Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Місто: Всі міста
Показати відгуки:
Верифіковані користувачі
Андрей (Синяк)
01 вер 2021 09:42
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
4422000017
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Всем, кто говорит, что с провайдером ничего нельзя сделать - это не так! После ряда моих обращений, при длительных (на текущий момент - почти 2 суток) пропаданий связи, теперь не включают робобабу, говорящую что у них нет связи с ихним же оборудованием, а ставят тупую, но ритмичную электронную музыку, которую можно слушать бесконечно, потому что техподдержка - не дураки, и трубку не берут. А может и нет ее, зачем, при такой хорошей музыке техподдержка? Тем более, что услуги интернета, они уже, похоже, не предоставляют, а только берут деньги за якобы выполняемые услуги. Спасибо администрации Фринета за реакцию, вот еще бы отменить пролоббированную в свое время Ю. Луценко (для своих фирм) норму закона О телекоммуникациях, ограничивающую ответственность оператора абонплатой, чтобы вы за такую работу без штанов остались, так и цены бы вам не было, точнее, она бы соответствовала вашей реальной стоимости - нулевой.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Дмитро (Київ)
01 вер 2021 00:38
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Договір:
2406
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Як ветерану з 2006го доволі сумно було дізнатись про відхилення бонусної програми. Freenet на цьому фоні вигідно виділявся.Завжди стимулювало поповнятись вчасно за бонус на пиво чи каву. З іншого боку тепер можна не слідкувати за календарем та тягнути кілька днів поки не відрублять. При переході на гігабіт тепер все не так очевидно.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Дякуємо Вам за відгук та оцінку, сподіваємось що з'явиться альтернатива до бонусної програми.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Андрій (Львів)
31 серп 2021 14:11
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Договір:
321200416
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Відключили бонусну програму напевно набрали забагато абонентів, покращеня не робите, а ось гімно так будь ласка. Буду звертати увагу на інакших провайдерів з кращими умовами. Стаж 112 місяців.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Один з приводів припинення дії бонусної програми, це те що, вона не користуються великим попитом у абонентів компанії. Тому було прийнято рішення відмовитися від неї. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Женя (Зазим'я)
30 серп 2021 18:27
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
4421000042
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Это конченая контора, у которой как не неделя (день) то какая то финя с интернетом, у этих не маленькая клиентская база и они не могут поставить генераторы с автозапуском на случай отключения света!!! Вечные проблемы которые они не устраняют и не хотят это делать!!! Если у вас есть выбор подключится к другому провайдеру - не раздумывайте и смело выбирайте других но только не Фринет....и даже если эти фринетовские предложат бесплатный интернет для новых абонентов - не ведитесь люди... Фринет, и не надо потом писать тут что б я с вами связывался для каких то уточнений!!!
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла. Просимо вибачення за доставлені незручності.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Степан (Нові Петрівці)
30 серп 2021 02:13
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
В течении дня может пропадать интернет до 50 раз на 2-3 минуты. И такая ситуация уже на протяжении 2-3 месяцев. Дико бесит ситуация, особенно когда обращались с данной проблемой уже не раз. Кому то видимо по. На данный момент - худший интернет провайдер из всех мне известных, если решили его подключать, то ни в коем случае не вздумайте этого делать. Пожалеете много раз.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Юрий (Київ)
29 серп 2021 16:36
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Тарифный план 60 Мбіт/с, а реальная скорость интернета 20-30 Мбіт/с.
Не предоставляют заявленную скорость.
Не предоставляют заявленную скорость.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Аноним (Київ)
24 серп 2021 00:01
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Хуже провайдера нет в Украине, если ищете хороший и быстрый интернет то проходите мимо, 0 плюсов в этой конторы.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація.
Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації:
1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/
2) Лист на електронну пошту [email protected]
3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support.
Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Віктор (Ярошівка)
23 серп 2021 21:02
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
45781201513
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!! Маю справу вже 2 роки. І цей рік , Богом клянусь - останній! Скажу коротко - це самий найгірший провайдер, з яким мені доводилось мати справу за 20+ років моєї роботи в IT. Постійні відключення, постійні виправдання служби підтримки замість дій. Інтернет пропадає часто, і не на декілька годин - часто немає днями! Добитись справедливого відшкодування за дні, коли послуга не надавалась - нереально! Зате гроші списують справно. Тільки за це можна поставить 5 зірочок. Остання крапля: Інтернет знову пропав вночі 19.08. В той же день звернувся в службу підтримки. Пообіцяли прислати ремонтну бригаду (не безплатно) протягом двох днів. Чекав три. ТРИ ДНІ! Зрештою, після чергового звернення в сапорт, повідомили, що "у них вихідні і свята" і що (можливо) відновлять інтернет 25.08. НЕДІЛЮ БЕЗ ІНТЕРНЕТУ, ЗА ЯКИЙ ЗАПЛАЧЕНО І ЯКИЙ ПОТРІБЕН ДЛЯ РОБОТИ А НЕ РОЗВАГ! ЛЮДИ, ДЕ ТАКИЙ БЕЗМЕЖ ЩЕ КОЇТЬСЯ!!!?
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Ирина (Дніпро)
17 серп 2021 20:07
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
561201317
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Качество интернета низкое, плюс сейчас неисправности мастера нужно ждать не меньше двух дней. Качество обслуживания клиентов самое низкое.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ (Івано-Франківськ)
16 серп 2021 21:08
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Щиро вдячний співробітникам за професійне порядне та оперативне вирішення проблем з інтернетом в теперішні далеко не легкі часи!!!
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Дякуємо Вам за відгук .
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Аноним (Житомир)
16 серп 2021 17:00
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
11.6 Мбіт/c
Upload:
10.94 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго дня шановні колеги думав буде добре.... Смарт тв не запускається. Гроші не повертають.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація.
Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації:
1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/
2) Лист на електронну пошту [email protected]
3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support.
Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Алексей (Житомир)
11 серп 2021 16:07
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
По поводу бонусов за пополнение, уже не наверное, а точно. Видимо ими тоже "никто не пользуется"). Так что на фоне постоянного повышения тарифов, деградации качества, пора сказать фринету прощай.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Один з приводів припинення дії бонусної програми, це те що, вона не користуються великим попитом у абонентів компанії. Тому було прийнято рішення відмовитися від неї. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Алексей (Житомир)
11 серп 2021 15:36
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
За последнее время провайдер очень разочаровал, кроме того что убрали бонусную программу, который "никто не пользовался" у них еще закончилась акция приведи друга, наверное ею тоже никто не пользовался. Скоро наверное уберут бонусы за пополнение, которыми тоже "никто не пользуется". Скорее всего компания полным ходом готовится к продаже Датагруп и поэтому убирает все плюшки. В целом компания по сравнению с тем что было еще пару лет назад, скатывается в унылое г.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Один з приводів припинення дії бонусної програми, це те що, вона не користуються великим попитом у абонентів компанії. Тому було прийнято рішення відмовитися від неї. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Сергей (Київ)
10 серп 2021 23:13
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ёще раз. Бонусная программа была прекращена для всех абонентов. Сотрудник "Фринета" Игнат рассказывает, о том, что одна из причин отмены бонусов, это то, что скидка не пользовалась популярностью у абонентов! Серьезно!? По-другому это - завуалированное повышение тарифа! Значит нужно к каждому абоненту в зависимости от стажа разработать индивидуальный подход! Если это действительно так, что "Фринет" просто забирает скидку, то я таким отношением к клиенту не доволен!
Аноним (Кривий Ріг)
08 серп 2021 14:05
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
17.57 Мбіт/c
Upload:
12.04 Мбіт/c
Договір:
5641101874
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Неудовлетворительное качество предоставляемых услуг. Интернет то есть то нет. Никому не не рекомендую связываться с этим провайдером.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Андрей (Київ)
06 серп 2021 22:52
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость работы интернета ужасная. На жалобы и обращения стандартные ответы и отписки, из разряда перезагрузите роутер, подключитесь напрямую проводом и т.д. Саму проблему не решают, ничего не меняется, по телефону оператор ничем помочь не может, не понимаю смысла в их тех поддержке, если советы звучат такие, о которых и пятилетний ребенок знает. Как пример на обращение о низкой скорости или об отсутствие интернета, советуют подключиться напрямую проводом, говорю что такой возможности нет, в ответ слышу, что тогда ничем помочь не можем, мы видим, что у вас все в порядке. Не советую данного провайдера, уж лучше переплатить чуть больше, но не знать проблем. В свою же очередь ищу альтернативу.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація.
Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації:
1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/
2) Лист на електронну пошту [email protected]
3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support.
Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Олександр Харченко (Зазим'я)
06 серп 2021 10:41
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
4421000057
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Протягом 5 робочих днів відсутне підключення до мережі, на звернення до кол центру +380 (68) 538 12 38 не реагують, мені не телефонують. Надсилають формальні відписки на електронну адресу. Останній раз звертався 06.08.2021 о 10 год. Пропоную виконати умови договору в порядку до судового урегулювання. Моє звернення прошу вважати «претензією що до не виконання умов договору 4421000057. Про наслідки мого звернення прошу повідомити - Контактний номер 098. 101 01 10 , 067 323 39 25 та письмово на електронну адресу.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Олександр Харченко (Зазим'я)
05 серп 2021 12:02
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
4421000057
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пятые сутки отсутствует подключение. Контакт центр +380 (68) 538 12 38 на обращение не реагирует, когда выполнят заявку (ремонт) сказать не могут, с инженером сотрудник кол-Центра Роман, с его слов связаться не может. Я адвокат, по адресу этого подключения официально зарегистрирован мой офис «Адвоката», не могу работать, несу убытки по вине провайдера. Задолженности по предоставленным некачественно услугам не имею. Если в кратчайшие сроки не отреагируете, обращусь в суд!
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми додали Ваш відгук до активного звернення. Вам зателефонує наш співробітник після отримання додаткової інформації від інженера щодо термінів опрацювання. Просимо вибачення за доставлені незручності.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анатолий (Рожни)
04 серп 2021 10:26
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
4421200024
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Месяц вечерами скорость 2,8 Мбіт/с. вместо заявленных 100 Мбіт/с. Пинг до 700 мс. О каком качестве можно говорить? Это какой-то провайдер не от мира сего. Клиентов набрали, оборудование старое, ширины канал не хватает. Деньги берут, услуга никакая. Это просто мошенники.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за відкук. Компанія проводить роботи по модернізації мережі для уникнення ситуації описаної Вами. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Интер-Телеком"
Аноним (Димер)
02 серп 2021 12:59
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
0.59 Мбіт/c
Upload:
0.76 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Просто ужас. Последние два месяца скорость до 1 Мбіт/с на прием. Сроки исправления не оговаривают когда будут готовы.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг