Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2.5 із 5
відгуків: 2346
рекомендують: 892 чол
не рекомендують: 1454 чол
ТОВ "Фрінет"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Валерій (Житомир)
26 лип 2021 19:54
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший інтернет-провайдер в Україні. Підключений понад рік, заявленої швидкості жодного дня не було, третину року взагалі не працює, за звичай вкрай низька швидкість. На жаль немає альтернативи в моїй місцевості, давно б вже від'єднався. КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Сергій (Старі Петрівці)
26 лип 2021 13:28
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Усунення пошкоджень
Download:
94.55 Мбіт/c
Upload:
93.28 Мбіт/c
Договір:
4421300647
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Підключення. Я придбав будинок, де у минулого власника вже був підключений Фрінет (О3) і відповідно був особистий рахунок. Виявилось, що просто змінити дані власника у цьому ж рахунку неможливо. Замість того, потрібно написати заяву на відкриття нового рахунку НА ПАПЕРІ і подати В ОФІС. Тож задля такої простої задачі як зміна власника мені довелось їхати аж на лівий берег щоб просто передати листочок із заявою. Більше того, вони ще натякали на те, що я повинен переконатись, що минулий власник закриє свій рахунок, і для цього - увага - йому потрібно ТАКОЖ ПОДАТИ ПАПЕРОВУ ЗАЯВУ, або ж надіслати її поштою. Зрештою виявилось що йому достатньо подзвонити і повідомити що він більше не користується. Але суть у тому, що мене взагалі не повинна турбувати доля акаунту старого власника, раз вже ви змусили мене створити свій новий акаунт.

Обслуговування. Якістю підключення я більшою мірою задоволений. Зважаючи на те, що це село із населенням в кілька тисяч, переривання на хвилину-дві кілька разів на місяць я можу толерувати. Раз в кілька місяців може бути відсутнє підключення протягом кількох годин, але якщо проблема задіває багато абонентів, то зазвичай вона вирішується оперативно.
Та все не так добре, якщо проблема особисто у вас, незалежно від того, з вашої це вини чи ні. В моєму випадку одного дня я прокинувся і виявив що підключення відсутнє (як потім виявилось - через проблему із кабелем конкретно до мого будинку). Техпідтримка прийняла заявку і сказали очікувати дзвінка від майстра і що термін обробки заявки 1-2 робочих дні. Це було 15.06.2021 зранку приблизно о 10-11 годині. В той день зі мною ніхто так і не зв'язався. Наступного дня зранку я перетелефонував в техпідтримку ще раз, мені відповіли що заявка в обробці і майстер повинен зв'язатись сьогодні. Того дня мені все ще так і не подзвонив жоден майстер, і це було вже повних 2 робочих дні. Лише на третій день після залишення заявки і після близько 8 моїх повторних дзвінків в техпідтримку, о 17 годині мені подзвонив майстер, що прийде за 15 хвилин, і вже до 18-ї робота була закінчена і підключення відновлено. Отож три дні я був практично без інтернету (бо мобільний зв'язок тут працює погано) і все що мені могли відповісти в оператора це "чекайте". Звісно я не буду вимагати кілька гривень компенсації за три дні, але так як працюю я зараз віддалено, мої фактичні збитки могли бути значно більшими, ніж навіть місячний тариф. Розумію, що жоден контракт з оператором не гарантує вирішення проблем в той же день і тим більше яких-небудь значимих компенсацій за відсутність підключення, та все ж рекомендувати цього провайдера через цю ситуацію не можу. Єдина причина, чому я досі користуюсь їх послугами - це відсутність альтернатив там де я живу.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за відгук та оцінку. В першу чергу просимо вибачення за незручності завданні Вам при оформленні договору та опрацюванні заявки на виклик інженера. Дійсно переоформлення договору можливо лише між близькими родичами власника, інших варіантів не передбачено, тому за Вашою заявою відкривається новий договір. Відповідно до чинного законодавства Вам буде проведено перерахунок абонентської плати за час відсутності надання послуг, нарахування коштів Ви можете відслідкувати у особистому кабінеті. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Антон (Коростишів)
09 лип 2021 10:46
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Ціна = якість. Жодних зауважень. Підключив телебачення разом з пакетом інтернету, так вигідніше. Оцінка максимальна.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за відгук та оцінку. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Роман (Давидівка)
07 лип 2021 22:35
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Гівно а не інтернет провайдери, за день по 3-4 рази пропадає інтернет. А в кінці місяця взагалі через кожні пів години.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Керим (Київ)
05 лип 2021 11:50
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Подключен около года, пока что пользуюсь, но кому-то из знакомых советовать его точно не буду: удивила технология подключения: на один кабель для быстроты подключения вешают двух абонентов (да здравствуют скрутки); при пропадании интернета заявку через чат не принимают, отправляют звонить в колцентр и сразу дозвонится получается не всегда (хотя казалось бы, в чём проблема принять заявку через чат?); каждые несколько месяцев поднимают тарифы, хотя качество остается на прежнем не очень высоком уровне; из последнего, несмотря на что ухвале Броварского суда было указано «Накласти арешт на майнові права інтелектуальної власностті, які виникають у користувачів мережі iнтернет, у вигляді заборони користування веб-ресурсами: http//ottg.tv (104.23.135.19), http://ottglanz.tv (172.64.88.211) та http://cdn.ottg.tv (50.7.89.130) (тоесть указаны конкретные адреса, с конкретными ip адресами), фринет взял на себя право трактовать решения суда так как им вздумается и запретил доступ даже к поддоменам (например t.ottg.tv и т.п.), на каком основании они запрещают доступ к ресурсам доступ к которым запрещен непонятно. Значит будем рассматривать более вменяемую альтернативу.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Аноним (Київ)
04 лип 2021 13:32
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вечно пропадает интернет, думал проблема в старом роутере, купил новый и ничего не изменилось, а если инет даже и есть, то скорость максимум 12 Мбіт/с, ну это же просто. Короче, инет полная фигня! Не в коем случае не подключайте себе это.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Рекомендую всі тестування проводити при прямому підключенні кабелю до комп'ютора для уникнення невідповідності швидкості через нестабільне з'єднання wi-fi. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Евгений (Київ)
03 лип 2021 04:34
Переваги:
Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Договір:
442205329
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сегодня неделя эпопеи. Рассказываю: мастер позвонил, сказал что перенес заявку на завтра, там что то надо делать в подвале.нэт как был ладно так и остался - висит постоянно. Интересно, руководство знает как устраняются неполадки? Скотское отношение. Уже хоть перестали сказки рассказывать типа перезагрузите. Закончится депозит-перейду в Триолан наверно. Вот так друзья.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за відгук, нажаль через певні умови був ускладнений доступ до обладнання компанії, наразі заявка на виклик інженера закрита з 04.07.21 та причина зникнень повинна бути усунута. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Евгений (Київ)
01 лип 2021 05:19
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
56.62 Мбіт/c
Upload:
49.92 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Эпопея продолжается! Скорость 8, как вам?? С новым роутером, техподдержка рассказывает сказки одни и те же. Приличная кампания компенсировала бы свой гамнонэт бесплатным месяцем например, нет, бабки снимают исправно. Друзья, категорично нет, хотите выкинуть бабки - пожалуйста. Рассказывают про перепады в сети оборудования. Просто жлобы.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Ваш відгук зафіксовано, але відповідно до результатів у цьому тесті швидкість складає 50 мбіт/c. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Алексей (Київ)
30 черв 2021 20:48
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
241.82 Мбіт/c
Upload:
312.04 Мбіт/c
Договір:
441120927
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вот МАКСИМАЛЬНАЯ скорость которую вы будете наблюдать (пол года меряю) при подключении 1 Гбіт/с от фринет... Если напишите в службу поддержки то вам ответят цитирую - "Главной особенностью гигабитного тарифного плана является высокая зависимость от общей нагрузки на сеть, тоесть при скорости 280 Мбіт/с, технической неисправности со стороны компании нет." Сразу при подключении несколько дней было 600+. Получается примерно 30% предоставления услуг от заявленной при оплате пакета. (Пакет + IP = 350 грн. в месяц) Вы видите гигабит? Нет. И я нет. А он есть))
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Cервіс надається відповідно до офіційного регламенту тарифу F-1 та публічного договору. Якщо ви тестуєте швидкість через Wi-Fi, рекомендуємо перевірити через більш стабільне з'єднання прямим підключенням кабелю в комп'ютер. Посилання на регламент: https://o3.ua/about/akzii_programma_loyalnosti/regl_f1/ З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Евгений (Київ)
30 черв 2021 20:01
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
9.37 Мбіт/c
Upload:
7.87 Мбіт/c
Договір:
442205329
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Никому не рекомендую! Сначала плохой неустойчивый Нэт объясняли старым якобы роутером. Поменял на рекомендованный ими. Вызвал мастеров, настроили. И что? Постоянно пропадает, скорость 10 Мбіт/с!!! При звонке рассказывают, что у них либо скачек напряжения на оборудовании либо сбой. А Нэт как был дерьмовым так и остался. Если хотите наяривать им с слушать отмазки - подключайтесь))) Крик души уже просто!
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Александр (Житомир)
29 черв 2021 17:06
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Договір:
411907272
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Новая версия чат-бота не удобна, и ещё нельзя оформить заявку на ремонт или заявка через чат-бот для чего его сделали не понятно и можна было и принимать уже всё что можна было, был бы жирный плюс а то звонить не всегда удобно когда нужен ремонт.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за відгук, функціонал боту буде розширятись з часом, тому якщо у Вас є дійсні пропозиції, будь ласка - надішліть їх нам на електронну адресу [email protected], та Ваші пропозиції будуть розглянуті. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Любомир (Львів)
29 черв 2021 11:31
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
321800361
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
НЕ РАДЖУ НІКОМУ. Технічні проблеми ВЗАГАЛІ не вирішують. Скоро піде 6 день як немає інтернету від цього провайдера. Служба підтримки НЕ НАДАЄ корректної інформації (кажуть можливо зроблять за два робочих днів але це брехня). Отже КАТЕГОРИЧНО НЕ РАДЖУ, є багато альтернатив обирайте краще альтернативу. Для відповідв оператора, не пишіть дурниць про те що мені треба до вас звернутись. Я напевно скарг 5 зафіксував з устним інформуванням а результату 0. ;)
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми додали Ваше звернення до вже зафіксованого. Просимо вибачення за доставлені незручності, заявки на виклик інженера опрацьовуються у робочий час. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Аноним (Київ)
22 черв 2021 16:07
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
Бальзака 16
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
1) Инфа обо мне у вас есть, я вам на протяжении 3-х дней звонила чтобы получить интернет за который оплатила. 2) Письмо на электронный адрес отправить не могу, всему виной интернет от ФРИНЕТ.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Нажаль Бальзака 16 є багатоквартирним будинком. Не маючи детальної інформації по підключенню або номеру договору ми не зможемо вирішити Ваше питання. Якщо у Вас немає можливості надіслати нам інформацію через Інтернет, будь ласка зафіксуйте Ваше звернення у телефонному режимі з оператором. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Бальзака 16 (Київ)
21 черв 2021 19:27
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
3 день нет нормальной скорости, Вайбер скачивался за 1.5 часа. Ответ оператора: мы вам ничем помочь не можем. Провайдер - ОТСТОЙ!!!
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Юрій (Левків)
18 черв 2021 15:07
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Договір:
4111300117
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Якість послуг жахливий!!! І за ці непорозуміння тарифи можуть підніматися двічі на місяць!!! Інтернет зникає майже не щодня, техпідтримка посилається на відсутність зв'язку з обладнанням. Перегляд оплати за перебої ніхто не думає робити, посилаючись на договір для написання заяви для відшкодування. Та частенька відсутність інтернету не є умовами договору, вірно? То чому люди повинні писати заяви на відшкодування, якщо ви не виконуєте умови договору про якісне надання послуг???
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Александр (Житомир)
16 черв 2021 13:14
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
411907272
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Иногда сайты не открывает как положено линию проверили все в порядке, но уже пару дней так winmtr дальше после шлюза ниче не показывает и если начать работать winmtr, то через время показывает трассу, пару дней как заметил данную проблему, в чат боте ничем не помогли но я не могу ловить постоянно эту проблему то работают то нет в chrome браузере.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Аноним (Дніпро)
13 черв 2021 09:24
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
8.97 Мбіт/c
Upload:
1.04 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ни в коем случае не выбирайте фринет. Я сейчас сижу, и пишу этот отзыв с на столько плохим интернетом, хуже я не видел, 200 гривен в месяц платить ради этой... 1/10, один бал тупо за то, что он хотя бы есть. Интернет постоянно пропадает. В играх Packet loss 30+, а пинг не меньше сотки. Совершенно не комфортно пользоваться этим интернетом. Даже сайты грузит дольше чем улитка дорогу переползёт. Изменено: я конечно прошу прощение за гору матов, но по другому не сказать никак. 13 минут назад писал в техподдержку - 0 реакции на мой вопрос. Спасибо, пожалуйста не надо.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Александр (Мелітополь)
08 черв 2021 23:17
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ни в коем случае не выбирайте фринет. Я сейчас сижу, и пишу этот отзыв с на столько плохим интернетом, хуже я не видел, 200 гривен в месяц платить ради этой... 1/10, один бал тупо за то, что он хотя бы есть. Интернет постоянно пропадает. В играх Packet loss 30+, а пинг не меньше сотки. Совершенно не комфортно пользоваться этим интернетом. Даже сайты грузит дольше чем улитка дорогу переползёт. Изменено: я конечно прошу прощение за гору матов, но по другому не сказать никак. 13 минут назад писал в техподдержку - 0 реакции на мой вопрос. Спасибо, пожалуйста не надо.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Валерий (Славута)
08 черв 2021 20:40
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ау де ваш інтернет??? Категорично не рекомендую!!! Люди тікайте геть, це повне лайно!!! Трата нервів.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Сергий (Тетерівка)
06 черв 2021 18:53
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
411104451
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Этот интернет не рекомендую ни кому, он постоянно пропадает. И эту проблему никто не решает. Недоволен.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми додали Ваш відгук до вже зафіксованого звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг