Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2.5 із 5
відгуків: 2287
рекомендують: 881 чол
не рекомендують: 1406 чол
ТОВ "Фрінет"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Антон (Київ)
01 лист 2021 18:07
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
442403934
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самый низший из возможных провайдеров, ни в коем случае не советую его ставить если вы хотите интернет, который работает 24/7 без потери связи.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
подпивас (Дніпро)
31 жовт 2021 21:28
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Алло контора пидорасов, где мой нормальный интернет за который я плачу? Я не могу играть, у меня по кд loss алло гуманойды, я не могу импрувиться в игре "кс-го" за что я плачу деньги дети говна ебаного, верните мне деньги бездари!
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Наталия Двораковская (Житомир)
31 жовт 2021 09:26
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
41341101466
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользуемся практически год, нас все устраивало полностью, но вот уже неделю с 12 часов ночи до 6 утра пропадает скорость полностью. В техподдержку обращалась все рекомендации выполнила, все перегрузить ничего не поменялось. Сказали измерять скорость через google, а как ее замерять если ничего не открывается??? От слова СОВСЕМ!!! Оформила заявку для выезда мастера на дом. А есть ли в этом смысл, если днём интернет работает отлично? Мысль закрадывается что это какой то местный разводняк, приедут скажут у вас все ок платите за вызов. Операторы не отвечают на вопрос с какой скоростью работает интернет!
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Олег (Козаровичі)
30 жовт 2021 19:43
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
66.6 Мбіт/c
Upload:
59.23 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользуюсь не в Киеве. Подключили относительно быстро в июле. Если сравнивать с инетом (другой поставщик) в Киеве то этот просто кошмар!!! Буду пытаться менять, хотя тут вроде только два провайдера.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Володимир (Київ)
29 жовт 2021 19:06
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги
Download:
29.64 Мбіт/c
Upload:
17.96 Мбіт/c
Договір:
441202396
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Я з ФРІНЕТом більше 10,5 років. І саме через такий солідний стаж особливо прикро, що провайдер без попереджень анулював усі накопичені бонуси і скасував програму лояльності. Щодо скасування програми: хоч і негідний крок, але має право. А от, що бонуси обнулив - зовсім негарно виглядає, це все одно, що обікрав... Хіба ні? Навіть уявити собі такого не міг. Це ж тепер виникають сумніви щодо збереження бонусних коштів, які накопичуються у різних торговельних мережах, у тому ж VARUSі чи у СІЛЬПО, наприклад... Треба щоразу знімати усе під нуль, бо раптом і вони виявляться такими ж злодійкуватими шахраями, як ФРІНЕТ. Ганьба!
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Аноним (Київ)
28 жовт 2021 15:19
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.49 Мбіт/c
Upload:
0.57 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет просто невероятно ужасный, чудо операторы на линии ничего кроме подключится напрямую предложить не могут. Оно и понятно, эта чудо компания работает на говно серверах "Воля". Врагу бы не пожелал такого отвратительного провайдера. Скорость какую мне выдало, видите сами.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Аноним (Житомир)
26 жовт 2021 16:13
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Последние полгода с этим оператором одни мучения. И дня не проходит, чтобы не было никаких проблем. Скорость опускается до неприличных 2-3 Мбит/с. Очень часть соединение пропадает на несколько минут. Причем, такие проблемы абсолютно у всех абонентов, с которыми я общался. Раньше в частном секторе не было альтернативы. Но сейчас появился еще один оператор. Перейду лучше к нему.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Федор (Львів)
26 жовт 2021 15:52
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Частые обрывы связи, сигнал трассируется через Киев, живя во Львове и играя на европейских серверах это увеличивает пинг, очень большой недостаток этого провайдера.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Аноним (Київ)
25 жовт 2021 18:57
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Данный провайдер, не выполняет свои обязательства перед клиентом. Если сравнить заявленную скорость в договоре с фактической та которая есть, то разница колоссальная. При обращении в контакт центр, ответ один что у Вас нет проблем на линии. Но при этом скорость интернета даже не доходит до 3 Мбит. При этом, оператор советует вызвать мастера и оплатить его услуги, а в конце ещё и бросает трубку. Ребята, работайте на улучшение качество заявленных услуг, а не на обычные отговорки. На рынке интернет услуг, конкуренция большая. Задайтесь вопросом, Вам важны клиенты или только их деньги.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Андрій (Івано-Франківськ)
25 жовт 2021 14:17
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
99548641
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ваша фірма зовсім забула, що споживач оплачує не за Ваші проблеми, ремонти - а за якісний та швидкий інтернет! Постійно переривається зв'язок, в вечорі падає швидкість. А цього разу (25.10.2021 р.) немає інтернету з вчорашнього вечора і не можуть спрогнозувати коли буде! Сусіди вже розірвали договір з Вашою конторою і перейшли до Діскавері. Задоволені.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Ютим"
Аноним (Житомир)
22 жовт 2021 20:11
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Крайне плохой оператор. О нормальной стабильной работе сети можете забыть. Конференции в зум, интернет телевидение, онлайн игры, и другие сервисы, которые требуют стабильного соединения, это не к Фринет. Крайне не рекомендую этого оператора. Нервы дороже. Стыдно в 21 веке услуги такого отвратительного качества предоставлять.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Александр (Макаров)
21 жовт 2021 20:35
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
45781500540
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
В последнее время интернет желает лучшего. Скорость соединения не соответсвует заявленной в 2 раза. Постоянные разрывы соединения и подтормаживания. В чат-боте при беседе оператор признал что проблемы на стороне компании но так за 2 недели ничего не сделано да и видимо не собираются ничего исправлять.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Аноним (Київ)
21 жовт 2021 08:56
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Невозможно с этим интернетом, если вы работаете онлайн дома, будьте готовы, что большинство времени интернета не будет или его будет очень резко отключать. Никакой надёжности, одни переживания, чтобы резко не отрубился интернет в важный момент, как это обычно и происходит. Ещё прошлой весной таких проблем не было, а последнее время - только они и происходят. Нет сил, буду менять провайдер, если эту проблему в очень скором времени не решат. Звонишь в техподдержку по сто раз за день, они так отвечают, будто бы клиент виноват, что связь пропала у них.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Ярослав (Житомир)
19 жовт 2021 20:37
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Последнее время очень упало качество услуг. Интернет часто пропадает. Скорость падает до 5 Мбит/с. При заявленной в сто мегабит. Раньше все было все намного лучше. Если желаете сохранить абонентов, нужно что-то менять. Это и интернетом не назовешь. Мобильное соединение намного быстрее и стабильнее. А тут оптика.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Катерина (Черняхів)
18 жовт 2021 11:24
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Подключили месяц назад, 2 поломки за месяц. Не было интернета 7 вечера до 11 утра, и это на выходных. Очень не довольна работой интернета постоянно глючит.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Михаил (Київ)
17 жовт 2021 15:11
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
28.33 Мбіт/c
Upload:
2.04 Мбіт/c
Договір:
4421200737
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользуюсь 4 года. Последнее время очень-очень плохо. Постоянно низкая скорость ( даже страницы грузятся по 10-15 сек.), периодически пропадает соединение. В контакт центре предлагают вызвать мастера "на дом". А зачем, если "спидтест" показывает низкую скорость соединения. Короче - " Велосипед по цене " Мерседеса""!!!...
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Аноним (Рихтичі)
15 жовт 2021 21:23
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Гірше фрінет лише фрештел. Приховані платежі, відсутність зв'язку, відморожена техпідтримка. Дармоїди і дилетанти.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Free net (Дніпро)
13 жовт 2021 18:18
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интренет мусор, скамят детей, продают наркотики (палёные) у провайдера присутствует потеря файлов, loss и прочя фигня, из-за этого не могу импрувнуться в киберспортивной дисциплине "cs-go" каждая игра (LOSS LOSS LOSS) фигня ваш инет 1000-7?
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Аноним (Житомир)
06 жовт 2021 08:19
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Являюсь пользователем этого провайдера больше года. До этого было более менее. И вот на протяжении двух недель постоянные потери пакетов. Если вы любитель онлайн баталий то забудьте про это. При звонке в службу поддержки мне говорят что у них все хорошо и максимум чем могут помочь это перегрузить свое оборудование. Я так понимаю нормальных технарий там не видать. Там мне говорили что это у меня проблемы с девайсами игровыми, пока не проверил через сеть 4g и о чудо на 4g нету потерей пакетов. Как может сеть 4g быть стабильней проводного интернета для меня загадка. Вообщем люди смотрите сами, ситуацию описал, а вы делайте выводы. Как то так.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Анатолій (Рожни)
05 жовт 2021 15:03
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
4421200024
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
На протязі 3,5 місяців послуга надається дуже погано. Неодноразові звернення ніякого результату не дали. За 2 месяці було зроблено знижку на послуги і обіцяно замінити обладнання. Але обіцянки залишилися обіцянками. Швидкіть в 2 МБ/с називається в компаніі якісними послугами. Це слова начальника відділу по скаргам абонентів паном Сергієм. Тобто купивши білет на Експресс Вас садять в приміську вонючу електричку і це називають сервісом. Реакціі ніякої, поліпшень немає, пакети зникають, сервіси, яким потрібні стабільна мережа, не працюють. Служба технічної підтримки це студенти, які крім рекомендації перезавантажити обладнанна не мають знань на досвіду роботи. Від відповіді на письмові запити компанія уникає відписками без дат, віхідних номерів та прізвищ. Пан Сергій вирішив, що посада начальника відділу дає йому право хамського ставлення до абонентів та можливість місяцями не реагувати на скарги по неякісній роботі сервісу, за який абоненти платять кошти та називати такий стан речей нормальними послугами.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! За Вашим договором зафіксовано звернення, як тільки з'явиться нова актуальна інформація Вам зателефонує наш співробітник. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Интер-Телеком"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг