Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Місто: Всі міста
Показати відгуки:
Верифіковані користувачі
Y (Львів)
07 бер 2021 15:45
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Download:
81.05 Мбіт/c
Upload:
89.08 Мбіт/c
Договір:
321105913
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго дня. Я дуже сподіваюсь що в найближчий час у Львові з'явиться можливість підключення до 1 Гбіт/с, оскільки я за роки співпраці з даною компанією бачив тільки позитивні зміни. Якщо ж нічого не зміниться буду переходити на іншу компанію, оскільки швидкість-ціна резонніша сьогоднішнім реаліям. Єдине що тримає мене - це ваша якість сервісу та погодні щоб підключитись до інших компаній. Готовий платити за 1 Гбіт/с; але 260 грн в приватному секторі за 100 Мбіт/с трішки вже не те. Це було круто давно. Зараз би хотілося все таки якогось покращення в швидкості. Загалом, швидко відповідають, бувають збої, які швидко вирішують. Коли можлива поява 1гб у Львові? Дякую, за сервіс. Однозначно рекомендую даного провайдера у Львові.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за оцінку та відгук. Нажаль поки що в планах відсутнє підключення гігабітних тарифних планів у приватному секторі всіх регіонів компанії ФРІНЕТ. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Аноним (Кривий Ріг)
04 бер 2021 13:10
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів
Download:
83.99 Мбіт/c
Upload:
49.51 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Подключён уже 7 лет. Работает нормально, скорость соответствует тарифу, техподдержка круглосуточно.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за оцінку та відгук. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Аноним (Житомир)
21 лют 2021 15:26
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
15.71 Мбіт/c
Upload:
35.42 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Никакой стабильности, постоянно скачет пинг. Писал в техподдержку говорят что в роутере проблема подключайте напрямую.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація.
Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації:
1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/
2) Лист на електронну пошту [email protected]
3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support.
Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Аноним (Львів)
20 лют 2021 22:20
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самый ужасный провайдер, интернет пропадает переодически, на день перегружаю по несколько раз. Вызвала мастера, пришел измерил скорость через спидтест, сказал что бы подключались через кабель а не через роутер, взяли деньги за вызов мастера, хотя в квартире поломки не было. Вопрос за что с меня взяли деньги???? Не советую это гавно.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація.
Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації:
1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/
2) Лист на електронну пошту [email protected]
3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support.
Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Станислав (Київ)
19 лют 2021 01:30
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
0.66 Мбіт/c
Upload:
0.95 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Такая скорость интернета может быть как указано выше 0.66 Мбіт/с и через минуту может подскочить до https://i.imgur.com/nKwhj9M.jpg через другую минуту может упасть до https://i.imgur.com/cIWnL3V.jpg, еще через минуту падает до 1- 5 Мбіт/с, потом опять подскочит под 50-70 Мбіт/с чтобы начать опять падать до https://i.imgur.com/6mEpDNd.jpg. Поэтому когда смотрю видео на ютубе в момент падения скорости видео останавливается пока не наступит момент когда скорость интернета опять подскочит. а во время онлайн игры ты вылетаешь из нее из за отсутствия скорости, пусть и на короткий промежуток. У вас получалось исправить , потому что одно длительное время скорость была стабильной и высокой. Может у вас получится и сейчас. По представленным скриншотам теста скорости за короткий промежуток времени видно насколько большая разница между приемом и отдачей пакетов. Это как то совсем необычно. То есть чем вызвана такая нестабильность и скачки непонятно. я пробовал на время отключать роутер, перезагружать, сбрасывать настройки, но результат не менялся. что еще более странно так как раньше скорость держалась не ниже 48-68 Мбіт/с и долгое время и стабильно. надеюсь у вас просто идут какие то технические работы. Если так и дальше будет то я сам позвоню в техподдержку, но я знаю что там порекомендуют, так как уже и раньше звонил.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Шановний Станіслав, доброго дня! Наш співробітник не зміг додзвонитись до Вас 18.02.2021 для більш детальної перевірки разом з Вами. Ми будемо повторно телефонувати Вам для рішення цього питання. Дякуємо Вам за відгук та звернення! З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Станислав (Київ)
17 лют 2021 23:35
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
3.76 Мбіт/c
Upload:
15.97 Мбіт/c
Договір:
441124820
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Я думаю комментарии излишни? Просто посмотрите на скорость в 3.76 Мбіт/с при тестовом замере. То есть играть в онлайн игры забудьте, это нереально. Все дергается, тормозит и вылетает. Иногда такое длится днями и неделями, иногда скорость снова восстанавливается согласно договору, но к сожалению ненадолго. Причем на всех устройствах, то есть дело не технике. Стоит уехать в другой город по работе и там подключится к любому другому провайдеру, все летает и работает стабильно. Только возвращаюсь домой и фринет дает чаще вот такие мизерные скорости. Иногда на несколько секунд-минут скорость может восстановится после перезагрузки роутера, но потом опять падает до 1-5 Мбіт/с. Если тестировать скорость постоянно на протяжении нескольких минут то видно как она прыгает и скачет то падая до 1 Мбіт/с, то понимаясь до 15 Мбіт/с, но обычно в пределах 3-6 Мбіт/с. Поставил рекомендую провайдера, так как надеюсь они что то исправят у себя, ведь были времена когда скорость держалась постоянно не ниже 50 Мбіт/с и этого хватало на онлайн игры хотя бы.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Шановний Станіслав, доброго дня! Ми зафіксували вказану Вами інформацію за Вашим договором. Після віддаленої перевірки, наш співробітник зв'яжеться з Вами для більш детальної перевірки в тому числі з Вашого боку у телефонному режимі. Нажаль якщо Ви не звертаєтесь до контакт центру з приводу низької швидкості, ми не можемо знати, що ви отримуєте незадовільну послугу. Дякуємо Вам за відгук та звернення! З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Василь (Львів)
13 лют 2021 19:20
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
91.82 Мбіт/c
Upload:
92.8 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
При заявленій швидкості в тарифі 70 Мбіт/с - в мене 90+ Мбіт/с. Техпідтримка нормальна, обриви - 1-2 в рік. Ціна адекватна.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Дякуємо Вам за оцінку та відгук.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Ігор (Львів)
12 лют 2021 17:21
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Договір:
321101112
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Стаж: 117 місяців. Враховуючи це я можу сказати. 1) техпідтримка нормальна, було кілька викликів майстра, міняли 2 рази кабель надворі - все швидко і без нарікань. 2) обривів чи меншої швидкості не помітив. по спідтесту - 92-95 з заявлених 70 (по юа сегменті має бути 100). кілька разів пригадую було, що інтернет був недоступний кілька годин - але не з вини Фрінету, а їхнього "провайдера". 3) ціна міняється раз в рік. причому якщо порівняти з тою ж волею - ціна просто божеська, 120 грн за 70 мбіт (хоча в 99% я бачу швидкість 100 мБіт).
Можливо це в інших містах Фрінет поганий провайдер, у Львові ж це хороший провайдер з адекватними і обізнаними працівниками.
Можливо це в інших містах Фрінет поганий провайдер, у Львові ж це хороший провайдер з адекватними і обізнаними працівниками.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Дякуємо Вам за відгук та співпрацю з компанією ФРІНЕТ, нажаль повністю уникнути аварійних ситуацій та пошкоджень абонентського кабелю неможливо, але ми намагаємось відновлювати надання послуг як можливо швидше. Зміни та перегляду тарифних планів також неможливо уникнути, так як повне обслуговування мережі дорожчає, але з тим, що Ви з нами досить тривалий час - Ви отримуєте та використовуєте бонуси у розмірі 10% від вартості тарифного плану за послугу доступу до мережі Інтернет. Рекомендую дадтково ознайомитись з програмою лояльності (внесення декількох платежів надає Вам знижку на 3 місяці відповідно до Вашого стажу з моменту підключення) та поєднувати її з бонусною програмою. Ознайомитись з умовами програми лояльності Ви можете за посиланням - https://o3.ua/about/akzii_programma_loyalnosti/programma_loyalnosti/
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Аноним (Акимівка)
01 лют 2021 20:33
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
46.47 Мбіт/c
Upload:
45.57 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ну вот какая скорость в место заявленных 100 Мбіт/с, ну почему мне надо постоянно звонить, и предлагать Вам выполнять Вашу роботу. Ну шо за хрень, ну достало просто. Люди не подключайтесь к этой фирме!!!
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Шановний Валерій Миколайович, доброго дня! З Вами зв'яжеться наш співробітник після віддаленої перевірки обладнання. Очікуйте будь ласка дзвінок від нашого співробітника до 05.02.21 (включно). Дякуємо Вам за відгук.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Аня (Бобровиця)
27 січ 2021 13:59
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Почему в Бобровице постоянно перебои с интернетом???? Может не работать 1 день, а может 2 недели. Сервис ужасный. На жалобы вообще не реагируют. Только кормят завтраками. И отписки стандартные. Вот и на это сообщение сделают стандартную отписку.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація.
Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації:
1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/
2) Лист на електронну пошту [email protected]
3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support.
Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Андрей (Дніпро)
25 січ 2021 20:01
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
3G CDMA (EV-DO)
Договір:
561800077
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет может и классный но не у меня дома скачка 70 Мбіт/с, а отправка 50 Мбіт/с работает не стабильно играю 5 мин происходит отключение на 5секунд. Из-за этого он пропадает и вылетает кино, игры, ютуб и т.д. Не знаю что с этим делать так уже года 4 прошу ответить на мою заявку для разбирательства.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Ваше звернення зафіксовано, після перевірки Вам зателефонує наш співробітник для проведення подальших тестувань. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Артем (Дніпро)
21 січ 2021 15:05
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Download:
81.74 Мбіт/c
Upload:
84.92 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость соответствует и превышает заявленную, пользуюсь пол года и надеюсь со временем хуже не станет. Расстроило только, что это единственный провайдер в городе, у которого нужно докупать белый ip адрес за 50 грн в месяц.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за відгук. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Екатерина (Київ)
21 січ 2021 14:44
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ужасное качество!!! Уже неделю почти нет интернета. Постоянно нужно перезагружать роутер. Интернет есть 10-20 мин потом час его нет. Плачу 300 грн в месяц. Из месяца стабильно неделю в сумме нет интернета!!! Никто не компенсирует. Звоню в тех поддержку там пожимают плечами! Жду мастера, если проблема дома буду платить за вызов.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація.
Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації:
1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/
2) Лист на електронну пошту [email protected]
3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support.
Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Аноним (Коростишів)
20 січ 2021 17:48
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Download:
59.18 Мбіт/c
Upload:
77.69 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Очень сильно доволен качеством интернет соединения, в кол-центре отвечают очень быстро, и очень вежливо , оборвалась линия приехали как и обещали на следующий день все сделали, скорость на пк 90-95 Мбіт/с на ноутбуке через провод 60-70 Мбіт/с.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за відгук. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Віктор (Житомир)
20 січ 2021 14:19
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Добрий день. Швидкість не задовільняє, і не відповідає заданим тарифним планам. А останньою каплею стало відношення, до клієнтів. 18.01 обірвався зв'язок, пропав інтернет. В колл центрі сказали, проблема з кабелем. Залишив заявку на ремонт, сказали протягом двох днів все буде ок. Попросив, щоб пришвидшили, тому що працюю на удальонці, і без інтернету це не реально. Вже майже закінчилися другі сутки з моменту розриву зв'язку, ніхто не телефонує. Почав сам дзвонити, вдалося вийти на старшим по роботі з клієнтами Сергієм, сказав, може завтра зроблять, не вистачає людей, не встигають. В мене питання, коли прострочиш оплату, на "30 секунд", відразу связок вимикають, залишив заявку на підключення, протягом дня підключають. А тут нема часу?! Що в даного провайдера так багато абонентів, що вони їм так небрежно розкидаються? Бо я нікому не рекомендую даного провайдера. Відношення до клієнтів угасне!!!! Керівництво даної компанії, якщо ви думаєте, що так можна ставитися до своїх клієнтів, то скоро у вас їх не буде. ВСІ ХТО ДУМАЄ ЧИ ПІДКЛЮЧАТИ даного провайдера, НЕ РОБІТЬ ЦЬОГО!!!! Щоб вони вам не обіцяли, вони цього не зроблять.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Нам дуже шкода що виникла така ситуація, яку Ви описали. Дійсно можливість надіслати до Вас інженера сервісного обслуговування сьогодні - відсутня. Просимо вибачення за доставлені незручності. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Юрій (Острог)
10 січ 2021 17:30
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
36541802790
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Користуюсь інтернетом 10 місяців. З початку грудня 2020 року по даний час інтернетом незадоволений. Швидкість впала, інтернет постійно зависає. Ping 3000 мс, Download 7,45 Мбіт/с, Upload 8,16 Мбіт/с. Чого раніше ніколи такого не було. Згідно договору має бути 30 Мбіт/с. По даній проблемі звертався до співробітників компанії, що в м. Острог. Обіцяли усунути проблему, однак до цього часу не знайшли часу прийти.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Дякуємо за відгук, Ваше звернення зафіксовано. Вам зателефонує наш співробітник для перевірки та вирішення проблеми.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Николай (Київ)
10 січ 2021 11:18
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
0.58 Мбіт/c
Upload:
0.21 Мбіт/c
Договір:
442307292
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Плачу за 100 а получаю вот это. Ну что еще можно сказать) Я уже что только не делал и звонил и модем новый купил.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Дякуємо за відгук, Вам декілька разів телефонував наш співробітник та на момент спілкування некоректна робота була відсутня. Будь ласка зверніться до контакт центру під час наявності некоректної роботи за наступними номерами телефонів - Контакт-центр:
(044) 538-12-38, (068) 538-12-38,(050) 538-12-38, (093) 170-05-90.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Анонім (Житомир)
09 січ 2021 10:11
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.64 Мбіт/c
Upload:
2.91 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Нет, ну это уже просто невыносимо, приходят выходные и ты сидишь без скорости, приходят дожди и ты сидишь вообще без интернета. А абонплата уже два раза поднялась за очень короткий промежуток времени. Видимо, пора уходить...
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація.
Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації:
1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/
2) Лист на електронну пошту [email protected]
3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support.
Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Анонім (Київ)
08 січ 2021 18:40
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Провайдер має бути перейменований у "Ковгоспнет". Хотів переключитися на гігабітний тариф – абонентський відділ запропонував мені залишити заявку інженеру на емейл. Тобто, я хочу купити найдорожчий тариф, а мені пропонують написати якийсь емейл? Друзі, вже не двотисячні, є багато інших провайдерів. Відключився від Ковгоспнет, перейшов до іншого провайдера.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація.
Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації:
1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/
2) Лист на електронну пошту [email protected]
3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support.
Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Евгений (Дніпро)
01 січ 2021 11:19
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость вчера ночью была может и не 100 Мбіт/с, но 65-75 Мбіт/с хотя бы было. Сегодня 7-8 Мбіт/с. Позавчера вечером фиксировал 90 Мбіт/с. Что это такое вообще? Я в частном секторе и плачу за это 200 грн. За что я плачу? За максимум 10 Мбіт/с? А не много ли? Ребят, если у вас все так плохо, вы ценник снизьте, ибо за этот кошмар 200 платить ну беспредел...
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Здравствуйте!
Для детальной проверки и решения Вашего вопроса нам необходима контактная информация.
Для обеспечения конфиденциальности, просим Вас связаться с нами по одному из каналов коммуникации:
1) Форма обратной связи, тип — жалоба: https://o3.ua/contacts/
2) Письмо на электронную почту [email protected]
3) Бот каналы в мессенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцию отзыва: https://o3.ua/support.
Обязательно, добавьте пожалуйста текст своего отзыва и номер Вашего договора или адрес подключения.
С уважением сотрудник компании «ФРИНЕТ», Игнат.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг