Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 3 із 5
відгуків: 409
рекомендують: 209 чол
не рекомендують: 200 чол
ІСП "L4.ua"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 16 лютого 2022
Шановні абоненти мережі! Зверніть увагу, що ресурс 2ip.ua призначений для обміну досвідом користування послугами провайдера, та не спрямований на взаємодію провайдера з абонентом. Якщо у вас виникла ситуація, яка потребує участі провайдера — зверніться в технічну підтримку за телефонами 044-384-46-00, 098-786-69-66, 050-983-12-58, 063-820-00-63 або через сайт l4.ua Бажаємо приємного користування.
З повагою, ІСП "L4.ua"
Олександр (Іванковичі)
13 трав 2016 10:55
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги
Недоліки:
Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Служба технічної підтримки — це просто жах!!! І ось чому: близько місяця назад, став пропадати "нет", то є то немає. Тиждень тестували і виявили несправність, якоїсь деталі, яку обіцяли замінити. Чекаю вже майже два тижня (розумію були Великодні свята). Дзвоню в службу підтримки, а мені знову те саме, що й два тижні назад: перевіряємо і з вами зв'яжемося. Дістали просто терпіння не вистачає. Хто знає до кого можна звернутися, щоб 100% мене почули і врешті решт щось зробили?! Дякую.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день, Александр! Сложности в работе оборудования устранили, как и заменили некорректно работающее оборудование. Приносим свои извинения за временные неудобства, и для компенсации причиненных неудобств мы компенсируем Вам сумму абонентской платы за те дни, в которые были сложности в предоставлении услуги по нашей вине. Для получения компенсации прошу обратиться в службу поддержки нашей компании.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Укртелеком"
Анонім (Іванковичі)
28 бер 2024 23:10
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
222.38 Мбіт/c
Upload:
379.8 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Акційний тариф по під єднанню до оптоволокна пройшов успішно!
3 місяці халяви з гігабітним інтернетом! По WiFi 500-800 Мбит/с. Напряму по дроту ще вище ✊? До речі думав швидкість буде трохи слабше за конкурента - виявилось навпаки. Це дуже радує! Дякую за оперативність підключення. Сподіваємось якість буде і далі на рівні!
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня! Дякуємо за позитивний відгук, приємно що Вам сподобалось. Приємного користування!
Анонім (Іванковичі)
26 лип 2022 17:55
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Служба техпідтримки
Download:
540.23 Мбіт/c
Upload:
601.43 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Головне стабільна швидкість та якість. Розуміючи, що ми під Києвом, найкращий результат для сіл, майже як у місті. З проблемами, ще не було випадків, та не було нагоди вирішувати через техпідтримку. Тому сподіваюсь, коли трапиться біда, проблему швидко усунуть. Дякую.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня! Дякуємо за позитивний коментар. Приємного користування!
Валентина (Іванковичі)
28 січ 2019 13:05
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вже третій день не працює інтернет, подзвонила в техпідтримку, у відповідь байдужим тоном одне й те ж саме - "Ваша заявка прийнята", і ні слова про те, коли усунуть проблему. Я просто в шоці. Шукаю іншого провайдера.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Добрый день, Валентина! Вы оставили заявку в последний рабочий день на прошлой неделе. Подобного рода заявки переносятся на следующий рабочий день, которым является этот вторник, 29.01. За время свыше 24 часов отсутствия сервиса с момента подачи заявки, Вам будет сделала компенсация после окончания ремонтных работ. По поводу сроков выполнения ремонтных работ. Вас никто не сориентирует в телефонном режиме, пока ремонтная бригада не прибудет на месте. Проблема может быть как на муфте с которой Вы работаете (по срокам решения проблемы около 30 минут), так и к примеру в связи с диверсией в виде вырезанного кабеля протяженностью в +- 1,5 км, что так же неоднократно случалось у нас в практике (Что может измерятся в сутках).
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг