто більш ніж за одну добу, здійснюється компенсація за ті дні, які абонент був без послуги. Саме з цієї політики в компанії найвищий пріоритет - це закриття заявок на ремонт в найстисліші терміни. Про які тижні можна говорити, відверто кажучи не зрозуміло як прокоментувати, таке неможливо в принципі, і розцінити цей пост можемо лише як наклеп. Станом на зараз відкриті заявки на ремонт тільки датовані 11 та 12.10.2020. Стосовно неможливості додзвонитись, інколи таке трапляється, особливо після 11-го числа кожного місяця, коли знімається абонентська плата по всій мережі, і ті що вчасно не поповнили рахунок масово звертаються до технічної підтримки. Якщо у Вас незакрите питання, можете викласти Ваше звернення/скаргу електронною поштою, розглянемо предметно, за умови Вашої ідентифікації.
Дарія (Васильків)
12 вер 2020 13:46
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
901195
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
ЖАХЛИВИЙ ІНТЕРНЕТ ПРОВАЙДЕР! С. Велика Бугаївка, Васильківський район. Нам підключили інтернет від провайдера LAN4EVER минулого місяця. Проблеми почалися ще до підключення. Спершу ми двічі подавали заявку на підключення і лише після другої заявки до нас приїхав майстер. Після підключення інтернет працював нормально лише кілька днів, а згодом просто зник. Ми вкрай незадоволені послугами цього провайдера. Інтернет постійно зникає, оператор не відповідає, викликати майстра неможливо.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня! До Вас було здійснено 4 виїзди. Кожен з виїздів не виявив яку небуть проблему з сервісом з нашої сторони. З великою вірогідністю проблема є з Вашим ноутбуком. І це підтвержували інженери, коли телефоном вдавалося користуватись інтернетом, який був підключений до роутера, а в той же час Інтернету на ноутбуці не було. Більш того, з "вузла зв’язку" з якого працюєте Ви, працює ще декілька абонентів, які до нас з подібними проблемами не звиртались. Радимо звернутись до людини, яка володіє навичками роботи по налаштуванню програмного забезпечення на ПК. З приводу підключення, заявку можна подати і тричі, але підключення буде здійснено не раніше, ніж до Вас дійде черга на підключення. При подачі заявки Вас попереджали, що це не буде швидко у зв’язку з великою кількістю заявок.
Анонім (Лисянка)
23 серп 2020 15:53
Переваги:
Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
3.38 Мбіт/c
Upload:
3.99 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Боярка Лисянського району. Нас без нашої згоди і не дуже повідомляючи від провайдера Ulan передали до l4.net. З попереднім персоналом технічні питання можна було легко вирішити. З новим провайдером відповідь найчастіше - чекайте з вами зв’яжуться. Звернув увагу що на сайті https://l4.net.ua/ немає сторінки відгуків і можливості написати звернення безпосередньо до адміністрації.23.08.2020 два працівники l4.net (чи не працівники - бо відмовились себе назвати) нахамили мені у відповідь на запитання хто ж вони такі - чому просте запитання викликало таку реакцію? Але для правди - кілька днів до того мав зустріч з іншим працівником (бородатий і трохи сивий) - надзвичайно приємне враження - ввічливий, технічно грамотний і роботу виконував без жодного нецензурного слова. Досвід: швидкість не відповідає заявленій попереднім провайдером (вимірювання проведено відповідно до рекомендацій https://l4.net.ua/speedtest/); Ping - не відповідає заявленому; умови угоди дуже незручні для користувача - якщо не використовуєш інтернет всеодно нараховується борг, якщо провайдер не надає інтернет з якоїсь причини всеодно користувач має платити за цей час, а щоб від’єднатись потрібно написати спеціально заяву. Умови попереднього провайдера були набагато зручніші і зрозуміліші. В населеному пункті щонайменше раз на тиждень відсутній інтернет від l4.net. Модернізація мережі ведеться вже 6 місяців і результатів ще не бачимо і коли буде завершено невідомо. Судячи з відгуків жителів Лисянщини хамовитість та грубість це норма для працівників l4.net. Доцільніше перейти на котрогось із мобільних провайдерів, що невдовзі ми і зробимо, а також пораджу всім не користуватись послугами цієї компанії.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Дякуємо за відгук. Після реорганізації підприємства, весь персонал залишився від улану. Хіба що ми розширили штат, з яким буде проведено бесіду на предмет ввічливого спілкування, дякуємо за здорову критику. В Боярці дійсно ведуться роботи по модернізації, і дійсно приблизно впродовж пів року, розпочато їх було у березні. Враховуючи фронт робіт, а він не малий, період модернізації затягнувся на цей час. Тим не менш, невдовці ми маємо завершити всі роботи, і безкоштовно переєднати всіх існуючих абонентів на нову мережу, яка буде набагато стабільніша і швидка. Стосовно відгуків під тарифами, як правило подібні функції відсутні, бо сайт являє собою інформаційну сторінку. Задля спілкування, відгуків, скарг і пропозицій є офіційна сторінка у Facebook, чати у Тelegram та Viber, та електронна пошта [email protected]. Стосовно зняття коштів за послугу, так як працював Ulan майже ніхто вже не працює. Розумію що це сумнівний довід, але навіть серед мобільних операторів Ви зараз не знайдете жодного тарифу, який йде по принципу припейду. Серед інтернет провайдерів ця тенденція розпочалась ще раніше, і навіть важко сказати, який інтернет провайдер зараз використовує подібний формат тарифікації, не кажучи про досвід провайдерів сусідніх країн. Тим не менш, перепрошуємо за тимчасові незручності. Обов’язково прислухаємося до Ваших порад та пропозицій.
Аноним (Львів)
19 серп 2020 20:36
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Для представникiв LAN4 якщо вони в танку, це до вiдгуку нижче - тiльки повний кретин тягне кабель туди де людей немаэ, й недотягуэ де вони э. Я не кажу що не хочу платити за пiдключення, з чого взяли таку дурню? Оплата подключки без проблем, але через те що не дотягнули кабель метрiв 600, то скiльки той кабель коштуватиме? Ще тисяц 6-8? де людинi взяти такі гроші? Iнет вийде золотим просто за таку сумму, а буде также постiйно глючити як й по корсуню й давати мегабiт 5 од сили. Будьте нормальними по-людськи робiть все, бо як будете вести себе як бидло так як робите це зараз то успіху вам не бачити.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Тарифних планів зі швидкістю 5 Мбіт/с в нас немає як в Корсунь-Шевченківському, так і поряд з ним, як і танків з критинами. По суті щодо швидкості, якщо робити замір швидкості по WiFi поряд з будинком, де роутер знаходиться в будинку і Ви отримаєте таку швидкість, то це некоректний спосіб заміру швидкості. Є чітка методика заміру цієї швидкості, завдяки якій Ви зможете переконатись що на лінію до Вас приходить саме стільки, скільки передбачено тарифом. Замір швидкості здійснюється на пряму з порту, який виходить з ONU. Інший метод заміру швидкості можливо порівняти лише з скаргами на низьку якість електроживлення, при скаргах на холодильник який без дверей чомусь працює не корректно. Стосовно протягнення оптоволокна, відповідь незмінна, проектування лінії лежить на плечах інженерів. І якщо за вашими словами по вулиці безліч бажаючих підключитись, і на протязі 600 метрів які потрібно пройти до Вас є також люди які будуть користуватись мережею, то очевидно ця вулиця буде покрита природним шляхом, коли кожен з Ваших сусідів що знаходиться від муфти до будинку буде підключено, і з кожним підключеним ми наблизимося до Вас. Якщо Ваші сусіди випадково не будуть підключені, їм інтернет не потрібен, то виходить ви праві, навіщо нам протягувати зайві 600 метрів на вулиці де нікому не потрібен інтернет. Якщо за Вашим переконанням ми протягли кабель там де не потрібно, то зауважуємо та акцентуємо Вашу увагу на наступному, кабель висить не там де потрібно за Вашим переконанням. Гадаю Вам було б дивно чути коментарі наших інженерів на тему де саме Вам на Вашому городі садити картоплю коли Ви агроном, а інженери кабелі на опорах крутять. В цілому ми будемо Вам вдячні, якщо Ви будете коментувати та оцінювати якість послуг, якість технічної підтримки, швидкість з’єднання, та швидкість усунення несправностей будучи нашим абонентом в цьому селі, а не Анонімом зі Львова що залишає коментар з мережі Укртелекому. Якщо у Вас залишилися якість питання с приводу неякісного надання послуг в Корсунь-Шевченківському, де Ви теоретично могли користуватись нашими послугами, радимо звернутись в технічну підтримку, більш ніж впевнений що має місце бути якомусь непорозумінню. Не зайвим вважаемо варто нагадати, цей ресурс не є офіційною сторінкою компанії, як і не є майданчеком для спілкування. Модерується він адміністрацією цого сайту, так що ми не беремо відповідальність за дії модераторів, які можуть видаляти однотипні пости та пости що більше нагадують спілкування у чаті або форумі, що заборонено правилами цього ресурсу.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Укртелеком"
Аноним (Корсунь-Шевченківський)
12 серп 2020 16:28
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Оператор повне дно, підключають інтернет в с. Завадівка Черкаська обл., попротягували волокно на вулиці де люди років 15 не живуть й хатів вже нема одні зарослі, а там де живуть не подотягували кабеля до кінця вулиць, й кажуть платіть за кабель підключим. Написавши в підтримку получив хамську відповідь шо інженери в них розумні й знають куди шнури тягнути, а ми дураки нічого не розуміємо. Виходить десь шнур просто висіти буде гнити в хащах бо людей там нема й не буде, а інші будуть змушені купляти кабель щоб дотягнути до хати. Не рекомендую цю безвідповідальну кантору.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня! Відповідь Вам було надано більш ніж обгрунтовану, без "хамства", яке нажаль у Вашій відповіді більш ніж достатньо. Абсолютно не дивно, що за протягнення кабелю до Вас, Вам потрібно платити гроші, чому саме це Вас дивує не зрозуміло. В будь якому випадку матеріали та робота коштують грошей, є стандартні умови підключення де Вам як абоненту потрібно буде оплатити вартість підключення не залежно від того, чи є поряд з Вами наш кабель, чи його там немає. Стосовно розміщення кабелів, де їх розміщувати, куди тягнути кабель, навіщо це робити, яким чином, та інші питання сприводу цього, зі всією повагою Вас не мають обходити, поки Ви не є інженером нашої компанії або інженером РЕСу. Виходячи з цього не зовсім зрозуміло, чому саме Вас має обурювати внутрішні плани компанії та їх реалізація, якщо ваша думка сприводу цих планів не збігається з нашою, за умови того, що Ви в цій картині пересічний мешканець села Завадівка, який жодним чином до нашої компанії не відноситься. Якщо питання в тому, "на який ляд мені зараз платити гроші за те, що вони не протягнули до мене кабель планово, а потягли туди де ніхто не підключиться", то можу запевнити, що сплатити вартість підключення Вам довилося би навіть у тому випадку, якщо кабель прояд з Вами з’явився би планово, тому що підключення у будь-якому випадку платне.
Аноним (Васильків)
08 серп 2020 17:29
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не рекомендую вообще, контакт цент поддержки нереально дозвонится, а если и дозвонилась они не могут нормально объяснить что делать.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Ну исходя из второй части Вашего комментария, дозвонится таки можно. По поводу "не могут нормально объяснить что делать", не можем как либо прокомментировать, так как из контекста не ясно что нужно объяснить, и по поводу каких действий.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Іван (Новосілки)
05 серп 2020 23:13
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
8440
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Писати на техпідтримки немає сенсу відповіді не дочекаєшся сигнал пропадає швидкість мала оцінка незадовільно.
Анонім (Лисянка)
26 черв 2020 14:54
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет працює з малою швидкістю або взагалі відсутній. Після 00:00 до 8:00 інтернет відсутній на протязі тижня. Центр технічної підтримки постійно говорить що ведуться технічні роботи, але працівників ніде немає і покращення їх роботи теж немає.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня! Нажаль Ви не вказали де саме у Вас виникла проблема з сервісом, для більш повноцінного коментаря бажано вказати хоча б адресу(достатньо назви населеного пункту та вулиці). В Лисянському районі дійсно ведуться роботи по відновленню сервісів в декількох населених пунктах, у зв’язку з аварією, яка виникла на стороні РЕСу. Нажаль для відновлення сервісу не все залежить від нашої сторони, так як для відновлення сервісу зі сторони наших інженерів, інженери РЕСу мають відновити пошкодження зі своєї сторони. Після саме цих робіт, наші інженери можуть проводити роботи по відновленню сервісу. Також, з урахуванням того, що немає чіткої інформації звідки саме Ваше звернення, можемо припустити, що проблеми з сервісом можуть бути на сегментах старої мережі, по яким ще не було проведено модернізацію, або ця модернізація проводиться в даний час, з чим можуть бути зв’язані перебої в роботі сервісу. Якщо питання в «старому» сегменті мережі, яка належала минулому провайдеру, по всьому Лисянському районі як і в самій Лисянці активно проводиться модернізація, яку остаточно вже невдовзі буде завершено. Звісно це питання ми не рекомендуємо обмежувати постом на не офіційному сервісі компанії, а звернутись до технічної підтримки для надання вичерпних даних щодо строків усунення проблем з сервісом. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Олександр (Городіще)
23 черв 2020 16:46
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скажіть будь-ласка чому заявка на несправність виконується більше 4х днів??? Інтернету немає з суботи мені можна не платить за таку послугу??? де обіцяний в сервісі майстер скільки його чекати, ще тиждень??
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня, Олександре! Проблема виявлена і вже в процесі вирішення. Ви вірно підмітили, так ми підтвержуємо, компенсацію ми Вам зробимо в рамках обов’язків оператора згідно умов договору, по факту вирішення питання та закриття заявки на ремонт. Перепрошуємо за тимчасові незручності.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Юлія (Городіще)
26 трав 2020 19:34
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жахливе обслуговування!!!! В багатоквартирному будинку пропав інтернет, зробили так, що наша квартира тепер без інтернету. В колцентрі конкретики ніякої. Добре, що дзвінки мої рахують, якби так поломки уміли усувати. (3 рази за день телефонувала, бо інтернет по роботі потрібний).
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня! Нажаль нічого не було зрозуміло з написаного. В чому саме є жахливе обслуговування? В будинку пропав інтернет, заявку прийняли на виконання, залишили Ви її неодноразово з 15.00. По окремим моментам які змогли з Вами зв’язати, таки вдалося зрозуміти про що саме Ви мали на увазі (адреса, номер договору і т.п.). Близько 15.00 на горищі де розміщено телекомунікаційне обладнання у Вашомуу будинку зловмисником було вирізано сукупно близько 40 метрів кабелю. Станом на 12.30 сьогодні послугу в багатоквартирному будинку відновлено всім, в тому числі і Вам. Згідно договору та закону України про телекомунікації, Інтернет провайдер має усунути проблеми з наданням послуг за одну добу після подання заявки, з чим ми впорались більш ніж швидко (за умови відновлення в більші строки, Інтернет провайдер робить компенсацію абоненту за час непрацюючого інтернету, якщо проблеми були на стороні провайдера). На момент Вашого дзвінка ніякої конкретики немає з причини відсутності інформації, тому що про вищезгадане можливо дізнатись лише при виїзді бригади на місце. Впродовж години спеціалісти вже працювали над відновленням послуги, поки правоохоронці приймали міри по затриманню зловмисника. Всі роботи по ліквідації пошкоджень та відновлення доступу до мережі Інтернет було вирішено в стислі терміни, не порушуючи умов договору зі сторони провайдера. Наголошуємо, що стабільність доступу до мережі Інтернет залежить напряму від цілісності кабельної структури провайдера, і від провайдера не залежить воля та бажання третіх осіб нашкодити елементам мережі. Маємо надію, що ми змінили Вашу оцінку щодо швидкості відновлення послуги, враховуючи строки відновлення при вищевказаних масштабах пошкоджень, та бажаємо приємного користування в майбутньому. Щодо використання Інтернету для роботи, хотілося б прокоментувати окремо. Для чого Ви використовуєте Інтернет, це звичайно Ваше особисте, але ми маємо наголосити на досить важливому моменті. Ваші сусіди використовують Інтернет для інших потреб, переглядають новини, дивляться онлайн ролики та мультиплікаційні фільми для дітей, або так само як Ви можуть працювати використовуючи нашу послугу. Загалом не залежно віт того як Ви використовуєте цю послугу, договір у Вас як і у Ваших сусідів абсолютно ідентичний, і Ваше бажання відновити можливість працювати для нас настільки ж важливо, на скільки важливо відновлення показ Фіксиків для нашого п’ятирічного абонента. Якщо Вам для роботи потрібно першочергове обслуговування, надшвидка реакція, відслідковування мережі, окремий виділений канал, ми можемо запропонувати Вам лінійку тарифних планів для бізнесу. У іншому випадку, Ви будете для нас так само важливим та першочерговим клієнтом, заявки від якого обробляються в порядку черги в якій Ваші сусіди.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Корсунь-Шевченківський)
22 трав 2020 18:47
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
38.56 Мбіт/c
Upload:
25.77 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость не соответствует тарифному плану. Замер проводился на свободной сети, без каких либо нагрузок. показывает плохонькие результаты!
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день! Увы не уверен что идентифицировал Вас корректно, но если IP который зафиксировал ресурс 2IP принадлежит Вашему аккаунту, то Ваш тариф Бизнес 40 (40 Мбит/с.) Показатель по скорости скачки, если учесть 3-5% на служебный трафик, скорость в 38,56 Мбит/с. вполне соответствует Вашему тарифному плану. Но что бы удостоверится в этом, рекомендуем обратиться в службу тех поддержки, она работает без выходных с 9.00 до 21.00. Побеседуйте пожалуйста с ними, уверен что мы найдем вариант который Вас устроит. Так же благодарим за не предвзятую оценку наших услуг, 3,5 из 5 при скорее отрицательном отзыве говорит об объективной и взвешенной оценке, и это приятно. Еще раз спасибо!
Аноним (Васильків)
17 квіт 2020 21:05
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
2.67 Мбіт/c
Upload:
4.25 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ни разу не видел свой тариф в 100 Мбит/с. Друг когда то попросил подключить маму к интернету, прождали две недели подключения. По приезду в офис начали переводить стрелки друг на друга.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день! Если учесть тот факт что другие абоненты видят свою скорость, возможно имеет место быть какие то проблемы со скоростью. Но при всем при этом, с Вашего акаунта не было ни одного официального обращения о проблемах с Интернетом с 2018 года (если комментарий Вы присылали с места где локально пользуетесь нашей услугой и где наблюдаете проблему). Рекомендуем обратиться в техническую поддержку для выявления причин такого проседания скорости. Тем более что Вашим тарифом предусмотрен бесплатный выезд инженеров на диагностику и устранение проблем, которые могут быть связанны с Вашим роутером. Касательно подключения в двухнедельный срок, то здесь без какой либо конспирологии можем ответить, что заявки на подключение выполняются не ранее чем в этот период, о чем предупреждаются все, кто подал заявку, если мы говорим о подключении в частном секторе. Если мы говорим о многоквартирных домах, не исключаем что имело место быть какое-то недоразумение. При внесении большей конкретики, комментарий был бы более информативным и подробным.
Ольга (Городіще)
09 квіт 2020 03:04
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Получила прекрасный ответ. Прокоментируйте пожалуйста приезд пьяного работника, 24.03.2020г. Который подключал мне тв. Взял 100 грн за настройку приставки, которую полностью не настроил и был не в состоянии выписать мне чек и договор. Продолжение следует!!!
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день! Настройка доп устройств тоже платная, и стоит 100 грн. Цифровое ТВ мы можем настроить на телевизорах которые поддерживают эту функцию, и на цифровых IPTV приставках при поддержке этой же функции. На практике у нас были случаи, когда при наличии смарт ТВ либо цифровой IPTV приставки не удавалось настроить услугу, по причине не поддержки устройством сервиса который мы предоставляем, при том что в квалификации наших инженеров не было поводов сомневаться. Договор при подключении цифрового ТВ не подписывается. Что касается не трезвого инженера и отсутствия квитанции, обязательно разберемся, но для более детального ответа и разбирательства в сложившийся ситуации, нам нужно больше информации чем "Ольга (Городище)" и "заявка от 24.03.2020". Крайне забавным выглядит тот факт, что человек который в Вашем районе занимается настройкой ТВ, роутеров и т.п. не пьет и не курит вовсе, он ведет здоровый образ жизни продиктованный его вероисповеданием. Но для выяснения обстоятельств этого случая, настоятельно рекомендуем обратиться в техническую поддержку, нам так же важно разобраться в этом вопросе. Так же не лишним считаем проинформировать, что данный ресурс не является официальной страницей нашей компании, как и не является месенджером для общения с клиентами. Для этих целей наша компания предоставляет Телеграмм чат, Viber чат, есть так же страница в Facebook которая так же является гласной, если целью Ваших постов так же является придание гласности Вашего случая, тем более с куда большей аудиторией. Данный ресурс модерируется администраторами 2IP, и посты одинакового характера от одной и той же персоны удаляются без предупреждения модераторами ресурса по правилам 2IP. Ждем Вашего обращения на наших официальных ресурсах.
Ольга (Городіще)
08 квіт 2020 00:32
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Подключение услуги за один день. Устранение отсутствия сигнала, ждите три дня. При том, что очень дорогой оператор. Приезд мастера 100 грн. Рассказывают, что проблема в оборудование. Афера оператора, так они себе нашли дополнительный заработок.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день, Ольга! "Устранение отсутствия сигнала" проводятся в порядке очереди как и подключение. Приезд мастера стоит 100 грн. в случае если проблемы с доступом к сети Интернет на Вашей стороне. Если Интернет отсутствует по вине оператора, либо по причинам связанным с поломкой на линии, выезд специалистов бесплатный. При необходимости приезда специалистов для того, что бы перезагрузить роутер, либо в связи с сбившимися настройками на Вашем роутере его настроить, абсолютно естественно что этот выезд будет платным, так как по условиям договора мы не несем ответственности за Ваши устройства, с помощью которых Вы пользуетесь Интернетом. Могу Вас уверить, что те 100 грн. которые Вы нам за это заплатили, даже приблизительно не окупают рабочий день бригады специалистов, которые к Вам приехали, не говоря уже о заработке. Это незначительная компенсация потраченного времени на исправление неполадок связанного с Вашим оборудованием.
Аноним (Васильків)
07 квіт 2020 13:38
Переваги:
Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Другий день відсутній інтернет. В технічній підтримці розказують що на протязі тижня повинні відремонтувати. Жах. Їдуть не доїдуть.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня! Перепрошую, але станом на зараз аварій по Василькову в нас не зафіксовано, відриті заявки датуються лише вчорашнім днем, і вони мають бути закриті впродовж дня сьогоднішнього. Або Вам надали некоректну інформацію, або Ви надаєте в коментарі некоректну або неправдиву інформацію.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Еклипс Трейд"
Александр (Корсунь-Шевченківський)
26 бер 2020 21:37
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
37.59 Мбіт/c
Upload:
33.32 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Плохая скорость интернета ближе к 20.00. На 60 процентов от положенных 100 Мбит/с. При этом компьютер подключен кабелем. Когда связался с техподдержкой, мне дали понять, что проблема в роутере который устаёт ближе к 20.00. а в дневное время он бодрствует! И не забыли напомнить что вызов мастера платный если подтвердятся предположения.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день, Александр! "Положенные" 100 Мбит/с у нас есть только в коммерческих тарифных планах. Согласно Вашего тарифного плана, у Вас скорость доступа к сети Интернет до 100 Мбит/с. В не коммерческих тарифных планах скорость доступа к сети Интернет может колебаться, и ни кто не спорит, естественно в пределах разумного. В рамках допустимых норм до 30% от заявленной скорости тарифного плана. Тем не менее, замер скорости осуществляется напрямую шнуром, с исключением роутера из этой цепи. В этом случае Ваш замер скорости будет наиболее объективным. Если заявку Вы создали, мы в этом вопросе разберемся. По поводу платного выезда, мы обязаны Вас об этом предупредить, так как показывает практика в случае подтверждения информации об "уставшем роутере", зачастую инженеры сталкиваются с "меня не предупредили" и "а за что я должен платить?".
Елена (Васильків)
17 бер 2020 20:04
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Проблема - не работает удаленный доступ более 3 недель!! Ответы диспетчеров сбивчивы, не профессиональны, каждый раз новые, без сроков, без конкретики, клиентоориентированы. Вариации на тему, со слов диспетчеров: 1) Отключен порт 22, но он вам не нужен, вы же не айтишник, только удаленно работать не будет, но причина не в этом. 2) Переносим оборудование, сроков решения вопроса назвать не можем. 3) Оборудование устарело, требует модернизации, когда заменят не можем вам ответить. 4) Ближайшие 2 недели проблема не будет устранена точно!! Заявку оставили - ждите! 5) Смените провайдера, заявление можно оставить по электронному адресу, вернут ли вам предоплату за полгода мы не знаем, но вы пишите. Кроме этого - комплексные тарифы, интернет+телевидение, выбрать пакет без телевидения, если вам это не нужно, нет возможности.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день, Елена! Модернизация состоянием на данную минуту завершена. 22 порт открыт, можете тестировать удаленный доступ. Комплектность тарифов статичная и не подлежит изменениям, тем не менее отключение пакета ТВ в сформированных тарифах не отразилось бы на цене, так как в минимальном тарифе пакет ТВ бесплатный, а в тарифе 100 Мбит/с. ТВ мы датируем за счет предприятия. Разница в стоимости тарифов касается только разницы в скорости доступа к сети Интернет. Приносим извинения за временные неудобства.
Олег (Васильків)
12 бер 2020 09:30
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
3.52 Мбіт/c
Upload:
3.1 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Неоправданно дорого, если учесть ужасную скорость и регулярность полного отсутствия интернета. Хотя судя по ответам провайдера они не согласны?
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день, Олег! Нет никаких сложностей в том, что бы признать наличие проблемы если она присутствует, и мы всегда за скорейшее ее решение. Просто как показывает практика, в подавляющем большинстве случаев, люди оставляют комментарии не разобравшись в вопросе обвиняя поставщика услуг в не качественном предоставлении услуг. Как показывает практика, вопрос со скоростью зачастую возникает из-за старого роутера, который работает не корректно, из-за замера скорости условно из гаража когда роутер находится в доме, либо просто по факту не соблюдения элементарных правил корректного замера скорости. Получить объективный ответ от оператора можно в том случае, когда в ситуации разобрались обе стороны и есть какой то конечный результат. К примеру либо мы подтверждаем ситуацию с проблемным роутером, либо мы получаем проблему на стороне оператора и делаем компенсацию конечному потребителю. Состоянием на сейчас мы видим Ваше оборудование в сети, сигнал стабильный, без задержек, правда ту же скорость замерять мы можем только у Вас в доме. Но так же мы видим отсутствие заявки по вопросу с не соответствием скорости Вашему тарифному плану. Исходя из сложившийся ситуации мы рекомендуем обратиться в техническую поддержку для решения вопроса с Вашей проблемой. Мониторинга скорости и стабильности услуги которую получает пользователь, без установки дополнительного оборудования оператором непосредственно у конечного потребителя, у оператора нет. Так что без Вашего обращения с проблемой, о проблеме мы не узнаем. Мы ждем Вашего звонка для решения проблемы, желательно в тот момент, когда будете дома у Вашего оборудования. Благодарим за Ваше обращение.
Сергій (Городіще)
20 лют 2020 15:34
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Юридична особа, лікарня. Підключились на початку 2019 року з пропускною спроможністю 20 Мбит/с. В лютому 2020 року замовили збільшення швидкості до 60 Мбит/с. Провайдер договір з рахунками прислали своєчасно і оперативно, але швидкість вже майже місяць піднімати, на мою думку, не бажають від слова абсолютно. Техпідтримки телефони "Обірвали", результату нуль цілих нуль десятих. А різниця в оплаті нічогенька, з 375 грн на міс до 1300 грн/місяць. Не порядочнно. Зайде Маклауд в місто, Ланфоревер втратить більшу частину своїх клієнтів. Неприємний осадок...
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня, Сергіє! Тарифний план було змінено в день Вашого звернення. Якщо швидкість не змінилась в момент підтвердження зміни тарифного плану, має місце бути проблема. По історії звернень відверто скажемо, відчуття що Вас завжди все влаштовувало, так як їх майже немає. Останнє дійсно зареєстровано, і в процесі вирішення питання. Якщо проблема на нашій стороні, звісно зробимо перерахунок. Щодо Маклауду, ми за здорову конкуренцію. За останні років 10 в Городищі з відносно адекватних провайдерів був лише Укртелеком. Коли зайшли ми, всі побачили що швидкісний Інтернет таки існує. Але до приємних відчуттів звикаєш швидко, і коли трапляються проблеми з послугою, до рівня який тим не менш був набагато вищим ніж ті послуги, які були в Городищі до цього, користувачі поспішають залишити коментар на цьому ресурсі одразу після звернення в технічну підтримку чи навіть не звернувшись туди, і нажаль здебільшого до вирішення питання. І хоч по вирішенню питання дякують при закритті заявки (де в багатьох випадках проблема була на стороні самого ж клієнта), нажаль не змінюють відгук на цьому ресурсі, так як ресурсом це не передбачено. Тому закликаємо, перш ніж на емоціях залишати відгуки, радимо розібратись в ситуації детально, і поставивши в ній крапку залишати свій остаточний та сформований відгук.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг