Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Місто: Всі міста
Показати відгуки:
Верифіковані користувачі
Аноним (Львів)
01 вер 2024 21:02
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Це не інтернет, а гівно. Проблеми завжди, підключення напряму... Втрати пакетів високий пінг... Не рекомендую.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Аноним (Київ)
31 серп 2024 20:08
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
02506456
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
На жаль час йде, а провайдер десь лишився в 2010-х. 1.Прибрали гігабітний тариф на моїй адресі. 2. Відсутність ДБЖ на комутаторі в моєму будинку.
Алексей (Кривий Ріг)
30 серп 2024 10:10
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Download:
230.75 Мбіт/c
Upload:
300.73 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Всё работает даже при блэкаутах. Нужно только подать питание на абонентское устройство и роутер. Скорость мерялась через роутер со смартфона.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за відгук. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Анонім (Гнідин)
11 серп 2024 12:27
Переваги:
Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
93.38 Мбіт/c
Upload:
94.66 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Колись був непоганий провайдер. Технічна підтримка навіть відповідала на дзвінки. Зараз підтримки ніякої немає. В офісі клієнтів не приймають, на дзвінки не відповідають. Якщо світло зникає, то разом з інтернетом. Викликав їхнього майстра, чекаю вже більше місяця, відповіли що у них це нормальна практика. Заявок багато лагодити напевне не встигають мережу.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
mEdved (Житомир)
07 серп 2024 21:47
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не рекомендую, закрытые порты повод для подключения нормального провайдера. Работа тех поддержка и сервис оставляют желать лучшего
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Аноним (Київ)
06 серп 2024 17:31
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Хорошая скорость и максимально не компетентные рабочие и техподдержка! Если у вас что-то сломается помощи быстрой не ждите все может тянуться месяц! Так же с вас снимут по полной плате и нормальной компенсации не ждите, они клиентов не ценят!
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Анонім (Гнідин)
03 серп 2024 12:24
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
93.63 Мбіт/c
Upload:
65.11 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
На жаль цей провайдер стукався у дно останні пару років. Нарешті він це дно пробив. Технічна підтримка це окремий біль, додзвонись туди - як крутити рулетку або грати лотерею. Чат-бот не працює взагалі. При наявності проблеми Вам робот повідомить що у Вас проблема і все. Навіть якщо Вам пощастить та Ви дзвонитесь, то чекати фізично вирішення питання можете місяцями. Гроші за користування послугою якої не було з Вас завжди знімуть. Захочете повернути треба кожен раз окремо звертатись, писати заяву. До речі інший провайдер встиг приєднати скоріше ніж Фрінет вирішити питання, тому не витрачайте свою увагу на цю компанію - їм клієнти не потрібні.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Аноним (Дніпро)
30 лип 2024 15:07
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
93.86 Мбіт/c
Upload:
104.3 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
За 2,5 года интернет пропадал лишь пару раз из-за обрыва кабеля. Оператор отвечает моментально, а мастер приезжает на следующий день после заявки, за любые неполадки которые вне дома устраняются бесплатно.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за відгук. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Олена (Синяк)
27 лип 2024 23:27
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
92.91 Мбіт/c
Upload:
94.64 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Підтримую кожен коментар. Провайдер - жах!!! Щойно з'явиться можливість, самі підемо і інших користувачів переведемо. Жлоби, одним словом. Не користуйтесь послугами цього провайдера!
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! За Вашим договором зафіксовано звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Аноним (Київ)
25 лип 2024 23:34
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
95.04 Мбіт/c
Upload:
95.54 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Просто конченый провайдер, с конченым оборудованием и конченым сапортом. Постоянные обрывы связи (по 2-3 раза на день, на 5-10 минут). Звонки в сапорт абсолютно ни к чему не приводят. Там ничего никогда не знают. Автоответчик заранее говорит, что проблемы с оборудованием, и в сапорте вам скажут то же самое. Причины, сроки, вопросы компенсации, предложения о помощи и тому подобное -- сапорт абсолютно не имеет понятия об этом. Там сидят просто болванчики, которые НИКОГДА НИЧЕГО НЕ ЗНАЮТ.
2 года назад подал заявку на то, чтобы в дом/квартиру провели интернет, который будет работать без света. Спросили меня, не желаю ли я стать в такую очередь. 2 ГОДА НАЗАД! Провайдер соответственно клал и на меня, и на очередь, и на стабильность обоссанн0го интернета. Месяц назад были проблемы с их оборудованием на какой-то улице. Без интернета провел практически неделю или полторы. С каждым звонком в сапорт меня удивляло то, что они говорили очевидные вещи о том, что там что-то сломалось. И при этом не предложений решений моей проблемы или компенсаций. Кстати, пока писал это, то интернет снова оборвался. Если подытожить, то за 2 года всей этой чепухи со светом 1. не подключили дом/квартиру к оборудованию, которое обеспечит работу интернета без света, хотя поставили в очередь. 2. беспомощный сапорт. Автоответчик, до ответа оператора, куда полезней. К скорости интернета вопросов нет. Желаю, чтобы ваша контора обанкротилась, закрылась и уступила рынок адекватным провайдерам
2 года назад подал заявку на то, чтобы в дом/квартиру провели интернет, который будет работать без света. Спросили меня, не желаю ли я стать в такую очередь. 2 ГОДА НАЗАД! Провайдер соответственно клал и на меня, и на очередь, и на стабильность обоссанн0го интернета. Месяц назад были проблемы с их оборудованием на какой-то улице. Без интернета провел практически неделю или полторы. С каждым звонком в сапорт меня удивляло то, что они говорили очевидные вещи о том, что там что-то сломалось. И при этом не предложений решений моей проблемы или компенсаций. Кстати, пока писал это, то интернет снова оборвался. Если подытожить, то за 2 года всей этой чепухи со светом 1. не подключили дом/квартиру к оборудованию, которое обеспечит работу интернета без света, хотя поставили в очередь. 2. беспомощный сапорт. Автоответчик, до ответа оператора, куда полезней. К скорости интернета вопросов нет. Желаю, чтобы ваша контора обанкротилась, закрылась и уступила рынок адекватным провайдерам
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Віктор (Житомир)
23 лип 2024 21:54
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Якість, швидкість (відповідність заявленої в пакеті) взагалі ДНО. Додзвонитися в службу підтримки після 18:00 Не МОЖЛИВО. А коли в робочий час додзвонюєшся - просто впарюють якусь єресь....ні розуміння в чому причина, ні коли буде вирішена проблема - адекватно ніхто відповісти не може. Коли говориш - робіть перерахунок на НЕДОДАНІ послуги, відповідають - пишіть заяву. Шановні - ви маєте самі бути зацікавлені задовольнити клієнта. чомусь про підвищення тарифу ви не заморочуєтесь. Ви самі розумієте і знаєте де і коли ви не надаєте послуги. Тому я це називаю - ЗРУБАТИ БАБЛО ПО ТИХОМУ(((. Думаю будемо прощатися.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Андрій (Козелець)
23 лип 2024 13:09
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет гівно!!! Вибачте за мій французький, просто вже не знаю які слова підбирати... Немає світла немає інтернету, є світло немає інтернету! 95% часу сиджу на мобільному інтернеті, за що плачу незрозуміло, щоб до операторів додзвонитися потрібно чекати по 3 години, без уточнення даних номеру договору, ПІБ ніякої інформації не надають, а коли вже всю твою біографію спитали, переглянули дитячі фото, і уточнили який твій улюблений колір, не можуть відповісти чому немає інтернету, то втирають якусь діч наче розумово відсталій людині, нахабно брешуть (я працював в іншому Інтернет-провайдері, якщо що, знаю як все влаштовано), то ссилаються на відключення світла на їх обладнанні, а де саме не кажуть наче це військова таємниця, тому й перевірити не має змоги, та шось мені підказує якщо брешуть в одному, то брешуть і в іншому... Чому не зробити оголошення, що у вас якась аварія і по таких то адресах буде відсутній інтернет, або відсутнє світло на регіоні?! Тобто кожного разу я маю питати по сусідах у кого теж цей гівняний провайдер, по 3 години чекати з'єднання з оператором, щоб дізнатися чому немає інтернету, і чи в мене проблема, чи у них, і як показала практика, проблема завжди в них інфа 100% перевірена неодноразово! Підписував договір на отримання Інтернет послуг, Інтернет послуги не надаються!!! Тупо скотське відношення, не рекомендую нікому!!!
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Аноним (Київ)
18 лип 2024 09:45
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
91.1 Мбіт/c
Upload:
97.29 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
До початку відключень світла був нормальний провайдер. З початком відключень це повне дно: при відсутності світла інтернету немає, але зараз, коли світла немає по 7 годин, а потім на 2 години вмикають — навіть в ці дві години інтернет часто не працює і пишуть "Шановний абонент! На даний момент відсутній зв'язок з обладнанням до якого Ви підключені, Строки закінчення робіт уточняються. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.". Тобто фактично послуга майже не надається. I така ситуація вже була два роки тому під час блекаутів. Але, очевидно вони взагалі нічого не зробили, щоб забезпечити резервне живлення обладнання, хоча інші провайдери встановлюють ДБЖ та акумулятори. I зараз Фрінет ніякої модернізації не виконує, а про необхідність оплати спамлять постійно, хоча я і так завжди вчасно сплачую.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Аноним (Житомир)
17 лип 2024 18:14
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Користуюся послугами давно...нарікань не мала, але зараз....коли в моєму будинку не має світла... То відповідно і не має інтернету, хоча знаю що в багатьох містах забезпечено роботу інета за рахунок безперебійників... Але це не все...коли в будинку поруч не має світла...в мене теж не має інтернету...у нас різні черги..і в різний час відключення.... залишила скаргу на гарячу лінію....не передзвонив ніхто... Оптоволокно запропонувати не можуть
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Анонім (Житомир)
17 лип 2024 15:28
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Усунення пошкоджень
Download:
30.54 Мбіт/c
Upload:
45.42 Мбіт/c
Договір:
Ч119O776O
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Оказалось что не всегда когда есть свет в микрорайоне - есть связь. Провайдер в порядке. Рекомендую!
Владислав (Бердичів)
17 лип 2024 09:55
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
41343102707
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернету не має по декілька годин на день, навіть з увімкненим світлом, техпідтримка не надає відповіді ніколи конкретної, всі проблеми будуть у Вас, в них завжди все працює, крім Вас і Вашого обладнання ніхто не буде винний - з їх слів. Колись вважав даного провайдера найкращим у своєму місті, тепер буду шукати іншого. До речі можливо буде примітка про те що я пишу з провайдера лайфу, але це через те, що у них знов інтернет не працює. Кал, а не фірма.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Анонім (Житомир)
14 лип 2024 20:49
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Якість послуги, Усунення пошкоджень
Download:
0.35 Мбіт/c
Upload:
6.11 Мбіт/c
Договір:
Ч119O776O
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Странно, пропадает интернет, иногда по пару раз в день, на районе отключения света нет. Что интересно у соседа, который подключен год назад и адрес IP другой (я во Фринет почти 6 лет) - интернет есть постоянно и не пропадает! Проверил роутер, даже переобжал кабель. Нет инета!
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
SandroMirabel (Житомир)
13 лип 2024 22:33
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Усунення пошкоджень
Download:
39.23 Мбіт/c
Upload:
54.54 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Это WIFI через TP-Link 740! Кабель тянет все 90 Мбіт/с. Насчет GEPON не проверял пока. Но роутер перевел на резервное питание от аккумулятора и БП на 5 вольт.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за відгук. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Аноним (Дніпро)
02 лип 2024 13:42
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Бесперебойное питание - говно, усовершенствовать не собираются, так и написали в техподдержке. Если света нет более 5 часов - забудьте об интернете. Если после этого свет был пару часов - то после отключения интернет будет 1 час, потому что их говно аккумуляторы не успевают зарядиться. Территориально - г. Днепр, ул. Чухновского. Может додумаетесь аккумуляторы добавить. Ищу другого провайдера.
Артем (Київ)
26 черв 2024 17:50
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
78.51 Мбіт/c
Upload:
93.26 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Абонент Freenet с 8 августа 2008 года, даже помню когда провайдер назывался iHome, за все то время ни разу не случалось серьезных проблем, интернет работал отлично, все технические неисправности оперативно исправлялись, техподдержка всегда хорошо помогала в случае возникновения неполадок, даже более того у с 2011 года до 2024 у меня стоял акционный тариф чуть дешевле указанного на сайте, как в 2011 наткнулся на акцию в личном кабинете, так всегда учитывалась скидка даже при повышении цены. Скорость интернета, всегда соответствовала тарифу, судя по speedtest, тут что-то показывает хуже. Во время отключений света лишь несколько раз не включался интернет после включения, да и то к утру уже все работало. Но все хорошее рано или поздно кончается, и к сожалению Freenet теперь принадлежит Vodafone, сеть не развивается под условия войны. Хочется сказать спасибо фринет за предоставления услуг все эти годы. Жму F что бы отдать честь.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Дякуємо Вам за відгук.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг