Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2.5 із 5
відгуків: 2288
рекомендують: 881 чол
не рекомендують: 1407 чол
ТОВ "Фрінет"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Дурали (Київ)
13 січ 2022 08:47
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
3G CDMA (EV-DO)
Договір:
2281488666
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Этот интернет для вас, если вам нравится когда вам срут, ссут в рот. Этот провайдер подойдет вам, если ваша мать в детстве роняла вас на землю! Если вам все ещё нравится этот провайдер после всего, вы - патау и ваша мать умерла в канаве.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Договір 2281488666 не зареєстрований в нашій системі. Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Максим (Київ)
11 січ 2022 22:49
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
45.43 Мбіт/c
Upload:
55.54 Мбіт/c
Технологія:
3G CDMA (EV-DO)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ужасный интернет, ничего хуже я не пробовал. Не рекомендую однозначно, пожалуйста покупайте тарифы других компаний, ЭТО УЖАС!!!
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Анонім (Макаров)
02 січ 2022 09:51
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
0.05 Мбіт/c
Upload:
0.3 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не рекомендую інтернет-провайдера. Надання послуг дуже часто відбувається з перебоями. Швидкість інтернету взагалі не відповідає заявленій в договорі. Маємо постійні проблеми.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Аноним (Бердичів)
29 груд 2021 10:01
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Для более-менее нормальной работы провайдер нуждается в периодическом высказывании негодований напрямую. Помогает только про***дон, а не обычные жалобы. Жаль, но и этого хватает ненадолго. Не рекомендую. Пускай эту шарагу выкупит кто-то более компетентный и заинтересованный в довольстве клиентов.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Евгений (Київ)
24 груд 2021 11:47
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Уже больше 7-ми лет пользуюсь оператором "Фринет". Очень много проблем и неприятностей.
Техподдержка хорошей не была никогда. Вначале даже были слышны крики в их офисе во время разговоров по телефону, судя по этому они там играют во что. Вопросы решаются через раз. Пример из личного опыта, если они не понимают что не работает - заявку могут закрыть просто так. Т.е. например к вам должен прийти мастер но он не знает что у вас за проблема потому что после всех вопросов так и не выяснилось где что то не работает. Этот мастер или кто то другой закрывает заявку, через несколько дней вам звонит автоответчик чтобы узнать довольны ли вы качеством работ. Т.е. ничего не сделано, время потеряно. Обращение в техподдержку по новой... Тут же следующая проблема, тяжело разговаривать сдержанно и культурно в таких ситуациях. Естественно нахамив раз я получил в ответ тоже самое и для решения уже пришлось отправляться в офис. Еще одним показателем я считаю общение, если внимательно отнестись к разговорам по телефонам то по примеру сравнения можно заметить, кто как относится к своим клиентам. Например провайдер на работе в случае возникновения проблем общается по другому. Чувствуется кто заинтересован решить проблему, а кто хочет побыстрее закончить разговор.
Во время когда все приходят с работы и сидят дома перед компьютерами, скорость интернета иногда опускается примерно на 20-30%. Это часто заметно если смотреть фильмы в 1080 качестве(например). Они начинают зависать. Не знаю нормально ли это но т.к. часто хочется посмотреть вечером фильм, я считаю это проблемой. Еще одним существенным минусом считаю то что за годы пользования "Фринет" я не заметил изменений в местах где они были бы кстати. Уже упомянутое общение по телефону, самозакрывающиеся заявки... Это было еще вначале при возникновении проблем, и есть сейчас. Прошло немало лет... В итоге хочу написать о том почему я выбрал этого провайдера, что я думаю о своем выборе и что хочу делать. 1. Я выбрал "Фринет" потому что прочел много хороших отзывов о нем. 2. Со временем оказалось что есть более редкие но очень серьезные проблемы. 3. На этой неделе, в очередной раз затянулась не понятная пропажа интернета, все как всегда. Я пишу вероятно свой последний отзыв и начинаю искать другого провайдера.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Київ)
23 груд 2021 13:41
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
442207206
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Оператор отвечает- поломка на линии, когда починят не знает. Вторые сутки нет интернета, никто даже не пытается исправить поломку.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Світлана (Бишів)
17 груд 2021 15:22
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
45781400037
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
10 діб немає Інтернету. Брехня Фрінет продовжується. Зверніть увагу на кліше відповідей т.зв. Надавача послуг. Вони свідчать про те, що ніхто з власників цієї контори не збирається рятувати свій бізнес. Збираються тікати?
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Світлана (Бишів)
16 груд 2021 18:43
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
45781400037
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернету немає 9 діб. 5 діб тому приїхала бригада, яка одна на три райони, зафіксувала пошкодження лінії. Жодних рухів щодо вирішення ситуації немає. Це щоб не скаржились?
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Світлана (Бишів)
15 груд 2021 17:35
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Якість обслуговування - нульова. Виправлення несправностей розтягується на тижні, хоча у договорі зазначають - "2 робочі дні". Брешуьб - не виправляють! Все, що отримує клієнт, то це брехливі обіцянки "завтра, завтра, завтра...". Кошти за ненадані кошти не повертають.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Євген (Львів)
11 груд 2021 12:54
Переваги:
Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
321500588
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
В якийсь момент, здається після заміни обладнання, у мене щовечера почались проблеми з інтернетом. Я швидко локалізував, що проблема за межами кварири. Враховуючи повторювання по часу та змінну інтенсивність проблем ясно, що десь на чераку у провайдера на обладнанні тротлінг та глюки (ну, або якесь дуже криве балансування навантаження між портами). Тиждень чекав їх спеціаліста. Спеціаліст прийшов вдень, нічого не виявив і пішов. Суббота-неділя всі знов вихідні, онлайн техпідтримка нічим допомогти не може (навіть надати якусь інформацію). Я просто другий тиждень по розкладу з 20-00 до 00-00 сиджу завсім або частково без інтернету. Чи відповідає це мої очікуванням? Ні.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Игорь (Житомир)
07 груд 2021 21:48
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Уже неделю проблема с нестабильным соединением. Подключение прямо/WiFi - без разницы. Никто ничего не решает и только спустя эту чёртову неделю - соизволили оставить заявку на техника. Ну и как обычно "перезагрузите оборудование" и ТД и ТП. При проверке со своей стороны они НА УДИВЛЕНИЕ не видят никаких проблем. Ужасный провайдер, никому не рекомендую.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Аноним (Київ)
07 груд 2021 12:18
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет відсутній 12 годин. За цей час два рази телефонувала в техпідтримку. І кожного разу мені говорять, що інформація уточнюється. Від їх офісу до моєї домівки 30 хв пішки. Буду переходити до іншого провайдера. Хоч і користувадлася фрінетом більше 15 років. Рекомендувати також не буду і буду відмовляти знайомих, щоб не користувались послугами цього провайдера.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Славко (Львів)
07 груд 2021 00:22
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
85.25 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Майже щотижня з’являються проблеми. їх усувають, але скаільки часу потрачено... Дуже часто швидкість скачування норм, а віддачі - 0.01 Мбит/с...
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Вера (Київ)
30 лист 2021 20:09
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Постоянные отключения. Две недели тому назад не было 2 дня. Сегодня опять нет уже три часа. И никто не скажет, когда же устранят поломку. Фринет стал плохо работать. Скажите пожалуйста, искать нового провайдера?
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Кирилл (Київ)
27 лист 2021 22:47
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ужасаемый провайдер, качество скорости плохое, вечер какие о проблемы, устранение проблем очень долго сидели почти сутки без интернета, поднимают тариф не предупреждая.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Анонім (Житомир)
24 лист 2021 20:46
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
4.37 Мбіт/c
Upload:
5.46 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість постійно коливається, а після 20:00 взагалі зникає з'єднання, а коли з'являється більше 10 Мбит/с не піднімається (тарифу 70 Мбит/с), техпідтримка в переважній більшості випадків зверненнь поводить себе зверхньо, але постійно намагаєттся "креативити", не читають умови договору не звертають увагу на підключені додаткові послуги та ін. Орієнтованість на клієнта абсолютно відсутня у провайдера, тех підтримки та керівництва компанії.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Иван (Бердичів)
24 лист 2021 01:30
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
По началу не мог нарадоваться что нашёлся нормальный провайдер. Но по истечению уже достаточного количества лет (больше 5 являюсь пользователем) все становится только хуже. Сейчас начались ежевечерние перебои с подключением на что поддержка говорит что они проверили и никаких сбоев не было (типо я сам все придумал). Как пруф у знакомых по городу те же самые проблемы даже одновременно со мной. Даже сейчас пишу отзыв с мобильного, видимо 170 грн в мес абонплату мало для них чтобы дать мне возможность написать этот отзыв с их интернета... Накипело, думаю вскоре будем прощаться.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Михаил (Київ)
23 лист 2021 18:15
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
37.67 Мбіт/c
Upload:
22 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
И снова полное "дерьмо"!... Ребята! Жадность порождает бедность. Просто надоело! Времена "на шару" уже прошли...
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Михаил (Київ)
21 лист 2021 12:01
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
25.08 Мбіт/c
Upload:
25.06 Мбіт/c
Договір:
4421200737
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
25 Мбит/с вместо 100 Мбит/с... Причем с завидной регулярностью. Надоело! Служба поддержки предлагает вызвать мастера на дом...???
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Alina (Київ)
21 лист 2021 01:29
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
02516352
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
10 лет как абонент фринета. Изначально все было довольно неплохо. Последние пару лет скорость упала, постоянные сбои, 1-2 дня отсутствия инета, в октябре его не было 4 полных дня. Ни извинений ни компенсации. И вот опять... Докупаю мобильный инет, - работа требует. Видимо выхода другого кроме как подключиться к другому провайдеру - уже не вижу.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг