Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 3 із 5
відгуків: 409
рекомендують: 209 чол
не рекомендують: 200 чол
ІСП "L4.ua"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 16 лютого 2022
Шановні абоненти мережі! Зверніть увагу, що ресурс 2ip.ua призначений для обміну досвідом користування послугами провайдера, та не спрямований на взаємодію провайдера з абонентом. Якщо у вас виникла ситуація, яка потребує участі провайдера — зверніться в технічну підтримку за телефонами 044-384-46-00, 098-786-69-66, 050-983-12-58, 063-820-00-63 або через сайт l4.ua Бажаємо приємного користування.
З повагою, ІСП "L4.ua"
Анонім (Рокитне)
20 жовт 2023 11:34
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
410358
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
В 2018 році підключили інтернет від lan4ever, заявку опрацювали достатньо швидко, все встановили, була ще акція на рік без абонплат. Швидкість часом просідала, але тоді то нас не дуже бентежило. З часом стали помічати що покращень немає, одні погіршення. Двічі на місяць обов'язково щось трапляється: як не швидкість просіла до того що смартфон самостійно обирає мобільний інтернет, то взагалі пропадає з'єднання, то аварії на лінії. Ми терпіли, час від часу телефонували чи писали на тех. підтримку. В минулому році, коли відключали світло взимку, ми запаслися кабелями щоб користуватися інтернетом від павербанку. Перших 1,5-2 години мали інтернет, а тоді пропадав. Причина? Сіли акумулятори. І це при тому, що піднялась абонплата! За 100 мбіт/с спочатку ми платили 199 грн, потім підняли вартість послуги на 249 грн за ту ж швидкість. Програма лояльності теж цікава. Випадково, зайшовши на сайт, помітила що є можливість отримати кешбек за лояльний стаж! Жодних пропозицій ні в смс, ні в особистому кабінеті про таку можливість вказано не було. Довго наважувались на зміну інтернет провайдера. І таки наважились, коли знову залишились без інтернету через поломку в мережі, а через тиждень знову просіла швидкість і лише після розмови з тех підтримкою швидкість піднялася. Можливо я чогось не розумію, але я була впевнена що клієнт, оплативши послуги, не повинен думати і шукати причини поганої якості надання послуг: це повинно входити в обов'язки компанії - слідкувати щоб клієнти отримували належну швидкість і надійне інтернет з'єднання. Єдине що покращилось хоч трохи - оперативність роботи техпідтримки. Раніше просто було майже неможливо зв'язатися з підтримкою, тепер хоча б можна додзвонитися. Раніше в чат боті на повідомлення відповідали 6-12 годин, тепер протягом 1 хв - 1 година.
Микола (Рокитне)
20 серп 2023 10:49
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
411867
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вже третій тиждень кормлять обіцянками що все відремонтують. Кожного дня одне і теж: чекайте дзвінка майстра, а майстер походу забив як і вся гопкомпанія. Жахливе відношення. Втратив замовників і немалі кошти через їхні обіцянки так як не встиг виконати замовлення." Щиро Вам вдячний за чудовий сервіс".
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Рокитне)
08 черв 2021 16:16
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дал заявку, проверили возможность подключения по адресу. Ответ:- все ок 499 подключение. Заказал. Приехали, нихера, по факту 950. Принципиально отказался, не зачем обманывать. А то если монополия то можно пенсионеров обманывать. На недели будет заявление в антимонопольный комитет шоб мозги на место вставили.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день, Иван! Приняли заявку на подключение, а не проверили возможность. Озвучили условия подключения по акции. Приехали в оговоренный день и проверили техническую возможность. Озвучили стоимость подключения по акции, учтя результаты проверки технической возможности и ваши пожелания к прокладке кабеля, что и есть озвученные 950 грн., которая состоит из акционных 499 грн, стоимости дополнительных работ по прокладке кабеля внутри дома (что не входит в рамки стандартного подключения) и превышения расстояния минимальных 100 метров от допустимых по условиям акции. Если цена Вас не устроила, Вы вольны отказаться от подключения и обратиться к нашим конкурентам, коих достаточно большое количество в Вашем районе, что автоматом выводит нас из монополистов. Желаем Вам удачи в поисках решения вашей проблемы отсутствия качественного поставщика услуг, но вместе с этим рекомендуем внимательно слушать условия подключения и акций когда будете к ним обращаться, во избежании огорчений от ожидаемого. В этом случае желания оставить негативный комментарий на их странице у Вас возможно не возникнет (и при этом пенсионеры не будут казаться обманутыми). Хорошего дня.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Аноним (Рокитне)
16 жовт 2020 14:46
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго всим дня! Ви замітили, що в основному усі хороші відгуки про lan4ever, пишуть або з Василькову або з Васильківського району. Усі остальні ж пишуть, що у КИЇВСТАРА інтернет кращий. Складається таке враження, що сам же провайдер себе і вихваляє. У нас в Рокитному дійсно не той lan4ever який обіцяли. Інтернету тижнями по пів дня може не бути, телефонуєш до оператора причина невідома, на лініях ремонти не проводять а інтернету немає. Складаєця таке враження що вимикають навмисне. Я із проблемами з вашим провайдером зіштовхувався не один раз уже. Ось вам останній. Я телефоную 5-6-7 кажу про те що у мене по пів дня немає інтернету, 8 не телехвоную жду вашої реакції-тиша, 9 зателефоную знову і кажу що у мене з 5 числа по пів дня немає інтернету, 10 не зателефоную - знову тиша реакції із вашого боку нуль, 11-12 зателефоную знову і кажу що у мене із 5 числа немає по пів дня інтернету на що 12 числа мені відповіли що 9 числа у мене прийняли заявку хоча телефонував із 5 числа. Інтернету небуло іще 13-14 по пів дня але на мої дзвінки так ніхто і не відреагував. Так що шановний провайдер lan4ever ви скажіть правду про те що ви площу покрити-покрили а ради дати не можете ото і жалоб дуже багато і відгуки погані. І порозгоньте трохи службу технічної підтримки, щоб ті що прийдуть на їхнє місце робили бо боялися щоб і їх не вигнали, бо ці вже позажиралися і не хочуть нічого робити особливо у нас в Рокитному. Будемо сподіватися що все таки у вас настане щось краще, а поки що я ваший провайдер не рекомендую нікому.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Від Вас це вже другий відгук, і знову як від аноніму та без якої небудь конкретики. Хто Ви, яка адреса, який номер договору. Для відповіді на питання в чому саме у Вас проблема потрібно розуміти як саме Вам допомогти. Єдине що дивує, це розбіжність між тим що ви вдруге вказуєте в коментарі, та тим що є насправді. За Вашими словами Ваша заявка від 05.10, але в нас немає відкритих заявок які датовані раніше ніж 16.10. Більш того, всі заявки на ремонт які були датовані 09.10, з особистим візитом до абонентів були закриті на наступний день. Заявки що були створені 05.10 були закриті з відновленням сервісу 06.10. Є великі розбіжності між тим що Ви стверджуєте та тим що ми фіксуємо. Якщо Ви наш абонент, у Вас є проблеми та бажання їх вирішити, писати 2 пости від аноніму без вказання хоча б номеру договору, не самий зручний спосіб вирішення проблеми. Скоріше нагадує бажання залишити негативний відгук, що є не більш ніж припущенням на прикладі того яке навели Ви, припустивши що позитивні відгуки може залишати сам провайдер, тому що вони всі з Василькова. Не зайвим вважаємо акцентувати увагу на тому, що це не майданчик для діалогу з оператором. Це незалежний ресурс для відгуку про провайдера. Якщо у Вас є бажання надати гласності Ваші думки, вивести її в площину суспільної дискусії та діалогу з провайдером, рекомендуємо це робити в соціальних мережах. Оператор не несе відповідальність за те, що у разі появи третього посту від аноніма з аналогічною конотацією модератори ресурсу змушені будуть видалити цей коментар, за порушення правила даного ресурсу.
Аноним (Рокитне)
12 жовт 2020 13:44
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет провайдер lan4ever гавно і нікому не вірте. Інтернету по пів дня може не бути. Телефонуєш - причина невідома. А чому б і не так, копійочка абонента капає а інтернету немає, економнинько-економненько. Заявку про несправність подаєш, а нікому ти неділлями не потрібен. Та не те що не потрібен, а заявку можуть не прийняти, потрібно телехвонувати по 3-4 дні поспіль, тоді може і розворушиш цей гадюшник. Так що не вірте у рожеві росповіді про lan4ever. Єдине що хороше швидкість, а все остальне наголошую іще раз ГОВНО. Особливо служба технічної підтримки. (писане усе це 12.10.2020р. від народження христового).
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня! Якби Ви залишили відгук не як анонім, прокоментували б більш предметно. Заявки на ремонти виконуються на наступний день після її подачі, за можливим винятком прийняття заявки у вихідний, де її виконання можливе у найближчий робочий день. У разі якщо ремонт було виконано з затримкою в часі, тобто більш ніж за одну добу, здійснюється компенсація за ті дні, які абонент був без послуги. Саме з цієї політики в компанії найвищий пріоритет - це закриття заявок на ремонт в найстисліші терміни. Про які тижні можна говорити, відверто кажучи не зрозуміло як прокоментувати, таке неможливо в принципі, і розцінити цей пост можемо лише як наклеп. Станом на зараз відкриті заявки на ремонт тільки датовані 11 та 12.10.2020. Стосовно неможливості додзвонитись, інколи таке трапляється, особливо після 11-го числа кожного місяця, коли знімається абонентська плата по всій мережі, і ті що вчасно не поповнили рахунок масово звертаються до технічної підтримки. Якщо у Вас незакрите питання, можете викласти Ваше звернення/скаргу електронною поштою, розглянемо предметно, за умови Вашої ідентифікації.
абонент Вокзальная (Рокитне)
09 лют 2020 22:38
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет провайдер Lan4ever это проблема для всех и наверное навсегда. Работает интернет с большими перебоями. Лично я обращаюсь в техподдержку минимум 1 раз в неделю, но результат один и тот же - улучшений нет. Мое мнение на оборудовании с економили, вот и не работает. Цены поднимать на услуги - с удовольствием, а улучшить качество услуг - никому нет дел.
Не стоит связывать себя с такой КОМПАНИЕЙ!
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день! Увы мало конкретной информации для внятного комментария с нашей стороны. Каких либо проблем по улице Вокзальной, тем более с периодичностью раз в неделю мы не фиксировали. Если есть желание получать на этом ресурсе более информативные ответы, предоставляйте больше информации о себе.
Аноним (Рокитне)
21 січ 2017 18:28
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Они купили Рокнет в Рокитном, а подключить к себе руки не стоят. Люди уже неделю без нета сидят и проклинают их "профессионализм". Ответьте сколько еще ждать нам жителям Рокитного вашего инета???
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день! К сожалению не могу Вас идентифицировать, что бы предоставить более точный комментарий по Вам лично. Если Вы оставляли заявку на низкий уровень услуги либо ее отсутствие, то Ваша заявка бессомненно в работе, и в ближайшие дни будет отработана. За период который Вы имели проблемы с сервисом, Вам будет компенсировано по факту закрытия заявки на ремонт.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Анонім (Рокитне)
17 січ 2017 16:31
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не працює інтернет близько 3 тижнів. Служба підтримки корме обіцянками завтра - післязавтра результату ніякого. Казали приїде майстер на усунення пошкоджень, ну самі розумієте чи він приїхав... Ніде на сайті нема інформації чи ведуться якісь технічні роботи на лінії і не попереджували про ремонт і відсутність інтернету - жодної інформації.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Укртелеком"
Анонім (Рокитне)
12 січ 2017 18:03
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
3.3 Мбіт/c
Upload:
8.04 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже погана якість інтернету невідповідність тарифу коли обіцяють 50 Мбит/с, а насправді 3-5 думайте самі. Технічна підтримка погана - місяць непрацює інтернет належними чином після 4 заявок но протязі цього місяця ніхто так і не відремонтував його.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг