Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 3 із 5
відгуків: 145
рекомендують: 68 чол
не рекомендують: 77 чол
ТОВ "Нет-Сіті"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Николай Краснолюдский (Житомир)
24 січ 2024 19:53
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
40.29 Мбіт/c
Upload:
17.48 Мбіт/c
Договір:
107817
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Если на протяжении дня более-менее скорость приемлемая, то после 18 часов его просто нет. ТВ посмотреть нереально. Телефоны ещё вытягивают, ноут- виснет.
Відповідь представника ТОВ "Нет-Сіті":
Доброго дня! Дуже шкода, що у Вас склалася така ситуація. Ми оформили звернення і передали для вирішення нашим спеціалістам. Зробимо все можливе, щоб Ви надалі були задоволені нашими послугами!
Олександр (Житомир)
04 бер 2023 09:52
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Хочу сказати що, робітники нет сіті, щоб Вас так діти любили як в мене дома є інтернет!!! Дуже поганий інтернет. Дякую Вам.
Відповідь представника ТОВ "Нет-Сіті":
Пане Олександр, зверніться до нашого Контакт-центру, наші співробітники завжди раді допомогти у будь-яких питаннях! Більше половини скарг абонентів на відсутність зв'язку пов'язані з відсутністю своєчасної оплати, а 80% скарг на швидкість пов'язані з Wi-Fi маршрутизатором абонента, іноді достатньо його перезавантажити шляхом відключення від електроживлення на 5 хвилин.
Олександр (Житомир)
03 бер 2023 21:00
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Хочу сказати що, робітники нет сіті, щоб Вас так діти любили як в мене дома є інтернет!!! Дуже поганий інтернет. Дякую Вам.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Аноним (Житомир)
04 груд 2022 17:46
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Подал заявку на подключение, приняли, прошла НЕДЕЛЯ, звонят говорят завтра приедут, на следующий день звонят говорят что не успевают приедут завтра, потом вообще не звонят не приезжают, нафиг такой провайдер, до свидание.
Відповідь представника ТОВ "Нет-Сіті":
Доброго дня, Анонім. Приносимо вам щирі вибачення. Нам дуже прикро, що виникли складності при підключенні вас до мережі. Ми цінуємо кожного клієнта, але в першу чергу діючих клієнтів, тому наші зосередженні на підтримку стабільної роботи мережі, запобігання аварійних ситуацій, та відновленню аварій, а також забезпеченням живленням вузлів під час аварійних та віялових відключень електроенергії. Тому з підключеннями нових користувачів дійсно виникли затримки. Але, якщо ви передумаєте, і все-таки зажадаєте підключитись - напишіть на пошту [email protected], я особисто прослідкую, щоб ви отримали бонус, та мали можливість скористатись нашими послугами. Впевнений, ви зміните свою думку про нас на краще!
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Вячеслав (Житомир)
13 вер 2022 11:10
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Акція на підключення за 800 грн це повне кидалово. Передзвонили фахівці і влупили зі старту 2000 грн. Нібито немає технічної можливості підключити по акції. Хоча у сусіда, через забор, а це метрів 20-30, вже є підключений Інтернет.
Відповідь представника ТОВ "Нет-Сіті":
Доброго дня, В'ячеслав. Нам дуже прикро, що ми засмутили Вас. У вашому пості дуже мало інформації, щоб розібратись у цій ситуації, певно у вашому населеному пункті не діє ця акція. Будемо вдячні, якщо Ви відправите листа на електронну скриньку [email protected] і ми персонально розглянемо дану ситуацію та вашу заявку.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Виталий (Житомир)
19 трав 2022 22:51
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Служба техпідтримки
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
До сьогоднішого вечора а саме 19/05/2022 р важав адекватними та лояльними. Але прийшов час платити за наступний місяць заплатив по системі лояльності зі знижкою 15% і о чудо. Інтернет поповневся лише на 26 днів. Зв'язався з оператором мов так і так якась проблема замість місяця вийшло 26 днів. На що мені сказали що моя знижка відмінена на завжди, а я на хвилинку з перших днів з цим провайдером від тоді як він зьявився у нас у селищі. А при чина того що у минулому місяці я спізнився з оплатою на декілька днів. Це у той час коли у країні війна не всі люди мають постійну роботу і шукають можливості десь підзаробити і не завжди коло дому. Мені не так важлива та знижка у кілька гривень як саме відношення провайдеру до своїх постійних клієнтів. Не зважаючи на роки і постійність клієнта оператор може начхати на вас з великої гори. А тим паче коли в країні такий стан, натомість присилає посилання на статю що до програми лояльності де ні слова не має про те що як що ти запізнишся на декілька днів з оплатою то твоя програма лояльності буде закрита. Як добре що хоч на АЗС та торгівельних меражах, магазинах нас не змушують щось постійно купувати щоб не закрити програму лояльності до клієнтів.
Відповідь представника ТОВ "Нет-Сіті":
Доброго дня, Віталій. Net-City цінує кожного Клієнта, ми неодноразово доводили свою лояльність. З початку війни ми відмовились від планового підвищення вартості тарифних планів, яке мало бути з 1 березня 2022 року у зв'язку зі збільшенням затрат на утримання мережі. Маючи три магістральні канали, підключили ще й четвертий, в прямому сенсі - під звуки сирен. Збільшили термін оплати послуг за послугою Відкладений платіж до одного місяця. Мовчки, не піарились, просто ввімкнули всім абонентам безкоштовний доступ до мережі Інтернет, навіть тим, хто вже роками вже не оплачував послуги. 24 лютого майже весь колектив вийшов на робочі місця, ми робили все можливе, щоб у Вас був зв'язок! І нам дуже прикро, що за одного непорозуміння Ви так сильно змінили думку про нас. Запевняю, команда працює над вирішенням усіх питаннь, по відновленню знижки за Програмою лояльності - в тому числі. Будь ласка, зверніться до контакт-центру повторно, у нас є пропозиція по вирішенню цього непорозуміння! Програма лояльності - це автоматизований програмний процес, який не має ручного керування, не має можливості встановлення знижки за примхою, не знає слова "війна" і працює чітко по запрограмованому сценарію, відповідно до умов опублікованих на офіційному сайті net-city.net До речі, Вам надсилали посилання на ці умови, де вказано: (1) знижка надається при наявності безперервного стажу оплати послуг, (2) розмір знижки залежить від стажу безперервної оплати послуг, (3) перервою вважається відсутність оплати послуг більший за 24 години. Підлаштувати сценарій одразу під усі прохання клієнтів - не має технічної можливості, але ми знайшли компроміс, деталі будуть опубліковані згодом на офіційному сайті компанії. Ми щиро вдячні Клієнтам, які вірили в наших Захисників, в нашу Перемогу, в нашу Компанію, та продовжували вчасно і безперервно оплачувати послуги! Завдяки таким Клієнтам, у такий тяжкий час, ми мали можливість: - оплачувати рахунки (так, навіть на час військового стану нам не надають знижок і безкоштовних послуг, ми змушені виконувати усі покладені на нас зобов'язання), - підключати і надавати безкоштовний доступ до мережі Інтернет нашим Захисникам, держустановам, та сховищам. - забезпечити зв'язком тих, хто не міг оплатити послуги, - оперативно відновлювати пошкодження ліній та устаткування, - працювати для Вас, адже кожна Ваша копійка - це вклад в існування компанії !
Seromaxa (Житомир)
08 лют 2022 16:25
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не знаю как другие провайдеры (не пользовался) но это просто ужас! Из заявленной скорости 100 Мбит/с, выдаёт от 10 до 30 Мбит/с...
Юля (Житомир)
04 січ 2022 16:20
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ужасный стал интернет! Ужасное обслуживание! Интернет не работает, вызывают типа мастера нужно за деньги?!! Хотя вина их. Оператор не компетентна! Интернет ужасный никому не советую.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Максим (Житомир)
03 вер 2021 14:35
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Достаточно доволен, с учётом что подключения в частный дом (Богуния) качество должно быть максимально на высшем уровне и стабильным, и принципе спустя почти месяц пользования где то так и есть, бывало пинг пригал, но трудно сказать это на стороне провайдера ли. В целом принципе могу сейчас констатировать интернетом достаточно доволен, но должен сказать что есть сомнения. Бригада которая подключала от столба достаточно положительно и профессионально сработали. Мастер который подключал уже к роутеру, который как я понял мастер на случай неполадок оставил точно не положительно впечатление, будем надеяться не придется больше вызывать, как то так...
Відповідь представника ТОВ "Нет-Сіті":
Доброго дня, Максим. Дякуємо Вам за цей позитивний відгук. Ми цінуємо те, що ви витратили час щоб розповісти враження про нашу компанію, раді бачити вас в числі наших клієнтів. Якщо у Вас є зауваження до роботи одного із наших спеціалістів, напишіть нам на пошту [email protected]. Будемо вдячні, якщо ви допоможете розібратися в цьому питанні.
Анна (Дворец)
04 трав 2021 17:36
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не рекомендую, часто пропадає з’єднання, операторам додзвонитися не можливо, швидкість незадовільна.
Відповідь представника ТОВ "Нет-Сіті":
Шановний абонент, дякуємо за Ваш відгук. У разі, якщо після дзвінка в службу технічної підтримки проблема не була вирішена або повторюється - будь ласка, опишіть ситуацію на електронну пошту керівника [email protected]. Напишіть нам і ми обов'язково зв'яжемося з Вами!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Аноним (Житомир)
18 квіт 2021 16:42
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
57.53 Мбіт/c
Upload:
56.43 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не имея выбора берёшь что есть. По началу всё было отлично, на даный момент часто рвёт соединение 1-2 сек с периодичностью от 5 мин до 2 часов (очень ярко наблюдаеться в дневное время с 13:00 до 18:00 и в вечернее с 20:00 до 23:00). Пока оправдываются заменой оборудования, но кроме повышения тарифов никаких изменений не происходит.
Відповідь представника ТОВ "Нет-Сіті":
Шановний абонент, дякуємо за Ваш відгук. Чи зверталися Ви до нашої служби технічної підтримки? Будемо вдячні, якщо ви допоможете розібратися в цьому питанні, зателефонувавши до служби технічної підтримки або відправивши Ваше звернення на електрону пошту керівника [email protected].
Игор (Озерне)
15 бер 2021 19:27
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
19.74 Мбіт/c
Upload:
7.35 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Уважаемые друзя. Не кому не советую данный провайдер. Если есть возможность подключайте другой. Качество услуги это что-то с чём-то. Возникла проблема со скоростью. У меня 100 Мбит/с, а по скрину можете увидеть какая скорость. Оставил заявку на вызов специалиста. Уже 4 недели прошло не слуха не духа. В озерном нашёл их работника из нет сити сказал завтра после работы зайдет. Уже 3 неделю идет, трубку не берет. Днем скорость кажись норм. А вечером просто ужас. Извините но я работаю до 18.00, а он в такое время как раз и начинает глючит. Так что если вы не мазохисты и не хотите горящей пердак то не подключайте. А с операторами я уже устал переписываться. =(
Відповідь представника ТОВ "Нет-Сіті":
Шановний абонент, дякуємо за Ваш відгук. При підключенні безпосередньо до лінії провайдера (без використання Wi-Fi маршрутизатора) швидкість доступу повинна відповідати тарифного плану. У разі, якщо після дзвінка в службу технічної підтримки проблема не була вирішена або повторюється - будь ласка, опишіть ситуацію на електронну пошту керівника [email protected]. Напишіть нам і ми обов'язково зв'яжемося з Вами!
Igor (Озерне)
22 лют 2021 21:53
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
31.88 Мбіт/c
Upload:
14.99 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброе время суток. Появилась проблема с интернетом Нет-Сити. Днем интернет работает отлично но под вечер поднимается пинг и падает скорость интернета. Когда звоню в оператору говорит как всегда на линий нету проблема. проблема скорей всего у вас. выключите роут на 5 минут. и все должно пройти. такая проблема была месяцев 5 назад. но тогда я оставил заявку на вызов специалиста. но естественно никто не прешёл. а мне перезвонили через дней 10 и спросили или заявка актуальная. проблема ушла куда хз куда. вот сейчас опять тоже самое и все как всегда. проблема у вас оформляйте заявку на вызов специалиста т.д. В Озерном нету других провайдеров приходится пользоваться этим провайдером. У меня пакет интернет 100 Мб а на картинке выше видно реальною скорость интернета. 31МБ.Извините но я заплатил за 100МБ а не за 30. ладно будет потеря 5-10МБ но не 70 МБ. И пинг 85 на киевском сервере. Так что если у вас есть возможность рекомендую подключить другого провайдера. Если не хотите горящий пердак!
Відповідь представника ТОВ "Нет-Сіті":
Шановний абонент, дякуємо за Ваш відгук. Більшість скарг на швидкість пов'язані з використанням Wi-Fi маршрутизаторів. При підключенні безпосередньо до лінії провайдера (без використання Wi-Fi маршрутизатора) швидкість доступу повинна відповідати тарифного плану. Прохання перезавантажити Wi-Fi маршрутизатор, це типова операція при діагностиці, перезавантаження маршрутизатора допомагає в 90% випадків. У разі, якщо після дзвінка в службу технічної підтримки проблема не була вирішена або повторюється - будь ласка, опишіть ситуацію на електронну пошту керівника [email protected], уточнивши Вашу адресу та ПІБ згідно з договором. Інформація потрібна для проведення перевірки керівництвом та уникнення повторення подібної ситуації в майбутньому.
Аноним (Кринички)
06 лют 2021 23:01
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Работает как ему угодно. Скорость не лучше мобильного интернета, постоянно нужно перезагружать роутер. Поменял уже 3 роутера а проблема осталась проблемой.
Відповідь представника ТОВ "Нет-Сіті":
Уважаемый Аноним, зона покрытия сети Net-City не распространяется на населенный пункт ( Кринички ) с которого оставлен отзыв. В случае, если все же данный отзыв адресован нам - напишите нам на электронную почту руководителя [email protected] , уточнив ваш адрес и ФИО согласно договору. Будем благодарны, если вы поможете разобраться в этом вопросе.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Житомир)
24 січ 2021 19:12
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не советую данного провайдера, деньги берут норм сервис пустой, звонили на горячую линию объяснили свои проблемы полностью игнор.
Відповідь представника ТОВ "Нет-Сіті":
Аноним, прежде всего благодарим Вас за то, что нашли время оставить отзыв! Нам очень важно знать Ваше мнение, чтобы улучшить качество услуг или вовремя решить конфликтную ситуацию. В случае, если после звонка в службу технической поддержки проблема не была решена или повторяется - пожалуйста, опишите ситуацию на электронную почту руководителя [email protected]. Напишите нам и мы обязательно свяжемся с Вами!
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Житомир)
17 січ 2021 18:16
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Полная не компетентность!!! Общаться с клиентами не умеют и не хотят. Помощи на техническом уровне нет!!! Игнор полный!!!
Відповідь представника ТОВ "Нет-Сіті":
Уважаемый Аноним, спасибо за Ваш отзыв. Мы готовы провести тщательною проверку по вашему обращению. Если у Вас есть конкретные замечания, напишите нам на электронную почту руководителя [email protected] , уточнив ваш адрес и ФИО согласно договору. Информация нужна для проведения проверки руководством во избежания повторения подобной ситуации в дальнейшем. Мы хотим, чтобы наши клиенты были довольны сервисами, которые мы предоставляем, стараемся быть лучше для Вас и других абонентов компании.
Аноним (Житомир)
07 жовт 2020 11:00
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!! НИКОГДА НЕ ПОЛЬЗУЙТЕСЬ net city, если у Вас есть альтернатива!!! ЖДЕМ НОВОГО ИНТЕРНЕТ ПРОВАЙДЕРА в частном секторе Богунского района г. Житомир! Сотрудники не компетентные! Переехали в Житомир год назад, в частном секторе только этот горе-провайдер работает, к сожалению, и каждую неделю проблемы! В период карантина больше десятка прерванных бизнес- on-line конференций по причине исчезновения оплаченной internet раздачи оператором! Заявленное по контракту и проплаченное количество МБ/сек НИКОГДА НЕ СООТВЕТСТВУЕТ НОРМЕ, меньше половины - отправить e-mail или файл в skype НЕВОЗМОЖНО! Из месяца в месяц проблемы не решаются, они их только накапливают. Мирослава, Наталья ничего никогда не знают, расписывать 2 стандартные «нелепые» отговорки не буду - их уже изучили все, «С» - стабильность), за что только им платят зп. Хуже провайдера не встречали!
Відповідь представника ТОВ "Нет-Сіті":
Аноним, прежде всего благодарим Вас за то, что нашли время оставить отзыв! Нам очень важно знать Ваше мнение, чтобы улучшить качество услуг или вовремя решить конфликтную ситуацию. Мы искренне сожалеем о возникших сложностях и готовы провести тщательною проверку по вашему обращению. Для этого просим написать нам на электронную почту руководителя [email protected] , уточнить ваш адрес и ФИО согласно договору. Информация нужна для проведения проверки руководством во избежания повторения подобной ситуации в дальнейшем.
Аноним (Кременчук)
09 вер 2020 12:45
Переваги:
Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Худе провайдера я не видел. Это самый ужасный провайдер
Интернет вечно пропадает. Скорость падает.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Житомир)
17 квіт 2020 16:10
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
11.9 Мбіт/c
Upload:
14.8 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
При заявленной скорости тарифного плана в 20 Мбит/с, очень часто падает до 5 Мбит/с, а то и ниже. Не редкость и полное отключение. На звонок и вопрос почему так, всегда отвечают "С нашей стороны всё в порядке". Крайне не рекомендую данного провайдера.
Відповідь представника ТОВ "Нет-Сіті":
Здравствуйте, Аноним. Мы очень огорчены, что у вас не работает услуга в полном объеме. В случае, если после звонка в службу технической поддержки проблема не была решена или повторяется - пожалуйста, опишите ситуацию на электронную почту руководителя [email protected]. Напишите нам и мы обязательно свяжемся с Вами!
Вадим (Житомир)
17 квіт 2020 16:07
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
18.41 Мбіт/c
Upload:
16.82 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Тариф 60 Мбит/с, реальные 18.41 Мбит/с, меньше чем в 2 раза. При стоимости 240 грн/месяц). Вечером и того хуже.
Відповідь представника ТОВ "Нет-Сіті":
Здравствуйте,Вадим. Спасибо за Ваш отзыв. Большинство жалоб на скорость связаны с использованием Wi-Fi маршрутизаторов. При подключении напрямую к линии провайдера (без использования Wi-Fi маршрутизатора) скорость доступа должна соответствовать тарифному плану. Будем благодарны, если вы поможете разобраться в этом вопросе, отправив Ваше обращение по электронной почте руководителя [email protected].
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг