Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 1412
рекомендують: 301 чол
не рекомендують: 1111 чол
ПАО "Датагруп"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Уважаемые абоненты! Если у вас возникают проблемы или вопросы относительно предоставления услуг, пожалуйста, оставьте обращение на странице https://www.datagroup.ua/b2c/pidtrymka - таким образом мы сможем быстро вас идентифицировать и помочь в устранении неполадок. Также вы можете позвонить нам на горячую линию 0800210000 или написать письмо на [email protected]. Чтобы оперативно помочь вам, нам необходимо знать номер вашего договора или полный адрес предоставления услуги, а также ваш контактный номер телефона, чтобы мы могли связаться с вами и дать обратную связь по решению вашего вопроса.
З повагою, ПАО "Датагруп"
Анонім (Київ)
11 лист 2016 18:37
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ну що ж, почну з поганого, бо хорошого тут немає. Підключитись до цього інтернет-провайдера мене змусило лише те, що живу на орендованій квартирі і договір був оформлений на це підприємство, тому вибору спочатку не було
ціна за 1 місяць користування тільки інтернетом складає 80 грн (приблизно така ж сама як в інших операторів).
Розкажу конкретно про свої проблеми з якими стикнулась за час користування інтернетом: 1) постійно ламається конектор, виклик майстра коштує 50 грн, конектор 10 грн, була ситуація, коли протягом 1 місяця конектор ламався в мене 2 рази, при цьому працівники мені порадили купити роутер, при чому ВОЛЯ дає роутер в оренду (не пам'ятаю, здається, за 0.1 грн/місяць); 2) виклик майстра це взагалі окрема тема, коли в мене в черговий раз зламався конектор, я почала дзвонити на номер, який був вказаний у договорі, дзвонила 2 рази (поки не зняло всі гроші з рахунку), за ці 2 дзвінка одне й те саме: "будь-ласка очікуйте з'єднання з оператором", проходить 5 хвилин і зв'язок закінчується, далі я вирішила піти безпосередньо в компанію, коли я прийшла, мене зустріли не зовсім привітно (так, як потрібно зустрічати клієнтів), дали мені там ще 1 номер, зателефонувавши, мені сказали поповнити особовий рахунок на 60 грн., після чого зателефонувати ще на 1 номер, я все виконала, мені сказали, що майстер прийде протягом 3 робочих днів (виклик я робила в четвер, орієнтовно понеділок-вівторок повинен був бути інтернет), дочекавшись вівторка і не дочекавшись майстра, я зателефонувала знов на цей номер, проте там мене жіночка почала переконувати, що майстер прийде протягом 5-7 робочих днів, так як зараз дуже багато викликів, я сказала, що мене це не хвилює, якщо ви казала протягом 3 робочих днів, то виконуйте, в середу нарешті прийшов майстер; 3) обслуговування: скажу відверто, не знаю можливо там є і цілком нормальні працівники, але з тими, з ким мені прийшлось стикнутись, були непривітні холодні і до роботи своєї ставляться халатно, так як і до клієнтів; 4) сам інтернет (про телебачення не буду нічого писати, оскільки користувалась тільки інтернетом) не є ідеальним, інколи зв'язок переривається (дуже рідко, але буває). Отже, вирішувати Вам, варто підключатись до цього інтернет-провайдера чи ні, але якщо ви хочете заощадити свої гроші, зберегти свої нерви, і отримати якісний продукт та обслуговування, то на жаль, я не можу рекомендувати вам ЧАО "Датагруп". Шановні працівники ЧАО "Датагруп", в вас є помилки, які слід виправляти негайно, якщо ви не хочете залишитись без клієнтів.
Danil (Київ)
31 січ 2023 14:42
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скільки я мав справу серед різноманітних провайдерів, саме цей Data Group шокував мене жахливою організацією ремонту поломок та взагалі їх кількістю. Швидкість відповідає заявленій, тут спору немає, але кожного місяця мені приходиться звератись майже кожен день до техпідтримки с приводу відсутності інтернету, відповідь завжди теж сама ''аварійна ситуація, строків полагодження немає''. Але навіть це можна стерпіти, адже лагодили десь за годину, або декілька (якщо звісно проблеми обладнання провайдера не виникли після 7 вечора, бо тоді ніхто й не ворухнеться проїхати до серверної та виправити ситуацію). Але те що виникло декілька днів тому, тепер змушує мене змінити провайдера. А отже, 3 дні тому зник інтернет, і по сьогоднішній день у операторів теж сам відповідь ''аварійна ситуація, строки уточнуюються'' Ви серьозно??? Третя доба без інтернету, а ви навіть строків не знаєте? Попросив зв'язати мене з тех. відділом або менеджером, що завжди робили інші провайдери, та де там, у цього провайдера такої можливості немає. Для мене це дійсно щось нове, щоб оператор не мав змоги назвати строки полагодження, не міг дати контакти керівництва, та ремонтники лагодили інтернет третю добу і так нічого не налагодили, і це я не беру знову до увагу майже щоденні аварійні ситуації. Та на останок, поруч з домом стоїть ця сервірна, у якої колупаються техніки цього провайдеру, запитав в них вчора коли буде інтернет, відповідь була ''скоро'', але щось це скоро тягнеться по сьогодні, а зараз там навіть нікого немає, і не треба списувати провину на вимкнення світла, є графіки ДТЕК, та при тому що люди вже сидять третю добу без інтернету, ваши робітники вже перед включенням повинні стояти біля сервірної, щоб як можна скоріше полагодити клієнтам інтернет, але щось на це не схоже.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Kiev Lomonosova 71e (Київ)
08 січ 2018 13:01
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
16.43 Мбіт/c
Upload:
34.56 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Адрес: г. Киев, ул. Ломоносова 71е (жилой комплекс ТММ). Описание ситуации: плохое качество сигнала, потеря пакетов при пинговании роутера. О телевизоре можно забыть (постоянное «подвисание» картинки), ПК плохо работает даже при прямом подключении к роутеру. За последние 2 месяца, я сделал минимум 4 обращения по поводу качества сигнала (последнее обращение: 08 января 2018, время 12:52, оператор Иванна). Как обычно развиваются события: после обращения (обычно на протяжении 48 часов), звонит представитель технической службы поддержки, который сообщает, что была авария и ситуация исправлена ..... были неполадки и ситуация исправлена .... были перебои и ситуация исправлена. Качество сигнала на некоторое время действительно стает лучше (обычно это 1-3 дня), потом проблема возвращается. Тем, кто планирует подключаться к провайдеру «Домашний телеком»:
очень много жильцов (жилой массив ТММ по улице Ломоносова), рассматривают Домашний телеком как вариант из небольшого перечня провайдеров, которых пустили в комплекс. Немного позже отпишусь, что было сделано в отношении последнего обращения, как реагирует техническая служба. Я думаю, что тем, кто рассматривает Домашний телеком как вариант подключения – это будет интересно. Если ситуация не изменится, планирую менять провайдера на другого (в этом случае отпишусь какие есть варианты по ТММ). ПС: Кстати, отсутствует возможность общения с кем-то кроме оператора горячей линии и представителя технической службы (закрытый круг общения), прямые обращения возможны только при условии, если Вы лично приедете на улицу Смоленскую 31/33.
Gerald (Київ)
17 лют 2023 14:40
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Якщо вам коли небудь спаде на думку скористатись будь якими послугами ДАТАГРУП то відкиньте цю ідею і знайдіть будь яку іншу альтирнативу, не важливо бізнес ви чи приватний клієнт - обійдіть боком це недорозуміння. Замовив значить я супутниковий інтернет від ДАТАГРУП в листопаді і почалось - обіцяли підключити через 3 дні потім через 2 тижні потім ще через 3 неділі потім через місяць... Тобто мало того що ці полупокєри підняли розцінки в 3 рази під чай війни (ну а чо, треба ж сбрить більше грошей з чєрни яка вздумала підключити собі інтернет шо без світла працює) Так ще й не можуть ці послуги надати. Ну окей шо, нічо страшного не сталось, зібрався повернути гроші. 4 неділі назад заповнив заявку на повернення коштів. З тих пір 0 (нуль) дзвінків мені, 0 (нуль) Відповіді на емейл, окрім як автоматичної відповіді. Телефонувати в кол-центр сенсу немає одразу попереджаю, там сидять боти чи я не знаю хто, не можуть дати відповіді ні на одне питання чи вирішити проблему. Їх відповідь заточена на те щоб успакоїть щасливого клієнта аби той не рипався . Офісу в них немає між іншим. Отже ще раз - забудьте ДАТАГРУП. А я б ще побажав скоріш збанкрутіти цій конторі, якби це кодло розпустили і відправили мінні поля розміновувати толку було б більше.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Ігор (Київ)
09 трав 2017 01:15
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Проживаю в житловому комплексі, де, дивним чином, лише цей провайдер надає послуги, тому іншого оператора не було можливості обрати. Тому без зайвих подробиць просто скажу так, якщо є вибір - не робіть його в сторону даного провайдера, якщо ви заручник обставин. Наведу лише 1 приклад з мого досвіду. Не міг зайти на сторінку статистики, і не міг поповнити рахунок, хотів звернутися до служби підтримки, зайшов на їхній сайт, де є 2 номери - безкоштовний і міський, із 100 спроб набрати безкоштовний, він одразу вибивав ще до спроби зробити набір, тому довелось дзвонити на 2й (місцевий), прочекав на лінії близько 18-20хв, з мене зняло 50 грн, оскільки я телефонував з мобільного, ніхто так і не відповів, тому довелося шукати свій договір, який я думав що втратив. На наступний день я знайшов договір - і зміг поповнити рахунок! Через кілька місяців також намагався зв"язатися із службою підтримки - без успіху... Висновок: абсолютно не клієнтноорієнтована компанія, якій катастрофічно пофіг на своїх користувачів; "виникли у вас проблеми - вирішуйте самі" - це неприпустимо! Такого рівня сервісу, а саме його відсутності, сподіваюсь, немає ніде...
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Ланет Нетворк"
Дмитрий (Київ)
16 жовт 2017 22:41
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Подключён относительно давно 4 года назад. Первые два года работали хорошо, оперативно. За последние два года практически полностью поменялся коллектив, новые сотрудники некомпетентны от слова вообще. АТИшники очень низкого уровня. На заявки при поломках и отсутствии сигнала реагируют очень долго и неохотно. Явно мотивации от руководителей недостаточно. При настройке кабельного ТВ от компании Датагруп (телевизоры Японии Шарп, Филипс, Сони техподдержка не владеет своими настройками цифровых каналов в ручном режиме. Например, я, чтобы настроить дорогой ТВ Шарп в ручном режиме перебрал все страны и компоненты цифровых данных. Техники компании о такой проблематике даже не слышали и не знают что такое модуляция, скорость передачи данных и какая страна. Может кому то мой пост поможет. ТВ Шарп ручная настройка CADTV ( страна Швеция, модуляция 6985, скорость потока 128. Частота каналов на которых работает Цифра 170000-226000 кГц, пачки каналов находятся в 8000 кГц , то есть 17000-178000, 178000-186000, и т.д. Всем удачи. А компании Датагруп желаю хотя бы с уважением относиться к каждому вашему клиенту.
Анон (Київ)
24 лист 2020 13:29
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Мучаемся с этой шарагой уже 11 лет из за невозможности подключения другого оператора на местах. Сделали меню при звонке типа по какой причине звоните, 3 минуты клацаешь по кнопкам, а оператор все равно говорит чо звоните? что случилось. Зачем это меню? - потом 5 минут выясняют от какой компании звоните и номера договора, до по какой системе мы к ним подключены. В итоге что бы узнать по какой причине не работает допустим телефон, вам потребуется 10 минут на составление заявки, вы думаете за 10 минут висения вам кто то ответит? Как-бы не так. Потом гдето через час два позвонит сотрудник и и СКАЖЕТ ЧТО С ИХ СТОРОНЫ ВСЕ НОРМАЛЬНО! ПРОВЕРЯЙТЕ СВОЕ ОБОРУДОВАНИЕ, потом еще через часок они починят втихаря. И скажут что проблема была с нашей стороны. 11 лет все одно и тоже и с каждым годом хуже и хуже. МЕСЯЦ не работал интернет на одной из точек. Им побоку только номера заявок у себя складировал. Врагу не пожелаю такого.
Відгук залишений з IP адреси провайдера Компьютерная сеть "Аватар"
Аноним (Київ)
14 лип 2022 08:40
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
В них у всіх одина відповідь: "Доброго дня! Будь ласка, підкажіть Ваші актуальний номер телефону, номер договору та повну... Дякуємо за звернення і чекатимемо на Ваше повідомлення!" Да ви зайдіт на клієнські скарги свого гавноінтернета і перегляньте скарги за останній хоча б міяць. Там все видно хто і чому скаржився. Чому я маю робити роботу за вашого керівника? ЗВІЛЬНІТЬ ЙОГО ЯКЩО ВІН ТАКИЙ. Він повинен контролювати всі скарги. Чи їх так багато що той дармоїд не взмозі це втримати в своїй пустій голові. На фейзбук зайдіть там всі скаржаться на ваш гавно інтернет та таке саме керівництво їх заце там баняит. Хтось взагалі пише що його кинули на гроші роботу виконали, а та дата груп не заплатила. НУ ЦЕ НОРМАЛЬНО!!! Тому якщо ваше керівництво жопошніків не може якісно надати послуги, то хай хоть скарги контролюють вони, а це там і кошти отримують а ні то звільніть їх всіх.
Светлана Скурлова (Київ)
06 груд 2020 15:21
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
150240
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Обратилась 06.12.2020 в чат технической поддержки, по вопросу помощи в настройке почтового ящика. В чате подключилась оператор Мария, и я попросила оператора написать настройки для pop3 и smtrp сервера, а также написать порты для настройки. Мне начали задавать вопросы, а какой номер Вашего договора, а на кого зарегистрирован и т.п. вопросы, которые не имеют отношения к настройке почты. По факту, я никакой помощи не получила, а только потратила свое время (около 30 мин) общения в чате. Оператор Мария не предоставила настройки, и ответила отпиской "обращайтесь, пожалуйста, через внутренний сайт компании Датагруп. В контакт центре данной информации нет.". Так зачем нужна такая техническая поддержка, от которой толку ноль? Спасибо, я не рекомендую такой сервис.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ИСП "CNM"
Аноним (Київ)
23 січ 2021 01:26
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Как подрядчик...скажу Вам так..Грубость Вам ни к лицу, по опыту Вам скажу, если У вас такая скорость, то скорее всего Роутер работает плохо.+ пк проверить. Я не говорю от имени провайдера. Просто обидно слушать всякую чушь. И не желание клиентов элементарно решить проблему. Вот вы звоните в службу поддержки. Как вы думаете. Что они видят?.А они видят физ. параметры порта. И я больше чем уверен, что они были в норме. Как вариант прислать скриншоты. Но...лучше же нахамить... Впрочем решать конечно... Я пользуюсь данным провайдером уже больше 10 лет. И претензий к работе не имею. Потому что слежу за своим оборудованием. Потому. Максимум о чем я просил службу поддержки - это ресетнуть порт. И то... Хотя зачем я Вам это рассказываю. Вы ведь все равно слушать не будете.
Александр (Київ)
09 серп 2021 15:29
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
318734
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
ЧАО "Датагруп" стали для меня как семья... Всех операторов тех поддержки я узнаю по именам. Номер давно выучил. Звоню к ним чаще чем к родной матери. Всю эпопею расписывать тут не буду, опишу в общих чертах.
Стабильно раз в неделю вас отключают от интернета (и IPTV), вероятно заботясь о вашем здоровье. Что бы вы больше гуляли на свежем воздухе. Правда это благое дело, они маскируют под "производим апгрейд оборудования", "меняем сгоревший свитч" и тому подобное. Иногда вам дают свободу от интернета и телевидения на несколько часов, а иногда и на несколько суток (в среднем 4 суток). Жаль только, что отключить данную "акцию" невозможно. И приходится звонить и клянчить.
Відповідь представника ПАО "Датагруп":
Доброго дня! Нам дуже прикро, що сталася така ситуація. Наразі у нас триває масштабна модернізація мережі. Зробимо все можливе, щоб така ситуація більше не повторювалася.
Григорий (Київ)
31 бер 2017 11:26
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пинг в онлайн играх поднимается резко до 400-500 мс, скорость интернета не соответствует заявленной. Звоня в службу поддержки и жалуясь на пинг - проблему не решают, ссылаясь на проблемы моего роутера? Ради прикола взял свой роутер и проверил у знакомых качество его работы (там другой интернет провайдер - нормальный), было подключено 4 человека, и никаких вообще проблем. Платим за 100 Мбит/с и получаем максимум 30 Мбит/с по ходу. Играть по сети вообще невозможно, поскольку если подключено еще хоть одно устройство к Wi-Fi - все тормозит невероятно. Поменять интернет провайдера нет возможности, эта компания монополизировала жилой комплекс и приходится страдать...
Met (Київ)
29 квіт 2016 04:05
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
35.82 Мбіт/c
Upload:
14.2 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
1) Скорость всегда ниже (даже в 4 ночи нету заявленых 50 Мбит/с). 2) Часто скорость падает ниже "плинтуса", а тех. служба игнорит (2 недели заявка висит, а толку 0). 3) А также, каждый день по 2-3 раза вообще инет идёт отдыхать (от 15 мин и до нескольких часов). 4) Проводилась смена тарифов — никакого предупреждения. 5) Представители Даты у меня, вообще набрались наглости и соизволили угрожать, типа "ещё раз публичный "наезд" и вырубим тебе инет". 6) Если накатать на них в соцсетях, публично, тогда они начинают шевелится, но возможен и п.5. Есть возможность — выбирайте чёт получше, т.к. это далеко не все минуса Даты.
Анонім (Київ)
28 серп 2022 23:24
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
WiMAX/WipLL
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший провайдер з всіх можливих. Datagroup — лідер неякісних послуг. Інтернетом неможливо користуватися, а за інтернет-з‘єднання у вечірній час навіть мови не може бути. Надання таких неякісних послуг це знущання над своїми клієнтами та повна неповага. Коли намагаюсь додзвонитись на гарячу лінію — годинами слухаю автовідповідач, а якщо і вдасться зв’язатися, то отримую нову порцію пустих балачок і ніякого вирішення ситуації. З підняттям абонплати нічого не покращилось, виходить так, що платимо за відсутність інтернету. Не рекомендую користуватися послугами цієї компанії. Люди, оминайте стороною! Враження від Datagroup лише одне — РОЗЧАРУВАННЯ.
Відповідь представника ПАО "Датагруп":
Доброго дня! Будь ласка, підкажіть Ваші актуальний номер телефону, номер договору та повну адресу, за якою ви отритмуєте послугу через e-mail: [email protected] або у чаті на сайті: https://www.datagroup.ua/b2c. Дякуємо за звернення і чекатимемо на Ваше повідомлення!
Дмитрий (Київ)
09 груд 2017 13:04
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Здравствуйте друзья, хочу отметить изменения в политике компании за ноябрь -декабрь месяц текущего года. Руководство компании повернулось лицом к своим сотрудникам и, надеюсь, к постоянным клиентам. Услуга стала работать стабильно-корректно. Центр поддержки пользователей сразу отвечает на звонки, умело и грамотно составляют заявки. Инженеры и техники компании адекватно и своевременно стали реагировать на различного рода неисправности. Надеюсь ,что 2018 год компания Датагруп, проведёт под лозунгом , в каждую квартиру стабильную и качественную связь. И ув. руководители, не забывайте поощерять своих сотрудников реальными деньгами. С ув.
Аноним (Київ)
30 бер 2016 19:00
Переваги:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
20.2 Мбіт/c
Upload:
18.39 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
К сожалению, у нас в жилом комплексе существует монополия ДатаГруп на услуги интернета и нет выбора, как только надеяться, что когда-нибудь, все эти менеджера и координаторы сделают свою работу так, что ко мне таки придет инженер и подключит к сети, пока, что они могут только быстро переключить с одного номера на другой, так, что б не дай Бог, им что-то не услышать такое...типа не относящееся к их святому кругу обязанностей. Было бы хорошо владельцам компании иногда побыть в шкуре клиента, которому некуда деваться, как только звонить тех, которые на них работают. Желаю, что бы к ним так скорая ехала, как ко мне шли их инженера.
Аноним (Київ)
12 квіт 2020 12:51
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Только у этого провайдера страницы сайта могут открываться по 20-60 секунд! И это из-за того, что они за 6 лет так и не научились блокировать корректно сайты, использующих на своих страницах скрипты и статистику с сайтов типа yandex.ru. Пытаюсь открыть технические форумы - это просто ад какой-то, а не провайдер! Давно бы сменил, но нет конкурентов здесь. Техподдержка вместо работы советует обращаться к админам сайта и заставить их не использовать статистику и скрипты яндекса, мейл-ру и ВК (просто победители из самых некорректных ответов). Это о качестве и уровне техподдержки. Обращался к ним с данной проблемой не раз уже.
Александр (Київ)
30 груд 2017 08:03
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
53.8 Мбіт/c
Upload:
47.34 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Здравствуйте, друзья. Всех с наступающим Новым Годом. Желаю мира для Украины, тепла и любви для людей. Хочу отметить в лучшую сторону техподдержку пользователей телефонии Датагруп. У меня из строя вышло квартирное оборудование для телефонии ОПА 121 . Я подал заявку в центр поддержки пользователей. Отреагировали инженеры очень оперативно, согласовали со мной, когда я буду дома и в течении 2 суток заменили оборудование на новое. Я очень рад обслуживанием, квалифицированные техники и инженеры поддержки телефонии от компании Датагруп, работают оперативно и слаженно. Удачи Вам ребята в Новом Году. Спасибо.
Наталія Семенюк (Київ)
24 квіт 2020 15:01
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
В місті Києві в нашому ЖК протягом 3ї доби з 22 квітня відсутній інтернет датагруп. 1у добу вони зясовували де неполадки, 2у приїхавши на місце - не змогли попасти в приміщення де знаходиться їх обладнання (зі слів диспетчера жк), чи буде інтернет на 3 добу- їм ще не відомо, а попереду вихідні... Все це відбувається в умовах КАРАНТИНУ, коли люди працюють з дому, діти навчаються дистанційно. Такої непрофесійності і безвідповідальності від них не очікували.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПрАО "МТС Украина" оскільки 3ю добу немає інтернету від датагруп!!!
Відповідь представника ПАО "Датагруп":
Перепрошуємо за незручності. Наші фахівці роблять усе можливе, щоб оперативно вирішити ситуацію
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Татьяна (Київ)
10 груд 2017 01:28
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
3.59 Мбіт/c
Upload:
6 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
ДАТА ГРУПП - это просто ДНИЩЕ. Закончились цензурные слова, чтобы передать мои впечатления от их "услуг". Скорости просто нет. Консультацию получить не возможно. Свои лажи не признают никогда! Рассказывают, про плохой роутер, какую то еще ересь - разговор бесполезен. Купила новый роутер - все равно они ни в чем не виноваты. Все бы было не так печально, если бы в нашем ЖК Дата не была ЕДИНСТВЕННЫМ провайдером, т.е. МОНОПОЛИСТОМ. Кроме скорейшего банкротства и пожелать то им нечего... Надеюсь, что в аду для них будет отдельный котел - погорячее.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг