Добавить отзыв
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Город: Все города
Показать отзывы:
Верифицированные пользователи
Алексей (Кривой Рог)
30 авг 2024 10:10
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Дополнительные услуги
Download:
230.75 Мбит/c
Upload:
300.73 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую этого интернет-провайдера
Всё работает даже при блэкаутах. Нужно только подать питание на абонентское устройство и роутер. Скорость мерялась через роутер со смартфона.
Ответ представителя ООО "Фринет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за відгук. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Анонім (Гнедин )
11 авг 2024 12:27
Преимущества:
Дополнительные услуги, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
93.38 Мбит/c
Upload:
94.66 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Колись був непоганий провайдер. Технічна підтримка навіть відповідала на дзвінки. Зараз підтримки ніякої немає. В офісі клієнтів не приймають, на дзвінки не відповідають. Якщо світло зникає, то разом з інтернетом. Викликав їхнього майстра, чекаю вже більше місяця, відповіли що у них це нормальна практика. Заявок багато лагодити напевне не встигають мережу.
Ответ представителя ООО "Фринет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту support@o3.ua Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
mEdved (Житомир)
07 авг 2024 21:47
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Не рекомендую, закрытые порты повод для подключения нормального провайдера. Работа тех поддержка и сервис оставляют желать лучшего
Ответ представителя ООО "Фринет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту support@o3.ua Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Аноним (Киев)
06 авг 2024 17:31
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Хорошая скорость и максимально не компетентные рабочие и техподдержка! Если у вас что-то сломается помощи быстрой не ждите все может тянуться месяц! Так же с вас снимут по полной плате и нормальной компенсации не ждите, они клиентов не ценят!
Ответ представителя ООО "Фринет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту support@o3.ua Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Анонім (Гнедин )
03 авг 2024 12:24
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
93.63 Мбит/c
Upload:
65.11 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
На жаль цей провайдер стукався у дно останні пару років. Нарешті він це дно пробив. Технічна підтримка це окремий біль, додзвонись туди - як крутити рулетку або грати лотерею. Чат-бот не працює взагалі. При наявності проблеми Вам робот повідомить що у Вас проблема і все. Навіть якщо Вам пощастить та Ви дзвонитесь, то чекати фізично вирішення питання можете місяцями. Гроші за користування послугою якої не було з Вас завжди знімуть. Захочете повернути треба кожен раз окремо звертатись, писати заяву. До речі інший провайдер встиг приєднати скоріше ніж Фрінет вирішити питання, тому не витрачайте свою увагу на цю компанію - їм клієнти не потрібні.
Ответ представителя ООО "Фринет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту support@o3.ua Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Аноним (Днепр)
30 июль 2024 15:07
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Download:
93.86 Мбит/c
Upload:
104.3 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую этого интернет-провайдера
За 2,5 года интернет пропадал лишь пару раз из-за обрыва кабеля. Оператор отвечает моментально, а мастер приезжает на следующий день после заявки, за любые неполадки которые вне дома устраняются бесплатно.
Ответ представителя ООО "Фринет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за відгук. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Олена (Синяк)
27 июль 2024 23:27
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
92.91 Мбит/c
Upload:
94.64 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Підтримую кожен коментар. Провайдер - жах!!! Щойно з'явиться можливість, самі підемо і інших користувачів переведемо. Жлоби, одним словом. Не користуйтесь послугами цього провайдера!
Ответ представителя ООО "Фринет":
Доброго дня! За Вашим договором зафіксовано звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Аноним (Киев)
25 июль 2024 23:34
Преимущества:
Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
95.04 Мбит/c
Upload:
95.54 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Просто конченый провайдер, с конченым оборудованием и конченым сапортом. Постоянные обрывы связи (по 2-3 раза на день, на 5-10 минут). Звонки в сапорт абсолютно ни к чему не приводят. Там ничего никогда не знают. Автоответчик заранее говорит, что проблемы с оборудованием, и в сапорте вам скажут то же самое. Причины, сроки, вопросы компенсации, предложения о помощи и тому подобное -- сапорт абсолютно не имеет понятия об этом. Там сидят просто болванчики, которые НИКОГДА НИЧЕГО НЕ ЗНАЮТ.
2 года назад подал заявку на то, чтобы в дом/квартиру провели интернет, который будет работать без света. Спросили меня, не желаю ли я стать в такую очередь. 2 ГОДА НАЗАД! Провайдер соответственно клал и на меня, и на очередь, и на стабильность обоссанн0го интернета. Месяц назад были проблемы с их оборудованием на какой-то улице. Без интернета провел практически неделю или полторы. С каждым звонком в сапорт меня удивляло то, что они говорили очевидные вещи о том, что там что-то сломалось. И при этом не предложений решений моей проблемы или компенсаций. Кстати, пока писал это, то интернет снова оборвался. Если подытожить, то за 2 года всей этой чепухи со светом 1. не подключили дом/квартиру к оборудованию, которое обеспечит работу интернета без света, хотя поставили в очередь. 2. беспомощный сапорт. Автоответчик, до ответа оператора, куда полезней. К скорости интернета вопросов нет. Желаю, чтобы ваша контора обанкротилась, закрылась и уступила рынок адекватным провайдерам
2 года назад подал заявку на то, чтобы в дом/квартиру провели интернет, который будет работать без света. Спросили меня, не желаю ли я стать в такую очередь. 2 ГОДА НАЗАД! Провайдер соответственно клал и на меня, и на очередь, и на стабильность обоссанн0го интернета. Месяц назад были проблемы с их оборудованием на какой-то улице. Без интернета провел практически неделю или полторы. С каждым звонком в сапорт меня удивляло то, что они говорили очевидные вещи о том, что там что-то сломалось. И при этом не предложений решений моей проблемы или компенсаций. Кстати, пока писал это, то интернет снова оборвался. Если подытожить, то за 2 года всей этой чепухи со светом 1. не подключили дом/квартиру к оборудованию, которое обеспечит работу интернета без света, хотя поставили в очередь. 2. беспомощный сапорт. Автоответчик, до ответа оператора, куда полезней. К скорости интернета вопросов нет. Желаю, чтобы ваша контора обанкротилась, закрылась и уступила рынок адекватным провайдерам
Ответ представителя ООО "Фринет":
Доброго дня! Ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Віктор (Житомир)
23 июль 2024 21:54
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Якість, швидкість (відповідність заявленої в пакеті) взагалі ДНО. Додзвонитися в службу підтримки після 18:00 Не МОЖЛИВО. А коли в робочий час додзвонюєшся - просто впарюють якусь єресь....ні розуміння в чому причина, ні коли буде вирішена проблема - адекватно ніхто відповісти не може. Коли говориш - робіть перерахунок на НЕДОДАНІ послуги, відповідають - пишіть заяву. Шановні - ви маєте самі бути зацікавлені задовольнити клієнта. чомусь про підвищення тарифу ви не заморочуєтесь. Ви самі розумієте і знаєте де і коли ви не надаєте послуги. Тому я це називаю - ЗРУБАТИ БАБЛО ПО ТИХОМУ(((. Думаю будемо прощатися.
Ответ представителя ООО "Фринет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту support@o3.ua Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Андрій (Козелец)
23 июль 2024 13:09
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернет гівно!!! Вибачте за мій французький, просто вже не знаю які слова підбирати... Немає світла немає інтернету, є світло немає інтернету! 95% часу сиджу на мобільному інтернеті, за що плачу незрозуміло, щоб до операторів додзвонитися потрібно чекати по 3 години, без уточнення даних номеру договору, ПІБ ніякої інформації не надають, а коли вже всю твою біографію спитали, переглянули дитячі фото, і уточнили який твій улюблений колір, не можуть відповісти чому немає інтернету, то втирають якусь діч наче розумово відсталій людині, нахабно брешуть (я працював в іншому Інтернет-провайдері, якщо що, знаю як все влаштовано), то ссилаються на відключення світла на їх обладнанні, а де саме не кажуть наче це військова таємниця, тому й перевірити не має змоги, та шось мені підказує якщо брешуть в одному, то брешуть і в іншому... Чому не зробити оголошення, що у вас якась аварія і по таких то адресах буде відсутній інтернет, або відсутнє світло на регіоні?! Тобто кожного разу я маю питати по сусідах у кого теж цей гівняний провайдер, по 3 години чекати з'єднання з оператором, щоб дізнатися чому немає інтернету, і чи в мене проблема, чи у них, і як показала практика, проблема завжди в них інфа 100% перевірена неодноразово! Підписував договір на отримання Інтернет послуг, Інтернет послуги не надаються!!! Тупо скотське відношення, не рекомендую нікому!!!
Ответ представителя ООО "Фринет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту support@o3.ua Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Аноним (Киев)
18 июль 2024 09:45
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
91.1 Мбит/c
Upload:
97.29 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
До початку відключень світла був нормальний провайдер. З початком відключень це повне дно: при відсутності світла інтернету немає, але зараз, коли світла немає по 7 годин, а потім на 2 години вмикають — навіть в ці дві години інтернет часто не працює і пишуть "Шановний абонент! На даний момент відсутній зв'язок з обладнанням до якого Ви підключені, Строки закінчення робіт уточняються. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.". Тобто фактично послуга майже не надається. I така ситуація вже була два роки тому під час блекаутів. Але, очевидно вони взагалі нічого не зробили, щоб забезпечити резервне живлення обладнання, хоча інші провайдери встановлюють ДБЖ та акумулятори. I зараз Фрінет ніякої модернізації не виконує, а про необхідність оплати спамлять постійно, хоча я і так завжди вчасно сплачую.
Ответ представителя ООО "Фринет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту support@o3.ua Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Аноним (Житомир)
17 июль 2024 18:14
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Дополнительные услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Користуюся послугами давно...нарікань не мала, але зараз....коли в моєму будинку не має світла... То відповідно і не має інтернету, хоча знаю що в багатьох містах забезпечено роботу інета за рахунок безперебійників... Але це не все...коли в будинку поруч не має світла...в мене теж не має інтернету...у нас різні черги..і в різний час відключення.... залишила скаргу на гарячу лінію....не передзвонив ніхто... Оптоволокно запропонувати не можуть
Ответ представителя ООО "Фринет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту support@o3.ua Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Анонім (Житомир)
17 июль 2024 15:28
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Недостатки:
Устранение неисправностей
Download:
30.54 Мбит/c
Upload:
45.42 Мбит/c
Договор:
Ч119O776O
Рекомендую этого интернет-провайдера
Оказалось что не всегда когда есть свет в микрорайоне - есть связь. Провайдер в порядке. Рекомендую!
Владислав (Бердичев)
17 июль 2024 09:55
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
41343102707
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернету не має по декілька годин на день, навіть з увімкненим світлом, техпідтримка не надає відповіді ніколи конкретної, всі проблеми будуть у Вас, в них завжди все працює, крім Вас і Вашого обладнання ніхто не буде винний - з їх слів. Колись вважав даного провайдера найкращим у своєму місті, тепер буду шукати іншого. До речі можливо буде примітка про те що я пишу з провайдера лайфу, але це через те, що у них знов інтернет не працює. Кал, а не фірма.
Ответ представителя ООО "Фринет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "Лайфселл"
Анонім (Житомир)
14 июль 2024 20:49
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Недостатки:
Качество услуги, Устранение неисправностей
Download:
0.35 Мбит/c
Upload:
6.11 Мбит/c
Договор:
Ч119O776O
Рекомендую этого интернет-провайдера
Странно, пропадает интернет, иногда по пару раз в день, на районе отключения света нет. Что интересно у соседа, который подключен год назад и адрес IP другой (я во Фринет почти 6 лет) - интернет есть постоянно и не пропадает! Проверил роутер, даже переобжал кабель. Нет инета!
Ответ представителя ООО "Фринет":
Доброго дня! Ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
SandroMirabel (Житомир)
13 июль 2024 22:33
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Недостатки:
Устранение неисправностей
Download:
39.23 Мбит/c
Upload:
54.54 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Это WIFI через TP-Link 740! Кабель тянет все 90 Мбіт/с. Насчет GEPON не проверял пока. Но роутер перевел на резервное питание от аккумулятора и БП на 5 вольт.
Ответ представителя ООО "Фринет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за відгук. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Аноним (Днепр)
02 июль 2024 13:42
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Бесперебойное питание - говно, усовершенствовать не собираются, так и написали в техподдержке. Если света нет более 5 часов - забудьте об интернете. Если после этого свет был пару часов - то после отключения интернет будет 1 час, потому что их говно аккумуляторы не успевают зарядиться. Территориально - г. Днепр, ул. Чухновского. Может додумаетесь аккумуляторы добавить. Ищу другого провайдера.
Артем (Киев)
26 июнь 2024 17:50
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Download:
78.51 Мбит/c
Upload:
93.26 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Абонент Freenet с 8 августа 2008 года, даже помню когда провайдер назывался iHome, за все то время ни разу не случалось серьезных проблем, интернет работал отлично, все технические неисправности оперативно исправлялись, техподдержка всегда хорошо помогала в случае возникновения неполадок, даже более того у с 2011 года до 2024 у меня стоял акционный тариф чуть дешевле указанного на сайте, как в 2011 наткнулся на акцию в личном кабинете, так всегда учитывалась скидка даже при повышении цены. Скорость интернета, всегда соответствовала тарифу, судя по speedtest, тут что-то показывает хуже. Во время отключений света лишь несколько раз не включался интернет после включения, да и то к утру уже все работало. Но все хорошее рано или поздно кончается, и к сожалению Freenet теперь принадлежит Vodafone, сеть не развивается под условия войны. Хочется сказать спасибо фринет за предоставления услуг все эти годы. Жму F что бы отдать честь.
Ответ представителя ООО "Фринет":
Доброго дня!
Дякуємо Вам за відгук.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Максим (Киев)
22 июнь 2024 00:30
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
441106273
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Вітаю. Щойно вкотре розмовляв з оператором Фрінет! До свого відгуку від 20 червня 2024 21:29 додам ще номер договору 441106273. Сенсу писати скаргу в службу підтримки не бачу оскільки спілкуюся з операторами по 2 рази на день. Це в мене як за розкладом - світло увімкнули інтернет запрацював і потім через годину вимкнувся, хоча світло є. Оператора набрав, посварився і через годину інтернет є... Набір відповідей як під копірку один і той самий - як з роботом розмовляєш: 1. "На даний момент відсутній зв'язок з обладнанням до якого Ви підключені, Строки закінчення робіт уточняються" Це коли таки з'єднався з оператором у чаті
2. "На жаль, термінів немає наразі" Це вони про то коли все запрацює)) 3. "На технічному майданчику де встановлено наше обладнання, немає напруги." Це коли я кажу що в домі світло є і поруч у домах світло є... 4. "Не можу надати цю інформацію" Це коли я питаю де ж воно те обладнання)) і потім "У Вас ще є запитання до оператора?" Який сенс писати вам? Це марна трата часу. У вас ще є запитання до абонента?
Коронна ваша штука, мабуть, ця: "На сьогодні наша компанія збільшує ємність акумуляторів на резервному живленні, додатково закупає генератори та блоки безперебійного живлення, розширює кількість точок резервного живлення на кінцевому обладнанні у тому числі і на житлових будинках, але на це потрібен час"
Мабуть, довго працювали над цим? Я би оцінив якби хоча б один раз дали відповідь коли. Коли Ви вже все зробите? І я досі фігею від поради оператора Фрінета змінити Фрінет на Водафон якщо мене щось не влаштовує у їхній роботі. Типа власник вже один тому і радимо, а вам же треба щоб працювало... Може тоді варто закрити Фрінет і автоматично всіх на Водафон перевести? Ще раз повторю провайдера Фрінет не рекомендую. Напевно Водафон туди ж - "не рекомендую" тому що власник той самий як ви самі мені пояснили. З повагою.
2. "На жаль, термінів немає наразі" Це вони про то коли все запрацює)) 3. "На технічному майданчику де встановлено наше обладнання, немає напруги." Це коли я кажу що в домі світло є і поруч у домах світло є... 4. "Не можу надати цю інформацію" Це коли я питаю де ж воно те обладнання)) і потім "У Вас ще є запитання до оператора?" Який сенс писати вам? Це марна трата часу. У вас ще є запитання до абонента?
Коронна ваша штука, мабуть, ця: "На сьогодні наша компанія збільшує ємність акумуляторів на резервному живленні, додатково закупає генератори та блоки безперебійного живлення, розширює кількість точок резервного живлення на кінцевому обладнанні у тому числі і на житлових будинках, але на це потрібен час"
Мабуть, довго працювали над цим? Я би оцінив якби хоча б один раз дали відповідь коли. Коли Ви вже все зробите? І я досі фігею від поради оператора Фрінета змінити Фрінет на Водафон якщо мене щось не влаштовує у їхній роботі. Типа власник вже один тому і радимо, а вам же треба щоб працювало... Може тоді варто закрити Фрінет і автоматично всіх на Водафон перевести? Ще раз повторю провайдера Фрінет не рекомендую. Напевно Водафон туди ж - "не рекомендую" тому що власник той самий як ви самі мені пояснили. З повагою.
Ответ представителя ООО "Фринет":
Доброго дня!
Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Макс (Киев)
20 июнь 2024 21:29
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Послугами Фринета користуємося вже понад 10 років. Всі ці роки вважав що нам пощастило з тим, що фрінет (тоді ще О3) зайшов у наш новий будинок серед перших. Якістю зв'язку був цілком задоволений. Був навіть зручний моб. додаток. Дуже оперативно реагували на проблеми. Все було Ок. Але останнім часом ситуація дещо змінилася не на краще. Швидкість скаче, за день інтернет відвалюється кілька разів. З початком періоду відключення світла залишився без інтернету взагалі. Навіть коли світло з'являється інтернет, може не з'явиться ще дуже довгий час. Оператор пояснив що обладнання розосереджене по різних будинках і навіть якщо у вас є світло, то в інших будинках його немає і немає інтернету і у вас. Дуже смішно)) Про роботу в години, коли світла немає, абоненти фринету можуть і не мріяти взагалі. Оператор порадив міняти Фрінет на Водафон... На всі ваші дзвінки на підтримку Ви почуєте чергове щось типу на даний момент з'єднання відсутнє за вашою адресою і вони там щось роблять)). Служба підтримки обросла різними надбудовами, які швидше покликані ускладнити вашу зустріч з оператором - довго слухатимете музику або будете вести листування з ботами. Частково пов'язую застій у розвитку компанії із її придбанням Водафоном. Сенсу розвивати цю компанію далі гадаю в них немає. Час міняти провайдера. Ну і є сенс задуматися про те, чи варто зв'язуватися з Водафоном, бо така "автоматизація" спілкування та ускладнення зворотнього зв'язку притаманні великим компаніям, де абоненти просто цифри статистики. Не варто чекати гнучкості та індивідуального підходу до проблеми абонента одинака.
Ответ представителя ООО "Фринет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту support@o3.ua Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг