Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 1.5 із 5
відгуків: 7104
рекомендують: 751 чол
не рекомендують: 6353 чол
ТОВ "ВОЛЯ-Кабель"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Олександр (Хмельницький)
23 черв 2020 17:14
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сподіваюсь, що мій відгук вбереже Вас від “компанії” ВОЛЯ
Застерігаю - ні в якому разі не користуйтесь їхніми послугами! Тарифи - зовсім не “найдешевші” по місту, а от відношення компанії до клієнтів на самому найнижчому рівні. Замість допомоги постійно "впарюють" свої послуги телебачення, щоб “косити” побільше грошей з клієнтів (до слова ТБ теж не за найдешевшими тарифами). При зверненні зі скаргою у документах пишуть “шаблонні” відмовки і тільки “прикривають свій зад”. Уникають надання письмового підтвердження про збої в роботі (щоб можна було зафіксувати час припинення надання послуг), щоб уникнути відповідальності. Будь яке звернення клієнта для них абсолютно нічого не варте (окрім звичайно, якщо він не приніс їм гроші за підключення послуг).

Інтернет більш-менш нормальний (коли працює), але при виникненні проблем Вам доведеться пройти всі круги пекла для їх вирішення і ще й заплатити за усунення технічних несправностей (навіть якщо технічний збій стався з обладнанням компанії).



Останньою каплею і приводом написати цей відгук/скаргу стала наступна ситуація

Після грози в неділю з ранку виявив що зник доступ до інтернету (напередодні ввечері ще все працювало добре). Одразу ж зателефонувавв у компанію - плановий візит пообітцяли аж через 3 дні. Оскільки в умовах карантину є потреба в інтернеті для роботи з дому - змушений був оформити терміновий виклик. В компанії попередили, що виклик буде коштувати 120 гривень і кошти пізніше були зняті з мого рахунку. Як виявилось (після приїзду майстра) проблема була у вигорівшому порті (швидше за все для економії використовують пристрої без будь якого захисту від негоди). Маю підозру що порт вигорів не тільки в мене і здерли гроші ще й зі всіх сусідів, які звернулись з тою ж проблемою протягом дня - оскільки майстра прислали аж під кінець робочого дня (мабуть коли всі заявки на терміновий ремонт “позбирали”). До роботи майстрів - претензій немає (все роблять чітко, швидко і ввічливо).



Для порівняння - інша компанія (не буду називати яка саме, щоб не порахували за рекламу) ту ж проблему вирішила за півгодини безкоштовно для всіх користувачів у підїзді, без усяких дзвінків і скарг (приблизно в той же час в друга теж пропав інтернет в будинку через дорогу, але йому пощастило користуватись послугами інтернет у нормальній компанії). 

Оскільки я рахую, що таке відношення компанії ВОЛЯ є неприйнятним і я не хочу в подальшому оплочувати зі своєї кишені усунення технічних проблем на стороні компанії - в понеділок я запросив надіслати мені бланк заяви на відключення від їх послуг. І за якимось “дивним збігом” на наступний день (в вівторок) у мене зник інтернет (хоча від їх послуг я ще не відмовлявся і на особистому рахунку була переплата). При зверненні до технічної підтримки мені було озвучено, що “виникла проблема з кабелем” (як зручно, правда? І це через 2 дні після візиту майстра який виправив несправність і перевірив роботу кабелю). 


Тож маю підозру, що компанія ВОЛЯ, ще до розірвання договору відключила мені інтернет незважаючи на переплату на моєму рахунку і навмисно створює перешкоду для підключення послуг у іншій компанії (можливо вимкнули кабель у своєму розподільному щитку чи можливо навіть фізично пошкодили кабель, щоб інша компанія не мала змоги використати його для підключення).



Я не один рік користувався послугами компанії ВОЛЯ і завжди з розумінням ставився до всіх ситуацій і збільшення тарифів, але будь яке терпіння має межу. 
Тож повторюю - для збереження своїх нервових клітин і коштів. - ні в якому разі не користуйтесь послугами цієї “шараги”. Я за своє життя користувався 4ма різними компаніями, що надають послуги інтернету і усі вони хоч трохи цінують своїх клієнтів. Сподіваюсь, я достукаюсь хоча б до кількох людей, яких вбережу від халатності і непрофесійності компанії ВОЛЯ.



Дякую!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня, Олександре. Дякуємо за відгук. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться до Воля Клубу та напишіть номер договору. Раді будемо допомогти! https://club.volia.com/t5/Gotovi-rishennya/bg-p/solution?utm_source=2ip&utm_medium=forum
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
kenters (Хмельницький)
14 лист 2014 14:08
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Расскажу свою историю с этим провайдером в городе Хмельницкий. В этом году, компания вылезла на голову абонентом и уже свесила ножки, почувствовали себя королями. Последние "улучшения" от Воли: 1) Поднятие всех тарифов, новых и старый без уведомление абонента. 2) Отключение услуги UA-IX, опять таки без уведомление абонента, хотя согласно действующим тарифам они услугу еще предоставляют. 3) Техподдержка всех абонентов считает за "начинающего юзера", вплоть который не знает, что такое Интернет и зачем он нужен. 4) Регулярные перебои связи: когда не работает Интернет, и если проблема глобальная, не только в вашем районе, городе, а и в Киеве — вы не дозвонитесь к им ибо у них я так понимаю IP-телефония. 5) Главная фишка компании, за счет нынешних абонентов, привлекать новых и давать им акции, также держать цены в Киеве. Нет ни одной акции, ни скидки для старых абонентов, я являюсь абонентов с 2010 года, за это время я не получил никакого бонуса за своевременную оплату, терпение их качества услуги. Отдельно за цифру: 1) Поначалу использовал их цифровое телевидение, сидел был по акции, сейчас же за такие деньги как они затребовали, я считаю качество картинки убогой, особенно это касается HD контента. 2) Тюнеры которые предоставляют пользователям все без исключение бракованные, с кривым ПО. 3) Как, я писал ранее, был подключен по акции, при покупки ТВ Samsung, "давали" цифру от "Воля". Я был купил CAM модуль, работало всё кроме радио. Когда включаешь радио, работало с затыками и писало ошибку — кодирован. Про эту проблему работники знали, но упрекали, что мол вина ТВ, но спустя пол года исправили. Им потребовалось для устранение этой ошибки, всего пол года и как оказалось вина была не ТВ. Выводы: Я пользовался их услугами, только для доступа к ресурсам UA-IX (до 100 Мбит/с), учитывая, что я часто в разъездах, я всегда мог удаленно зайти на сервак и управлять своим клиентом, скажем так, домашний сидбокс. После всех улучшений от их услуг полностью отказываюсь. Благо в городе есть достаточное количество провайдеров, которые предоставляют Интернет за меньшие деньги и главное качественней. Хочу заметить, что раньше в городе их можно было назвать одними из лучших, но после полного и тотального контроля Киева, в моем городе он скатился в 0. Для новых абонентов, есть смысл просто сидеть по акции, а потом отключаться, не более.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Описанная Вами ситуация не является стандартом качества обслуживания компании «Воля». Мы стремимся обеспечить сервис достойного уровня. Мы знаем и понимаем, что есть направления, которые требуют нашего особого внимания и трансформации. К сожалению, это не моментальный процесс. Мы работаем над нашей открытостью и доступностью для всех клиентов. Мы уделяем большое внимание этому: работаем над ошибками, меняем процессы, внедряем изменения, которые позволят сделать обслуживание простым, прозрачным и удобным. Мы работаем над нашей открытостью и доступностью для всех клиентов. Нам искренне жаль, что у Вас сложилось такое мнение о нашей компании. Мы будем работать над совершенствованием наших услуг и сервиса и надеемся на хорошие результаты. Благодарим за сотрудничество.
Андрій (Хмельницький)
23 серп 2023 16:28
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Почали користуватися цим лайном приблизно 6-7 років тому, раніше був УкрТелеком. До приблизно 2020-2021 року все було прекрасно, інтернет був стабільний, телебачення також. Потім мережа почала пропадати, дзвонили та викликали майстрів. Поставили новий роутер, також деякий час було все добре. Ну і почали вимагати більше грошей, на це претензій великих не було. Потім почалися часті відключення WiFi, приїжджав майстер 1 раз, все полагодив, чудово. Пінг, швидкість, віддача були стабільними та хорошими. З початком війни відключення були ще частіше, це вже діяло на нерви, та ми погрожували відключитися, на що нам або хамили, або клали лапшу на вуха, що все буде нормально. Це ставалося приблизно раз на 2 тижні. Після нового року, інтернет став жахливий, ми були підключені до 100 мегабітного тарифу. Воля не видавала навіть 10% від нього, тобто приблизно було 3-5 Мбіт/с. Відключення були достатньо довгими, приблизно по 4-5 годин. Знову погрози про відмову від послуг, і знову хамське ставлення, або брехня про те що "все буде добре". Також говорили що проблеми саме у нас, наприклад роутер вийшов з ладу, або в будинку проводяться якісь роботи, хоча взагалі ніяких майстрів не приїжджало. Буквально вчора сталося відключення на 1-2 години, після того як мережа знову з'явилася, інтернет став дуже та дуже слабким, а пінг був більше 2000 мс. Навіть зараз ситуація не покращилася, а навіть погіршилася, тому що пінг став більшим в 5 разів. На це вчора сказали, що роутер вийшов з ладу, та якщо ми будемо погрожувати відмовою від послуг, то оператор просто покладе слухавку та нічим нам не допоможе, хоча у обох випадках все було б однаково. В більшості вони торопають тобі, що проблеми саме у нас, а не в них, і що потрібно викликати якогось майстра, який коштує 200 гривень тільки за виклик. Тому взагалі не рекомендую цього провайдера, скоро будемо переключатися на Київстар, або ж Еверест. Чекаю на автовідповідь від неВолі, про те що нам дуже прикро і всяке таке.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Андрій. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Сергей (Хмельницький)
11 лип 2018 00:16
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
24.69 Мбіт/c
Upload:
23.64 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Раньше был провайдер Аирбайт, поломался роутер, купил новый в личном кабинете нажал кнопку активировать и всё, забыл о проблеме. Лет за 6 всего 2 раза звонил в тех поддержку, 1 раз - когда молния ударила в провод и пропал интернет , правда 2 дня делали, ни у кого в доме оборудование не пострадало, 2 раз - когда хотел скорость более 100 Мбит/с. Но вот настал день Х - (воля) выкупила Аирбайт и понеслась жара от раскалённого телефона. Скорость так и не подняли, но вот проблемы с интернетом, это уже достало, вечер кошмар, днём терпимо. Звонить в техподдержку бесполезно найти меню связь с оператором ещё того стоит, но ладно найдено и соеденили но там вас ожидает не компетентный оператор. Купил себе новый роутер Phicomm K3C готовлюсь к увеличению скорости интернета до максимума, но Phicomm K3C не меняет свой мак адрес, в личный кабинет не попал. Перезвонил попросить сменить макадресс на новый, девушка приятным голосом отказала, с вами свяжутся и всё, пол часа спокойным голосом твердила, что не решаемая проблема в телефоном режиме, нервы сдали и послал её куда подальше. Решил сходить к ним в офис и о чудо, сидят профи очередь просто пролетает, мой вопрос решили за пару секунд и мало того научил как самому менять макадресс. Техподдержка в телефоном режиме мне не помогла решить вопрос, а местные Хмельничане просто профи - Воля почему им не дать отвечать на вопросы ваших клиентов в калл центр хотя бы по Хмельницкому? Просто шквал довольных клиентов по сервису получите. Да и самое главное, смена на крутой роутер помогла, скорость вечером, не падает, вернувшись на малобюджетный ТП-Линк скорость вечером упала, так что от роутера тоже много чего зависит! На другой оператор переходить не буду, все вопросы решены заменой оборудования, скорость по вайфай зависит от канала и частоты: 2.4 Гг = 24-28 Мбит/с, 5 Гг = 65-70 Мбит/с. Компьютер по кабелю = 90-95 Мбит/с. Жду поднятия скорости до 500 Мбит/с, а то и до 1 Гбит/с.
Аноним (Хмельницький)
15 серп 2020 03:28
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
79.55 Мбіт/c
Upload:
40.51 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Был нормальный провайдер, ну дороговатый, но вообщем и целом было все норм. И вот этим летом началось. Если вдруг пропадает инет (а пропадать он последнее время стал всё чаще), то он сам не появляется, пока им не позвонишь не один раз, пока там все настройки не перероют. Ну ладно, было не так и часто, а сейчас всё чаще уже, чуть ли не раз в неделю, бывает еще чаще. Вот я не понимаю - что у них там такое? Неужели нельзя настроить чтоб работало, без этих квестов и для меня и для них каждый раз. Это убивает нервы((( Особенно обидно что в остальном, когда инет работает, то всё хорошо, скорость норм, потери пакетов нет (ну очень очень редко бывает и недолго, так что и не в счет), смотри себе любое видео, в любых играх пинг хороший. Вот и сиди мне теперь и думай что делать, когда не пропадает то инет хороший, но эти пропадания с последующими телефонными квестами заколебали (уже наизусть скоро запомню чего нажимать, куда заходить и каждый раз оказывается что у меня менять ничего не надо, что-то там у себя они настраивают и тогда появляется инет... уже и себя жалко - каждый раз им звони, и их жалко - каждый раз там вручную им меня включай). И огорчает что ситуация не улучшается а все ухудшается, чаще стал пропадать. Не один год сидим на этом провайдере и не было проблем вообще а теперь пошли вот эти проблемы и учащаются. Менять провайдера не хочется, потому что этот устраивал. Но вот это все уже по нервах. Если б знать что это временные проблемы то можно бы и пересидеть... а если не временные и ухудшение продолжится? Воля, не ухудшайся пожалуйста, улучшить обратно как было, у тебя пинг хороший и неплохая скорость, если станет невозможно пользоваться и придется куда то переходить будет печально((
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Жаль, что у вас сложилось такое мнение. Если есть вопросы по качеству услуг или сервиса, пожалуйста, напишите в Воля Клуб и укажите номер договора, ми поможем решить ваш вопрос. Спасибо! https://club.volia.com/t5/Gotovi-rishennya/bg-p/solution?utm_source=2ip&utm_medium=forum
Дмитро (Хмельницький)
11 серп 2022 21:14
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Служба техпідтримки
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
65000712
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Користувався Волею з 2010 року, саме користувався. Багатоквартирний будинок, у під'їзді Воля, Хсити, Київстар, Еверест. Нарікань до техпідтримки чи операторів Волі я не маю. Інтернет стабільно працює, роутер роздає на 3 компа та 2 телефони. Телебаченням не користувався, в мене Його відключили, не бачу потреби. Основна проблема це ціна пакету. Щороку потрібно йти і вибивати собі знижку, тикаючи в обличчя дівчинці з офісу роздруківки з цінами провайдерів Хмельницького. Загалом лише фраза "я відмолятимуся від послуг" та махання паспортом приводить до бажаного результату. Так було до сьогодні (до 2020 року ціна коливається в межах акційних пропозицій від Волі , 100 Мбіт/с до 50 гривен в місяць).. Просидівши на тарифі до 100 Мбіт/с за 50 грн, без телебачення з 2020 по 2021 Вдалося вибити той самий тариф вже за 89 грн, до 1 жовтня 2022 року. Поповнив рахунок раз на півроку))) І о диво в серпні, завітавши в мобільний додаток воля, бачу ціна пакету 200 грн, знижка 40%. маємо 119 грн це за телебачення, його підімкнули + 100 Мбіт/сек. Це притому, що у Хмельницькому Еверест пропонує інет за 50 грн/місяць терміном на півроку, ХСіті за 100 грн, а Київстар ще мобільний. Похід на офіс, нічого не дав. Ми Вам постійно даємо знижки, вмовляла дівчина, спробуйте телебачення і т.д. Чим все закінчилося?. Відмовився від Волі, оформив договір з Київстар на Маму пенсіонера - 100 грн в місяць за 100 Мбіт/с + мобільний київстар. Пакет Батьківський 60+. Висновок, робіть самі. Я не проти Волі, я за вільний ринок та розумну конкуренцію. Провайдер має боротися за Споживача, пропонуючи більш вигідні умови, а не навязвувати свої Послуги. Мій девиз кращі послуги за менші гроші)))
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Дмитро, добрий день. Дякуємо за співпрацю. З початку повномасштабної війни наша компанія взяла чіткий курс на реалізацію національних соціальних проектів, які вже зараз допомагають постраждалим від війни громадянам та нашим воїнам на передовій. З початку бойових дій нашими фахівцями закрито понад 20 тисяч заявок, щодо пошкоджень мережі. Майже половина з них – аварії, пов’язані із ворожими обстрілами. Щодня наші бригади роблять десятки виїздів у небезпечні зони, потрапляючи під обстріли і наражаючись на небезпеку. Наступного дня після того, як місто звільняють ЗСУ, наші інженери виїжджають туди для відновлення зв’язку, щоб усі наші співвітчизники могли працювати, навчатися і завжди бути на зв’язку. Але, незважаючи на складну ситуацію в країні, ми постійно дбаємо про зручність та комфорт наших абонентів, тому з 1 серпня 2022 року ми частково оновили тарифні плани для абонентів та актуалізували їх наповнення. Компанія Volia дбає про те, щоб з оновленою вартістю абоненти отримали доступ до кращого легального пізнавального, спортивного, розважального та фільмового контенту високої якості та можливість дивитися топові прем’єри та серіали одночасно з усім світом. Ми не стоїмо на місці, та невпинно рухаємося вперед. Наше головне завдання надавати абонентам сучасні та якісні послуги, враховуючи потреби наших абонентів та ситуацію на Телеком ринку. Наразі ваша акція втратила свою актуальність та ринкову цінність. Тому у вигляді лояльності ви отримали знижку до кінця дії акції, а ще ви можете самостійно керувати своїм тарифом, змінивши обладнання, додавши пакет популярних фільмів та серіалів або покращити швидкість. Якщо у вас залишились запитання, зверніться у наш чат на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Хмельницький)
30 лип 2020 18:45
Переваги:
Подача заявки на підключення, Якість послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Такого свинского отношение к клиентам я давно не наблюдал, хорошо что в своё время от них отключился, как выходит хорошо что сегодня снова не подключился. Начнём так... в начале месяца позвонили мне с воли и начали предлагать свой интернет оперируя тем что мне предоставят 500 Мбит/с интернет и пакет для телефона Лайф, по цене вроде как договорились о 99 грн первые 3 месяца а потом до 150, сказали отправят мастера чтоб что проверил возможности подключение, через пару дней не привета не ответа Я сам звоню и начинаю узнавать как успехи... сказали мол мастер был... есть свободный слот в подъезде могут подключать, на что я сказал что ок давайте значит на конец месяц, они сказали мол делают заявку чтоб никто другой не дай бог не занял слот в коммутаторе. Прошу заметить у меня 5 этажей и по 2 квартире на етаже, причом живут одни пенсионера, им этот интернет нафиг не нужон. Сегодня в конце месяца, пришел якобы специалист чтоб подключать интернет поднялся к коммутатору. Спустился и заявляет а у вас нету возможность...все гнезда заняты!!! Я такой ЧТООО??? Кем блин? Пенсионерами? И смотрит на меня, мол ждет что я буду подключать их галимый 100 Мбит/с инет, говорю что мне такое не интересно и закрыл дверь у него перед носом. Позвонил на гарячую там вообще никто ничего не знает и футболят от одного специалиста до другого, короче народ!!! Забейте болт на эту волЮ они не способны даже его подключить..., а ушел Я от них в своё время хотя... Был их пользователем больше 15 лет... С момента ищё ДАТАСВИТА, до того как они перекупили их к себе, из за того что они тупо поднимали тарифы без моего уведомления и ещё потом давали предъявы мол оплачивайте.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрый день. Жаль, что у вас сложилось такое мнение. Сообщите, пожалуйста, адрес по которому произошла данная ситуация. Спасибо! https://club.volia.com/t5/Gotovi-rishennya/bg-p/solution?utm_source=2ip&utm_medium=forum
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Maksim Tsisar (Хмельницький)
03 січ 2019 23:21
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
39.94 Мбіт/c
Upload:
38.37 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
При тарифному плані 100 Мбит/с систематично сильно просідає швидкість. От на даний момент по заміру на цьому сайті 40 Мбит/с, speedtest на київський офіс Волі дає 70 Мбит/с при пінгу в 35 мс, на інші провайдери, навіть місцеві не дотягує і до 50 Мбит/с (все що зв'язано з мережею вимкнено, не при тестах в таск менеджері активність мережі 0%). Це були технічні питання... далі фінансові. Тарифи піднімають без будь яких пояснень, гривня відносно долара стабільна, але до тарифа систематично докидують по 10 грн з техпідтримкою зв'язатись неможливо ні в день ні в ночі. По номеру техпідтримки банальний робот типа "низька швидкість? ми вишлемо налаштування роутера". Перепробував всі варіанти вибору у робота, гуглив в інеті, з живою людиною зв'язатись неможливо. Сам на цього провайдера попав не по своєму бажанню, а тому що вони викупили Airbits. При цьому заявляли що в клієнтів Airbits залишаться їхні тарифи. Так, перший час в мене був старий тариф 80 грн, а потім +10 пару раз і зараз 120 грн. Ще одне. Постійні дзвінки "а давайте телебачення вам підключимо"... купу каналів!!! З яких 90% це "телеканал Сонечко" або "новини селища Запупеньки". прохання не дзвонити, що мене це не цікавить просто ігноруються. Терпів довго, лінь було заново тягнути шнурки, чекати техніків. Сьогоднішнішнє чергове просідання швидкості і неможливість взнати чому і чи надовго, для мене було останньою краплею. Завтра я закриваю контракт з цією шаражкіною конторою. Тим хто думає про підключення, моя порада: НЕ ЗВ'ЯЗУЙТЕСЬ.
Віталій (Хмельницький)
30 серп 2020 16:49
Переваги:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
34.31 Мбіт/c
Upload:
28.58 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Шахраї та здирники. 1. Провайдер за власною ініціативою підключає мені непотрібні послуги, за які потім потрібно сплачувати абонплату. За словами техпідтримки відмовитися від додаткових послуг неможливо. Тобто мені потрібно витрачати свій час, відстежуючи їх розсилки та відключаючи нав'язані послуги. І якщо я не помітив інфо-повідомлення - фірма заробляє на моїй неуважності. Виключити з договору про надання послуг цей пункт, доречі, також неможливо. 2. Провайдер вже не раз підвищував абонплату не поінформувавши мене про це. Востаннє зміна була з 150 грн/міс. на 225 грн/міс. Це так круто - постфактум дізнаватися про додатково нараховані кількасот гривень. 3. Відносно якості послуг: в цій халепі я вже 12 років. До 2015 аварії були практично кожного місяця (гроза, вітер, перебитий кабель і т.д.), останні роки набагато краще. За дні без зв'язку, доречі, гроші також не повертали. Будемо з сусідами домовлятися з іншим провайдером про підключення послуг. Раніше не було такої можливості, оскільки живемо у приватному секторі. P.S. чекаю на клієнтоорієнтовану відповідь від представника компанії "Воля". Щось на зразок "нам прикро, що ви написали про нас відверту правду, але ми не зізнаємось у своїй підлості. Напишіть про свої проблеми на наш форум, щоб ми могли приховати від інших ваш негативний відгук. І взагалі загубіться там.". Не розчаруйте, Воля.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня! Компанія розробила новий продукт і з метою лояльності підключили Вам послугу без будь-якої доплати на 7 днів, щоб у Вас була можливість протестувати. На порталі абонента «Мій кабінет» ви можете в будь-який час відключити послугу, якщо вона вам не цікава. Якщо є питання по роботі додатка та послугам в цілому, будь ласка, зверніться до Воля Клубу та вкажіть номер договору, ми допоможемо вирішити ваше питання. Дякую! https://club.volia.com/t5/Gotovi-rishennya/bg-p/solution?utm_source=2ip&utm_medium=forum
MyTPyLIJKa (Хмельницький)
10 груд 2022 20:12
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
94.52 Мбіт/c
Upload:
97.04 Мбіт/c
Договір:
900384779
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Користуюсь послугами цього провайдера від того часу, як ВОЛЯ поглинула мого старого провайдера Airbites. За 5 років(якщо мене не підводить пам'ять) ніяких проблем з наданням послуги в мене не було жодного разу, хоча у знайомих які користувалися ВОЛЯ, проблеми на старих пятиповерхівках (хрущовках) були чи не кожного місяця й вони безопасно перейшли до інших провайдерів, таких, як нещодавно (десь півтора року) появився в нашому місті, наприклад ЕВЕРЕСТ. Коли розпочались аварійні відключення електроенергії, після появи світла, інтернет завжди з'являється через 2-3 хвилини, за умови що енергію подали на сусідній будинок, від якого йде кабель на наш switch. Одне що мене не зовсім влаштовує - це ціна, за 100 Мбіт/с, без додаткових послуг, зараз просять 230 грн (десь пів року тому було 189 грн) але переходити на щось інше та дешевше я побоююсь, бо хрін його знає чи там все буде як на ВОЛІ... До речі, ВОЛЯ надає послугу кредитування в розмірі повної вартості пакету й одночасно з цим просить заплатити на місяць вперед, но я ніколи не платив так. Рекомендувати цього провайдера мені не вистачить сміливості, але якщо потрібно було б обирати між Київстаром та ВОЛЯ, то я без роздумів приєднався б до ВОЛІ. Чорний кабель для зовнішніх робіт рулить! (=_)
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, MyTPyLIJKa. Дякуємо за позитивний відгук. В разі виникнення додаткових питань напишіть, будь ласка, у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Сергей (Хмельницький)
06 квіт 2017 18:09
Переваги:
Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
4.83 Мбіт/c
Upload:
5.95 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ужасный провайдер, скорость не соответствует ни одному тарифному плану. Сейчас у меня их тариф с доплатой за увеличение скорости (результаты теста показывают, "качество"). Скорость не стабильна, прыгает от 500 Кбит/с до 15 Мбит/с, пинг в онлайн играх не стабилен и играть не возможно. Звонили их спецам - то говорили, что их вина, потом, что модем. Час с помощью техподдержки перенастраивали настройки, сбивали модем и еле дотянули до 25 Мбит/с, даже этого жалкого результата на долго не хватило. Опять сказали, что модем (который оказался рабочим). Очевидно, что проблема у них, но оператор просто не имеет желания проверить свое оборудование. Времени изо дня в день звонить и скандалить у меня нету, так что, если сами не починят в ближайшие пару дней - откажусь от их услуг сразу после окончании проплаченого срока. Реально обещанная скорость была всего первые три месяца после подключения, а потом одни проблемы, ещё и цены подняли. Очень разочарован и сильно жалею, что вообще подключил "Волю". Все цифры в их тарифах - сплошная ложь.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Здравствуйте, Сергей! Напишите нам, пожалуйста, в сообществе Воля Клуб http://club.volia.com/t5/Vitaemo-u-spilnoti/Pidtrimka-abonentiv-kompanii/m-p/108346 номер вашего договора или адрес предоставления услуг и предоставьте тест скорости, пожалуйста, как рекомендовано на Портале Мой кабинет https://my.volia.com/kiev/uk/faq/category/internet?c=vimiryuvannya-shvidkosti-dostupu-do-merezhi-internet. Мы проверим состояние подключения и обязательно поможем в решении ситуации.
Елена (Хмельницький)
11 черв 2017 15:25
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Являюсь бывшим абонентом Airbites. За 10 дней, которые интернет начала давать Воля, он пропадал 3 раза. Последний раз (сейчас) его нет уже 2 дня. Сегодня обратилась в техподдержку. Объяснили, что моя предоплата, которая была сделана в Аирбайт до сентября месяца не засчиталась ещё системой (заявление было мной отправлено и принято). Поэтому система видит меня как не заплатившую и поэтому интернет отключила. Я послушала специалиста и заплатила 85 грн, чтобы "система" меня подключила. В течение часа интернет так и не появился. Оказалось, что просто (!) неполадки с оборудованием. ТРЕТИЙ! раз за 10 дней. Мало того, специалист техподдержки, даже не проверив, есть ли у них проблемы с оборудованием, заставил меня заплатить ещё за месяц. Теперь придется пользоваться такими замечательными услугами до октября, пока не закончится предоплата. Когда закончится, однозначно буду искать другого провайдера. Отдельно хочется сказать "спасибо" провайдеру Airbites. Так кинуть своих абонентов, это умудриться нужно.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Здравствуйте! До 30.06.2017 услугу интернет предоставляет Ваш провайдер Airbites. С 01.07.2017 компания Воля начнет предоставлять услуги всем абонентам, которые согласились с условиями публичного договора или написали заявление. По всем вопросам обращайтесь на нашу горячую линию ( (044) 502–22–50; (050) 502–22–50; (093) 502–22–50; (068) 502–22–50. ) Или на нашу страницу в Фейсбук https://www.facebook.com/voliaofficial/
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Интертелеком"
Аноним (Хмельницький)
09 черв 2017 17:44
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Всім привіт. Воля це най-най гірше, що тільки може бути. До недавнього часу мав інтернет від airbites, але воля умудрилась і тут напаскудити, викупивши його. Так от постійно глючить, швидкість 1-3 Мбит/с з просідання ми до 0.2 Мбит/с, при тому що плачу за 100 Мбит/с. Спілкування з техпідтримкою то взагалі Лажа (витикніть - втикніть кабель, вимкніть живлення роутера увімкніть) ось і уся допомога. Коротше не рекомендую. Для представників волі, писати типу (Здравствуйте! Информацию по скорости посмотрите, пожалуйста, в сообществе Воля Клуб http://club.volia.com/t5/Internet/Silno-upala-skorost-interneta/m-p/77498/highlight/true#M29111. Для проверки Вашего соединения напишите нам, пожалуйста, в Сообществе Воля клуб с указанием номера договора или адрес предоставления услуги личным сообщением. Мы постараемся помочь.) Не пишіть бо це вже смішно, коли користується нормальним інтернетом - все літає, коли волею все тормозить і глючить БЕЗБОЖНО. Буду міняти оператора однозначно! І вам рекомендую, тікайте як найшвидше.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Здравствуйте! До 30.06.2017 услугу интернет предоставляет Ваш провайдер Airbites. С 01.07.2017 компания Воля начнет предоставлять услуги всем абонентам, которые согласились с условиями публичного договора или написали заявление. По всем вопросам обращайтесь на нашу горячую линию ( (044) 502–22–50; (050) 502–22–50; (093) 502–22–50; (068) 502–22–50. ) Или на нашу страницу в Фейсбук https://www.facebook.com/voliaofficial/
Александр (Хмельницький)
08 черв 2018 16:29
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Отвратительный уровень сервиса, а также низкий уровень компетентности менеджеров. 1 - Когда заключал с ними договор, менеджер не сказал о том, что тарифный план к которому я подключаюсь - акционный и через 3 месяца он будет стоить не 80, а 140 грн. Об этом я узнал после подключения, в своем Личном Кабинете, при этом перейти на другой тарифный план возможности нет (только на более дорогой). 2) Мастер, который пришел подключать интернет был один, а не с напарником, как в других нормальных фирмах. В моем доме в подъезде большое кол-во проводов подведено к коробке и ему самому было тяжело провести мой дополнительный провод через эту связку. В итоге мне пришлось ему помогать, мне конечно не тяжело, но почему они не могут отправлять на маршрут по 2 человека, как в других нормальных фирмах?
3 - В итоге я отказался от их услуг, однако они насчитали мне пеню, за якобы неоплаченные услуги и передали мой "долг" коллекторской фирме Кредит Экспресс. Я жалею, что связался с ними.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Х-СІТУ"
Алекс (Хмельницький)
03 жовт 2018 16:33
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Отвратительный уровень сервиса, а также низкий уровень компетентности менеджеров. 1) Когда заключал с ними договор, менеджер не сказал о том, что тарифный план к которому я подключаюсь - акционный и через 3 месяца он будет стоить не 80, а 140 грн. Об этом я узнал после подключения, в своем Личном Кабинете, при этом перейти на другой тарифный план возможности нет (только на более дорогой). 2) Мастер, который пришел подключать интернет был один, а не с напарником, как в других нормальных фирмах. В моем доме в подъезде большое кол-во проводов подведено к коробке и ему самому было тяжело провести мой дополнительный провод через эту связку. В итоге мне пришлось ему помогать, мне конечно не тяжело, но почему они не могут отправлять на маршрут по 2 человека, как в других нормальных фирмах? 3) В итоге я отказался от их услуг, однако они насчитали мне пеню, за якобы неоплаченные услуги и передали мой "долг" коллекторской фирме Кредит Экспресс. Я жалею, что связался с ними.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Х-СІТУ"
Аноним (Хмельницький)
20 бер 2021 14:46
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жахливий провайдер, під час онлайн екзамену за одну годину інтернет зникав 4 рази, це взагалі нормально?! 189 грн за послугу, яка не вартує і копійки. Щоб отримати консультацію на гарячій лінії необхідно продати душу Сатані і то не факт, що візьмуть дзвінок, 70% трафіку тупо провалюється у Нарнію. Придумувати кучу акцій для нових користувачів, які не факт що по закінченню акційного еріоду з вами залишаться, а для постійних користувачів стабільше збільшення цін, дісно гарна стратегія! Якщо сталась поломка чи заплановані технічні роботи, то можете навіть не надіятись, що вас про це повідомлять. Хочете дізнатись чому немає інтернету? Дзвоніть і залишайте свої нервові клітини в очікуванні на гарячій лінії, до того ж оператори суцільне хамло. На перерахунок оплати можете навіть не сподіватись, два дня не було інтернету через технічні роботи, зробите компанії додатковий грошовий вклад. Жахливо, просто жахливо, сподіваюсь даний провайдер перестане навати свої послуги.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Під час проведення технічних робіт за вашою адресою, в особистому кабінеті відображатиметься банер з цією інформацією. Ви маєте право на перерахунок по заяві, якщо технічні роботи проводились більше доби. Нам дуже прикро, що у вас склалась така думка. Окрім гарячої лінії, ви також можете звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анонім (Хмельницький)
01 квіт 2018 12:21
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
5.25 Мбіт/c
Upload:
14.02 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Обіцяну швидкість від провайдера "Воля" слід ділити на 20 або на 10 (якщо пощастить), швидкість нерівномірна, йде стрибками з різницею в 5-10 разів, постійні проблеми з пінгом і т.п. Для ігр онлайн та скачуваня інтернет від "Воля" абсолютно не придатний. Попри розкручений бренд, провайдеру глибоко начхати на клієнта - у проблемах з неякісним наданням послуг у них завжди винен роутер, кабель чи обладнання клієнта (хоча воно перевірено фахівцем і немає проблем), пропонують лише платного спеціаліста, але чому клієнт повинен платити їм додаткові гроші за проблеми їх обладнанням? За кілька років проблем зі швидкістю їх фахівці жодного разу не з'явилися хоча б перевірити обладнання в будинку (зате регулярно обклеюють двері та засмічують поштові скриньки своєю брехливою рекламою). Не раджу користуватися послугами цього провайдера, бо такі поняття як якісне обслуговування та підтримка клієнта для нього не існують.
Аноним (Хмельницький)
25 жовт 2022 23:19
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.15 Мбіт/c
Upload:
0.55 Мбіт/c
Договір:
1684371
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сьогодні розірвав договір з провайдером Воля, сплатив борг по послугам та закрив договір на обслуговування на суботу 29.10.22р. Тобто послуги провайдера проплачено наперед до кінця суток 29.10.22р. сталося це "Щастя" в офісі компанії "воля" об 16.34. Приїхав додому і все ок, як завжди інтернет ледь тягне, ТВ зависає. В 19.15 звоню на колцентр, слухаю музику 8 хвилин, матерюсь і кидаю слухавку. Зібравши нерви в кулак о 22.04 звоню знов. Слухаю музику, називає своє прізвище, ім’я та по батькові, номер та серію паспорту, дівоче прізвище матері, свою адресу, номер телефона а вони мені "доки не скажите ще номер договору нічого не буде, у Вас БОРГ!». Находжу час коли платив, знаходжу суму яку платив, находжу номер договору! Все!Ура! І тут чую від воля - "ПОСЛУГА БУДЕ АКТИВОВАНА ДО КІНЦЯ ЗАВТРАШНЬОГО ДНЯ!". В мене з ними залишилось оплачені три дні так вони і тут всрались на сутку!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Фінансова інформація абонентів є конфіденційно та надається у разі ідентифікації абонента та звірки даних. Послуги відновлюються автоматично протягом години, після надходження коштів на рахунок. Ми працюємо над покращенням сервісу та прагнемо, щоб абоненти були задоволені послугами компанії. Іноді лінії можуть бути перевантажені, тому час з'єднання з оператором збільшується. Більшість питань можна вирішити не лише в телефонному режимі, а також в інших каналах підтримки: чат на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті сторінки; офіційна електронна адреса компанії abonents@volia; центри обслуговування абонентів; сторінки в соціальних мережах. У вас також можливість самостійно слідкувати за балансом та станом послуг на порталі абонента в особистому кабінеті. Як бачимо, за договором послуги активні. Рекомендуємо перезавантажити обладнання для оновлення сигналу.
Аноним (Хмельницький)
08 квіт 2022 15:48
Переваги:
Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
8836857
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Когда то был клиентом воля кабель! Ушел! Растущие цены! Долго уговаривали вернутся! Сказали политика кардинально поменялась! Сказали что тариф первый год 40 потом до 99 вырастет! Ну ок! 1 апреля сделал заявку! Сказали что уже нет этого тарифа! Уже 59 гривен в месяц в течении года потом вырастет до 99! Ну ок! 2 апреля быстро поставили! Все ок! Пробный период 10 дней! 8 апреля пошел платить и.... опа начинаются качели! Как всегда Не воля на своей волне! Оказывается уже нет этого тарифа а тариф 99! Так что слушать их бред о политике того не стоит! Политика как в бордели кровати поменяли а обслуживающий персонал тот же! Прощаемся! Это не вопрос денег! Это принцип! Вы опять свою гниль проявили на первой же неделе! Опять буду десятому заказывать кто вы такие и стоит ли с вами иметь дело! Прежде чем решится на эту НЕ волю подумайте лишний раз! Не стоит наступать на протоптанные грабли!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти вирішити дане питання. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анонім (Хмельницький)
22 лип 2017 07:36
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Являюсь бывшим абонентом Airbites. За месяц, который интернет начала давать Воля, одни проблемы. Последний раз (сейчас) его нет уже второй день. Вчера обратился в техподдержку. Сказали, что у нас в доме пропадал свет, и сейчас пытаются наладить связь. Вранье!!! За последнюю неделю в доме ни разу свет не выключали (у меня стоят датчики которые даже на перепады напряжения реагируют). Обещали включить до 23:30. И снова ВРАНЬЕ!!! Никто этим не занимался. За семь лет пользования услугами Airbites у меня не было проблем таких как с Волей за месяц. Однозначно буду менять провайдера. А киевскому руководству посоветую срочно полностью сменить менеджмент хмельницкого офиса иначе за пол года они останутся без клиентов и не поможет то что купили клиентов Airbites, потому что после сервиса и устойчивой работы Airbites сомневаюсь, что у них останется хоть один старый клиент Airbites.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг