Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Місто: Всі міста
Показати відгуки:
Верифіковані користувачі
Алексей (Житомир)
11 серп 2021 16:07
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
По поводу бонусов за пополнение, уже не наверное, а точно. Видимо ими тоже "никто не пользуется"). Так что на фоне постоянного повышения тарифов, деградации качества, пора сказать фринету прощай.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Один з приводів припинення дії бонусної програми, це те що, вона не користуються великим попитом у абонентів компанії. Тому було прийнято рішення відмовитися від неї. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Алексей (Житомир)
11 серп 2021 15:36
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
За последнее время провайдер очень разочаровал, кроме того что убрали бонусную программу, который "никто не пользовался" у них еще закончилась акция приведи друга, наверное ею тоже никто не пользовался. Скоро наверное уберут бонусы за пополнение, которыми тоже "никто не пользуется". Скорее всего компания полным ходом готовится к продаже Датагруп и поэтому убирает все плюшки. В целом компания по сравнению с тем что было еще пару лет назад, скатывается в унылое г.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Один з приводів припинення дії бонусної програми, це те що, вона не користуються великим попитом у абонентів компанії. Тому було прийнято рішення відмовитися від неї. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Сергей (Київ)
10 серп 2021 23:13
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ёще раз. Бонусная программа была прекращена для всех абонентов. Сотрудник "Фринета" Игнат рассказывает, о том, что одна из причин отмены бонусов, это то, что скидка не пользовалась популярностью у абонентов! Серьезно!? По-другому это - завуалированное повышение тарифа! Значит нужно к каждому абоненту в зависимости от стажа разработать индивидуальный подход! Если это действительно так, что "Фринет" просто забирает скидку, то я таким отношением к клиенту не доволен!
Аноним (Кривий Ріг)
08 серп 2021 14:05
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
17.57 Мбіт/c
Upload:
12.04 Мбіт/c
Договір:
5641101874
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Неудовлетворительное качество предоставляемых услуг. Интернет то есть то нет. Никому не не рекомендую связываться с этим провайдером.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Андрей (Київ)
06 серп 2021 22:52
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость работы интернета ужасная. На жалобы и обращения стандартные ответы и отписки, из разряда перезагрузите роутер, подключитесь напрямую проводом и т.д. Саму проблему не решают, ничего не меняется, по телефону оператор ничем помочь не может, не понимаю смысла в их тех поддержке, если советы звучат такие, о которых и пятилетний ребенок знает. Как пример на обращение о низкой скорости или об отсутствие интернета, советуют подключиться напрямую проводом, говорю что такой возможности нет, в ответ слышу, что тогда ничем помочь не можем, мы видим, что у вас все в порядке. Не советую данного провайдера, уж лучше переплатить чуть больше, но не знать проблем. В свою же очередь ищу альтернативу.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація.
Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації:
1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/
2) Лист на електронну пошту [email protected]
3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support.
Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Олександр Харченко (Зазим'я)
06 серп 2021 10:41
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
4421000057
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Протягом 5 робочих днів відсутне підключення до мережі, на звернення до кол центру +380 (68) 538 12 38 не реагують, мені не телефонують. Надсилають формальні відписки на електронну адресу. Останній раз звертався 06.08.2021 о 10 год. Пропоную виконати умови договору в порядку до судового урегулювання. Моє звернення прошу вважати «претензією що до не виконання умов договору 4421000057. Про наслідки мого звернення прошу повідомити - Контактний номер 098. 101 01 10 , 067 323 39 25 та письмово на електронну адресу.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Олександр Харченко (Зазим'я)
05 серп 2021 12:02
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
4421000057
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пятые сутки отсутствует подключение. Контакт центр +380 (68) 538 12 38 на обращение не реагирует, когда выполнят заявку (ремонт) сказать не могут, с инженером сотрудник кол-Центра Роман, с его слов связаться не может. Я адвокат, по адресу этого подключения официально зарегистрирован мой офис «Адвоката», не могу работать, несу убытки по вине провайдера. Задолженности по предоставленным некачественно услугам не имею. Если в кратчайшие сроки не отреагируете, обращусь в суд!
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми додали Ваш відгук до активного звернення. Вам зателефонує наш співробітник після отримання додаткової інформації від інженера щодо термінів опрацювання. Просимо вибачення за доставлені незручності.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анатолий (Рожни)
04 серп 2021 10:26
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
4421200024
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Месяц вечерами скорость 2,8 Мбіт/с. вместо заявленных 100 Мбіт/с. Пинг до 700 мс. О каком качестве можно говорить? Это какой-то провайдер не от мира сего. Клиентов набрали, оборудование старое, ширины канал не хватает. Деньги берут, услуга никакая. Это просто мошенники.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за відкук. Компанія проводить роботи по модернізації мережі для уникнення ситуації описаної Вами. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Интер-Телеком"
Аноним (Димер)
02 серп 2021 12:59
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
0.59 Мбіт/c
Upload:
0.76 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Просто ужас. Последние два месяца скорость до 1 Мбіт/с на прием. Сроки исправления не оговаривают когда будут готовы.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Сергей (Київ)
01 серп 2021 01:06
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Усунення пошкоджень
Технологія:
3G CDMA (EV-DO)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Здравствуйте! Подскажите, по какой причине отменена бонусная программа? Причём даже для абонентов которые больше 10 лет у вас.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Один з приводів припинення дії бонусної програми, це те що, вона не користуються великим попитом у абонентів компанії. Тому було прийнято рішення відмовитися від неї.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Анонім (Степове)
30 лип 2021 22:23
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
2.62 Мбіт/c
Upload:
7.63 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Где мои 15 Мбіт/с за которые я плачу?? Скорость нормальная только в три ночи, удобно правда? Номер договора не укажу так как проблема не у одного меня а у всех в Степовом!
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація.
Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації:
1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/
2) Лист на електронну пошту [email protected]
3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support.
Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Андрей (Синяк)
30 лип 2021 08:57
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
4422000017
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Стабильность - признак мастерства. А мастерство, как известно, не пропьешь. Но видимо - стараются всей фирмой - последний месяц близки к совершенству - связь стабильно пропадает по нескольку раз в день надолго. Поэтому необходим резерв, который, фактически, работает вместо Фринета. Который стабильно не работает. А вместо поддержки работает робобаба, которая отвечает "извините ̶м̶ы̶ ̶о̶б̶о̶с̶р̶а̶л̶и̶с̶ь̶ у нас нет связи с оборудованием, к которому вы подключены..." и соответственно, ни сроков устранения, ни вообще какой-то информации. По редким разговорам, когда удается достучаться, становится ясно - ребята работают на скупленном через интернет дешевом металлоломе, не парятся резервным электропитанием и вообще, клали на клиентов. Но при этом, чтобы списать деньги за фактически не предоставленную услугу, нужно писать заявления и т.п. Короче - бизнес на грани мошенничества.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Просимо вибачення за доставлені незручності. Було відсутнє електроживлення по багатьом адресам Вишгородського району у зв'язку з аварією з боку ДТЕК Київські Електромережі. В цій ситуації, коли відсутнє електроживлення тривалий час за багатьма точками підключення - відсутня можливість резервувати електроживлення.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Анатолий (Рожни)
28 лип 2021 12:16
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
4421200024
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Месяц интернет в вечернее время и в выходные дни, особенно в субботу, работает отвратительно. Техподдержка мычит о подключении напрямую. Больше они ничего не знает. Отдел по работе с абонентами обещает в разумные сроки разобраться. Месяц для этой компании сроки неразумные. Проблемы не решаются месяцами. МОНОПОЛИСТЫ и этим все сказано. Качество услуг отвратительное. Письма писал, обращения оставлял. Директор Фролов их просто не читает. отписки в стиле "сам дурак" от менеджеров. Специалист по работе с абонентами Игнат на все претензии отвечает - попробуем, узнаем, мы еще не выяснили проблему. За месяц провайдер не может проблему обнаружить. Полный отстой.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Просимо вибачення за доставлені незручності. Розробляється та впроваджується проведення модернізації мережі на програмному та фізичному рівнях, це повинно усунути причину некоректної роботи послуги доступу до мережі у вечірній час. При отриманні додаткової інформації ми Вам зателефонуємо та повідомимо окремо. Дякуємо за відгук, з повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Интер-Телеком"
Валерій (Житомир)
26 лип 2021 19:54
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший інтернет-провайдер в Україні. Підключений понад рік, заявленої швидкості жодного дня не було, третину року взагалі не працює, за звичай вкрай низька швидкість. На жаль немає альтернативи в моїй місцевості, давно б вже від'єднався. КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація.
Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації:
1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/
2) Лист на електронну пошту [email protected]
3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support.
Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Сергій (Старі Петрівці)
26 лип 2021 13:28
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Усунення пошкоджень
Download:
94.55 Мбіт/c
Upload:
93.28 Мбіт/c
Договір:
4421300647
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Підключення. Я придбав будинок, де у минулого власника вже був підключений Фрінет (О3) і відповідно був особистий рахунок. Виявилось, що просто змінити дані власника у цьому ж рахунку неможливо. Замість того, потрібно написати заяву на відкриття нового рахунку НА ПАПЕРІ і подати В ОФІС. Тож задля такої простої задачі як зміна власника мені довелось їхати аж на лівий берег щоб просто передати листочок із заявою. Більше того, вони ще натякали на те, що я повинен переконатись, що минулий власник закриє свій рахунок, і для цього - увага - йому потрібно ТАКОЖ ПОДАТИ ПАПЕРОВУ ЗАЯВУ, або ж надіслати її поштою. Зрештою виявилось що йому достатньо подзвонити і повідомити що він більше не користується. Але суть у тому, що мене взагалі не повинна турбувати доля акаунту старого власника, раз вже ви змусили мене створити свій новий акаунт.
Обслуговування. Якістю підключення я більшою мірою задоволений. Зважаючи на те, що це село із населенням в кілька тисяч, переривання на хвилину-дві кілька разів на місяць я можу толерувати. Раз в кілька місяців може бути відсутнє підключення протягом кількох годин, але якщо проблема задіває багато абонентів, то зазвичай вона вирішується оперативно.
Та все не так добре, якщо проблема особисто у вас, незалежно від того, з вашої це вини чи ні. В моєму випадку одного дня я прокинувся і виявив що підключення відсутнє (як потім виявилось - через проблему із кабелем конкретно до мого будинку). Техпідтримка прийняла заявку і сказали очікувати дзвінка від майстра і що термін обробки заявки 1-2 робочих дні. Це було 15.06.2021 зранку приблизно о 10-11 годині. В той день зі мною ніхто так і не зв'язався. Наступного дня зранку я перетелефонував в техпідтримку ще раз, мені відповіли що заявка в обробці і майстер повинен зв'язатись сьогодні. Того дня мені все ще так і не подзвонив жоден майстер, і це було вже повних 2 робочих дні. Лише на третій день після залишення заявки і після близько 8 моїх повторних дзвінків в техпідтримку, о 17 годині мені подзвонив майстер, що прийде за 15 хвилин, і вже до 18-ї робота була закінчена і підключення відновлено. Отож три дні я був практично без інтернету (бо мобільний зв'язок тут працює погано) і все що мені могли відповісти в оператора це "чекайте". Звісно я не буду вимагати кілька гривень компенсації за три дні, але так як працюю я зараз віддалено, мої фактичні збитки могли бути значно більшими, ніж навіть місячний тариф. Розумію, що жоден контракт з оператором не гарантує вирішення проблем в той же день і тим більше яких-небудь значимих компенсацій за відсутність підключення, та все ж рекомендувати цього провайдера через цю ситуацію не можу. Єдина причина, чому я досі користуюсь їх послугами - це відсутність альтернатив там де я живу.
Обслуговування. Якістю підключення я більшою мірою задоволений. Зважаючи на те, що це село із населенням в кілька тисяч, переривання на хвилину-дві кілька разів на місяць я можу толерувати. Раз в кілька місяців може бути відсутнє підключення протягом кількох годин, але якщо проблема задіває багато абонентів, то зазвичай вона вирішується оперативно.
Та все не так добре, якщо проблема особисто у вас, незалежно від того, з вашої це вини чи ні. В моєму випадку одного дня я прокинувся і виявив що підключення відсутнє (як потім виявилось - через проблему із кабелем конкретно до мого будинку). Техпідтримка прийняла заявку і сказали очікувати дзвінка від майстра і що термін обробки заявки 1-2 робочих дні. Це було 15.06.2021 зранку приблизно о 10-11 годині. В той день зі мною ніхто так і не зв'язався. Наступного дня зранку я перетелефонував в техпідтримку ще раз, мені відповіли що заявка в обробці і майстер повинен зв'язатись сьогодні. Того дня мені все ще так і не подзвонив жоден майстер, і це було вже повних 2 робочих дні. Лише на третій день після залишення заявки і після близько 8 моїх повторних дзвінків в техпідтримку, о 17 годині мені подзвонив майстер, що прийде за 15 хвилин, і вже до 18-ї робота була закінчена і підключення відновлено. Отож три дні я був практично без інтернету (бо мобільний зв'язок тут працює погано) і все що мені могли відповісти в оператора це "чекайте". Звісно я не буду вимагати кілька гривень компенсації за три дні, але так як працюю я зараз віддалено, мої фактичні збитки могли бути значно більшими, ніж навіть місячний тариф. Розумію, що жоден контракт з оператором не гарантує вирішення проблем в той же день і тим більше яких-небудь значимих компенсацій за відсутність підключення, та все ж рекомендувати цього провайдера через цю ситуацію не можу. Єдина причина, чому я досі користуюсь їх послугами - це відсутність альтернатив там де я живу.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Дякуємо Вам за відгук та оцінку. В першу чергу просимо вибачення за незручності завданні Вам при оформленні договору та опрацюванні заявки на виклик інженера. Дійсно переоформлення договору можливо лише між близькими родичами власника, інших варіантів не передбачено, тому за Вашою заявою відкривається новий договір. Відповідно до чинного законодавства Вам буде проведено перерахунок абонентської плати за час відсутності надання послуг, нарахування коштів Ви можете відслідкувати у особистому кабінеті.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Антон (Коростишів)
09 лип 2021 10:46
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Ціна = якість. Жодних зауважень. Підключив телебачення разом з пакетом інтернету, так вигідніше. Оцінка максимальна.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Дякуємо Вам за відгук та оцінку.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Роман (Давидівка)
07 лип 2021 22:35
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Гівно а не інтернет провайдери, за день по 3-4 рази пропадає інтернет. А в кінці місяця взагалі через кожні пів години.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Керим (Київ)
05 лип 2021 11:50
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Подключен около года, пока что пользуюсь, но кому-то из знакомых советовать его точно не буду: удивила технология подключения: на один кабель для быстроты подключения вешают двух абонентов (да здравствуют скрутки); при пропадании интернета заявку через чат не принимают, отправляют звонить в колцентр и сразу дозвонится получается не всегда (хотя казалось бы, в чём проблема принять заявку через чат?); каждые несколько месяцев поднимают тарифы, хотя качество остается на прежнем не очень высоком уровне; из последнего, несмотря на что ухвале Броварского суда было указано «Накласти арешт на майнові права інтелектуальної власностті, які виникають у користувачів мережі iнтернет, у вигляді заборони користування веб-ресурсами: http//ottg.tv (104.23.135.19), http://ottglanz.tv (172.64.88.211) та http://cdn.ottg.tv (50.7.89.130) (тоесть указаны конкретные адреса, с конкретными ip адресами), фринет взял на себя право трактовать решения суда так как им вздумается и запретил доступ даже к поддоменам (например t.ottg.tv и т.п.), на каком основании они запрещают доступ к ресурсам доступ к которым запрещен непонятно. Значит будем рассматривать более вменяемую альтернативу.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація.
Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації:
1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/
2) Лист на електронну пошту [email protected]
3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support.
Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Аноним (Київ)
04 лип 2021 13:32
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вечно пропадает интернет, думал проблема в старом роутере, купил новый и ничего не изменилось, а если инет даже и есть, то скорость максимум 12 Мбіт/с, ну это же просто. Короче, инет полная фигня! Не в коем случае не подключайте себе это.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Рекомендую всі тестування проводити при прямому підключенні кабелю до комп'ютора для уникнення невідповідності швидкості через нестабільне з'єднання wi-fi.
Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації:
1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/
2) Лист на електронну пошту [email protected]
3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support.
Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Евгений (Київ)
03 лип 2021 04:34
Переваги:
Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Договір:
442205329
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сегодня неделя эпопеи. Рассказываю: мастер позвонил, сказал что перенес заявку на завтра, там что то надо делать в подвале.нэт как был ладно так и остался - висит постоянно. Интересно, руководство знает как устраняются неполадки? Скотское отношение. Уже хоть перестали сказки рассказывать типа перезагрузите. Закончится депозит-перейду в Триолан наверно. Вот так друзья.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Дякуємо Вам за відгук, нажаль через певні умови був ускладнений доступ до обладнання компанії, наразі заявка на виклик інженера закрита з 04.07.21 та причина зникнень повинна бути усунута.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг