Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2.5 із 5
відгуків: 2286
рекомендують: 881 чол
не рекомендують: 1405 чол
ТОВ "Фрінет"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Андрій (Старокостянтинів)
14 серп 2022 17:44
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Просто жах, інтернет зникає по декілька разів на тиждень, в підтримці весь час говорять, що немає живлення на станції! півтора року користуюсь данним провайдером, і НЕ МОЖУТЬ НАЛАГОДИТИ НОРМАЛЬНЕ ПІДКЛЮЧЕННЯ!!! Для чого Ви взагалі послуги інтернету надаєте, якщо не можете це все нормально реалізувати????!!!! Одним словом ЖАХ!!
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Славко (Житомир)
14 серп 2022 11:20
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Цей відгук я мав написати вже давно… Останні 5 місяців інтернет не те що слабкий, його взагалі немає, в день по 5-ть разів він тупо злітає (грішив на роутер, навіть купив новий - не допомогло), швидкості немає - плачу 140 грн за 50 Мбит/с, а що маю ?!… Коли працює один смарт ТВ, то ще нічого, тільки вмикаю ще один - одразу один із ТВ починає постійно підгружати (скільки тягне мегого ?, йому достатньо 1,5-2 Мбит/с). Не розумію за що я плачу гроші. Колись я з інших операторів переходив на фрінет, колись і швидкість була і якість, а тепер всього цього немає.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Аноним (Дніпро)
11 серп 2022 19:44
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сотрудники врут о тех. проблемах, которых в итоге, как оказывается со слов других сотрудников, нет. При возникновении проблемы с сетью проблема «на вашей стороне, ждите мастера в течение черт знает какого времени, регламентов мы не знаем». В условиях удаленной работы очень подводит. Клиентоориентированность на нуле.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Валентин (Київ)
07 серп 2022 09:36
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
45781201126
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже погане відношення від менеджерів до інженерів, по відношенню до користувачів. Все було добре поки інженери не полізли до рудуктора інтурнету, у всіх сусідів добре, крім нас у мене ще й дистанційне завтра, телефонували може раз 10: "Чекайте інженер з вами зв'яжеться:", інженер сусід і вже знав про нашу "біду" проте так і не вирішив виправити проблему, що за нах або тікайте з області і устапіть більш кращим провайдерам, ви не в змозі справитися зі свою роботою я так розумію, якщо менеджери це бачать, ПРИДІЛІТЬ УВАГУ, номер договору я залишив.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Шепетівка)
30 лип 2022 19:18
Переваги:
Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пробую написати уже раз 5...чомусь не виходить. Шановний Фрінет! Чому Шепетівські майстри не виконують якісно свою роботу?! Я вже не буду наголошувати що у вас тарифи не з дишевих,але проблема не тільки в цьому! Ваш майстер при підключенні провода до 4мм просвердлив отвір 10 мм в пластиковому вікні. Сказав заляпаєте там потом чимось. А в ярості. Його щасття шо мене не було в дома! Спорчене вікно! Не якісне надання послуг... Ваші дії???
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Анонім (Житомир)
28 лип 2022 14:04
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Саме той випадок коли ти навіть поганий відгук не можеш написати тому що немає чортового інтернету, я вже 3-й раз намагаюся написати цей відгук. Останнім часом кожен день пропадає інтернет, телефонуюєш дізнатися що сталося - аварія, кожен місяць курво аварія. Про швидкісь взагалі мовчу, сама вища швидкість завантаження що я бачив це 15 Мбит/с. Ціна зростає - якість падає, таке має бути гасло у цього провайдеру.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Аноним (Київ)
27 лип 2022 16:14
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Максимально поганий інтернет, інтернет пропадає постійно або дуже тормозить - пінг від 10000 до 100к.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Олександр (Житомир)
21 лип 2022 22:24
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
10.58 Мбіт/c
Upload:
7.31 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ребята вы охренели, Украина до 100 Мбит/с не работает, я справно плачу даже в такое время, просрочки не было вообще, а вы реально не даёте то что прописано в договоре.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Roman (Макаров)
18 лип 2022 18:16
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
45781502150
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Худший провайдер, пользуются отсутствием альтернативы, выполнения ремонта можете ждать месяцами. У оператора ответ один: ожидайте звонка. Все. Занавес.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Руслан (Королівка)
17 лип 2022 21:55
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
45781200993
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Два з половиною місяці чекаю на відновлення підключення. Спочатку взагалі не зафіксували заявку. Але фіксація заявки теж не дала ніякого результату. Тільки обіцянки. Кажуть що виконують заявки в порядку черги, але це не відповідає дійсності. Знайомі які залишили заявку пізніше вже відновили підключення. Оператор відмовляється надавати будь яку інформацію, чекайте дзвінка і все. Таке враження що поставили в чорний список і знущаються. Залишив скаргу, кажуть зв’яжеться менеджер. І знову повне ігнорування. ПОВНА БЕЗВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ, НЕКОМПЕТЕНТНІСТЬ. ГІРШОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НЕ ЗУСТРІЧАВ. НЕ ЗВЯЗУЙТЕСЬ З ЦІЄЮ ШАРАШКІНОЮ КОНТОРОЮ.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Сергій (Київ)
15 лип 2022 17:16
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
442108890
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Як мінімум 4 рази на місяць пропадає інет (на сутки), відповідь: проблема з обладнанням. Де ви взялись на мою голову...
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за вказаний номер договору, за Вашим договором було зафіксовано звернення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Коростишів)
12 лип 2022 10:18
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
3G CDMA (EV-DO)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Худший провайдер, что я вообще встречал. А я пользовался и Киевстаром и Триоланом. Но этот. Хуже их обоих. Я в шоке.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Cергій.
Roman (Капітанівка)
08 лип 2022 21:49
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
ПРОВАЙДЕР - ДНО, при вопросе о сроках выполнения заявки на ремонт, ответ - "немає термину" то есть можете ждать звонка месяцами.... Зато абонплату снимается исправно (хотя интернета нет) подумайте сто раз, стоит ли связывается с данными деятелями.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Дніпро)
07 лип 2022 14:19
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
51.85 Мбіт/c
Upload:
34.03 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ужас. Никому не рекомендую данного провайдера. Постоянные обрывы подключения, некомпетентная служба тех поддержки, отсутствие системы компенсации.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. Системи компенсацій немає, компенсацію можна отримати виконавши умови публічного договору, пункт 6.13. Шаблони заяв для компенсації коштів на сайті o3.ua, розділ Підтримка, Бланки заяв. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Валентин (Київ)
07 лип 2022 11:37
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
442312524
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Никому не рекомендую данного провайдера. Постоянные обрывы подключения, некомпетентная служба тех поддержки, отсутствие системы компенсации.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за вказаний номер договору, за Вашим договором було зафіксовано звернення та надані пояснення, будь ласка пришліть повторно заяву з особистим підписом. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Надя (Київ)
03 лип 2022 23:19
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
3G CDMA (EV-DO)
Договір:
441305747
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Развод на деньги из-за абонплаты. Интернет не подключен, а заплатить должен. Не советую, я перешла на лучшего провайдера. Если вы уехали в командировку и не смогли оплатить интернет то в след. Месяце вы заплатите в 2 раза больше, хотя интернетом не пользовались.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Родіон (Липівка)
26 черв 2022 08:27
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
45781200010
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Люди, кто може, ніколи не підключайтеся до цього провайдера!!! Мало того, що вони ігнорят звернення і скарги абонента (людина з інвалідністю 2 гр. внаслідок війни) і просто сміються в трубку, дзвонять (і знову сміються) і говорять що заявка виконана, а на справді - ні (ніхто навіть не приїжджав)!! Так вони ще і дуже прихільники руськава міра, як з‘ясувалось при спілкуванні з фрінетовскимі «спеціалістами» - «..путін придет, тогда в получите свой интернет, бЕндеровци..»!! І це робиться по вказівкам їхніх керівників - гАспод фролова і романова!!
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за вказаний номер договору, за Вашим договором зафіксовано звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Івано-Франківськ)
20 черв 2022 23:37
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
32.88 Мбіт/c
Upload:
28.9 Мбіт/c
Договір:
34130003
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Заявлено uax (укр сегмент) 100 Мбит/с и 40 Мбит/с мир. По факту 30 Мбит/с укр. Оператор говорит зависит от загруженности. Спрашиваю, а какая сейчас загруженность - ответ я не знаю)) Тариф сами перекинули в одностороннем порядке на 40 Мбит/с за 100 грн. Абонент не абонент - разницы нет. Бонусы украли)) это реально смешно. Было больше 500 грн бонусам. Захожу в кабинет там бублик) Я 3-й в списке первых кто подключился, абонент уже больше (или примерно) 10 лет. Но это не имеет значения. Тихий клиент - лучший клиент.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Марина Шимон (Заречені)
13 черв 2022 13:29
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
411000453
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жахливий інтернет. Тиджень ніхто не може приїхати поладити. Годують завтра заврта. Обслуговування жахливе.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анатолій (Рожни)
06 черв 2022 17:33
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
4421200024
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Епопея з Фрінетом продовжується. Рік пройшов. Нарешті 3 червня пани соізволілі після скандалу зпуститися з гори та кинути свой царскій взгляд на грєших. Так, пане Фролов, який є директором цього балагану? Приїхав майстер, 2 години ковирявся в кабелях і поїхав нічого не зробивши. Пообіцяв приїхати в понеділок і попросив буди дома. Був дома. Думаєте приїхав хтось? Ні! Навіть не позвонили. а на звінок відповіли, що нажаль не виходить приїхати! І запропонували в вівторок їх почекати. Компаня Фринет, ви безвідповідальні брехуни Пан Фролов, директор, ви організатор цього бардаку! Серьожа з відділу скарг, куриш? Ну, ну!
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! За Вашим зверненням було надано актуальну інформацію. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг