Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 1.5 із 5
відгуків: 7106
рекомендують: 751 чол
не рекомендують: 6355 чол
ТОВ "ВОЛЯ-Кабель"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Анонім (Вишневе)
13 лип 2023 23:26
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
40.26 Мбіт/c
Upload:
10.81 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Якість ніяка, вартість захмарна, через особистий кабінет відмовитися вид обслуговування та закрити угоду ніяк. Шукайте іншого оператора.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. На жаль, наразі технічно неможливо оформити відключення через особистий кабінет, тим паче здати орендоване обладнання. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Анонім (Львів)
13 лип 2023 15:11
Переваги:
Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
0.02 Мбіт/c
Upload:
0.04 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Якість інтернету надзвичайно низька і не стабільна. Не рекомендую якщо ви розраховуєте користуватись інтернетом для роботи, онлайн ігор, чи перегляду фільмів . Можливо хіба для перегляду електронної пошти. Зараз якість ще гірше ніж підчас блекауту. Ціни на інтернет кінські.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Старий клієнт (Харків)
12 лип 2023 12:10
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
71.6 Мбіт/c
Upload:
73.22 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
210410114
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ну поїхали з Волею разом 3 2011 року (приблизно). Як би все було добре до травня місяця, на даний момент Інтернет працює на стабильно, великі TTL часто пропадають пакети. Звернувся в техпідтримку, прийшли мастера перевірили кабель сказали що кабель у нормі, та що треба міняти роутер, до хлопців що бігають зауважень нема, добре виконують роботу. Коли у 2022 році були обстріли меняли кабель у важких у мовах. АЛЕ до адмінів у мене претензії!!! Я сам у минулому адмін та бачу коли підрізають активність на порту, я бачу як с початку в ранці втрачаються пакети а потім під обід все добре потім біля 16-00 теж саме кожен день під 22-00 все знову добре. Я не думаю що це проблема у роутері. Тепер про послуги поміняли мені тариф не ПЕРЕДЗВОНИВ МЕНІ та не спитавши згод я чи ні. Прийшов у сервіс цент сказали що це у договорі ... Я такого там не бучив. Потім ще від колишніх працівників чув що їх керівництво не стабильною работою намагаються здушити клієнта поміняти тарифний план або купити в них обладнання ! Таке в мене вже було, була не стабільна работа на порту та підміна МАКу поїхав в сервіс центр, пояснив що я піду. Так мені поміняли обладнання на ТВ переглянули тарифний план. Приїхав додому все працювало як годинник. Хочу сказати шановне панство ЩО як що не вершу проблему Інтернету найближчим часом буду міняти провайдера дістало все !!! Р.S Дивно як підключаюсь до їх сайту все знову працює нормально))), напевно чекають що обладнання в них куплю...
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Аноним (Вінниця)
06 лип 2023 16:12
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет зникав по 5-10 хвилин потім вмикався на 5 -10 , так десь з годину. Потім зник. Подзвонили в підтримку кажуть до будинку сигнал доходить у квартиру ні - треба майстра визивати. Добре погодились з 12 до 15:00 має прийти +150 грн , за виклик. В вечорі знову з'явився інтернет через 6 годин, відмінили заявку , через годину інтернет зник. Знову подзвонили домовились що прийде з 12 до 15:00 наступного дня. Наступний день 12:25 інтернет з'явився знову сам.

16:00 майстра і досі нема. Мабуть мій час не важливий. Щось не пом'ятаю такого "сервісу" взагалі.
Таке враження що в них як проблеми на лінії вони хочуть щоб ви визивали майстра та платили екстра гроші.
Бо як ще інакше це пояснити.
Але майстер все одно десь загубився по дорозі.
Зараз брат їм дзвоне , відповідач каже що у вас роботи по дому. Навіть з конусультатом неможливо побалакати.

Висновок:
Їм кажеш що проблеми у вас , вони кажуть що це у вас і потім з'ясовується що це в них проблеми.І це вже не перший і не другий такий випадок, хоч на диктофон їх записуй.

Ноу коммент. Витратив свій час очікуючи на майстра.Навіть якщо прийді за запізненням на пітвори години двері не відчиню.
Будемо переходити на іношого провайдера . Ця неповага до клієнта дратує. Так консультанти "Аля" ввічливі, але яка різниця якщо вони шаблонно кажуть аби що сігнали , майстри ітп.
А вимкнути і вімкнути раутера зараз кожна мавпа може сама і без них.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо вам за надану інформацію, ваші зауваження не залишаться без уваги. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Стабільність інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Дніпро)
06 лип 2023 11:55
Переваги:
Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Якість інтернету більш-менш влаштовує. Але на сьогодні - ВОЛЯ це найдорощий провайдер серед всіх в Україні. Відношення до клієнтів не гарне. Зростання цін мотивують додаванням у пакети непотрібних речей. Наприклад, той же канал Discovery, котрий нам не потрібен. Інших пакетів без ТБ не існує, або ще дорожче. Політика відношення до клієнтів сприяє до пошуку іншого провайдера. Згодом будемо розривати договір. Бо вартість 330 грн. - це вартість послуг юридичним особам з виділеним IP, але ніяк не для побутових клієнтів.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ціни актуалізують всі провайдери. Однак Volia разом зі зміною тарифних планів значно розширює перелік послуг для всіх клієнтів. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Харків)
04 лип 2023 21:51
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет гамно. Скорость 0.75 Мбит/с вместо 100 Мбит/с. Поддержка не помогает, много раз обращался всем пох. Собираюсь менять на другого.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг та цінуємо кожного нашого абонента. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює шум. Також, для більш точних показників рекомендуємо перевірити швидкість напряму до комп'ютера (без використання роутера). Можливо потрібен виклик технічного спеціаліста для виявлення та усунення несправності. Оскільки на даному сервісі немає можливості комунікації, а ваше питання потребує більш детального розгляду, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Сергій (Київ)
04 лип 2023 03:23
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Буду переходити к іншому провайдеру, якщо не зміняться умови пакета. Дуже не подобається що є навʼязування під видом блага не потрібних тобі послуг, без права вибору.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Сергію, добрий день. Шкода, що у вас виникла така думка. Ми прагнемо, щоб наші абоненти були задоволені послугами компанії. Компанія Volia насамперед дбає про інтереси своїх клієнтів і постійно працює над удосконаленням сервісів для вашої зручності. Також, за бажання ви завжди зможете вибрати інший, доступний для підключення, тарифний пакет. Це можна зробити в особистому кабінеті, зателефонувавши до кол-центру, в будь-якому з ЦСТ вашого міста. Або зверніться у наш чат, одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Полтава)
03 лип 2023 19:19
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Багато років користувалась даним провайдером. Кожного разу після підняття вартості послуг приходила до контакт-центру і просила відключити мене від послуг. Кожного разу робили знижку щоб я не відключалась (приблизно раз на пів року).Останній раз таки відмовилась від телебачення, залишили лише інтернет, однак вартість інтернету 260 грн, а щоб я повністю не відмовлялась - знову зробили знижку до 200 грн. Під час постійного відключення світла тариф ніхто не перераховував, хоча у нас світло, а відповідно і інтернет були по 6-8 годин на добу. Анонсування вартості послуг з 1 липня до 340 грн в місяць (і це лише за інтернет) підштовхнули мене до рішучого кроку змінити провайдера. Похід до кол-центру нічого не дав, оскільки велика черга, працює 1-2 консультанти, які нікуди не спішать, а під час тривоги робота припиняється, і кол центр зачиняється. Щоб телефонувати на гарячу лінію треба мати багато часу і сталеві нерви, бо знайти зєднання з оператором неможливо. Написала у чаті з вимогою відключити мене, однак мене довго вмовляли лишитися, бо в мене мінімально можливий тариф (340 грн/міс). Потім запропонували призупинити послугу за 25 грн/міс. Після мого наполягання на відключенні, сказали, що зєднаються зі мною протягом 3 діб. Через 2 доби я уточнила у чаті про мою заявку, вона була активна, однак так ніхто не перетелефонував. Наступного дня я написала у чаті, що платити за послуги, від яких я довго не можу відмовитися не буду. На той день я вже користувалась інтернетом іншого провайдера (за 100 грн/міс). Тільки після цього зі мною звязалися і сказали писати заяву. Воля спеціально тягла час, щоб не відключати і брати гроші. Після написання заяви мені виставили рахунок. Заява написана на припинення послуг з 3.07 (нормально 3.07 починається о 00.00 - вночі), однак воля цей день чомусь рахує. Переписала заяву на відключення з 2.07, однак вони не хотіли змінювати дату, а лише після тривалого зясування усіх дій погодилися на відключення з 2.07, однак, я все одно щось маю доплачувати. Нікому не рекомендую даного провайдера. Р.S. Якщо виникали якісь проблеми з інтернетом - звʼязатися з провайдером також було неможливо.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ціни актуалізують всі провайдери. Однак Volia разом зі зміною тарифних планів значно розширює перелік послуг для всіх клієнтів. Ми працюємо над покращенням сервісу та прагнемо, щоб абоненти були задоволені послугами компанії. Іноді лінії можуть бути перевантажені, час з'єднання з оператором збільшується. Тому компанія подбала про альтернативні канали підтримки. Більшість питань можна вирішити не лише в телефонному режимі, а й в інших каналах, таких як: чат на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки, години роботи (Пн-Нд: 09:00-21:00), email: [email protected] чи сторінки в соціальних мережах Facebook та Instagram. Компанія надає послуги в рамках правил надання та отримання послуг. З правилами ви можете ознайомитися за посиланням: https://ex.volia.com/user/files/cond/pdf/Rules_of_providing_and_receiving_services_05.07.2023.pdf?_ga=2.12821301.360574426.1688316693-923263697.1681280421 Відповідно до пункту 8.10. Для розірвання договірних відносин із Товариством Абонент подає до Центру продажу та обслуговування або поштою заяву, у якій повідомляє номер і дату підписання Протоколу/Договору; а також документ, що посвідчує особу. Заява має бути завірена особистим підписом Абонента – якщо Абонент − фізична особа; якщо суб’єкт господарювання – підписана керівником і завірена круглою печаткою (за наявності). Відповідну заяву Абонент може надіслати електронною поштою чи факсом – коли він не має заборгованості за надані раніше Послуги, Додаткові послуги та пакети, Сервісні послуги, якщо оригінал заяви відправляється поштою. Якщо у вас залишилися додаткові питання просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Київ)
02 лип 2023 20:41
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Якість послуг жахлива!!! Швидкість гірше за черепаху, а ціни постійно підвищуються. Під час блекаутів не було світла по 12-18 годин, вартість вираховували майже на 100 %. Нікому не раджу даного провайдера!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Компанія Volia насамперед дбає про інтереси своїх клієнтів і постійно працює над удосконаленням сервісів для вашої зручності. Тому вартість Вашого тарифу з 01.07.2023 змінена. Тепер значно розшириться список послуг для всіх клієнтів. Зокрема, залежно від тарифу та технології підключення. Щоб дізнатись деталі та замовити вигідні пропозиції вже сьогодні, заходьте на my.volia.com до 31.08.2023. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
MyTPyLIJKa (Хмельницький)
01 лип 2023 14:20
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів
Download:
93.93 Мбіт/c
Upload:
96.22 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
900384779
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Підняли з 230 грн до 300 з 1 липня 2023 року. У мому особистому випадку якість інету хороша, але 300 грн це вже занадто. Буду підключати EVEREST пробувати й дивитись шо в них там робиться, бо ВОЛЯ реально лоховством якимось займається... До побачення!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, MyTPyLIJKa. Дякуємо за відгук. Компанія Volia насамперед дбає про інтереси своїх клієнтів і постійно працює над удосконаленням сервісів для вашої зручності. Тому вартість Вашого тарифу з 01.07.2023 змінена. Тепер значно розшириться список послуг для всіх клієнтів. Зокрема, залежно від тарифу та технології підключення, абоненти отримають доступ до телеканалів групи Discovery. Наші абоненти можуть на вигідних умовах придбати сучасне обладнання у розстрочку за умови підписання додаткової угоди. Ми досліджуємо періоди актуалізації цін інших провайдерів. Наразі, ми маємо інформацію, що більшість провайдерів підняли ціни раніше за нас. Однак Volia разом зі зміною тарифних планів значно розширює перелік послуг для всіх клієнтів. Щоб дізнатись деталі та замовити пропозицію вже сьогодні, заходьте на my.volia.com до 31.08.2023р. Також, ви вказали номер договору, ми перевіримо дані по системі та передамо відповідальному спеціалісту. Вам зателефонує менеджер компанії для надання консультації, щодо вашого звернення. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Аноним (Запоріжжя)
29 черв 2023 22:14
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
36.2 Мбіт/c
Upload:
74.8 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жахливий сервіс! Жахлива якість! Крапка! Постійні перебої з інтернетом. Нікому не рекомендую воля-кабель.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Стабільність інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Михаил (Хмельницький)
27 черв 2023 14:44
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Подключились в прошлом году с тарифным планом только на интернет с ценой около 100 грн, возможно чуть дороже. В начале 2023 без уведомлений перевели на интернет + телевидение за 400+ грн. Телевидением мы не пользуемся. Отказаться от услуги телевидения на сайте или в телефонном режиме нельзя - нужно ехать в центр обслуживания. Сайт устроен так, что переход на адекватный тарифный план в личном кабинете не работает, можно перейти только на более дорогой пакет. То же самое в приложении. Даже ссылка на колл центр максимально спрятана в самом низу сайта, как будто компания стремиться затруднить переход на другие более выгодные для пользователей пакеты. От всего этого ощущение полного разводняка.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Михайло, добрий день. Дякуємо за ваш відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. По закінченню акційного періоду, всі переходять на регулярну оплату. Водночас є можливість обрати будь-який з доступних, регулярних тарифних планів в компанії. Це можна зробити в особистому кабінеті, зателефонувавши до кол-центру або в будь-якому з ЦСТ вашого міста. Якщо вам необхідна допомога або у вас залишились питання, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору та опишіть ситуацію. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Київ)
26 черв 2023 14:55
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
85754
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший інет провайдер. Під час блекауту (грудень - березень) інет був не більше 8 годин на добу. Змінити свій тарифний плане (інет+ТВ) на інет не дають. Підняли абонплату. Вже два роки плачу за послуги, якими не користуюсь (ТВ). Нічого змінювати не бажають, а тільки нав'язують нові ТВ пакети. Закінчую користуватись цім провайдером.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Ярослав (Київ)
26 черв 2023 01:47
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Такого тормознутого трафіка інтернету я ще не бачив, тормозить так наче в бункері знаходишся, а не в дома. З кожним разом дорожчає, а послуги не покращують. В ночі зовсім трафік низький не рекомендую вони тільки обіцянками годують та піднімають тарифи. По телевізору купа каналів які не те що не хочеться дивиться, а навіть вмикай телевізор. Гроші гребуть з людей тільки не зрозуміло за що НЕ РЕКОМЕНДУЮ ВОЛЯ КАБЕЛЬ.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Ярославе. Дякуємо за ваш відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат, вказавши номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Анонім (Рівне)
22 черв 2023 00:00
Переваги:
Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший провайдер який може бути!!! Величезні ціни в порівняння з якістю наданих послуг!!!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Дякуємо за ваш відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та опишіть ситуацію. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Київ)
21 черв 2023 09:18
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Получила СМС счастья» от незабвенной Воли. Мол с 1 июля по вашему новому тарифу (я не просила!) у вас будут БЕЗ ОПЛАТЫ допканалы. Мне не нужно. Предвижу подвох. Звоню. Отвечают вежливо. Но мимо вопроса. Так и хочется использовать фразу из изъятого в тарифе фильма: «Абрам! Не валяй дурака! Им нужен Федотов!» Наконец узнаю. Что в понимании Воли 55 грн в месяц – это «БЕЗОПЛАТНО!». Ну да. Разве это деньги! А в сумме - более 500! Мелочь. А неприятно. И удрать нельзя – в доме других нет. И это во время войны. Когда государство призывает поддерживать прежние тарифы и вместе с народом переносить тяготы. Ребята! Снимайте вышиванки!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Компанія Volia насамперед дбає про інтереси своїх клієнтів і постійно працює над удосконаленням сервісів для вашої зручності. Тому вартість Вашого тарифу з 01.07.2023 буде змінена. Тепер значно розшириться список послуг для всіх клієнтів. Зокрема, залежно від тарифу та технології підключення, абоненти отримають доступ до телеканалів групи Discovery. Наші абоненти можуть на вигідних умовах придбати сучасне обладнання у розстрочку за умови підписання додаткової угоди. Ми досліджуємо періоди актуалізації цін інших провайдерів. Наразі, ми маємо інформацію, що більшість провайдерів підняли ціни раніше за нас. Однак Volia разом зі зміною тарифних планів значно розширює перелік послуг для всіх клієнтів. Також, за бажання ви завжди зможете вибрати інший, доступний для підключення, тарифний пакет та отримати додаткові переваги. Це можна зробити в особистому кабінеті, написавши нам у онлайн чат, зателефонувавши до кол-центру або в будь-якому з ЦСТ вашого міста. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Богдан Зелінський (Хмельницький)
19 черв 2023 19:54
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Гіршого провайдера напевно не існує. Що по телебаченню що по інтернету. По телебаченню в Хмельницькому в них працює Суспільне Ужгород а суспільне Хмельницький ні. По інтернету таких цін немає навіть в дорогого Київстар. Нікому ніколи не порадив би денного провайдера.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Богдане. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Егор (Полтава)
16 черв 2023 02:06
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Воля вже в край обнагліли з цінами на пакети. І знову підняла ціни. Плати по 500-600 грн йдіть ви за руським кораблем. Для нових абонентів 150-200 для постійних 400-600.Від вас тікати масово вже люди почали та й ще якість інтернету взагалі жахлива. І не потрібно розказувати байки про програми, бонуси і іншу маячню бо нікому не потрібно окрім вас які вірять що це потрібно абонентам.Ціна і якість от що цікаво людей тим паче в такий важкий час.Кожен рік по 2 підняття цін ви там показалися? Інші оператори раз в 3-4 роки міняють. А ви кожні півроку і зразу по 80-100 грн. В місце нижче спини ваші ціни і вашу компанію.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Єгор. Дякуємо за відгук. Компанія Volia насамперед дбає про інтереси своїх клієнтів і постійно працює над удосконаленням сервісів для вашої зручності. Тому вартість Вашого тарифу з 01.07.2023 буде змінена. Тепер значно розшириться список послуг для всіх клієнтів. Зокрема, залежно від тарифу та технології підключення, абоненти отримають доступ до телеканалів групи Discovery. Наші абоненти можуть на вигідних умовах придбати сучасне обладнання у розстрочку за умови підписання додаткової угоди. Ми досліджуємо періоди актуалізації цін інших провайдерів. Наразі, ми маємо інформацію, що більшість провайдерів підняли ціни раніше за нас. Однак Volia разом зі зміною тарифних планів значно розширює перелік послуг для всіх клієнтів. Також, за бажання ви завжди зможете вибрати інший, доступний для підключення, тарифний пакет та отримати додаткові переваги. Це можна зробити в особистому кабінеті, написавши нам у онлайн чат, зателефонувавши до кол-центру або в будь-якому з ЦСТ вашого міста. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анонім (Луцьк)
12 черв 2023 09:22
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Добрий день, Воля інтернет взагалі обнагліли! Плати самушетчі,а інтернет гамно((( Глючить ужасно!!! Свою думку на зміну інтернету не передумала!
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Шкода, що у вас виникло подібне враження. Ми прагнемо, щоб абоненти були задоволені послугами. Будь ласка, зверніться у наш чат для перевірки підключення. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
не важливо (Полтава)
10 черв 2023 01:13
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
9.11 Мбіт/c
Upload:
6.56 Мбіт/c
Договір:
901943041
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ось так на думку компанії "Воля" виглядає швидкість інтернету 100 Мбит/с і вартістю 200 грн на місяць. Подаєш заявку на діагностику несправностей, тебе просто ігнорують.
Відповідь представника ТОВ "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми прагнемо, щоб абоненти були задоволені послугами компанії. Як бачимо, ви залишили заявку на дзвінок фахівця технічної підтримки на 11.06.2023 в проміжок часу 10:00 - 11:00. Очікуйте. будь ласка, менеджер зателефонує у вказаний проміжок. Ви також, можете керувати заявками на порталі абонента "мій кабінет" в розділі "Мої заявки". Якщо у вас є додаткові питання, будь ласка, зверніться у наш чат на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг