Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 3 із 5
відгуків: 409
рекомендують: 209 чол
не рекомендують: 200 чол
ІСП "L4.ua"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 16 лютого 2022
Шановні абоненти мережі! Зверніть увагу, що ресурс 2ip.ua призначений для обміну досвідом користування послугами провайдера, та не спрямований на взаємодію провайдера з абонентом. Якщо у вас виникла ситуація, яка потребує участі провайдера — зверніться в технічну підтримку за телефонами 044-384-46-00, 098-786-69-66, 050-983-12-58, 063-820-00-63 або через сайт l4.ua Бажаємо приємного користування.
З повагою, ІСП "L4.ua"
Аноним (Звенигородка)
28 бер 2024 12:24
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Тиждень поробив нормально, і знову одні лаги.зайти кіно подивитись грузе з пів хвилини ато й більше. Онлайн ігри це вобще жах постійно підвиса. Ви замість того щоб збільшувати клієнтів краще б сервера стабілізували. Уберіть постійні лаги, а краще звільніть працівників які не справляюся зі своїми обов'язками.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня, дякуємо за відгук. У Вашому районі дійсно на цьому тижні ми спостерігали тимчасові перебої в послузі. Це пов'язано якраз з Вашою порадою, а саме з роботами з покращення самого сервісу, та роботами по усуванням аварійних ситуацій, незаплапланованих. Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Невдовзі сервіс вийде на зично високий рівень.
Аноним (Звенигородка)
12 бер 2024 19:00
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Провайдер не дуже. Постійно лагає. Через певний час збій навіть кіно подивитись нормально не можливо. Був до цього кубіт таких проблем не було. Дзвониш в техпідтримку півдня додзвонювався. Проблему так і не убрали. Не раджу провайдера.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня! Перепрошуємо за тимчасові незручності. Тимчасові переривання в сервісі мають місце бути, бо по покриттю КубікТек проводяться массовіт технічні роботи. Ми докладаємо максимум зусіль для того, що б це було менш відчутно для користувачів. Невдовзі ми завершимо і якість сервісу буде покращено. Дякуємо за відгук.
Аноним (Звенигородка)
17 бер 2023 08:02
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ужас просто, после Пользования Альтаиром, получше конечно чем самый дерьмовый в Украине Укртелеком но всё равно очень разочаровал, Пополнять нужно сразу на месяц а не ежедневно, если не пользовался то деньги сгорают. Пополнил как то после перерыва и оказалось что через пару дней интернет кончился сказали закончился период к такому то числу получилось выкинул месячный платеж на пару дней. Если пропустил платёж то интернет отключают и даже после пополнения не включают это очень мутная и долгая хрень с кучей звонков этим дебилам чтобы включили. Перехожу на другого провайдера Слава богу. При монтаже мастера такие что оптику сломали и пришлось самому искать коннектор и заделывать потому что их вызов стоит 500 гривен минимум, просто повезло что получилось аккуратно сколоть без скалывателя (сам раньше работал монтажником ВОЛС). Цифровое телевидение та ещё проблема подключить каждый раз, позвоните провайдеру он скажет вам код в течении минуты введите его, как бля если например я в селе и сеть не ловит и мне даже бежать от места звонка к интернету минуты 3. Короче как бы обидно не было ну никому не советую это дно.
Відповідь представника ІСП "L4.ua":
Доброго дня! Важко прокоментувати, але спробую. Абонентська плата в нас помісячна а не поденна, і компанія по цьому принципу працює від дня її заснування. Це також вказано в пам’ятці абонента, яку підписує користувач при підключенні, як і про це озвучується при подачі заявки. Можливо Ви обрали нас не розібравшись в умовах надання послуг, бо ніхто не міг Вам обіцяти поденне зняття плати за послугу. Після поповнення рахунку активація проводиться миттєво, незрозуміло з чим саме у Вас виникли проблеми. З монтажем зовсім незрозуміло. Якщо ми зламали коннектор при монтажі, як після виконаних робіт воно могло працювати, тим не менш якщо ми зламали коннектор ми ж його і могли б полагодити і це було б безкоштовно (Злам оптоволокна без сколювача та ремонт без зварювального апарата здивувало). По цифровому ТБ авторизація робиться один раз, процедура досить зручна, це відверто перша скарга але Ви звісно маєте право на свою суб’єктивну думку. Прикро що вживаєте образливі терміни при характеристиці, але бажаємо Вам приємного користування вподальшому, не залежно від того, якого провайдера оберете.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг