Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 4 із 5
відгуків: 404
рекомендують: 305 чол
не рекомендують: 99 чол
ТОВ "НашНет"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Аноним (Київ)
06 лист 2022 14:45
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Очень хотела бы продолжать хвалить и всем рекомендовать НашНет, но с 24.10.22 имею каждодневные проблемы с интернетом, последние 3 дня вообще без него. В техподдержке каждый день разные версии происходящего, то напряжения именно на нашей ветке нет, то перезапуск ремонтники должны сделать, то нужна замена каких- то элементов,а вчера в подвал к оборудованию попасть не смогли.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Тетяна (Київ)
05 лист 2022 17:33
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
15 років користувалася цим провайдером. Завжди відмовилася від послуг інших, бо нашнет влаштовував. В цьому році якість обслуговування значно погіршилася. У мене вийшов з ладу їх кабель. Вже 4й день інтернету зовсім немає. Знаходжуся в 5 хвилинах ходьби від офісу. Мою заявку навіть ще не підтвердили. За 4 дні. Розумію, що в зв'язку з періодичним відключенням світла по місту у компанії теж проблеми з роботою. Але 4й день мене не можуть зорієнтувати на приблизну дату, коли очікувати майстрів. Додзвонитися до кол центру нереально. Самі вони не передзвонюють. Ті 3 рази, що вдалося дозвонится мені обіцяли, що в той же день полагодять, чого кожен раз не відбувалося. А як лох відкладала свої плани, щоб дочекатися майстрів. Якщо ви не знаете що сьогодні точно майстер буде нащо давати ці обіцянки? Це лише дратує та руйнує мої інші плани. Дайте реальні терміни щоб людина могла спранувати свої справи. Для моєї роботи конче потрібен інтернет. В умовах війни втрачати гроші та не мати змоги працювати це м'яко кажучи некомфортно. Враховуючи періодичні відключення світла, а з ними і зникнення інтернету. Тому, якщо б ви повідомили реальні сроки коли майстри зможуть надати послугу, я б шукала інші варіанти вирішення проблеми, чим наразі і займаюся.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Alex (Київ)
05 лист 2022 14:08
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
Особовий рахунок 1004-6397
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сказки "нашнет"а о сбое в тех фазе питания просто умиляет, ибо "Воля" и другие провайдеры исправно работают! У меня инета нет больше суток, техподдержка рассказывает про необычайные трудности и про бригады которые ценой нечеловеческих усилий устраняют неисправности, но ничего не предпринимает и конца и края этому нет... Но оплата регулярно снимается! Видимо после 8 лет сотрудничества таки придется с ними прощаться!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Костянтин (Київ)
04 лист 2022 01:38
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
10057388
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернету немає вже два дні із-за відключення світла. Служба підтримки каже, що сформовано заявку на заміну обладнання в нашому будинку, так як навіть після увімкнення світла інтернету все одно немає. Не розумію, як так може бути. В чому проблема поставити якийсь mikrotik, що сам буде вмикатись після подачі світла. На їх сайті в кабінеті користувача пишуть, що буде відновлений інтернет після увімкнення світла через 3-4 години, по факту немає вже 2-й день, провайдер про це знає і нічого не робить. Щож, після такого відношення можуть йти до біса. Я вже собі купив 4g можемо з wifi transmiterom, і тепер сиджу через мобільний інтернет. Наразі шукаю заміну цьому провайдера, бо на них вже немає надії. Обіцяють що б зробити, але то ж лише слова. З моменту початку відключення ніяк не покращили ситуацію, не можуть навіть зробити просто щоб обладнання могло відразу працювати після увімкнення світла. Мені дуже дивно таке бачити. Це просто позорище якесь, а не провайдер. Не можуть автоматизувати такий простий процес, і тому кожен раз треба ждати, поки з їх сервісу приїде і натисне на їх обладнанні кнопку. Короче кажучи просто дно. Не рекомендую нікому Нашнет. Дуже ненадійні.
Відповідь представника ТОВ "НашНет":
Вітаємо! За адресою Вашого підключення була виявлена несправність в роботі нашого обладнання. Ще до Вашого звернення, була сформована заявка на заміну обладнання. Через велику кількість ремонтних робіт пов’язаних з проблемами по живленню, які сформували живу чергу, виконати її в першу добу нажаль не було можливості. Найближчим часом ремонтна бригада має замінити обладнання на справне та відновити зв'язок. Приносимо вибачення за незручності та сподіваємося на розуміння.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Ростислав (Київ)
03 лист 2022 20:18
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Кожен раз, коли в будинку вимикають світло, інтернет вимикається разом зі світлом. В цьому немає нічого поганого. Найгірше відбувається тоді, коли світло зʼявляється, тому що НАШНЕТ разом зі світлом НЕ ЗʼЯВЛЯЄТЬСЯ. Кожен раз після відключення світла і подалі його включення, по моїй адресі приїзжає майстер і натискає одну кнопку аби їх обладнання увімкнулося. В деякі дні це займало 4 години після увімкнення світла, а в деякі по 8 годин очікування інтернету. Обіцяли до 12:00 понеділка (31.10.2022) переналаштувати обладнання. Сьогодні четверг і, як ви розумієте, нічого не налаштовано.
По графіку світло можуть вимикати по 2-3 рази на день по 4 години, а працювати світло по графіку має 5 годин між відключеннями. Тобто:
1. Вимкнули світло на чотири години. 2. Увімкнули світло на пʼять годин. 3. Одразу треба писати в НАШНЕТ, щоб дай Боже за чотири години вони увімкнули інтернет. 4. Покористуватися інтернетом годину (якщо вони встигнуть увімкнути його до наступного відключення світла). І так по колу
Нікому не раджу НАШНЕТ. В будинку є ще деякі провайдери. Половина працює як і НАШНЕТ, інша половина працює в унісон зі світлом за що їм і хвала.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Екатерина (Київ)
24 вер 2022 19:36
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не рекомендуется данный провайдер. Невозможно фильм посмотреть не говоря уже за мультфильмы. А тех поддержка вообще на нуле. Говорят что проблема у меня а не у них. Фото к сожалению не добавляется. Сайт не позволяет???
Відповідь представника ТОВ "НашНет":
Доброго дня! На жаль, ми не змогли ідентефікувати Ваш договір для перевірки інформаціїї та історії звернень у нашу технічну підтримку. Для надання більш детальної інформації нам потрібно розуміти як саме підключенний пристрій на якому Ви переглядаєте фільми/мультфільми, по WI-FI або кабелем від роутера, також має значення сам роутер (яку частоту він підтримує 2,4 Ггц або 5Ггц, на якій відстані і де саме встановлене обладнання). Ми можемо направити до Вас майстра для перевірки (безкоштовно), для вирішення цього питання зверніться в технічну підтримку за будь-яким з номерів (044) 585-11-10, (050) 585-11-10 (093) 585-11-10, (096) 585-11-10, вони працюють цілодобово. Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження
Александр (Київ)
29 бер 2022 14:15
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Для просмотра фильмов в FHD а особенно в 4К не подходит. Техподдержка на вопрос почему не могу посмотреть отвечают что сервер онлайн-кинотеатра зарубежном, хотя на мобильном интернете все хорошо работает. Закрытие договора и возврат средств то еще испытание.
Відповідь представника ТОВ "НашНет":
Дякуємо за Ваш відгук. Перш за все, хотілось би зрозуміти як саме підключенний пристрій на якому Ви намагаєтесь переглядати фільм. По-друге - так, дійсно були проблеми у транспортних операторів, через які проходить частина трафіку наших абонентів та на які, ми не можемо вплинути, окрім зміни маршрутів трафіку на окремі ресурси, про які були повідомлені. По-третє – Ви впевненні, шо підключенні саме до нас? Оскільки відгук написаний не з нашої ip адреси, а проблем с закриттям договору та поверененням коштів у нас ніколи не було. Все максимально легко і складається буквально з двох стандартних речей, які потребує законодавство. Дякуємо.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Ваня (Київ)
17 бер 2022 23:24
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Непоганий варіант, якщо ноутбук постійно з кабелем, через вайфай навіть на телефон при лише 2 пристроях швидкість жахлива, вайвай роздача жахлива, гірших ще не бачив.
Відповідь представника ТОВ "НашНет":
Дякуємо за Ваш відгук! Хотілось би пояснити, чому проблема з Wi-Fi не означає проблему з якістю роботи послуги яку надає провайдер. Як Ви вказали, при підключенні кабелем до ноутбук проблем немає і вони з’являються тільки при підключенні до бездротової мережі Wi-FI, яку надає Ваш Wi-FI маршрутизатор. Причин, по яким бездротовий сигнал від вашого обладнання може погано працювати багато, з найпоширеніших це – високе завантаження частоти на якій працює маршрутизатор, перешкоди для сигналу у вигляді стін та інші. Можемо запропонувати виклик спеціаліста, який зможе надати рекомендації по обладнанню та розміщенню цього обладнання для максимальної якості бездротової мережі. Але, ще раз наголошуємо, що провайдер не може нести відповідальність за якість роботи клієнтського обладнання. Дякуємо.
Светлана (Київ)
13 січ 2022 00:01
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Последнее время, когда звонишь в техподдержку, каждый по своему решает один и тот же вопрос, виня предыдущего, не так подключил, последню́ю проблему я так и не решила.
Відповідь представника ТОВ "НашНет":
Дякуємо за відгук! По історії звернень ми бачимо, що спеціаліст технічної підтримки проводив діагностику і виявив, що некоректно працює лише на вашому телевізорі, на інших пристроях працює без зауважень. Ще було Вами зазначено,що телевізор самостійно вимикається. Нами було запропоновано безкоштовний виклик майстра і готовність надати сучасне обладнення в оренду. Нажаль, Ви відмовились від нашої пропозиції повідомивши, що зараз все працює. Якщо будуть проблеми з наданням послуг, обов'язково звертайтесь в нашу технічну підтримку, до речі, вони працюють для наших абонентів цілодобово!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Аноним (Київ)
03 січ 2022 19:55
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость интернета нормальная этим и подкупают, но стабильность оставляет желать лучшего, особенно вечером.
Відповідь представника ТОВ "НашНет":
Дякуємо за Ваш відгук! Перш за все, наполегливо просимо при будь-яких проблемах пов’язаних із роботою послуг, якнайшвидше звертатися до технічної підтримки. На жаль, як ми бачимо, Ви цього не зробили і жодного звернення з Вашого боку не було зафіксовано. З нашого боку був оформлений безкоштовний виклик майстра для діагностики та вирішення проблеми. Візит майста Ви скасували, оскільки знайшли пошкоджений кабель в квартирі і причина нестабільного з’єднання була роскрита. В подальшому, ще раз просимо, при будь-яких проблемах з послугами, будь-ласка, звератайтесь до технічної підтримки. Дякуємо!
Анонім (Київ)
29 груд 2021 21:20
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
78.62 Мбіт/c
Upload:
19.73 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Download: 78.62 Мбіт/c, Upload: 19.73 Мбіт/c. Що це таке??? Так виглядає швидкість до 1 Гбіт/сек? При 100 Мбіт/с краще працювало...
Відповідь представника ТОВ "НашНет":
Дякуємо за Ваш відгук! Наскільки ми бачимо, проблема з'явилася після заміни Вашого роутера. Нами була оформлена заявка на спеціаліста з налаштування. Дуже раді, що змогли допомогти і відновити швидкість. Дякуємо, що знайшли час написати ще один відгук)
Аноним (Київ)
18 груд 2021 11:21
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Провайдер гавно и услуги которые предоставляет гадость. Все направлено на подключение новых пользователей и отбора денег, что дальше никого не волнует.
Відповідь представника ТОВ "НашНет":
Дякуємо за ваш відгук! Дуже шкода, що ви не написали жодної конкретики щодо Вашої проблеми. З інформації, заснованої на Ваших зверненнях у технічну підтримку та візиті нашого майстра, бачимо наступну картину. 18.12.2021 – у Вас був наш майстер, який продемонстрував швидкість роботи інтернету при підключенні на пряму кабелем провайдера, без Wi-FI маршрутизатора та яка відповідала швидкості заявленій у тарифному пакеті. Швидкість, при підключенні через Ваш Wi-Fi роутер була нижче, що відразу наштовхує на висновки про проблему з роботою Вашого пристрою. 18.12.2021 – Було Ваше звернення в технічну підтримку. При зверненні наш співробітник додатково повідомив Вас щодо проблеми з Вашим Wi-Fi маршрутизатором. 20.12.2021 – Нами було запропоновано встановити Вам на тест інший Wi-Fi маршрутизатор, абсолютно безкоштовно, для того, що ми ви змогли побачити якість роботи послуги через інший пристрій, на що була отримана категорична відмова з Вашого боку. На жаль, інтернет-провайдер ніяк не може впливати на якість роботи Вашого Wi-Fi маршрутизатора. Нами були запропоновані варіанти вирішення проблеми і дуже шкода, що Ви відмовляєтеся від будь-якої допомоги. Ми все ще готові надати Вам обладнання на тест, абсолютно безкоштовно, доставити та встановити його, просто зверніться в технічну підтримку. Дякуємо!
Аноним (Київ)
30 серп 2021 17:22
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не в коем случае не покупайте у этого провайдера «НАШНЕТ» медиаплеер Inext приставка) редкое дерьмо.У них обрезаная версия, прошита под них, ни хрена не скачать на нее, и не реально смотреть, слетает или не вк. Хотя их человек уверял, что нам лучше не найти. Сплошное вранье, в глаза.
Відповідь представника ТОВ "НашНет":
Дякуємо за Ваш відгук. Хотіли б звернути увагу, що всі додатки з офіційного магазину встановлювались без нарікань, а ось за неофіційні додатки та «піратське програмне забезпечення» ми не несемо відповідальність. В вашій ситуації була і похибка з нашої сторони, яку ми вже вирішили та просимо за це пробачення. Але те що написано в відгуку не зовсім відповідає дійсності.
Виталий (Київ)
10 лип 2021 22:03
Переваги:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Заявки принимают вовремя но все остальное на низшем уровне дошло до того что разъединяют витую пару и подключают второго абонента. Мастер соединят провода просто на скрутку и сцыт в глаза говорит что так и надо. Вообщем не мешай мне больше украсть и продать на рынок юность. Все остальное в таком же духе. Крайне не рекомендую этого провайдера.
Відповідь представника ТОВ "НашНет":
Спасибо за Ваш отзыв! Действительно, Ваш случай зафиксирован. Хотим сразу сказать, что это не политика компании, а действие отдельного сотрудника, который уже выявлен и наказан. Можем заверить Вас, что мастер прибывший по заявке, сразу же переключили Вас на новый, цельный кабель. Приносим извинения, за действия этого сотрудника и хотим еще раз повторить, что это единичное действие отдельного сотрудника, которое никоим образом не одобряется компанией.
Анонім (Київ)
13 черв 2021 12:51
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Якість послуги, Усунення пошкоджень
Договір:
10077166
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Провайдер - не дорожит своими клиентами!!! Списание происходит не на конец месяца (31 число) - как у всeх, а на 12 число... При этом-ъ они просто списуют сколько им задумается без привязки к сумме вашей ежемесячной абонплаты!!! Я лично сразу не вникал-а когда вник (случайно) - то услышал какие - то детские доводы, мол у них "такая политика" и все такое...
Відповідь представника ТОВ "НашНет":
Добрый день! Списание действительно происходит не на конец месяца. Но и про 12-ое число информация недостоверная. Списание происходит посуточно, ровными частями, в зависимости от Вашей абонентской платы. К примеру: при абонентской плате за все услуги 250 грн/мес, с вас каждый день буде сниматься по ≈ 8,06грн. Мы очень дорожим своими клиентами и не могли предоставить информацию описанную Вами.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Наталия (Київ)
08 квіт 2021 09:05
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет постоянно висит, не возможно работать. Когда обращаешься в кол центр то получаешь ответ - это у Вас роутет слабый. НО ТРИОЛАН С ТЕМЖЕ РОУТЕРОМ РАБОТАЕТ ОТЛИЧНО.
Відповідь представника ТОВ "НашНет":
Спасибо за Ваш отзыв! Нам очень жаль, что Вы столкнулись с проблемами связанными с работой беспроводной сети WI-Fi (на которую мы, к сожалению, не можем повлиять). Мы очень хотим помочь, но чтобы это сделать, необходимы дополнительные данные. Просим Вас написать нам в обратную связь, через личный кабинет пользователя, либо в нашу официальную страницу Facebook - https://www.facebook.com/nashnet.ua c указанием номера договора и пометкой «2ip» для скорейшего решения Вашего вопроса. Спасибо!
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Київ)
08 бер 2021 22:20
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Перепоганили все 8 марта. Полдня постоянно пропадал на 20 сек каждые 2 мин. зато когда уже ложился спать, опять норм заработал. Вообще дерьмо как для троещины. Клиентов наращивают в ущерб качеству.
Відповідь представника ТОВ "НашНет":
Спасибо за Ваш отзыв! По обращению с Вами связался технический специалист и успешно урегулировал вопрос . Просим в дальнейшем при возникновении любых проблем связанных с предоставляемыми услугами, сразу же обращаться в службу технической поддержки. Спасибо что Вы с нами!
Дмитрий (Київ)
22 лют 2021 15:42
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
10054058
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Провайдер полнейшее «г...», интернет постоянно в зависшем состоянии даже при использовании телефоном!!!
Відповідь представника ТОВ "НашНет":
Нам очень жаль, что Вы поставили такую оценку. Диагностика показывает, что проблем с качеством предоставляемых услуг быть не должно. Возможно проблема в клиентском оборудование (Wi-Fi маршрутизатор), к сожалению диагностировать удаленно это мы не можем. Вам был предложен бесплатный визит нашего специалиста для более детальной диагностики и поиска решения проблемы. Нам очень жаль, что Вы отказались. Мы готовы в любой момент помочь с решением возникшей проблемы.
Ирина (Київ)
31 січ 2021 17:14
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Предоставление услуг не какое телевидение тормозит интернет тоже. Мастера приходят не могут решить проблему. В кол центре один ответ у Вас все хорошо.
Відповідь представника ТОВ "НашНет":
Спасибо за Ваш отзыв! Мы провели диагностику и причин возникновения проблемы не обнаружили. Просим связаться с технической поддержкой или отреагировать на звонок наших специалистов, чтобы в кратчайшие сроки определить и устранить проблему.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Аноним (Київ)
15 січ 2021 21:02
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
10028370
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет так себе, еще предоставляют телевидение которое тормозит, что колл центр не может помочь. Что мастер. Отвечают что у вас все хорошо, перезагрузите роутер.
Відповідь представника ТОВ "НашНет":
Нам очень жаль, что Вы поставили такую оценку. Мы провели диагностику, результаты показывают, что проблем с качеством услуг быть не должно. Мы Вам звонили, однако, не могли дозвонится. Просим ответить на звонок нашего оператора технической поддержки, либо перезвонить нам. (044) 585-11-10 (050) 585-11-10 (073) 585-11-10 (096) 585-11-10
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг